Laidiens: 27.12.2018., Nr. 252

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/252.AKK1

SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģistrācijas Nr. 90009756700) izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Veselības veicināšanas departamenta Veselības veicināšanas vadības nodaļas vadītājs/-a (uz nenoteiktu laiku )

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība medicīnas vai sabiedrības veselības jomā

- praktiskā darba pieredze veselības aprūpes vai sabiedrības veselības sistēmā ne mazāk kā trīs gadi

- pieredze amatā valsts pārvaldes vai pašvaldību institūcijā ne mazāk kā divi gadi

- pieredze kolektīva vadīšanā ne mazāk kā viens gads

- prasme strādāt psiholoģiski sarežģītās situācijās

- prasme deleģēt un koordinēt pienākumu izpildi, motivēt darbiniekus

- labas komunikācijas un psiholoģiskās saskarsmes spējas

- spēja risināt problēmsituācijas, argumentēti izteikt savu viedokli

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja apkopot un analizēt informāciju un sagatavot to prezentācijas veidā

- zināšanas un izpratne par sabiedrības veselības veicināšanu un valsts pārvaldes darba specifiku

- prasme veikt lietišķo saraksti ar valsts un ārvalstu institūcijām

- augstākā līmeņa 1.pakāpes (C1) valsts valodas prasmes līmenis

- labas angļu valodas zināšanas sadarbībai ar ārvalstu sadarbības partneriem

- prasme efektīvi pielietot jaunākās darba organizācijas formas un informācijas tehnoloģijas

- labas datorprasmes MS Office (Word, Excel, PowerPoint) un interneta pārlūkprogrammās

Galvenie pienākumi:

- plānot nodaļas darba procesu saskaņā ar Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) un departamenta darba plāniem, nosakot konkrētu darba uzdevumu izpildes secību un termiņus, kontrolēt to izpildi

- vadīt nodaļas ikdienas darbu, veikt kontroli par nodaļas darbinieku amatu aprakstos paredzēto pienākumu izpildi, SPKC iekšējo normatīvo aktu izpildi un darba kārtības noteikumu ievērošanu

- nodrošināt pasākumu īstenošanu veselīga uztura, fizisko aktivitāšu veicināšanas, psihiskās veselības veicināšanas un citās veselības veicināšanas jomās

- atbilstoši pilnvarojumam pārstāvēt SPKC intereses valsts un pašvaldību institūcijās, nevalstiskajās organizācijās, kā arī attiecībās ar juridiskajām personām vai ārvalstu institūciju pārstāvjiem savas profesionālās kompetences ietvaros

- deleģēto pilnvaru ietvaros piedalīties tematiskajās konferencēs, semināros, komisijās, apspriedēs, darba grupās un citos pasākumos nodaļas kompetencē esošo jautājumu izklāstīšanai, apspriešanai vai risināšanai

- nodrošināt kvalitatīvu sarakstes dokumentu projektu sagatavošanu ar valstiskām, nevalstiskām un citām institūcijām, kā arī juridiskām un fiziskām personām

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu komandā

- iespēju profesionāli augt un pilnveidot zināšanas

- atalgojumu atbilstoši 11.mēnešalgu grupai no 1052,00 EUR (bruto) atbilstoši piešķirtajai kategorijai

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV), apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, augstāko izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas, redzējumu par veselības veicināšanas prioritātēm un attīstību (ne vairāk kā uz divām A4 formāta lpp) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt uz e-pasta adresi atlase@spkc.gov.lv ar norādi "Veselības veicināšanas vadības nodaļas vadītāja amata vakance".

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti konkursa otrajai kārtai.

Uzziņas pa tālr. 67387617, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, Slimību profilakses un kontroles centrs informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa norisi;

2) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Slimību profilakses un kontroles centrs, kontaktinformācija: Duntes iela 22, K-5, Rīga, LV-1005.


