Laidiens: 02.03.2018., Nr. 45

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/45.AKK1

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto nodaļas vadītāja vietnieka (ierēdņa) amatu Konsulārā departamenta Konsulāri tiesisko jautājumu nodaļā uz nenoteiktu laiku

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta piektās daļas prasībām un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vismaz desmit gadus ilga iepriekšēja pieredze jurista darbā vai darbā ar juridisko jautājumu risināšanu. Par priekšrocību tiks uzskatīta iepriekšēja darba pieredze ārlietu dienestā vai Latvijas diplomātiskajās un konsulārajās pārstāvniecībās ārvalstīs, veicot konsulārās funkcijas

- starptautisko, nacionālo, kā arī Eiropas Savienības tiesību normu pārzināšana saistībā ar konsulāro funkciju veikšanu

- aktuāla pieredze iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādē

- starptautiskās sadarbības pieredze, it īpaši, nodrošinot Latvijas pārstāvību Eiropas Savienības institūciju līmenī

- angļu valodas un vismaz vienas citas svešvalodas zināšanas vismaz B2 līmenī

- labas iemaņas darbā ar datoru un interneta resursiem

- prasme vienlaikus analizēt liela apjoma dažāda veida informāciju

- spēja strādāt patstāvīgi, paaugstināta stresa apstākļos, organizēt savu darbu atbilstoši noteiktajiem termiņiem

- sarunu vešanas un saskarsmes prasmes, prasme izteikt un argumentēt viedokli mutiski un rakstveidā

Galvenie amata pienākumi:

- koordinēt Konsulāri tiesisko jautājumu nodaļas sniegto juridisko atbalstu konsulāro funkciju veikšanai, īpaši konsulārās palīdzības un vīzu izsniegšanas jautājumos

- saskaņojot ar vadošajām amatpersonām, organizēt sadarbību ar citām valsts pārvaldes iestādēm, kuru sniegto pakalpojumu pieejamība ārvalstīs tiek nodrošināta ar Latvijas diplomātisko un konsulāro pārstāvniecību starpniecību, nolūkā nodrošināt vienotu pieeju konsulāro pakalpojumu sniegšanā

- pārraudzīt sarunu norisi par Latvijas divpusējo līgumu par atbrīvojumiem no vīzas prasības izstrādi un noslēgšanu

- sniegt priekšlikumus Ārlietu ministrijas vadībai par nepieciešamajām izmaiņām konsulāro funkciju regulējošajos normatīvajos aktos

- izstrādāt tiesību aktu un starptautisko līgumu projektus, kā arī sagatavot grozījumus spēkā esošos tiesību aktos, kas skar konsulāros jautājumus

- sniegt atzinumus par citu institūciju sagatavotajiem tiesību aktu projektiem

Darbinieka amatam noteikta 36. saime, 12. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 1140 līdz 1330 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas kritērijiem iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv sadaļā "Budžets".

Pretendentus lūdzam pieteikties:

- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)

vai

- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv piecpadsmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. informācijai 67016132.


OP 2018/45.AKK2

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Lauksaimniecības un vides statistikas departamenta Vides un enerģētikas statistikas daļas vecākais referents

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas no 835 - 950 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- savlaicīgas un ticamas statistiskās informācijas par enerģētiku apkopošana, analīze un izplatīšana

- informācijas sagatavošana informatīvajam apskatam "Latvijas energobilance"

- sadarbība ar starptautiskajām organizācijām par enerģētikas statistikas jautājumiem

- līdzdalība apsekojumos, kas saistīti ar energoresursu apriti un vides problēmām

- līdzdalība statistisko datu publikāciju sagatavošanā, CSP datubāzes tabulu pilnveidošanā

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, statistikā vai vides zinātnēs (ar specializāciju enerģētikā)

- pieredze informācijas apstrādē un analīzē

- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas : Excel, Word)

- labas angļu valodas zināšanas

- precizitāte un labas komunikācijas prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/45.AKK3

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Lauksaimniecības un vides statistikas departamenta Vides un enerģētikas statistikas daļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas līdz 850 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- savlaicīgas un ticamas statistiskās informācijas par enerģētiku apkopošana, analīze un izplatīšana

