Laidiens: 28.02.2018., Nr. 42
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/42.AKK1
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - Grāmatvedības un
revīzijas politikas departamenta Komercsabiedrību revīzijas politikas un
uzraudzības nodaļas vecākais/-ā juriskonsults/-e
Grāmatvedības un revīzijas politikas departaments ir struktūrvienība,
kas izstrādā valsts politiku grāmatvedības, tās pārskatu jomā un
komercsabiedrību revīzijas jomā, kā arī nodrošina Finanšu ministrijas kā
Revīzijas pakalpojumu likumā noteiktās kompetentās iestādes funkciju izpildi
Ja tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- vismaz 3 gadu pieredze tiesību zinātņu specialitātei atbilstošos amatos un
darbā ar administratīvo procesu saistītajiem jautājumiem
- pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā, izpratne par tās
darbības principiem
- zināšanas un izpratne par administratīvā procesu iestādē jautājumiem,
t.sk. prasmes administratīvo aktu izstrādē un iestādes interešu pārstāvībā
tiesā
- zināšanas par komercdarbības revīzijas tiesisko regulējumu tiks uzskatītas
par priekšrocību
- profesionālās iemaņas saskarsmē, pārliecināšanas un argumentācijas
prasmes, kā arī prasme analizēt
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība Revīzijas pakalpojumu likuma 37.panta ceturtajā daļā
noteiktajām obligātajām prasībām
Pievienojies Grāmatvedības un revīzijas politikas departamenta
kolektīvam un mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- izskatīt fizisku un juridisku personu sūdzības par zvērinātu revidentu
sniegtajiem revīzijas pakalpojumiem sabiedriskas nozīmes struktūrām un
sagatavot ministrijas lēmumu projektus par sankciju piemērošanu zvērinātam
revidentam un/vai zvērinātu revidentu komercsabiedrībām
- izskatīt sūdzības par ministrijā apstrīdētajiem Latvijas Zvērinātu
revidentu asociācijas izdotajiem administratīvajiem aktiem un faktisko rīcību,
un administratīvā procesa ietvaros sagatavot ministrijas lēmumu projektus
- veikt tiesā iesniedzamo paskaidrojumu un pierādījumu sagatavošanu un
pārstāvēt ministriju tiesā administratīvajās lietās komercsabiedrību revīzijas
jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā;
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 21.saimes
""Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" IV
līmenis un 11.mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, apliecinājuma formu
par atbilstību Revīzijas pakalpojumu likuma 37.panta ceturtās daļas prasībām,
dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta
ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam
sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju par amata pienākumiem, apliecinājuma formu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un apliecinājuma formu
par atbilstību Revīzijas pakalpojumu likuma 37.panta ceturtās daļas prasībām tu
atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir
neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu
ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.
OP 2018/42.AKK2
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vecākā referenta
amatu Krīzes vadības departamenta Nacionālās kiberdrošības politikas
koordinācijas nodaļā, piedāvājot:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt informācijas drošības vadītāja sertifikātu (CISM),
informācijas sistēmu profesionāļa sertifikātu (CISSP)
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam, veselības apdrošināšanu, mēnešalgu no 835 EUR līdz 1190 EUR (pirms
nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālās pieredzes
Krīzes vadības departamenta Nacionālās kiberdrošības politikas koordinācijas
nodaļas vecākā referenta galvenie amata pienākumi:
- sniegt atzinumus vai atbalstu atzinumu gatavošanā par informācijas
tehnoloģiju sistēmu audita un pārbaužu rezultātiem
- sniegt atbalstu un konsultēt ar elektroniskās identifikācijas un
uzticamības pakalpojumu jomu saistošo normatīvo aktu projektu izstrādē un
īstenošanā
- nepieciešamības gadījumā veikt informācijas tehnoloģiju sistēmu
atbilstības pārbaudes atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- veidot regulāru sadarbību ar CERT.LV ekspertiem un citām valsts pārvaldes
iestādēm
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta
prasībām
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams
datorzinātņu, informācijas tehnoloģiju vai ar tām saistītā jomā
- pieredze informācijas tehnoloģiju jomā, vēlams audita jautājumos
(starptautiski atzīts nozares sertifikāts uzskatāms par priekšrocību)
- zināšanas par informācijas tehnoloģiju drošības jautājumiem, tostarp, par
IT drošības audita procesu; izpratne par digitāliem sertifikātiem tiks
uzskatīta par priekšrocību
- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas
tests)
- zināšanas par Aizsardzības ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu, tajā
skaitā NBS, uzdevumiem un struktūru
- atbildības izjūta un precizitāte
- prasme plānot un organizēt darbu; spēja darboties komandā, bet vienlaicīgi
arī spēja patstāvīgi veikt uzticētos uzdevumus
Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības
departamenta Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai
nosūtot uz e-pasta adresi: vakances@mod.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama
http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx
Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.
