Laidiens: 12.02.2018., Nr. 30

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/30.AKK1

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - VECĀKAIS REFERENTS Kapitālsabiedrību un nozares finanšu un investīciju uzraudzības nodaļā (uz noteiktu laiku)

Amata mērķis: nodrošināt kapitālsabiedrību, kurās Veselības ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja, finansiālās darbības, izvirzīto darbības mērķu un rezultatīvo rādītāju izpildes uzraudzību.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība ekonomikā vai finanšu vadībā

- vēlama praktiskā darba pieredze kapitālsabiedrību darbības analīzē un uzraudzībā un finanšu analīzes jautājumos

- zināšanas un izpratne par finanšu analīzes metodēm, vēlamas zināšanas grāmatvedībā

- zināšanas un izpratne par publisko personu kapitālsabiedrību pārvaldību

- angļu valodas zināšanas vismaz A2 līmenī

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju

- labas plānošanas un darba organizēšanas prasmes un ētiskums

- labas datorprasmes, ļoti labas MS Excel prasmes darba pienākumu veikšanai

Galvenie pienākumi:

- veikt kapitālsabiedrību finansiālās darbības uzraudzību, izvirzīto darbības mērķu un rezultatīvo rādītāju izpildes uzraudzību

- izvērtēt kapitālsabiedrību sagatavoto gada finansiālās darbības un rezultatīvo rādītāju plānus

- analizēt kapitālsabiedrību finanšu gada pārskatus un operatīvos pārskatus

- izvērtēt kapitālsabiedrību vidēja termiņa stratēģijas

- sagatavot un sniegt citu informāciju par kapitālsabiedrību darbību, tai skaitā starptautiskām institūcijām

Mēs piedāvājam:

- darbavietu Rīgas centrā

- veselības apdrošināšanu

- profesionāli izaicinošu darbu veselības nozarē pārmaiņu procesā

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 14 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.


OP 2018/30.AKK2

Latvijas Nacionālais arhīvs (reģ. Nr. 90009476367) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Latvijas Valsts arhīva Izziņu nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e uz nenoteiktu laiku (darbavieta Rīgā, Bezdelīgu ielā 1A)

Latvijas Valsts arhīvā tiek uzkrāti un glabāti Latvijas Republikas augstāko valsts pārvaldes institūciju, Rīgas un Jūrmalas pilsētas pašvaldību institūciju dokumenti, kā arī sabiedrisko organizāciju, biedrību, privātpersonu dokumenti un kolekcijas. Latvijas Valsts arhīvā ir uzkrāts arī plašs trimdas latviešu organizāciju dokumentu klāsts.

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- labas, pieredzē balstītas zināšanas dokumentu pārvaldībā un arhīvu nozares jomā vairāk par trīs gadiem

- ļoti labas zināšanas par normatīvajiem dokumentus, kas saistīti ar Arhīva nozari un dokumentu izmantošanu, kā arī dokumentu juridiskā spēka pielietošanu un īstenošanu

- labi attīstītas kompetences: elastīga domāšana, komunikācija, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, patstāvība, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums

- svešvalodu zināšanas (angļu, krievu), kas nepieciešamas amata pienākumu izpildei

- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī, vēlama pieredze darbā ar datubāzēm

Galvenie amata pienākumi:

- veikt arhīvu nozares eksperta funkcijas, sniedzot metodisko un praktisko palīdzību arhīva klientiem sociāltiesisko jautājumu risināšanai nepieciešamo arhīva dokumentu sagatavošanā

- nodrošināt arhīva klientiem vispusīgu dažāda rakstura arhīva dokumentos esošās informācijas iegūšanu, ievērojot citu personu fizisko datu aizsardzības prasības

- pēc klientu pieprasījuma veikt sastādīto dokumentu tulkošanu svešvalodās

- izmantot darbā Vienoto valsts arhīvu informācijas sistēmu (VVAIS)

Mēs piedāvājam:

- darbu valsts iestādē, kā arī specializēto iekšējo mācību programmu

- mēnešalgu pārbaudes laikā 825 euro (860 euro atbilstoši profesionālajai pieredzei 3. kategorijai) pirms nodokļu nomaksas

Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas, jāiesniedz vai jānosūta pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija uz e-pasta adresi personals@arhivi.gov.lv vai Latvijas Nacionālā arhīva Personālā vadības nodaļai Šķūņu ielā 11, Rīgā, LV-1050. Uzziņas pa tālr. 22324649, 25906683.

Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama LNA mājaslapā www.arhivi.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Vakances".


OP 2018/30.AKK3

Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ. Nr. 90001259032) izsludina atklātu konkursu uz pārvaldes vecākā/-ās referenta/-es (darbinieka) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties sabiedrības informēšanas pasākumu organizēšanā

- kārtot reģistrus izglītībā un sagatavot lēmumus

- apkopot un analizēt publiskoto informāciju par kvalitātes dienesta kompetencē esošajiem jautājumiem

- sagatavot kompetences ietvaros ziņojumu, pārskatu, atbilžu uz iesniegumiem un citu dokumentu projektus

- izdarīt un aktualizēt ierakstus Valsts izglītības informācijas sistēmā

- konsultēt amata kompetences jautājumos

- piedalīties kvalitātes dienesta organizētajās izpētēs

- piedalīties normatīvo aktu, administratīvo aktu, citu dokumentu izstrādē.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība pedagoģijas, komunikācijas vai vadības zinātnē

- darba pieredze valsts pārvaldē vai izglītībā vismaz viens gads

- prasme analizēt informāciju, pieņemt lēmumus, izteikt viedokli un argumentēt

- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas tehnoloģijām un biroja tehniku

- pieredze darbā ar datubāzēm

Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz e-pasta adresi ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi "Konkursam" divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67507834.

Informācijai: mēnešalgas apmērs atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei: 1. kategorija: 650,00 EUR, 2. kategorija: 680,00 EUR, 3. kategorija: 750,00 EUR (bruto).


OP 2018/30.AKK4

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:

ENERĢĒTIKAS UN ELEKTROTEHNIKAS FAKULTĀTE

Industriālās elektronikas un elektrotehnikas institūts / Elektrotehnikas nozare, Elektriskās tehnoloģijas un automātikas apakšnozare

- zinātniskais asistents - 1 vieta

Prasības pretendentiem:

- maģistra grāds

- vismaz 4 gadu pieredze tomātu audzēšanas industrijā

- vismaz 10 gadu pieredze siltumnīcu tehnoloģijās

- pieredze siltumnīcas augu augšanas parametru, kvalitātes, telpas apstākļu parametru mērījumu un eksperimentu veikšanā, rezultātu analīzē

Industriālās elektronikas un elektrotehnikas institūts / Elektrotehnikas nozare, Elektriskās tehnoloģijas un automātikas apakšnozare

- pētnieks - 1 vieta

Prasības pretendentiem:

- doktora grāds

- vismaz 6 publikācijas SCOPUS datubāzē

- vismaz 6 gadu pieredze darbā zinātniskajā institūcijā

- pieredze siltumnīcas elektriskā apgaismojuma sistēmās un to izbūvē, augu veģetācijas parametru mērījumu (tai skaitā fluktuējošās asimetrijas) un eksperimentu veikšanā un rezultātu analīzē

Industriālās elektronikas un elektrotehnikas institūts / Elektrotehnikas nozare, Elektriskās tehnoloģijas un automātikas apakšnozare, Industriālās elektronikas specializācija

- vadošais pētnieks - 1 vieta

Vides aizsardzības un siltuma sistēmu institūts / Vides zinātnes nozare, Vides zinātnes apakšnozare

- vadošais pētnieks - 2 vietas

Prasības pretendentiem:

- doktora zinātniskais grāds

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets) ir jāiesūta elektroniski (ar ieskenētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) vai personīgi jāiesniedz dokumenti:

1) rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā;

2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;

3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošs dokuments u. tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;

4) izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs).

