Laidiens: 14.02.2018., Nr. 32
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/32.AKK1
Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr. 90002069765,
www.jpa.gov.lv) izsludina konkursu uz Piedziņas
nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku (amata saime 21,
līmenis IIIB)
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt cietušajiem izmaksātās valsts kompensācijas piedziņu un ar
valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības nodrošināšanu saistīto izdevumu
piedziņu: izvērtēt administratīvo lietu materiālus, personu iesniegumus,
sagatavot administratīvo aktu u.c. piedziņas dokumentu projektus
- sniegt konsultācijas par piedziņas kārtību, sadarboties ar kriminālprocesa
virzītajiem un zvērinātiem tiesu izpildītājiem
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- padziļinātas zināšanas kriminālprocesa un administratīvā procesa tiesībās
- darba pieredze valsts pārvaldē vai tiesu sistēmā
- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē
- kompetences: analītiskā domāšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu,
spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, ētiskums
- teicamas latviešu valodas un divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas
Savienības oficiālā valoda, zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)
Tevi sagaida:
- intensīvs un atbildīgs darbs komandā
- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas
- atalgojums pēc pārbaudes laika - atbilstoši noteiktajai kategorijai
paredzētajam apmēram no 840 EUR līdz 1060 EUR
- darbavieta Rīgas centrā
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi vakance
"Juriskonsulta/-es amats" un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības
administrācijai Pils laukumā 4, Rīgā, LV-1050, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv.
OP 2018/32.AKK2
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Darba tirgus politikas departamenta projekta "Atbalsts sociālajai
uzņēmējdarbībai" projekta īstenošanas vecākā eksperta amatu (uz noteiktu
laiku līdz 2022. gada 31. decembrim)
Mēs piedāvājam:
- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- mēnešalgu no 1052 EUR līdz 1382 EUR atbilstoši noteiktajai
kategorijai un profesionālajai pieredzei
Būtiskākie amata pienākumi:
- nodrošināt Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība"
9.1.1. specifiskā atbalsta mērķa "Palielināt nelabvēlīgākā situācijā
esošo bezdarbnieku iekļaušanos darba tirgū" 9.1.1.3. pasākuma
"Atbalsts sociālajai uzņēmējdarbībai" (turpmāk - Projekts)
saturisko jautājumu pilnveidi, attīstību un īstenošanu sociālās uzņēmējdarbības
kontekstā, apkopojot, analizējot un izvērtējot informāciju par sociālās
uzņēmējdarbības politiku (t. sk. ņemot vērā Projekta pasākumu
rezultātus)
- nodrošināt kvalitatīvu tehnisko specifikāciju saturisko prasību izstrādi,
konsultēt iepirkumu konkursu pretendentus saistībā ar Projekta saturiskajiem
jautājumiem, kā arī nodrošināt savlaicīgu un kvalitatīvu iepirkumu piedāvājumu
satura vērtēšanu un nodevumu projektu apspriešanas un novērtēšanas procesu
- piedalīties Projekta risku vadībā amata kompetences ietvaros
- piedalīties atbilstoši amata kompetencei politikas plānošanā, izstrādē un
ietekmes novērtēšanā atbilstīgi Projekta ieviešanas noteikumiem
- piedalīties atbilstoši amata kompetencei tiesību aktu projektu izstrādē un
sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu un citu
dokumentu projektiem
- piedalīties pārbaudēs Projekta darbību īstenošanas vietās pie sadarbības
partnera un iesaistītās mērķa grupas un sagatavot Projekta prasībām atbilstošus
pārbaudes aktus
- sniegt saturisku atbalstu Projekta informatīvo aktivitāšu īstenošanai
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
(t. sk. otrā līmeņa augstākā izglītība (vēlams sociālās zinātnēs vai
projektu vadībā))
- darba pieredze valsts pārvaldē tiesību aktu izstrādē un analīzē (ne mazāk
kā 3 gadi)
- darba pieredze ES fondu plānošanas jautājumos
- vēlama pieredze ar nodarbinātības politikas izstrādi un īstenošanu
saistītajos jautājumos
- prasmes efektīvi veidot un uzturēt konstruktīvas, uz rezultātu orientētas
starp personu un starp organizāciju attiecības ar citām valsts pārvaldes un
pašvaldību institūcijām, nevalstiskām organizācijām, juridiskām un fiziskām personām
savas kompetences ietvaros
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus un strādā komandā
- teicamas saskarsmes, sadarbības, organizēšanas un koordinēšanas prasmes
- izpratne projektu vadības jautājumos
- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz
e-pastu: atlase@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67021585.
