Laidiens: 26.02.2018., Nr. 40
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/40.AKK1
Rīgas Biznesa skola izsludina konkursu uz direktora amatu
Prasības amata pretendentam - vēlams doktora grāds, bet tas nav obligāts.
Direktoram jābūt novatoriskam līderim ar stratēģisku redzējumu un Rīgas
Biznesa skolas (RBS) vīziju - piedāvāt augstas kvalitātes starptautiski
atzītu biznesa izglītību augošam studentu skaitam. Tam nepieciešama dziļa
izpratne par mūsdienu augstāko izglītību un vadītāja pieredze. Direktoram
jāuzņemas arī inovatīva vadība, lai turpinātu attīstīt un uzlabot skolas
starptautisko pozīciju un reputāciju, kā arī jāstiprina sadarbība ar RBS
atbalstītājiem, uzņēmumiem, sabiedriskajām organizācijām un valsts iestādēm.
Lai sasniegtu šos mērķus, direktoram jābūt izpratnei par politiskajiem
procesiem un izcilām komunikācijas prasmēm.
Direktors ir tieši pakļauts Rīgas Tehniskās universitātes rektoram un tiek
iecelts amatā uz piecu (5) gadu termiņu.
Kandidatūru iesniedzamie dokumenti:
- pieteikums, ieskaitot pavadvēstuli
- dzīves un darba gājuma apraksts
- trīs personu vārdi un kontaktinformācija atsauksmēm
Kandidatūrām savi pieteikumi jāiesniedz elektroniski līdz 2018. gada
28. martam, nosūtot tos Artai Praznicānei,
e-pasta adrese: arta.praznicane@rbs.lv, tālr.
+371 67089800.
OP 2018/40.AKK2
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA (reģ. Nr. 90001733697,
www.vraa.gov.lv) IZSLUDINA KONKURSU UZ Informācijas
sistēmu attīstības departamenta Informācijas sistēmu uzturēšanas nodaļas
SISTĒMU ADMINISTRATORU/-I (viena darbinieka amata vieta, 19.5. amatu saimes
IVA līmeņa 12. mēnešalgu grupas amats, uz noteiktu laiku līdz 2019. gada
30. jūlijam)
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt VRAA informācijas sistēmu (turpmāk - IS) (Valsts
informācijas sistēmu savietotāja un tā koplietošanas pakalpojumu, valsts
pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv, tīmekļa
pakalpju un e-pakalpojumu) uzturēšanu
- uzstādīt IS lietojumprogrammatūras izmaiņas un jaunās versijas, veikt to
savstarpējās sadarbības konfigurēšanas darbus
- veikt atbildībā esošo IS darbību uzraudzību un uzraudzībā konstatēto kļūdu
novēršanu
- piedalīties IS uzraudzības prasību definēšanā
- apstrādāt ienākošos pieprasījumus par IS incidentiem
- sniegt valsts pārvaldes iestādēm un VRAA sadarbības partneriem
konsultatīvo atbalstu par VRAA IS izstrādi, ieviešanu un VRAA infrastruktūras
izmantošanu
- piedalīties IS izmaiņu pārvaldībā un dokumentācijas uzturēšanā
Prasības:
- augstākā izglītība (datorzinātnēs vai radniecīgā studiju virzienā), kas
papildināta ar amatam nepieciešamām speciālām zināšanām, tiks uzskatīta par
priekšrocību
- pieredze MS Windows
bāzētas infrastruktūras un Windows Server arhitektūras administrēšanā, darbs ar MS tīmekļa
platformu IIS
- zināšanas par datortīklu topoloģiju
- pieredze ar datubāzu vadības sistēmām (Oracle,
MS SQL, Mongo)
- labas zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem
- zināšanas un praktiska pieredze darbā ar pieprasījumu izpildi datubāzēs
- labas latviešu valodas zināšanas
- vēlamas angļu valodas zināšanas sarunvalodas un tehniskās dokumentācijas
sapratnes līmenī
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- sociālās garantijas
- mēnešalgu (1253,00 euro 1. kategorija,
1442,00 euro 2. kategorija,
1580,00 euro 3. kategorija)
- veselības apdrošināšanu pēc 1 gada darba stāža sasniegšanas
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Valsts reģionālās attīstības aģentūra informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī konkursa personāla atlases norisi;
2) iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts
reģionālās attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Alberta iela 10, Rīga,
LV-1010.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam iesniegt līdz 2018. gada 9. martam
Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Alberta
ielā 10, Rīgā, LV-1010, nosūtīt uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67350636, 28347888.