OP 2018/252.AKK2

Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina atklātu konkursu uz 2.novada nodaļas jaunsargu instruktora amatu Vārkavas un Līvānu novados (1 slodze) uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- organizēt jaunsargu kandidātu uzņemšanu Jaunsardzē un nodrošināt mācību grupu komplektēšanu atbilstoši jaunsargu programmas specifikai

- plānot, organizēt un vadīt jaunsargu praktiskās un teorētiskās nodarbības atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- sagatavot nepieciešamo dokumentāciju par pasākumu organizēšanu (tāmes, dienas kārtību, nodarbību plānus u.c.) atbilstoši metodiskajiem norādījumiem

- veikt jaunsargu vienības mācību darba analīzi, iesniegt priekšlikumus par mācību darba pilnveidošanu

- ievadīt informāciju par vienības jaunsargiem un mācību grupu aktivitātēm datu bāzē e-klase

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Bērnu tiesību aizsardzības likuma 72.panta piektajā un sestajā daļā minētajām prasībām

- augstākā vai vidējā profesionālā izglītība, kas papildināta ar 72 stundu apmācību programmu pedagoģijā

- militārā izglītība - vismaz jaunākā instruktora kurss

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai pedagoģiskā darba pieredze (ne mazāk kā viens gads)

- pieredze militārajā jomā

- interešu izglītības jomu reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana

- izpratne par valsts pārvaldi, aizsardzības nozari un Jaunsardzes un informācijas centra vietu tajā

- pieredze MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī

- "B" kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme apgūt darbam nepieciešamās zināšanas un prasmes, regulāri piedalīties kvalifikācijas celšanas pasākumos

- labas plānošanas un organizēšanas prasmes

- spēja strādāt komandā

Priekšroka tiks dota pretendentiem, kuri beiguši jaunākā instruktora vai instruktora speciālista kursu Nacionālo bruņoto spēku Instruktoru skolā.

Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī (9.mēnešalgu grupa). Bruto mēnešalga no 673 līdz 1100 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei un kvalifikācijas).

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2019.gada 16.janvārim. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu - Jaunsardzes un informācijas centrs (K.Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV-1473) vai uz e-pastu: konkursi@jic.gov.lv. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Papildu informācija par Jaunsardzi interneta mājaslapā www.jic.gov.lv.

Tālr. uzziņām 26166063, 67335370, 67335351.

Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.kārtai. Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus.

Jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti tikai šī konkursa norisei.


OP 2018/252.AKK3

Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina atklātu konkursu uz 2.novada nodaļas jaunsargu instruktora amatu Rēzeknē un Rēzeknes novadā (1 slodze) uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- organizēt jaunsargu kandidātu uzņemšanu Jaunsardzē un nodrošināt mācību grupu komplektēšanu atbilstoši jaunsargu programmas specifikai

- plānot, organizēt un vadīt jaunsargu praktiskās un teorētiskās nodarbības atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- sagatavot nepieciešamo dokumentāciju par pasākumu organizēšanu (tāmes, dienas kārtību, nodarbību plānus u.c.) atbilstoši metodiskajiem norādījumiem

- veikt jaunsargu vienības mācību darba analīzi, iesniegt priekšlikumus par mācību darba pilnveidošanu

- ievadīt informāciju par vienības jaunsargiem un mācību grupu aktivitātēm datu bāzē e-klase

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Bērnu tiesību aizsardzības likuma 72.panta piektajā un sestajā daļā minētajām prasībām

- augstākā vai vidējā profesionālā izglītība, kas papildināta ar 72 stundu apmācību programmu pedagoģijā

- militārā izglītība - vismaz jaunākā instruktora kurss

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai pedagoģiskā darba pieredze (ne mazāk kā viens gads)

- pieredze militārajā jomā

- interešu izglītības jomu reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana

- izpratne par valsts pārvaldi, aizsardzības nozari un Jaunsardzes un informācijas centra vietu tajā

- pieredze MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī

- "B" kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme apgūt darbam nepieciešamās zināšanas un prasmes, regulāri piedalīties kvalifikācijas celšanas pasākumos

- labas plānošanas un organizēšanas prasmes

- spēja strādāt komandā

Priekšroka tiks dota pretendentiem, kuri beiguši jaunākā instruktora vai instruktora speciālista kursu Nacionālo bruņoto spēku Instruktoru skolā.

Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī (9.mēnešalgu grupa). Bruto mēnešalga no 673 līdz 1100 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei un kvalifikācijas).

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2019.gada 16.janvārim. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu - Jaunsardzes un informācijas centrs (K.Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV-1473) vai uz e-pastu: konkursi@jic.gov.lv. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Papildu informācija par Jaunsardzi interneta mājaslapā www.jic.gov.lv.

Tālr. uzziņām 26166063, 67335370, 67335351.

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.kārtai. Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus.

Jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti tikai šī konkursa norisei.


OP 2018/252.AKK4

Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina atklātu konkursu uz 2.novada nodaļas jaunsargu instruktora amatu Ilūkstes novadā (1 slodze) uz noteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- organizēt jaunsargu kandidātu uzņemšanu Jaunsardzē un nodrošināt mācību grupu komplektēšanu atbilstoši jaunsargu programmas specifikai

- plānot, organizēt un vadīt jaunsargu praktiskās un teorētiskās nodarbības atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- sagatavot nepieciešamo dokumentāciju par pasākumu organizēšanu (tāmes, dienas kārtību, nodarbību plānus u.c.) atbilstoši metodiskajiem norādījumiem

- veikt jaunsargu vienības mācību darba analīzi, iesniegt priekšlikumus par mācību darba pilnveidošanu

- ievadīt informāciju par vienības jaunsargiem un mācību grupu aktivitātēm datu bāzē e-klase

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Bērnu tiesību aizsardzības likuma 72.panta piektajā un sestajā daļā minētajām prasībām

- augstākā vai vidējā profesionālā izglītība, kas papildināta ar 72 stundu apmācību programmu pedagoģijā

- militārā izglītība - vismaz jaunākā instruktora kurss

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai pedagoģiskā darba pieredze (ne mazāk kā viens gads)

- pieredze militārajā jomā

- interešu izglītības jomu reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana

- izpratne par valsts pārvaldi, aizsardzības nozari un Jaunsardzes un informācijas centra vietu tajā

- pieredze MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī

- "B" kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme apgūt darbam nepieciešamās zināšanas un prasmes, regulāri piedalīties kvalifikācijas celšanas pasākumos

- labas plānošanas un organizēšanas prasmes

- spēja strādāt komandā

Priekšroka tiks dota pretendentiem, kuri beiguši jaunākā instruktora vai instruktora speciālista kursu Nacionālo bruņoto spēku Instruktoru skolā.

Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī (9.mēnešalgu grupa). Bruto mēnešalga no 673 līdz 1100 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei un kvalifikācijas).

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2019.gada 16.janvārim. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu - Jaunsardzes un informācijas centrs (K.Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV 1473) vai uz e-pastu: konkursi@jic.gov.lv. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Papildu informācija par Jaunsardzi interneta mājaslapā www.jic.gov.lv.

Tālr. uzziņām 26166063, 67335370, 67335351.

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.kārtai. Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus.

Jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti tikai šī konkursa norisei.


OP 2018/252.AKK5

Veselības inspekcija izsludina atklātu konkursu uz vakanto Farmācijas departamenta Komercprakses nodaļas inspektora (-es) ierēdņa amatu (profesijas kods 2422 07), viena amata vieta uz nenoteiktu laiku

Aicinām pievienoties mūsu komandai uz sadarbību ar klientiem vērstu kolēģi.

Ja esi:

- ieguvis (-usi) augstāko izglītību veselības aprūpē, ķīmijā, tiesībzinībās, ekonomikā vai informācijas tehnoloģiju jomā un vēlams viena gada praktisko darba pieredzi reklāmas/komercprakses, mārketinga vai informācijas tehnoloģiju jomās

- orientēts (-a) uz klientu un rezultātu

- spēj pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- komunikabls (-a) ar labām valsts valodas (C1 līmenis) un divu svešvalodu (angļu, krievu) zināšanām

- un atbilsti Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas

- papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem

- veselības apdrošināšanu pēc trīs mēnešiem no darba uzsākšanas

- darbu labiekārtotās biroja telpās un atsaucīgus kolēģus

- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

- apmācību darba uzsākšanas periodā

Lai tu varētu veikt šādus galvenos pienākumus:

- sadarboties ar nevalstiskajām organizācijām, fiziskām un juridiskām personām, veicot uzraudzību farmācijas jomā

- konsultēt klientus par zāļu reklamēšanas kārtību, nodrošinot normatīvo aktu prasībām atbilstošas zāļu reklāmas izplatīšanu

- veikt kontroles, sastādīt administratīvi pārkāpumu protokolus par farmaceitiskās darbības pārkāpumiem, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt tajās lēmumus

- izskatīt klientu iesniegumus un sagatavot atbildes

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors Komercprakses nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) jāiesniedz līdz 2019.gada 6.janvārim Veselības inspekcijas, reģ. Nr. 90002448818, Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā, adrese: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv. Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, Veselības inspekcijas informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Veselības inspekcija, kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012. Tālr. uzziņām 67819675.


OP 2018/252.AKK6

Veselības inspekcija izsludina atklātu konkursu uz vakanto Farmācijas departamenta Zāļu kontroles nodaļas inspektora (-es) ierēdņa amatu (profesijas kods 2422 07) divas amata vietas uz nenoteiktu laiku

Ja esi:

- ieguvis (-usi) augstāko izglītību veselības aprūpē, ķīmijā vai tiesībzinībās un viena gada darba pieredzi farmācijas jomā

- orientēts (-a) uz klientu un rezultātu

- spēj pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- komunikabls (-a) ar labām valsts valodas (C1 līmenis) un divu svešvalodu (angļu, krievu) zināšanām

- un atbilsti Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Pievienojies, un mēs nodrošināsim ar:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju profesionāli augt un papildināt zināšanas

- papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem

- veselības apdrošināšanu pēc trīs mēnešiem no darba uzsākšanas

- darbu labiekārtotās biroja telpās un atsaucīgus kolēģus

- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

- apmācību darba uzsākšanas periodā

Lai tu varētu veikt šādus galvenos pienākumus:

- veidot efektīvu komunikāciju ar klientiem, strādājot ar nozares profesionāļiem un veicot uzraudzību farmācijas jomā

- līdzdarboties darba grupās, projektos, starptautiskajā sadarbībā

- konsultēt klientus par zāļu izplatīšanas kārtību

- veikt kontroles, sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus tajās

- izskatīt klientu iesniegumus un sagatavot atbildes

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors Zāļu kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniedz līdz 2019.gada 6.janvārim Veselības inspekcijas, reģ. Nr. 90002448818, Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā, adrese: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv. Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, Veselības inspekcijas informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Veselības inspekcija, kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012. Tālr. uzziņām 67819675.


OP 2018/252.AKK7

Veselības inspekcija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -Sabiedrības veselības departamenta Sabiedrības veselības kontroles nodaļas inspektors/-e (profesijas kods 2422 07) (divas amata vietas uz noteiktu laiku)

Aicinām pievienoties mūsu komandai uz sadarbību ar klientiem vērstu kolēģi, lai, kopā strādājot, mazinātu riskus sabiedrības veselībai.

Ja esi:

- ieguvis (-usi) akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību sabiedrības veselībā vai veselības aprūpē un tev ir divu gadu darba pieredze veselības nozarē

- orientēts (-a) uz klientu un rezultātu

- spēj pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- komunikabls (-a) ar labām valsts valodas (C1 līmenis) un divu svešvalodu (angļu, krievu) zināšanām

- ieguvis B kategorijas autovadītāja tiesības, jo darba braucienos vadīsi iestādes automašīnu

- un atbilsti Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju profesionāli augt un papildināt zināšanas

- papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem

- veselības apdrošināšanu pēc trīs mēnešiem no darba uzsākšanas

- darbu labiekārtotās biroja telpās un atsaucīgus kolēģus

- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

- apmācību darba uzsākšanas periodā

Lai tu varētu veikt šādus galvenos pienākumus:

- sadarboties ar nevalstiskajām organizācijām, fiziskām un juridiskām personām, veicot uzraudzību izglītības, veselības aprūpes, skaistumkopšanas u.c. organizācijās sabiedrības veselības jomā

- konsultēt klientus par normatīvo aktu prasībām sabiedrības veselības jomā

- veikt kontroles un konstatējot neatbilstības uzdot veikt korektīvās rīcības sastādīt administratīvi pārkāpumu protokolus par pārkāpumiem, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt tajās lēmumus

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums ar norādi inspektors Sabiedrības veselības kontroles nodaļā), jāiesniedz līdz 2019.gada 6.janvārim Veselības inspekcijas, reģ. Nr. 90002448818, Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā, adrese: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv. Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, Veselības inspekcija informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Veselības inspekcija, kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012. Tālr. uzziņām 67819675.


