Laidiens: 08.02.2018., Nr. 28
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/28.AKK1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ.
Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts
iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu
un drošu darījumu vidi valstī.
Aicinām pievienoties jaunus kolēģus Juridiskās nodaļas juriskonsulta/-es
ierēdņa amatā (viena amata vieta uz noteiktu laiku, viena amata vieta uz
nenoteiktu laiku)
Mēs sagaidām, ka tev ir svarīgas tādas vērtības kā koleģialitāte un
profesionalitāte.
Juridiskā nodaļa nodrošina dokumentu atbilstību iestādes mērķiem, normatīvo
aktu prasībām, vispārējiem tiesību principiem, starptautisko tiesību normām,
tiesu praksei un juridiskās tehnikas prasībām un pilnveido tiesisko bāzi jomās,
kas saistītas ar Uzņēmumu reģistra darbību. Kā arī sekmē vienveidīgu tiesību
piemērošanas praksi Uzņēmumu reģistra kompetences jomā un nodrošina iestādes
struktūrvienības ar juridisku atbalstu un interešu pārstāvību tiesu iestādēs.
Galvenie pienākumi:
- izskatīt un sagatavot rakstveida atbilžu projektus uz saņemtajiem
iesniegumiem
- sagatavot galvenā valsts notāra lēmumu projektus
- sagatavot un aktualizēt Uzņēmumu reģistra metodiskos norādījumus par
Uzņēmumu reģistra kompetenci regulējošo tiesību normu piemērošanu
- konsultēt Uzņēmumu reģistra nodarbinātos par Uzņēmumu reģistra
kompetenci regulējošo tiesību normu piemērošanu
- pārstāvēt Uzņēmumu reģistru tiesā
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- zināšanas komercdarbību regulējošajos normatīvajos aktos,
administratīvajās tiesībās, civilprocesa tiesībās, civiltiesībās
- zināšanas lietvedībā
- vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un augsta atbildības izjūta
- precizitāte
- labas saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- profesionālās izaugsmes iespējas
- bruto atalgojumu, sākot no 833,00 EUR (10. mēnešalgu grupa), un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)
- darbavietu Rīgas centrā (Pērses ielā 2)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstule) iesniegt vai nosūtīt pa
pastu Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, vai
e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816, 67031815.
OP 2018/28.AKK2
Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz Kurzemes reģionālās
administrācijas vecākā/-ās eksperta/-es ierēdņa vietu
uz nenoteiktu laiku (pilna darba slodze)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides,
dabaszinību vai meža zinātnēs
- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar dabas un vides aizsardzību
regulējošiem normatīvajiem un tiesību aktiem, kā arī sugu un biotopu atpazīšanas
prasmes tiks uzskatītas par priekšrocību
- darba pieredze atbilstošā profesijā un/vai valsts pārvaldē, ar pārtraukumu
ne lielāku par 2 gadiem tiks uzskatīta par priekšrocību
- augsta atbildības izjūta, prasme strādāt ar liela apjoma informāciju,
spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt komandā
- labas prasmes darbam ar biroja tehniku un MS Office programmatūru
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- svešvalodas zināšanas (vēlamas angļu un krievu valodas zināšanas)
Galvenie darba pienākumi:
- lēmumu, atļauju, saskaņojumu un atzinumu sagatavošana dabas aizsardzības,
ietekmes uz vidi novērtējuma un teritorijas plānošanas jomā atbilstoši
normatīvajos aktos noteiktajai pārvaldes kompetencei
- darbību un pasākumu ietekmes izvērtēšana uz aizsargājamām teritorijām,
īpaši aizsargājamām sugām un īpaši aizsargājamiem biotopiem, bioloģisko
daudzveidību un dabas vērtību saglabāšanu
- īpaši aizsargājamo dabas teritoriju, mikroliegumu, īpaši aizsargājamo sugu
un īpaši aizsargājamo biotopu, aizsardzības un apsaimniekošanas pasākumu
plānošana
- īpaši aizsargājamo sugu un īpaši aizsargājamo biotopu stāvokļa novērtēšana
un informācijas iegūšana, to labvēlīga aizsardzības statusa nodrošināšanai
Piedāvājam:
- veselības apdrošināšanas polisi
- ikgadējo apmaksāto papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām atbilstoši
amata pienākumu izpildes rezultātiem
- amata pienākumu veikšanai nepieciešamo mobilo sakaru pakalpojumu apmaksu
- iespēju izmantot dienesta autotransportu amata pienākumu veikšanai
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas, apmeklējot seminārus un mācību
kursus
- ērtu un komfortablu darba vidi draudzīgā kolektīvā
- iespēju iegūt unikālu pieredzi vadošajā dabas aizsardzības iestādē valstī
Mēnešalga: līdz 810 EUR (bruto), atbilstoši piešķirtajai kategorijai.
