Laidiens: 02.03.2018., Nr. 45
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/45.AKK1
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto
nodaļas vadītāja vietnieka (ierēdņa) amatu Konsulārā departamenta Konsulāri
tiesisko jautājumu nodaļā uz nenoteiktu laiku
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta piektās
daļas prasībām un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vismaz desmit gadus ilga iepriekšēja pieredze jurista darbā vai darbā ar
juridisko jautājumu risināšanu. Par priekšrocību tiks uzskatīta iepriekšēja
darba pieredze ārlietu dienestā vai Latvijas diplomātiskajās un konsulārajās
pārstāvniecībās ārvalstīs, veicot konsulārās funkcijas
- starptautisko, nacionālo, kā arī Eiropas Savienības tiesību normu
pārzināšana saistībā ar konsulāro funkciju veikšanu
- aktuāla pieredze iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādē
- starptautiskās sadarbības pieredze, it īpaši, nodrošinot Latvijas
pārstāvību Eiropas Savienības institūciju līmenī
- angļu valodas un vismaz vienas citas svešvalodas zināšanas vismaz B2
līmenī
- labas iemaņas darbā ar datoru un interneta resursiem
- prasme vienlaikus analizēt liela apjoma dažāda veida informāciju
- spēja strādāt patstāvīgi, paaugstināta stresa apstākļos, organizēt savu
darbu atbilstoši noteiktajiem termiņiem
- sarunu vešanas un saskarsmes prasmes, prasme izteikt un argumentēt
viedokli mutiski un rakstveidā
Galvenie amata pienākumi:
- koordinēt Konsulāri tiesisko jautājumu nodaļas sniegto juridisko atbalstu
konsulāro funkciju veikšanai, īpaši konsulārās palīdzības un vīzu izsniegšanas
jautājumos
- saskaņojot ar vadošajām amatpersonām, organizēt sadarbību ar citām valsts
pārvaldes iestādēm, kuru sniegto pakalpojumu pieejamība ārvalstīs tiek
nodrošināta ar Latvijas diplomātisko un konsulāro pārstāvniecību starpniecību,
nolūkā nodrošināt vienotu pieeju konsulāro pakalpojumu sniegšanā
- pārraudzīt sarunu norisi par Latvijas divpusējo līgumu par atbrīvojumiem
no vīzas prasības izstrādi un noslēgšanu
- sniegt priekšlikumus Ārlietu ministrijas vadībai par nepieciešamajām
izmaiņām konsulāro funkciju regulējošajos normatīvajos aktos
- izstrādāt tiesību aktu un starptautisko līgumu projektus, kā arī sagatavot
grozījumus spēkā esošos tiesību aktos, kas skar konsulāros jautājumus
- sniegt atzinumus par citu institūciju sagatavotajiem tiesību aktu
projektiem
Darbinieka amatam noteikta 36. saime, 12. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 1140 līdz 1330 EUR. Ar sociālajām garantijām un to
noteikšanas kritērijiem iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv sadaļā "Budžets".
Pretendentus lūdzam pieteikties:
- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)
vai
- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un
aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē
http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas)
iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv
piecpadsmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālr. informācijai 67016132.
