Laidiens: 17.12.2018., Nr. 247

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/247.AKK1

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Biznesa inkubatoru departamenta Bauskas biznesa inkubatora projektu vadītāja amata vietu (darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2023.gada 31.decembrim)

LIAA meklē darbinieku ar pieredzi darbā ar pasākumu organizēšanu un kopienas veidošanu, kas nodrošinātu veiksmīgu Bauskas biznesa inkubatora darbību - veicinātu jaunu komersantu izveidi un attīstību Bauskas biznesa inkubatora darbības teritorijā

Galvenie amata pienākumi:

- īstenot Bauskas biznesa inkubatora (turpmāk - BI) darbības stratēģiju izvirzīto mērķu sasniegšanai

- veikt fizisku personu (ideju autoru) un jaundibinātu komersantu pieteikumu uzņemšanai BI apstrādi

- nodrošināt konsultatīvās komisijas sēdes jaundibinātu komersantu uzņemšanai inkubatorā norisi BI koprades telpās vai citās telpās

- organizēt un īstenot seminārus un pasākumus BI darbības teritorijā, kas vērsti uz uzņēmējdarbības veicināšanu un attīstību un BI atpazīstamības veicināšanu

- veicināt sadarbību ar biznesa inkubatoriem, akseleratoriem un līdzīgām organizācijām pasaules valstīs, kur ir attīstīta uzņēmējdarbības uzsācēju vide

- sniegt informatīvu atbalstu komersantiem par LIAA sniegtajiem pakalpojumiem

- veikt BI sekretariāta funkcijas (veikt BI ienākošās dokumentācijas apstrādi, sniegt informatīvu atbalstu komersantiem un fiziskām personām par BI darbību un pakalpojumiem u.c.)

- aktīvi popularizēt BI sniegtos pakalpojumus, izmantojot dažādus informācijas kanālus

- nodrošināt BI kopienas izveidi un uzturēšanu

- veidot tādu BI koprades telpu vidi, kas nodrošinātu starptautisku atpazīstamību BI darbības teritorijā komersantiem

 Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze pasākumu organizēšanā un/vai aktīvas komunikācijas ar medijiem (t.sk. sociālajiem medijiem) nodrošināšanā (vismaz viens gads)

- izpratne par uzņēmumu attīstības cikliem

- prasme aktīvi komunicēt sociālajos medijos un nodarboties ar sociālo mediju vadīšanu

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- spēja strādāt strauji mainīgā vidē

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1.kategorija: 940,00 EUR, 2.kategorija: 1115,00 EUR, 3.kategorija: 1287,00 EUR (bruto) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018.gada 21.decembrim, pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai pa e-pastu: personals@liaa.gov.lv, ar norādi "BBI projektu vadītājs".

Pretendentu iesniegtajos pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlases norisi, atbilstoši "Personas datu apstrādes principi Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras amatu pretendentu atlasei" (publicēti LIAA mājaslapā http://www.liaa.gov.lv/lv/par-liaa/vakances, turpmāk - Datu apstrādes principi atlasei). Iesniedzot pieteikumu, pretendents apliecina, ka ir iepazinies ar Datu apstrādes principiem atlasei.

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Tālr. uzziņām 67039403, 67039407.


OP 2018/247.AKK2

Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija, reģ. Nr. 90000011588, Eiropas Reģionālā attīstības fonda 8.2.2. specifiskā atbalsta mērķa "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās" projekta Nr. 8.2.2.0/18/A/016 "Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas akadēmiskā personāla stiprināšana studiju virzienos "Mehānika un metālapstrāde, siltumenerģētika, siltumtehnika un mašīnzinības" un "Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība" ietvaros, atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr.25 (Rīgā 2018. gada 9. janvārī), izsludina ārvalstu akadēmiskā personāla atlasi studiju virzienā "Mehānika un metālapstrāde, siltumenerģētika, siltumtehnika un mašīnzinības" darbības jomās:

Mehānika, elektrotehnika, elektronika - 2 vietas

Robotu vadības sistēmu izstrāde, robotu programmēšana - 1 vieta

Pretendentiem izvirzītās prasības, iesniedzamo dokumentu saraksts un iesniegšanas termiņi atrodami Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas mājaslapā www.rta.lv sadaļā "Vakances".


