Laidiens: 19.02.2018., Nr. 35

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/35.AKK1

Konkurences padome aicina darbā Analītiskā departamenta ekspertu/-i

Saskaņā ar Global Competition Review vērtējumu Latvijas Konkurences padome ir atzīta par vienu no vadošajām konkurences iestādēm pasaulē savu darba rezultātu un organizācijas efektivitātes dēļ. Konkurences padomē strādā dažādu jomu eksperti, kuri ikdienā izvērtē konkurences jautājumus, kā arī piedalās valsts politikas veidošanā. Starptautiskā vide mūsu darbiniekiem sniedz iespēju nepārtraukti attīstīties un darbā izmantot citu valstu pieredzi un jaunas metodes. Mūsu mērķis ir veidot godīgu un vienlīdzīgu konkurences vidi visas sabiedrības - patērētāju un uzņēmēju - interesēs. Mūsu pamatvērtības - taisnīgums, profesionalitāte un neatkarība.

Pienākumi:

- piedalīties tirgus uzraudzībā, konkurences tiesību pārkāpumu lietu izmeklēšanā un pierādījumu iegūšanā

- izskatīt sūdzības un iesniegumus

- sadarboties ar citām valsts, pašvaldību iestādēm un nevalstiskajām organizācijām

- pārstāvēt Konkurences padomi darba grupās Latvijā un ārvalstīs

Mūsu prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā juridiskā vai ekonomiskā izglītība

- profesionālā pieredze valsts pārvaldē vai privātajā sektorā ne mazāka kā viens gads

- vēlama izpratne par konkurences tiesībām

- angļu valodas prasmes ne zemākas par vidējā līmeņa 2. pakāpi (B2)

- analītiskās spējas, liela apjoma informācijas strukturēšanas prasmes

- spēja veidot gramatiski, stilistiski un juridiski pareizu tekstu latviešu valodā

Mēs piedāvājam:

- daudzveidīgu un aizraujošu darbu profesionāļu komandā

- iespēju iegūt jaunas zināšanas un pieredzi strādājot pasaulē atzītā organizācijā

- sociālās garantijas un labus darba apstākļus

- amatalgu, sākot no 800-1000 EUR pirms nodokļu nomaksas

CV un motivācijas vēstuli, lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi karjera@kp.gov.lv līdz 2018. gada 4. martam. Tālr. uzziņām 67282865.


OP 2018/35.AKK2

Konkurences padome aicina darbā Juridiskā departamenta juriskonsultu/-i

Saskaņā ar Global Competition Review vērtējumu Latvijas Konkurences padome ir atzīta par vienu no vadošajām konkurences iestādēm pasaulē savu darba rezultātu un organizācijas efektivitātes dēļ. Konkurences padomē strādā dažādu jomu eksperti, kuri ikdienā izvērtē konkurences jautājumus, kā arī piedalās valsts politikas veidošanā. Starptautiskā vide mūsu darbiniekiem sniedz iespēju nepārtraukti attīstīties un darbā izmantot citu valstu pieredzi un jaunas metodes. Mūsu mērķis ir veidot godīgu un vienlīdzīgu konkurences vidi visas sabiedrības - patērētāju un uzņēmēju - interesēs. Mūsu pamatvērtības - taisnīgums, profesionalitāte un neatkarība.

Pienākumi:

- izvērtēt publisko personu darbības ietekmi uz konkurenci un izstrādāt atzinumus par konkurences aizsardzības, saglabāšanas vai attīstības principu ievērošanu

- izstrādāt normatīvo aktu projektus konkurences tiesību jomā

- pārstāvēt iestādi dažādās apspriedēs, komisijās, darba grupās, kā arī citās organizācijās Latvijā un ārvalstīs

- veikt citu institūciju izstrādāto politikas plānošanas dokumentu, tiesību aktu un citu dokumentu projektu izvērtēšanu un atzinumu sagatavošanu

- izvērtēt Konkurences padomes sagatavoto dokumentu projektus

Mūsu prasības:

- akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā izglītība tiesību zinātnē

- profesionālā pieredze valsts pārvaldē un privātajā sektorā vismaz viens gads

- laba izpratne par konkurences tiesībām, kā arī valsts pārvaldes tiesisko regulējumu

- pieredze normatīvo aktu izstrādē

- spēja veidot gramatiski, stilistiski un juridiski pareizu tekstu latviešu valodā

- angļu valodas prasmes ne zemākas par vidējā līmeņa 2.pakāpi (B2)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- daudzveidīgu un aizraujošu darbu profesionāļu komandā

- iespēju iegūt jaunas zināšanas un pieredzi strādājot pasaulē atzītā organizācijā

- sociālās garantijas un labus darba apstākļus

- amatalgu, sākot no 800-1000 EUR pirms nodokļu nomaksas

CV un motivācijas vēstuli lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi karjera@kp.gov.lv līdz šī gada 4. martam. Tālr. uzziņām 67282865.


OP 2018/35.AKK3

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz darbinieka amatu (uz noteiktu laiku) - vecākais referents (IKT atbalsta speciālists)

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- apmeklēt apmaksātus kursus jomā, kas saistīti ar amata pienākumu izpildi

- strādāt profesionāļu komandā

- darbavietu Rīgas centrā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- veselības apdrošināšanu

- mēnešalgu no 835 EUR līdz 1190 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālās pieredzes

IKT uzturēšanas nodaļas vecākā referenta galvenie pienākumi:

- sniegt atbalstu lietotājiem, piedāvājot atbilstošāko risinājumu problēmsituācijās

- instalēt, uzstādīt, apkalpot datortehniku, biroja tehniku un perifērijas iekārtas

- administrēt lietotāju datubāzi, pieteikumus

- sniegt IKT atbalstu iestādes organizētajos pasākumos

Pretendentam izvirzītās prasības:

- augstākā vai vidējā profesionālā izglītība datorzinībās vai darba specifikai pielīdzināmā jomā

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- zināšanas par MS Windows operētājsistēmām

- pieredze darbā ar MS Office produktiem

- pamatzināšanas par datortīklu darbību

- latviešu un angļu valodas zināšanas

Konkursa pretendenta pieteikums, aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.

Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama ministrijas mājaslapā http://www.mod.gov.lv/lv/Papildriki/Vakances.aspx.

Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.


OP 2018/35.AKK4

Jelgavas pilsētas pašvaldība izsludina konkursu par datu aizsardzības speciālista (fiziska vai juridiska persona), turpmāk - DAS, piesaisti uz nenoteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- informēt un konsultēt Jelgavas pilsētas pašvaldības administrāciju un pašvaldības iestādes par pienākumiem saskaņā ar Vispārējo datu aizsardzības regulu (turpmāk - VDAR) un ar citiem Eiropas Savienības vai dalībvalstu noteikumiem par datu aizsardzību

- uzraudzīt, vai Jelgavas pilsētas pašvaldības administrācijā un pašvaldības iestādēs tiek ievērota VDAR, citi Eiropas Savienības vai dalībvalstu noteikumi par datu aizsardzību un Jelgavas pilsētas pašvaldības, pašvaldības iestāžu politika saistībā ar personas datu aizsardzību, tostarp pienākumu sadali, apstrādes darbībās iesaistīto darbinieku informēšanu un apmācību un ar to saistītajām revīzijām

- sadarboties ar citām institūcijām datu aprites atbilstības normatīvajiem aktiem uzlabošanai Jelgavas pilsētas pašvaldībā un pašvaldības iestādēs

- pastāvīga zināšanu līmeņa paaugstināšana

- citi pienākumi DAS kompetences ietvaros

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs, informācijas tehnoloģijās

- DAS kvalifikācijas apliecība (priekšrocība pretendentiem, kuri ir reģistrēti Datu valsts inspekcijas Personas datu aizsardzības speciālistu reģistrā)