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Papildu informācija (dokumentu paraugi u. c.) RTU mājaslapas sadaļā "Darbs RTU" vai pa tālr. 67089304.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks izplatīti trešajām personām.


OP 2018/30.AKK5

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto CIVILTIESĪBU DEPARTAMENTA STARPTAUTISKO UN PROCESUĀLO TIESĪBU NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var pieteikties arī maģistra programmas students/-e)

- zināšanas civilprocesuālās tiesībās un/vai Eiropas Savienības tiesībās un starptautiskajās privāttiesībās

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā

- angļu valodas zināšanas

- teicamas iemaņas darbā ar datoru

- analītiskā domāšana un iniciatīva

Veicamie pienākumi:

- tiesību aktu projektu, nacionālo pozīciju, instrukciju, nostāju, attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu izstrāde un to virzības nodrošināšana Ministru kabinetā un Saeimā

- atbilžu gatavošana uz valsts pārvaldes iestāžu vēstulēm un privātpersonu iesniegumiem

- Latvijas interešu pārstāvības Eiropas Savienības institūcijās nodrošināšana starptautisko privāttiesību jomā

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi personals@tm.gov.lv, 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Papildus pieteikuma vēstulē norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, atsauksmes sniedzēja/-u (iestādes nosaukumu, vārdu, uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju). Tālr. uzziņām 67036731, 67036822.


OP 2018/30.AKK6

Jēkabpils pilsētas pašvaldība (reģistrācijas Nr. 90000024205) aicina darbā Jēkabpils Izglītības pārvaldes VADĪTĀJU

Amata misija:

- organizēt un vadīt iestādes darbu.

Amata prasības:

- akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vismaz triju gadu darba pieredze izglītības jomā vai izglītības vadības darbā

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām, un vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas vidējā līmenī

Amata kompetences:

- attiecību veidošana un uzturēšana

- plānošana un organizēšana

- konceptuālā domāšana

- orientācija uz attīstību un rezultātu sasniegšanu

- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- komandas vadīšana, darbinieku motivēšana un attīstīšana

Iesniedzamie dokumenti:

- izglītības pārvaldes attīstības vīzija (maksimālais rakstu zīmju skaits 4000)

- dzīves gaitas apraksts (Curriculum Vitae)

- izglītību, kvalifikāciju un papildizglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, kas apliecina, ka pretendents prot valsts valodu augstākajā līmenī (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās programmas latviešu valodā)

- pašnovērtējums par jebkurām no Eiropas Savienības oficiālo valodu zināšanām atbilstoši Eiropas kopīgajām pamatnostādnēm valodas apguvei

- apliecinājums, ka piekrīt personas datu apstrādei tādā apmērā, lai var gūt pārliecību par kandidāta atbilstību normatīvajos aktos izvirzītajām prasībām

Apliecinājuma un pašvērtējuma veidlapu var saņemt Vienas pieturas aģentūrā vai http://www.jekabpils.lv/lv/pasvaldiba/oficialie-pazinojumi/amatu-konkursi.

Dokumentus lūdzam iesniegt līdz 1. martam Jēkabpils pilsētas pašvaldības Vienas pieturas aģentūrā Brīvības ielā 120, Jēkabpilī, vai nosūtīt uz adresi Brīvības ielā 120, Jēkabpilī, LV-5201, vai nosūtot ar drošu elektronisko parakstu parakstītus dokumentus uz elektronisko pasta adresi vpa@jekabpils.lv. Tālr. uzziņām 65207302 (personāla vadītāja Jolanta Liepiņa).


