Laidiens: 12.02.2018., Nr. 30
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/30.AKK1
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921,
www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa
amatu - VECĀKAIS REFERENTS Kapitālsabiedrību un nozares finanšu un
investīciju uzraudzības nodaļā (uz noteiktu laiku)
Amata mērķis: nodrošināt kapitālsabiedrību, kurās
Veselības ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja, finansiālās darbības,
izvirzīto darbības mērķu un rezultatīvo rādītāju izpildes uzraudzību.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība ekonomikā vai finanšu vadībā
- vēlama praktiskā darba pieredze kapitālsabiedrību darbības analīzē un
uzraudzībā un finanšu analīzes jautājumos
- zināšanas un izpratne par finanšu analīzes metodēm, vēlamas zināšanas
grāmatvedībā
- zināšanas un izpratne par publisko personu kapitālsabiedrību pārvaldību
- angļu valodas zināšanas vismaz A2 līmenī
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju
- labas plānošanas un darba organizēšanas prasmes un ētiskums
- labas datorprasmes, ļoti labas MS
Excel prasmes darba pienākumu veikšanai
Galvenie pienākumi:
- veikt kapitālsabiedrību finansiālās darbības uzraudzību, izvirzīto
darbības mērķu un rezultatīvo rādītāju izpildes uzraudzību
- izvērtēt kapitālsabiedrību sagatavoto gada finansiālās darbības un
rezultatīvo rādītāju plānus
- analizēt kapitālsabiedrību finanšu gada pārskatus un operatīvos pārskatus
- izvērtēt kapitālsabiedrību vidēja termiņa stratēģijas
- sagatavot un sniegt citu informāciju par kapitālsabiedrību darbību, tai
skaitā starptautiskām institūcijām
Mēs piedāvājam:
- darbavietu Rīgas centrā
- veselības apdrošināšanu
- profesionāli izaicinošu darbu veselības nozarē pārmaiņu procesā
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 14
kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
OP 2018/30.AKK2
Latvijas Nacionālais arhīvs (reģ. Nr. 90009476367)
izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Latvijas Valsts
arhīva Izziņu nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e uz nenoteiktu laiku (darbavieta
Rīgā, Bezdelīgu ielā 1A)
Latvijas Valsts arhīvā tiek uzkrāti un glabāti Latvijas Republikas augstāko
valsts pārvaldes institūciju, Rīgas un Jūrmalas pilsētas pašvaldību institūciju
dokumenti, kā arī sabiedrisko organizāciju, biedrību, privātpersonu dokumenti
un kolekcijas. Latvijas Valsts arhīvā ir uzkrāts arī plašs trimdas latviešu
organizāciju dokumentu klāsts.
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- labas, pieredzē balstītas zināšanas dokumentu pārvaldībā un arhīvu nozares
jomā vairāk par trīs gadiem
- ļoti labas zināšanas par normatīvajiem dokumentus, kas saistīti ar Arhīva
nozari un dokumentu izmantošanu, kā arī dokumentu juridiskā spēka pielietošanu
un īstenošanu
- labi attīstītas kompetences: elastīga domāšana, komunikācija, spēja
pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, patstāvība, orientācija uz rezultātu
sasniegšanu, ētiskums
- svešvalodu zināšanas (angļu, krievu), kas nepieciešamas amata pienākumu
izpildei
- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī, vēlama pieredze
darbā ar datubāzēm
Galvenie amata pienākumi:
- veikt arhīvu nozares eksperta funkcijas, sniedzot metodisko un praktisko
palīdzību arhīva klientiem sociāltiesisko jautājumu
risināšanai nepieciešamo arhīva dokumentu sagatavošanā
- nodrošināt arhīva klientiem vispusīgu dažāda rakstura arhīva dokumentos
esošās informācijas iegūšanu, ievērojot citu personu fizisko datu aizsardzības
prasības
- pēc klientu pieprasījuma veikt sastādīto dokumentu tulkošanu svešvalodās
- izmantot darbā Vienoto valsts arhīvu informācijas sistēmu (VVAIS)
Mēs piedāvājam:
- darbu valsts iestādē, kā arī specializēto iekšējo mācību programmu
- mēnešalgu pārbaudes laikā 825 euro (860
euro atbilstoši profesionālajai pieredzei 3. kategorijai)
pirms nodokļu nomaksas
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas,
jāiesniedz vai jānosūta pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa, CV,
motivācijas vēstule un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija uz
e-pasta adresi personals@arhivi.gov.lv vai Latvijas
Nacionālā arhīva Personālā vadības nodaļai Šķūņu ielā 11, Rīgā, LV-1050.
