Laidiens: 27.12.2018., Nr. 252
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/252.AKK1
SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģistrācijas Nr. 90009756700)
izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Veselības
veicināšanas departamenta Veselības veicināšanas vadības nodaļas vadītājs/-a
(uz nenoteiktu laiku )
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
medicīnas vai sabiedrības veselības jomā
- praktiskā darba pieredze veselības aprūpes vai sabiedrības veselības
sistēmā ne mazāk kā trīs gadi
- pieredze amatā valsts pārvaldes vai pašvaldību institūcijā ne mazāk kā divi gadi
- pieredze kolektīva vadīšanā ne mazāk kā viens gads
- prasme strādāt psiholoģiski sarežģītās situācijās
- prasme deleģēt un koordinēt pienākumu izpildi, motivēt darbiniekus
- labas komunikācijas un psiholoģiskās saskarsmes spējas
- spēja risināt problēmsituācijas, argumentēti izteikt savu viedokli
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- spēja apkopot un analizēt informāciju un sagatavot to prezentācijas veidā
- zināšanas un izpratne par sabiedrības veselības veicināšanu un valsts
pārvaldes darba specifiku
- prasme veikt lietišķo saraksti ar valsts un ārvalstu institūcijām
- augstākā līmeņa 1.pakāpes (C1) valsts valodas prasmes līmenis
- labas angļu valodas zināšanas sadarbībai ar ārvalstu sadarbības partneriem
- prasme efektīvi pielietot jaunākās darba organizācijas formas un
informācijas tehnoloģijas
- labas datorprasmes MS Office (Word, Excel, PowerPoint) un interneta
pārlūkprogrammās
Galvenie pienākumi:
- plānot nodaļas darba procesu saskaņā ar Slimību profilakses un kontroles
centra (SPKC) un departamenta darba plāniem, nosakot konkrētu darba uzdevumu
izpildes secību un termiņus, kontrolēt to izpildi
- vadīt nodaļas ikdienas darbu, veikt kontroli par nodaļas darbinieku amatu
aprakstos paredzēto pienākumu izpildi, SPKC iekšējo normatīvo aktu izpildi un
darba kārtības noteikumu ievērošanu
- nodrošināt pasākumu īstenošanu veselīga uztura, fizisko aktivitāšu
veicināšanas, psihiskās veselības veicināšanas un citās veselības veicināšanas
jomās
- atbilstoši pilnvarojumam pārstāvēt SPKC intereses valsts un pašvaldību
institūcijās, nevalstiskajās organizācijās, kā arī attiecībās ar juridiskajām
personām vai ārvalstu institūciju pārstāvjiem savas profesionālās kompetences
ietvaros
- deleģēto pilnvaru ietvaros piedalīties tematiskajās konferencēs,
semināros, komisijās, apspriedēs, darba grupās un citos pasākumos nodaļas
kompetencē esošo jautājumu izklāstīšanai, apspriešanai vai risināšanai
- nodrošināt kvalitatīvu sarakstes dokumentu projektu sagatavošanu ar
valstiskām, nevalstiskām un citām institūcijām, kā arī juridiskām un fiziskām
personām
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu komandā
- iespēju profesionāli augt un pilnveidot zināšanas
- atalgojumu atbilstoši 11.mēnešalgu grupai no 1052,00 EUR (bruto)
atbilstoši piešķirtajai kategorijai
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV), apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, augstāko izglītību,
pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas, redzējumu par veselības
veicināšanas prioritātēm un attīstību (ne vairāk kā uz divām A4 formāta lpp) 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt uz e-pasta adresi atlase@spkc.gov.lv ar norādi "Veselības veicināšanas
vadības nodaļas vadītāja amata vakance".
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti konkursa
otrajai kārtai.
Uzziņas pa tālr. 67387617, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, Slimību
profilakses un kontroles centrs informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī konkursa norisi;
2) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Slimību profilakses un kontroles
centrs, kontaktinformācija: Duntes iela 22, K-5, Rīga, LV-1005.
