Laidiens: 26.02.2018., Nr. 40

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/40.AKK1

Rīgas Biznesa skola izsludina konkursu uz direktora amatu

Prasības amata pretendentam - vēlams doktora grāds, bet tas nav obligāts.

Direktoram jābūt novatoriskam līderim ar stratēģisku redzējumu un Rīgas Biznesa skolas (RBS) vīziju - piedāvāt augstas kvalitātes starptautiski atzītu biznesa izglītību augošam studentu skaitam. Tam nepieciešama dziļa izpratne par mūsdienu augstāko izglītību un vadītāja pieredze. Direktoram jāuzņemas arī inovatīva vadība, lai turpinātu attīstīt un uzlabot skolas starptautisko pozīciju un reputāciju, kā arī jāstiprina sadarbība ar RBS atbalstītājiem, uzņēmumiem, sabiedriskajām organizācijām un valsts iestādēm. Lai sasniegtu šos mērķus, direktoram jābūt izpratnei par politiskajiem procesiem un izcilām komunikācijas prasmēm.

Direktors ir tieši pakļauts Rīgas Tehniskās universitātes rektoram un tiek iecelts amatā uz piecu (5) gadu termiņu.

Kandidatūru iesniedzamie dokumenti:

- pieteikums, ieskaitot pavadvēstuli

- dzīves un darba gājuma apraksts

- trīs personu vārdi un kontaktinformācija atsauksmēm

Kandidatūrām savi pieteikumi jāiesniedz elektroniski līdz 2018. gada 28. martam, nosūtot tos Artai Praznicānei, e-pasta adrese: arta.praznicane@rbs.lv, tālr. +371 67089800.


OP 2018/40.AKK2

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA (reģ. Nr. 90001733697, www.vraa.gov.lv) IZSLUDINA KONKURSU UZ Informācijas sistēmu attīstības departamenta Informācijas sistēmu uzturēšanas nodaļas SISTĒMU ADMINISTRATORU/-I (viena darbinieka amata vieta, 19.5. amatu saimes IVA līmeņa 12. mēnešalgu grupas amats, uz noteiktu laiku līdz 2019. gada 30. jūlijam)

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt VRAA informācijas sistēmu (turpmāk - IS) (Valsts informācijas sistēmu savietotāja un tā koplietošanas pakalpojumu, valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv, tīmekļa pakalpju un e-pakalpojumu) uzturēšanu

- uzstādīt IS lietojumprogrammatūras izmaiņas un jaunās versijas, veikt to savstarpējās sadarbības konfigurēšanas darbus

- veikt atbildībā esošo IS darbību uzraudzību un uzraudzībā konstatēto kļūdu novēršanu

- piedalīties IS uzraudzības prasību definēšanā

- apstrādāt ienākošos pieprasījumus par IS incidentiem

- sniegt valsts pārvaldes iestādēm un VRAA sadarbības partneriem konsultatīvo atbalstu par VRAA IS izstrādi, ieviešanu un VRAA infrastruktūras izmantošanu

- piedalīties IS izmaiņu pārvaldībā un dokumentācijas uzturēšanā

Prasības:

- augstākā izglītība (datorzinātnēs vai radniecīgā studiju virzienā), kas papildināta ar amatam nepieciešamām speciālām zināšanām, tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze MS Windows bāzētas infrastruktūras un Windows Server arhitektūras administrēšanā, darbs ar MS tīmekļa platformu IIS

- zināšanas par datortīklu topoloģiju

- pieredze ar datubāzu vadības sistēmām (Oracle, MS SQL, Mongo)

- labas zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem

- zināšanas un praktiska pieredze darbā ar pieprasījumu izpildi datubāzēs

- labas latviešu valodas zināšanas

- vēlamas angļu valodas zināšanas sarunvalodas un tehniskās dokumentācijas sapratnes līmenī

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- sociālās garantijas

- mēnešalgu (1253,00 euro 1. kategorija, 1442,00 euro 2. kategorija, 1580,00 euro 3. kategorija)

- veselības apdrošināšanu pēc 1 gada darba stāža sasniegšanas

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts reģionālās attīstības aģentūra informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa personāla atlases norisi;

2) iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts reģionālās attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Alberta iela 10, Rīga, LV-1010.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam iesniegt līdz 2018. gada 9. martam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, nosūtīt uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 67350636, 28347888.


