Laidiens: 27.02.2018., Nr. 41

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/41.AKK1

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņu amata vietām - Nodarbinātības organizators/-e Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālās filiāles Darba tirgus daļā (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā

- vēlama pieredze nodarbinātības jomā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas Republikā normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērst riskus

- ļoti labas komunikācijas prasmes

- spēja identificēt problēmas, izprast to rašanās cēloņus un piedāvāt risinājumu

- labas organizatora un komunikācijas prasmes, klientu orientēta saskarsme vērsta uz darba pozitīvu rezultātu

- pamatzināšanas finanšu vadības jautājumos

- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku (lietotāja līmenī)

Galvenie amata pienākumi: īstenot bezdarbniekiem, darba meklētājiem un darba devējiem aktīvos nodarbinātības pasākumus un preventīvos bezdarba samazināšanas pasākumus, nodrošināt klientu apkalpošanu ar nodarbinātību saistītos jautājumos, sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, ka ari fiziskām un juridiskām personām, kontrolēt līgumu izpildi pasākumu ietvaros.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: 607,00 EUR, 2.kategorija: 670,00 EUR, 3.kategorija: 734,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē, Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai nosūtot uz e-pasta adresi: rigasfiliale@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests - praktiskais uzdevums, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā - praktiskajā uzdevumā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē.


OP 2018/41.AKK2

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskā departamenta direktors/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs (vēlams maģistra grāds tiesību zinātnē)

- trīs gadu pieredze darbā vadošā amatā juridiskajā jomā pēdējo piecu gadu periodā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- profesionālā vadības prasme komandas darba organizēšanā, darba izpildes analīzē un novērtēšanā

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu

- zināšanas juridisku jautājumu risināšanā, pieredze tiesību normu piemērošanā un izstrādē

- komunikācijas prasmes

Amata mērķis un galvenie amata pienākumi:

- efektīvi vadīt, plānot, organizēt un koordinēt departamenta darbu, nodrošināt Aģentūras darbības tiesiskumu un pārvaldes lēmumu pārbaudes sistēmas darbību

- organizēt departamenta kompetencē esošo normatīvo aktu un citu dokumentu projektu izstrādi un sagatavošanu

- departamenta kompetences ietvaros organizēt Aģentūras interešu pārstāvību tiesā, prokuratūrā un citās tiesībsargājošās institūcijās un attiecībās ar citām valsts pārvaldes un pašvaldību iestādēm, kā arī fiziskām un juridiskām personām

- nodrošināt metodiskas palīdzības sniegšanu Aģentūras struktūrvienībām juridiska rakstura jautājumos

- organizēt komersantu - darbiekārtošanas pakalpojumu sniedzēju licencēšanas un uzraudzības procesu

- pārraudzīt publisko iepirkumu veikšanu

- sniegt atzinumus un priekšlikumus par izstrādātajiem valsts pārvaldes iestāžu normatīvo aktu projektiem un Eiropas Savienības dokumentu projektiem, t.sk. piedalīties nacionālās pozīcijas izstrādē par Aģentūras kompetencē esošajiem jautājumiem

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: EUR 1415,00, 2.kategorija: EUR 1628,00, 3.kategorija: EUR 1860,00 (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā, K.Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai nosūtot uz e-pasta adresi: konkursi@nva.gov.lv ar norādi "JD_direktors" Informācija pa tālr. 67021794, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2018/41.AKK3

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto amata vietu - Juridiskā departamenta direktors (uz nenoteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- draudzīgu kolektīvu un uz cilvēciskām vērtībām vērstu darba vidi

- savu ideju realizēšanas iespēju valsts iestādē

- mēnešalgu līdz 1917 EUR

- stabilas sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Būtiskākie amata pienākumi:

- vadīt ministrijas juridiskās struktūrvienības darbu

- nodrošināt ministrijas struktūrvienību izstrādāto tiesību aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu juridisku izvērtēšanu, kā arī nepieciešamības gadījumā piedalīties to izstrādē

- nodrošināt atzinumu sniegšanu par citu ministriju, Valsts kancelejas un citu valsts pārvaldes iestāžu izstrādāto politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektiem

- nodrošināt dažāda veida līgumu un vienošanās izstrādi, t.sk. publiskā iepirkuma ietvaros, projektus departamenta kompetences ietvaros, kā arī nodrošināt ministrijas struktūrvienību izstrādāto līgumu, vienošanās juridisku izvērtēšanu

- nodrošināt dokumentu sagatavošanu iesniegšanai tiesībaizsardzības iestādēs un ministrijas pārstāvību tiesā

- nodrošināt kapitālsabiedrības darbības uzraudzību departamenta kompetences jautājumos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā juridiskā izglītība (vēlams maģistra grāds tiesību zinātnēs)

- ne mazāk kā trīs gadu profesionālā pieredze juridiskos jautājumos

- vēlama darba pieredze juridiskos jautājumos valsts pārvaldē pēdējo trīs gadu laikā ne mazāk par gadu

