Laidiens: 17.12.2018., Nr. 247
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/247.AKK1
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Biznesa
inkubatoru departamenta Bauskas biznesa inkubatora projektu vadītāja amata
vietu (darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2023.gada
31.decembrim)
LIAA meklē darbinieku ar pieredzi darbā ar pasākumu organizēšanu un
kopienas veidošanu, kas nodrošinātu veiksmīgu Bauskas biznesa inkubatora
darbību - veicinātu jaunu komersantu izveidi un attīstību Bauskas biznesa
inkubatora darbības teritorijā
Galvenie amata pienākumi:
- īstenot Bauskas biznesa inkubatora (turpmāk - BI) darbības stratēģiju
izvirzīto mērķu sasniegšanai
- veikt fizisku personu (ideju autoru) un jaundibinātu komersantu pieteikumu
uzņemšanai BI apstrādi
- nodrošināt konsultatīvās komisijas sēdes jaundibinātu komersantu
uzņemšanai inkubatorā norisi BI koprades telpās vai
citās telpās
- organizēt un īstenot seminārus un pasākumus BI darbības teritorijā, kas
vērsti uz uzņēmējdarbības veicināšanu un attīstību un BI atpazīstamības
veicināšanu
- veicināt sadarbību ar biznesa inkubatoriem, akseleratoriem un līdzīgām
organizācijām pasaules valstīs, kur ir attīstīta uzņēmējdarbības uzsācēju vide
- sniegt informatīvu atbalstu komersantiem par LIAA sniegtajiem
pakalpojumiem
- veikt BI sekretariāta funkcijas (veikt BI ienākošās dokumentācijas
apstrādi, sniegt informatīvu atbalstu komersantiem un fiziskām personām par BI
darbību un pakalpojumiem u.c.)
- aktīvi popularizēt BI sniegtos pakalpojumus, izmantojot dažādus
informācijas kanālus
- nodrošināt BI kopienas izveidi un uzturēšanu
- veidot tādu BI koprades telpu vidi, kas
nodrošinātu starptautisku atpazīstamību BI darbības teritorijā komersantiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze pasākumu organizēšanā un/vai aktīvas komunikācijas ar
medijiem (t.sk. sociālajiem medijiem) nodrošināšanā (vismaz viens gads)
- izpratne par uzņēmumu attīstības cikliem
- prasme aktīvi komunicēt sociālajos medijos un nodarboties ar sociālo
mediju vadīšanu
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot
dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- spēja strādāt strauji mainīgā vidē
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1.kategorija: 940,00 EUR, 2.kategorija: 1115,00
EUR, 3.kategorija: 1287,00 EUR (bruto) un sociālās garantijas atbilstoši valsts
pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018.gada 21.decembrim, pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un
citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, iesniegt vai
nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442)
vai pa e-pastu: personals@liaa.gov.lv, ar norādi
"BBI projektu vadītājs".
Pretendentu iesniegtajos pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlases norisi, atbilstoši
"Personas datu apstrādes principi Latvijas Investīciju un attīstības
aģentūras amatu pretendentu atlasei" (publicēti LIAA mājaslapā
http://www.liaa.gov.lv/lv/par-liaa/vakances, turpmāk - Datu apstrādes principi
atlasei). Iesniedzot pieteikumu, pretendents apliecina, ka ir iepazinies ar
Datu apstrādes principiem atlasei.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
Tālr. uzziņām 67039403, 67039407.
