Laidiens: 20.02.2018., Nr. 36
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/36.AKK1
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228;
www.lad.gov.lv)
Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs
par vienotu valsts un Eiropas Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā.
Veicot ikdienas uzdevumus, būtiska loma tiek piešķirta vērtībām -
attīstībai, kompetencei, objektivitātei un klientu orientētai pieejai.
Profesionālās darbības standartu
nodrošināšanai un inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām
atbildīgu, precīzu un atsaucīgu kolēģi -
LIELRĪGAS REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES KONTROLES UN UZRAUDZĪBAS
DAĻAS VECĀKO INSPEKTORU/-I (divi ierēdņa amati uz nenoteiktu laiku)
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē, vienlaikus
iepazīstot Latvijas dabu
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas
- atsaucīgu, draudzīgu un profesionālu kolēģu komandu
- darbavietu Ogrē
Pienākumi:
- veikt pretendentu platību maksājumu pieteikumu fiziskās pārbaudes uz
vietas saimniecībās un darboties ar globālās pozicionēšanas sistēmas
uztvērējiem
- sagatavot darba dokumentāciju
- regulāri doties darba braucienos un veikt apsekojumus pļavās, mežos u. c.
- apstrādāt sarežģītu un lielu datu apjoma informāciju
- pieņemt konkrētus lēmumus, izvērtējot iespējamos riskus
Prasības:
- augstāko izglītību (vēlama mērniecības, dabas zinātņu jomā)
- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai (vēlama pēdējo 5 gadu
laikā)
- zināšanām par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem
un mehānismiem
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas, ArcMap programma)
- vēlama pieredze darbā ar globālās pozicionēšanas sistēmas uztvērējiem
- B kategorijas autovadītāja apliecību
Ja atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad
piesakies, sūtot CV un pieteikuma vēstuli Personāla daļai 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv
vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, ar
norādi "Vecākais inspektors Ogrē". Tālr. uzziņām 25495050, 67027697,
27877187.
Ar pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu
termiņa.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta 1. daļu,
jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/36.AKK2
Lauku atbalsta dienests
Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs
par vienotu valsts un Eiropas Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā.
Veicot ikdienas uzdevumus, būtiska loma tiek piešķirta vērtībām -
attīstībai, kompetencei, objektivitātei un klientu orientētai pieejai.
Profesionālās darbības standartu
nodrošināšanai un inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām atbildīgu,
precīzu un atsaucīgu kolēģi -
ZIVSAIMNIECĪBAS UN VALSTS ATBALSTA DEPARTAMENTA LEADER PASĀKUMU DAĻAS
VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- apgūt plašas un jaunas zināšanas dažādās jomās, kā, piemēram, iepirkumu
procedūras veikšanā un būvniecībā
- atsaucīgu, draudzīgu un profesionālu kolēģu komandu
- darbavietu Rīgas centrā
Pienākumi:
- komandas darbā izstrādāt procedūras un metodiski uzraudzīt LEADER projektu
pieteikumus un maksājumu dokumentus
- sadarboties ar atbalsta pretendentiem, rodot labākos risinājumus dažādās
nestandarta situācijās
- sagatavot administratīvos aktus par projektu apstiprināšanu vai
noraidīšanu, vai grozījumiem projektos
- precīzi veikt darbu ar dokumentiem, formulēt un izteikt rakstveida
viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem
- analizēt sarežģītu un liela apjoma informāciju, darboties ar IT sistēmām
un datubāzēm
- pēc nepieciešamības doties darba braucienos, lai veiktu pārbaudes pie
klientiem
Prasības:
- augstākā izglītība, vēlams ekonomikas vai finanšu jomā
- vēlama profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai, t. sk. pieredzi
Eiropas Savienības finansētu projektu administrēšanā un administratīvo aktu
sastādīšanā
- zināšanas par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem
un mehānismiem
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Ja atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad
piesakies sūtot CV un pieteikuma vēstuli Personāla daļai 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv
vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, ar
norādi "Vecākais referents LEADER". Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.