Uzziņas pa tālr. 22324649, 25906683.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama LNA mājaslapā www.arhivi.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" →
"Vakances".
OP 2018/30.AKK3
Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ. Nr. 90001259032)
izsludina atklātu konkursu uz pārvaldes vecākā/-ās
referenta/-es (darbinieka) amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties sabiedrības informēšanas pasākumu organizēšanā
- kārtot reģistrus izglītībā un sagatavot lēmumus
- apkopot un analizēt publiskoto informāciju par kvalitātes dienesta
kompetencē esošajiem jautājumiem
- sagatavot kompetences ietvaros ziņojumu, pārskatu, atbilžu uz iesniegumiem
un citu dokumentu projektus
- izdarīt un aktualizēt ierakstus Valsts izglītības informācijas sistēmā
- konsultēt amata kompetences jautājumos
- piedalīties kvalitātes dienesta organizētajās izpētēs
- piedalīties normatīvo aktu, administratīvo aktu, citu dokumentu izstrādē.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība pedagoģijas, komunikācijas vai vadības zinātnē
- darba pieredze valsts pārvaldē vai izglītībā vismaz viens gads
- prasme analizēt informāciju, pieņemt lēmumus, izteikt viedokli un
argumentēt
- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas
tehnoloģijām un biroja tehniku
- pieredze darbā ar datubāzēm
Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi
apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts
dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz
e-pasta adresi ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi
"Konkursam" divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67507834.
Informācijai: mēnešalgas apmērs atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei: 1. kategorija:
650,00 EUR, 2. kategorija: 680,00 EUR, 3. kategorija:
750,00 EUR (bruto).
OP 2018/30.AKK4
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina
konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:
ENERĢĒTIKAS UN ELEKTROTEHNIKAS FAKULTĀTE
Industriālās elektronikas un elektrotehnikas institūts / Elektrotehnikas
nozare, Elektriskās tehnoloģijas un automātikas apakšnozare
- zinātniskais asistents - 1 vieta
Prasības pretendentiem:
- maģistra grāds
- vismaz 4 gadu pieredze tomātu audzēšanas industrijā
- vismaz 10 gadu pieredze siltumnīcu tehnoloģijās
- pieredze siltumnīcas augu augšanas parametru, kvalitātes, telpas apstākļu
parametru mērījumu un eksperimentu veikšanā, rezultātu analīzē
Industriālās elektronikas un elektrotehnikas institūts / Elektrotehnikas
nozare, Elektriskās tehnoloģijas un automātikas apakšnozare
- pētnieks - 1 vieta
Prasības pretendentiem:
- doktora grāds
- vismaz 6 publikācijas SCOPUS datubāzē
- vismaz 6 gadu pieredze darbā zinātniskajā institūcijā
- pieredze siltumnīcas elektriskā apgaismojuma sistēmās un to izbūvē, augu
veģetācijas parametru mērījumu (tai skaitā fluktuējošās asimetrijas) un
eksperimentu veikšanā un rezultātu analīzē
Industriālās elektronikas un elektrotehnikas institūts / Elektrotehnikas
nozare, Elektriskās tehnoloģijas un automātikas apakšnozare, Industriālās
elektronikas specializācija
- vadošais pētnieks - 1 vieta
Vides aizsardzības un siltuma sistēmu institūts / Vides
zinātnes nozare, Vides zinātnes apakšnozare
- vadošais pētnieks - 2 vietas
Prasības pretendentiem:
- doktora zinātniskais grāds
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets) ir
jāiesūta elektroniski (ar ieskenētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar
drošu elektronisko parakstu) vai personīgi jāiesniedz dokumenti:
1) rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā;
2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā,
pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts
pēdējo 6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu
pielikumu), kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot
iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;
3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie
dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošs dokuments u. tml.),
uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi
un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;
4) izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs).
