Laidiens: 19.12.2018., Nr. 249
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/249.AKK1
Transporta un sakaru institūts (reģ.
Nr. 40003458903), īstenojot projektu "Transporta un sakaru institūta
akadēmiskā personāla stiprināšana stratēģiskās specializācijas jomās"
8.2.2. specifiskā atbalsta mērķa "Stiprināt augstākās izglītības
institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās"
ietvaros (09.01.2018. Ministru kabineta noteikumi Nr.
25) izsludina atklātu doktorantu/ zinātniskā grāda pretendentu atlasi
akadēmiskajam darbam 2018./2019.akadēmiskā gada pavasara semestrim un
2019./2020.akadēmiskajam gadam šādos studiju virzienos:
1) "Informācijas tehnoloģija, datortehnika, elektronika,
telekomunikācijas, datorvadība un datorzinātne";
2) "Mehānika un metālapstrāde, siltumenerģētika,
siltumtehnika un mašīnzinības";
3) "Transporta pakalpojumi";
4) "Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība"
(sakarā ar jaunu profesionālā maģistra studiju programmu "Aviācijas
vadība" īstenošanu).
Plašāka informācija par paziņojumu Transporta un sakaru institūta mājaslapā http://www.tsi.lv/lv/content/vakances-tsi;
http://www.tsi.lv/en/content/vacancy-tsi.
Pieteikšanās termiņš - 2018. gada 18.janvāris.
Iesniedzamie dokumenti:
pieteikums, CV atbilstoši vērtēšanas kritērijiem, studiju kursa apraksts,
diploma par iepriekšējo izglītību kopija/-s, citi dokumenti (pēc izvēles), kas
liecina par pretendenta prasmēm, zināšanām un spējām.
Dokumentus sūtīt uz e-pasta adresi pro822@tsi.lv vai pa pastu, adrese:
Transporta un sakaru institūts, Lomonosova iela 1,
Rīga, Latvija, LV-1019, 301.kab., uz aploksnes norādot "Pieteikums
doktorantu/ zinātniskā grāda pretendentu atklātai konkursa atlasei
akadēmiskajam darbam" un pretendenta vārdu, uzvārdu.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, Transporta un
sakaru institūts informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minēto
personas datu apstrādes pārzinis ir Transporta un sakaru institūts.
OP 2018/249.AKK2
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
Dienvidlatgales virsmežniecības Krāslavas nodaļas (Aglonas apgaita) mežziņa
ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā mežsaimnieciskā izglītība
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo
aktu ievērošanas uzraudzībā
- augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī
sadarboties
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- prasme strādāt ar MS Office standartprogrammām, vēlme apgūt specializētās
VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības,
medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti
- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā
- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus
tajās
- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajā esošo
informāciju
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 800,00 EUR līdz 900,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža
dienestā, Rīgā, 13.janvāra ielā 15, 3.stāvā, 301.kabinetā, 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas (tālr. uzziņām 67220027).
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valsts meža dienests informē, ka pieteikuma
dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa
norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Valsts meža dienests, kontaktinformācija: 13.janvāra iela 15, Rīga, LV-1932.
OP 2018/249.AKK3
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.Nr.90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Valmieras reģionālās
nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora - valsts civildienesta ierēdņa
amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Meža ielā7, Valmierā)
Piedāvājam:
- mēnešalgu bruto no 675 euro līdz 797 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu (pēc nostrādāta pusgada)
Pamatpienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- sagatavot un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams tiesību zinību, ekonomikas
un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas
zināšanas)
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (vēlama pieredze klientu
apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- orientācija uz klientu
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
Konkursa pretendentiem/-ēm 14 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus
dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā jāiekļauj arī apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām
prasībām
- izglītību apliecinoša dokumenta/-u (diploma un diploma pielikuma) kopiju/-as. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs,
jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Sazināsimies ar tiem pretendentiem,
kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko
uzdevumu metodiku.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko
personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu
apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula,
turpmāk - VDAR) 13.pantu, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts sociālās apdrošināšanas
aģentūra, kontaktinformācija: Lāčplēša iela 70A, Rīga, LV-1011.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt: VSAA Personāla daļa,
Lāčplēša ielā 70A, Rīga, LV-1011 (ar norādi "Konkursam uz Valmieras RN
(Valmieras KAC) KAD inspektora amatu"), vai sūtīt uz e-pastu: personal@vsaa.lv.
Tālr. uzziņām 64107736 vai 64122785.