OP 2018/40.AKK3

Kultūras ministrija pagarina 2018.gada 30.janvārī oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātā atklātā konkursa uz valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Latvijas Nacionālais teātris" valdes locekļa amatu pieteikšanās termiņu līdz 2018.gada 23.martam.


OP 2018/40.AKK4

Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337; www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz direktora vietnieka/-es veselības aprūpes administrēšanas jautājumos ierēdņa/-es amatu (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis: īstenot valsts politiku veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšanā.

Galvenie amata pienākumi:

- vienkāršot un attīstīt veselības aprūpes finansējuma administrēšanu, panākot efektīvāku un caurspīdīgāku finansējuma izlietošanu

- identificēt nepieciešamās izmaiņas veselības aprūpes nodrošināšanā un proaktīvi risināt tās sadarbībā ar ārstniecības iestādēm, profesionālajām organizācijām, citām valsts pārvaldes iestādēm

- plānot, organizēt un koordinēt valsts politikas veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšanā īstenošanu

- organizēt padoto struktūrvienību darbu

- sadarboties ar ārējiem un iekšējiem partneriem visu ar darba pienākumu izpildi saistīto jautājumu risināšanā un pārstāvēt Dienesta viedokli

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- rezultatīva pieredze ar projektu/iniciatīvu plānošanu un realizāciju

- pieredze pārmaiņu vadībā un pārvaldībā

- spēja analizēt situāciju veselības nozarē un identificēt problēmas un izstrādāt to risinājumus

- prasme vadīt un motivēt kolektīvu un koordinēt tā darbu svarīgu un atbildīgu uzdevumu risināšanā, darba racionālas organizācijas principu pārvaldīšana

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas (svešvalodu zināšanām jābūt B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopējām pamatnostādnēm valodu apguvē)

- teicamas komunikācijas, sadarbības un saskarsmes prasmes

- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- spēja lietot informācijas tehnoloģijas savu pienākumu veikšanai

- pretendentiem jāiesniedz redzējums (ne vairāk kā divas lapas) par Nacionālā veselības dienesta prioritātēm veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšanas jomā

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu atsaucīgu un pieredzējušu kolēģu komandā

- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām

- darbu labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus

- atalgojumu līdz 1917 EUR pirms nodokļu nomaksas

Pretendentiem lūdzam līdz 2018. gada 11. martam nosūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta adresi vakances@vmnvd.gov.lv vai iesniegt slēgtā aploksnē Nacionālajā veselības dienestā Cēsu ielā 31, k-3, Rīgā, LV-1012, šādus dokumentus (ar norādi "Pieteikums konkursam uz Nacionālā veselības dienesta direktora vietnieka amatu"):

1) motivētu pieteikumu, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām;

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);

3) augstāko izglītību un svešvalodu zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas un citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot;

4) redzējumu (ne vairāk kā divas lapas) par Nacionālā veselības dienesta prioritātēm veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšanas jomā.

Tālr. uzziņām 67043742.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2018/40.AKK5

Nacionālais veselības dienests (reģ.Nr.90009649337) izsludina konkursu uz vecākā/-ās eksperta/-es amatu Zāļu analīzes un plānošanas nodaļā (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot līgumus ar aptiekām un zāļu ražotājiem

- analizēt veselības aprūpi regulējošos normatīvos aktus un sagatavot nepieciešamo izmaiņu projektus

- sagatavot normatīvo aktu un starpresoru vienošanās projektus

- sagatavot veselības aprūpes organizēšanu un finansēšanu regulējošo normatīvo aktu skaidrojumus

- sagatavot administratīvo aktu projektus

- sagatavot atbilžu projektus sarakstei ar juridiskām un fiziskām personām

Prasības pretendentiem:

- iegūta augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vēlama juridiskā darba pieredze (pieredze darbā ar administratīvo aktu izstrādi tiks uzskatīta par priekšrocību)

- darba pieredze veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas datorprasmes (MS Word, Excel, Outlook u. c.)