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Papildu informācija (dokumentu paraugi u. c.) RTU mājaslapas sadaļā
"Darbs RTU" vai pa tālr. 67089304.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai Rīgas
Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas
dati netiks izplatīti trešajām personām.
OP 2018/30.AKK5
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto CIVILTIESĪBU
DEPARTAMENTA STARPTAUTISKO UN PROCESUĀLO TIESĪBU NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var
pieteikties arī maģistra programmas students/-e)
- zināšanas civilprocesuālās tiesībās un/vai Eiropas Savienības tiesībās un
starptautiskajās privāttiesībās
- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un
virzības procesu
- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā
- angļu valodas zināšanas
- teicamas iemaņas darbā ar datoru
- analītiskā domāšana un iniciatīva
Veicamie pienākumi:
- tiesību aktu projektu, nacionālo pozīciju, instrukciju, nostāju,
attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu izstrāde un to
virzības nodrošināšana Ministru kabinetā un Saeimā
- atbilžu gatavošana uz valsts pārvaldes iestāžu vēstulēm un privātpersonu
iesniegumiem
- Latvijas interešu pārstāvības Eiropas Savienības institūcijās
nodrošināšana starptautisko privāttiesību jomā
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības
departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz
e-pasta adresi personals@tm.gov.lv, 14 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas. Papildus pieteikuma vēstulē norādīt, uz kuru vakanci
pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, atsauksmes sniedzēja/-u
(iestādes nosaukumu, vārdu, uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju). Tālr.
uzziņām 67036731, 67036822.
OP 2018/30.AKK6
Jēkabpils pilsētas pašvaldība (reģistrācijas Nr. 90000024205) aicina
darbā Jēkabpils Izglītības pārvaldes VADĪTĀJU
Amata misija:
- organizēt un vadīt iestādes darbu.
Amata prasības:
- akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- vismaz triju gadu darba pieredze izglītības jomā vai izglītības vadības
darbā
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas
likuma prasībām, un vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas
vidējā līmenī
Amata kompetences:
- attiecību veidošana un uzturēšana
- plānošana un organizēšana
- konceptuālā domāšana
- orientācija uz attīstību un rezultātu sasniegšanu
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- komandas vadīšana, darbinieku motivēšana un attīstīšana
Iesniedzamie dokumenti:
- izglītības pārvaldes attīstības vīzija (maksimālais rakstu zīmju skaits
4000)
- dzīves gaitas apraksts (Curriculum Vitae)
- izglītību, kvalifikāciju un papildizglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, kas apliecina, ka
pretendents prot valsts valodu augstākajā līmenī (izņemot personas, kuras
ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās programmas latviešu
valodā)
- pašnovērtējums par jebkurām no Eiropas Savienības oficiālo valodu
zināšanām atbilstoši Eiropas kopīgajām pamatnostādnēm valodas apguvei
- apliecinājums, ka piekrīt personas datu apstrādei tādā apmērā, lai var gūt
pārliecību par kandidāta atbilstību normatīvajos aktos izvirzītajām prasībām
Apliecinājuma un pašvērtējuma veidlapu var saņemt Vienas pieturas aģentūrā
vai http://www.jekabpils.lv/lv/pasvaldiba/oficialie-pazinojumi/amatu-konkursi.
Dokumentus lūdzam iesniegt līdz 1. martam Jēkabpils pilsētas
pašvaldības Vienas pieturas aģentūrā Brīvības ielā 120, Jēkabpilī, vai nosūtīt uz adresi Brīvības ielā 120, Jēkabpilī,
LV-5201, vai nosūtot ar drošu elektronisko parakstu parakstītus dokumentus uz
elektronisko pasta adresi vpa@jekabpils.lv. Tālr.
uzziņām 65207302 (personāla vadītāja Jolanta Liepiņa).
OP 2018/30.AKK7
SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģ.