OP 2018/45.AKK2
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Lauksaimniecības un vides statistikas departamenta
Vides un enerģētikas statistikas daļas vecākais referents
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas no 835 - 950 euro, atbilstoši
profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- savlaicīgas un ticamas statistiskās informācijas par enerģētiku
apkopošana, analīze un izplatīšana
- informācijas sagatavošana informatīvajam apskatam "Latvijas energobilance"
- sadarbība ar starptautiskajām organizācijām par enerģētikas statistikas
jautājumiem
- līdzdalība apsekojumos, kas saistīti ar energoresursu apriti un vides
problēmām
- līdzdalība statistisko datu publikāciju sagatavošanā, CSP datubāzes tabulu
pilnveidošanā
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
statistikā vai vides zinātnēs (ar specializāciju enerģētikā)
- pieredze informācijas apstrādē un analīzē
- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas : Excel, Word)
- labas angļu valodas zināšanas
- precizitāte un labas komunikācijas prasmes
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir
pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv
sadaļā Darba piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša
ielā 1 vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv
20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2018/45.AKK3
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Lauksaimniecības un vides statistikas departamenta
Vides un enerģētikas statistikas daļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas līdz 850 euro, atbilstoši profesionālajai
pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- savlaicīgas un ticamas statistiskās informācijas par enerģētiku
apkopošana, analīze un izplatīšana
- līdzdalība valsts energobilances sagatavošanā
- sadarbība ar starptautiskajām organizācijām par enerģētikas statistikas
jautājumiem
- līdzdalība apsekojumos, kas saistīti ar energoresursu apriti un vides
problēmām
- līdzdalība statistisko datu publikāciju sagatavošanā, CSP datubāzes tabulu
pilnveidošanā
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
statistikā vai vides zinātnēs (ar specializāciju enerģētikā)
- pieredze informācijas apstrādē un analīzē
- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas : Excel, Word);
- labas angļu valodas zināšanas
- precizitāte un labas komunikācijas prasmes
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir
pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv
sadaļā Darba piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša
ielā 1 vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv
20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2018/45.AKK4
Jēkabpils pilsētas pašvaldības kapitāla daļu turētāja pārstāvis Jēkabpils
pilsētas domes priekšsēdētājs Raivis Ragainis izsludina konkursu uz trīs SIA
"Jēkabpils reģionālā slimnīca", reģistrācijas Nr. 50003356621,
juridiskā adrese: Andreja Pormaļa iela 125, Jēkabpils, LV-5201, valdes locekļu
amatiem, no kuriem viens amats ir valdes priekšsēdētājs
Pretendentiem izvirzītās prasības:
Pretendentiem uz valdes locekļa vai valdes priekšsēdētāja amatu tiek
izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 37.panta otrās daļas un 79.panta
otrās daļas prasībām
- atbilstība likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts
amatpersonu darbībā" prasībām
- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā
noteiktajā apjomā
- angļu valodas zināšanas tādā apjomā, kas ļauj lasīt un saprast drukātu
tekstu, sagatavot rakstisku tekstu, uzturēt dialogu, orientēties profesionālajā
terminoloģijā (valodas prasmju pašnovērtējums ne zemāks kā
B1 līmenis (atbilstoši Europass kritērijiem))
- izpratne un zināšanas par:
• tādu jautājumu risināšanu, kas attiecas uz kapitālsabiedrības attīstību,
darbības stratēģijas plānošanu un īstenošanu, administratīvo un finanšu vadību
• publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību un darbību un laba
korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana
- vismaz trīs gadu pieredze vadošā amatā, vēlams valsts, pašvaldību vai
privātas kapitālsabiedrības vadībā vai iestādes stratēģiskajā un/vai operatīvajā
vadībā
- nevainojama reputācija
Pretendentiem uz valdes priekšsēdētāja amatu un vienu no valdes locekļa
amatu papildus 1.punktā norādītajām prasībām tiek izvirzīta šāda prasība:
- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība sociālo zinātņu nozarē
Pretendentam uz vienu no valdes locekļa amatu (kurš veiks arī galvenā ārsta
funkcijas) papildus 1.punktā norādītajām prasībām tiek izvirzīta šāda prasība:
- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība medicīnas un veselības zinātņu nozarē
Iesniedzamie dokumenti:
- personīgi parakstīts, datēts motivēts pieteikums, iekļaujot informāciju,
kas apliecina paziņojumā norādītās pieredzes un prasmju esamību un
apliecinājums, ka:
• nav bijis sodīts par tīšu noziedzīgu nodarījumu, neatkarīgi no sodāmības
dzēšanas vai noņemšanas,
• nav atņemtas tiesības veikt noteiktu vai visu veidu komercdarbību vai citu
profesionālo darbību,
• nav atzīts par maksātnespējīgu parādnieku,
• ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu
darbībā" 7. panta 5.3 daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās
interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes locekļa amatā,
- dzīves gaitas un darba pieredzes apraksts (Curriculum
Vitae), kurā norādīta kontaktinformācija, kā arī
iekļauts pašvērtējums par valodu zināšanām,
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un, ja ir, svešvalodu prasmes
apliecinošu dokumentu kopijas,
- pretendenta sagatavotu redzējumu (ne mazāk kā 3000, bet ne vairāk kā 4000 vārdu
apjomā) par SIA "Jēkabpils reģionālā slimnīca" attīstību,
- citi dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi,
- apliecinājums, ka piekrīt personas datu apstrādei tādā apmērā, lai
konkursa izsludinātājs var gūt pārliecību par Pretendenta atbilstību normatīvo
aktu un Konkursa rīkotāja izvirzītajām prasībām.