OP 2018/247.AKK2
Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija, reģ. Nr. 90000011588, Eiropas Reģionālā
attīstības fonda 8.2.2. specifiskā atbalsta mērķa "Stiprināt augstākās
izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas
jomās" projekta Nr. 8.2.2.0/18/A/016 "Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas
akadēmiskā personāla stiprināšana studiju virzienos "Mehānika un
metālapstrāde, siltumenerģētika, siltumtehnika un mašīnzinības" un
"Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība" ietvaros,
atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr.25 (Rīgā 2018. gada 9. janvārī),
izsludina ārvalstu akadēmiskā personāla atlasi studiju virzienā "Mehānika
un metālapstrāde, siltumenerģētika, siltumtehnika un mašīnzinības"
darbības jomās:
Mehānika, elektrotehnika, elektronika - 2 vietas
Robotu vadības sistēmu izstrāde, robotu programmēšana - 1 vieta
Pretendentiem izvirzītās prasības, iesniedzamo dokumentu saraksts un
iesniegšanas termiņi atrodami Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas mājaslapā
www.rta.lv sadaļā "Vakances".
OP 2018/247.AKK3
Valsts probācijas dienests,
reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amatu - Zemgales reģiona teritoriālās struktūrvienības Tukuma nodaļas
probācijas speciālists/-e - 1 vakance uz noteiktu laiku, amata vieta ar 2019.
gada 1. janvāri
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība, kas atbilst ceturtās profesionālās kvalifikācijas
līmenim
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes darba vietās, kur tiek nodarbināti notiesātie
- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts
probācijas dienestu tiesā
Piedāvājam:
- mēnešalgu no € 798 līdz € 875 pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- veselības apdrošināšanas polisi no pirmās darba dienas
- iespēju piemērot elastīgu darba laiku (uzsākot darba dienu agrāk, doties
mājās agrāk vai, uzsākot darba dienu vēlāk, doties mājās vēlāk)
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu
ieguldījumu sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā
Pretendentiem pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", aizpildot Valsts probācijas
dienesta mājaslapas www.vpd.gov.lv sadaļā
"Aktualitātes/Vakances" atrodamo pieteikuma veidlapu, kas ar norādi
"Zemgales reģiona TSV Tukuma nodaļas probācijas speciālists"
jāiesniedz:
- nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv;
- nosūtot pa pastu - Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011;
- iesniedzot personīgi Dzirnavu ielā 91, Rīgā, vai Pasta ielā 11, Tukumā.
Sīkāka informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā
www.vpd.gov.lv.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri būs iesnieguši prasībām
atbilstoši aizpildītu pieteikuma veidlapu, kā arī būs atbilstoši izvirzītajām
prasībām. Gadījumos, kad atlases konkursam tiks iesūtīti prasībām neatbilstoši
pieteikuma dokumenti, tie tiks neatgriezeniski dzēsti.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Zemgales reģiona
teritoriālās struktūrvienības Tukuma nodaļā - Pasta ielā 11, Tukumā.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula) 13. pantu, Valsts probācijas dienests informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts
probācijas dienests, kontaktinformācija: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.
OP 2018/247.AKK4
Atklāts konkurss ārvalstu akadēmiskajam personālam specifiskā atbalsta mērķa
8.2.2. "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu
stratēģiskās specializācijas jomās" 2. atlases kārtas ietvaros.
Rīgas Tehniskā universitāte izsludina ārvalstu akadēmiskā personāla
atlasi - 1 viesprofesora amata vieta studiju virzienā "Vides
aizsardzība" Vides inženierijas un enerģētikas nozarē
Kandidātu prasības un atlases kritēriji:
- personas, kurām ir doktora grāds siltumenerģētikā
- personas, kas iepriekšējo piecu gadu laikā bija nodarbinātas profesora
amatā kādā no akreditētām ārvalstu augstskolām
- personas, kurām ir vismaz 15 gadu zinātniskā un akadēmiskā pieredze cietā
kurināmā pirolīzes un gazifikācijas procesos, kā arī kurināmā sadedzināšanai
verdošā slāņa tehnoloģijā
- personas, kurām ir pieredze Baltijas jūras reģiona valstīm raksturīga
cietā kurināmā pirolīzes un gazifikācijas eksperimentālo stendu izstrādē un
optimizācijā (vismaz 3 eksperimentālie stendi)
- personas, kurām ir pieredze cietā kurināmā pirolīzes un gazifikācijas
procesu izpētē energouzņēmumos
- personas, kurām ir atbilstoša līmeņa angļu valodas zināšanas un prasmes
pasniegšanai internacionālā vidē (ir pieredze darbā ar ārvalstu studentiem vai
ir pieredze dalībai mobilitātes pasākumos)
Pieprasot ESF finansējumu, ir nepieciešami šādi dokumenti:
Pieteikuma vēstule (brīvā formā), CV (Europass
formā, ietverot pašu svarīgāko publikāciju sarakstu) un dokumentu, kas
apstiprina nodarbinātību akreditētas ārvalstu augstskolas akadēmiskajā amatā,
sūtīt uz personals@rtu.lv.
