Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ.
Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts
iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu
un drošu darījumu vidi valstī.
Aicinām pievienoties kolēģi Finanšu un saimniecības nodaļas vadītāja/-as
amatā uz nenoteiktu laiku
Ir svarīgi, lai tev piemīt teicama analītiskā domāšana, prasme saskatīt
nākotnes iespējas un iniciatīva ieviest pārmaiņas.
Finanšu un saimniecības nodaļa nodrošina finanšu, grāmatvedības un
saimniecības vadību Uzņēmumu reģistrā.
Galvenie pienākumi:
- veidot un īstenot iestādes politiku un stratēģiju finanšu, grāmatvedības,
darba drošības un saimnieciskajos jautājumos
- veikt naudas plūsmas plānošanu un budžeta kontroli
- organizēt un vadīt nodaļas darbu
- izstrādāt gadskārtējo budžeta projektu
- nodrošināt un vadīt iestādes finanšu plānošanas un analīzes procesus
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā izglītība
- vēlama vismaz trīs gadu darba pieredze finanšu vai grāmatvedības jomā
valsts pārvaldē
- vēlama pieredze vadošā amatā
- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē
- zināšanas finanšu vadībā, iepirkumu jomā un grāmatvedības jautājumos
- prasme apkopot, sistematizēt un analizēt liela apjoma informāciju
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un augsta atbildības izjūta
- teicamas saskarsmes un argumentācijas prasmes
- precizitāte
- zināšanas lietvedībā
- labas iemaņas darbā ar datoru (Word, Excel)
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt lielisku pieredzi
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- atalgojumu (12. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas atbilstoši
valsts pārvaldē noteiktajam
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)
- darbavietu Rīgas centrā (Pērses ielā 2)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstule) iesniegt vai nosūtīt pa
pastu Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, vai
e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816, 67031815.
Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina
atklātu konkursu uz valsts sekretāra vietnieka kultūrpolitikas jautājumos
ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- savas kompetences ietvaros plānot, vadīt, organizēt un kontrolēt politikas
izstādi, tās īstenošanu, tiesību aktu un politikas dokumentu sagatavošanu
atbilstoši valsts attīstības stratēģiskajiem mērķiem
- savas kompetences ietvaros analizēt situāciju valstī kultūrpolitikā,
identificēt jautājumus, kuriem nepieciešams pievērst papildu uzmanību
kultūrpolitikas plānošanas un izstrādes procesā
- atbilstoši kompetencei izvērtēt un vizēt Ministru kabinetā iesniedzamos
politikas dokumentus un tiesību aktu projektus, ziņot Valsts sekretāru
sanāksmēs, Ministru kabineta komitejas sēdēs par ministrijas sagatavotajiem
tiesību aktu, politikas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektiem
- vadīt vietēja un starptautiska mēroga kultūras projektus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
humanitārajās vai sociālajās zinātnēs
- vismaz 2 (divu) gadu darba pieredze vadošā administratīvā amatā (iegūta
pēdējo septiņu gadu laikā)
- vismaz 3 (trīs) gadu darba pieredze valsts tiešās pārvaldes iestādē
- pieredze tiesību aktu izstrādē
- pieredze projektu vadībā
- teicamas latviešu valodas un labas vismaz 2 (divu) svešvalodu (tai skaitā
angļu valodas) zināšanas (šā Konkursa izpratnē vismaz C1 līmenis valsts
valodai, vismaz B2 līmenis mutvārdu saziņas prasmēs svešvalodām atbilstoši Europass valodu
pašnovērtējuma tabulai: http://www.europass.lv/valodu-pase)
- ļoti labas zināšanas un izpratne par kultūrpolitiku
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- labas darba organizācijas un vadības prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- darbavietu Rīgas centrā
Amatam noteikta 36. saime "Politikas plānošana", VI līmenis,
15. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 2314 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Konkursa pretendentiem līdz 2018. gada 1. martam jānosūta pa pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā
Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, LV-1364, 21. kabinetā (ja
dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir 2018. gada
1. marts), vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi vakances@km.gov.lv
šādi dokumenti ar norādi "Pieteikums konkursam uz valsts sekretāra
vietnieka kultūrpolitikas jautājumos ierēdņa amatu":
- motivēta pieteikuma vēstule
- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum
Vitae), (vēlams
sagatavot atbilstoši Europass CV
standarta formai (pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds
iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam
Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais
izglītības dokuments vai grāds)
- Valsts izglītības satura centra izsniegta valsts valodas prasmes
apliecības kopija (ja persona nav ieguvusi pamata, vidējo vai augstāko
izglītību akreditētās programmās latviešu valodā)
- parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Kultūras
ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv)
- kā arī citi dokumenti, kurus Pretendenti uzskata par nepieciešamu
pievienot
Tālr. uzziņām 67330218.
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr.
90000068854) paziņo, ka konkursa kārtībā 05.02.2018. Bīstamo iekārtu un
metroloģiskās uzraudzības daļas vecākās inspektores ierēdnes amatā ir iecelta
AGRITA EIDUKA.
Ārlietu ministrija paziņo, ka Latvijas pārstāvja starptautiskajās
cilvēktiesību institūcijās biroja juriskonsultes ierēdnes amatā konkursa
kārtībā no 2018. gada 15. februāra iecelta ELĪNA LUĪZE VĪTOLA.
Valsts kase informē, ka konkursa kārtībā Finanšu resursu departamenta vecākās
ekspertes ierēdnes amatā no 2018.gada 12.februāra uz nenoteiktu laiku iecelta AIJA SIRMĀ.