OP 2018/40.AKK3
Kultūras ministrija pagarina 2018.gada 30.janvārī oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātā atklātā konkursa uz valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību
"Latvijas Nacionālais teātris" valdes locekļa amatu pieteikšanās termiņu
līdz 2018.gada 23.martam.
OP 2018/40.AKK4
Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337;
www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz direktora
vietnieka/-es veselības aprūpes administrēšanas jautājumos ierēdņa/-es amatu
(uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis: īstenot valsts politiku veselības aprūpes pakalpojumu
nodrošināšanā.
Galvenie amata pienākumi:
- vienkāršot un attīstīt veselības aprūpes finansējuma administrēšanu,
panākot efektīvāku un caurspīdīgāku finansējuma izlietošanu
- identificēt nepieciešamās izmaiņas veselības aprūpes nodrošināšanā un proaktīvi risināt tās sadarbībā ar ārstniecības iestādēm,
profesionālajām organizācijām, citām valsts pārvaldes iestādēm
- plānot, organizēt un koordinēt valsts politikas veselības aprūpes
pakalpojumu nodrošināšanā īstenošanu
- organizēt padoto struktūrvienību darbu
- sadarboties ar ārējiem un iekšējiem partneriem visu ar darba pienākumu
izpildi saistīto jautājumu risināšanā un pārstāvēt Dienesta viedokli
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām
speciālām zināšanām
- rezultatīva pieredze ar projektu/iniciatīvu plānošanu un realizāciju
- pieredze pārmaiņu vadībā un pārvaldībā
- spēja analizēt situāciju veselības nozarē un identificēt problēmas un
izstrādāt to risinājumus
- prasme vadīt un motivēt kolektīvu un koordinēt tā darbu svarīgu un
atbildīgu uzdevumu risināšanā, darba racionālas organizācijas principu
pārvaldīšana
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas (svešvalodu zināšanām jābūt
B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopējām pamatnostādnēm valodu apguvē)
- teicamas komunikācijas, sadarbības un saskarsmes prasmes
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- spēja lietot informācijas tehnoloģijas savu pienākumu veikšanai
- pretendentiem jāiesniedz redzējums (ne vairāk kā divas lapas) par
Nacionālā veselības dienesta prioritātēm veselības aprūpes pakalpojumu
nodrošināšanas jomā
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu atsaucīgu un pieredzējušu kolēģu komandā
- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām
- darbu labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus
- atalgojumu līdz 1917 EUR pirms nodokļu nomaksas
Pretendentiem lūdzam līdz 2018. gada 11. martam nosūtīt Nacionālā
veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta adresi vakances@vmnvd.gov.lv
vai iesniegt slēgtā aploksnē Nacionālajā veselības dienestā Cēsu ielā 31, k-3,
Rīgā, LV-1012, šādus dokumentus (ar norādi
"Pieteikums konkursam uz Nacionālā veselības dienesta direktora vietnieka
amatu"):
1) motivētu pieteikumu, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām;
2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae)
(atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams
tīmekļvietnē www.europass.lv);
3) augstāko izglītību un svešvalodu zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas un
citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot;
4) redzējumu (ne vairāk kā divas lapas) par Nacionālā veselības dienesta
prioritātēm veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšanas jomā.
Tālr. uzziņām 67043742.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas
dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/40.AKK5
Nacionālais veselības dienests (reģ.Nr.90009649337) izsludina konkursu uz
vecākā/-ās eksperta/-es amatu Zāļu analīzes un
plānošanas nodaļā (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot līgumus ar aptiekām un zāļu ražotājiem
- analizēt veselības aprūpi regulējošos normatīvos aktus un sagatavot
nepieciešamo izmaiņu projektus
- sagatavot normatīvo aktu un starpresoru vienošanās projektus
- sagatavot veselības aprūpes organizēšanu un finansēšanu regulējošo
normatīvo aktu skaidrojumus
- sagatavot administratīvo aktu projektus
- sagatavot atbilžu projektus sarakstei ar juridiskām un fiziskām personām
Prasības pretendentiem:
- iegūta augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vēlama juridiskā darba pieredze (pieredze darbā ar administratīvo aktu
izstrādi tiks uzskatīta par priekšrocību)
- darba pieredze veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas datorprasmes (MS Word, Excel, Outlook u. c.)
