Laidiens: 23.02.2018., Nr. 39

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/39.AKK1

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr.90000054163, izsludina konkursu uz vakanto Rīgas 4. nodaļas VECĀKĀ REFERENTA (Latvijas vēstures un kultūras pamatu zināšanu pārbaužu jautājumos) ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlama vēstures nozarē) vai augstākā filoloģiskā, vai pedagoģiskā izglītība latviešu valodas specialitātē

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī

- vismaz vienas svešvalodas (angļu vai krievu valoda) zināšanas atbilstoši vidējam (B1) valodas prasmes līmenim

- ļoti labas datorprasmes (Word, Excel)

- vēlama iepriekšēja darba pieredze darbā valsts pārvaldē vai pedagoģiskā, vai metodiskā darba pieredze vēstures nozarē (vismaz 1 gads)

- labas saskarsmes un komunikācijas spējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt Latvijas pilsonības iegūšanas naturalizācijas kārtībā jautājumus

- pārbaudīt un vērtēt Latvijas pilsonības pretendentu Pilsonības likumā noteiktās latviešu valodas prasmes, Latvijas Republikas Satversmes pamatnoteikumu, valsts himnas teksta, Latvijas vēstures un kultūras pamatu zināšanas

Pārvalde piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 23. saime, IIB līmenis, 7. mēnešalgu grupa)

- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus Rīgā, Daugavpils ielā 31

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- CV

- izglītības dokumentu kopijas

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Dokumentus var iesniegt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis":

- nosūtot pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, adrese: Čiekurkalna 1. līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026;

- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentā Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīga, LV-1026;

- nosūtot uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums Rīgas 4. nodaļas vecākā referenta amatam".

Uzziņas pa tālr. 67219273.


OP 2018/39.AKK2

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Dokumentu vadības nodaļas vadītāja vietnieka/-es amatu (darbinieka amats)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība

- vismaz divu gadu profesionālā darba pieredze lietvedības jomā

- teicama latviešu valodas rakstu kultūra un lietišķā rakstības stila pārzināšana

- dokumentu pārvaldības reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- prasme darbā ar datorprogrammām (MS Word, MS Excel, MS Office Outlook un Internet Explorer)

- precizitāte darba pienākumu izpildē

- lietvedības procesu organizēšanas, nodrošināšanas un uzturēšanas prasmes

- ziņojumu, pārskatu un prezentāciju sagatavošanas prasmes

- labas komunikācijas prasmes

- vēlama pieredze dokumentu pārvaldības sistēmu izmantošanā

- prasme darbā ar dokumentu vadības sistēmu "Namejs" tiks uzskatīta par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu, stabilu atalgojumu, sociālās garantijas un atsaucīgu kolēģu komandu.

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai iesniegt Ekonomikas ministrijai (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013190.


OP 2018/39.AKK3

Latvijas Republikas Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Valsts vides dienesta Jelgavas reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr. 90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Kontroles daļas Piesārņojuma kontroles sektora vecākais inspektors (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku, darbavieta Jelgavā)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides zinātnē, bioloģijā, ķīmijā, ķīmijas tehnoloģijā

- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē pēdējo piecu gadu laikā tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem un tiesību aktiem, sagatavojot galvenajos amata pienākumos minētos dokumentus

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme un vēlēšanās strādāt komandā

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās

- augsta atbildības izjūta

- labas datora lietošanas prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie amata pienākumi:

- veikt kontroli par vides aizsardzības normatīvo un tiesību aktu ievērošanu

- sagatavot dokumentus un administratīvos aktus par vides aizsardzības un dabas resursu izmantošanu

- veikt kontroli par piesārņojošām darbībām un preventīvu piesārņojuma novēršanu tā rašanās vietā

- veikt kontroli A un B kategorijas piesārņojošās darbības uzņēmumos un uzņēmumos, kas saņēmuši C kategorijas piesārņojošās darbības apliecinājumus, izsniegto atļauju nosacījumu un normatīvajos aktos noteikto prasību ievērošanas pārbaudes, labāko tehnisko paņēmienu piemērošanas pārbaudes

