Laidiens: 20.02.2018., Nr. 36

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/36.AKK1

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv)

Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus, būtiska loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei, objektivitātei un klientu orientētai pieejai.

Profesionālās darbības standartu nodrošināšanai un inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām atbildīgu, precīzu un atsaucīgu kolēģi -

LIELRĪGAS REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES KONTROLES UN UZRAUDZĪBAS DAĻAS VECĀKO INSPEKTORU/-I (divi ierēdņa amati uz nenoteiktu laiku)

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē, vienlaikus iepazīstot Latvijas dabu

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas

- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas

- atsaucīgu, draudzīgu un profesionālu kolēģu komandu

- darbavietu Ogrē

Pienākumi:

- veikt pretendentu platību maksājumu pieteikumu fiziskās pārbaudes uz vietas saimniecībās un darboties ar globālās pozicionēšanas sistēmas uztvērējiem

- sagatavot darba dokumentāciju

- regulāri doties darba braucienos un veikt apsekojumus pļavās, mežos u. c.

- apstrādāt sarežģītu un lielu datu apjoma informāciju

- pieņemt konkrētus lēmumus, izvērtējot iespējamos riskus

Prasības:

- augstāko izglītību (vēlama mērniecības, dabas zinātņu jomā)

- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai (vēlama pēdējo 5 gadu laikā)

- zināšanām par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas, ArcMap programma)

- vēlama pieredze darbā ar globālās pozicionēšanas sistēmas uztvērējiem

- B kategorijas autovadītāja apliecību

Ja atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad piesakies, sūtot CV un pieteikuma vēstuli Personāla daļai 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, ar norādi "Vecākais inspektors Ogrē". Tālr. uzziņām 25495050, 67027697, 27877187.

Ar pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta 1. daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2018/36.AKK2

Lauku atbalsta dienests

Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus, būtiska loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei, objektivitātei un klientu orientētai pieejai.

Profesionālās darbības standartu nodrošināšanai un inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām atbildīgu, precīzu un atsaucīgu kolēģi -

ZIVSAIMNIECĪBAS UN VALSTS ATBALSTA DEPARTAMENTA LEADER PASĀKUMU DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas

- apgūt plašas un jaunas zināšanas dažādās jomās, kā, piemēram, iepirkumu procedūras veikšanā un būvniecībā

- atsaucīgu, draudzīgu un profesionālu kolēģu komandu

- darbavietu Rīgas centrā

Pienākumi:

- komandas darbā izstrādāt procedūras un metodiski uzraudzīt LEADER projektu pieteikumus un maksājumu dokumentus

- sadarboties ar atbalsta pretendentiem, rodot labākos risinājumus dažādās nestandarta situācijās

- sagatavot administratīvos aktus par projektu apstiprināšanu vai noraidīšanu, vai grozījumiem projektos

- precīzi veikt darbu ar dokumentiem, formulēt un izteikt rakstveida viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem

- analizēt sarežģītu un liela apjoma informāciju, darboties ar IT sistēmām un datubāzēm

- pēc nepieciešamības doties darba braucienos, lai veiktu pārbaudes pie klientiem

Prasības:

- augstākā izglītība, vēlams ekonomikas vai finanšu jomā

- vēlama profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai, t. sk. pieredzi Eiropas Savienības finansētu projektu administrēšanā un administratīvo aktu sastādīšanā

- zināšanas par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Ja atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad piesakies sūtot CV un pieteikuma vēstuli Personāla daļai 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, ar norādi "Vecākais referents LEADER". Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.

Ar pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta 1. daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2018/36.AKK3

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Transporta daļas galvenā/-ās transporta pārrauga/-es darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- pieredze iestādes vai uzņēmuma iepirkumu veikšanas vai noslēgto saimniecisko līgumu administrēšanas jomā vai arī pieredze iestādes vai uzņēmuma saimnieciskās apgādes, materiāli tehniskā nodrošinājuma vai transporta nodrošinājuma vai transporta nodrošinājuma jomā ne mazāk kā divi gadi

- pamatprasmes Microsoft Outlook, Microsoft Word, Microsoft Excel

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- piešķirt un nodot transportlīdzekļus lietošanā VID darbiniekiem, organizēt un nodrošināt personāla pieteiktos dienesta braucienus

