Laidiens: 27.02.2018., Nr. 41
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/41.AKK1
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņu
amata vietām - Nodarbinātības organizators/-e Nodarbinātības valsts aģentūras
Rīgas reģionālās filiāles Darba tirgus daļā (2 amata vietas uz nenoteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā
- vēlama pieredze nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikā normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērst riskus
- ļoti labas komunikācijas prasmes
- spēja identificēt problēmas, izprast to rašanās cēloņus un piedāvāt
risinājumu
- labas organizatora un komunikācijas prasmes, klientu orientēta saskarsme
vērsta uz darba pozitīvu rezultātu
- pamatzināšanas finanšu vadības jautājumos
- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku (lietotāja
līmenī)
Galvenie amata pienākumi: īstenot bezdarbniekiem, darba meklētājiem un darba
devējiem aktīvos nodarbinātības pasākumus un preventīvos bezdarba samazināšanas
pasākumus, nodrošināt klientu apkalpošanu ar nodarbinātību saistītos
jautājumos, sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, ka ari fiziskām un juridiskām personām, kontrolēt līgumu
izpildi pasākumu ietvaros.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: 607,00 EUR, 2.kategorija: 670,00
EUR, 3.kategorija: 734,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas
reģionālajā filiālē, Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai nosūtot uz e-pasta
adresi: rigasfiliale@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67830850, kā arī
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests - praktiskais uzdevums, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta
profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas
Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz
interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā - praktiskajā uzdevumā
būs iegūts noteikts punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts
aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē.
OP 2018/41.AKK2
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Juridiskā departamenta direktors/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs (vēlams
maģistra grāds tiesību zinātnē)
- trīs gadu pieredze darbā vadošā amatā juridiskajā jomā pēdējo piecu gadu
periodā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences
ietvaros
- profesionālā vadības prasme komandas darba organizēšanā, darba izpildes
analīzē un novērtēšanā
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus,
piedāvāt problēmu risinājumu
- zināšanas juridisku jautājumu risināšanā, pieredze tiesību normu
piemērošanā un izstrādē
- komunikācijas prasmes
Amata mērķis un galvenie amata pienākumi:
- efektīvi vadīt, plānot, organizēt un koordinēt departamenta darbu,
nodrošināt Aģentūras darbības tiesiskumu un pārvaldes lēmumu pārbaudes sistēmas
darbību
- organizēt departamenta kompetencē esošo normatīvo aktu un citu dokumentu
projektu izstrādi un sagatavošanu
- departamenta kompetences ietvaros organizēt Aģentūras interešu pārstāvību
tiesā, prokuratūrā un citās tiesībsargājošās institūcijās un attiecībās ar
citām valsts pārvaldes un pašvaldību iestādēm, kā arī fiziskām un juridiskām
personām
- nodrošināt metodiskas palīdzības sniegšanu Aģentūras struktūrvienībām
juridiska rakstura jautājumos
- organizēt komersantu - darbiekārtošanas pakalpojumu sniedzēju licencēšanas
un uzraudzības procesu
- pārraudzīt publisko iepirkumu veikšanu
- sniegt atzinumus un priekšlikumus par izstrādātajiem valsts pārvaldes
iestāžu normatīvo aktu projektiem un Eiropas Savienības dokumentu projektiem,
t.sk. piedalīties nacionālās pozīcijas izstrādē par Aģentūras kompetencē
esošajiem jautājumiem
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: EUR 1415,00, 2.kategorija: EUR
1628,00, 3.kategorija: EUR 1860,00 (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā,
K.Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai nosūtot uz e-pasta adresi: konkursi@nva.gov.lv ar norādi "JD_direktors"
Informācija pa tālr. 67021794, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā
www.nva.gov.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences
atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2018/41.AKK3
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto amata vietu -
Juridiskā departamenta direktors (uz nenoteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- draudzīgu kolektīvu un uz cilvēciskām vērtībām vērstu darba vidi
- savu ideju realizēšanas iespēju valsts iestādē
- mēnešalgu līdz 1917 EUR
- stabilas sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Būtiskākie amata pienākumi:
- vadīt ministrijas juridiskās struktūrvienības darbu
- nodrošināt ministrijas struktūrvienību izstrādāto tiesību aktu projektu un
politikas plānošanas dokumentu juridisku izvērtēšanu, kā arī nepieciešamības
gadījumā piedalīties to izstrādē
- nodrošināt atzinumu sniegšanu par citu ministriju, Valsts kancelejas un
citu valsts pārvaldes iestāžu izstrādāto politikas plānošanas dokumentu un
tiesību aktu projektiem
- nodrošināt dažāda veida līgumu un vienošanās izstrādi, t.sk. publiskā
iepirkuma ietvaros, projektus departamenta kompetences ietvaros, kā arī
nodrošināt ministrijas struktūrvienību izstrādāto līgumu, vienošanās juridisku
izvērtēšanu
- nodrošināt dokumentu sagatavošanu iesniegšanai tiesībaizsardzības iestādēs
un ministrijas pārstāvību tiesā
- nodrošināt kapitālsabiedrības darbības uzraudzību departamenta kompetences
jautājumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā juridiskā izglītība (vēlams maģistra grāds tiesību zinātnēs)
- ne mazāk kā trīs gadu profesionālā pieredze juridiskos jautājumos
- vēlama darba pieredze juridiskos jautājumos valsts pārvaldē pēdējo trīs
gadu laikā ne mazāk par gadu
- ne mazāk kā trīs gadu darba pieredze vadošā amatā
- zināšanas līgumu, tiesību aktu projektu, administratīvo aktu izstrādē un
virzībā, zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs, kā arī zināšanas par
valsts pārvaldes darbības principiem un kārtību
- spēja meklēt risinājumus sarežģītās situācijās; gatavība uzņemties
atbildību gan par procesu, gan risinājumiem, gan rezultātiem
- personāla vadības prasmes, kā arī spēja veicināt darbinieku profesionālo
attīstību un radīt atbalstošu vidi darbinieku motivācijas pilnveidošanai
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
gaidām pa pastu vai elektroniski, nosūtot 20 dienu laikā pēc sludinājuma
publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam - Rīgā, Skolas ielā 28,
LV-1331, e-pasts: atlase@lm.gov.lv, tālrunis uzziņām
67021585.