Darba samaksa amplitūdā no 980 līdz 4000 euro.
Pieteikšanās termiņš: 2018.gada 18. decembris.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES)
2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz
personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu
95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes
Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks nodoti
trešajām personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos
noteiktajos gadījumos.
OP 2018/247.AKK5
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz
vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:
DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE
- Lietišķo datorsistēmu institūts/ Elektrotehnika, elektronika, informācijas
un komunikāciju tehnoloģijas, Sistēmu analīze, modelēšana un projektēšana
- zinātniskais asistents - 1 amata vieta
Prasības pretendentiem/-ēm:
- persona, kas apgūst vismaz bakalaura studiju programmu un spēj veikt
pētījumus zinātnē, priekšroka tiek dota personām, kuras ieguvušas augstāko
izglītību un piedalījušās zinātniski pētnieciskos projektos un zinātniskās
konferencēs
Darba samaksa: 430-500 euro mēnesī.
E-STUDIJU TEHNOLOĢIJU UN HUMANITĀRO ZINĀTŅU FAKULTĀTE
- Tālmācību studiju centrs/ E-studiju tehnoloģijas un pārvaldība
- pētnieks - 3 amata vietas
Prasības 1. amata vietas pretendentam/-ei:
- maģistra vai doktora grāds inženierzinātnēs
- dalība vismaz 3 ES ietvara programmas vai ES horizon
programmas pētījumu projektos
- pieredze pētnieciskā darba administrēšanā
- pieredze zinātnieku grupas koordinēšanai starptautiskā pētījumu projektā
- vismaz 10 publikācijas zinātniskos žurnālos vai konferenču rakstu krājumos
pēdējo 5 gadu laikā
- vismaz 5 gadu pieredze audioviazuālu mācību
materiālu izstrādē
- vismaz 5 gadu pieredze mācību vebināru un un izglītojošu tiešraižu organizēšanā
- vismaz 5 gadu pieredze tālākizglītības kursu organizēšanā pedagogiem
- pieredze e-studiju un tehnoloģiju augstākās izglītības kursu organizēšanā
studentiem
Prasības 2. amata vietas pretendentam/-ei:
- maģistra vai doktora grāds inženierzinātnēs vai sociālās zinātnēs
- sekmīgas studijas doktora studiju programmā "E-studiju tehnoloģijas
un pārvaldība"
- pieredze, zināšanas, kompetences: dalība ar E-studiju tehnoloģiju un
pārvaldības saistītajos zinātniski pētnieciskajos projektos un tiem atbilstošu
zinātnisko rakstu sagatavošana
- pieredze e-satura kursu izveidē, datu iegūšanā, apstrādē un modelēšanā
- zināšanas studiju procesa novērtēšanā un e-studiju materiālu lietojuma
pētījumos. Pieredze ERAF projektu pieteikumu sagatavošanā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- pieredze starptautisku EU finansētu pētniecības projektu vadībā
- pieredze mācību darbā
Prasības 3. amata vietas pretendentam/-ei:
- maģistra vai doktora grāds datorzinātnēs
- pieredze starptautisku pētījumu projektos
- pieredze mācību darbā
- pieredze, zināšanas, kompetences: dalība ar E-studiju tehnoloģiju un
pārvaldību saistītajos zinātniski pētnieciskajos projektos un tiem atbilstošu
zinātnisko rakstu sagatavošana. Pieredze e-satura kursu izveidē, datu iegūšanā,
apstrādē un modelēšanā. Pieredze ERAF projektu pieteikumu sagatavošanā tiks
uzskatīta par priekšrocību
Darba samaksa: 11,72 - 16,00 euro stundā.