- ne mazāk kā trīs gadu darba pieredze vadošā amatā

- zināšanas līgumu, tiesību aktu projektu, administratīvo aktu izstrādē un virzībā, zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs, kā arī zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem un kārtību

- spēja meklēt risinājumus sarežģītās situācijās; gatavība uzņemties atbildību gan par procesu, gan risinājumiem, gan rezultātiem

- personāla vadības prasmes, kā arī spēja veicināt darbinieku profesionālo attīstību un radīt atbalstošu vidi darbinieku motivācijas pilnveidošanai

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas gaidām pa pastu vai elektroniski, nosūtot 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam - Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331, e-pasts: atlase@lm.gov.lv, tālrunis uzziņām 67021585.


OP 2018/41.AKK4

Latvijas Mākslas akadēmija izsludina konkursu uz vakanto profesora amata vietu - mākslā, audiovizuālajā mediju mākslā, vizuālajā komunikācijā

Uz vakantajām asociētā profesora amata vietām:

- 2 asociētā profesora amata vietām - mākslā, mākslas zinātnē, mākslas vēsturē un teorijā

- 1 asociētā profesora amata vietu - mākslā, mākslas zinātnē un kultūras teorijā

Prasības:

- atbilstošas LR MK noteikumiem Nr. 391 (04.09.03. protokols Nr. 41, 3.§)

- LMA Nolikumam par akadēmiskajiem amatiem

Dokumentiem jābūt sakārtotiem atbilstoši iesniedzamo dokumentu sarakstam un aizpildīšanas principiem asociēto profesoru un profesoru vēlēšanām Latvijas Mākslas akadēmijā.

Dokumenti jāiesniedz LMA Personāldaļā (4. telpā) no 2018. gada 26. februāra līdz 26. martam (darba dienās) no pulksten 10.00 līdz 15.30.

Informācija pa tālruni 67321892 vai LMA mājaslapā www.lma.lv.


OP 2018/41.AKK5

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā tehniskā izglītība, labas angļu valodas zināšanas un tu vēlies veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir atbildīgs par lielāko daļu nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai drošas un prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās. Lai īstenotu šīs funkcijas, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz Tehnisko preču uzraudzības daļas vecākā eksperta ierēdņa amatu centrālajā iestādē Rīgā (viena vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Ja tev ir:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā tehniskā izglītība

- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- praktiskā darba pieredze jomā, kas saistīta ar elektroiekārtām, mašīniekārtām, mašīnbūvi vai būvniecību, ne mazāka par diviem gadiem - tā tiks uzskatīta par priekšrocību

- prasme strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, to apkopot un analizēt

- ļoti labas angļu valodas zināšanas, kas ļautu izmantot dokumentus Patērētāju tiesību aizsardzības centra darbības jomā

- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)

- autovadītāja tiesības

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā

- plašas iespējas profesionālai izaugsmei

- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba grupās un starptautiskos uzraudzības projektos

- mēnešalgu no 1050,00 EUR 11. algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

Lai tu varētu:

- gatavot uzraudzības projektus un vadlīnijas

- veikt pārbaudes, analizēt un apkopot uzraudzības rezultātus

- izglītot komersantus

- izskatīt patērētāju sūdzības / nelaimes gadījumus, kuros iesaistītas nedrošas preces

- piedalīties ekspertu darba grupās

Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt pa e-pastu: ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu, vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālr. 67388633.


OP 2018/41.AKK6

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā inženierzinātņu vai ekonomiskā izglītība, labas angļu valodas zināšanas un tu vēlies veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir atbildīgs par lielāko daļu nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai drošas un prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās. Lai īstenotu šīs funkcijas, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz Tehnisko preču uzraudzības daļas vecākā inspektora ierēdņa amatu centrālajā iestādē Rīgā (divas vakances uz nenoteiktu laiku un viena vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Ja tev ir:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams - inženierzinātņu vai ekonomikas jomā

- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- praktiskā darba pieredze jomā, kas saistīta ar elektroiekārtām, mašīniekārtām, mašīnbūvi vai būvniecību, ne mazāka par vienu gadu - tā tiks uzskatīta par priekšrocību

- ļoti labas angļu valodas zināšanas, kas ļautu izmantot dokumentus Patērētāju tiesību aizsardzības centra darbības jomā

- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)

- autovadītāja tiesības

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā

- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba grupās un starptautiskos uzraudzības projektos

- mēnešalgu no 835,00 EUR 9. algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

Lai tu varētu:

- veikt pārbaudes nepārtikas preču tirgus uzraudzības jomā

- izglītot komersantus

- izskatīt patērētāju sūdzības / nelaimes gadījumus, kuros ir iesaistītas nedrošas preces

Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt pa e-pastu: ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu, vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālr. 67388633.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)