Laidiens: 07.02.2018., Nr. 27

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/27.AKK1

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz finanšu speciālista amatu Sertificēšanas, finanšu administrēšanas un plānošanas nodaļā

Mēs piedāvājam:

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 2 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 893 euro līdz 1225 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Tavos pienākumos būs:

- Eiropas Savienības fondu finansējuma saņēmēju sagatavoto prognožu apkopošana un analīze

- valsts budžeta līdzekļu plānošana ES fondu līdzfinansēto projektu īstenošanai un uzraudzībai

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai vadības zinātnē)

- pieredze darbā valsts pārvaldē, kas saistīta ar budžeta izstrādi, plānošanu, analīzi un izpildes kontroli

- pieredze darbā ar ES fondu projektu īstenošanu, administrēšanu, uzraudzību vai kontroli

- labas datorlietotāja prasmes (MS Excel, MS Word)

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- precizitāte un spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu, paaugstinātas intensitātes apstākļos

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Sertificēšanas, finanšu administrēšanas un plānošanas nodaļas finanšu speciālists".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2018/27.AKK2

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats: Sociālās statistikas departamenta Mājsaimniecību apsekojumu sagatavošanas daļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas līdz 830 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- piedalīties sociālās statistikas mājsaimniecību apsekojumu instrumentārija izveidošanā un pilnveidošanā atbilstoši Eiropas Komisijas prasībām un Eiropas Savienības Statistikas biroja (Eurostat) rekomendācijām

- piedalīties izstrādāto sociālās statistikas apsekojumu anketu testēšanā

- intervētāju instruktāžās informēt par izmaiņām sociālās statistikas apsekojumu veikšanā

- regulāri iepazīties ar citu valstu pieredzi un izmaiņām starptautiskajā metodoloģijā

- piedalīties starptautisko projektu izpildē sociālās statistikas jomā

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālās zinātnēs, vēlams ekonomikā

- vēlama pieredze darbā ar apsekojumu sagatavošanu

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office lietojumprogrammas: Word, Excel)

- labas angļu valodas zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") - iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/27.AKK3

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu - iekšējās kontroles speciālists (uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Prasības amata pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība sociālās zinātnēs (jurista, ekonomista, finanšu vai vadības specialitātē, kas papildināta ar speciālajām mācībām iekšējā audita vai iekšējās kontroles jomā)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- ne mazāk kā trīs gadu atbilstoša darba pieredze valsts pārvaldē

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme lietot, nodrošinot iekšējās kontroles sistēmas uzraudzību iestādē

- prasme sagatavot pārbaužu pārskatus un ziņojumus vadībai par iekšējās kontroles pārbaudēs konstatēto un nodrošināt ieteikumu ieviešanas uzraudzību

- zināšanas iekšējās kontroles sistēmas darbības nodrošināšanā

- vēlams valsts pārvaldes iekšējā auditora sertifikāts

- spēja analizēt liela apjoma informāciju, izdarīt secinājumus, augsta atbildības izjūta, precizitāte

- labas lietvedības zināšanas, komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja strādāt komandā

- autotransporta vadīšanas tiesības

- prasmes strādāt ar standarta biroja programmatūru un datubāzēm

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt risku izvērtēšanu, veikt iekšējās kontroles pasākumus saskaņā ar iestādes plānu kārtējam gadam, kā arī sniegt konsultācijas, lai sekmētu iestādes mērķu sasniegšanu

- iekšējās kontroles pārbaužu pārskatu un ziņojumu vadībai sagatavošana, ieteikumu ieviešanas uzraudzība

- sagatavot neatkarīgu un objektīvu vērtējumu par iestādes iekšējās kontroles sistēmas darbību. Tās kvalitāti, efektivitāti un atbilstību iestādes mērķiem, tajā skaitā par finanšu līdzekļu izlietojuma likumību un lietderību, sniedzot ieteikumus šīs sistēmas pilnveidošanai

- uzraudzīt apstiprināto Zemkopības ministrijas iekšējā audita ieteikumu ieviešanu iestādē

Piedāvājam:

- mēnešalga līdz 1243 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)

- sociālās garantijas

Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi vakance@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darbavietu. www.vtua.gov.lv

* Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.