OP 2018/41.AKK4
Latvijas Mākslas akadēmija izsludina konkursu uz vakanto profesora amata
vietu - mākslā, audiovizuālajā mediju mākslā, vizuālajā komunikācijā
Uz vakantajām asociētā profesora amata vietām:
- 2 asociētā profesora amata vietām - mākslā, mākslas zinātnē, mākslas
vēsturē un teorijā
- 1 asociētā profesora amata vietu - mākslā, mākslas zinātnē un kultūras
teorijā
Prasības:
- atbilstošas LR MK noteikumiem Nr. 391 (04.09.03. protokols Nr. 41, 3.§)
- LMA Nolikumam par akadēmiskajiem amatiem
Dokumentiem jābūt sakārtotiem atbilstoši iesniedzamo dokumentu sarakstam un
aizpildīšanas principiem asociēto profesoru un profesoru vēlēšanām Latvijas
Mākslas akadēmijā.
Dokumenti jāiesniedz LMA Personāldaļā (4. telpā) no 2018. gada 26. februāra
līdz 26. martam (darba dienās) no pulksten 10.00 līdz 15.30.
Informācija pa tālruni 67321892 vai LMA mājaslapā www.lma.lv.
OP 2018/41.AKK5
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā tehniskā izglītība, labas
angļu valodas zināšanas un tu vēlies veidot karjeru valsts
pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir atbildīgs par lielāko daļu
nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai drošas un
prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās. Lai
īstenotu šīs funkcijas, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz Tehnisko preču
uzraudzības daļas vecākā eksperta ierēdņa amatu centrālajā iestādē Rīgā (viena
vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Ja tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā tehniskā izglītība
- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- praktiskā darba pieredze jomā, kas saistīta ar elektroiekārtām, mašīniekārtām, mašīnbūvi vai būvniecību, ne mazāka par
diviem gadiem - tā tiks uzskatīta par priekšrocību
- prasme strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, to apkopot un
analizēt
- ļoti labas angļu valodas zināšanas, kas ļautu izmantot dokumentus
Patērētāju tiesību aizsardzības centra darbības jomā
- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)
- autovadītāja tiesības
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā
- plašas iespējas profesionālai izaugsmei
- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba grupās un
starptautiskos uzraudzības projektos
- mēnešalgu no 1050,00 EUR 11. algu grupai noteiktajās robežās un valsts
pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
Lai tu varētu:
- gatavot uzraudzības projektus un vadlīnijas
- veikt pārbaudes, analizēt un apkopot uzraudzības rezultātus
- izglītot komersantus
- izskatīt patērētāju sūdzības / nelaimes gadījumus, kuros iesaistītas
nedrošas preces
- piedalīties ekspertu darba grupās
Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV, augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas sūtīt pa e-pastu: ptac@ptac.gov.lv, pa
faksu 67388634, pa pastu, vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību
aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās
Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālr. 67388633.
OP 2018/41.AKK6
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā inženierzinātņu vai
ekonomiskā izglītība, labas angļu valodas zināšanas un tu vēlies
veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību
aizsardzības centru!
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir atbildīgs par lielāko daļu
nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai drošas un
prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās. Lai
īstenotu šīs funkcijas, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz Tehnisko preču
uzraudzības daļas vecākā inspektora ierēdņa amatu centrālajā iestādē Rīgā
(divas vakances uz nenoteiktu laiku un viena vakance uz ierēdņa prombūtnes
laiku)
Ja tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams -
inženierzinātņu vai ekonomikas jomā
- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- praktiskā darba pieredze jomā, kas saistīta ar elektroiekārtām, mašīniekārtām, mašīnbūvi vai būvniecību, ne mazāka par
vienu gadu - tā tiks uzskatīta par priekšrocību
- ļoti labas angļu valodas zināšanas, kas ļautu izmantot dokumentus
Patērētāju tiesību aizsardzības centra darbības jomā
- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)
- autovadītāja tiesības
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā
- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba grupās un starptautiskos
uzraudzības projektos
- mēnešalgu no 835,00 EUR 9. algu grupai noteiktajās robežās un valsts
pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
Lai tu varētu:
- veikt pārbaudes nepārtikas preču tirgus uzraudzības jomā
- izglītot komersantus
- izskatīt patērētāju sūdzības / nelaimes gadījumus, kuros ir iesaistītas
nedrošas preces
Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt pa e-pastu: ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu, vai iesniegt
personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55,
LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālr.
67388633.