OP 2018/247.AKK3

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Zemgales reģiona teritoriālās struktūrvienības Tukuma nodaļas probācijas speciālists/-e - 1 vakance uz noteiktu laiku, amata vieta ar 2019. gada 1. janvāri

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība, kas atbilst ceturtās profesionālās kvalifikācijas līmenim

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes darba vietās, kur tiek nodarbināti notiesātie

- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

Piedāvājam:

- mēnešalgu no € 798 līdz € 875 pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- veselības apdrošināšanas polisi no pirmās darba dienas

- iespēju piemērot elastīgu darba laiku (uzsākot darba dienu agrāk, doties mājās agrāk vai, uzsākot darba dienu vēlāk, doties mājās vēlāk)

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu ieguldījumu sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā

Pretendentiem pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", aizpildot Valsts probācijas dienesta mājaslapas www.vpd.gov.lv sadaļā "Aktualitātes/Vakances" atrodamo pieteikuma veidlapu, kas ar norādi "Zemgales reģiona TSV Tukuma nodaļas probācijas speciālists" jāiesniedz:

- nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv;

- nosūtot pa pastu - Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011;

- iesniedzot personīgi Dzirnavu ielā 91, Rīgā, vai Pasta ielā 11, Tukumā.

Sīkāka informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.vpd.gov.lv.

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri būs iesnieguši prasībām atbilstoši aizpildītu pieteikuma veidlapu, kā arī būs atbilstoši izvirzītajām prasībām. Gadījumos, kad atlases konkursam tiks iesūtīti prasībām neatbilstoši pieteikuma dokumenti, tie tiks neatgriezeniski dzēsti.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Zemgales reģiona teritoriālās struktūrvienības Tukuma nodaļā - Pasta ielā 11, Tukumā.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Valsts probācijas dienests informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests, kontaktinformācija: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.


OP 2018/247.AKK4

Atklāts konkurss ārvalstu akadēmiskajam personālam specifiskā atbalsta mērķa 8.2.2. "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās" 2. atlases kārtas ietvaros.

Rīgas Tehniskā universitāte izsludina ārvalstu akadēmiskā personāla atlasi - 1 viesprofesora amata vieta studiju virzienā "Vides aizsardzība" Vides inženierijas un enerģētikas nozarē

Kandidātu prasības un atlases kritēriji:

- personas, kurām ir doktora grāds siltumenerģētikā

- personas, kas iepriekšējo piecu gadu laikā bija nodarbinātas profesora amatā kādā no akreditētām ārvalstu augstskolām

- personas, kurām ir vismaz 15 gadu zinātniskā un akadēmiskā pieredze cietā kurināmā pirolīzes un gazifikācijas procesos, kā arī kurināmā sadedzināšanai verdošā slāņa tehnoloģijā

- personas, kurām ir pieredze Baltijas jūras reģiona valstīm raksturīga cietā kurināmā pirolīzes un gazifikācijas eksperimentālo stendu izstrādē un optimizācijā (vismaz 3 eksperimentālie stendi)

- personas, kurām ir pieredze cietā kurināmā pirolīzes un gazifikācijas procesu izpētē energouzņēmumos

- personas, kurām ir atbilstoša līmeņa angļu valodas zināšanas un prasmes pasniegšanai internacionālā vidē (ir pieredze darbā ar ārvalstu studentiem vai ir pieredze dalībai mobilitātes pasākumos)

Pieprasot ESF finansējumu, ir nepieciešami šādi dokumenti:

Pieteikuma vēstule (brīvā formā), CV (Europass formā, ietverot pašu svarīgāko publikāciju sarakstu) un dokumentu, kas apstiprina nodarbinātību akreditētas ārvalstu augstskolas akadēmiskajā amatā, sūtīt uz personals@rtu.lv.

Darba samaksa amplitūdā no 980 līdz 4000 euro.

Pieteikšanās termiņš: 2018.gada 18. decembris.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos.


OP 2018/247.AKK5

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:

DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE

- Lietišķo datorsistēmu institūts/ Elektrotehnika, elektronika, informācijas un komunikāciju tehnoloģijas, Sistēmu analīze, modelēšana un projektēšana

- zinātniskais asistents - 1 amata vieta

Prasības pretendentiem/-ēm:

- persona, kas apgūst vismaz bakalaura studiju programmu un spēj veikt pētījumus zinātnē, priekšroka tiek dota personām, kuras ieguvušas augstāko izglītību un piedalījušās zinātniski pētnieciskos projektos un zinātniskās konferencēs

Darba samaksa: 430-500 euro mēnesī.