OP 2018/42.AKK3
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Uzņēmumu statistikas departamenta Uzņēmumu un
organizāciju reģistra daļas vecākais referents
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 835 - 900 euro, atbilstoši profesionālajai
pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- nodrošināt Statistikas uzņēmumu reģistra
aktualizācijas procesu atbilstoši ES metodoloģiskām pamatnostādnēm un prasībām
- analizēt un apstrādāt Statistikas uzņēmumu reģistra
informāciju, izmantojot statistiskajās veidlapās un administratīvajos avotos
pieejamo informāciju par uzņēmumu darbības veidu un aktivitāti
- uzturēt aktuālu Statistikas uzņēmumu reģistra
Adrešu servisa informāciju un nodrošināt nepieciešamo labojumu veikšanu
- nodrošināt Statistikas uzņēmumu reģistra
informācijas sagatavošanu publicēšanai un izplatīšanai
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība statistikā,
matemātikā, ekonomikā vai cita amata izpildei atbilstoša akadēmiskā vai otrā
līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- izpratne par informācijas apstrādes un datu analīzes procesiem, un darbu
ar datubāzēm
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office
aplikācijas: Word, Excel, Access, PowerPoint), prasme
lietot Internet pārlūkprogrammas, prasmes izmantot statistisko datu apstrādes
programmas (R program, SPSS vai kāda cita)
- labas angļu valodas zināšanas
- pamatzināšanas par uzņēmējdarbības un grāmatvedības likumdošanu Latvijā
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir
pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv
sadaļā Darba piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša
ielā 1 vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv
20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2018/42.AKK4
Latvijas Lauksaimniecības universitāte (reģ. Nr.
90000041898) izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amatu Veterinārmedicīnas
fakultātē (uz noteiktu laiku) - zinātniskais asistents - Lauksaimniecības, meža
un veterinārās zinātnes, dzemdniecība un ginekoloģija - 1 vieta
Pretendentiem jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos
konkursā, dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos
akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums (Curriculum
Vitae), kurā norādīta arī zinātniskā, pedagoģiskā un
organizatoriskā darba pieredze, publicēto zinātnisko darbu saraksts pēdējo sešu
gadu laikā.
Dokumentu kopa jāiesniedz mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas LLU
Personāldaļā Jelgavā, Lielajā ielā 2, vai sūtīt pa pastu (LV - 3001), pa
e-pastu: personaldala@llu.lv.
Ar Nolikumu par LLU akadēmiskajiem amatiem var iepazīties LLU mājaslapā www.llu.lv sadaļā Par mums, Dokumenti, Nolikumi.
Darbavieta - Jelgava.