OP 2018/252.AKK2
Jaunsardzes un informācijas centrs
izsludina atklātu konkursu uz 2.novada nodaļas jaunsargu instruktora amatu
Vārkavas un Līvānu novados (1 slodze) uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt jaunsargu kandidātu uzņemšanu Jaunsardzē
un nodrošināt mācību grupu komplektēšanu atbilstoši jaunsargu programmas
specifikai
- plānot, organizēt un vadīt jaunsargu praktiskās un teorētiskās nodarbības
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- sagatavot nepieciešamo dokumentāciju par pasākumu organizēšanu (tāmes,
dienas kārtību, nodarbību plānus u.c.) atbilstoši metodiskajiem norādījumiem
- veikt jaunsargu vienības mācību darba analīzi, iesniegt priekšlikumus par
mācību darba pilnveidošanu
- ievadīt informāciju par vienības jaunsargiem un mācību grupu aktivitātēm
datu bāzē e-klase
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Bērnu tiesību aizsardzības likuma 72.panta piektajā un sestajā
daļā minētajām prasībām
- augstākā vai vidējā profesionālā izglītība, kas papildināta ar 72 stundu
apmācību programmu pedagoģijā
- militārā izglītība - vismaz jaunākā instruktora kurss
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai pedagoģiskā darba pieredze (ne mazāk kā
viens gads)
- pieredze militārajā jomā
- interešu izglītības jomu reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana
- izpratne par valsts pārvaldi, aizsardzības nozari un Jaunsardzes
un informācijas centra vietu tajā
- pieredze MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei
nepieciešamā līmenī
- "B" kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme apgūt darbam nepieciešamās zināšanas un prasmes, regulāri
piedalīties kvalifikācijas celšanas pasākumos
- labas plānošanas un organizēšanas prasmes
- spēja strādāt komandā
Priekšroka tiks dota pretendentiem, kuri beiguši jaunākā instruktora vai
instruktora speciālista kursu Nacionālo bruņoto spēku Instruktoru skolā.
Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī (9.mēnešalgu grupa). Bruto
mēnešalga no 673 līdz 1100 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei un kvalifikācijas).
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2019.gada
16.janvārim. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu - Jaunsardzes un informācijas centrs (K.Valdemāra
iela 10/12, Rīga, LV-1473) vai uz e-pastu: konkursi@jic.gov.lv. Pretendentiem,
kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās
akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Papildu informācija par Jaunsardzi interneta
mājaslapā www.jic.gov.lv.
Tālr. uzziņām 26166063, 67335370, 67335351.
Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2.kārtai. Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus.
Jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti tikai šī konkursa
norisei.
OP 2018/252.AKK3
Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina atklātu konkursu uz 2.novada
nodaļas jaunsargu instruktora amatu Rēzeknē un Rēzeknes novadā (1 slodze) uz
nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt jaunsargu kandidātu uzņemšanu Jaunsardzē un nodrošināt mācību
grupu komplektēšanu atbilstoši jaunsargu programmas specifikai
- plānot, organizēt un vadīt jaunsargu praktiskās un teorētiskās nodarbības
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- sagatavot nepieciešamo dokumentāciju par pasākumu organizēšanu (tāmes,
dienas kārtību, nodarbību plānus u.c.) atbilstoši metodiskajiem norādījumiem
- veikt jaunsargu vienības mācību darba analīzi, iesniegt priekšlikumus par
mācību darba pilnveidošanu
- ievadīt informāciju par vienības jaunsargiem un mācību grupu aktivitātēm
datu bāzē e-klase
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Bērnu tiesību aizsardzības likuma 72.panta piektajā un sestajā
daļā minētajām prasībām
- augstākā vai vidējā profesionālā izglītība, kas papildināta ar 72 stundu
apmācību programmu pedagoģijā
- militārā izglītība - vismaz jaunākā instruktora kurss
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai pedagoģiskā darba pieredze (ne mazāk kā viens gads)
- pieredze militārajā jomā
- interešu izglītības jomu reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana
- izpratne par valsts pārvaldi, aizsardzības nozari un Jaunsardzes un
informācijas centra vietu tajā
- pieredze MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei
nepieciešamā līmenī
- "B" kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme apgūt darbam nepieciešamās zināšanas un prasmes, regulāri
piedalīties kvalifikācijas celšanas pasākumos
- labas plānošanas un organizēšanas prasmes
- spēja strādāt komandā
Priekšroka tiks dota pretendentiem, kuri beiguši jaunākā instruktora vai
instruktora speciālista kursu Nacionālo bruņoto spēku Instruktoru skolā.
Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī (9.mēnešalgu grupa). Bruto
mēnešalga no 673 līdz 1100 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei un kvalifikācijas).
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2019.gada
16.janvārim. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu -
Jaunsardzes un informācijas centrs (K.Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV-1473) vai
uz e-pastu: konkursi@jic.gov.lv. Pretendentiem, kuri
izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko
atzīšanu Latvijā.
Papildu informācija par Jaunsardzi interneta mājaslapā www.jic.gov.lv.
Tālr. uzziņām 26166063, 67335370, 67335351.
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2.kārtai. Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus.
Jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti tikai šī konkursa
norisei.
OP 2018/252.AKK4
Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina atklātu konkursu uz 2.novada
nodaļas jaunsargu instruktora amatu Ilūkstes novadā (1 slodze) uz noteiktu
laiku
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt jaunsargu kandidātu uzņemšanu Jaunsardzē un nodrošināt mācību
grupu komplektēšanu atbilstoši jaunsargu programmas specifikai
- plānot, organizēt un vadīt jaunsargu praktiskās un teorētiskās nodarbības
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- sagatavot nepieciešamo dokumentāciju par pasākumu organizēšanu (tāmes, dienas
kārtību, nodarbību plānus u.c.) atbilstoši metodiskajiem norādījumiem
- veikt jaunsargu vienības mācību darba analīzi, iesniegt priekšlikumus par
mācību darba pilnveidošanu
- ievadīt informāciju par vienības jaunsargiem un mācību grupu aktivitātēm
datu bāzē e-klase
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Bērnu tiesību aizsardzības likuma 72.panta piektajā un sestajā
daļā minētajām prasībām
- augstākā vai vidējā profesionālā izglītība, kas papildināta ar 72 stundu
apmācību programmu pedagoģijā
- militārā izglītība - vismaz jaunākā instruktora kurss
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai pedagoģiskā darba pieredze (ne mazāk kā viens gads)
- pieredze militārajā jomā
- interešu izglītības jomu reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana
- izpratne par valsts pārvaldi, aizsardzības nozari un Jaunsardzes un
informācijas centra vietu tajā
- pieredze MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei
nepieciešamā līmenī
- "B" kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme apgūt darbam nepieciešamās zināšanas un prasmes, regulāri
piedalīties kvalifikācijas celšanas pasākumos
- labas plānošanas un organizēšanas prasmes
- spēja strādāt komandā
Priekšroka tiks dota pretendentiem, kuri beiguši jaunākā instruktora vai
instruktora speciālista kursu Nacionālo bruņoto spēku Instruktoru skolā.
Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī (9.mēnešalgu grupa). Bruto
mēnešalga no 673 līdz 1100 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei un kvalifikācijas).
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2019.gada
16.janvārim. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu -
Jaunsardzes un informācijas centrs (K.Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV 1473) vai
uz e-pastu: konkursi@jic.gov.lv. Pretendentiem, kuri
izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko
atzīšanu Latvijā.
Papildu informācija par Jaunsardzi interneta mājaslapā www.jic.gov.lv.
Tālr. uzziņām 26166063, 67335370, 67335351.
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2.kārtai. Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus.
Jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti tikai šī konkursa
norisei.
OP 2018/252.AKK5
Veselības inspekcija izsludina atklātu konkursu uz vakanto Farmācijas
departamenta Komercprakses nodaļas inspektora (-es) ierēdņa amatu (profesijas kods 2422 07), viena amata vieta uz nenoteiktu
laiku
Aicinām pievienoties mūsu komandai uz sadarbību ar klientiem vērstu kolēģi.
Ja esi:
- ieguvis (-usi) augstāko izglītību veselības
aprūpē, ķīmijā, tiesībzinībās, ekonomikā vai
informācijas tehnoloģiju jomā un vēlams viena gada praktisko darba pieredzi
reklāmas/komercprakses, mārketinga vai informācijas tehnoloģiju jomās
- orientēts (-a) uz klientu un rezultātu
- spēj pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- komunikabls (-a) ar labām valsts valodas (C1 līmenis) un divu svešvalodu
(angļu, krievu) zināšanām
- un atbilsti Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas
- papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem
- veselības apdrošināšanu pēc trīs mēnešiem no darba uzsākšanas
- darbu labiekārtotās biroja telpās un atsaucīgus kolēģus
- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un valsts pārvaldē noteiktās
sociālās garantijas
- apmācību darba uzsākšanas periodā
Lai tu varētu veikt šādus galvenos pienākumus:
- sadarboties ar nevalstiskajām organizācijām, fiziskām un juridiskām
personām, veicot uzraudzību farmācijas jomā
- konsultēt klientus par zāļu reklamēšanas kārtību, nodrošinot normatīvo
aktu prasībām atbilstošas zāļu reklāmas izplatīšanu
- veikt kontroles, sastādīt administratīvi pārkāpumu protokolus par
farmaceitiskās darbības pārkāpumiem, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt
tajās lēmumus
- izskatīt klientu iesniegumus un sagatavot atbildes
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors
Komercprakses nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) jāiesniedz
līdz 2019.gada 6.janvārim Veselības inspekcijas, reģ. Nr. 90002448818,
Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā, adrese: Klijānu iela 7, Rīga,
LV-1012, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa
www.vi.gov.lv. Informējam, ka tiks izskatīti to
pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, Veselības inspekcijas
informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Veselības inspekcija,
kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012. Tālr. uzziņām 67819675.
OP 2018/252.AKK6
Veselības inspekcija izsludina atklātu konkursu uz vakanto Farmācijas
departamenta Zāļu kontroles nodaļas inspektora (-es) ierēdņa amatu (profesijas kods 2422 07) divas amata vietas uz nenoteiktu
laiku
Ja esi:
- ieguvis (-usi) augstāko izglītību veselības
aprūpē, ķīmijā vai tiesībzinībās un viena gada darba
pieredzi farmācijas jomā
- orientēts (-a) uz klientu un rezultātu
- spēj pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- komunikabls (-a) ar labām valsts valodas (C1 līmenis) un divu svešvalodu
(angļu, krievu) zināšanām
- un atbilsti Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Pievienojies, un mēs nodrošināsim ar:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju profesionāli augt un papildināt zināšanas
- papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem
- veselības apdrošināšanu pēc trīs mēnešiem no darba uzsākšanas
- darbu labiekārtotās biroja telpās un atsaucīgus kolēģus
- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un valsts pārvaldē noteiktās
sociālās garantijas
- apmācību darba uzsākšanas periodā
Lai tu varētu veikt šādus galvenos pienākumus:
- veidot efektīvu komunikāciju ar klientiem, strādājot ar nozares
profesionāļiem un veicot uzraudzību farmācijas jomā
- līdzdarboties darba grupās, projektos, starptautiskajā sadarbībā
- konsultēt klientus par zāļu izplatīšanas kārtību
- veikt kontroles, sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt
administratīvās lietas un pieņemt lēmumus tajās
- izskatīt klientu iesniegumus un sagatavot atbildes
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors Zāļu
kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniedz līdz
2019.gada 6.janvārim Veselības inspekcijas, reģ. Nr. 90002448818,
Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā, adrese: Klijānu iela 7, Rīga,
LV-1012, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa
www.vi.gov.lv. Informējam, ka tiks izskatīti to
pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, Veselības inspekcijas
informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Veselības inspekcija,
kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012. Tālr. uzziņām 67819675.
