Laidiens: 19.12.2018., Nr. 249

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/249.AKK1

Transporta un sakaru institūts (reģ. Nr. 40003458903), īstenojot projektu "Transporta un sakaru institūta akadēmiskā personāla stiprināšana stratēģiskās specializācijas jomās" 8.2.2. specifiskā atbalsta mērķa "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās" ietvaros (09.01.2018. Ministru kabineta noteikumi Nr. 25) izsludina atklātu doktorantu/ zinātniskā grāda pretendentu atlasi akadēmiskajam darbam 2018./2019.akadēmiskā gada pavasara semestrim un 2019./2020.akadēmiskajam gadam šādos studiju virzienos:

1) "Informācijas tehnoloģija, datortehnika, elektronika, telekomunikācijas, datorvadība un datorzinātne";

2) "Mehānika un metālapstrāde, siltumenerģētika, siltumtehnika un mašīnzinības";

3) "Transporta pakalpojumi";

4) "Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība" (sakarā ar jaunu profesionālā maģistra studiju programmu "Aviācijas vadība" īstenošanu).

Plašāka informācija par paziņojumu Transporta un sakaru institūta mājaslapā http://www.tsi.lv/lv/content/vakances-tsi; http://www.tsi.lv/en/content/vacancy-tsi.

Pieteikšanās termiņš - 2018. gada 18.janvāris.

Iesniedzamie dokumenti:

pieteikums, CV atbilstoši vērtēšanas kritērijiem, studiju kursa apraksts, diploma par iepriekšējo izglītību kopija/-s, citi dokumenti (pēc izvēles), kas liecina par pretendenta prasmēm, zināšanām un spējām.

Dokumentus sūtīt uz e-pasta adresi pro822@tsi.lv vai pa pastu, adrese: Transporta un sakaru institūts, Lomonosova iela 1, Rīga, Latvija, LV-1019, 301.kab., uz aploksnes norādot "Pieteikums doktorantu/ zinātniskā grāda pretendentu atklātai konkursa atlasei akadēmiskajam darbam" un pretendenta vārdu, uzvārdu.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, Transporta un sakaru institūts informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minēto personas datu apstrādes pārzinis ir Transporta un sakaru institūts.


OP 2018/249.AKK2

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Dienvidlatgales virsmežniecības Krāslavas nodaļas (Aglonas apgaita) mežziņa ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā mežsaimnieciskā izglītība

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- prasme strādāt ar MS Office standartprogrammām, vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti

- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus tajās

- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajā esošo informāciju

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 800,00 EUR līdz 900,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā, Rīgā, 13.janvāra ielā 15, 3.stāvā, 301.kabinetā, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālr. uzziņām 67220027).

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valsts meža dienests informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts meža dienests, kontaktinformācija: 13.janvāra iela 15, Rīga, LV-1932.


OP 2018/249.AKK3

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.Nr.90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Valmieras reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Meža ielā7, Valmierā)

Piedāvājam:

- mēnešalgu bruto no 675 euro līdz 797 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu (pēc nostrādāta pusgada)

Pamatpienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- sagatavot un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (vēlama pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- orientācija uz klientu

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām

Konkursa pretendentiem/-ēm 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv

- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā jāiekļauj arī apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- izglītību apliecinoša dokumenta/-u (diploma un diploma pielikuma) kopiju/-as. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu metodiku.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13.pantu, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra, kontaktinformācija: Lāčplēša iela 70A, Rīga, LV-1011.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt: VSAA Personāla daļa, Lāčplēša ielā 70A, Rīga, LV-1011 (ar norādi "Konkursam uz Valmieras RN (Valmieras KAC) KAD inspektora amatu"), vai sūtīt uz e-pastu: personal@vsaa.lv.

Tālr. uzziņām 64107736 vai 64122785.