OP 2018/249.AKK4
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu -
inspektors (uz noteiktu laiku, trim gadiem, ar perspektīvu noslēgt darba līgumu
uz nenoteiktu laiku, darbavieta Krāslava)
Prasības amata pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība
- profesionālā pieredze mehanizācijā (priekšroka lauksaimniecības
mehanizācijā)
- normatīvo aktu pārzināšana iestādei noteikto valsts funkciju jomā
- vēlama pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- obligātas autotransporta un traktortehnikas vadīšanas tiesības
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datu bāzēm
Galvenie pienākumi:
- organizēt, nodrošināt iestādes funkciju un ar tām saistīto uzdevumu
izpildi, nepārtrauktību
- administratīvo lēmumu sagatavošana
- nodrošināt klientu apkalpošanu
Piedāvājam:
- Mēnešalga no 700 euro
līdz 944 euro
(atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)
- profesionālās izaugsmes iespējas
- sociālās garantijas
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, atbilstoši personas datu reglamentējošo normatīvo aktu prasībām,
lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
Personas datu pārzinis: Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra, reģ. Nr.
90001834941, Republikas laukums 2, Rīga, LV-1010, e-pasta adrese: vtua@vtua.gov.lv.
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai, Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010,
vai vakance@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darba
vietu. www.vtua.gov.lv.
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri
tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.
OP 2018/249.AKK5
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņa amata
vietām - Juridiskās nodaļas juriskonsults (uz nenoteiktu laiku)
Valsts darba inspekcija piedāvā:
- iegūt pieredzi darba tiesībās un darba aizsardzību regulējošo tiesību
aktu, administratīvā procesa un administratīvā pārkāpumu procesa piemērošanā, kas
noderēs jebkurā darbavietā
- interesantu, atbildīgu, dinamisku darbu un atsaucīgus kolēģus
- iespēju papildināt savas zināšanas un pilnveidot profesionālās iemaņas
- sociālās garantijas, tai skaitā papildatvaļinājumu līdz 8 darba dienām un
veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem
Būtiskākie amata pienākumi:
- izvērtēt lietas materiālus un sagatavot lēmumprojektus par apstrīdētajiem
administratīvajiem aktiem, amatpersonu faktisko rīcību un pieņemto lēmumu
administratīvo pārkāpumu lietās likumību
- sagatavot atbildes uz valsts un pašvaldību institūciju un privātpersonu
iesniegumiem nodaļas kompetencē esošajos jautājumos
- sagatavot cita veida juridiskus dokumentus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā juridiskā izglītība
- vēlama vismaz 2 gadu praktiskā pieredze jurista amatā, kas saistīta ar
administratīvo aktu izdošanu, lēmumu pieņemšanu administratīvo pārkāpumu lietās
- darba tiesiskās attiecības un darba aizsardzību regulējošo normatīvo aktu
pārzināšana un prasme tos piemērot
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel, Outlook, Internet Explore)
- spēja patstāvīgi strādāt un organizēt savu darbu
Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar MK 29.01.2013 noteikumu
Nr.66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un
darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3.pielikumu -
10.mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai
pieredzi līdz 1 gadam (1.kategorija) mēnešalga ir EUR 920 (bruto). Pēc
pārbaudes laika, atkarībā no pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa,
tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
(ja izglītība iegūta ārzemēs - jāiesniedz Akadēmiskās informācijas centra
izziņa), jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331.
Tālr. uzziņām 67021621, e-pasts: LM_Atlase@lm.gov.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/249.AKR1
Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2018.gada 12.decembra uz noteiktu laiku
Eiropas Savienības un ārējo ekonomisko attiecību departamenta Eiropas
Savienības preču un pakalpojumu tirgus nodaļas vecākās referentes amatā iecelta
ELĪNA CIELAVA.
OP 2018/249.AKR2
Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Zivsaimniecības un
valsts atbalsta departamenta Valsts atbalsta daļas vecākās referentes amatā uz
nenoteiktu laiku no 2018.gada 10.decembra iecelta ZANE KAULA.
OP 2018/249.AKR3
Valsts vides dienests informē, ka konkurss uz vakanto
Uzraudzības departamenta vecākā eksperta amatu noslēdzies bez rezultāta.
OP 2018/249.AKR4
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Vides un energoefektivitātes departamenta
Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu nodaļas vecākās ekspertes
amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 17.decembra iecelta INESE BRENČA.
OP 2018/249.AKR5
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Infrastruktūras attīstības departamenta Zemgales
reģiona nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada
17.decembra iecelta EVIJA SUDMALE.
OP 2018/249.AKR6
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz
Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Uzņēmējdarbības un inovāciju departamenta
Uzņēmējdarbības nodaļas projekta vadītāja amatu uz noteiktu laiku noslēdzies
bez rezultāta.