E-STUDIJU TEHNOLOĢIJU UN HUMANITĀRO ZINĀTŅU FAKULTĀTE

- Tālmācību studiju centrs/ E-studiju tehnoloģijas un pārvaldība

- pētnieks - 3 amata vietas

Prasības 1. amata vietas pretendentam/-ei:

- maģistra vai doktora grāds inženierzinātnēs

- dalība vismaz 3 ES ietvara programmas vai ES horizon programmas pētījumu projektos

- pieredze pētnieciskā darba administrēšanā

- pieredze zinātnieku grupas koordinēšanai starptautiskā pētījumu projektā

- vismaz 10 publikācijas zinātniskos žurnālos vai konferenču rakstu krājumos pēdējo 5 gadu laikā

- vismaz 5 gadu pieredze audioviazuālu mācību materiālu izstrādē

- vismaz 5 gadu pieredze mācību vebināru un un izglītojošu tiešraižu organizēšanā

- vismaz 5 gadu pieredze tālākizglītības kursu organizēšanā pedagogiem

- pieredze e-studiju un tehnoloģiju augstākās izglītības kursu organizēšanā studentiem

Prasības 2. amata vietas pretendentam/-ei:

- maģistra vai doktora grāds inženierzinātnēs vai sociālās zinātnēs

- sekmīgas studijas doktora studiju programmā "E-studiju tehnoloģijas un pārvaldība"

- pieredze, zināšanas, kompetences: dalība ar E-studiju tehnoloģiju un pārvaldības saistītajos zinātniski pētnieciskajos projektos un tiem atbilstošu zinātnisko rakstu sagatavošana

- pieredze e-satura kursu izveidē, datu iegūšanā, apstrādē un modelēšanā

- zināšanas studiju procesa novērtēšanā un e-studiju materiālu lietojuma pētījumos. Pieredze ERAF projektu pieteikumu sagatavošanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze starptautisku EU finansētu pētniecības projektu vadībā

- pieredze mācību darbā

Prasības 3. amata vietas pretendentam/-ei:

- maģistra vai doktora grāds datorzinātnēs

- pieredze starptautisku pētījumu projektos

- pieredze mācību darbā

- pieredze, zināšanas, kompetences: dalība ar E-studiju tehnoloģiju un pārvaldību saistītajos zinātniski pētnieciskajos projektos un tiem atbilstošu zinātnisko rakstu sagatavošana. Pieredze e-satura kursu izveidē, datu iegūšanā, apstrādē un modelēšanā. Pieredze ERAF projektu pieteikumu sagatavošanā tiks uzskatīta par priekšrocību

Darba samaksa: 11,72 - 16,00 euro stundā.

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213.kabinets, e-pasts: personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar ieskanētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) vai personīgi jāiesniedz dokumenti:

1) rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā;

2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;

3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošo dokumentu u.tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;

4) izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs).

Ar visām normatīvos noteiktajām prasībām var iepazīties RTU mājaslapā.

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Papildu informācija (dokumentu paraugi u.c.) RTU mājaslapas sadaļā "Darbs RTU" vai pa tālr. 25678056.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos.


OP 2018/247.AKK6

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977 izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:

DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE

- Mākslīgā intelekta un sistēmu inženierijas katedra/ Elektrotehnika, elektronika, informācijas un komunikāciju tehnoloģijas, Sistēmu analīze, modelēšana un projektēšana

- zinātniskais asistents (nepilna slodze) - 3 amata vietas

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība saskaņā ar RTU normatīvos noteikto

- veikt pētnieciskus darbus darba vadītāja vadībā, sagatavot zinātniskās publikācijas

- piedalīties zinātnisko projektu darbu veikšanā projekta vadītāja vadībā, veikt noteiktus uzdevumus projektu ietvaros

Darba samaksa: 5,00 - 7,45 euro stundā

- Lietišķo datorsistēmu institūts/ Elektrotehnika, elektronika, informācijas un komunikāciju tehnoloģijas nozare, Sistēmu analīze un projektēšana apakšnozare

- zinātniskais asistents - 2 amata vietas

Prasības pretendentiem/-ēm (nepilna slodze):

- augstākā izglītība saskaņā ar RTU normatīvos noteikto

- veikt pētnieciskus darbus darba vadītāja vadībā, sagatavot zinātniskās publikācijas

- piedalīties zinātnisko projektu darbu veikšanā projekta vadītāja vadībā, veikt noteiktus uzdevumus projektu ietvaros

Darba samaksa: 2,72 euro stundā

- pētnieks (nepilna slodze) - 2 amata vieta

Prasības pretendentiem/-ēm:

- doktora vai maģistra grāds

- spēja sagatavot un īstenot pētniecības projektus

- sagatavot pārskatus un citus informatīvus dokumentus par pētījuma rezultātiem

Darba samaksa: 11,43 - 16,00 euro stundā

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213.kabinets, e-pasts: personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar ieskanētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) vai personīgi jāiesniedz dokumenti:

1) rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā;

2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;

3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošs dokuments u.tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;

4) izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs).

