Laidiens: 28.02.2018., Nr. 42

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/42.AKK1

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - Grāmatvedības un revīzijas politikas departamenta Komercsabiedrību revīzijas politikas un uzraudzības nodaļas vecākais/-ā juriskonsults/-e

Grāmatvedības un revīzijas politikas departaments ir struktūrvienība, kas izstrādā valsts politiku grāmatvedības, tās pārskatu jomā un komercsabiedrību revīzijas jomā, kā arī nodrošina Finanšu ministrijas kā Revīzijas pakalpojumu likumā noteiktās kompetentās iestādes funkciju izpildi

Ja tev ir:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vismaz 3 gadu pieredze tiesību zinātņu specialitātei atbilstošos amatos un darbā ar administratīvo procesu saistītajiem jautājumiem

- pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā, izpratne par tās darbības principiem

- zināšanas un izpratne par administratīvā procesu iestādē jautājumiem, t.sk. prasmes administratīvo aktu izstrādē un iestādes interešu pārstāvībā tiesā

- zināšanas par komercdarbības revīzijas tiesisko regulējumu tiks uzskatītas par priekšrocību

- profesionālās iemaņas saskarsmē, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes, kā arī prasme analizēt

- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība Revīzijas pakalpojumu likuma 37.panta ceturtajā daļā noteiktajām obligātajām prasībām

Pievienojies Grāmatvedības un revīzijas politikas departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:

- izskatīt fizisku un juridisku personu sūdzības par zvērinātu revidentu sniegtajiem revīzijas pakalpojumiem sabiedriskas nozīmes struktūrām un sagatavot ministrijas lēmumu projektus par sankciju piemērošanu zvērinātam revidentam un/vai zvērinātu revidentu komercsabiedrībām

- izskatīt sūdzības par ministrijā apstrīdētajiem Latvijas Zvērinātu revidentu asociācijas izdotajiem administratīvajiem aktiem un faktisko rīcību, un administratīvā procesa ietvaros sagatavot ministrijas lēmumu projektus

- veikt tiesā iesniedzamo paskaidrojumu un pierādījumu sagatavošanu un pārstāvēt ministriju tiesā administratīvajās lietās komercsabiedrību revīzijas jomā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā;

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 21.saimes ""Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" IV līmenis un 11.mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, apliecinājuma formu par atbilstību Revīzijas pakalpojumu likuma 37.panta ceturtās daļas prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju par amata pienākumiem, apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un apliecinājuma formu par atbilstību Revīzijas pakalpojumu likuma 37.panta ceturtās daļas prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.


OP 2018/42.AKK2

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vecākā referenta amatu Krīzes vadības departamenta Nacionālās kiberdrošības politikas koordinācijas nodaļā, piedāvājot:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt informācijas drošības vadītāja sertifikātu (CISM), informācijas sistēmu profesionāļa sertifikātu (CISSP)

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu, mēnešalgu no 835 EUR līdz 1190 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālās pieredzes

Krīzes vadības departamenta Nacionālās kiberdrošības politikas koordinācijas nodaļas vecākā referenta galvenie amata pienākumi:

- sniegt atzinumus vai atbalstu atzinumu gatavošanā par informācijas tehnoloģiju sistēmu audita un pārbaužu rezultātiem

- sniegt atbalstu un konsultēt ar elektroniskās identifikācijas un uzticamības pakalpojumu jomu saistošo normatīvo aktu projektu izstrādē un īstenošanā

- nepieciešamības gadījumā veikt informācijas tehnoloģiju sistēmu atbilstības pārbaudes atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- veidot regulāru sadarbību ar CERT.LV ekspertiem un citām valsts pārvaldes iestādēm

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams datorzinātņu, informācijas tehnoloģiju vai ar tām saistītā jomā

- pieredze informācijas tehnoloģiju jomā, vēlams audita jautājumos (starptautiski atzīts nozares sertifikāts uzskatāms par priekšrocību)

- zināšanas par informācijas tehnoloģiju drošības jautājumiem, tostarp, par IT drošības audita procesu; izpratne par digitāliem sertifikātiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas tests)

- zināšanas par Aizsardzības ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu, tajā skaitā NBS, uzdevumiem un struktūru

- atbildības izjūta un precizitāte

- prasme plānot un organizēt darbu; spēja darboties komandā, bet vienlaicīgi arī spēja patstāvīgi veikt uzticētos uzdevumus

Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai nosūtot uz e-pasta adresi: vakances@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx

Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.