OP 2018/252.AKK8

Liepājas Universitāte (reģ. Nr. 3042000219) izsludina konkursu uz vakantajām vietām Kurzemes Humanitārajā institūtā

- vadošais pētnieks valodniecības lietišķās valodniecības apakšnozarē - 3 vietas (nepilna slodze)

Darba alga pilnai slodzei ne mazāk kā 765 euro mēnesī.

Konkursa pretendentiem ne vēlāk kā viena mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Liepājas Universitātes personāldaļā (Liepājā, Lielā ielā 14, 301.kabinetā) šādi dokumenti:

- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā,

- apstiprinātas dokumentu kopijas, kas apliecina zinātniskos grādus un zinātniskā darba pieredzi,

- dzīves un darba gājums (CV) un publicēto darbu saraksts par pēdējiem sešiem gadiem,

- citi dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot pieteikumam, lai labāk raksturotu savu kvalifikāciju.

Liepājas Universitātes pasta adrese: Lielā iela 14, Liepāja, LV-3401.

Informācija pa tālr. 63407782 (personāldaļa).


OP 2018/252.AKK9

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Bērnu un ģimenes politikas departamenta vecākais referents (uz noteiktu laiku - 5 mēneši)

Galvenie amata pienākumi:

- realizēt ārvalstu adopcijas procesa tiesisko mehānismu atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajam (informācijas sniegšana par adopcijas jautājumiem un norīkojuma par personīgu iepazīšanos ar bērnu sagatavošana, iesniegto adoptētāja dokumentu pārbaude atbilstībai tiesību aktiem, adopcijas atļauju vai atteikumu sagatavošana ārvalstu adopcijai u. c.)

- datu par adoptētājiem, adoptējamiem bērniem ievadīšana datubāzēs, to aktualizēšana atbilstoši turpmākajam adopcijas procesam

- sniegt konsultācijas par ārvalstu adopciju adoptētājiem, bērnu ārpusģimenes aprūpes iestādēm, bāriņtiesām, ārvalstu kompetentajām iestādēm

- sagatavot atbildes uz iesniegtajiem iesniegumiem par adopcijas jautājumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās vai tiesību zinātnēs

- labas zināšanas ārpusģimenes aprūpes un bērnu tiesību aizsardzības jautājumos

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju

- teicamas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes

- labas datorprasmes un citas biroja tehnikas lietošanas prasmes

Mēs piedāvājam:

- atalgojumu 796 EUR līdz 1034 EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus

- darbavietu Rīgas centrā

- atbalstu darba un ģimenes līdzsvaram, t.sk. īslaicīgas ministrijas bērnistabas izmantošanas iespējas

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" nosūtot elektroniski uz e-pastu: LM_Atlase@lm.gov.lv vai pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, tālr. uzziņām 67021632 un 67021628.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Labklājības ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi

- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Labklājības ministrija.


OP 2018/252.AKK10

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Dienvidzemgales pārvaldes inspektors veterinārās uzraudzības jomā (vien amata vieta uz nenoteiktu laiku) (darba vieta: Kristapa Helmaņa iela 10, Jelgava)

Ja tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā

- pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- datorlietotāja prasmes (MS Office) līmenī, kas ir atbilstošas kvalitatīvai darba pienākumu veikšanai

- ļoti labas latviešu valodas zināšanas, krievu valodas zināšanas un angļu valodas pamatzināšanas, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru amata darbības jomā

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- prasme plānot savu laiku un noteikt prioritātes

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes atbildīgā un dinamiskā darbā:

- veicot kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos

- kontrolējot veterinārajā nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sniedzot atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu ievērošanu amata kompetences robežās

Pievienojies mūsu komandai un iegūsi:

- neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai, no 755 EUR līdz 780 EUR

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi pēc nostrādātiem 4 mēnešiem

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi: konkursi@pvd.gov.lv ar norādi - Dienvidzemgales pārvaldes inspektors veterināras uzraudzības jomā. Tālr. uzziņām 67027529.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.