- veikt transportlīdzekļu maršrutu koordinēšanu, precīzi un savlaicīgi nodrošināt VID personālu ar transporta pakalpojumiem

- kārtot daļas lietvedību veicot daļas dokumentācijas pārvaldību, tajā skaitā reģistru kārtošanu, atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām

- veikt Daļas personāla darba laika uzskaiti, summētā darba laika un virsstundu darba kontroli izvērtējot piešķiramo atpūtas laiku un/vai samaksu, apstrādi, apkopošanu ar Nodaļas sniegto informāciju un iesniegšanu apmaksai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- B kategorijas vadītāja apliecību

- vismaz 2 gadu darba pieredze valsts iestādē

- citas prasmes darbā ar datoru

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam noteikta: 3. saime "Apsaimniekošana", IIB līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 621 EUR līdz 866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)) un augstāko izglītību apliecinošu dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP_TD_GTP_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122630 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/36.AKK4

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Transporta daļas transportlīdzekļa vadītāja/-as darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai profesionālā vidējā izglītība

- B kategorijas vadītāja apliecība ar stāžu ne mazāk kā 3 gadi

- pamatprasmes Microsoft Outlook, Microsoft Word, Microsoft Excel

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- precīzi un savlaicīgi pārvadāt VID personālu un veikt kravu pārvadājumus, veicot braucienus arī ārpus darba laika

- veikt kurjera pienākumus t. sk. saņemt un nogādāt VID patstāvīgo struktūrvienību dokumentus

- uzturēt tehniskā kārtībā dienesta transportlīdzekli, kā arī regulāri veikt tā tehnisko apskati

- iesniegt aizpildītu ceļazīmi par nobrauktajiem kilometriem un darījumu apliecinošus dokumentus par iegādāto degvielu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- BE vai DE kategorijas vadītāja apliecību

- vairāk kā piecu gadu pieredze transportlīdzekļu vadīšanā

- citas prasmes darbā ar datoru

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam noteikta: 41. saime "Transportlīdzekļa vadīšana", II līmenis un 6. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 493 EUR līdz 687 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)) un augstāko izglītību apliecinošu dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP_TD_TV_8_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122630 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/36.AKK5

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Resursu attīstības pārvaldības daļas vecākā/-ās eksperta/-es ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās, humanitārajās vai dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās

- praktiska pieredze finanšu datu apstrādes, analīzes un vadības jomā vai grāmatvedības jomā vai publisko iepirkumu jomā vai liela apjoma informācijas apstrādē ne mazāk kā divi gadi

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme analizēt situāciju un rast risinājumus sarežģītās situācijās

- teicamas prasmes darbā ar datoru (Microsoft Outlook, Microsoft Word, Microsoft Excel, PowerPoint)

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- līdzdarboties citu institūciju izstrādāto attīstības plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un ārējo normatīvo aktu projektu izstrādē, izvērtēšanā un atzinumu sniegšanā par tiem

- aktualizēt un izstrādāt VID darbības un attīstības plānošanas dokumentus

- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus, metodiskos materiālus un sniegt priekšlikumus to pilnveidošanai

- plānot Pārvaldes finansējumu, koordinēt plāna izmaiņas un kontrolēt izlietojumu

- izstrādāt Pārvaldes iepirkumu plānu un to grozījumus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "NdrP_RAPD_VE_Vārds_Uzvārds".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālr. 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/36.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Uzņēmējdarbības kontroles daļas Pirmās nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesībās vai nodokļu administrēšanā

- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās

- vēlme regulāri iepazīties ar izmaiņām normatīvajos aktos, pastāvīgi papildināt zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt nodokļu un nodevu, kā arī citu valsts noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroli, tai skaitā veikt tematiskās pārbaudes, apsekošanas un novērošanas

- sastādīt un parakstīt pārbaužu aktus, pamatojoties uz Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247. pantu, sastādīt un parakstīt administratīvo pārkāpumu protokolus

- pamatojoties uz loģiskajiem secinājumiem, rast risinājumus sarežģītās situācijās

- veikt pārbaudes, kas saistītas ar elektronisko kases aparātu un sistēmu pārbaudi, un sekmīgi izmantot darbā savas datorprasmes