Ar visām normatīvos noteiktajām prasībām var iepazīties RTU mājaslapā.

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Papildu informācija (dokumentu paraugi u.c.) RTU mājaslapas sadaļā "Darbs RTU" vai pa tālr. 25678056.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos.


OP 2018/247.AKK7

Izglītības un zinātnes ministrija atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz Profesionālās un pieaugušo izglītības departamenta direktora vietnieka profesionālās izglītības un iestāžu pārraudzības jomā valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis:

- profesionālās izglītības politikas izstrāde, profesionālās izglītības sistēmas darbības nodrošināšana un attīstība

- padotības īstenošana pār ministrijas padotībā esošajām profesionālās izglītības iestādēm un koledžām

Galvenie amata pienākumi:

- pārraudzīt un koordinēt Profesionālās un pieaugušo izglītības departamenta profesionālās izglītības un iestāžu pārraudzības jomā nodarbināto darbu, kontrolēt mērķu izpildi, nodrošināt savlaicīgu un kvalitatīvu uzdevumu izpildi, atbilstoši ministrijas reglamentā un departamenta reglamentā noteiktajiem uzdevumiem

- piedalīties profesionālās izglītības sistēmas strukturālo un satura reformu īstenošanā, un nodrošināt darba vidē balstītu mācību īstenošanas koordināciju

- koordinēt mērķtiecīgas karjeras izglītības attīstību profesionālās izglītības sistēmā

- nodrošināt ministrijas padotībā esošo profesionālās izglītības iestāžu un koledžu ikgadējo izglītojamo uzņemšanas plānu izstrādi atbilstoši normatīvajiem aktiem par valsts finansēto vietu skaitu

- nodrošināt nepieciešamo pasākumu īstenošanu saistībā ar profesionālo izglītības iestāžu un koledžu uzraudzību un profesionālās izglītības sistēmas izglītības iestāžu tīkla pilnveidi

- nodrošināt padotības īstenošanu pār ministrijas padotībā esošajām profesionālās izglītības iestādēm un koledžām, tostarp, nodrošināt to darbības pārraudzību, un izglītības kvalitātes pārraudzību, piedalīties attīstības un investīciju stratēģiju izvērtēšanā, pārraudzīt profesionālās izglītības iestāžu un koledžu finansējuma piesaisti no dažādiem finanšu avotiem, nodrošinot to izvērtēšanu, kā arī piedalīties vadītāju pieņemšana darbā un atbrīvošanā no darba

- nodrošināt sadarbību profesionālās izglītības jomā ar valsts un pašvaldību institūcijām, nozaru profesionālajām asociācijām, darba devēju un darbinieku organizācijām, tajā skaitā starptautiskajām institūcijām un organizācijām

- nodrošināt attīstības plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektu un analītisku pārskatu izstrādi un īstenošanu profesionālās izglītības un iestāžu pārraudzības jomā

- organizēt pieprasījumu par valsts budžeta līdzekļu piešķiršanu ministrijas padotībā esošajām profesionālās izglītības iestādēm un koledžām izskatīšanu un atzinumu sniegšanu, un veikt budžeta līdzekļu izlietojuma analīzi

- nodrošināt ar projekta uzraudzību un īstenošanu saistīto uzdevumu izpildi, atbilstoši ministrijas reglamentā un departamenta reglamentā noteiktajiem uzdevumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā vadošā amatā

- pieredze profesionālās izglītības jomā ilgāka par 3 gadiem

- darba pieredze tiesību aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu projektu izstrādē un virzībā, analītisku pārskatu izstrādē

- pieredze sadarbībā ar valsts pārvaldes iestādēm, sabiedriskajām organizācijām vai ārvalstu institūcijām, pārstāvība dalīborganizācijās

- pieredze valsts pārvaldē attiecīgā vai līdzvērtīgā jomā

- zināšanas par Latvijas izglītības sistēmu, izglītības politikas plānošanu, ieviešanu un uzraudzību