OP 2018/27.AKK4

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu - iepirkumu speciālists (uz noteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā izglītība tiesību zinātnē

- priekšroka pretendentam ar pieredzi tiešās valsts pārvaldes iestādē

- priekšroka pretendentam, kurs ir ieguvis personas datu aizsardzības speciālista apliecību un ir tiesīgs veikt personas datu aizsardzības speciālista pienākumus

- pieredze publisko iepirkumu veikšanā ne mazāk kā 1 gadu

- pieredze juridiska rakstura dokumentu projektu (publisko iepirkumu nolikumu, tehnisko specifikāciju, protokolu, rīkojumu, aktu, līgumu, iekšējo normatīvo aktu) sagatavošanā

- publisko iepirkumu normatīvo aktu pārzināšana

- vēlamas zināšanas par nekustamo īpašumu pārvaldīšanu

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja strādāt komandā

- spēja analizēt liela apjoma informāciju, izdarīt secinājumus, augsta atbildības izjūta, precizitāte

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, plānot savu darbu un noteikt prioritātes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datubāzēm

- vēlamas autotransporta vadīšanas tiesības

Galvenie pienākumi:

- piedalīties publisko iepirkuma komisijas darbā

- izstrādāt publisko iepirkumu nolikumu un tehniskās specifikācijas projektus, gatavot citu dokumentāciju, kas saistīta ar publisko iepirkumu un sagādes organizēšanu

- publisko iepirkumu norises gaitas protokolēšana

- līgumu projektus izstrādāšana, saskaņošana

- publicēt informāciju par plānotiem un noslēgtiem līgumiem IUB mājaslapā

- plānošanas dokumentu, pārskatu un atskaišu sagatavošana un kontrolēšana

- dažāda veida juridisku dokumentu sagatavošana

- atbalsts dažādu juridisku jautājumu risināšanā

Piedāvājam:

- mēnešalga no 835 līdz 1190 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)

- sociālās garantijas

Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi vakance@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darbavietu. www.vtua.gov.lv

* Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.


OP 2018/27.AKK5

Pārtikas drošības, dzīvnieku veselības un vides zinātniskais institūts "BIOR" aicina savam kolektīvam pievienoties Juridiskās nodaļas vecāko referentu/-i (pilna slodze, uz nenoteiktu laiku)

Prasības:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (var būt pēdējo kursu students/-e)

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, internets)

- teicamas valsts valodas un labas angļu valodas zināšanas mutvārdos un rakstos

- analītiskā domāšana un spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, komunikabilitāte

- augsta atbildība un precizitāte

- darba pieredze valsts pārvaldē, darba pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un augstākā juridiskā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību

Pienākumi:

- juridisku dokumentu projektu sagatavošana

- līgumu reģistra uzturēšana

Piedāvājam:

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi starptautiski atzītā Institūtā

- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu

- patīkamu darba vidi

- stabilas sociālas garantijas

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli un CV ar norādi "Juridiskās nodaļas vecākais referents") lūdzam sūtīt elektroniski (e-pasta adrese: personals@bior.lv) līdz 2018. gada 25. februārim.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti konkursa 2. kārtai. Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Tālr. uzziņām 67620668. Adrese: Lejupes iela 3, Rīga, LV-1076, mājaslapa www.bior.lv.


OP 2018/27.AKK6

Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina atklātu konkursu uz valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātris" valdes locekļa amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- nevainojama reputācija

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās vai humanitārajās zinātnēs (ekonomista izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- vismaz 2 (divu) gadu darba pieredze vadošā amatā valsts vai pašvaldības iestādē, kapitālsabiedrībā, biedrībā vai nodibinājumā (iegūta pēdējo 7 (septiņu) gadu laikā)

- teicamas latviešu valodas un labas vismaz 2 (divu) svešvalodu (tai skaitā krievu valodas) zināšanas (vismaz C1 līmenis valsts valodai, vismaz B2 līmenis mutvārdu saziņas prasmēs svešvalodām atbilstoši Europass Valodu pases pašnovērtējuma tabulai http://www.europass.lv/valodu-pase)

- zināšanas un izpratne par kultūras nozari (īpaši par teātra nozari)

- zināšanas un izpratne par valsts kapitālsabiedrības darbību un vadību, tai skaitā finanšu vadību

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- stratēģiskās plānošanas spējas

- labas darba organizācijas un vadības prasmes

- sagatavojis un iesniedzis Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātra iepriekšējās 3 (trīs) gadu finanšu darbības izvērtējumu un turpmākās finanšu darbības piedāvājumu 5 (pieciem) gadiem, kurā norādīti tā īstenošanas veidi un līdzekļi

Konkursa pretendentiem/-ēm līdz 2018. gada 26. februārim jānosūta pieteikums pa pastu vai jāiesniedz personīgi (ievietots slēgtā aploksnē) Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā K. Valdemāra ielā 11a, Rīgā, 21. kabinetā, LV-1364 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 26.02.2018.), vai elektroniski uz e-pasta adresi vakances@km.gov.lv ar norādi "Pieteikums konkursam uz valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātris" valdes locekļa amatu" šādi dokumenti:

- pieteikuma anketa (pieejama Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv sadaļā "Vakances")

- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae) (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas))

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds)

- pretendenta izstrādāts Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātra iepriekšējās 3 (trīs) gadu finanšu darbības izvērtējums un turpmākās finanšu darbības attīstības piedāvājums 5 (pieciem) gadiem, kurā norādīti tā īstenošanas veidi un līdzekļi (teksta apjoms - ne vairāk kā 3 (trīs) līdz 5 (piecas) A4 formāta lapas) (informācija par Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātra darbību pieejama - http://www.trd.lv/lv/teatris/par-kapitalsabiedribu/)

- kā arī citi dokumenti, kurus pretendents/-e uzskata par nepieciešamu pievienot

Tālr. uzziņām 67330218.