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi nodokļu kontroles jomā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu kontrole", IIIB līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NKP_UKD_1N_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/36.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Uzņēmējdarbības kontroles daļas Otrās nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesībās vai nodokļu administrēšanā

- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās

- vēlme regulāri iepazīties ar izmaiņām normatīvajos aktos, pastāvīgi papildināt zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt nodokļu un nodevu, kā arī citu valsts noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroli, tai skaitā veikt tematiskās pārbaudes, apsekošanas un novērošanas

- sastādīt un parakstīt pārbaužu aktus, pamatojoties uz Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247. pantu, sastādīt un parakstīt administratīvo pārkāpumu protokolus

- pamatojoties uz loģiskajiem secinājumiem, rast risinājumus sarežģītās situācijās

- sekmīgi izmantot darbā savas datorprasmes

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi nodokļu kontroles jomā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu kontrole", IIIB līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NKP_UKD_2N_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/36.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Normatīvo aktu ievērošanas kontroles daļas Pirmās nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā)

- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word

- pamatprasmes darbā ar MS Excel

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, ar liela apjoma un daudzveidīgu informāciju prasme to analizēt

- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt tematiskās pārbaudes (t. sk. līdzdarboties paaugstinātas sarežģītības tematiskās pārbaudēs)

- veikt nodokļu maksātāju apsekošanu un novērošanu

- sastādīt un parakstīt pārbaužu aktus, pamatojoties uz Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247. pantu, sastādīt un parakstīt administratīvo pārkāpumu protokolus

- pamatojoties uz loģiskajiem secinājumiem, rast risinājumus sarežģītās situācijās

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi nodokļu kontroles jomā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu kontrole", IIIB līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NKP_NAIKD_1N_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/36.AKK9

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Normatīvo aktu ievērošanas kontroles daļas Otrās nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā)

- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word

- pamatprasmes darbā ar MS Excel

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, ar liela apjoma un daudzveidīgu informāciju prasme to analizēt

- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt tematiskās pārbaudes (t. sk. līdzdarboties paaugstinātas sarežģītības tematiskās pārbaudēs)

- veikt nodokļu maksātāju apsekošanu un novērošanu

- sastādīt un parakstīt pārbaužu aktus, pamatojoties uz Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247. pantu, sastādīt un parakstīt administratīvo pārkāpumu protokolus

- pamatojoties uz loģiskajiem secinājumiem, rast risinājumus sarežģītās situācijās

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi nodokļu kontroles jomā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu kontrole", III B līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NKP_NAIKD_2N_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/36.AKK10

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Tirdzniecības un akcīzes kontroles daļas Pirmās nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (3 vakances uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā)

- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word

- pamatprasmes darbā ar MS Excel

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt tematiskās pārbaudes (t. sk. līdzdarboties paaugstinātas sarežģītības tematiskās pārbaudēs)

- veikt nodokļu maksātāju apsekošanu un novērošanu

- sastādīt un parakstīt pārbaužu aktus, pamatojoties uz Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247. pantu, sastādīt un parakstīt administratīvo pārkāpumu protokolus

- pamatojoties uz loģiskajiem secinājumiem, rast risinājumus sarežģītās situācijās

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi nodokļu kontroles jomā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu kontrole", IIIB līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NKP_TAKD_2N_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/36.AKK11

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.9 0000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Tirdzniecības un akcīzes kontroles daļas Otrās nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā)

- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word

- pamatprasmes darbā ar MS Excel

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt tematiskās pārbaudes (t. sk. līdzdarboties paaugstinātas sarežģītības tematiskās pārbaudēs)

- veikt nodokļu maksātāju apsekošanu un novērošanu

- sastādīt un parakstīt pārbaužu aktus, pamatojoties uz Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247. pantu, sastādīt un parakstīt administratīvo pārkāpumu protokolus

- pamatojoties uz loģiskajiem secinājumiem, rast risinājumus sarežģītās situācijās

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi nodokļu kontroles jomā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu kontrole", III B līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NKP_TAKD_2N_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/36.AKK12