- līdzdalība valsts energobilances sagatavošanā

- sadarbība ar starptautiskajām organizācijām par enerģētikas statistikas jautājumiem

- līdzdalība apsekojumos, kas saistīti ar energoresursu apriti un vides problēmām

- līdzdalība statistisko datu publikāciju sagatavošanā, CSP datubāzes tabulu pilnveidošanā

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, statistikā vai vides zinātnēs (ar specializāciju enerģētikā)

- pieredze informācijas apstrādē un analīzē

- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas : Excel, Word);

- labas angļu valodas zināšanas

- precizitāte un labas komunikācijas prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/45.AKK4

Jēkabpils pilsētas pašvaldības kapitāla daļu turētāja pārstāvis Jēkabpils pilsētas domes priekšsēdētājs Raivis Ragainis izsludina konkursu uz trīs SIA "Jēkabpils reģionālā slimnīca", reģistrācijas Nr. 50003356621, juridiskā adrese: Andreja Pormaļa iela 125, Jēkabpils, LV-5201, valdes locekļu amatiem, no kuriem viens amats ir valdes priekšsēdētājs

Pretendentiem izvirzītās prasības:

Pretendentiem uz valdes locekļa vai valdes priekšsēdētāja amatu tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.panta otrās daļas un 79.panta otrās daļas prasībām

- atbilstība likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" prasībām

- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā noteiktajā apjomā

- angļu valodas zināšanas tādā apjomā, kas ļauj lasīt un saprast drukātu tekstu, sagatavot rakstisku tekstu, uzturēt dialogu, orientēties profesionālajā terminoloģijā (valodas prasmju pašnovērtējums ne zemāks kā B1 līmenis (atbilstoši Europass kritērijiem))

- izpratne un zināšanas par:

• tādu jautājumu risināšanu, kas attiecas uz kapitālsabiedrības attīstību, darbības stratēģijas plānošanu un īstenošanu, administratīvo un finanšu vadību

• publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību un darbību un laba korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana

- vismaz trīs gadu pieredze vadošā amatā, vēlams valsts, pašvaldību vai privātas kapitālsabiedrības vadībā vai iestādes stratēģiskajā un/vai operatīvajā vadībā

- nevainojama reputācija

Pretendentiem uz valdes priekšsēdētāja amatu un vienu no valdes locekļa amatu papildus 1.punktā norādītajām prasībām tiek izvirzīta šāda prasība:

- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālo zinātņu nozarē

Pretendentam uz vienu no valdes locekļa amatu (kurš veiks arī galvenā ārsta funkcijas) papildus 1.punktā norādītajām prasībām tiek izvirzīta šāda prasība:

- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība medicīnas un veselības zinātņu nozarē

Iesniedzamie dokumenti:

- personīgi parakstīts, datēts motivēts pieteikums, iekļaujot informāciju, kas apliecina paziņojumā norādītās pieredzes un prasmju esamību un apliecinājums, ka:

• nav bijis sodīts par tīšu noziedzīgu nodarījumu, neatkarīgi no sodāmības dzēšanas vai noņemšanas,

• nav atņemtas tiesības veikt noteiktu vai visu veidu komercdarbību vai citu profesionālo darbību,

• nav atzīts par maksātnespējīgu parādnieku,

• ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 7. panta 5.3 daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes locekļa amatā,

- dzīves gaitas un darba pieredzes apraksts (Curriculum Vitae), kurā norādīta kontaktinformācija, kā arī iekļauts pašvērtējums par valodu zināšanām,

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un, ja ir, svešvalodu prasmes apliecinošu dokumentu kopijas,

- pretendenta sagatavotu redzējumu (ne mazāk kā 3000, bet ne vairāk kā 4000 vārdu apjomā) par SIA "Jēkabpils reģionālā slimnīca" attīstību,

- citi dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi,

- apliecinājums, ka piekrīt personas datu apstrādei tādā apmērā, lai konkursa izsludinātājs var gūt pārliecību par Pretendenta atbilstību normatīvo aktu un Konkursa rīkotāja izvirzītajām prasībām.