- darba pieredze datu aizsardzības jomā (priekšrocība pretendentiem ar darba pieredzi valsts vai pašvaldību darbā)

- iniciatīva, precizitāte un augsta atbildības sajūta darba pienākumu izpildē

Pieteikuma dokumenti:

- motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu

- dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās prakses pieredzes apraksts (CV)

- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas vienā eksemplārā

iesniedzami Jelgavas pilsētas pašvaldības administrācijas Klientu apkalpošanas centrā Lielajā ielā 11, Jelgavā, 131. kabinetā, slēgtā aploksnē ar norādi "Jelgavas pilsētas pašvaldības DAS piesaiste" līdz 2018. gada 28. februārim (ieskaitot). Tālr. uzziņām 63005498, e-pasta adrese: dace.ebere@dome.jelgava.lv.


OP 2018/35.AKK5

Banku augstskola izsludina konkursu uz vakanto amatu:

Docents

Vadībzinātnes nozares Uzņēmējdarbības vadības apakšnozarē - 3 amata vietas

Mūsu vīzija: Banku augstskola - uzticams un starptautiski atzīts partneris personības izaugsmei.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- doktora grāds vai persona ar augstāko izglītību bez zinātniskā grāda, ja tai ir pasniedzamajam priekšmetam atbilstošs vismaz 7 gadu praktiskā darba stāžs

- piedāvātajam amatam atbilstoša vismaz 3 gadu zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze no kuriem vismaz viens gads nostrādāts augstskolā (vairāk nekā 240 stundas akadēmiskā gada laikā)

- teicamas datorprasmes (Word, Excel, Power Point)

- teicamas svešvalodu (īpaši angļu valodas) zināšanas, prasme lietot tās studiju un metodiskajā darbā

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu dinamiskā un mūsdienīgā augstskolā

- stabilu atalgojumu

- sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, CV (Europass), kurā norādīta zinātniskā un pedagoģiskā darba pieredze, publicēto darbu sarakstu pēdējo 6 gadu laikā un izglītību apliecinošus dokumentus viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt uz e-pasta adresi personals@ba.lv vai pa pastu, adrese: Krišjāņa Valdemāra ielā 161, Rīgā, ar norādi "Amatu konkursam".

Informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personu dati tiks apstrādāti saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāti Banku augstskolā šī atlases konkursa norisei.


OP 2018/35.AKK6

Banku augstskola izsludina konkursu uz vakanto amatu:

Lektors

Vadībzinātnes nozares Uzņēmējdarbības vadības apakšnozarē - 1 amata vieta

Mūsu vīzija: Banku augstskola - uzticams un starptautiski atzīts partneris personības izaugsmei.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- maģistra vai doktora grāds vai persona ar augstāko izglītību bez zinātniskā grāda, ja tai ir pasniedzamajam priekšmetam atbilstošs vismaz 5 gadu praktiskā darba stāžs

- pieredze darbā ar auditoriju

- teicamas datorprasmes (Word, Excel, Power Point)

- teicamas svešvalodu (īpaši angļu valodas) zināšanas, prasme lietot tās studiju un metodiskajā darbā

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu dinamiskā un mūsdienīgā augstskolā

- stabilu atalgojumu

- sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, CV (Europass), kurā norādīta zinātniskā un pedagoģiskā darba pieredze, publicēto darbu sarakstu pēdējo 6 gadu laikā un izglītību apliecinošus dokumentus viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt uz e-pasta adresi personals@ba.lv vai pa pastu, adrese: Krišjāņa Valdemāra ielā 161, Rīgā, ar norādi "Amatu konkursam".

Informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personu dati tiks apstrādāti saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāti Banku augstskolā šī atlases konkursa norisei.