Pieteikumi jāiesniedz līdz 2018.gada 26.martam ar
norādi: "Konkursam uz SIA "Jēkabpils reģionālā slimnīca" valdes
priekšsēdētāja un valdes locekļa amatu" vai "Konkursam uz SIA
"Jēkabpils reģionālā slimnīca" valdes locekļa (galvenā ārsta)
amatu" Jēkabpils pilsētas pašvaldības Vienas pieturas aģentūrā, Brīvības
ielā 120, Jēkabpilī, LV-5201, vai ar drošu elektronisko parakstu parakstīts
pieteikums uz elektronisko pasta adresi: vpa@jekabpils.lv,
tālr. 65236777.
OP 2018/45.AKK5
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu JURISKONSULTS (uz nenoteiktu laiku) Juridiskajā
departamentā (5 vakances)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- 2.līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātņu jomā
- vēlama pieredze jurista darbā un pieredze darbā ar juridiskajiem
dokumentiem
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa, prasme praksē izmantot
teorētiskās zināšanas
- spēja uztvert liela apjoma informāciju, to atlasīt un analizēt
- spēja ilgstoši saglabāt augstu uzmanības pakāpi, ātra uztveršanas spēja,
prasme atlasīt būtisko un noformulēt viedokli
Amata pienākumi:
- normatīvo aktu projektu, informatīvo ziņojumu un politikas plānošanas
dokumentu izstrāde
- skaidrojumu par maksātnespējas procesu regulējošo tiesību normu
piemērošanu sagatavošana un sniegšana
- ar disciplinārlietu ierosināšanu saistīto darbību nodrošināšana
- eksaminācijas komisijas darba nodrošināšana
- statistikas datu un tiesu prakses maksātnespējas jomā apkopošana un
iegūtās informācijas analīze
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- bruto mēnešalga no 940 līdz 1280 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
- veselības apdrošināšanu
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Adrese: Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050,
tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasts: konkurss@mna.gov.lv.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
OP 2018/45.AKK6
Valsts zemes dienests (reģistrācijas numurs 90000030432) ir Tieslietu
ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā
īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto
teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo
uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Izsludinām atklātu konkursu uz vakanto Vidzemes reģionālās nodaļas
Madonas biroja vadošā speciālista (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku)
amatu, kura galvenie pienākumi ir nodrošināt pasūtījumu izpildi Vidzemes
reģionālās nodaļas Madonas birojā atbilstoši ārējo un iekšējo normatīvo aktu
prasībām, ievērojot noteiktos izpildes termiņus.
Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- ne mazāk kā divu gadu profesionālā un praktiskā pieredze klientu
apkalpošanas un/vai nekustamā īpašuma formēšanas jautājumos
- Dienesta darbību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- prasme strādāt ar informācijas sistēmām un datu bāzēm
- Dienesta sniegto pakalpojumu un to regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- prasme sagatavot administratīvos aktus
- valsts valodas prasme augstākā līmeņa 1.pakāpe
- vēlama svešvalodu prasme
- vēlamas prasmes darbā ar MicroStation programmu
- labas prasmes darbā ar MS Office programmu
- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot
savu darba procesu
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un pielietot praksē
teorētiskās zināšanas
Mēs piedāvājam:
- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās
kategorijas
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam
- darbavietu Blaumaņa ielā 3, Madonā
Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV), apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
(apliecinājums pieejams VZD mājaslapā - Par mums/Vakances/Apliecinājums) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai, Rīgā,
11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv,
tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2018/45.AKK7
Valsts zemes dienests (reģistrācijas numurs 90000030432) ir Tieslietu
ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā
īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto
teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo
uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Izsludinām atklātu konkursu uz vakanto Vidzemes reģionālās nodaļas Cēsu
biroja vadošā speciālista (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) amatu, kura
galvenie pienākumi ir nodrošināt pasūtījumu izpildi Vidzemes reģionālās nodaļas
Cēsu birojā atbilstoši ārējo un iekšējo normatīvo aktu prasībām, ievērojot
noteiktos izpildes termiņus.
Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- ne mazāk kā divu gadu profesionālā un praktiskā pieredze klientu
apkalpošanas un/vai nekustamā īpašuma formēšanas jautājumos
- Dienesta darbību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- prasme strādāt ar informācijas sistēmām un datu bāzēm
- Dienesta sniegto pakalpojumu un to regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- prasme sagatavot administratīvos aktus
- valsts valodas prasme augstākā līmeņa 1.pakāpe
- vēlama svešvalodu prasme
- vēlamas prasmes darbā ar MicroStation programmu
- labas prasmes darbā ar MS Office programmu
- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot
savu darba procesu
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un pielietot praksē
teorētiskās zināšanas
Mēs piedāvājam:
- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās
kategorijas
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam
- darbavietu Maija ielā 1, Cēsīs
Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV), apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
(apliecinājums pieejams VZD mājaslapā - Par mums/Vakances/Apliecinājums) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai, Rīgā,
11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv,
tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2018/45.AKK8
Valsts zemes dienests (reģistrācijas numurs 90000030432) ir Tieslietu
ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā
īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto
teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo
uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Izsludinām atklātu konkursu uz vakanto Vidzemes reģionālās nodaļas
Gulbenes būvju kadastrālās uzmērīšanas speciālista (darbinieka amata vieta uz
nenoteiktu laiku) amatu, kura galvenie pienākumi ir nodrošināt pasūtījumu
izpildi Vidzemes reģionālās nodaļas Gulbenes birojā atbilstoši ārējo un iekšējo
normatīvo aktu prasībām, ievērojot noteiktos izpildes termiņus.
Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:
- darbības sfērai atbilstoša vidējā profesionālā izglītība, vēlama darbības
sfērai atbilstoša augstākā izglītība
- vēlama teorētiskā un praktiskā darba pieredze darbības sfērai atbilstošās
nozarēs - būvniecībā, arhitektūrā, mērniecībā
- zināšanas būvniecību un būvju kadastrālās uzmērīšanu reglamentējošajos
tiesību aktos un metodiskajos dokumentos
- prasme praksē pielietot būvju kadastrālās uzmērīšanas un būvniecības
teorētiskās zināšanas un praktiskās iemaņas
- prasme pielietot atbilstošus tehniskos līdzekļus un darbam nepieciešamo
programmnodrošinājumu
- vēlamas prasmes darbā ar MicroStation programmu
- valsts valodas prasme augstākā līmeņa 1.pakāpe
- vēlama svešvalodu prasme
- labas prasmes darbā ar MS Office programmu
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās
kategorijas
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam
- darbavietu Rīgas iela 21, Gulbene
Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju,
dzīves gaitas aprakstus (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10
dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai, Rīgā, 11.novembra
krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv,
tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2018/45.AKK9
Valsts zemes dienests (reģ.Nr.90000030432) ir Tieslietu ministrijas
pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma
valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju
informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un
nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Zemgales reģionālās
nodaļas Juridiskās daļas jurista (amata vieta uz nenoteiktu laiku) amatu, kura
galvenie pienākumi ir veicināt labas pārvaldības principus un efektīvas, uz
klientu orientētas, valsts pārvaldes pieejas realizēšanu Dienestā, sniegt
juridisko atbalstu reģionālajā nodaļā, nodrošināt Dienesta pārstāvību tiesās.
Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē
- ne mazāk ka viena gada pieredze jurista amatā
- labas prasmes darbā ar MS Office programmu
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī
- zināšanas par fizisko personu datu aizsardzību, administratīvo procesu,
civiltiesībām, civilprocesu
- Zināšanas Dienesta darbību regulējošos normatīvajos aktos un Dienesta
sniegtajos pakalpojumos
- prasme veikt pārstāvības funkcijas civilprocesā, administratīvajā procesā
- prasme izstrādāt dokumentus atbilstoši tiesību normām, izveidot loģisku un
pārskatāmu dokumentu struktūru
- prasme argumentēt un izklāstīt izdarītos juridiskos secinājumus
- prasme piemērot tiesību normas un iztulkot tās
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju, patstāvīgi plānot
savu darba procesu un pielietot praksē teorētiskās zināšanas
Piedāvājam:
- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās
kategorijas
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam
- darbavietu Jelgavā, Akadēmijas ielā 19
Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV), apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
(apliecinājums pieejams VZD mājaslapā - Par mums/Vakances/Apliecinājums) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai, Rīgā,
11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv,
tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2018/45.AKK10
Valsts zemes dienests (reģ.Nr.90000030432) ir Tieslietu ministrijas
pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma
valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju
informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un
nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Zemgales reģionālās
nodaļas Juridiskās daļas vadītāja (amata vieta uz nenoteiktu laiku) amatu, kura
galvenie pienākumi ir veicināt labas pārvaldības principus un efektīvas, uz
klientu orientētas, valsts pārvaldes pieejas realizēšanu Dienestā, sniegt
juridisko atbalstu reģionālajā nodaļā, nodrošināt Dienesta pārstāvību tiesās.
Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- ne mazāk ka trīs gadu pieredze jurista amatā
- ne mazāk kā viena gada pieredze vadošā amatā
- labas prasmes darbā ar MS Office programmu
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī
- zināšanas par fizisko personu datu aizsardzību, administratīvo procesu,
civiltiesībām, civilprocesu
- zināšanas Dienesta darbību regulējošos normatīvajos aktos un Dienesta
sniegtajos pakalpojumos
- pieredze pārstāvniecībā tiesvedības procesos
- pieredze administratīvo aktu izskatīšanā un sagatavošanā
- prasme veikt pārstāvības funkcijas civilprocesā, administratīvajā procesā
- prasme izstrādāt dokumentus atbilstoši tiesību normām, izveidot loģisku un
pārskatāmu dokumentu struktūru
- prasme argumentēt un izklāstīt izdarītos juridiskos secinājumus
- prasme piemērot tiesību normas un iztulkot tās
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju, patstāvīgi plānot savu
darba procesu un pielietot praksē teorētiskās zināšanas
Piedāvājam:
- atalgojumu atbilstoši 11.mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās
kategorijas
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam
- darbavietu Jelgavā, Akadēmijas ielā 19
Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV), apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
(apliecinājums pieejams VZD mājaslapā - Par mums/Vakances/Apliecinājums) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai, Rīgā,
11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv,
tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2018/45.AKK11
Precizējot iepriekš publicēto
Izglītības un zinātnes ministrija precizē izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" 2018. gada 26.februārī (OP
2018/40.AKK6) publicēto paziņojumu par Izglītības
un zinātnes ministrijas Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju
departamenta vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu
laiku):
Pareizi lasīt šādi: mēnešalgu no 1253 līdz 1647 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 36. amata saimes III
līmenī).
OP 2018/45.AKK12
Daugavpils Universitātē tiek izsludināts konkurss uz šādām amata vietām:
Profesora amatā:
- Dabaszinātņu un matemātikas fakultātes Fizikas un matemātikas katedrā -
matemātikas zinātņu nozarē, diferenciālvienādojumu apakšnozarē, 1 vieta
- Sociālo zinātņu fakultātes Tiesību katedrā - juridisko zinātņu nozarē,
krimināltiesību apakšnozarē, 1 vieta
Asociētā profesora amatā:
- Sociālo zinātņu fakultātes Tiesību katedrā - juridisko zinātņu nozarē,
policijas tiesību apakšnozarē, 1 vieta
Pētnieka amatā:
- Mūzikas un mākslu fakultātes Mākslas zinātņu institūtā - mākslas
zinātņu nozarē, kultūras teorijas apakšnozarē, 1 vieta;
- Humanitāro un sociālo zinātņu institūta Kultūras pētījumu centrā -
literatūrzinātnes nozarē, salīdzināmās literatūrzinātnes apakšnozarē, 2 vietas
Amatu pretendentiem viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas LR
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz DU
Administratīvajā daļā, Vienības ielā 13 - 226, Daugavpilī, LV-5401, iesniegums
DU rektoram par piedalīšanos konkursā un pārējie dokumenti saskaņā ar
"Nolikumu par vēlēšanām akadēmiskajos amatos DU"
http://du.lv/lv/par_mums/svarigakie_dokumenti.
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem pretendenti var iepazīties DU mājaslapā
publicētajā sludinājumā du.lv/vakances-du/.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/45.AKR1
Izglītības kvalitātes valsts dienesta 2018.gada 25.janvāra
Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Nr.18 (6104)
izsludinātais atklātais konkurss uz vecākā inspektora (valsts civildienesta ierēdņa)
amatu ir noslēdzies bez rezultāta.
OP 2018/45.AKR2
Valsts zemes dienests paziņo, ka no 2018.gada
1.marta Juridiskā departamenta Juridiskās daļas juristes (ierēdnes) amatā
konkursa kārtībā uz nenoteiktu laiku iecelta KRISTĪNE PAEGLE.
OP 2018/45.AKR3
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijas Juridiskās nodaļas
juriskonsultes amatā no 2018.gada 1.marta konkursa kārtībā iecelta KRISTĪNE
ŠĻAPINA.