OP 2018/42.AKK5
Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina atklātu
konkursu uz Eiropas Savienības fondu departamenta Eiropas Savienības fondu
uzraudzības nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku līdz
2022.gada 30.decembrim (uz Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda 2014. -
2020.gada plānošanas perioda deleģētās iestādes tehniskās palīdzības projekta
laiku)
Galvenie pienākumi:
- Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda projektu uzraudzība un
kontrole, t. sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas izskatīšana, analīze un
projektu iepirkumu dokumentācijas izvērtēšana
- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās
- nepieciešamās dokumentācijas un tās grozījumu izstrāde, lai nodrošinātu
vadības un kontroles sistēmas ieviešanu ministrijā kā deleģētajā iestādē
- sadarbība ar citām iestādēm, kas nodrošina Patvēruma migrācijas un
integrācijas fonda ieviešanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā sociālajās
zinātnēs ar kvalifikāciju ekonomikā, vadībzinībās vai jurisprudencē
- vismaz divu gadu darba pieredze Eiropas Savienības vai citu ārvalstu
finanšu palīdzības instrumentu administrēšanā vai uzraudzībā
- vēlama darba pieredze normatīvo aktu izstrādē
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- labas zināšanas Eiropas Savienības vai citu ārvalstu finanšu instrumentu
jautājumos
- labas zināšanas publisko iepirkumu jautājumos, projektu vadības un
grāmatvedības jomās
- labas angļu valodas zināšanas (šī Konkursa izpratnē vismaz B1 līmenis
mutvārdu saziņas prasmēs, atbilstoši Europass valodu
pašnovērtējuma tabulai http://www.europass.lv/valodu-pase)
- labas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus
- augsta atbildības sajūta, precizitāte un spēja uzņemties iniciatīvu
- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un vēlme apgūt jaunas zināšanas
- prasme operatīvi, atbilstoši prioritātēm, koordinēt veicamos amata
pienākumus paaugstinātas intensitātes un ierobežota laika apstākļos
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- darbavietu Rīgas centrā
Amatam noteikta 44.saime "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība",
IIB līmenis, 10.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 1224 euro (atkarībā no kategorijas,
kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Konkursa pretendentiem līdz 2018.gada 14.martam jānosūta pa pastu vai
jāiesniedz personīgi Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa
Valdemāra ielā 11a, Rīgā, LV-1364, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa
pastu, pasta zīmogs - ne vēlāk kā līdz 2018.gada 14.martam), vai elektroniski
uz e-pastu: vakances@km.gov.lv šādi dokumenti ar
norādi "Pieteikums konkursam uz ESFD Eiropas Savienības fondu uzraudzības
nodaļas vecākā referenta ierēdņa amata vietu uz noteiktu laiku līdz 2022.gada
30.decembrim (uz Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda 2014. - 2020.gada
plānošanas perioda deleģētās iestādes tehniskās palīdzības projekta
laiku)":
- motivēta pieteikuma vēstule
- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae), vēlams sagatavot, atbilstoši Europass
CV standarta formai (pieejama
http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas)
- izglītību apliecinošu dokumentu (diplomu) kopijas, ja izglītības dokuments
vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par
to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs
iegūtais izglītības dokuments vai grāds
- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras
ministrijas tīmekļa vietnē http://www.km.gov.lv/lv/ministrija/vakances.html)
- kā arī citi dokumenti, kurus Pretendents uzskata par nepieciešamu
pievienot
Tālr. uzziņām 67330244.
OP 2018/42.AKK6
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amatu - Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Salaspils filiāles
probācijas speciālists/-e (1 vakance uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
- vēlamas krievu valodas zināšanas
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas
iestādes administrācijas pieprasījuma
- organizēt un vadīt izlīgumus
Piedāvājam:
- mēnešalgu no € 810 līdz € 887 pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas
un veselības apdrošināšanu
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu ieguldījum sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā
Motivētu pieteikuma vēstuli, Dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Salaspils filiāle -
KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopija jāiesniedz
Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības
nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi: darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu: Dzirnavu iela 91, Rīga,
LV-1011, vai iesniegt personīgi Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības
Salaspils filiālē - Rīgas ielā 30A, Salaspilī. Informācija pa tālruni 67021178
vai Valsts probācijas dienesta mājas lapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā - Dzirnavu ielā
91, Rīgā.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta
pirmo daļu, Valsts probācijas dienests informē, ka:
- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests.