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nelegāli iegūtu līdzekļu legalizācijas novēršanas pārvaldes Darījumu uzraudzības daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nelegāli iegūtu līdzekļu legalizācijas novēršanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanas likuma piemērošanas jomā, nodrošinot likumā noteikto subjektu uzraudzību un kontroli.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticības civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās, tiesībās vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu jomas un Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanā (turpmāk NILLNTFN) tiesību aktos

- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās un strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- kļūt par augsta līmeņa speciālistu (NILLNTFN) jomā

- jauniem izaicinājumiem NILLNTFN jomas pilnveidošanā

- veikt NILLNTFN likumā noteikto uzraudzību un kontroli

- analizēt noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas riskus

- izvērtēt un sniegt atzinumu par NILLNTFN likuma subjektu iekšējās kontroles sistēmu

- sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolus

- izskatīt iesniegumus un sagatavot iesniegumus atbildes NILLNFTN likuma subjektiem

- pastāvīgi papildināt zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- zināšanām NILLNTFN likumā un starptautisko normatīvo aktu NILLNTFN jomā piemērošanā

- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu kontrole", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 1001 līdz 1516 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NILLNP_DUD_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/36.AKK13

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Informatīvā tālruņa un konsultāciju daļas Latgales otrās apkalpošanas nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt nodokļu maksātāju un to struktūrvienību reģistrāciju, saimnieciskās darbības veicēju reģistrāciju un VID reģistrēto nodokļu maksātāju izslēgšanu no reģistra

- veikt reģistrāciju pievienotās vērtības nodokļa maksātāju reģistrā un datu izmaiņas

- sagatavot un izsniegt izziņas un apliecinājumus nodokļu maksātājiem un par nodokļu maksātājiem normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos

- veikt elektronisko algas nodokļa grāmatiņu uzturēšanu

- pieņemt papīra veidā iesniegtās deklarācijas, pārskatus, iesniegumus un citus dokumentus

- reģistrēt Elektroniskās deklarēšanas sistēmas (turpmāk - EDS) lietotājus, veikt izmaiņas reģistrētajos datos un sniegt atbalstu darbam ar EDS

- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un citos jautājumos (klātienē, elektroniski, pa tālruni, VID Informatīvajā tālrunī)

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu, EDS

Ierēdņa dienesta vieta: Raiņa bulvārī 22, Preiļos.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_ITKD_L2AN_GNI_P_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/36.AKK14

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Iekšējas drošības pārvaldes vecākā/-ās informācijas tehnoloģiju administratora/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Iekšējas drošības pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā VID ierēdņu un darbinieku darbībā, kas saistīti ar to pienākumu izpildi.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās, vai inženierzinātnēs un tehnoloģijās

- pieredze informātikas jomā ne mazāk kā divi gadi

- praktiskas zināšanas par datortīklu (LAN) uzbūvi, izmantotajiem protokoliem, konfigurēšanu un darbības principiem

- praktiskas zināšanas par informācijas tehnoloģiju drošības pamatprincipiem

- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Excel, Word, PowerPoint

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija un uz tevi nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- sniegt atbalstu operatīvās darbības nodrošināšanai noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā VID ierēdņu un darbinieku darbībā, kas saistīta ar to pienākumu izpildi

- piedalīties operatīvās darbības veikšanā ar tehniskajiem līdzekļiem vai informācijas tehnoloģiju jomā atsevišķu īpaši sarežģītu operatīvās darbības pasākumu izpildei

- definēt informāciju sistēmu prasības, testēt izmaiņas un līdzdarboties to ieviešanā

- saskaņā ar Pārvaldes direktora uzdevumiem un norādījumiem veikt neparedzētus uzdevumus un norādījumus un pildīt citus pienākumus atbilstoši amata kompetencei

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka amatam noteikta: 19.5. apakšsaime "Sistēmu administrēšana un uzturēšana", IIIA līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1544 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Darbinieka dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IDP_VITE_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/36.AKK15

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu un muitas policijas pārvaldes Taktisko uzdevumu daļas Rīgas otrās taktisko uzdevumu nodaļas inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu un muitas policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts ieņēmumu un muitas lietu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība vēlama tiesībās, sociālajās zinātnēs vai komerczinībās

- pašaizsardzības un uzbrukuma atvairīšanas taktikas pārzināšana

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- nevainojama reputācija un uz tevi nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt operatīvo izziņu kriminālprocesam nozīmīgu personu atrašanas vietas noskaidrošanai