- teicamas latviešu, labas angļu valodas un krievu sarunvalodas zināšanas
- augsta atbildības izjūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā komandā
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām un papildatvaļinājumu
atbilstoši darba rezultātiem
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā no 829 EUR, pēc
pārbaudes laika - līdz 1174 EUR
Pieteikumu, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi
"Vecākais eksperts Zāļu analīzes un plānošanas nodaļā" aicinām sūtīt
Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pastu: vakances@vmnvd.gov.lv
vai pa pastu (Cēsu ielā 31, k-3, Rīga, LV-1012) līdz 2018. gada 11. martam.
Papildu informācija pa tālr. 67043742.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas
dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/40.AKK6
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās
izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta vecākā eksperta valsts
civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot analītisko informāciju par Latvijas zinātni, izmantojot NZDIS
saturu, kā arī īstenot politikas plānošanas vajadzības, piedaloties NZDIS
satura un funkciju attīstībā
- veikt zinātnes jomas politikas plānošanu, ieviešanu, uzraudzību un
ietekmes novērtēšanu
- koordinēt bāzes finansējuma piešķiršanu zinātniskajām institūcijām un
zinātniskās darbības attīstības finansējuma piešķiršanu augstskolām un koledžām
- sagatavot jaunās politikas iniciatīvas
- sniegt informāciju un pārskatus Ministru prezidentam un valdībai par
zinātnisko darbību Latvijā
- koordinēt finanšu un statistikas jomas ekspertu un vecāko referentu darbu
- piedalīties normatīvo aktu projektu izstrādē departamenta kompetences
jomās
- piedalīties atzinumu sagatavošanā par citu ministrijas struktūrvienību,
ministrijas padotībā esošo iestāžu, kā arī citu valsts un pašvaldības
institūciju izstrādātajiem politikas plānošanas dokumentiem un tiesību aktu
projektiem departamenta kompetences ietvaros
- sagatavot atbildes uz ministrijā saņemto korespondenci atbilstoši savai
kompetencei
- piedalīties iekšējās kontroles sistēmas izstrādē un pilnveidošanā savu
funkciju īstenošanai
- sniegt juridiskām un fiziskām personām konsultācijas savā kompetencē
esošajos jautājumos
- konsultēt ministrijas darbiniekus un ierēdņus savas kompetences ietvaros
- piedalīties vietējos un ārzemju pasākumos (tostarp konferencēs, semināros,
sapulcēs, sanāksmēs, sēdēs, darba grupās), kas tā vai citādi skar departamenta
darbību vai atsevišķas tā interesējošas sfēras
- savas kompetences ietvaros sagatavot informāciju dažāda veida pārskatiem
un atskaitēm pēc departamenta direktora vietnieka finanšu un statistikas
jautājumos pieprasījuma
- apzināt un analizēt riskus, kas radušies darba uzdevuma izpildes sakarā un
savlaicīgi informēt valsts sekretāra vietnieku - departamenta direktoru
par identificētajiem riskiem, trūkumiem vai problēmām un sniegt priekšlikumus
identificēto risku novēršanai vai mazināšanai
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā valsts pārvaldē augstākās izglītības vai zinātnes jomā,
pētniecībā vai cita relevanta darba pieredze (ilgāka par 1 gadu)
- pieredze politikas plānošanas dokumentu un/vai analītisku pārskatu
izstrādē
- matemātiskās zināšanas
- zināšanas par dokumentu aprites un organizēšanas procesiem un iestādes
darba organizāciju
- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj darba pienākumu izpildē izmantot
dokumentus un literatūru svešvalodā
- zināšanas par politikas plānošanu, ieviešanu un uzraudzību
- zināšanas par juridisko dokumentu sagatavošanu
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- mēnešalgu no 994 līdz 1382 euro
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 36. amata saimes III līmenī)
- veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule
- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV
standarta formai)
- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis",
iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga, LV-1050),
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi "AIZID vecākais eksperts".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tālr. uzziņām 67047892.