OP 2018/27.AKK7

Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078) ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un dabas resursu izmantošanas jomā

Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Radiācijas drošības centra Inspekcijas daļas vecākais inspektors (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Piedāvājam:

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē un profesionālo izaugsmi, lai varētu pārstāvēt Latviju starptautiskās darba sanāksmēs

- iespēju papildināt ar radiācijas drošību saistītas zināšanas un prasmes Latvijā vai ārvalstīs rīkotās apmācībās

- iespēju piedalīties ar radiācijas drošību saistītos projektos

- darbu komandā kopā ar profesionāliem un atsaucīgiem darba kolēģiem

- atalgojumu no 750 līdz 950 euro pirms nodokļu nomaksas

- veselības apdrošināšanu

Galvenie amata pienākumi:

- veikt inspekcijas pārbaudes vietās, kur notiek darbības ar jonizējošā starojuma avotiem Latvijas teritorijā

- sastādīt pārbaudes aktus un administratīvo pārkāpumu protokolus par pārbaudes rezultātiem

- piedalīties valsts teritorijā vai uz valsts robežas atklāta nezināma jonizējošā starojuma avota identifikācijā (veicot mērījumus), izbraucot uz notikuma vietu

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība fizikā, ķīmijā, bioloģijā vai citās eksakto zinātņu jomās, medicīnas fizikā, medicīnā

- pieredze darbā ar jonizējošo starojumu, apgūti kursi radiācijas fizikā, radiācijas ķīmijā, radiobioloģijā vai medicīnas fizikā vai iegūta pēcdiploma apmācība radiācijas drošībā, kā arī atbilstoša pieredze amatā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas

- labas prasmes strādāt ar standarta biroja programmatūru

- labas komunikācijas prasmes

- izpratne par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu procesu, kā arī dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu valsts iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības radiācijas drošības un kodoldrošības normatīvajiem aktiem tiks uzskatīta par priekšrocība

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - RDC vecākais inspektors"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1.stāvs) vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv.

Tālr. uzziņām 67084203.


OP 2018/27.AKK8

Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078) ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un dabas resursu izmantošanas jomā

Valsts vides dienests izsludina konkursu uz ierēdņa amatu - Zvejas kontroles departamenta Jūras kontroles daļas vecākais inspektors (1 vakance uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas

- darbu komandā kopā ar profesionāliem un atsaucīgiem darba kolēģiem

- atalgojumu no 750 līdz 970 euro pirms nodokļu nomaksas

- veselības apdrošināšanu

Galvenie amata pienākumi:

- veikt zvejas kontroli uz Latvijas kuģiem, kas zvejo Eiropas Savienības dalībvalstu, trešo valstu un starptautiskajos ūdeņos, kā arī uz citu Eiropas Savienības dalībvalstu zvejas kuģiem

- atklāto pārkāpumu gadījumos uzsākt administratīvo lietvedību un nodrošināt lietas izskatīšanu un lēmuma pieņemšanu, kā arī to izpildes kontroli

- veikt informācijas apkopošanu un analīzi par zvejas aktivitātēm Latvijas jūras ūdeņos un zivju izkraušanu Latvijas ostās

- sagatavot informāciju Latvijas Republikas valsts institūcijām, Eiropas Komisijai un Eiropas Zvejas Kontroles Aģentūrai, iestādes kompetencē esošajos jautājumos

- piedalīties metodisko un uzraudzības dokumentu izstrādāšanā

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- vismaz 1. līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē, jūrniecībā vai dabas zinātnēs

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas darba pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī (runāt un rakstīt prasme). Amata pienākumu pildīšana saistīta ar zvejas kontroli, informācijas sagatavošanu ārvalstu institūcijām pārvaldes kompetencē esošajos jautājumos, dalību starptautiskajās sanāksmēs u. c.

- profesionālā pieredze (vismaz 1 gads) valsts pārvaldē, jūrniecībā vai vides aizsardzības nozarē (profesionālā pieredze jūrniecībā, vides aizsardzības nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Word, Microsoft Excel)

- laba fiziskā sagatavotība

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros

- labas komunikācijas spējas

- prasme un vēlēšanās strādāt komandā

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - Jūras kontroles daļas vecākais inspektors"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1.stāvs) vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv. Tālr. uzziņām 67084203, 67807936.