OP 2018/252.AKK11

Labklājības ministrijas Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisija izsludina konkursu uz vakanto Pirmstiesas strīdu izskatīšanas un juridiskā atbalsta nodaļas ierēdņa amata vietu - vecākais jurists (uz nenoteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- draudzīgu kolektīvu un uz cilvēciskām vērtībām vērstu darba vidi

- savu ideju realizēšanas iespēju valsts iestādē

- komunikācijas iespējas ar dažādu paaudžu cilvēkiem

- mēnešalgu no 895 līdz 1200 EUR (atbilstoši 10.mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās

kategorijas)

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)

Būtiskākie amata pienākumi:

- nodrošināt interešu pārstāvību tiesvedībās, tostarp, pieteikumu, paskaidrojumu un citas ar tiesvedību saistītās dokumentācijas sagatavošanu, kā arī dalību tiesas sēdēs

- nodrošināt iepirkumu procedūru organizēšanu un veikšanu

- nodrošināt administratīvo aktu projektu sagatavošanu, kā arī citu struktūrvienību sagatavoto lēmumu iepriekšējās papildpārbaudes un pēcpārbaudes veikšanu

- sagatavot atbildes uz citu iestāžu un iedzīvotāju vēstulēm, sūdzībām un iesniegumiem

- sagatavot līgumu projektus saimnieciskajos jautājumos

- sagatavot, analizēt vai sniegt atzinumus par normatīvo aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vismaz 2 gadu pieredze administratīvo aktu sagatavošanā

- vismaz 2 gadu pieredze darbā valsts pārvaldē juridiskajos jautājumos

- darba pieredze juridiskajos jautājumos, administratīvo aktu un līgumu izstrādē un juridiskajā izvērtēšanā; pieredze iestādes pārstāvēšanai tiesā

- pieredze ārējo un iekšējo normatīvo aktu sagatavošanā

- zināšanas un izpratne normatīvo aktu piemērošanā, tostarp, administratīvo aktu sagatavošanā.novērtēt cilvēka funkcionēšanu

- problēmu risināšanas prasmes, elastība, radošums, spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- latviešu valodas zināšanas C2 līmenī

- labas datorprasmes (Word, Excel, Internet, PowerPoint) un labas iemaņas darbā ar biroja tehniku

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas gaidām pa pastu vai elektroniski 10 dienu laikā Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331, e-pasts: atlase@lm.gov.lv, tālr. uzziņām 67021645.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Labklājības ministrija, adrese: Skolas iela 28, Rīga.


OP 2018/252.AKK12

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību

Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un atbalsts

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais auditors uz nenoteiktu laiku Eiropas Savienības fondu revīzijas departamentā

Eiropas Savienības fondu revīzijas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina revīzijas iestādes funkcijas Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības ietvaros.

Revīzijas iestādes galvenais uzdevums ir sniegt neatkarīgu un objektīvu atzinumu Eiropas Komisijai un donorvalstīm par Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības vadības un kontroles sistēmas darbības efektivitāti un deklarēto izdevumu likumību un pareizību.

Revīzijas iestādes kompetencē ir šādi Eiropas Savienības fondi un ārvalstu finanšu instrumenti:

- Eiropas Savienības struktūrfondi un Kohēzijas fonds

- vispārīgās programmas "Solidaritāte un migrācijas plūsmu pārvaldība" fondi

- Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instruments un Norvēģijas finanšu instruments

- iekšējās drošības fonds un Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonds

- Eiropas Atbalsta fonds vistrūcīgākajām personām

Ja tev ir:

- akadēmiskā augstākā vai profesionālā augstākā izglītība sociālajās, tiesību, matemātikas zinātnēs, komerczinībās, vēlams audita, grāmatvedības, ekonomikas vai finanšu specialitātē