OP 2018/42.AKK7
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Uzņēmumu statistikas departamenta Uzņēmumu un
organizāciju reģistra daļas vecākais referents
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas līdz 850 euro, atbilstoši profesionālajai
pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- nodrošināt Statistikas uzņēmumu reģistra
aktualizācijas procesu atbilstoši ES metodoloģiskām pamatnostādnēm un prasībām
- veikt statistikas vienību profilēšanu un sadarboties ar Centrālās
statistikas Pārvaldes daļām un uzņēmumiem profilēšanas jautājumos
- veikt uzņēmumu grupu reģistra informācijas aktualizāciju
- nodrošināt Statistikas uzņēmumu reģistra
informācijas sagatavošanu publicēšanai un izplatīšanai
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība statistikā,
matemātikā, ekonomikā vai cita amata izpildei atbilstoša akadēmiskā vai otrā
līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- izpratne par informācijas apstrādes un datu analīzes procesiem, un darbu
ar datubāzēm
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office
aplikācijas: Word, Excel, Access, PowerPoint), prasme
lietot Internet pārlūkprogrammas, prasmes izmantot statistisko datu apstrādes
programmas (R program, SPSS vai kāda cita)
- labas angļu valodas zināšanas
- pamatzināšanas par uzņēmējdarbības un grāmatvedības likumdošanu Latvijā
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir
pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv
sadaļā Darba piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša
ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv
20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2018/42.AKK8
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ.
Nr.90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas
uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu
darījumu vidi valstī.
Aicinām pievienoties kolēģi Finanšu un saimniecības nodaļas saimniecības
pārziņa/-es amatā uz nenoteiktu laiku
Ir svarīgi, lai tu esi komunikabls un atsaucīgu
kolēģis ar iniciatīvu
Finanšu un saimniecības nodaļa nodrošina finanšu, grāmatvedības un saimniecības
vadību Uzņēmumu reģistrā
Galvenie pienākumi:
- piedalīties Uzņēmumu reģistra saimniecisko vajadzību plānošanā
- uzraudzīt saimniecisko līgumu izpildi
- veikt saņemto rēķinu un pavadzīmju reģistrēšanu rēķinu uzskaites sistēmā
- veikt Uzņēmumu reģistra mazvērtīgā inventāra un pamatlīdzekļu inventāra
marķēšanu
- veikt vieglā automobiļa vadītāja pienākumus
- organizēt un kontrolēt Uzņēmumu reģistra telpu remontu, veikt kraušanas un
inventāra pārnešanas darbus
- nodrošināt Uzņēmumu reģistra civilās aizsardzības pasākumus, darba vides
iekšējo uzraudzību un ugunsdrošības uzraudzību
Prasības pretendentam/-ei:
- vidējā izglītība
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlama darba pieredze darba aizsardzībā un drošībā (apliecība)
- vēlama darba pieredze saimniecisko funkciju veikšanā
- vēlamas zināšanas santehnikas un elektroinstalāciju darbu veikšanā
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un augsta atbildības izjūta
- labas komunikācijas prasmes
- precizitāte
- labas iemaņas darbā ar datoru (World, Excel)
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt lielisku pieredzi
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, no EUR 618 līdz 860 EUR (8.mēnešalgu grupa), un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)
- darbavietu Rīgas centrā (Pērses ielā 2)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas. Motivācijas vēstuli un CV nosūtīt uz e-pasta
adresi: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.
Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/42.AKR1
Kultūras ministrija paziņo, ka konkurss uz Mediju politikas
nodaļas juriskonsulta ierēdņa amata vietu uz nenoteiktu laiku ir beidzies bez
rezultāta.
OP 2018/42.AKR2
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijas Juridiskās nodaļas
juriskonsulta amatā no 2018.gada 27.februāra konkursa kārtībā ieceltas MADLĒNA
SVILĀNE un INESE VOROBJOVA.