OP 2018/32.AKK3
Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs izsludina atklātu konkursu uz
vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu - Personālvadības un juridiskās
nodaļas jurists
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs, kas atbilst piektajam
profesionālās izglītības līmenim
- valsts pārvaldi, valsts civildienestu u. c. reglamentējošo normatīvu
aktu pārzināšana un prasme izmantot praksē
- vēlama pieredze darbā ar publiskajiem iepirkumiem
- vēlama pieredze normatīvo aktu un līgumu projektu izstrādē
- sava darba laika organizācijas prasmes
- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
- lietvedības zināšanas
- pieredze darbā valsts pārvaldē un jurista specialitātē tiks uzskatīta par
priekšrocību
- augstākā līmeņa (C2) valsts valodas zināšanas, vēlamas svešvalodu
zināšanas (angļu, vācu, krievu valoda)
- teicamas komunikācijas prasmes, precizitāte un atbildīgums
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt iestādes darbībai nepieciešamos iekšējos normatīvos aktus, ārējo
normatīvo aktu projektus un veikt to aktualizēšanu atbilstoši izmaiņām
normatīvajos aktos
- sniegt juridiska rakstura konsultācijas ierēdņiem un darbiniekiem par
iestādes kompetencē esošajiem jautājumiem
- sagatavot atbildes uz privātpersonu iesniegumiem, kā arī sniegt
privātpersonām konsultācijas par iestādes kompetencē esošiem jautājumiem
- patstāvīgi sagatavot, koriģēt un saskaņot līgumus (vienošanās), rīkojumus
un citus juridiska rakstura dokumentus
- izstrādāt priekšlikumus par tiesību sistēmas pilnveidošanu iestādes
kompetencē esošajiem jautājumiem un sniegt atzinumus par citu iestāžu
izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem
- sekot līdzi izmaiņām ārējos normatīvajos aktos un nosūtīt informāciju par
tām struktūrvienību vadītājiem
- pārstāvēt iestādes intereses juridiskajos jautājumos valsts pārvaldes
iestādēs un citās institūcijās
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- mēnešalgu saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumiem Nr. 66
"Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku
darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" atbilstoši 9. mēnešalgu
grupai no 835 līdz 1190 euro pirms nodokļu
nomaksas atbilstoši kvalifikācijas kategorijai, veselības apdrošināšanas polisi
pēc pārbaudes termiņa beigām, un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt uz e-pasta adresi vtmec@vtmec.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas. Informācija pa tālr. 67536130.
OP 2018/32.AKK4
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz Satiksmes ministrijas
Starptautisko sadarbības projektu koordinācijas departamenta vecākā referenta
amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlama starptautiskajās attiecībās un diplomātijā
- pieredze darbā valsts sektorā, plānojot un īstenojot nacionālo un ES
līmeņa nozares politiku, kā arī piedaloties starptautiskās sadarbības
organizēšanā
- darba pieredze Eiropas Savienības un citu ietvaru starptautiskās
sadarbības organizēšanā un veicināšanā
- pieredze valsts politikas veidošanā un īstenošanā
- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un likumdošanu
- zināšanas par diplomātisko protokolu un etiķeti
- labas angļu un krievu valodas zināšanas, vēlamas arī franču valodas
zināšanas
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (ofisa programmatūru)
- spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu
- labas komunikācijas un sadarbības spējas
- spēja risināt problēmsituācijas
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt uz nozares aktualitāšu analīzi balstītus priekšlikumus Latvijas
nostājai par transporta un sakaru nozarēm, to paušanai starptautiskā mērogā
- regulāri analizēt nozares aktualitātes nacionālā, reģionālā un globālā
mērogā un izvērtēt to ietekmi uz Latvijas transporta, sakaru un loģistikas
nozares attīstību
- piedalīties ministrijas vadības vizīšu plānošanā un organizēšanā ārvalstīs
- nodrošināt ārvalstu delegāciju uzņemšanu Satiksmes ministrijā (vēstnieki,
ārvalstu sadarbības partneri u. c.), t. sk. nodrošināt
protokola funkcijas
- pēc nepieciešamības gatavot dažādus dokumentus (vēstules, ielūgumus,
pateicības u. c.) latviešu un angļu valodā ministrijas sadarbības
partneriem visā pasaulē
- savas kompetences ietvaros un ar attiecīgu pilnvarojumu pārstāvēt
Satiksmes ministriju citu iestāžu un institūciju izveidotās ar nozari saistītās
darba grupās, kā arī pārstāvēt ministriju starptautiskos pasākumos
Amats klasificēts 36. amata saimes II līmenī; (9. mēnešalgu grupa);
bruto mēnešalga 835 līdz 900 EUR.
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
nosūtīt pa pastu vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes
ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības
nodrošināšanas nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3,
378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67028218.
OP 2018/32.AKK5
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
Sēlijas virsmežniecības Jēkabpils nodaļas (Rubenes apgaita) mežziņa ierēdņa
amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā mežsaimnieciskā izglītība
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo
aktu ievērošanas uzraudzībā
- augsta atbildības izjūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī
sadarboties
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office),
vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja
izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības,
medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti
- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā
- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus
tajās
- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajā esošo
informāciju
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 800,00 EUR līdz 900.00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža
dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 301. kabinetā, 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālr. uzziņām
67220027).
OP 2018/32.AKK6
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz Sēlijas
virsmežniecības vecākā referenta ierēdņa amatu Aizkraukles mežniecībā
(darbavieta Spīdolas ielā 9, Aizkrauklē, Aizkraukles novadā)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (jebkura
līmeņa izglītība mežsaimniecībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- vēlama pieredze ilgāka par gadu attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- teicamas komunikācijas prasmes (t. sk. tekstu sagatavošanas prasmes)
- prasme strādāt ar MS Office
standartprogrammām, izmantot biroja tehniku un elektroniskos sakaru līdzekļus
Galvenie amata pienākumi:
- konsultēt klientus par VMD sniegtajiem pakalpojumiem
- pieņemt privātpersonu iesniegumus un citus dokumentus atļauju saņemšanai,
koordinēt saņemto dokumentu izskatīšanu, atbildes vēstuļu sagatavošanu,
izsniegt attiecīgās atļaujas)
- nodrošināt dokumentu sagatavošanu, apriti un glabāšanu atbilstoši
noteiktajai kārtībai
- pārzināt un izmantot darba pienākumu veikšanai VMD informācijas sistēmas
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 800 līdz 900 € (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža
dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 301. kabinetā, 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālr. uzziņām
67220027).