Nr. 90009756700) izsludina atklātu konkursu uz darbinieka amatu -
Pētniecības un veselības statistikas departamenta Pacientu drošības un
veselības aprūpes kvalitātes pilnveides nodaļas vecākais eksperts (uz nenoteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
medicīnas vai sabiedrības veselības jomā
- pieredze informatīvi analītisku ziņojumu sagatavošanā sabiedrības
veselības jomā
- prasme analizēt un apkopot liela apjoma informāciju un sagatavot to
ziņojuma veidā
- izpratne par sabiedrības veselības organizatoriskiem jautājumiem
- prasme veikt lietišķo saraksti ar valsts un ārvalstu institūcijām
- labas saskarsmes iemaņas un pozitīva attieksme
- labas angļu valodas zināšanas
- labas datorprasmes MS Office (Word,
Excel, PowerPoint) un interneta pārlūkprogrammās
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot rekomendācijas, ieteikumus un metodiskos materiālus veselības
aprūpes iestādēm pacientu drošības un veselības aprūpes kvalitātes
pilnveidošanai, balstoties uz labo prakšu un starptautiskās pieredzes izpēti
- sadarboties ar Veselības ministriju un veselības aprūpes iestādēm,
profesionālajām asociācijām un citām institūcijām materiālu izstrādē un
apstiprināšanā
- veikt izglītojošo un skaidrojošo darbu ārstniecības iestādēm un citām ieinteresētajām pusēm par izstrādātajiem materiāliem
- sniegt priekšlikumus pacientu drošības un veselības aprūpes kvalitātes
prioritāro mērķu un aktivitāšu noteikšanā
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu komandā
- iespēju profesionāli augt un pilnveidot zināšanas
- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai no 800,00 EUR (bruto) un
piešķirtai kategorijai
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un augstāko
izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018. gada
28. februārim sūtīt uz e-pasta adresi personals@spkc.gov.lv
ar norādi "Vecākā eksperta amata vakance".
Uzziņas pa tālr. 67387617, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Slimību profilakses un kontroles centrs informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī konkursa norisi;
2) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Slimību profilakses un kontroles
centrs, kontaktinformācija: Duntes iela 22, k-5, Rīga, LV-1005.
OP 2018/30.AKK8
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA (reģ.
Nr. 90001733697, www.vraa.gov.lv) IZSLUDINA
ATKĀRTOTU KONKURSU UZ Informācijas sistēmu drošības pārvaldības nodaļas
INFORMĀCIJAS SISTĒMU DROŠĪBAS SPECIĀLISTA/-ES amatu (viena
amata vieta (19.4. amatu saimes IV līmeņa 12. mēnešalgu grupas amats)
Darbiniekam pilnas darba slodzes ietvaros:
- jāorganizē un jāpiedalās informācijas drošības pārvaldības aktivitātēs
virknē valsts iestāžu, jānodrošina un jāatbalsta šo iestāžu informācijas drošības
procesi ISO/IEC 27001 standarta izpratnē
- jāveic kontroles ar IS drošību saistītu normatīvo aktu un metodisko
dokumentu izpildē, jāpiedalās rīkojumu, normatīvo aktu un metodisko dokumentu
izstrādē, uzlabošanā un ieviešanā
- jāpiedalās un jāatbalsta IS drošības pārvaldībā iesaistīto resursu
pārvaldībā, risku analīzes un darbības turpināšanas/atjaunošanas procesu
pārvaldībā
- jāpiedalās, jāveic un jāatbalsta informācijas drošības incidentu
atklāšanas, reģistrēšanas, izpētes, novēršanas un dokumentēšanas procesi
- jāpiedalās un jāorganizē personāla izglītošanas pasākumi informācijas
drošības pārvaldības jautājumos
- jāstrādā ar auditācijas pierakstu, ievainojamību identifikācijas un
aizsardzības sistēmām (tai skaitā jāatbalsta to dzīves cikla nodrošināšana)
Sagaidām:
iniciatīvu un darboties gribošu speciālistu, kurš var uzrādīt šādas
zināšanas:
- augstākā izglītība datorzinātnēs vai IT jomā