Amats klasificēts 10. amatu apakšsaimē, III līmenī, 10. mēnešalgu
grupā.
Pārbaudes laiks: 3 mēneši.
Biroja adrese: Jaunā ostmala 2a, Liepāja.
Pārraugāmās teritorijas atrodas: Pāvilostas, Aizputes, Skrundas, Saldus,
Brocēnu, Durbes, Grobiņas, Priekules, Vaiņodes, Nīcas un Rucavas novadā un
Liepājas pilsētā.
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt
vai nosūtīt pa pastu (pasta zīmogs 19.02.2018.) Dabas aizsardzības pārvaldei Baznīcas
ielā 7, Siguldā, LV-2150, vai Dabas aizsardzības pārvaldes Kurzemes reģionālajā
administrācijā, "Slīteres mežniecība", Dundagas pagasts, Dundagas
novads, LV-3270, vai nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi daba@daba.gov.lv
līdz 19.02.2018.
Tālr. uzziņām 29132019, 29494292.
OP 2018/28.AKK3
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz vakanto
Rīgas 2. nodaļas VECĀKĀ KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTA ierēdņa amatu (uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams -
tiesību zinātnē)
- pieredze darbā ar tiesību aktiem (pieteikuma vēstulē norādīt -
kādiem)
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- ļoti labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas
- izpratne par izsaukumu noformēšanas un apstiprināšanas kārtību Latvijas
Republikā
- izpratne par uzturēšanās atļaujām un ar to saistītiem jautājumiem
imigrācijas jomā
- izpratne par ziņu sniegšanu no Iedzīvotāju reģistra un ar to saistītajiem
jautājumiem
- vēlama pieredze klientu apkalpošanas jomā valsts pārvaldē (vismaz 1 gads)
Galvenie amata pienākumi:
- lēmumprojektu sagatavošana nodaļas kompetences jautājumos (uzturēšanās atļaujas,
ielūgumi, izsaukumi, ziņu sniegšana no Iedzīvotāju reģistra)
- atbilžu projektu sagatavošana uz klientu iesniegumiem, sūdzībām
- administratīvo pārkāpumu protokolu izskatīšana
Pārvalde piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- mēnešalgu 730 EUR pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un pēc
pārbaudes laika līdz 810 EUR (atalgojums atkarīgs no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo darba pieredzi attiecīgajā jomā,
kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā)
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus Rīgā, Alunāna ielā 1
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- CV
- izglītības dokumentu kopija
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Dokumentus var iesniegt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis":
- nosūtot pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, adrese: Čiekurkalna 1. līnija
1, k-3, Rīga, LV-1026;
- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentā Čiekurkalna 1. līnijā
1, k-3, Rīga, LV-1026;
- nosūtot uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv
ar norādi "Pieteikums R2N VKAS amatam".
Uzziņas pa tālr. 67219130.
OP 2018/28.AKK4
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Iekšējā
audita nodaļas juriskonsulta valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu
laiku)
Amata mērķis:
- juridiskā atbalsta, viedokļa un atzinumu sniegšana savas kompetences
jautājumos, ministrijas un tās padotības iestāžu iekšējās kontroles sistēmas
novērtēšanā.