OP 2018/30.AKK7

SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģ. Nr. 90009756700) izsludina atklātu konkursu uz darbinieka amatu - Pētniecības un veselības statistikas departamenta Pacientu drošības un veselības aprūpes kvalitātes pilnveides nodaļas vecākais eksperts (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība medicīnas vai sabiedrības veselības jomā

- pieredze informatīvi analītisku ziņojumu sagatavošanā sabiedrības veselības jomā

- prasme analizēt un apkopot liela apjoma informāciju un sagatavot to ziņojuma veidā

- izpratne par sabiedrības veselības organizatoriskiem jautājumiem

- prasme veikt lietišķo saraksti ar valsts un ārvalstu institūcijām

- labas saskarsmes iemaņas un pozitīva attieksme

- labas angļu valodas zināšanas

- labas datorprasmes MS Office (Word, Excel, PowerPoint) un interneta pārlūkprogrammās

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot rekomendācijas, ieteikumus un metodiskos materiālus veselības aprūpes iestādēm pacientu drošības un veselības aprūpes kvalitātes pilnveidošanai, balstoties uz labo prakšu un starptautiskās pieredzes izpēti

- sadarboties ar Veselības ministriju un veselības aprūpes iestādēm, profesionālajām asociācijām un citām institūcijām materiālu izstrādē un apstiprināšanā

- veikt izglītojošo un skaidrojošo darbu ārstniecības iestādēm un citām ieinteresētajām pusēm par izstrādātajiem materiāliem

- sniegt priekšlikumus pacientu drošības un veselības aprūpes kvalitātes prioritāro mērķu un aktivitāšu noteikšanā

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu komandā

- iespēju profesionāli augt un pilnveidot zināšanas

- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai no 800,00 EUR (bruto) un piešķirtai kategorijai

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un augstāko izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018. gada 28. februārim sūtīt uz e-pasta adresi personals@spkc.gov.lv ar norādi "Vecākā eksperta amata vakance".

Uzziņas pa tālr. 67387617, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Slimību profilakses un kontroles centrs informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa norisi;

2) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Slimību profilakses un kontroles centrs, kontaktinformācija: Duntes iela 22, k-5, Rīga, LV-1005.


OP 2018/30.AKK8

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA (reģ. Nr. 90001733697, www.vraa.gov.lv) IZSLUDINA ATKĀRTOTU KONKURSU UZ Informācijas sistēmu drošības pārvaldības nodaļas INFORMĀCIJAS SISTĒMU DROŠĪBAS SPECIĀLISTA/-ES amatu (viena amata vieta (19.4. amatu saimes IV līmeņa 12. mēnešalgu grupas amats)

Darbiniekam pilnas darba slodzes ietvaros:

- jāorganizē un jāpiedalās informācijas drošības pārvaldības aktivitātēs virknē valsts iestāžu, jānodrošina un jāatbalsta šo iestāžu informācijas drošības procesi ISO/IEC 27001 standarta izpratnē

- jāveic kontroles ar IS drošību saistītu normatīvo aktu un metodisko dokumentu izpildē, jāpiedalās rīkojumu, normatīvo aktu un metodisko dokumentu izstrādē, uzlabošanā un ieviešanā

- jāpiedalās un jāatbalsta IS drošības pārvaldībā iesaistīto resursu pārvaldībā, risku analīzes un darbības turpināšanas/atjaunošanas procesu pārvaldībā

- jāpiedalās, jāveic un jāatbalsta informācijas drošības incidentu atklāšanas, reģistrēšanas, izpētes, novēršanas un dokumentēšanas procesi

- jāpiedalās un jāorganizē personāla izglītošanas pasākumi informācijas drošības pārvaldības jautājumos

- jāstrādā ar auditācijas pierakstu, ievainojamību identifikācijas un aizsardzības sistēmām (tai skaitā jāatbalsta to dzīves cikla nodrošināšana)

Sagaidām:

iniciatīvu un darboties gribošu speciālistu, kurš var uzrādīt šādas zināšanas:

- augstākā izglītība datorzinātnēs vai IT jomā

- zināšanas par spēkā esošiem normatīvajiem aktiem IT sfērā un fizisko personu datu aizsardzībā

- valsts valodas un angļu valodas zināšanas

Prasmes:

- veikt liela apjoma dažāda veida informācijas analīzi

- augsta atbildības izjūta, precizitāte un labas komunikācijas spējas

- patstāvīgi pieņemt lēmumus

- strādāt komandā

Pieredze:

- vismaz trīs gadu profesionālā pieredze ar IT drošību saistītās jomās

- pieredze darbā ar IT infrastruktūru

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- lieliskus darba kolēģus un iespēju pilnveidot savas profesionālās zināšanas

- mēnešalgu (1052,00 euro 1. kategorija, 1209,00 euro 2. kategorija, 1382,00 euro 3. kategorija)

- sociālās garantijas (tai skaitā veselības apdrošināšanu pēc 1 gada darba stāža sasniegšanas)

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts reģionālās attīstības aģentūra informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa personāla atlases norisi;

2) iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts reģionālās attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Alberta iela 10, Rīga, LV-1010.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, dokumenta par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam iesniegt līdz 2018. gada 23. februārim Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 67350636, 28347888.


OP 2018/30.AKK9

Nacionālais veselības dienests atsauc oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2018. gada 5. februārī publicēto paziņojumu (OP 2018/25.AKK3) par izsludināto konkursu uz vakanto vecākā eksperta amatu Ambulatoro pakalpojumu nodaļā (1 vakance uz noteiktu laiku).

Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337) izsludina konkursu uz vecākā/-ās eksperta/-es amatu Ambulatoro pakalpojumu nodaļas (1 vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt medicīniskās apaugļošanas centralizētā rindu moduļa darbību

- piedalīties ambulatoro pakalpojumu atlases nosacījumu izstrādāšanā ar mērķi veicināt efektīvāku un uz rezultātu orientētu veselības aprūpes pakalpojumu sniegšanu

- sniegt atbildes uz iedzīvotāju uzdotajiem jautājumiem par ambulatoro veselības aprūpes pakalpojumu organizāciju

- veikt ambulatoro datu apkopošanu

- analizēt ambulatorās veselības aprūpes statistisko un ekonomisko rādītāju attīstības tendences

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība medicīnā, sabiedrības veselībā, dabas zinātnēs, ekonomikā vai finansēs

- ļoti labas datorprasmes (MS Excel)

- valsts valodas prasmes augstākajā līmeni

- angļu valodas zināšanas (lasīt, rakstīt, runāt) un krievu valodas zināšanas (sarunvaloda)

- darba pieredze veselības aprūpē tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu atsaucīgu un pieredzējušu kolēģu komandā

- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām

- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā no 926 EUR, pēc pārbaudes laika līdz 1230 EUR

Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi "Vecākais eksperts Ambulatoro pakalpojumu nodaļā" aicinām sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta adresi vakances@vmnvd.gov.lv vai nosūtīt pa pastu, adrese: Cēsu ielā 31, k-3, Rīgā, LV-1012, līdz 2018. gada 19. februārim. Papildu informācija pa tālr. 67043742.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.


OP 2018/30.AKK10

Valsts akciju sabiedrība "Ceļu satiksmes drošības direkcija" izsludina konkursu uz VALDES LOCEKĻA/-ES amatu transportlīdzekļu valsts tehniskās apskates un sertifikācijas, juridiskajos un infrastruktūras objektu darbības pārraudzības jautājumos

Darba vieta: Rīgā

Valsts akciju sabiedrības "Ceļu satiksmes drošības direkcija" valdes locekļa/-es amata pretendentam/-ei izvirzāmās prasības:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnēs autotransporta jomā

- papildu akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vadībzinībās un/vai tiesību zinātnēs tiks uzskatīta par priekšrocību