- veikt operatīvo izstrādi Operatīvās darbības likuma noteiktajos gadījumos un kārtībā un Kriminālprocesa likuma noteiktajā kārtībā izsludināto aizdomās turēto un apsūdzēto personu meklēšanai

- veikt operatīvo uzskaiti, vācot, novērtējot un analizējot informāciju par personām, faktiem, notikumiem un lietām, kas nepieciešama uzdevumu izpildei operatīvās lietas vai kriminālprocesa ietvaros

- veikt aizturēto, aizdomās turēto un apcietināto personu konvojēšanu un apsardzi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa amatam noteikta: 28.2.apakšsaime "Operatīvā darbība", II līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NMPP_TUD_R2TUN_I_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/36.AKK16

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Pārbaužu daļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es (vakance uz noteiktu laiku)

Muitas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- labas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt risku analīzi (t. sk. kontroles pasākumu plānošanai), novērtēšanu un pasākumu noteikšanu risku novēršanai vai mazināšanai

- organizēt un veikt profilakses pasākumus muitas noteikumu pārkāpumu novēršanai saistībā ar preču pārvietošanu pāri Eiropas Savienības muitas robežai

- veikt VID apkalpošanas kvalitātes uzraudzību, nodrošināšanu un koordinēšanu

- izskatīt iesniegumus, sniegt atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm, organizācijām pēc pieprasījuma

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocība pretendentiem ar pieredzi muitas jomā ne mazāk kā viens gads.

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā, vai K.Valdemāra ielā 2, Cēsīs, vai Beātes ielā 2, Valmierā, vai Jupatovskas ielā 11, Jupatovkā, Griškānu pagastā, Rēzeknes novadā, vai Rīgas ielā 4/6, Daugavpilī.

Ierēdnim noteikta: 26.1.saime "Iestāžu un amatpersonu kontrole", III līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 842 līdz 1114 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP_PD_VME_15_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/36.AKK17

Valsts vides dienesta Daugavpils reģionālā vides pārvalde (reģ. Nr. 90000017078) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Atļauju daļas vecākais eksperts (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku, darbavieta - Daugavpils)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātnē, bioloģijā, ķīmijā, fizikā vai inženierzinātnē

- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas un prasme izmantot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus vides aizsardzībā

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru

- labas prasmes un zināšanas par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu

- labas komunikāciju spējas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros

- analītiska domāšana

- spēja plānot un organizēt darbu

- prasme un vēlēšanās strādāt komandā

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot dokumentus un administratīvos aktus A, B un C kategorijas piesārņojošo darbību veikšanai

- sagatavot ūdens resursu lietošanas atļaujas, atkritumu apsaimniekošanas atļaujas, dabas resursu lietošanas atļaujas, siltumnīcefekta gāzu emisijas atļaujas

- veikt ietekmes uz vidi sākotnējo izvērtējumu, sagatavot tehniskos noteikumus, nosakot vides aizsardzības prasības paredzētajai darbībai

- sagatavot un sniegt citus izvērtējumus, atzinumus, saskaņojumus, izziņas vides aizsardzības jomā atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- sniegt konsultācijas vides aizsardzības jomā atbilstoši kompetencei

Piedāvājam:

- atalgojumu no 655 euro mēnesī pirms nodokļu nomaksas

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi vides aizsardzības jomā

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" iesniegt līdz 2018. gada 9. martam:

- personīgi Valsts vides dienesta Daugavpils reģionālajā vides pārvaldē Raiņa ielā 28, Daugavpilī, 3. Kabinetā;

- sūtīt skenētā veidā uz e-pasta adresi daugavpils@daugavpils.vvd.gov.lv;

- sūtīt pa pastu Valsts vides dienesta Daugavpils reģionālajai vides pārvaldei (Raiņa ielā 28, Daugavpilī, LV-5401).

Kontaktinformācija pa tālr. 65423219, 28366886, fakss 65426545; e-pasta adrese: daugavpils@daugavpils.vvd.gov.lv.