OP 2018/42.AKK3

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Uzņēmumu statistikas departamenta Uzņēmumu un organizāciju reģistra daļas vecākais referents

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 835 - 900 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- nodrošināt Statistikas uzņēmumu reģistra aktualizācijas procesu atbilstoši ES metodoloģiskām pamatnostādnēm un prasībām

- analizēt un apstrādāt Statistikas uzņēmumu reģistra informāciju, izmantojot statistiskajās veidlapās un administratīvajos avotos pieejamo informāciju par uzņēmumu darbības veidu un aktivitāti

- uzturēt aktuālu Statistikas uzņēmumu reģistra Adrešu servisa informāciju un nodrošināt nepieciešamo labojumu veikšanu

- nodrošināt Statistikas uzņēmumu reģistra informācijas sagatavošanu publicēšanai un izplatīšanai

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība statistikā, matemātikā, ekonomikā vai cita amata izpildei atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- izpratne par informācijas apstrādes un datu analīzes procesiem, un darbu ar datubāzēm

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office aplikācijas: Word, Excel, Access, PowerPoint), prasme lietot Internet pārlūkprogrammas, prasmes izmantot statistisko datu apstrādes programmas (R program, SPSS vai kāda cita)

- labas angļu valodas zināšanas

- pamatzināšanas par uzņēmējdarbības un grāmatvedības likumdošanu Latvijā

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/42.AKK4

Latvijas Lauksaimniecības universitāte (reģ. Nr. 90000041898) izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amatu Veterinārmedicīnas fakultātē (uz noteiktu laiku) - zinātniskais asistents - Lauksaimniecības, meža un veterinārās zinātnes, dzemdniecība un ginekoloģija - 1 vieta

Pretendentiem jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā, dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta arī zinātniskā, pedagoģiskā un organizatoriskā darba pieredze, publicēto zinātnisko darbu saraksts pēdējo sešu gadu laikā.

Dokumentu kopa jāiesniedz mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas LLU Personāldaļā Jelgavā, Lielajā ielā 2, vai sūtīt pa pastu (LV - 3001), pa e-pastu: personaldala@llu.lv.

Ar Nolikumu par LLU akadēmiskajiem amatiem var iepazīties LLU mājaslapā www.llu.lv sadaļā Par mums, Dokumenti, Nolikumi.

Darbavieta - Jelgava.


OP 2018/42.AKK5

Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina atklātu konkursu uz Eiropas Savienības fondu departamenta Eiropas Savienības fondu uzraudzības nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku līdz 2022.gada 30.decembrim (uz Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda 2014. - 2020.gada plānošanas perioda deleģētās iestādes tehniskās palīdzības projekta laiku)

Galvenie pienākumi:

- Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda projektu uzraudzība un kontrole, t. sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas izskatīšana, analīze un projektu iepirkumu dokumentācijas izvērtēšana

- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās

- nepieciešamās dokumentācijas un tās grozījumu izstrāde, lai nodrošinātu vadības un kontroles sistēmas ieviešanu ministrijā kā deleģētajā iestādē

- sadarbība ar citām iestādēm, kas nodrošina Patvēruma migrācijas un integrācijas fonda ieviešanu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā sociālajās zinātnēs ar kvalifikāciju ekonomikā, vadībzinībās vai jurisprudencē

- vismaz divu gadu darba pieredze Eiropas Savienības vai citu ārvalstu finanšu palīdzības instrumentu administrēšanā vai uzraudzībā

- vēlama darba pieredze normatīvo aktu izstrādē

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- labas zināšanas Eiropas Savienības vai citu ārvalstu finanšu instrumentu jautājumos

- labas zināšanas publisko iepirkumu jautājumos, projektu vadības un grāmatvedības jomās

- labas angļu valodas zināšanas (šī Konkursa izpratnē vismaz B1 līmenis mutvārdu saziņas prasmēs, atbilstoši Europass valodu pašnovērtējuma tabulai http://www.europass.lv/valodu-pase)

- labas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus

- augsta atbildības sajūta, precizitāte un spēja uzņemties iniciatīvu

- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un vēlme apgūt jaunas zināšanas

- prasme operatīvi, atbilstoši prioritātēm, koordinēt veicamos amata pienākumus paaugstinātas intensitātes un ierobežota laika apstākļos

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- darbavietu Rīgas centrā

Amatam noteikta 44.saime "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība", IIB līmenis, 10.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 1224 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Konkursa pretendentiem līdz 2018.gada 14.martam jānosūta pa pastu vai jāiesniedz personīgi Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11a, Rīgā, LV-1364, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs - ne vēlāk kā līdz 2018.gada 14.martam), vai elektroniski uz e-pastu: vakances@km.gov.lv šādi dokumenti ar norādi "Pieteikums konkursam uz ESFD Eiropas Savienības fondu uzraudzības nodaļas vecākā referenta ierēdņa amata vietu uz noteiktu laiku līdz 2022.gada 30.decembrim (uz Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda 2014. - 2020.gada plānošanas perioda deleģētās iestādes tehniskās palīdzības projekta laiku)":

- motivēta pieteikuma vēstule

- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae), vēlams sagatavot, atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas)

- izglītību apliecinošu dokumentu (diplomu) kopijas, ja izglītības dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds

- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas tīmekļa vietnē http://www.km.gov.lv/lv/ministrija/vakances.html)

- kā arī citi dokumenti, kurus Pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot

Tālr. uzziņām 67330244.