OP 2018/252.AKK7
Veselības inspekcija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -Sabiedrības
veselības departamenta Sabiedrības veselības kontroles nodaļas inspektors/-e (profesijas kods 2422 07) (divas amata vietas uz noteiktu
laiku)
Aicinām pievienoties mūsu komandai uz sadarbību ar klientiem vērstu kolēģi,
lai, kopā strādājot, mazinātu riskus sabiedrības veselībai.
Ja esi:
- ieguvis (-usi) akadēmisko vai otrā līmeņa
profesionālo augstāko izglītību sabiedrības veselībā vai veselības aprūpē un tev ir divu gadu darba pieredze veselības nozarē
- orientēts (-a) uz klientu un rezultātu
- spēj pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- komunikabls (-a) ar labām valsts valodas (C1 līmenis) un divu svešvalodu
(angļu, krievu) zināšanām
- ieguvis B kategorijas autovadītāja tiesības, jo darba braucienos vadīsi
iestādes automašīnu
- un atbilsti Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju profesionāli augt un papildināt zināšanas
- papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem
- veselības apdrošināšanu pēc trīs mēnešiem no darba uzsākšanas
- darbu labiekārtotās biroja telpās un atsaucīgus kolēģus
- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un valsts pārvaldē noteiktās
sociālās garantijas
- apmācību darba uzsākšanas periodā
Lai tu varētu veikt šādus galvenos pienākumus:
- sadarboties ar nevalstiskajām organizācijām, fiziskām un juridiskām
personām, veicot uzraudzību izglītības, veselības aprūpes, skaistumkopšanas u.c.
organizācijās sabiedrības veselības jomā
- konsultēt klientus par normatīvo aktu prasībām sabiedrības veselības jomā
- veikt kontroles un konstatējot neatbilstības uzdot veikt korektīvās
rīcības sastādīt administratīvi pārkāpumu protokolus par pārkāpumiem, izskatīt
administratīvās lietas un pieņemt tajās lēmumus
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums ar norādi inspektors Sabiedrības
veselības kontroles nodaļā), jāiesniedz līdz 2019.gada 6.janvārim Veselības
inspekcijas, reģ. Nr. 90002448818, Personālvadības un darba aizsardzības
nodaļā, adrese: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, Veselības inspekcija
informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Veselības inspekcija,
kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012. Tālr. uzziņām 67819675.
OP 2018/252.AKK8
Liepājas Universitāte (reģ. Nr. 3042000219)
izsludina konkursu uz vakantajām vietām Kurzemes Humanitārajā institūtā
- vadošais pētnieks valodniecības lietišķās valodniecības apakšnozarē - 3
vietas (nepilna slodze)
Darba alga pilnai slodzei ne mazāk kā 765 euro mēnesī.
Konkursa pretendentiem ne vēlāk kā viena mēneša laikā pēc konkursa
izsludināšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Liepājas
Universitātes personāldaļā (Liepājā, Lielā ielā 14, 301.kabinetā) šādi dokumenti:
- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā,
- apstiprinātas dokumentu kopijas, kas apliecina zinātniskos grādus un
zinātniskā darba pieredzi,
- dzīves un darba gājums (CV) un publicēto darbu saraksts par pēdējiem
sešiem gadiem,
- citi dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot pieteikumam, lai labāk
raksturotu savu kvalifikāciju.
Liepājas Universitātes pasta adrese: Lielā iela 14, Liepāja, LV-3401.
Informācija pa tālr. 63407782 (personāldaļa).