OP 2018/35.AKK7

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Jelgavas teritoriālās struktūrvienības probācijas speciālists/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

- vēlamas krievu valodas zināšanas

Darba pienākumi:

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

- organizēt un vadīt izlīgumus

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 810 € līdz 887 € pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu ieguldījumu sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Jelgavas TSV - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopija jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt klātienē Jelgavas teritoriālajā struktūrvienībā Dobeles ielā 62a, Jelgavā. Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Jelgavas teritoriālajā struktūrvienībā Dobeles ielā 62a, Jelgavā.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts probācijas dienests informē, ka:

- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests.


OP 2018/35.AKK8

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā darba daļas probācijas speciālists/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība, kas atbilst ceturtās profesionālās kvalifikācijas līmenim (juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes darbavietās, kur tiek nodarbināti notiesātie

- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 798 € līdz 875 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Piespiedu un sabiedriskā darba daļa - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr. 67021178 vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts probācijas dienests informē, ka:

- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests.


OP 2018/35.AKK9

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Vidzemes priekšpilsētas filiāles probācijas speciālists/-e (1 vakance uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs - izpildi

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 810 € līdz 887 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Vidzemes priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt klātienē Dzirnavu ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts probācijas dienests informē, ka:

- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests.


OP 2018/35.AKK10

Rīgas Stradiņa universitāte izsludina akadēmiskā personāla amatu konkursu:

Darbavieta: Rīgā

Darba laiks: uz noteiktu laiku

- A. Kirhenšteina Mikrobioloģijas un virusoloģijas institūts, vadošais pētnieks - 1 amata vieta

- A. Kirhenšteina Mikrobioloģijas un virusoloģijas institūts, pētnieks - 1 amata vieta

- A. Kirhenšteina Mikrobioloģijas un virusoloģijas institūts, zinātniskais asistents - 1 amata vieta

- RSU Onkoloģijas institūts, vadošais pētnieks - 2 amata vietas

Pieteikumu, norādot amatu, lūdzam sūtīt vai iesniegt Rīgas Stradiņa universitātes Dokumentu pārvaldības un arhīva daļā Dzirciema ielā 16, Rīgā, LV-1007. Amata prasības un pieteikšanās kārtību skatīt interneta vietnē www.rsu.lv → Vakances.


OP 2018/35.AKK11

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Investīciju projektu departamenta Investīciju piesaistes nodaļas investīciju projektu vadītāja amatu uz noteiktu laiku (darbinieka prombūtnē)

Ja tu meklē izaicinājumu, proti uzņemties atbildību, izrādīt iniciatīvu un domā radoši, LIAA šobrīd meklē jaunu kolēģi, kurš/-a kļūs par lielisku papildinājumu mūsu esošajai komandai. Mēs piedāvājam iespēju tev piedalīties ārvalstu investīciju piesaistes procesā Latvijā un zīmola "Magnetic Latvia" īstenošanā investīciju piesaistes jomā

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt un izplatīt investīciju mārketinga materiālus

- veidot un uzturēt izdales materiālu saturu un dizainu

- sniegt nepieciešamo atbalstu sekmīgai potenciālo ārvalstu investīciju projektu realizācijai

- organizēt un piedalīties investīciju veicināšanas pasākumos

- nodrošināt potenciālo ārvalstu investoru informācijas pieprasījumu apkalpošanu

- organizēt ārvalstu investoru tikšanās un vizītes Latvijā (t. sk. nodrošināt vizītes programmu)

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze vietējo vai starptautisko projektu vadībā, starptautiskā uzņēmējdarbības vidē, klientu apkalpošanas un pārdošanas jomā, mārketinga projektu vadīšanā

- izpratne par uzņēmējdarbības un investīciju vidi Latvijā, uzņēmumu un produktu attīstības cikliem, biznesa inkubāciju un investīciju piesaisti

- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību

- vēlama pieredze darbā ar Infogram, Prezicom un līdzvērtīgiem vizualizācijas rīkiem

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- teicamas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt

- teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes, prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu

- pieredze un labas prasmes prezentāciju gatavošanā un sniegšanā

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu un pieredze informācijas apkopošanā un analizēšanā

- analītiskā domāšana, augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam un spēja strādāt dinamiskā vidē

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 940,00 EUR, 2. kategorija: 1115,00 EUR, 3. kategorija: 1287,00 EUR (bruto) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018. gada 28. februārim, pieteikuma vēstuli, CV latviešu valodā, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas nosūtot uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "Investīciju projektu vadītājs" vai nosūtot pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442).