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes
Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213.kabinets, e-pasts: personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar ieskanētu
parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) vai
personīgi jāiesniedz dokumenti:
1) rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā;
2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu
laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā
arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju;
3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie
dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošo dokumentu u.tml.),
uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi
un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;
4) izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs).
Ar visām normatīvos noteiktajām prasībām var iepazīties RTU mājaslapā.
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Papildu informācija (dokumentu paraugi u.c.) RTU mājaslapas sadaļā
"Darbs RTU" vai pa tālr. 25678056.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES)
2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz
personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu
95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks
nodoti trešajām personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos
normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos.
OP 2018/247.AKK6
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977 izsludina konkursu uz
vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:
DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE
- Mākslīgā intelekta un sistēmu inženierijas katedra/ Elektrotehnika,
elektronika, informācijas un komunikāciju tehnoloģijas, Sistēmu analīze,
modelēšana un projektēšana
- zinātniskais asistents (nepilna slodze) - 3 amata vietas
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība saskaņā ar RTU normatīvos noteikto
- veikt pētnieciskus darbus darba vadītāja vadībā, sagatavot zinātniskās
publikācijas
- piedalīties zinātnisko projektu darbu veikšanā projekta vadītāja vadībā,
veikt noteiktus uzdevumus projektu ietvaros
Darba samaksa: 5,00 - 7,45 euro stundā
- Lietišķo datorsistēmu institūts/ Elektrotehnika, elektronika,
informācijas un komunikāciju tehnoloģijas nozare, Sistēmu analīze un
projektēšana apakšnozare
- zinātniskais asistents - 2 amata vietas
Prasības pretendentiem/-ēm (nepilna slodze):
- augstākā izglītība saskaņā ar RTU normatīvos noteikto
- veikt pētnieciskus darbus darba vadītāja vadībā, sagatavot zinātniskās
publikācijas
- piedalīties zinātnisko projektu darbu veikšanā projekta vadītāja vadībā,
veikt noteiktus uzdevumus projektu ietvaros
Darba samaksa: 2,72 euro
stundā
- pētnieks (nepilna slodze) - 2 amata vieta
Prasības pretendentiem/-ēm:
- doktora vai maģistra grāds
- spēja sagatavot un īstenot pētniecības projektus
- sagatavot pārskatus un citus informatīvus dokumentus par pētījuma
rezultātiem
Darba samaksa: 11,43 - 16,00 euro stundā
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213.kabinets, e-pasts: personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar ieskanētu
parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) vai
personīgi jāiesniedz dokumenti:
1) rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā;
2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu
laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā
arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju;
3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie
dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošs dokuments u.tml.),
uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi
un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;
4) izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs).
Ar visām normatīvos noteiktajām prasībām var iepazīties RTU mājaslapā.
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Papildu informācija (dokumentu paraugi u.c.) RTU mājaslapas sadaļā
"Darbs RTU" vai pa tālr. 25678056.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES)
2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz
personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu
95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks
nodoti trešajām personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos
normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos.