OP 2018/249.AKK4

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu - inspektors (uz noteiktu laiku, trim gadiem, ar perspektīvu noslēgt darba līgumu uz nenoteiktu laiku, darbavieta Krāslava)

Prasības amata pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība

- profesionālā pieredze mehanizācijā (priekšroka lauksaimniecības mehanizācijā)

- normatīvo aktu pārzināšana iestādei noteikto valsts funkciju jomā

- vēlama pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

- obligātas autotransporta un traktortehnikas vadīšanas tiesības

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datu bāzēm

Galvenie pienākumi:

- organizēt, nodrošināt iestādes funkciju un ar tām saistīto uzdevumu izpildi, nepārtrauktību

- administratīvo lēmumu sagatavošana

- nodrošināt klientu apkalpošanu

Piedāvājam:

- Mēnešalga no 700 euro līdz 944 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)

- profesionālās izaugsmes iespējas

- sociālās garantijas

Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, atbilstoši personas datu reglamentējošo normatīvo aktu prasībām, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.

Personas datu pārzinis: Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra, reģ. Nr. 90001834941, Republikas laukums 2, Rīga, LV-1010, e-pasta adrese: vtua@vtua.gov.lv.

Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai, Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai vakance@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darba vietu. www.vtua.gov.lv.

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.


OP 2018/249.AKK5

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņa amata vietām - Juridiskās nodaļas juriskonsults (uz nenoteiktu laiku)

Valsts darba inspekcija piedāvā:

- iegūt pieredzi darba tiesībās un darba aizsardzību regulējošo tiesību aktu, administratīvā procesa un administratīvā pārkāpumu procesa piemērošanā, kas noderēs jebkurā darbavietā

- interesantu, atbildīgu, dinamisku darbu un atsaucīgus kolēģus

- iespēju papildināt savas zināšanas un pilnveidot profesionālās iemaņas

- sociālās garantijas, tai skaitā papildatvaļinājumu līdz 8 darba dienām un veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem

Būtiskākie amata pienākumi:

- izvērtēt lietas materiālus un sagatavot lēmumprojektus par apstrīdētajiem administratīvajiem aktiem, amatpersonu faktisko rīcību un pieņemto lēmumu administratīvo pārkāpumu lietās likumību

- sagatavot atbildes uz valsts un pašvaldību institūciju un privātpersonu iesniegumiem nodaļas kompetencē esošajos jautājumos

- sagatavot cita veida juridiskus dokumentus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā juridiskā izglītība

- vēlama vismaz 2 gadu praktiskā pieredze jurista amatā, kas saistīta ar administratīvo aktu izdošanu, lēmumu pieņemšanu administratīvo pārkāpumu lietās

- darba tiesiskās attiecības un darba aizsardzību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme tos piemērot

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel, Outlook, Internet Explore)

- spēja patstāvīgi strādāt un organizēt savu darbu

Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar MK 29.01.2013 noteikumu Nr.66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3.pielikumu - 10.mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam (1.kategorija) mēnešalga ir EUR 920 (bruto). Pēc pārbaudes laika, atkarībā no pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa, tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām (ja izglītība iegūta ārzemēs - jāiesniedz Akadēmiskās informācijas centra izziņa), jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr. uzziņām 67021621, e-pasts: LM_Atlase@lm.gov.lv.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/249.AKR1

Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2018.gada 12.decembra uz noteiktu laiku Eiropas Savienības un ārējo ekonomisko attiecību departamenta Eiropas Savienības preču un pakalpojumu tirgus nodaļas vecākās referentes amatā iecelta ELĪNA CIELAVA.


OP 2018/249.AKR2

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Zivsaimniecības un valsts atbalsta departamenta Valsts atbalsta daļas vecākās referentes amatā uz nenoteiktu laiku no 2018.gada 10.decembra iecelta ZANE KAULA.


OP 2018/249.AKR3

Valsts vides dienests informē, ka konkurss uz vakanto Uzraudzības departamenta vecākā eksperta amatu noslēdzies bez rezultāta.


OP 2018/249.AKR4

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Vides un energoefektivitātes departamenta Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu nodaļas vecākās ekspertes amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 17.decembra iecelta INESE BRENČA.


OP 2018/249.AKR5

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Infrastruktūras attīstības departamenta Zemgales reģiona nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 17.decembra iecelta EVIJA SUDMALE.


OP 2018/249.AKR6

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Uzņēmējdarbības un inovāciju departamenta Uzņēmējdarbības nodaļas projekta vadītāja amatu uz noteiktu laiku noslēdzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)