- sagatavot un sniegt citus izvērtējumus, atzinumus, saskaņojumus, izziņas vides aizsardzības jomā atbilstoši normatīvo aktu prasībām

Piedāvājam:

- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi vides aizsardzības jomā

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- mēnešalgu no 655 līdz 850 euro pirms nodokļu nomaksas

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu Valsts vides dienesta Jelgavas reģionālajai vides pārvaldei Kazarmes ielā 17a, Jelgavā, LV-3007, vai uz e-pasta adresi jelgava@jelgava.vvd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts vides dienesta Jelgavas reģionālajā vides pārvaldē Kazarmes ielā 17a, Jelgavā, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Kontaktinformācija: tālr. 63023228, fakss 63080666; e-pasta adrese: jelgava@jelgava.vvd.gov.lv.


OP 2018/39.AKK4

Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Profesionālās izglītības satura nodrošinājuma nodaļas vadītāja (ierēdņa) amatu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vismaz trīs gadu pieredze vadošā amatā

- vismaz trīs gadu darba pieredze valsts pārvaldē

- trīs gadu pieredze profesionālajā izglītībā (pārvaldes darbs valsts pārvaldes iestādē, kuras kompetencē ir profesionālās izglītības īstenošanas jautājumi, vai pedagoģiskais darbs profesionālās izglītības iestādē, vai pārvaldes darbs profesionālās izglītības iestādē)

- pieredze tiesību aktu vai attīstības plānošanas dokumentu projektu izstrādē

- pārzināt profesionālās izglītības satura izstrādi un īstenošanu

- pārzināt metodisko materiālu izstrādes procesu

- pārzināt normatīvo aktu piemērošanu profesionālajā izglītībā

- pārvaldīt divas svešvalodas saziņas līmenī, no kurām viena ir Eiropas Savienības dalībvalsts valsts valoda

Veicamie amata pienākumi:

- plānot, vadīt un kontrolēt nodaļas darbu

- organizē izglītības iestādēm metodisko atbalstu profesionālās izglītības programmu izstrādē

- koordinē profesiju standartu izstrādē 5. Latvijas kvalifikācijas ietvarstruktūras līmenim un nodrošina nozares kvalifikāciju struktūru (8 LKI līmeņiem), profesiju standartu, profesionālās kvalifikācijas prasību saskaņošanu 2.-5. LKI līmenim

- nodrošināt nodaļas kompetencē esošo tiesību aktu projektu izstrādi

Mēs piedāvājam:

- atalgojumu EUR 1183, pirms nodokļu nomaksas

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- darbavietu Rīgas centrā, Vaļņu ielā 2

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

Amats ir klasificēts 35. saimes IVA līmenī (11. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju - sūtīt pa pastu Valsts izglītības satura centram, Administratīvā nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, ar norādi "Konkursam", iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.


OP 2018/39.AKK5

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu - inspektors (uz noteiktu laiku, trim gadiem, darbavieta Liepājā)

Prasības amata pretendentiem:

- augstākā izglītība (vēlama tiesību zinātnēs)

- normatīvo aktu pārzināšana iestādei noteikto valsts funkciju jomā

- vēlama pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- obligātas autotransporta vadīšanas tiesības, vēlamas traktortehnikas vadīšanas tiesības

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datu bāzēm

Galvenie pienākumi:

- organizēt, nodrošināt iestādes funkciju un ar tām saistīto uzdevumu izpildi, nepārtrauktību

- administratīvo lēmumu sagatavošana un pieņemšana

- nodrošināt klientu apkalpošanu

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 700 euro līdz 944 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa personāla atlases norisi;

2) iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra, kontaktinformācija: Republikas laukums 2, Rīga, LV-1010.

Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai vakance@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darbavietu.

www.vtua.gov.lv

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.