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Papildu informācija iegūstama, zvanot pa tālr. 67039407 vai 67039403.


OP 2018/35.AKK12

Valsts administrācijas skola īsteno valsts politiku valsts pārvaldes profesionālās attīstības jomā, lai sagatavotu augsti kvalificētus un profesionālus nodarbinātos

Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Valsts administrācijas skolas komandai zinošu, atbildīgu un uz rezultātu orientētu kolēģi, lai nodrošinātu Eiropas Savienības fondu mācību projekta "Valsts pārvaldes profesionālā pilnveide korupcijas novēršanas un ēnu ekonomikas mazināšanas jomā" (turpmāk - Projekts) īstenošanu!

Izsludinām konkursu uz ES fondu projekta koordinatora amatu

Galvenie pienākumi:

- piedalīties Projekta budžeta plānošanā, kontrolēt tā izpildi, sekot līdzi apmaksas dokumentiem, piedalīties finanšu plānu izstrādē un naudas plūsmas kontrolē, sagatavot nepieciešamās finanšu atskaites

- organizēt nepieciešamos iepirkumus, sagatavot iepirkuma dokumentāciju

- sekot līdzi Projekta mērķu izpildei, kvalitatīvi veikt darba plānā noteiktos uzdevumus

- koordinēt darbu ar sadarbības partneriem un Projektā iesaistītajām institūcijām un organizācijām

- veikt projekta ietvaros paredzēto apmācību, semināru, konferenču un pieredzes apmaiņas pasākumu koordinēšanu un īstenošanu

- veikt apmācību rezultātu izvērtējumu un dalībnieku apmierinātības aptauju koordināciju

- pārraudzīt Projekta dokumentu apriti un lietvedību

- uzraudzīt un papildināt mācību datubāzu un mācību dokumentu pārvaldības sistēmu

- sagatavot pārskatus par Projekta izpildes gaitu un rezultātiem, progresa ziņojumu un citas nepieciešamās atskaites

- sniegt atbalstu Projekta starptautiskās sadarbības aktivitāšu nodrošināšanā

- koordinēt projekta komunikācijas stratēģijas uzdevumu izpildi un nodrošināt publicitātes pasākumus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar apgūtiem mācību kursiem projektu vadības jomā

- pieredze darbā ar ES struktūrfondu projektiem, t. sk. plānošanu un atskaišu sagatavošanu (vismaz divi gadi pēdējo piecu gadu laikā)

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- pieredze publisko iepirkumu organizēšanā (vismaz divi iepriekšējie gadi)

- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas (B2 līmenis) zināšanas

- vēlama pieredze pieaugušo mācību organizēšanā

- vēlama pieredze starptautiskos projektos, komunikācijā ar ārvalstu partneriem

- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī (MS Word, Excel, PowerPoint, Outlook)

- teicamas plānošanas, sadarbības un komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- stabilu atalgojumu (10. mēnešalgas grupas ietvaros, līdz 1287 euro) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Rīgas centrā

Gaidām jūsu p-ieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju elektroniski vai pa pastu līdz š. g. 28. februārim.

Adrese: Valsts administrācijas skola, reģ. Nr. 90000028156, Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050, tālr. 67229116, e-pasta adrese: vas@vas.gov.lv.