OP 2018/27.AKK9

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats: Juridiskā un pārvaldes organizācijas departamenta Personāla daļas vadītājs

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 1250-1500 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- vadīt, plānot, organizēt un koordinēt daļas darbu

- nodrošināt personālvadības procesu attīstību Pārvaldē saskaņā ar Pārvaldes mērķiem un stratēģiju, kā arī nodrošināt personāla lietvedības atbilstību Latvijas Republikas normatīvo aktu prasībām

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība personāla vadībā, tiesību zinātnē vai augstākā izglītība, kas papildināta ar kursiem personāla vadībā

- darba pieredze vadošā amatā personālvadības jomā

- valsts civildienesta, darba tiesisko attiecību un valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un to lietošana praksē

- pieredze iestādes iekšējo normatīvo aktu izstrādē vai personālvadības procesu aprakstu izstrādē

- pieredze darbā ar personāla uzskaites datubāzēm, piemēram, Resursu vadības sistēmu "Horizon" vai līdzīgu

- ļoti labas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli, kas raksturo 3., 4. un 5. punktā minēto pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, Curriculum Vitae, kā arī apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") - iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, līdz 16. februārim. Konsultācijas pa tālruni 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/27.AKK10

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz vakanto Dobeles nodaļas KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTA amata vietu (darbinieka amats uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā, otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai pirmā līmeņa augstākā izglītība

- vēlama pieredze darbā ar tiesību aktiem (pieteikuma vēstulē norādīt - kādiem)

- izpratne par Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes sniegtajiem pakalpojumiem

- izpratne par e-pakalpojumiem

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas

- pieredze darbā ar datubāzēm (pieteikuma vēstulē norādīt, ar kādām datubāzēm)

- zināšanas lietvedībā

- labas prasmes darbā ar datoru

- vēlama darba pieredze klientu apkalpošanas jomā (vēlams valsts pārvaldē) - vismaz 1 gads

Galvenie amata pienākumi:

- klientu apkalpošana klientu apkalpošanas zālē

- darbs ar informācijas sistēmām

Pārvalde piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu 675 EUR pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un pēc pārbaudes laika līdz 725 EUR (atalgojums atkarīgs no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā)

- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus Dobelē, Uzvaras ielā 4

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- CV

- izglītības dokumentu kopija

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Dokumentus var iesniegt 15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis":

- nosūtot pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, adrese: Čiekurkalna 1. līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026;

- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentā Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīga, LV-1026;

- nosūtot uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv ar norādi "pieteikums Dobeles KAS amatam".

Uzziņas pa tālruni 67219497.


OP 2018/27.AKK11

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Stratēģiskās plānošanas un finansēšanas departamenta direktora vietnieks, Iekšējās kontroles nodaļas vadītājs (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja tava pieredze kvalitātes vadības jautājumos un iekšējās kontroles sistēmas darbības nodrošināšanā palīdzēs radīt modernu un efektīvu būvniecības valsts kontroli, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- plānot, organizēt, vadīt un kontrolēt nodaļas darbu, piedalīties departamenta darba plānošanā un stratēģiskajā vadībā

- nodrošināt Biroja iekšējās kontroles sistēmas darbību un procesu vadību, koordinēt iestādes un tās struktūrvienību iekšējo dokumentu izstrādi, saskaņošanu, uzturēšanu un aktualizāciju

- organizēt un koordinēt efektīvu kvalitātes vadības sistēmas darbību

- nodrošināt neatbilstību vadību - disciplinārlietu izmeklēšanu, saņemto sūdzību izskatīšanu, apstrīdēto administratīvo aktu tiesiskuma pārbaudi, auditos konstatēto neatbilstību novēršanu

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība kvalitātes vadībā, inženierzinātnē, ekonomikas zinātnē, tiesību zinātnēs vai līdzvērtīgi

- iepriekšējā pieredze (vismaz trīs gadi) kvalitātes vadības sistēmas izstrādāšanas un procesu vadības jomā, praktiska pieredze iestādē vai uzņēmumā ar stratēģiskas vadības un iekšējā audita procesiem, pieredze darbā ar administratīvo aktu tiesiskuma pārbaudi, iepriekšējā pieredze vadošā amatā ar amata aprakstā norādīto pienākumu izpildi

- prasme organizēt savu un struktūrvienības darbu, motivēt un attīstīt komandu

- teicamas valsts valodas, labas angļu un krievu valodas prasmes

- teicamas komunikācijas, prezentācijas sagatavošanas un vadīšanas prasmes

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu

Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli, un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Stratēģiskās plānošanas un finansēšanas departamenta direktora vietnieka, Iekšējās kontroles nodaļas vadītāja amata konkursam" līdz 2018. gada 19. februārim.

Ar pretendentiem/-ēm, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada 2. martam.

Uzziņas pa tālruni 67013304.

Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, vai pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)