Galvenie amata pienākumi:
- veikt amatpersonu/darbinieku atbildības izvērtēšanu un piedalīties
ministrijas un tās padotības iestāžu dienesta pārbaužu un disciplinārlietu
izmeklēšanā
- izvērtēt auditu rezultātā konstatētos pārkāpumus saistībā ar
kriminālprocesu ierosināšanu
- izvērtēt ministrijas vai citu iestāžu sagatavoto dokumentu kvalitāti un to
atbilstību tiesību aktos noteiktajiem uzdevumiem un amatpersonu lēmumiem
- sagatavot tiesību aktu un sarakstes dokumentu projektus
- piedalīties uz risku novērtējumu balstītu iekšējo auditu veikšanā
ministrijā un tās padotībā esošajās iestādēs
- veikt pārbaudes par piešķirtā valsts budžeta finansējuma izlietojumu
sporta organizācijās un profesionālās izglītības iestādēs, sniegt ziņojumus par
veikto pārbaužu rezultātiem
- veikt Valsts kontroles revīziju ieteikumu ieviešanas uzraudzību,
sagatavojot viedokli par ieteikumu ieviešanas gaitu un uzturot Valsts kontroles
ieteikumu ieviešanas datubāzi
- piedalīties ārējo un iekšējo auditu ieteikumu ieviešanas uzraudzībā un
iekšējā audita darba salīdzinošo pārbaužu veikšanā
- veikt citus pienākumus saskaņā ar amata aprakstu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- darba pieredze valsts pārvaldē vismaz gadu
- darba pieredze juridiskajā darbā vismaz divi gadi
- vēlama pieredze audita vai revīzijas darbā
- zināšanas dienesta pārbaužu veikšanas un disciplinārlietu izskatīšanas jautājumos,
Valsts pārvaldes iekārtas likuma, Administratīvā procesa likuma, Darba likuma
un Valsts civildienesta likumu normu piemērošanā
- zināšanas par valsts administratīvo struktūru un procesiem
- zināšanas par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības izglītības,
zinātnes, sporta, jaunatnes un valsts valodas politiku un tiesību aktiem
- vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas līmenī, kas ļauj
amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentēšanas prasmes
- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisko apstrādi un
būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu profesionālā kolektīvā valsts
pārvaldē
- mēnešalgu no 940,00 līdz 1174,00 euro (atkarībā
no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei; amats klasificēts 21. amata saimes IIIB līmenī
(10. mēnešalgu grupa)
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā
- labus darba apstākļus - Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt pieredzi juridiskajā
darbā un/vai audita vai revīzijas jautājumos, norādot periodu;
- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai);
- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", iesniedzamos
dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407. kabinets, Rīga,
LV-1050);
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "Iekšējā
audita nodaļas juriskonsults".
Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:
- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un
pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;
- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju,
kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi
- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un
zinātnes ministrija
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tālr. uzziņām 67047892.
OP 2018/28.AKK5
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Juridiskā
un nekustamā īpašuma departamenta juriskonsulta (iepirkumi) valsts
civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis:
- Izglītības un zinātnes ministrijas (turpmāk - ministrija) juridisko
dokumentu sagatavošana un saņemto dokumentu juridiska izvērtēšana, kā arī
līgumu noslēgšanas un kontroles nodrošināšana.