OP 2018/42.AKK6

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Salaspils filiāles probācijas speciālists/-e (1 vakance uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

- vēlamas krievu valodas zināšanas

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

- organizēt un vadīt izlīgumus

Piedāvājam:

- mēnešalgu no € 810 līdz € 887 pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu ieguldījum sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā

Motivētu pieteikuma vēstuli, Dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Salaspils filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopija jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi: darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt personīgi Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Salaspils filiālē - Rīgas ielā 30A, Salaspilī. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājas lapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā - Dzirnavu ielā 91, Rīgā.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Valsts probācijas dienests informē, ka:

- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests.


OP 2018/42.AKK7

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Uzņēmumu statistikas departamenta Uzņēmumu un organizāciju reģistra daļas vecākais referents

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas līdz 850 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- nodrošināt Statistikas uzņēmumu reģistra aktualizācijas procesu atbilstoši ES metodoloģiskām pamatnostādnēm un prasībām

- veikt statistikas vienību profilēšanu un sadarboties ar Centrālās statistikas Pārvaldes daļām un uzņēmumiem profilēšanas jautājumos

- veikt uzņēmumu grupu reģistra informācijas aktualizāciju

- nodrošināt Statistikas uzņēmumu reģistra informācijas sagatavošanu publicēšanai un izplatīšanai

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība statistikā, matemātikā, ekonomikā vai cita amata izpildei atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- izpratne par informācijas apstrādes un datu analīzes procesiem, un darbu ar datubāzēm

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office aplikācijas: Word, Excel, Access, PowerPoint), prasme lietot Internet pārlūkprogrammas, prasmes izmantot statistisko datu apstrādes programmas (R program, SPSS vai kāda cita)

- labas angļu valodas zināšanas

- pamatzināšanas par uzņēmējdarbības un grāmatvedības likumdošanu Latvijā

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/42.AKK8

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr.90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.

Aicinām pievienoties kolēģi Finanšu un saimniecības nodaļas saimniecības pārziņa/-es amatā uz nenoteiktu laiku

Ir svarīgi, lai tu esi komunikabls un atsaucīgu kolēģis ar iniciatīvu

Finanšu un saimniecības nodaļa nodrošina finanšu, grāmatvedības un saimniecības vadību Uzņēmumu reģistrā

Galvenie pienākumi:

- piedalīties Uzņēmumu reģistra saimniecisko vajadzību plānošanā

- uzraudzīt saimniecisko līgumu izpildi

- veikt saņemto rēķinu un pavadzīmju reģistrēšanu rēķinu uzskaites sistēmā

- veikt Uzņēmumu reģistra mazvērtīgā inventāra un pamatlīdzekļu inventāra marķēšanu

- veikt vieglā automobiļa vadītāja pienākumus

- organizēt un kontrolēt Uzņēmumu reģistra telpu remontu, veikt kraušanas un inventāra pārnešanas darbus

- nodrošināt Uzņēmumu reģistra civilās aizsardzības pasākumus, darba vides iekšējo uzraudzību un ugunsdrošības uzraudzību

Prasības pretendentam/-ei:

- vidējā izglītība

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlama darba pieredze darba aizsardzībā un drošībā (apliecība)

- vēlama darba pieredze saimniecisko funkciju veikšanā

- vēlamas zināšanas santehnikas un elektroinstalāciju darbu veikšanā

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un augsta atbildības izjūta

- labas komunikācijas prasmes

- precizitāte

- labas iemaņas darbā ar datoru (World, Excel)

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt lielisku pieredzi

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, no EUR 618 līdz 860 EUR (8.mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)

- darbavietu Rīgas centrā (Pērses ielā 2)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Motivācijas vēstuli un CV nosūtīt uz e-pasta adresi: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/42.AKR1

Kultūras ministrija paziņo, ka konkurss uz Mediju politikas nodaļas juriskonsulta ierēdņa amata vietu uz nenoteiktu laiku ir beidzies bez rezultāta.


OP 2018/42.AKR2

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijas Juridiskās nodaļas juriskonsulta amatā no 2018.gada 27.februāra konkursa kārtībā ieceltas MADLĒNA SVILĀNE un INESE VOROBJOVA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)