Ar pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu
termiņa.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta 1. daļu,
jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/36.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma
pārvaldes Transporta daļas galvenā/-ās transporta
pārrauga/-es darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības,
arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma
apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- pieredze iestādes vai uzņēmuma iepirkumu veikšanas vai noslēgto
saimniecisko līgumu administrēšanas jomā vai arī pieredze iestādes vai uzņēmuma
saimnieciskās apgādes, materiāli tehniskā nodrošinājuma vai transporta
nodrošinājuma vai transporta nodrošinājuma jomā ne mazāk kā divi gadi
- pamatprasmes Microsoft Outlook, Microsoft Word, Microsoft Excel
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- piešķirt un nodot transportlīdzekļus lietošanā VID darbiniekiem, organizēt
un nodrošināt personāla pieteiktos dienesta braucienus
- veikt transportlīdzekļu maršrutu koordinēšanu, precīzi un savlaicīgi
nodrošināt VID personālu ar transporta pakalpojumiem
- kārtot daļas lietvedību veicot daļas dokumentācijas pārvaldību, tajā
skaitā reģistru kārtošanu, atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām
- veikt Daļas personāla darba laika uzskaiti, summētā darba laika un
virsstundu darba kontroli izvērtējot piešķiramo atpūtas laiku un/vai samaksu,
apstrādi, apkopošanu ar Nodaļas sniegto informāciju un iesniegšanu apmaksai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- B kategorijas vadītāja apliecību
- vismaz 2 gadu darba pieredze valsts iestādē
- citas prasmes darbā ar datoru
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam noteikta: 3. saime "Apsaimniekošana", IIB
līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 621 EUR līdz 866 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV))
un augstāko izglītību apliecinošu dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NdrP_TD_GTP_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122630 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/36.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodrošinājuma pārvaldes Transporta daļas transportlīdzekļa vadītāja/-as
darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības,
arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma
apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai profesionālā vidējā izglītība
- B kategorijas vadītāja apliecība ar stāžu ne mazāk kā 3 gadi
- pamatprasmes Microsoft Outlook, Microsoft Word, Microsoft Excel
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- precīzi un savlaicīgi pārvadāt VID personālu un veikt kravu pārvadājumus,
veicot braucienus arī ārpus darba laika
- veikt kurjera pienākumus t. sk. saņemt un nogādāt VID patstāvīgo
struktūrvienību dokumentus
- uzturēt tehniskā kārtībā dienesta transportlīdzekli, kā arī regulāri veikt
tā tehnisko apskati
- iesniegt aizpildītu ceļazīmi par nobrauktajiem kilometriem un darījumu
apliecinošus dokumentus par iegādāto degvielu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- BE vai DE kategorijas vadītāja apliecību
- vairāk kā piecu gadu pieredze transportlīdzekļu
vadīšanā
- citas prasmes darbā ar datoru
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam noteikta: 41. saime "Transportlīdzekļa
vadīšana", II līmenis un 6. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 493
EUR līdz 687 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV))
un augstāko izglītību apliecinošu dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NdrP_TD_TV_8_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122630 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/36.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma
pārvaldes Resursu attīstības pārvaldības daļas vecākā/-ās
eksperta/-es ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības,
kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi
pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam)
citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās, humanitārajās vai dabaszinātnēs,
matemātikā vai informācijas tehnoloģijās
- praktiska pieredze finanšu datu apstrādes, analīzes un vadības jomā vai
grāmatvedības jomā vai publisko iepirkumu jomā vai liela apjoma informācijas
apstrādē ne mazāk kā divi gadi
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme analizēt situāciju un rast risinājumus sarežģītās situācijās
- teicamas prasmes darbā ar datoru (Microsoft
Outlook, Microsoft Word, Microsoft Excel, PowerPoint)
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- līdzdarboties citu institūciju izstrādāto attīstības plānošanas dokumentu,
informatīvo ziņojumu un ārējo normatīvo aktu projektu izstrādē, izvērtēšanā un
atzinumu sniegšanā par tiem
- aktualizēt un izstrādāt VID darbības un attīstības plānošanas dokumentus
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus, metodiskos materiālus
un sniegt priekšlikumus to pilnveidošanai
- plānot Pārvaldes finansējumu, koordinēt plāna izmaiņas un kontrolēt
izlietojumu
- izstrādāt Pārvaldes iepirkumu plānu un to grozījumus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana",
III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "NdrP_RAPD_VE_Vārds_Uzvārds".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālr. 67122634 vai uzdod
savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/36.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Uzņēmējdarbības kontroles
daļas Pirmās nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance
uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu,
nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības
normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un
maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu,
lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesībās vai nodokļu
administrēšanā
- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- vēlme regulāri iepazīties ar izmaiņām normatīvajos aktos, pastāvīgi
papildināt zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt nodokļu un nodevu, kā arī citu valsts noteikto maksājumu
aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroli, tai skaitā veikt tematiskās
pārbaudes, apsekošanas un novērošanas
- sastādīt un parakstīt pārbaužu aktus, pamatojoties uz Latvijas
Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247. pantu, sastādīt un parakstīt
administratīvo pārkāpumu protokolus
- pamatojoties uz loģiskajiem secinājumiem, rast risinājumus sarežģītās
situācijās
- veikt pārbaudes, kas saistītas ar elektronisko kases aparātu un sistēmu
pārbaudi, un sekmīgi izmantot darbā savas datorprasmes
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi nodokļu kontroles jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu
kontrole", IIIB līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no
740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta
adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
NKP_UKD_1N_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/36.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Uzņēmējdarbības kontroles
daļas Otrās nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2
vakances uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu
valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos
aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas
pareizības kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu,
lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesībās vai nodokļu
administrēšanā
- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- vēlme regulāri iepazīties ar izmaiņām normatīvajos aktos, pastāvīgi
papildināt zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt nodokļu un nodevu, kā arī citu valsts noteikto maksājumu
aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroli, tai skaitā veikt tematiskās
pārbaudes, apsekošanas un novērošanas
- sastādīt un parakstīt pārbaužu aktus, pamatojoties uz Latvijas
Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247. pantu, sastādīt un parakstīt
administratīvo pārkāpumu protokolus
- pamatojoties uz loģiskajiem secinājumiem, rast risinājumus sarežģītās
situācijās
- sekmīgi izmantot darbā savas datorprasmes
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi nodokļu kontroles jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu
kontrole", IIIB līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no
740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta
adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
NKP_UKD_2N_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/36.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Normatīvo aktu ievērošanas kontroles
daļas Pirmās nodaļas galvenā/-ās nodokļu
inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu
valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos
aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas
pareizības kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi
pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam)
citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā)
- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word
- pamatprasmes darbā ar MS Excel
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, ar liela apjoma un
daudzveidīgu informāciju prasme to analizēt
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt tematiskās pārbaudes (t. sk. līdzdarboties paaugstinātas
sarežģītības tematiskās pārbaudēs)
- veikt nodokļu maksātāju apsekošanu un novērošanu
- sastādīt un parakstīt pārbaužu aktus, pamatojoties uz Latvijas
Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247. pantu, sastādīt un parakstīt
administratīvo pārkāpumu protokolus
- pamatojoties uz loģiskajiem secinājumiem, rast risinājumus sarežģītās
situācijās
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi nodokļu kontroles jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu
kontrole", IIIB līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no
740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae
(CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP_NAIKD_1N_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/36.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
kontroles pārvaldes Normatīvo aktu ievērošanas kontroles daļas Otrās nodaļas
galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu
(vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu,
nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības
normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un
maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi
pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam)
citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā)
- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word
- pamatprasmes darbā ar MS Excel
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, ar liela apjoma un
daudzveidīgu informāciju prasme to analizēt
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt tematiskās pārbaudes (t. sk. līdzdarboties paaugstinātas
sarežģītības tematiskās pārbaudēs)
- veikt nodokļu maksātāju apsekošanu un novērošanu
- sastādīt un parakstīt pārbaužu aktus, pamatojoties uz Latvijas
Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247. pantu, sastādīt un parakstīt
administratīvo pārkāpumu protokolus
- pamatojoties uz loģiskajiem secinājumiem, rast risinājumus sarežģītās
situācijās
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi nodokļu kontroles jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu
kontrole", III B līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP_NAIKD_2N_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/36.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
kontroles pārvaldes Tirdzniecības un akcīzes kontroles daļas Pirmās nodaļas
galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (3
vakances uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu,
nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības
normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un
maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi
pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam)
citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā)
- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word
- pamatprasmes darbā ar MS Excel
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt tematiskās pārbaudes (t. sk. līdzdarboties paaugstinātas
sarežģītības tematiskās pārbaudēs)
- veikt nodokļu maksātāju apsekošanu un novērošanu
- sastādīt un parakstīt pārbaužu aktus, pamatojoties uz Latvijas
Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247. pantu, sastādīt un parakstīt
administratīvo pārkāpumu protokolus
- pamatojoties uz loģiskajiem secinājumiem, rast risinājumus sarežģītās
situācijās
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi nodokļu kontroles jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu
kontrole", IIIB līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no
740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP_TAKD_2N_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/36.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.9 0000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
kontroles pārvaldes Tirdzniecības un akcīzes kontroles daļas Otrās nodaļas
galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2
vakances uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu,
nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības
normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un
maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi
pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam)
citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā)
- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word
- pamatprasmes darbā ar MS Excel
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt tematiskās pārbaudes (t. sk. līdzdarboties paaugstinātas
sarežģītības tematiskās pārbaudēs)
- veikt nodokļu maksātāju apsekošanu un novērošanu
- sastādīt un parakstīt pārbaužu aktus, pamatojoties uz Latvijas
Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247. pantu, sastādīt un parakstīt
administratīvo pārkāpumu protokolus
- pamatojoties uz loģiskajiem secinājumiem, rast risinājumus sarežģītās
situācijās
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi nodokļu kontroles jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu kontrole",
III B līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz
1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP_TAKD_2N_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/36.AKK12
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nelegāli iegūtu
līdzekļu legalizācijas novēršanas pārvaldes Darījumu uzraudzības daļas
galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Nelegāli iegūtu līdzekļu legalizācijas novēršanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas
novēršanas likuma piemērošanas jomā, nodrošinot likumā noteikto subjektu
uzraudzību un kontroli.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticības
civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās, tiesībās vai muitas un nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu jomas un Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un
terorisma finansēšanas novēršanā (turpmāk NILLNTFN) tiesību aktos
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās un strādāt paaugstinātas
intensitātes apstākļos
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- kļūt par augsta līmeņa speciālistu (NILLNTFN) jomā
- jauniem izaicinājumiem NILLNTFN jomas pilnveidošanā
- veikt NILLNTFN likumā noteikto uzraudzību un kontroli
- analizēt noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas riskus
- izvērtēt un sniegt atzinumu par NILLNTFN likuma subjektu iekšējās
kontroles sistēmu
- sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolus
- izskatīt iesniegumus un sagatavot iesniegumus atbildes NILLNFTN likuma
subjektiem
- pastāvīgi papildināt zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- zināšanām NILLNTFN likumā un starptautisko normatīvo aktu NILLNTFN jomā
piemērošanā
- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu
kontrole", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 1001
līdz 1516 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NILLNP_DUD_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/36.AKK13
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Informatīvā tālruņa un konsultāciju daļas Latgales otrās apkalpošanas
nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa
amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas
jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu
darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts
drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras
saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur
valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši
normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi
pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam)
citā amatā
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt nodokļu maksātāju un to struktūrvienību reģistrāciju, saimnieciskās
darbības veicēju reģistrāciju un VID reģistrēto nodokļu maksātāju izslēgšanu no