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt ministrijas vai citu valsts institūciju sagatavoto dokumentu
juridisko kvalitāti, tai skaitā piedalīties atzinumu sagatavošanā par citu
valsts institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem
- piedalīties ministrijas iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādē
- juridiski noformēt administratīvos aktus un sagatavot līgumu projektus
- piedalīties iepirkuma komisijas darbā:
• veikt publisko iepirkumu ietvaros iesniegto piedāvājumu vērtēšanu
atbilstoši normatīvo aktu prasībām un kompetento institūciju un attiecīgo
nozaru ieteikumiem
• veikt iepirkuma komisijas sēžu protokolēšanu
- pārstāvēt ministrijas intereses Iesniegumu izskatīšanas komisijas sēdēs un
tiesā, tai skaitā piedalīties paskaidrojumu sagatavošanā par Iepirkumu
uzraudzības birojā iesniegtajiem iesniegumiem
- konsultēt ministrijas darbiniekus un ierēdņus juridiskajos un kontroles
jautājumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (bakalaurs/maģistrs) un 5. kvalifikācijas līmenis
tiesību zinātnē
- pieredze juridiskajā darbā, t. sk. līgumu izstrādē, vismaz divi
gadi
- pieredze iepirkumu jomā vismaz divi gadi
- pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē vismaz viens gads
- zināšanas administratīvā procesa jomā
- zināšanas publisko iepirkumu regulējošo normatīvo aktu un kompetento
institūciju izstrādāto publiskā iepirkuma vadlīniju piemērošanas jomā
- vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas līmenī, kas ļauj
amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu īsos termiņos
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu profesionālā kolektīvā valsts
pārvaldē
- mēnešalgu: 1. kategorija: 940,00 EUR, 2. kategorija:
1115,00 EUR, 3. kategorija: 1287,00 EUR (atkarībā
no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei; amats klasificēts 21. amata saimes IIIB līmenī,
10. mēnešalgu grupa)
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā
- labus darba apstākļus - Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule, kurā ir aprakstīta darba pieredze
juridiskajā darbā, iepirkumu jomā un pieredze iekšējo normatīvo aktu
izstrādē
- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass
CV standarta formai)
- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis",
iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga, LV-1050),
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi " JNĪD juriskonsults".
Informējam, ka amata konkurss noritēs 3 kārtās šādi:
- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un
pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana,
- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti veikt praktisko
uzdevumu,
- 3. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju,
kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.
Pēc konkursa 1. kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai! Lūdzam ievērot, ka
sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un
zinātnes ministrija.
Tālr. uzziņām 67047892.
OP 2018/28.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības
pārvaldes Civilās un darba aizsardzības daļas darba aizsardzības vecākā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu
laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (VID)
atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko
jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā,
kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības,
darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība darba aizsardzības
jomā
- apmācība ugunsdrošības jomā atbilstoši Izglītības un zinātnes ministrijas
licencētai 160 stundu mācību programmai
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt darba vides iekšējo uzraudzību, t. sk. darba vides risku
novērtēšanu, darba aizsardzības pasākumu plānu izstrādi
- veikt nodarbināto apmācību un instruktāžu civilās aizsardzības pasākumu
jomā
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka amatam noteikta: 6. saime "Darba aizsardzība", III
līmenis, 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 621 līdz 866 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Darbinieka dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV))
un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz PP_CDAD_DAVS_Vārds_Uzvārds".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālr. 67122630 vai uzdod
savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/28.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu
piedziņas pārvaldes Maksātnespējas procesa daļas Pirmās nodaļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu
parādu piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi
pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam)
citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā vidē
un:
- veikt procesuālas darbības nodokļu maksātāju maksātnespējas procesos,
tiesiskās aizsardzības procesos un ārpustiesas tiesiskās aizsardzības procesos
- veikt tiesā iesniedzamo paskaidrojumu un pierādījumu sagatavošanu,
pārsūdzēt tiesas nolēmumus un pārstāvēt VID intereses tiesā
- kontrolēt nodokļu nomaksas termiņu ievērošanu un veikt nodokļu un tiem
pielīdzināto maksājumu bezstrīda piedziņu
- izskatīt iesniegumus, sniegt atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm,