Pieteikumi jāiesniedz līdz 2018.gada 26.martam ar norādi: "Konkursam uz SIA "Jēkabpils reģionālā slimnīca" valdes priekšsēdētāja un valdes locekļa amatu" vai "Konkursam uz SIA "Jēkabpils reģionālā slimnīca" valdes locekļa (galvenā ārsta) amatu" Jēkabpils pilsētas pašvaldības Vienas pieturas aģentūrā, Brīvības ielā 120, Jēkabpilī, LV-5201, vai ar drošu elektronisko parakstu parakstīts pieteikums uz elektronisko pasta adresi: vpa@jekabpils.lv, tālr. 65236777.


OP 2018/45.AKK5

Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu JURISKONSULTS (uz nenoteiktu laiku) Juridiskajā departamentā (5 vakances)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- 2.līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātņu jomā

- vēlama pieredze jurista darbā un pieredze darbā ar juridiskajiem dokumentiem

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa, prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- spēja uztvert liela apjoma informāciju, to atlasīt un analizēt

- spēja ilgstoši saglabāt augstu uzmanības pakāpi, ātra uztveršanas spēja, prasme atlasīt būtisko un noformulēt viedokli

Amata pienākumi:

- normatīvo aktu projektu, informatīvo ziņojumu un politikas plānošanas dokumentu izstrāde

- skaidrojumu par maksātnespējas procesu regulējošo tiesību normu piemērošanu sagatavošana un sniegšana

- ar disciplinārlietu ierosināšanu saistīto darbību nodrošināšana

- eksaminācijas komisijas darba nodrošināšana

- statistikas datu un tiesu prakses maksātnespējas jomā apkopošana un iegūtās informācijas analīze

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- bruto mēnešalga no 940 līdz 1280 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

- veselības apdrošināšanu

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Adrese: Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasts: konkurss@mna.gov.lv.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.


OP 2018/45.AKK6

Valsts zemes dienests (reģistrācijas numurs 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Izsludinām atklātu konkursu uz vakanto Vidzemes reģionālās nodaļas Madonas biroja vadošā speciālista (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) amatu, kura galvenie pienākumi ir nodrošināt pasūtījumu izpildi Vidzemes reģionālās nodaļas Madonas birojā atbilstoši ārējo un iekšējo normatīvo aktu prasībām, ievērojot noteiktos izpildes termiņus.

Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- ne mazāk kā divu gadu profesionālā un praktiskā pieredze klientu apkalpošanas un/vai nekustamā īpašuma formēšanas jautājumos

- Dienesta darbību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- prasme strādāt ar informācijas sistēmām un datu bāzēm

- Dienesta sniegto pakalpojumu un to regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- prasme sagatavot administratīvos aktus

- valsts valodas prasme augstākā līmeņa 1.pakāpe

- vēlama svešvalodu prasme

- vēlamas prasmes darbā ar MicroStation programmu

- labas prasmes darbā ar MS Office programmu

- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot savu darba procesu

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un pielietot praksē teorētiskās zināšanas

Mēs piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās kategorijas

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Blaumaņa ielā 3, Madonā

Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV), apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (apliecinājums pieejams VZD mājaslapā - Par mums/Vakances/Apliecinājums) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai, Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv, tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2018/45.AKK7

Valsts zemes dienests (reģistrācijas numurs 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Izsludinām atklātu konkursu uz vakanto Vidzemes reģionālās nodaļas Cēsu biroja vadošā speciālista (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) amatu, kura galvenie pienākumi ir nodrošināt pasūtījumu izpildi Vidzemes reģionālās nodaļas Cēsu birojā atbilstoši ārējo un iekšējo normatīvo aktu prasībām, ievērojot noteiktos izpildes termiņus.

Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- ne mazāk kā divu gadu profesionālā un praktiskā pieredze klientu apkalpošanas un/vai nekustamā īpašuma formēšanas jautājumos

- Dienesta darbību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- prasme strādāt ar informācijas sistēmām un datu bāzēm

- Dienesta sniegto pakalpojumu un to regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- prasme sagatavot administratīvos aktus

- valsts valodas prasme augstākā līmeņa 1.pakāpe

- vēlama svešvalodu prasme

- vēlamas prasmes darbā ar MicroStation programmu

- labas prasmes darbā ar MS Office programmu

- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot savu darba procesu

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un pielietot praksē teorētiskās zināšanas

Mēs piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās kategorijas

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Maija ielā 1, Cēsīs

Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV), apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (apliecinājums pieejams VZD mājaslapā - Par mums/Vakances/Apliecinājums) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai, Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv, tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2018/45.AKK8

Valsts zemes dienests (reģistrācijas numurs 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Izsludinām atklātu konkursu uz vakanto Vidzemes reģionālās nodaļas Gulbenes būvju kadastrālās uzmērīšanas speciālista (darbinieka amata vieta uz nenoteiktu laiku) amatu, kura galvenie pienākumi ir nodrošināt pasūtījumu izpildi Vidzemes reģionālās nodaļas Gulbenes birojā atbilstoši ārējo un iekšējo normatīvo aktu prasībām, ievērojot noteiktos izpildes termiņus.

Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:

- darbības sfērai atbilstoša vidējā profesionālā izglītība, vēlama darbības sfērai atbilstoša augstākā izglītība

- vēlama teorētiskā un praktiskā darba pieredze darbības sfērai atbilstošās nozarēs - būvniecībā, arhitektūrā, mērniecībā

- zināšanas būvniecību un būvju kadastrālās uzmērīšanu reglamentējošajos tiesību aktos un metodiskajos dokumentos

- prasme praksē pielietot būvju kadastrālās uzmērīšanas un būvniecības teorētiskās zināšanas un praktiskās iemaņas

- prasme pielietot atbilstošus tehniskos līdzekļus un darbam nepieciešamo programmnodrošinājumu

- vēlamas prasmes darbā ar MicroStation programmu

- valsts valodas prasme augstākā līmeņa 1.pakāpe

- vēlama svešvalodu prasme

- labas prasmes darbā ar MS Office programmu

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Mēs piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās kategorijas

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Rīgas iela 21, Gulbene

Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīves gaitas aprakstus (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai, Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv, tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2018/45.AKK9

Valsts zemes dienests (reģ.Nr.90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Zemgales reģionālās nodaļas Juridiskās daļas jurista (amata vieta uz nenoteiktu laiku) amatu, kura galvenie pienākumi ir veicināt labas pārvaldības principus un efektīvas, uz klientu orientētas, valsts pārvaldes pieejas realizēšanu Dienestā, sniegt juridisko atbalstu reģionālajā nodaļā, nodrošināt Dienesta pārstāvību tiesās.

Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē

- ne mazāk ka viena gada pieredze jurista amatā

- labas prasmes darbā ar MS Office programmu

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī

- zināšanas par fizisko personu datu aizsardzību, administratīvo procesu, civiltiesībām, civilprocesu

- Zināšanas Dienesta darbību regulējošos normatīvajos aktos un Dienesta sniegtajos pakalpojumos

- prasme veikt pārstāvības funkcijas civilprocesā, administratīvajā procesā

- prasme izstrādāt dokumentus atbilstoši tiesību normām, izveidot loģisku un pārskatāmu dokumentu struktūru

- prasme argumentēt un izklāstīt izdarītos juridiskos secinājumus

- prasme piemērot tiesību normas un iztulkot tās

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju, patstāvīgi plānot savu darba procesu un pielietot praksē teorētiskās zināšanas

Piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās kategorijas

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Jelgavā, Akadēmijas ielā 19

Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV), apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (apliecinājums pieejams VZD mājaslapā - Par mums/Vakances/Apliecinājums) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai, Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv, tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2018/45.AKK10

Valsts zemes dienests (reģ.Nr.90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Zemgales reģionālās nodaļas Juridiskās daļas vadītāja (amata vieta uz nenoteiktu laiku) amatu, kura galvenie pienākumi ir veicināt labas pārvaldības principus un efektīvas, uz klientu orientētas, valsts pārvaldes pieejas realizēšanu Dienestā, sniegt juridisko atbalstu reģionālajā nodaļā, nodrošināt Dienesta pārstāvību tiesās.

Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- ne mazāk ka trīs gadu pieredze jurista amatā

- ne mazāk kā viena gada pieredze vadošā amatā

- labas prasmes darbā ar MS Office programmu

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī

- zināšanas par fizisko personu datu aizsardzību, administratīvo procesu, civiltiesībām, civilprocesu

- zināšanas Dienesta darbību regulējošos normatīvajos aktos un Dienesta sniegtajos pakalpojumos

- pieredze pārstāvniecībā tiesvedības procesos

- pieredze administratīvo aktu izskatīšanā un sagatavošanā

- prasme veikt pārstāvības funkcijas civilprocesā, administratīvajā procesā

- prasme izstrādāt dokumentus atbilstoši tiesību normām, izveidot loģisku un pārskatāmu dokumentu struktūru

- prasme argumentēt un izklāstīt izdarītos juridiskos secinājumus

- prasme piemērot tiesību normas un iztulkot tās

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju, patstāvīgi plānot savu darba procesu un pielietot praksē teorētiskās zināšanas

Piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 11.mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās kategorijas

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Jelgavā, Akadēmijas ielā 19

Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV), apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (apliecinājums pieejams VZD mājaslapā - Par mums/Vakances/Apliecinājums) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai, Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv, tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2018/45.AKK11

Precizējot iepriekš publicēto

Izglītības un zinātnes ministrija precizē izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2018. gada 26.februārī (OP 2018/40.AKK6) publicēto paziņojumu par Izglītības un zinātnes ministrijas Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku):

Pareizi lasīt šādi: mēnešalgu no 1253 līdz 1647 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 36. amata saimes III līmenī).


OP 2018/45.AKK12

Daugavpils Universitātē tiek izsludināts konkurss uz šādām amata vietām:

Profesora amatā:

- Dabaszinātņu un matemātikas fakultātes Fizikas un matemātikas katedrā - matemātikas zinātņu nozarē, diferenciālvienādojumu apakšnozarē, 1 vieta

- Sociālo zinātņu fakultātes Tiesību katedrā - juridisko zinātņu nozarē, krimināltiesību apakšnozarē, 1 vieta

Asociētā profesora amatā:

- Sociālo zinātņu fakultātes Tiesību katedrā - juridisko zinātņu nozarē, policijas tiesību apakšnozarē, 1 vieta

Pētnieka amatā:

- Mūzikas un mākslu fakultātes Mākslas zinātņu institūtā - mākslas zinātņu nozarē, kultūras teorijas apakšnozarē, 1 vieta;

- Humanitāro un sociālo zinātņu institūta Kultūras pētījumu centrā - literatūrzinātnes nozarē, salīdzināmās literatūrzinātnes apakšnozarē, 2 vietas

Amatu pretendentiem viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas LR oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz DU Administratīvajā daļā, Vienības ielā 13 - 226, Daugavpilī, LV-5401, iesniegums DU rektoram par piedalīšanos konkursā un pārējie dokumenti saskaņā ar "Nolikumu par vēlēšanām akadēmiskajos amatos DU" http://du.lv/lv/par_mums/svarigakie_dokumenti.

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem pretendenti var iepazīties DU mājaslapā publicētajā sludinājumā du.lv/vakances-du/.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/45.AKR1

Izglītības kvalitātes valsts dienesta 2018.gada 25.janvāra Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Nr.18 (6104) izsludinātais atklātais konkurss uz vecākā inspektora (valsts civildienesta ierēdņa) amatu ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2018/45.AKR2

Valsts zemes dienests paziņo, ka no 2018.gada 1.marta Juridiskā departamenta Juridiskās daļas juristes (ierēdnes) amatā konkursa kārtībā uz nenoteiktu laiku iecelta KRISTĪNE PAEGLE.


OP 2018/45.AKR3

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijas Juridiskās nodaļas juriskonsultes amatā no 2018.gada 1.marta konkursa kārtībā iecelta KRISTĪNE ŠĻAPINA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)