OP 2018/252.AKK9
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Bērnu un ģimenes politikas departamenta vecākais referents (uz noteiktu laiku -
5 mēneši)
Galvenie amata pienākumi:
- realizēt ārvalstu adopcijas procesa tiesisko mehānismu atbilstoši
normatīvajos aktos noteiktajam (informācijas sniegšana
par adopcijas jautājumiem un norīkojuma par personīgu iepazīšanos ar bērnu
sagatavošana, iesniegto adoptētāja dokumentu pārbaude atbilstībai tiesību
aktiem, adopcijas atļauju vai atteikumu sagatavošana ārvalstu adopcijai u. c.)
- datu par adoptētājiem, adoptējamiem bērniem ievadīšana datubāzēs, to
aktualizēšana atbilstoši turpmākajam adopcijas procesam
- sniegt konsultācijas par ārvalstu adopciju adoptētājiem, bērnu
ārpusģimenes aprūpes iestādēm, bāriņtiesām, ārvalstu kompetentajām iestādēm
- sagatavot atbildes uz iesniegtajiem iesniegumiem par adopcijas jautājumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās vai
tiesību zinātnēs
- labas zināšanas ārpusģimenes aprūpes un bērnu tiesību aizsardzības
jautājumos
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas
prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju
- teicamas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes
- labas datorprasmes un citas biroja tehnikas lietošanas prasmes
Mēs piedāvājam:
- atalgojumu 796 EUR līdz 1034 EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai un
profesionālajai pieredzei un sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus
- darbavietu Rīgas centrā
- atbalstu darba un ģimenes līdzsvaram, t.sk. īslaicīgas ministrijas bērnistabas
izmantošanas iespējas
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" nosūtot elektroniski uz e-pastu: LM_Atlase@lm.gov.lv
vai pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam
Rīgā, Skolas ielā 28, tālr. uzziņām 67021632 un 67021628.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Labklājības ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi
- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Labklājības
ministrija.
OP 2018/252.AKK10
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Dienvidzemgales pārvaldes inspektors
veterinārās uzraudzības jomā (vien amata vieta uz nenoteiktu laiku) (darba vieta: Kristapa Helmaņa iela 10, Jelgava)
Ja tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- datorlietotāja prasmes (MS Office) līmenī, kas ir atbilstošas kvalitatīvai
darba pienākumu veikšanai
- ļoti labas latviešu valodas zināšanas, krievu valodas zināšanas un angļu
valodas pamatzināšanas, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru amata
darbības jomā
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- prasme plānot savu laiku un noteikt prioritātes
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes atbildīgā un dinamiskā darbā:
- veicot kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos
- kontrolējot veterinārajā nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu
darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sniedzot atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu
ievērošanu amata kompetences robežās
Pievienojies mūsu komandai un iegūsi:
- neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai, no 755 EUR līdz 780 EUR
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi pēc nostrādātiem 4 mēnešiem
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi: konkursi@pvd.gov.lv
ar norādi - Dienvidzemgales pārvaldes inspektors
veterināras uzraudzības jomā. Tālr. uzziņām 67027529.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, Pārtikas un veterinārais
dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un
veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.