- teicamas latviešu, labas angļu valodas un krievu sarunvalodas zināšanas

- augsta atbildības izjūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā komandā

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā no 829 EUR, pēc pārbaudes laika - līdz 1174 EUR

Pieteikumu, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi "Vecākais eksperts Zāļu analīzes un plānošanas nodaļā" aicinām sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pastu: vakances@vmnvd.gov.lv vai pa pastu (Cēsu ielā 31, k-3, Rīga, LV-1012) līdz 2018. gada 11. martam. Papildu informācija pa tālr. 67043742.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2018/40.AKK6

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot analītisko informāciju par Latvijas zinātni, izmantojot NZDIS saturu, kā arī īstenot politikas plānošanas vajadzības, piedaloties NZDIS satura un funkciju attīstībā

- veikt zinātnes jomas politikas plānošanu, ieviešanu, uzraudzību un ietekmes novērtēšanu

- koordinēt bāzes finansējuma piešķiršanu zinātniskajām institūcijām un zinātniskās darbības attīstības finansējuma piešķiršanu augstskolām un koledžām

- sagatavot jaunās politikas iniciatīvas

- sniegt informāciju un pārskatus Ministru prezidentam un valdībai par zinātnisko darbību Latvijā

- koordinēt finanšu un statistikas jomas ekspertu un vecāko referentu darbu

- piedalīties normatīvo aktu projektu izstrādē departamenta kompetences jomās

- piedalīties atzinumu sagatavošanā par citu ministrijas struktūrvienību, ministrijas padotībā esošo iestāžu, kā arī citu valsts un pašvaldības institūciju izstrādātajiem politikas plānošanas dokumentiem un tiesību aktu projektiem departamenta kompetences ietvaros

- sagatavot atbildes uz ministrijā saņemto korespondenci atbilstoši savai kompetencei

- piedalīties iekšējās kontroles sistēmas izstrādē un pilnveidošanā savu funkciju īstenošanai

- sniegt juridiskām un fiziskām personām konsultācijas savā kompetencē esošajos jautājumos

- konsultēt ministrijas darbiniekus un ierēdņus savas kompetences ietvaros

- piedalīties vietējos un ārzemju pasākumos (tostarp konferencēs, semināros, sapulcēs, sanāksmēs, sēdēs, darba grupās), kas tā vai citādi skar departamenta darbību vai atsevišķas tā interesējošas sfēras

- savas kompetences ietvaros sagatavot informāciju dažāda veida pārskatiem un atskaitēm pēc departamenta direktora vietnieka finanšu un statistikas jautājumos pieprasījuma

- apzināt un analizēt riskus, kas radušies darba uzdevuma izpildes sakarā un savlaicīgi informēt valsts sekretāra vietnieku - departamenta direktoru par identificētajiem riskiem, trūkumiem vai problēmām un sniegt priekšlikumus identificēto risku novēršanai vai mazināšanai

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā valsts pārvaldē augstākās izglītības vai zinātnes jomā, pētniecībā vai cita relevanta darba pieredze (ilgāka par 1 gadu)

- pieredze politikas plānošanas dokumentu un/vai analītisku pārskatu izstrādē

- matemātiskās zināšanas

- zināšanas par dokumentu aprites un organizēšanas procesiem un iestādes darba organizāciju

- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj darba pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- zināšanas par politikas plānošanu, ieviešanu un uzraudzību

- zināšanas par juridisko dokumentu sagatavošanu

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu no 994 līdz 1382 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 36. amata saimes III līmenī)

- veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikuma vēstule

- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai)

- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga, LV-1050),

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "AIZID vecākais eksperts".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tālr. uzziņām 67047892.