OP 2018/39.AKK6

Labklājības ministrijas Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijā - Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta direktors (uz nenoteiktu laiku Rīgā)

Mēs piedāvājam:

- draudzīgu kolektīvu

- interesantu darbu bāriņtiesu darba uzraudzības īstenošanā un metodiskās palīdzības sniegšanā

- iespēju dot savu ieguldījumu normatīvo aktu prasību ievērošanā bāriņtiesās

- gūt pieredzi bērnu tiesību aizsardzības jomā

- algu no 950 euro līdz 1381 euro atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei

- apmācību iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem

Būtiskākie amata pienākumi:

- nodrošināt metodisko vadību un uzraudzību bāriņtiesu darbā, analizēt informāciju par bāriņtiesu darbu

- izstrādāt metodiskos materiālus bāriņtiesām to darbības jautājumos

- nodrošināt un kontrolēt departamenta darbu

- sniegt konsultatīvo palīdzību bāriņtiesām aizbildnības, aizgādnības, aizgādības, bērnu un personu ar ierobežotu rīcībspēju tiesību un interešu aizsardzības jautājumos

- organizēt un īstenot bāriņtiesu darba uzraudzību

- veikt pārbaudes bāriņtiesās, sniegt priekšlikumus nepilnību novēršanai

- organizēt un nodrošināt izglītojošo darbu bāriņtiesu priekšsēdētājiem

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs

- pieredze darbā, kas saistīts ar Bāriņtiesu un bērnu tiesību jautājumu risināšanu

- bērnu tiesību aizsardzības jomas un valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- spēja meklēt risinājumus sarežģītās situācijās; gatavība uzņemties atbildību gan par procesu, gan risinājumiem, gan rezultātiem

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē teorētiskas zināšanas darbā ar vardarbībā cietušiem bērniem

- latviešu valodas prasme augstākajā (C2) līmenī (krievu un angļu valoda - vēlama)

- prasme darbā ar datoru labā lietotāja līmenī

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: LM_Atlase@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67359135, 67021621.


OP 2018/39.AKK7

Labklājības ministrijas Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijā - Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta direktora vietnieks (uz nenoteiktu laiku Rīgā)

Mēs piedāvājam:

- draudzīgu kolektīvu

- interesantu darbu bāriņtiesu darba uzraudzības īstenošanā un metodiskās palīdzības sniegšanā

- iespēju dot savu ieguldījumu normatīvo aktu prasību ievērošanā bāriņtiesās

- gūt pieredzi bērnu tiesību aizsardzības jomā

- algu no 850 euro līdz 1100 euro atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei

- apmācību iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem

Būtiskākie amata pienākumi:

- analizēt informāciju par bāriņtiesu darbu

- izstrādāt metodiskos materiālus bāriņtiesām to darbības jautājumos

- kontrolēt departamenta darba plāna rezultātus, sniegt priekšlikumus darba plāna sagatavošanā

- sniegt konsultatīvo palīdzību bāriņtiesām aizbildnības, aizgādnības, aizgādības, bērnu un personu ar ierobežotu rīcībspēju tiesību un interešu aizsardzības jautājumos

- organizēt un īstenot bāriņtiesu darba uzraudzību

- veikt pārbaudes bāriņtiesās, sniegt priekšlikumus nepilnību novēršanai

- piedalīties semināru bāriņtiesu priekšsēdētājiem organizēšanā

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs

- pieredze darbā, kas saistīts ar bērnu tiesību jautājumu risināšanu

- bērnu tiesību aizsardzības jomas un valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- spēja meklēt risinājumus sarežģītās situācijās; gatavība uzņemties atbildību gan par procesu, gan risinājumiem, gan rezultātiem

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē teorētiskas zināšanas darbā ar vardarbībā cietušiem bērniem

- latviešu valodas prasme augstākajā (C2) līmenī (krievu un angļu valoda - vēlama)

- prasme darbā ar datoru labā lietotāja līmenī

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: LM_Atlase@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67359128, 67021621.


OP 2018/39.AKK8

Labklājības ministrijas Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijā - Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta vecākais inspektors (uz nenoteiktu laiku Rīgā)

Mēs piedāvājam:

- draudzīgu kolektīvu

- interesantu darbu bāriņtiesu darba uzraudzības īstenošanā un metodiskās palīdzības sniegšanā

- iespēju dot savu ieguldījumu normatīvo aktu prasību ievērošanā bāriņtiesās

- gūt pieredzi bērnu tiesību aizsardzības jomā

- algu no 650 euro līdz 812 euro atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei

- apmācību iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem

Būtiskākie amata pienākumi:

- kontrolēt Bāriņtiesu darbības jomas un citu bērnu tiesību aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā teritorijā

- izskatīt juridisku un fizisku personu priekšlikumus, iesniegumus un sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem jautājumiem un sniegt iesniedzējam atbildi

- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar bērnu tiesību aizsardzību saistītajos jautājumos; sadarboties ar attiecīgās administratīvās teritorijas - valsts un pašvaldību - amatpersonām jautājumos, kas saistīti ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumiem

- piedalīties starpinstitūciju darba grupās, sēdēs, sanāksmēs, darba grupās, semināros, kā arī pārstāvēt departamenta viedokli valsts un pašvaldību iestādēs

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs

- pieredze darbā, kas saistīta ar bērnu tiesību un Bāriņtiesu jautājumu risināšanu

- bērnu tiesību aizsardzības un Bāriņtiesu darbības jomas un valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- spēja meklēt risinājumus sarežģītās situācijās; gatavība uzņemties atbildību gan par procesu, gan risinājumiem, gan rezultātiem

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē teorētiskas zināšanas darbā ar vardarbībā cietušiem bērniem

- latviešu valodas prasme augstākajā (C2) līmenī (krievu un angļu valoda - vēlama)

- prasme darbā ar datoru labā lietotāja līmenī

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: LM_Atlase@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67359134, 67021621.


OP 2018/39.AKK9

Labklājības ministrijas Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu - Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijā - Bērnu tiesību aizsardzības departamenta direktora vietnieks (uz noteiktu laiku Rīgā)

Mēs piedāvājam:

- draudzīgu kolektīvu

- interesantu darbu bērnu tiesību uzraudzības īstenošanā un metodiskās palīdzības sniegšanā

- iespēju dot savu ieguldījumu bērnu tiesību aizsardzības jomas normatīvo aktu prasību ievērošanā

- gūt pieredzi bērnu tiesību aizsardzības jomā

- algu no 850 euro līdz 1100 euro atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei

- apmācību iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem

Būtiskākie amata pienākumi:

- analizēt informāciju par bērnu tiesību nodrošināšanu Latvijā

- izstrādāt metodiskos materiālus bērnu tiesību aizsardzības darbības jautājumos

- kontrolēt departamenta darba plāna rezultātus, sniegt priekšlikumus darba plāna sagatavošanā

- sniegt konsultatīvo palīdzību bērnu tiesību aizsardzības jautājumos

- organizēt un īstenot bērnu tiesību aizsardzības darba uzraudzību

- piedalīties semināru, konferenču utt. organizēšanā

- sastādīt un izskatīt administratīvo pārkāpumu protokolu par administratīvo pārkāpumu, ko izdarījušas institūcijas amatpersonas vai darbinieki

- veikt departamenta darbinieku amata pienākumu un uzdevumu sadali, novērtēt darba izpildes rezultātus, veikt nodaļas darbinieku novērtēšanu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs

- pieredze darbā, kas saistīts ar bērnu tiesību jautājumu risināšanu

- bērnu tiesību aizsardzības jomas un valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- spēja meklēt risinājumus sarežģītās situācijās; gatavība uzņemties atbildību gan par procesu, gan risinājumiem, gan rezultātiem

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē teorētiskas zināšanas darbā ar vardarbībā cietušiem bērniem

- latviešu valodas prasme augstākajā (C2) līmenī (krievu un angļu valoda - vēlama)

- prasme darbā ar datoru labā lietotāja līmenī

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: LM_Atlase@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67359134, 67021621.


OP 2018/39.AKK10

JĀZEPA VĪTOLA LATVIJAS MŪZIKAS AKADĒMIJA konkursa kārtībā aicina darbā uz projekta īstenošanas laiku (līdz 2023. gadam) pedagoģijas studiju programmu attīstības PROJEKTA VADĪTĀJU

Darba pienākumi:

- vadīt (plānot, organizēt, kontrolēt) ES struktūrfondu projektu(-us)

- izstrādāt projekta(-u) budžetu, kontrolēt budžeta izpildi

- noteikt kvalitātes un darba izpildes standartus

- identificēt un paredzēt riskus

- plānot un veikt nepieciešamās izmaiņas

- analizēt jaunu projektu ieviešanas un attīstīšanas iespējas, sadarbībā ar attīstības projektu vadītāju sniegt priekšlikumus vadībai