OP 2018/247.AKK7
Izglītības un zinātnes ministrija atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz
Profesionālās un pieaugušo izglītības departamenta direktora vietnieka profesionālās
izglītības un iestāžu pārraudzības jomā valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz
nenoteiktu laiku)
Amata mērķis:
- profesionālās izglītības politikas izstrāde, profesionālās izglītības
sistēmas darbības nodrošināšana un attīstība
- padotības īstenošana pār ministrijas padotībā esošajām profesionālās izglītības
iestādēm un koledžām
Galvenie amata pienākumi:
- pārraudzīt un koordinēt Profesionālās un pieaugušo izglītības departamenta
profesionālās izglītības un iestāžu pārraudzības jomā nodarbināto darbu,
kontrolēt mērķu izpildi, nodrošināt savlaicīgu un kvalitatīvu uzdevumu izpildi,
atbilstoši ministrijas reglamentā un departamenta reglamentā noteiktajiem
uzdevumiem
- piedalīties profesionālās izglītības sistēmas strukturālo un satura
reformu īstenošanā, un nodrošināt darba vidē balstītu mācību īstenošanas
koordināciju
- koordinēt mērķtiecīgas karjeras izglītības attīstību profesionālās
izglītības sistēmā
- nodrošināt ministrijas padotībā esošo profesionālās izglītības iestāžu un
koledžu ikgadējo izglītojamo uzņemšanas plānu izstrādi atbilstoši normatīvajiem
aktiem par valsts finansēto vietu skaitu
- nodrošināt nepieciešamo pasākumu īstenošanu saistībā ar profesionālo
izglītības iestāžu un koledžu uzraudzību un profesionālās izglītības sistēmas
izglītības iestāžu tīkla pilnveidi
- nodrošināt padotības īstenošanu pār ministrijas padotībā esošajām profesionālās
izglītības iestādēm un koledžām, tostarp, nodrošināt to darbības pārraudzību,
un izglītības kvalitātes pārraudzību, piedalīties attīstības un investīciju
stratēģiju izvērtēšanā, pārraudzīt profesionālās izglītības iestāžu un koledžu
finansējuma piesaisti no dažādiem finanšu avotiem, nodrošinot to izvērtēšanu,
kā arī piedalīties vadītāju pieņemšana darbā un atbrīvošanā no darba
- nodrošināt sadarbību profesionālās izglītības jomā ar valsts un pašvaldību
institūcijām, nozaru profesionālajām asociācijām, darba devēju un darbinieku
organizācijām, tajā skaitā starptautiskajām institūcijām un organizācijām
- nodrošināt attīstības plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un
tiesību aktu projektu un analītisku pārskatu izstrādi un īstenošanu profesionālās
izglītības un iestāžu pārraudzības jomā
- organizēt pieprasījumu par valsts budžeta līdzekļu piešķiršanu ministrijas
padotībā esošajām profesionālās izglītības iestādēm un koledžām izskatīšanu un
atzinumu sniegšanu, un veikt budžeta līdzekļu izlietojuma analīzi
- nodrošināt ar projekta uzraudzību un īstenošanu saistīto uzdevumu izpildi,
atbilstoši ministrijas reglamentā un departamenta reglamentā noteiktajiem
uzdevumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā vadošā amatā
- pieredze profesionālās izglītības jomā ilgāka par 3 gadiem
- darba pieredze tiesību aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu
projektu izstrādē un virzībā, analītisku pārskatu izstrādē
- pieredze sadarbībā ar valsts pārvaldes iestādēm, sabiedriskajām
organizācijām vai ārvalstu institūcijām, pārstāvība dalīborganizācijās
- pieredze valsts pārvaldē attiecīgā vai līdzvērtīgā jomā
- zināšanas par Latvijas izglītības sistēmu, izglītības politikas plānošanu,
ieviešanu un uzraudzību
- zināšanas par tiesību aktu projektu izstrādi un virzību Ministru kabinetā
vai Saeimā
- zināšanas par Izglītības likuma, Profesionālās izglītības likuma normu piemērošanu
- zināšanas par profesionālo izglītību un tās attīstības tendencēm, Eiropas
Savienības pamatnostādnēm profesionālās izglītības un prasmju jomā
- zināšanas par profesionālās izglītības sistēmas izglītības iestāžu tīkla
organizācijas jautājumiem
- zināšanas par profesionālās izglītības pārvaldību un sadarbību ar sociālo
partneru organizācijām
- zināšanas par Latvijas tautsaimniecības attīstības tendencēm
- zināšanas par iestāžu finanšu un budžeta vadības principiem
- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem
- prezentācijas, sadarbības un komunikācijas prasmes
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā
valoda) zināšana līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus
un literatūru darbības jomā
- vēlama pieredze investīciju piesaistē un administrēšanā