reģistra
- veikt reģistrāciju pievienotās vērtības nodokļa maksātāju reģistrā un datu
izmaiņas
- sagatavot un izsniegt izziņas un apliecinājumus nodokļu maksātājiem un par
nodokļu maksātājiem normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos
- veikt elektronisko algas nodokļa grāmatiņu uzturēšanu
- pieņemt papīra veidā iesniegtās deklarācijas, pārskatus, iesniegumus un
citus dokumentus
- reģistrēt Elektroniskās deklarēšanas sistēmas (turpmāk - EDS)
lietotājus, veikt izmaiņas reģistrētajos datos un sniegt atbalstu darbam ar EDS
- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un
citos jautājumos (klātienē, elektroniski, pa tālruni, VID Informatīvajā
tālrunī)
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu, EDS
Ierēdņa dienesta vieta: Raiņa bulvārī 22, Preiļos.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP_ITKD_L2AN_GNI_P_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/36.AKK14
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Iekšējas
drošības pārvaldes vecākā/-ās informācijas
tehnoloģiju administratora/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Iekšējas drošības pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā VID ierēdņu un
darbinieku darbībā, kas saistīti ar to pienākumu izpildi.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama
dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās, vai inženierzinātnēs
un tehnoloģijās
- pieredze informātikas jomā ne mazāk kā divi gadi
- praktiskas zināšanas par datortīklu (LAN) uzbūvi, izmantotajiem
protokoliem, konfigurēšanu un darbības principiem
- praktiskas zināšanas par informācijas tehnoloģiju drošības pamatprincipiem
- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Excel, Word, PowerPoint
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija un uz tevi nav attiecināmi
likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie
ierobežojumi
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- sniegt atbalstu operatīvās darbības nodrošināšanai noziedzīgu nodarījumu
atklāšanā un novēršanā VID ierēdņu un darbinieku darbībā, kas saistīta ar to
pienākumu izpildi
- piedalīties operatīvās darbības veikšanā ar tehniskajiem līdzekļiem vai
informācijas tehnoloģiju jomā atsevišķu īpaši sarežģītu operatīvās darbības
pasākumu izpildei
- definēt informāciju sistēmu prasības, testēt
izmaiņas un līdzdarboties to ieviešanā
- saskaņā ar Pārvaldes direktora uzdevumiem un norādījumiem veikt
neparedzētus uzdevumus un norādījumus un pildīt citus pienākumus atbilstoši
amata kompetencei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka amatam noteikta: 19.5. apakšsaime "Sistēmu administrēšana un
uzturēšana", IIIA līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740
līdz 1544 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Darbinieka dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz IDP_VITE_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/36.AKK15
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu un
muitas policijas pārvaldes Taktisko uzdevumu daļas Rīgas otrās taktisko
uzdevumu nodaļas inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu un muitas policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts ieņēmumu un
muitas lietu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā
neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība vēlama tiesībās,
sociālajās zinātnēs vai komerczinībās
- pašaizsardzības un uzbrukuma atvairīšanas taktikas pārzināšana
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- nevainojama reputācija un uz tevi nav attiecināmi likuma "Par valsts
noslēpumu" 9.panta trešajā daļā noteiktie
ierobežojumi
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt operatīvo izziņu kriminālprocesam nozīmīgu personu atrašanas vietas
noskaidrošanai
- veikt operatīvo izstrādi Operatīvās darbības likuma noteiktajos gadījumos
un kārtībā un Kriminālprocesa likuma noteiktajā kārtībā izsludināto aizdomās
turēto un apsūdzēto personu meklēšanai
- veikt operatīvo uzskaiti, vācot, novērtējot un analizējot informāciju par
personām, faktiem, notikumiem un lietām, kas nepieciešama uzdevumu izpildei
operatīvās lietas vai kriminālprocesa ietvaros
- veikt aizturēto, aizdomās turēto un apcietināto personu konvojēšanu un
apsardzi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam noteikta: 28.2.apakšsaime "Operatīvā darbība", II
līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NMPP_TUD_R2TUN_I_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/36.AKK16
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas
pārvaldes Pārbaužu daļas vecākā/-ās muitas
eksperta/-es (vakance uz noteiktu laiku)
Muitas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas
īstenošanā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā
neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama
sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- labas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt risku analīzi (t. sk. kontroles pasākumu plānošanai), novērtēšanu
un pasākumu noteikšanu risku novēršanai vai mazināšanai
- organizēt un veikt profilakses pasākumus muitas noteikumu pārkāpumu
novēršanai saistībā ar preču pārvietošanu pāri Eiropas Savienības muitas
robežai
- veikt VID apkalpošanas kvalitātes uzraudzību, nodrošināšanu un
koordinēšanu
- izskatīt iesniegumus, sniegt atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm,
organizācijām pēc pieprasījuma
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocība pretendentiem ar pieredzi muitas jomā ne mazāk kā viens gads.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā, vai
K.Valdemāra ielā 2, Cēsīs, vai Beātes ielā 2, Valmierā, vai Jupatovskas
ielā 11, Jupatovkā, Griškānu pagastā, Rēzeknes
novadā, vai Rīgas ielā 4/6, Daugavpilī.