OP 2018/40.AKK7
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz projekta
vadītāja amatu Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu nodaļā
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 4 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro
atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- nodaļas kompetencē esošo Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas
fonda projektu informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nozares projektu
īstenošanas uzraudzības un kontroles nodrošināšana
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- pieredze ES fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā (pieredze
informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu ieviešanā vai uzraudzībā,
izglītība vai darba pieredze nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību)
- vēlama pieredze grāmatvedības jomā un spēja to izmantot projekta ietvaros
- izpratne par ES fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par ES fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu, kā arī
izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos
- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un likumdošanu un spēja to lietot
projekta ietvaros veikto iepirkumu procedūru izskatīšanā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss -
Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu nodaļa projekta
vadītājs".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/40.AKK8
Iecavas novada pašvaldība izsludina konkursu uz vakanto amatu -
Iecavas novada pašvaldības izpilddirektora vietnieks, profesijas kods
1112 39 (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku, darbavieta Iecavā, Iecavas
novadā)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- profesionālais vai akadēmiskais maģistra grāds ekonomikā, uzņēmējdarbības
vadībā, inženierzinātnēs, būvniecībā vai sabiedrības pārvaldē (tiks uzskatīts
par priekšrocību); otrā līmeņa augstākā izglītība amata pienākumu izpildei
atbilstošā jomā
- valsts valodu zināšanas augstākajā līmenī (atbilstoši Valsts valodas
likuma prasībām)
- vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas
profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā
- pieredze pašvaldības darbā (vadošā amatā) tiks uzskatīta par priekšrocību;
pieredze augstākā līmeņa vai vidēja līmeņa vadībā
- nevainojama reputācija
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt domes izdoto saistošo noteikumu, lēmumu un citu
normatīvo aktu izpildi
- organizēt teritorijas attīstības programmas projekta, teritorijas
plānojuma projekta un budžeta projekta izstrādāšanu, kā arī saimnieciskā un
gada publiskā pārskata sagatavošanu
- kontrolēt pašvaldības apstiprināta budžeta izpildi un racionālu
izmantošanu pašvaldības iestādēm
- pastāvīgi uzturēt saikni starp kapitālsabiedrībām un domes priekšsēdētāju (kapitāldaļu turētāja pārstāvi)
- rīkoties ar domes (iestādes) mantu un finanšu resursiem, slēgt saimnieciskos
darījumus ar juridiskām un fiziskām personām pašvaldības administrācijas vārdā
saskaņā ar Iecavas novada pašvaldības nolikuma noteikto kārtību
- ierosināt jautājumu izskatīšanu domē un domes pastāvīgajās komitejās
- vadīt Saimnieciskās nodaļas darbu
- pieņemt pašvaldības iedzīvotājus
Ar konkursa nolikumu var iepazīties Iecavas novada pašvaldības mājaslapā www.iecava.lv.
OP 2018/40.AKK9
Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina
pieteikšanos uz šādu amatu - Kontroles departamenta Inspekcijas nodaļas
inspektors/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs
jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- piedalīties un sniegt atbalstu būvinspektoram ēku ekspluatācijas drošuma
pārbaudēs, sazinoties ar ēku īpašniekiem, organizējot apsekošanu un sagatavojot
atzinumu projektus
- sniegt atbalstu būvinspektoram būvdarbu valsts kontrolē un Biroja
kompetencē esošu inženierbūvju/ēku pieņemšanā ekspluatācijā, piedaloties
attiecīgo dokumentu pārbaudē un objekta apsekošanā, t. sk. veicot
instrumentālus mērījumus. Sagatavot atzinumu projektus
- līdzdarboties iesniegumu, paskaidrojumu un tehniskās apsekošanas (izpētes)
atzinumu izskatīšanā un lēmumu sagatavošanā
- nodrošināt kontroles un uzraudzības lietu dokumentācijas kārtošanu un
uzglabāšanu atbilstoši noteiktajai kārtībai
- piedalīties iesniegumu un sūdzību izskatīšanā attiecībā uz Biroja
kompetencē esošajām būvēm
Ja tev ir:
- augstākā izglītība būvniecībā (arhitektūra, būvniecība, inženierkomunikācijas u. c.)
- pieredze būvniecības jomā
- orientēties Biroja un būvniecības nozari regulējošos normatīvos aktos un
pārzināt būvniecības standartus
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas
prasmes
- teicamas valsts valodas prasmes, labas angļu valodas un krievu valodas
prasmes
- teicamas MS Office
programmatūras lietošanas prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī
piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts
kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Kontroles departamenta
Inspekcijas nodaļas inspektora/-es amata konkursam" līdz 2018. gada
14. martam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada
27. martam.
Uzziņas pa tālr. 67013304.
Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents
piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Biroja personāla
atlases konkursos.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/40.AKR1
Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkurss uz Zāļu
analīzes un plānošanas nodaļas vecākā eksperta amatu ir beidzies bez rezultāta.
OP 2018/40.AKR2
Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Zāļu analīzes un
plānošanas nodaļas vecākās ekspertes amatā 2018.gada 26.februārī ir iecelta
ANITA MERCA.