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu profesionālā kolektīvā valsts
pārvaldē
- mēnešalgu līdz 1917,00 EUR atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts
36.amata saimes IV līmenī, 13.mēnešalgu grupa
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā
- labus darba apstākļus - Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)
Iesniedzamie dokumenti:
1) pieteikuma vēstule, kurā ir aprakstīta
profesionālā pieredze, tostarp pieredze darbā vadošā amatā un pieredze
profesionālās izglītības jomā (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta pieredze
vadošā amatā un pieredze profesionālās izglītības jomā, konkursa komisija
uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes),
2) CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV
standarta formai),
3) redzējums par izaicinājumiem profesionālās izglītības sistēmā Latvijas
tautsaimniecības attīstības kontekstā (maksimāli 2 A4 formāta lapas),
3) izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).
Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit)
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a.kabinets, Rīga,
LV-1050);
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi "PPID departamenta direktora vietnieks profesionālās izglītības un
iestāžu pārraudzības jomā".
Informējam, ka amata konkurss noritēs 3 kārtās šādi:
- 1.kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma
vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;
- 2.kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti veikt praktisko darbu;
- 3.kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kuras
laikā būs jāprezentē iesniegtais redzējums, tiks izvērtēta katra pretendenta
piemērotība noteiktajām prasībām.
Pēc konkursa 1.kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras
tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai! Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un
informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos
pretendentus.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula) 13.pantu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un
zinātnes ministrija, kontaktinformācija: Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tālr. uzziņām 67047993.
OP 2018/247.AKK8
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz Attīstības un finanšu
plānošanas departamenta vecākā referenta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku (uz
ierēdņa prombūtnes laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- sadarboties ar plānošanas reģioniem, pašvaldībām, ministrijas
struktūrvienībām un padotības institūcijām teritorijas attīstības plānošanas
dokumentu izstrādē
- nodrošināt nacionālas nozīmes transporta infrastruktūras attīstībai
nepieciešamo teritoriju vektordatu izsniegšanu, kā
arī uzskates materiālu par attiecīgajām teritorijām sagatavošanu
- izvērtēt, sagatavot un sniegt priekšlikumus par jautājumiem, kas saistīti
ar ilgtspējīgas pilsētvides mobilitātes jomu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā augstākā izglītība, kas
papildināta ar nozarei atbilstošām speciālām zināšanām
- pieredze attīstības, tajā skaitā, teritorijas plānošanas jomā
- pieredze darbā ar ģeogrāfiskām informācijas sistēmām (ĢIS), ģeogrāfisko
datu uzturēšanu, atjaunošanu
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- vēlama pieredze tiesību aktu projektu izstrādē
- zināšanas Eiropas Savienības transporta politikas jautājumos
- labas angļu valodas zināšanas
- spēja patstāvīgi organizēt ikdienas darbu un risināt saņemtos uzdevumus
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Amats klasificēts 36.saimes II līmenī (mēnešalga no
835 līdz 1080 EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai).
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un
citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu
vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā
departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta
adrese: personals@sam.gov.lv. Adrese:
Rīga, Gogoļa iela 3, 377.a kabinets. Tālr. uzziņām 67028218.
Pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies ar tiem
pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo
daļu, Satiksmes ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Satiksmes
ministrija, kontaktinformācija: Gogoļa iela 3, Rīga, LV-1743.