OP 2018/36.AKK18

Latvijas Nacionālās aizsardzības akadēmija izsludina atklātu konkursu uz vakanto Sadarbības un projektu nodaļas sabiedrisko attiecību speciālista amatu

Amata mērķis: pārzināt sabiedriskās domas veidošanas un NBS auditorijas specifiku. Veidot NBS labvēlīgu informācijas vidi un sadarboties ar sabiedriskajiem mēdijiem

Amata kods: 2432 08.

Galvenie amata pienākumi:

- organizēt sabiedrības informēšanu un izglītošanu par Latvijas Nacionālās aizsardzības akadēmijas (NAA) darbības jomu

- sadarboties ar plašsaziņas līdzekļu pārstāvjiem, nevalstiskajām organizācijām un iedzīvotājiem par jautājumiem kas saistīta ar NAA darbību

- nodrošināt informācijas papildināšanu un aktualizēšanu NAA mājaslapā internetā par aktualitātēm starptautiskās sadarbības un mobilitātes pasākumu jomā

- organizēt un uzturēt sadarbību ar citām militārajām augstskolām atbilstoši NAA vadības noteiktajām prioritātēm. Veicināt NAA kadetu un pastāvīgā personāla dalību mobilitātes un apmaiņas pasākumos Erasmus + jeb Emilyo (European Initiative for the Exchange of Military Young Officers) ietvaros. Piedalās IMAF (International Military Academies Forum) rīkotajās darba konferencēs

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība sabiedrisko attiecību jomā, maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību

- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības izjūta, elastība, lieliskas laika plānošanas iemaņas un spēja vienlaikus darboties pie vairākiem projektiem

- teicamas valsts valodas un angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām

- prasme skaidri, argumentēti un pārliecinoši izteikties mutvārdos un rakstītos tekstos

Vēlamās prasības:

- pieredze darbā ar projektiem

- pieredze mājaslapu, publisko profilu administrēšanā

- citu svešvalodu zināšana

Mēs piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- labus darba apstākļus

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no 835 euro līdz 1190 euro atkarībā no profesionālās pieredzes (pirms nodokļu nomaksas) un veselības apdrošināšanu.

Pieteikuma dokumenti, motivēta pieteikuma vēstule, īss dzīves un darba gaitu pārstāsts (CV), izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus), valsts valodas prasmes apliecība (ja nepieciešams), vēlamas rekomendācijas vai ieteikuma vēstules, kas iesniedzamas Mācību vadības pavēlniecības štāba Personāla un administratīvās daļas Lietvedības sektorā Rīgā, Ezermalas ielā 8B, LV-1014, 15 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Ezermalas ielā 8b, LV-1014, e-pasta adrese: madara.kronberga@mil.lv, tālr. 28644123.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/36.AKR1

Maksātnespējas administrācija paziņo, ka konkursa kārtībā Otrā uzraudzības departamenta juriskonsulta amatā uz nenoteiktu laiku 2018.gada 19.februārī ir iecelts MĀRTIŅŠ CELMS.


OP 2018/36.AKR2

Maksātnespējas administrācija paziņo, ka Maksātnespējas procesa nodrošinājuma departamenta juriskonsulta amata konkurss (uz noteiktu laiku) (izsludināts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2018. gada 24. janvārī, Nr. 17 (6103)) noslēdzies bez rezultāta.


OP 2018/36.AKR3

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs paziņo, ka š. g. 17. janvārī izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto Otrās patērētāju kolektīvo interešu uzraudzības daļas vecākā eksperta ierēdņa amatu ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2018/36.AKR4

Labklājības ministrija paziņo, ka Metodiskās vadības un kontroles departamenta projekta "Profesionāla sociālā darba attīstība pašvaldībās" juriskonsultes amatā (uz noteiktu laiku) ir iecelta LIENE ZAĶE.


OP 2018/36.AKR5

Labklājības ministrija paziņo, ka Personāla un dokumentu pārvaldības departamenta personāla speciālistes amatā (uz nenoteiktu laiku) ir iecelta KRISTĪNE BULATE.


OP 2018/36.AKR6

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Jēkabpils reģionālās nodaļas Pensiju daļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2018. gada 19. februārī iecelta UNA ARNDTE.


OP 2018/36.AKR7

Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Augu aizsardzības departamenta Augu aizsardzības līdzekļu novērtēšanas daļas referentes amatā pieņemta PATRĪCIJA VAINOVSKA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)