Ierēdnim noteikta: 26.1.saime "Iestāžu un amatpersonu kontrole",
III līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 842 līdz 1114 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz MP_PD_VME_15_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/36.AKK17
Valsts vides dienesta Daugavpils reģionālā vides pārvalde (reģ. Nr. 90000017078) izsludina konkursu uz vakanto
ierēdņa amatu - Atļauju daļas vecākais eksperts (viena amata vieta uz
nenoteiktu laiku, darbavieta - Daugavpils)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides
zinātnē, bioloģijā, ķīmijā, fizikā vai inženierzinātnē
- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē tiks uzskatīta par
priekšrocību
- zināšanas un prasme izmantot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības
normatīvos aktus vides aizsardzībā
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa
pārzināšana un pielietošana praksē
- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru
- labas prasmes un zināšanas par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu
- labas komunikāciju spējas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt
lēmumus savas kompetences ietvaros
- analītiska domāšana
- spēja plānot un organizēt darbu
- prasme un vēlēšanās strādāt komandā
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot dokumentus un administratīvos aktus A, B un C kategorijas
piesārņojošo darbību veikšanai
- sagatavot ūdens resursu lietošanas atļaujas, atkritumu apsaimniekošanas
atļaujas, dabas resursu lietošanas atļaujas, siltumnīcefekta gāzu emisijas
atļaujas
- veikt ietekmes uz vidi sākotnējo izvērtējumu, sagatavot tehniskos
noteikumus, nosakot vides aizsardzības prasības paredzētajai darbībai
- sagatavot un sniegt citus izvērtējumus, atzinumus, saskaņojumus, izziņas
vides aizsardzības jomā atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- sniegt konsultācijas vides aizsardzības jomā atbilstoši kompetencei
Piedāvājam:
- atalgojumu no 655 euro mēnesī pirms
nodokļu nomaksas
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi vides aizsardzības jomā
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba
pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi
"Konkursam" iesniegt līdz 2018. gada 9. martam:
- personīgi Valsts vides dienesta Daugavpils reģionālajā vides pārvaldē
Raiņa ielā 28, Daugavpilī, 3. Kabinetā;
- sūtīt skenētā veidā uz e-pasta adresi daugavpils@daugavpils.vvd.gov.lv;
- sūtīt pa pastu Valsts vides dienesta Daugavpils reģionālajai vides
pārvaldei (Raiņa ielā 28, Daugavpilī, LV-5401).
Kontaktinformācija pa tālr. 65423219, 28366886, fakss 65426545; e-pasta
adrese: daugavpils@daugavpils.vvd.gov.lv.
OP 2018/36.AKK18
Latvijas Nacionālās aizsardzības akadēmija izsludina atklātu konkursu uz
vakanto Sadarbības un projektu nodaļas sabiedrisko attiecību speciālista amatu
Amata mērķis: pārzināt sabiedriskās domas veidošanas un NBS auditorijas specifiku.
Veidot NBS labvēlīgu informācijas vidi un sadarboties ar sabiedriskajiem
mēdijiem
Amata kods: 2432 08.