organizācijām pēc pieprasījuma
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam ir noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NPPP_MPD_1N_GJ_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/28.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu un
muitas policijas pārvaldes Finanšu noziegumu izmeklēšanas daļas Otrās
izmeklēšanas nodaļas izmeklētāja/-as ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu
laiku)
Nodokļu un muitas policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē
ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta
funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts
ieņēmumu un muitas lietu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi
pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam)
citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama
ekonomikā, komerczinībās vai administrēšanā (finansēs, banku lietas un
apdrošināšana, grāmatvedība un nodokļi), vai tiesību zinātnē
- pieredze nodokļu, finanšu vai noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un
novēršanas jomā ne mazāk kā viens gads
- noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomas tiesību aktu
pārzināšana
- spēja strādāt ar liela apjoma un daudzveidīgu informāciju, prasme to
analizēt
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt izmeklēšanu kriminālprocesos par noziedzīgiem nodarījumiem valsts
ieņēmumu jomā
- izskatīt iesniegtās ziņas, kuras norāda uz iespējami
noziedzīga nodarījumu izdarīšanu, un uzsākt kriminālprocesu, tiklīdz
konstatēts likumā noteiktais iemesls un pamats, vai atteikties uzsākt
kriminālprocesu
- nodrošināt tiesas, prokurora un citu kompetento iestāžu
un amatpersonu procesuālo uzdevumu un norādījumu
- veikt citus Kriminālprocesa likumā noteiktos izmeklēšanas iestādes
uzdevumus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam noteikta: 28.1. apakšsaime "Izmeklēšana", II A
līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1089 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NMPP_FNID_2IN_I_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/28.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu un
muitas policijas pārvaldes Finanšu noziegumu izmeklēšanas daļas Pirmās
izmeklēšanas nodaļas izmeklētāja/-as ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu
laiku)
Nodokļu un muitas policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē
ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta
funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts
ieņēmumu un muitas lietu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi
pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam)
citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama
ekonomikā, komerczinībās vai administrēšanā (finansēs, banku lietas un
apdrošināšana, grāmatvedība un nodokļi), vai tiesību zinātnē
- pieredze nodokļu, finanšu vai noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un
novēršanas jomā ne mazāk kā viens gads
- noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomas tiesību aktu
pārzināšana
- spēja strādāt ar liela apjoma un daudzveidīgu informāciju, prasme to
analizēt
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt izmeklēšanu kriminālprocesos par noziedzīgiem nodarījumiem valsts
ieņēmumu jomā
- izskatīt iesniegtās ziņas, kuras norāda uz iespējami
noziedzīga nodarījumu izdarīšanu, un uzsākt kriminālprocesu, tiklīdz
konstatēts likumā noteiktais iemesls un pamats, vai atteikties uzsākt
kriminālprocesu
- nodrošināt tiesas, prokurora un citu kompetento iestāžu
un amatpersonu procesuālo uzdevumu un norādījumu
- veikt citus Kriminālprocesa likumā noteiktos izmeklēšanas iestādes
uzdevumus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam noteikta: 28.1. apakšsaime "Izmeklēšana", IIA
līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1089 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NMPP_FNID_1IN_I_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/28.AKK10
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz projekta
vadītāja amatu Veselības infrastruktūras attīstības projektu nodaļā
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro
līdz 1240 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- Eiropas Savienības fondu projektu uzraudzība un kontrole, t. sk. projektu
izdevumu finanšu plūsmas izskatīšana un analīze un projektu iepirkumu
dokumentācijas izvērtēšana
- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā
vai kontrolē (pieredze infrastruktūras projektu jomā tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- zināšanas iepirkumu procedūru jautājumos
- izpratne par būvniecības procesu un ar to saistīto dokumentāciju
- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Veselības
infrastruktūras attīstības projektu nodaļas projekta vadītājs".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/28.AKR1
Valsts kase informē, ka konkursa kārtībā Finanšu un darbības nodrošinājuma
departamenta direktora ierēdņa amatā no 2018.gada 5.februāra uz nenoteiktu
laiku iecelts AINĀRS GEIBA.
OP 2018/28.AKR2
Finanšu ministrijā (reģ. Nr. 90000014724) konkursa
kārtībā Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta Uzņēmējdarbības un
inovācijas plānošanas nodaļas vecākās ekspertes amatā uz noteiktu laiku no
2018.gada 1.februāra iecelta SANDA BLUMBERGA.