OP 2018/252.AKK11
Labklājības ministrijas Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts
komisija izsludina konkursu uz vakanto Pirmstiesas strīdu izskatīšanas un
juridiskā atbalsta nodaļas ierēdņa amata vietu - vecākais jurists (uz
nenoteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- draudzīgu kolektīvu un uz cilvēciskām vērtībām vērstu darba vidi
- savu ideju realizēšanas iespēju valsts iestādē
- komunikācijas iespējas ar dažādu paaudžu cilvēkiem
- mēnešalgu no 895 līdz 1200 EUR (atbilstoši
10.mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās
kategorijas)
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)
Būtiskākie amata pienākumi:
- nodrošināt interešu pārstāvību tiesvedībās, tostarp, pieteikumu,
paskaidrojumu un citas ar tiesvedību saistītās dokumentācijas sagatavošanu, kā
arī dalību tiesas sēdēs
- nodrošināt iepirkumu procedūru organizēšanu un veikšanu
- nodrošināt administratīvo aktu projektu sagatavošanu, kā arī citu
struktūrvienību sagatavoto lēmumu iepriekšējās papildpārbaudes un pēcpārbaudes
veikšanu
- sagatavot atbildes uz citu iestāžu un iedzīvotāju vēstulēm, sūdzībām un
iesniegumiem
- sagatavot līgumu projektus saimnieciskajos jautājumos
- sagatavot, analizēt vai sniegt atzinumus par normatīvo aktu un attīstības
plānošanas dokumentu projektiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība
- vismaz 2 gadu pieredze administratīvo aktu sagatavošanā
- vismaz 2 gadu pieredze darbā valsts pārvaldē juridiskajos jautājumos
- darba pieredze juridiskajos jautājumos, administratīvo aktu un līgumu
izstrādē un juridiskajā izvērtēšanā; pieredze iestādes pārstāvēšanai tiesā
- pieredze ārējo un iekšējo normatīvo aktu sagatavošanā
- zināšanas un izpratne normatīvo aktu piemērošanā, tostarp, administratīvo
aktu sagatavošanā.novērtēt cilvēka funkcionēšanu
- problēmu risināšanas prasmes, elastība, radošums, spēja strādāt
paaugstinātas intensitātes apstākļos
- latviešu valodas zināšanas C2 līmenī
- labas datorprasmes (Word, Excel, Internet, PowerPoint) un labas iemaņas
darbā ar biroja tehniku
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
gaidām pa pastu vai elektroniski 10 dienu laikā Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331,
e-pasts: atlase@lm.gov.lv, tālr. uzziņām 67021645.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Tiks izskatīti to pretendentu
pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem
pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Labklājības ministrija, adrese:
Skolas iela 28, Rīga.
OP 2018/252.AKK12
Finanšu ministrija (reģ.
Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību
Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un atbalsts
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem
gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais auditors uz nenoteiktu laiku
Eiropas Savienības fondu revīzijas departamentā
Eiropas Savienības fondu revīzijas departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina revīzijas iestādes funkcijas Eiropas Savienības fondu un ārvalstu
finanšu palīdzības ietvaros.
Revīzijas iestādes galvenais uzdevums ir sniegt neatkarīgu un objektīvu
atzinumu Eiropas Komisijai un donorvalstīm par
Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības vadības un kontroles
sistēmas darbības efektivitāti un deklarēto izdevumu likumību un pareizību.
Revīzijas iestādes kompetencē ir šādi Eiropas Savienības fondi un
ārvalstu finanšu instrumenti:
- Eiropas Savienības struktūrfondi un Kohēzijas fonds
- vispārīgās programmas "Solidaritāte un migrācijas plūsmu
pārvaldība" fondi
- Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instruments un Norvēģijas finanšu
instruments
- iekšējās drošības fonds un Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonds
- Eiropas Atbalsta fonds vistrūcīgākajām personām
Ja tev ir:
- akadēmiskā augstākā vai profesionālā augstākā izglītība sociālajās,
tiesību, matemātikas zinātnēs, komerczinībās, vēlams
audita, grāmatvedības, ekonomikas vai finanšu specialitātē
- vismaz 3 gadu profesionālā pieredze
- vismaz 1 gada pieredze auditu vai projektu vadībā
- pārzināt Starptautiskos revīzijas standartus[1]
- prasme vadīt un motivēt mazu kolektīvu un koordinēt tā darbu svarīgu un
atbildīgu uzdevumu risināšanā, darba racionālas organizācijas principu
pārvaldīšana
- prasme pielietot praksē datorprogrammas pēc ievadinstruktāžas un
izmantojot rokasgrāmatas
- labas angļu valodas zināšanas, spēja tās pielietot normatīvo aktu lasīšanā
un komunikācijā ar Eiropas Komisiju, Eiropas Revīzijas Palātu un citu valstu
pārstāvjiem gan mutiski, gan rakstiski
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
ja vēlies uzņemties, būt atbildīgs un veikt:
- Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmas auditus Eiropas
Savienības fondu vadībā iesaistītajās institūcijās
- Eiropas Savienības fondu projektu izdevumu revīzijas
ievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu, mēnešalga sākot no 1000 EUR
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Ja vēlies pieteikties konkursā, tev 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai uz e-pastu: pasts@fm.gov.lv
šādi dokumenti:
- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi
atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī tajā apliecinot
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- Curriculum Vitae (CV)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija
- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs
- citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas raksturo
atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ.Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919,
tālrunis: +371-67095405, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju par personas datu apstrādi Finanšu ministrijā var iegūt
Finanšu ministrijas tīmekļa vietnē.