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt sabiedrības informēšanu un izglītošanu par Latvijas Nacionālās
aizsardzības akadēmijas (NAA) darbības jomu
- sadarboties ar plašsaziņas līdzekļu pārstāvjiem, nevalstiskajām
organizācijām un iedzīvotājiem par jautājumiem kas saistīta
ar NAA darbību
- nodrošināt informācijas papildināšanu un aktualizēšanu NAA mājaslapā
internetā par aktualitātēm starptautiskās sadarbības un mobilitātes pasākumu
jomā
- organizēt un uzturēt sadarbību ar citām militārajām
augstskolām atbilstoši NAA vadības noteiktajām prioritātēm. Veicināt NAA
kadetu un pastāvīgā personāla dalību mobilitātes un apmaiņas pasākumos Erasmus + jeb Emilyo (European Initiative for the Exchange of
Military Young Officers) ietvaros. Piedalās IMAF (International Military Academies
Forum) rīkotajās darba konferencēs
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība sabiedrisko attiecību jomā, maģistra grāds tiks
uzskatīts par priekšrocību
- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības izjūta, elastība, lieliskas
laika plānošanas iemaņas un spēja vienlaikus darboties pie vairākiem projektiem
- teicamas valsts valodas un angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām
- prasme skaidri, argumentēti un pārliecinoši izteikties mutvārdos un
rakstītos tekstos
Vēlamās prasības:
- pieredze darbā ar projektiem
- pieredze mājaslapu, publisko profilu administrēšanā
- citu svešvalodu zināšana
Mēs piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- labus darba apstākļus
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no
835 euro līdz 1190 euro
atkarībā no profesionālās pieredzes (pirms nodokļu nomaksas) un veselības
apdrošināšanu.
Pieteikuma dokumenti, motivēta pieteikuma vēstule, īss dzīves un darba gaitu
pārstāsts (CV), izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
(uzrādot oriģinālus), valsts valodas prasmes apliecība (ja nepieciešams),
vēlamas rekomendācijas vai ieteikuma vēstules, kas iesniedzamas Mācību vadības
pavēlniecības štāba Personāla un administratīvās daļas Lietvedības sektorā
Rīgā, Ezermalas ielā 8B, LV-1014, 15 kalendāro dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Ezermalas ielā 8b, LV-1014,
e-pasta adrese: madara.kronberga@mil.lv, tālr.
28644123.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/36.AKR1
Maksātnespējas administrācija paziņo, ka konkursa kārtībā
Otrā uzraudzības departamenta juriskonsulta amatā uz nenoteiktu laiku 2018.gada
19.februārī ir iecelts MĀRTIŅŠ CELMS.
OP 2018/36.AKR2
Maksātnespējas administrācija paziņo, ka Maksātnespējas procesa
nodrošinājuma departamenta juriskonsulta amata konkurss (uz noteiktu laiku)
(izsludināts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2018. gada
24. janvārī, Nr. 17 (6103)) noslēdzies bez rezultāta.
OP 2018/36.AKR3
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs paziņo, ka š. g. 17. janvārī
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto Otrās
patērētāju kolektīvo interešu uzraudzības daļas vecākā eksperta ierēdņa amatu
ir noslēdzies bez rezultāta.
OP 2018/36.AKR4
Labklājības ministrija paziņo, ka Metodiskās vadības un kontroles
departamenta projekta "Profesionāla sociālā darba attīstība
pašvaldībās" juriskonsultes amatā (uz noteiktu laiku) ir iecelta LIENE
ZAĶE.
OP 2018/36.AKR5
Labklājības ministrija paziņo, ka Personāla un dokumentu pārvaldības departamenta
personāla speciālistes amatā (uz nenoteiktu laiku) ir iecelta KRISTĪNE BULATE.
OP 2018/36.AKR6
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Jēkabpils reģionālās nodaļas
Pensiju daļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā
2018. gada 19. februārī iecelta UNA ARNDTE.
OP 2018/36.AKR7
Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Augu
aizsardzības departamenta Augu aizsardzības līdzekļu novērtēšanas daļas
referentes amatā pieņemta PATRĪCIJA VAINOVSKA.