OP 2018/35.AKK13

Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337) izsludina konkursu uz vecākā/-ās eksperta/-es amatu Ambulatoro pakalpojumu nodaļā (uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- plānot valsts organizētām skrīningam pakļauto iedzīvotāju grupu uzaicināšanu uz profilaktiskajiem izmeklējumiem un organizēt uzaicinājumu sagatavošanu un izsūtīšanu

- apkopot un analizēt datus par skrīninga izmeklējumiem

- sniegt iedzīvotājiem un ārstniecības iestādēm informāciju par organizētā skrīninga darbības principiem

- plānot valsts organizētam skrīningam nepieciešamo līdzekļu apjomu un veikt tā izlietojuma uzraudzību

- nodrošināt vadības informācijas sistēmas organizētā vēža skrīninga moduļa biznesa procesu

- monitorēt Veselības inspekcijas pieņemto lēmumu izpildi teritoriālās nodaļās un nodrošināt informācijas nodošanu par lēmumu izpildi Veselības inspekcijai

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība veselības aprūpes jomā, sabiedrības veselībā vai dabas zinātnēs

- ļoti labas datorprasmes (MS Excel)

- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī

- angļu valodas zināšanas (lasīt, rakstīt, runāt) un krievu valodas zināšanas (sarunvaloda)

- vēlama pieredze darbā ar datubāzēm, finanšu un ekonomisko aprēķinu veikšanu tiks uzskatīta par priekšrocību

- izpratne par organizēšanas un finansēšanas principiem ambulatorajā veselības aprūpē

- darba pieredze veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu ar apmeklētājiem pa tālruni un uz vietas

- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas

- papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem

- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus

- atalgojumu pārbaudes laikā 894 EUR, pēc pārbaudes laika līdz 1200 EUR (bruto alga)

Pieteikumu, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi "Vecākais eksperts Ambulatoro pakalpojumu nodaļā" aicinām sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta adresi vakances@vmnvd.gov.lv vai nosūtīt pa pastu (Cēsu ielā 31, k-3, Rīga, LV-1012) līdz 2018. gada 1. martam. Papildu informācija pa tālr. 67043742.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2018/35.AKK14

Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337; www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz vadītāja/-as amatu Iepirkumu nodaļā (uz nenoteiktu laiku)

Iepirkumu nodaļa ir struktūrvienība, kura veic iepirkumus Dienesta darbības nodrošināšanai, ārstniecības līdzekļu centralizētos iepirkumus un Veselības ministrijas deleģētos centralizētos iepirkumus.

Galvenie amata pienākumi:

- plānot, organizēt un vadīt Iepirkumu nodaļas darbu

- vadīt un kontrolēt centralizēti iepērkamo ārstniecības līdzekļu, Veselības ministrijas deleģēto centralizēto, t. sk. starptautisko iepirkumu, kā arī Dienesta darbības nodrošināšanai nepieciešamo iepirkumu procesu

- nodrošināt iepirkumu plānošanas procesu, veikt iepirkumu plāna izstrādi un uzraudzību

- izstrādāt iepirkumu dokumentāciju un līgumprojektus

- nodrošināt līgumu slēgšanu ar piegādātājiem un līgumu izpildes uzraudzību

- nodrošināt Dienesta pārstāvību Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālajām zināšanām

- pieredze un profesionālās iemaņas struktūrvienības vadīšanā

- ne mazāk kā divu gadu pieredze iepirkumu vadībā un organizācijā

- prasme definēt problēmas un noteikt skaidrus ilgtermiņa un īstermiņa mērķus

- teicamas komunikācijas, sadarbības un saskarsmes prasmes

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas (svešvalodu zināšanām jābūt B2 līmenī - atbilstoši Eiropas kopējām pamatnostādnēm valodu apguvē)

- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- spēja lietot informācijas tehnoloģijas savu pienākumu veikšanai

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā

- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas

- papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem

- atalgojumu līdz 1382 EUR (bruto alga)

Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi "Vadītājs Iepirkumu nodaļā" aicinām sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta adresi vakances@vmnvd.gov.lv vai pa pastu Cēsu ielā 31, k-3, Rīgā, LV-1012, līdz 2018. gada 5. martam. Papildu informācija pa tālr. 67043742.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/35.AKR1

Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkurss uz Ambulatoro pakalpojumu nodaļas vecākā eksperta amatu ir beidzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)