______
1Starptautisko revīzijas un apliecinājuma standartu padomes
izdotie standarti un Starptautiskās grāmatvežu ētikas standartu padomes
izdotais Ētikas kodekss
OP 2018/252.AKK13
Datu valsts inspekcija (reģ.Nr.90001037264) izsludina konkursu uz vakanto
Juridiskā nodaļas jurista/-es ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku
Datu valsts inspekcijas kolektīvā Juridiskā nodaļa nodrošina Datu valsts inspekcijas
tiesību aktu projektu izstrādi un tiesiskuma iepriekšējo papildpārbaudi,
pārstāvību tiesvedības procesos, administratīvā procesa īstenošanas uzraudzību,
atbilžu projektu sagatavošanu uz privātpersonu iesniegumiem, darbības
stratēģijas izstrādi un īstenošanas pārraudzību, prioritāšu, uzdevumu un
aktivitāšu plānošanu un to izpildes kontroles sistēmas izveidi, piedalās
dienesta pārbaužu veikšanā un disciplinārlietu izskatīšanā par Datu valsts
inspekcijas amatpersonu darbību.
Ja esi gatavs/-a strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus un
nebaidīties uzņemties atbildību. Ja vēlies izmantot savas zināšanas un
pieredzi, lai sniegtu ieguldījumu personas datu aizsardzības uzraudzībai
Latvijā, tad aicinām pievienoties Datu valsts inspekcijas kolektīvam, kas veic
personas datu aizsardzības uzraudzību.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vēlama juridiskā darba pieredze, darba pieredze lēmumu, iekšējo normatīvo
aktu, privāttiesisko un publisko tiesību līgumu, starpresoru vienošanos u.c.
tiesību aktu projektu izstrādāšanā
- vēlama pieredze pārstāvību nodrošināšanā tiesvedību procesos
- vēlama darba pieredze personas datu aizsardzības jomā
- zināšanas par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu
lietvedību
- prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbam ar datoru (MS Office)
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa darbavieta: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga.
Datu valsts inspekcijas Juridiskās nodaļas jurista amatam noteikta 21.saime
"Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", III B līmenis
(10.mēnešalgu grupa), mēnešalga no 752 EUR līdz 1030 EUR pirms nodokļu nomaksas
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīves gaitas aprakstu (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass
CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv, augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Datu valsts inspekcijai Blaumaņa
ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011, vai uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv
ar norādi "Pieteikums konkursam uz Juridiskās nodaļas jurista/-es amatu
(Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentus par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus un paziņojumā noteiktajā formā (Curriculum Vitae) atbilstoši
Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv.
Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases
otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67686023 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv ar
norādi "Jautājums par konkursu".
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula, turpmāk - VDAR) 13.pantu, Datu valsts
inspekcija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts
inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.
Papildu VDAR 13.pantā minēto informāciju jūs varat
iegūt Datu valsts inspekcijas mājaslapā
http://www.dvi.gov.lv/lv/funkcijas/parvaldiba/.