- vismaz trīs gadu profesionālā darba pieredze vairāku struktūrvienību vadībā lielā uz pakalpojumu sniegšanu orientētā uzņēmumā, vadot ne mazāk kā 50 darbiniekus

- vadības pieredze kapitālsabiedrībā autotransporta jomā un/vai vadības pieredze lielu investīciju projektu realizācijā tiks uzskatīta par priekšrocību

- izpratne par VAS "Ceļu satiksmes drošības direkcija" darbības veidiem, jomām un mērķiem

- izpratne par valsts kapitālsabiedrību darbību un to pārvaldi

- plānošanas prasme, spēja noteikt mērķus un formulēt viedokli, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- biznesa ētikas pārzināšana, spēja veidot pozitīvas attiecības un uzņemties vadītāja lomu, lai nodrošinātu kapitālsabiedrības mērķu sasniegšanu

- valsts valodas zināšanas C līmeņa 1. pakāpē

- svešvalodu zināšanas (vēlams - angļu un krievu valoda)

- nevainojama reputācija

Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam līdz 2018. gada 26. februārim (ieskaitot) iesniegt personīgi (slēgtā aploksnē) vai nosūtīt pa pastu (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 26.02.2018.) VAS "Ceļu satiksmes drošības direkcija" (Sergeja Eizenšteina iela 6, Rīga, LV-1079) ar norādi "VAS "Ceļu satiksmes drošības direkcija" nominācijas komisijai", vai nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi komisija@csdd.gov.lv šādus dokumentus:

- motivētu pieteikumu (iekļaujot informāciju, kas apliecina sludinājumā norādītās pieredzes un prasmju esamību, kā arī atbilstību valdes locekļa/-es amatam)

- valsts valodas prasmes apliecību par valsts valodas prasmi augstākajā līmenī (iesniedz kandidāti/-es, kuriem/-ām latviešu valoda nav dzimtā valoda)

- Curriculum Vitae (CV), kurā iekļauts arī pašvērtējums par valodu zināšanām un norādīts vadītā kolektīva struktūrvienību un darbinieku skaits, kā arī darba vietas darbības joma un pieredze lielu investīciju projektu realizācijā

- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- profesionālo kvalifikāciju un citas prasmes apliecinošu dokumentu (sertifikātu) kopijas

- apliecinājumu par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām, t. i., kandidāts iesniedz apliecinājumu un apliecina, ka: ir augstākā izglītība; nav bijis sodīts par tīšu noziedzīgu nodarījumu, neatkarīgi no sodāmības dzēšanas vai noņemšanas; pamatojoties uz kriminālprocesa ietvaros pieņemtu nolēmumu, nav atņemtas tiesības veikt noteiktu vai visu veidu komercdarbību vai citu profesionālo darbību; tiesa nav atzinusi par maksātnespējīgu parādnieku

- kandidāts/-e, kurš/-a augstāko izglītību ir ieguvis/-usi ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā

Kandidātiem, kas tiks virzīti otrajai vērtēšanas kārtai, nominācijas komisija lūgs:

- septiņu kalendāro dienu laikā iesniegt redzējumu (prezentācijas formā, līdz 10 minūtēm) par CSDD darbības un attīstības mērķiem kopumā, kā arī padziļinātu redzējumu par valdes locekļa pārraugāmo CSDD darbības jomu mērķiem un prioritātēm, kā arī to sasniegšanas veidiem vidējā un garā laika periodā

- iesniegt komisijai izziņu no Iekšlietu ministrijas Informācijas centra Sodu reģistra par to, vai kandidāts ir bijis sodīts par tīšu noziedzīgu nodarījumu, neatkarīgi no sodāmības dzēšanas vai noņemšanas, kā arī, vai kandidātam, pamatojoties uz kriminālprocesa ietvaros pieņemtu nolēmumu, ir atņemtas tiesības veikt noteiktu vai visu veidu komercdarbību vai citu profesionālo darbību.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)