- zināšanas par spēkā esošiem normatīvajiem aktiem IT sfērā un fizisko
personu datu aizsardzībā
- valsts valodas un angļu valodas zināšanas
Prasmes:
- veikt liela apjoma dažāda veida informācijas analīzi
- augsta atbildības izjūta, precizitāte un labas komunikācijas spējas
- patstāvīgi pieņemt lēmumus
- strādāt komandā
Pieredze:
- vismaz trīs gadu profesionālā pieredze ar IT drošību saistītās jomās
- pieredze darbā ar IT infrastruktūru
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- lieliskus darba kolēģus un iespēju pilnveidot savas profesionālās
zināšanas
- mēnešalgu (1052,00 euro 1. kategorija,
1209,00 euro 2. kategorija,
1382,00 euro 3. kategorija)
- sociālās garantijas (tai skaitā veselības apdrošināšanu pēc 1 gada
darba stāža sasniegšanas)
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Valsts reģionālās attīstības aģentūra informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī konkursa personāla atlases norisi;
2) iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts reģionālās
attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Alberta iela 10, Rīga, LV-1010.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, dokumenta par izglītības akadēmisko
atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam iesniegt līdz 2018. gada 23. februārim
Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Alberta
ielā 10, Rīgā, LV-1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67350636, 28347888.
OP 2018/30.AKK9
Nacionālais veselības dienests atsauc oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" 2018. gada 5. februārī publicēto paziņojumu
(OP 2018/25.AKK3) par izsludināto konkursu uz vakanto vecākā eksperta
amatu Ambulatoro pakalpojumu nodaļā (1 vakance uz noteiktu laiku).
Nacionālais veselības dienests (reģ.
Nr. 90009649337) izsludina konkursu uz vecākā/-ās eksperta/-es amatu
Ambulatoro pakalpojumu nodaļas (1 vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt medicīniskās apaugļošanas centralizētā rindu moduļa darbību
- piedalīties ambulatoro pakalpojumu atlases nosacījumu izstrādāšanā ar
mērķi veicināt efektīvāku un uz rezultātu orientētu veselības aprūpes
pakalpojumu sniegšanu
- sniegt atbildes uz iedzīvotāju uzdotajiem jautājumiem par ambulatoro
veselības aprūpes pakalpojumu organizāciju
- veikt ambulatoro datu apkopošanu
- analizēt ambulatorās veselības aprūpes statistisko un ekonomisko rādītāju
attīstības tendences
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība medicīnā, sabiedrības veselībā, dabas zinātnēs,
ekonomikā vai finansēs
- ļoti labas datorprasmes (MS Excel)
- valsts valodas prasmes augstākajā līmeni
- angļu valodas zināšanas (lasīt, rakstīt, runāt) un krievu valodas
zināšanas (sarunvaloda)
- darba pieredze veselības aprūpē tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu atsaucīgu un pieredzējušu kolēģu komandā
- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām
- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā no 926 EUR, pēc
pārbaudes laika līdz 1230 EUR
Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi
"Vecākais eksperts Ambulatoro pakalpojumu nodaļā" aicinām sūtīt
Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta adresi vakances@vmnvd.gov.lv vai nosūtīt pa pastu, adrese: Cēsu
ielā 31, k-3, Rīgā, LV-1012, līdz 2018. gada 19. februārim. Papildu
informācija pa tālr. 67043742.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas
dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
OP 2018/30.AKK10
Valsts akciju sabiedrība "Ceļu satiksmes drošības direkcija" izsludina
konkursu uz VALDES LOCEKĻA/-ES amatu transportlīdzekļu valsts tehniskās
apskates un sertifikācijas, juridiskajos un infrastruktūras objektu darbības
pārraudzības jautājumos
Darba vieta: Rīgā