OP 2018/247.AKK9
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - Krīzes
vadības departamenta Mobilizācijas un uzņēmējvalsts atbalsta plānošanas nodaļas
vecākais referents
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- iespēju apgūt militāro pamatapmācību, veicinot izpratni par valsts
aizsardzības jomu un Nacionālo bruņoto spēku (NBS) uzdevumiem
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības
apdrošināšanu un mēnešalgu no 835 EUR līdz 1190 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
atkarībā no profesionālās pieredzes
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties ar mobilizāciju saistītu dokumentu, tiesību aktu un plānu
izstrādē
- nodrošināt sadarbību starp ministriju un citām valsts pārvaldes
institūcijām, pašvaldībām, nevalstiskajām organizācijām un citām struktūrām
mobilizācijas un visaptverošas valsts aizsardzības jautājumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālo vai
politikas zinātņu jomā
- izpratne par nacionālās un starptautiskās drošības un aizsardzības
politikas attīstības tendencēm
- labas angļu valodas zināšanas (būs zināšanu pārbaude testa veidā)
- labas prasmes normatīvo aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu
izstrādē
- profesionālā darba pieredze un vēlama pieredze valsts pārvaldē
- zināšanas par NBS struktūru, mērķiem, uzdevumiem
- analītiskās spējas, iniciatīva, spēja strādāt radoši un patstāvīgi, spēja
formulēt viedokli, sagatavot un aizstāvēt priekšlikumus
- lietotāju līmeņa zināšanas MS Office programmās
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļai K.Valdemāra
ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama
http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.
Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/247.AKR1
Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde informē, ka
konkursa kārtībā Piesārņojuma kontroles daļas vecākās inspektores ierēdnes
amatā 2018.gada 27.novembrī iecelta ILZE DŪMIŅA.
OP 2018/247.AKR2
Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Drošības režīma nodaļas
vecākās referentes amatā 2018.gada 13.novembrī iecelta IEVA JĒKABSONE.
OP 2018/247.AKR3
Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Drošības režīma nodaļas
vecākās referentes amatā 2018.gada 10.decembrī iecelta INGA BREMZE.
OP 2018/247.AKR4
Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Aizsardzības politikas
departamenta Organizācijas nodaļas vecākās referentes amatā (uz noteiktu laiku)
2018.gada 12.decembrī iecelta ZELMA SERGEJEVA.
OP 2018/247.AKR5
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018. gada 10. decembrī
Stratēģiskās vadības lietu un sabiedrisko attiecību pārvaldes Starptautisko
attiecību daļas galvenās speciālistes starptautiskās sadarbības jautājumos
amatā ir iecelta AIJA INGRĪDA.
OP 2018/247.AKR6
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018. gada 14. decembrī
Akcīzes preču aprites daļas Datu analīzes nodaļas galvenās nodokļu inspektores
amatā ir iecelta JEĻENA HMEĻOVA.
OP 2018/247.AKR7
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018. gada 14. decembrī
Nodokļu pārvaldes Maksājumu uzskaites daļas Pirmās nodaļas galvenās nodokļu
inspektores amatā ir iecelta JEĻENA KOROĻKOVA.
OP 2018/247.AKR8
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu pārvaldes Juridiskās
daļas galvenā jurista ierēdņa amatu ir beidzies bez rezultāta.
OP 2018/247.AKR9
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu pārvaldes Fizisko
personu deklarāciju uzskaites daļas Pirmās nodaļas galvenā nodokļu inspektora
ierēdņa amatu ir beidzies bez rezultāta.
OP 2018/247.AKR10
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Juridiskās un pirmstiesas
strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesību aktu daļas galvenā jurista ierēdņa amatu
ir beidzies bez rezultāta.
OP 2018/247.AKR11
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu pārvaldes Valsts
amatpersonu datu administrēšanas daļas galvenā speciālista ierēdņa amatu ir
beidzies bez rezultāta.