- sagatavot projektu ieviešanas dokumentāciju, pārskatus par projekta izpildes gaitu un sasniegtajiem rezultātiem

- nodrošināt kvalitatīvu informācijas apmaiņu starp projekta dalībniekiem/partneriem un iesaistītajām personām

- savas kompetences ietvaros piedalīties lēmumu pieņemšanā

- vadīt projektu darba grupas

- risināt nestandarta problēmas

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze projektu vadībā

- pieredze darbā ar Kohēzijas politikas fondu vadības informācijas sistēmu 2014.-2020. gadam un pieredze projektu vadībā augstākās izglītības iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas plānošanas, sadarbības un komunikācijas prasmes

- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas zināšanas

- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī (MS Office)

- spēja patstāvīgi organizēt savu projektā iesaistīto personu darbu

- analītiska un stratēģiska domāšana

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu radošā kolektīvā

- sociālās garantijas un atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.

Ja redzat sevi šajā amatā, lūdzu, sūtiet savu CV un motivācijas vēstuli uz personaldala@jvlma.lv vai iesniedziet personīgi Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijā Rīgā, K.Barona ielā 1, LV-1050, ar norādi "PROJEKTU VADĪTĀJS/-A" līdz 2018. gada 4. martam.


OP 2018/39.AKK11

Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS (uz noteiktu laiku) Maksātnespējas procesa nodrošinājuma departamentā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- 2. līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātņu jomā

- vismaz viena gada pieredze tiesību jomā

- vēlama pieredze un zināšanas maksātnespējas tiesību jomā

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa, prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- spēja uztvert liela apjoma informāciju, to atlasīt un analizēt

- spēja ilgstoši saglabāt augstu uzmanības pakāpi, ātra uztveršanas spēja, prasme atlasīt būtisko un noformulēt viedokli

Amata pienākumi:

- izskatīt iesniegumus, nodrošinot sarežģītu lēmumu projektu par maksātnespējas procesa izdevumu un administratora atlīdzības segšanu, juridiskās un fiziskās personas maksātnespējas procesa depozīta izmaksu vai rīkojumu projektus par depozīta ieskatīšanu valsts budžeta ieņēmumos sagatavošanu

- īstenot Maksātnespējas administrācijas kreditora tiesības, kontrolējot administratora darbības likumību un atbilstību normatīvo aktu prasībām

- konsultēt administratorus un citas personas par jautājumiem, kas saistīti ar maksātnespējas procesa izmaksu segšanu un depozīta izmaksu

- piedalīties normatīvo aktu izstrādāšanā

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- bruto mēnešalga no 940 līdz 1280 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

- veselības apdrošināšanu

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Adrese: Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/39.AKR1

Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2018.gada 19.februāra uz noteiktu laiku Eiropas Savienības un ārējo ekonomisko attiecību departamenta Eiropas Savienības lietu nodaļas vecākā referenta amatā iecelts OLAFS GRIGUS.


OP 2018/39.AKR2

Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2018.gada 21.februāra uz noteiktu laiku Juridiskā departamenta Tiesiskā nodrošinājuma nodaļas vecākā referenta amatā iecelts SERGEJS GRIŠKEVIČS.


OP 2018/39.AKR3

Zāļu valsts aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā no 2018.gada 19.februāra Medicīnisko ierīču novērtēšanas nodaļas vecākā eksperta amatā uz noteiktu laiku (ierēdņa prombūtnes laiku) iecelts VILNIS ZVIRBULIS.


OP 2018/39.AKR4

Zāļu valsts aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā no 2018.gada 20.februāra Zāļu reģistrācijas departamenta Procedūru koordinācijas nodaļas vecākās ekspertes amatā uz nenoteiktu laiku iecelta AIVITA VANAGA.


OP 2018/39.AKR5

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Investīciju uzraudzības departamenta Teritoriālās sadarbības projektu kontroles nodaļas vecākās ekspertes valsts civildienesta ierēdnes amatā no 2018. gada 21. februāra ir iecelta EVITA ZEMNICKA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)