Valsts akciju sabiedrības "Ceļu satiksmes drošības direkcija"
valdes locekļa/-es amata pretendentam/-ei izvirzāmās prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
inženierzinātnēs autotransporta jomā
- papildu akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība vadībzinībās un/vai tiesību zinātnēs tiks uzskatīta par priekšrocību
- vismaz trīs gadu profesionālā darba pieredze vairāku struktūrvienību
vadībā lielā uz pakalpojumu sniegšanu orientētā uzņēmumā, vadot ne mazāk kā 50
darbiniekus
- vadības pieredze kapitālsabiedrībā autotransporta jomā un/vai vadības
pieredze lielu investīciju projektu realizācijā tiks uzskatīta par priekšrocību
- izpratne par VAS "Ceļu satiksmes drošības direkcija" darbības
veidiem, jomām un mērķiem
- izpratne par valsts kapitālsabiedrību darbību un to pārvaldi
- plānošanas prasme, spēja noteikt mērķus un formulēt viedokli, pieņemt
lēmumus un uzņemties atbildību
- biznesa ētikas pārzināšana, spēja veidot pozitīvas attiecības un uzņemties
vadītāja lomu, lai nodrošinātu kapitālsabiedrības mērķu sasniegšanu
- valsts valodas zināšanas C līmeņa 1. pakāpē
- svešvalodu zināšanas (vēlams - angļu un krievu valoda)
- nevainojama reputācija
Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam līdz 2018. gada
26. februārim (ieskaitot) iesniegt personīgi (slēgtā aploksnē) vai nosūtīt
pa pastu (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs
ir 26.02.2018.) VAS "Ceļu satiksmes drošības direkcija" (Sergeja
Eizenšteina iela 6, Rīga, LV-1079) ar norādi "VAS "Ceļu satiksmes
drošības direkcija" nominācijas komisijai", vai nosūtīt elektroniski
uz e-pasta adresi komisija@csdd.gov.lv šādus dokumentus:
- motivētu pieteikumu (iekļaujot informāciju, kas apliecina sludinājumā
norādītās pieredzes un prasmju esamību, kā arī atbilstību valdes locekļa/-es
amatam)
- valsts valodas prasmes apliecību par valsts valodas prasmi augstākajā
līmenī (iesniedz kandidāti/-es, kuriem/-ām latviešu valoda nav dzimtā valoda)
- Curriculum Vitae (CV), kurā iekļauts arī pašvērtējums par valodu
zināšanām un norādīts vadītā kolektīva struktūrvienību un darbinieku skaits, kā
arī darba vietas darbības joma un pieredze lielu
investīciju projektu realizācijā
- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- profesionālo kvalifikāciju un citas prasmes apliecinošu dokumentu
(sertifikātu) kopijas
- apliecinājumu par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām,
t. i., kandidāts iesniedz apliecinājumu un apliecina, ka: ir augstākā
izglītība; nav bijis sodīts par tīšu noziedzīgu nodarījumu, neatkarīgi no
sodāmības dzēšanas vai noņemšanas; pamatojoties uz kriminālprocesa ietvaros
pieņemtu nolēmumu, nav atņemtas tiesības veikt noteiktu vai visu veidu
komercdarbību vai citu profesionālo darbību; tiesa nav atzinusi par maksātnespējīgu
parādnieku
- kandidāts/-e, kurš/-a augstāko izglītību ir ieguvis/-usi ārvalstīs,
pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā
Kandidātiem, kas tiks virzīti otrajai vērtēšanas kārtai, nominācijas
komisija lūgs:
- septiņu kalendāro dienu laikā iesniegt redzējumu (prezentācijas formā,
līdz 10 minūtēm) par CSDD darbības un attīstības mērķiem kopumā, kā arī
padziļinātu redzējumu par valdes locekļa pārraugāmo CSDD darbības jomu mērķiem
un prioritātēm, kā arī to sasniegšanas veidiem vidējā un garā laika periodā
- iesniegt komisijai izziņu no Iekšlietu ministrijas Informācijas centra
Sodu reģistra par to, vai kandidāts ir bijis sodīts par tīšu noziedzīgu
nodarījumu, neatkarīgi no sodāmības dzēšanas vai noņemšanas, kā arī, vai
kandidātam, pamatojoties uz kriminālprocesa ietvaros pieņemtu nolēmumu, ir
atņemtas tiesības veikt noteiktu vai visu veidu komercdarbību vai citu
profesionālo darbību.