- vismaz 3 gadu profesionālā pieredze

- vismaz 1 gada pieredze auditu vai projektu vadībā

- pārzināt Starptautiskos revīzijas standartus[1]

- prasme vadīt un motivēt mazu kolektīvu un koordinēt tā darbu svarīgu un atbildīgu uzdevumu risināšanā, darba racionālas organizācijas principu pārvaldīšana

- prasme pielietot praksē datorprogrammas pēc ievadinstruktāžas un izmantojot rokasgrāmatas

- labas angļu valodas zināšanas, spēja tās pielietot normatīvo aktu lasīšanā un komunikācijā ar Eiropas Komisiju, Eiropas Revīzijas Palātu un citu valstu pārstāvjiem gan mutiski, gan rakstiski

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

ja vēlies uzņemties, būt atbildīgs un veikt:

- Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmas auditus Eiropas Savienības fondu vadībā iesaistītajās institūcijās

- Eiropas Savienības fondu projektu izdevumu revīzijas

ievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu, mēnešalga sākot no 1000 EUR

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Ja vēlies pieteikties konkursā, tev 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai uz e-pastu: pasts@fm.gov.lv šādi dokumenti:

- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī tajā apliecinot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- Curriculum Vitae (CV)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija

- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs

- citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām

Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.

Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.

Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ.Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919, tālrunis: +371-67095405, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju par personas datu apstrādi Finanšu ministrijā var iegūt Finanšu ministrijas tīmekļa vietnē.

______

1Starptautisko revīzijas un apliecinājuma standartu padomes izdotie standarti un Starptautiskās grāmatvežu ētikas standartu padomes izdotais Ētikas kodekss


OP 2018/252.AKK13

Datu valsts inspekcija (reģ.Nr.90001037264) izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā nodaļas jurista/-es ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku

Datu valsts inspekcijas kolektīvā Juridiskā nodaļa nodrošina Datu valsts inspekcijas tiesību aktu projektu izstrādi un tiesiskuma iepriekšējo papildpārbaudi, pārstāvību tiesvedības procesos, administratīvā procesa īstenošanas uzraudzību, atbilžu projektu sagatavošanu uz privātpersonu iesniegumiem, darbības stratēģijas izstrādi un īstenošanas pārraudzību, prioritāšu, uzdevumu un aktivitāšu plānošanu un to izpildes kontroles sistēmas izveidi, piedalās dienesta pārbaužu veikšanā un disciplinārlietu izskatīšanā par Datu valsts inspekcijas amatpersonu darbību.

Ja esi gatavs/-a strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus un nebaidīties uzņemties atbildību. Ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, lai sniegtu ieguldījumu personas datu aizsardzības uzraudzībai Latvijā, tad aicinām pievienoties Datu valsts inspekcijas kolektīvam, kas veic personas datu aizsardzības uzraudzību.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vēlama juridiskā darba pieredze, darba pieredze lēmumu, iekšējo normatīvo aktu, privāttiesisko un publisko tiesību līgumu, starpresoru vienošanos u.c. tiesību aktu projektu izstrādāšanā

- vēlama pieredze pārstāvību nodrošināšanā tiesvedību procesos

- vēlama darba pieredze personas datu aizsardzības jomā

- zināšanas par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu lietvedību

- prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu

- labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbam ar datoru (MS Office)

Piedāvājam:

- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa darbavieta: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga.

Datu valsts inspekcijas Juridiskās nodaļas jurista amatam noteikta 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", III B līmenis (10.mēnešalgu grupa), mēnešalga no 752 EUR līdz 1030 EUR pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīves gaitas aprakstu (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Datu valsts inspekcijai Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011, vai uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Pieteikums konkursam uz Juridiskās nodaļas jurista/-es amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentus par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus un paziņojumā noteiktajā formā (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67686023 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13.pantu, Datu valsts inspekcija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.

Papildu VDAR 13.pantā minēto informāciju jūs varat iegūt Datu valsts inspekcijas mājaslapā http://www.dvi.gov.lv/lv/funkcijas/parvaldiba/.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)