OP 2018/40.AKK7

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz projekta vadītāja amatu Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu nodaļā

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 4 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Tavos pienākumos būs:

- nodaļas kompetencē esošo Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda projektu informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nozares projektu īstenošanas uzraudzības un kontroles nodrošināšana

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- pieredze ES fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā (pieredze informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu ieviešanā vai uzraudzībā, izglītība vai darba pieredze nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- vēlama pieredze grāmatvedības jomā un spēja to izmantot projekta ietvaros

- izpratne par ES fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par ES fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu, kā arī izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos

- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un likumdošanu un spēja to lietot projekta ietvaros veikto iepirkumu procedūru izskatīšanā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu nodaļa projekta vadītājs".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2018/40.AKK8

Iecavas novada pašvaldība izsludina konkursu uz vakanto amatu - Iecavas novada pašvaldības izpilddirektora vietnieks, profesijas kods 1112 39 (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku, darbavieta Iecavā, Iecavas novadā)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- profesionālais vai akadēmiskais maģistra grāds ekonomikā, uzņēmējdarbības vadībā, inženierzinātnēs, būvniecībā vai sabiedrības pārvaldē (tiks uzskatīts par priekšrocību); otrā līmeņa augstākā izglītība amata pienākumu izpildei atbilstošā jomā

- valsts valodu zināšanas augstākajā līmenī (atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām)

- vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā

- pieredze pašvaldības darbā (vadošā amatā) tiks uzskatīta par priekšrocību; pieredze augstākā līmeņa vai vidēja līmeņa vadībā

- nevainojama reputācija

Galvenie amata pienākumi:

- organizēt domes izdoto saistošo noteikumu, lēmumu un citu normatīvo aktu izpildi

- organizēt teritorijas attīstības programmas projekta, teritorijas plānojuma projekta un budžeta projekta izstrādāšanu, kā arī saimnieciskā un gada publiskā pārskata sagatavošanu

- kontrolēt pašvaldības apstiprināta budžeta izpildi un racionālu izmantošanu pašvaldības iestādēm

- pastāvīgi uzturēt saikni starp kapitālsabiedrībām un domes priekšsēdētāju (kapitāldaļu turētāja pārstāvi)

- rīkoties ar domes (iestādes) mantu un finanšu resursiem, slēgt saimnieciskos darījumus ar juridiskām un fiziskām personām pašvaldības administrācijas vārdā saskaņā ar Iecavas novada pašvaldības nolikuma noteikto kārtību

- ierosināt jautājumu izskatīšanu domē un domes pastāvīgajās komitejās

- vadīt Saimnieciskās nodaļas darbu

- pieņemt pašvaldības iedzīvotājus

Ar konkursa nolikumu var iepazīties Iecavas novada pašvaldības mājaslapā www.iecava.lv.


OP 2018/40.AKK9

Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Kontroles departamenta Inspekcijas nodaļas inspektors/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- piedalīties un sniegt atbalstu būvinspektoram ēku ekspluatācijas drošuma pārbaudēs, sazinoties ar ēku īpašniekiem, organizējot apsekošanu un sagatavojot atzinumu projektus

- sniegt atbalstu būvinspektoram būvdarbu valsts kontrolē un Biroja kompetencē esošu inženierbūvju/ēku pieņemšanā ekspluatācijā, piedaloties attiecīgo dokumentu pārbaudē un objekta apsekošanā, t. sk. veicot instrumentālus mērījumus. Sagatavot atzinumu projektus

- līdzdarboties iesniegumu, paskaidrojumu un tehniskās apsekošanas (izpētes) atzinumu izskatīšanā un lēmumu sagatavošanā

- nodrošināt kontroles un uzraudzības lietu dokumentācijas kārtošanu un uzglabāšanu atbilstoši noteiktajai kārtībai

- piedalīties iesniegumu un sūdzību izskatīšanā attiecībā uz Biroja kompetencē esošajām būvēm

Ja tev ir:

- augstākā izglītība būvniecībā (arhitektūra, būvniecība, inženierkomunikācijas u. c.)

- pieredze būvniecības jomā

- orientēties Biroja un būvniecības nozari regulējošos normatīvos aktos un pārzināt būvniecības standartus

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- teicamas valsts valodas prasmes, labas angļu valodas un krievu valodas prasmes

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu

Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Kontroles departamenta Inspekcijas nodaļas inspektora/-es amata konkursam" līdz 2018. gada 14. martam.

Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada 27. martam.

Uzziņas pa tālr. 67013304.

Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Biroja personāla atlases konkursos.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)