- zināšanas par tiesību aktu projektu izstrādi un virzību Ministru kabinetā vai Saeimā

- zināšanas par Izglītības likuma, Profesionālās izglītības likuma normu piemērošanu

- zināšanas par profesionālo izglītību un tās attīstības tendencēm, Eiropas Savienības pamatnostādnēm profesionālās izglītības un prasmju jomā

- zināšanas par profesionālās izglītības sistēmas izglītības iestāžu tīkla organizācijas jautājumiem

- zināšanas par profesionālās izglītības pārvaldību un sadarbību ar sociālo partneru organizācijām

- zināšanas par Latvijas tautsaimniecības attīstības tendencēm

- zināšanas par iestāžu finanšu un budžeta vadības principiem

- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem

- prezentācijas, sadarbības un komunikācijas prasmes

- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda) zināšana līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- vēlama pieredze investīciju piesaistē un administrēšanā

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu profesionālā kolektīvā valsts pārvaldē

- mēnešalgu līdz 1917,00 EUR atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 36.amata saimes IV līmenī, 13.mēnešalgu grupa

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā

- labus darba apstākļus - Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)

Iesniedzamie dokumenti:

1) pieteikuma vēstule, kurā ir aprakstīta profesionālā pieredze, tostarp pieredze darbā vadošā amatā un pieredze profesionālās izglītības jomā (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta pieredze vadošā amatā un pieredze profesionālās izglītības jomā, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes),

2) CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai),

3) redzējums par izaicinājumiem profesionālās izglītības sistēmā Latvijas tautsaimniecības attīstības kontekstā (maksimāli 2 A4 formāta lapas),

3) izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a.kabinets, Rīga, LV-1050);

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "PPID departamenta direktora vietnieks profesionālās izglītības un iestāžu pārraudzības jomā".

Informējam, ka amata konkurss noritēs 3 kārtās šādi:

- 1.kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;

- 2.kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti veikt praktisko darbu;

- 3.kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kuras laikā būs jāprezentē iesniegtais redzējums, tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.

Pēc konkursa 1.kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai! Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un zinātnes ministrija, kontaktinformācija: Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Tālr. uzziņām 67047993.


OP 2018/247.AKK8

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz Attīstības un finanšu plānošanas departamenta vecākā referenta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- sadarboties ar plānošanas reģioniem, pašvaldībām, ministrijas struktūrvienībām un padotības institūcijām teritorijas attīstības plānošanas dokumentu izstrādē

- nodrošināt nacionālas nozīmes transporta infrastruktūras attīstībai nepieciešamo teritoriju vektordatu izsniegšanu, kā arī uzskates materiālu par attiecīgajām teritorijām sagatavošanu

- izvērtēt, sagatavot un sniegt priekšlikumus par jautājumiem, kas saistīti ar ilgtspējīgas pilsētvides mobilitātes jomu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā augstākā izglītība, kas papildināta ar nozarei atbilstošām speciālām zināšanām

- pieredze attīstības, tajā skaitā, teritorijas plānošanas jomā

- pieredze darbā ar ģeogrāfiskām informācijas sistēmām (ĢIS), ģeogrāfisko datu uzturēšanu, atjaunošanu

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- vēlama pieredze tiesību aktu projektu izstrādē

- zināšanas Eiropas Savienības transporta politikas jautājumos

- labas angļu valodas zināšanas

- spēja patstāvīgi organizēt ikdienas darbu un risināt saņemtos uzdevumus

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Amats klasificēts 36.saimes II līmenī (mēnešalga no 835 līdz 1080 EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai).

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: personals@sam.gov.lv. Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 377.a kabinets. Tālr. uzziņām 67028218.

Pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Satiksmes ministrija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Satiksmes ministrija, kontaktinformācija: Gogoļa iela 3, Rīga, LV-1743.


OP 2018/247.AKK9

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - Krīzes vadības departamenta Mobilizācijas un uzņēmējvalsts atbalsta plānošanas nodaļas vecākais referents

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- iespēju apgūt militāro pamatapmācību, veicinot izpratni par valsts aizsardzības jomu un Nacionālo bruņoto spēku (NBS) uzdevumiem

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu un mēnešalgu no 835 EUR līdz 1190 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālās pieredzes

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties ar mobilizāciju saistītu dokumentu, tiesību aktu un plānu izstrādē

- nodrošināt sadarbību starp ministriju un citām valsts pārvaldes institūcijām, pašvaldībām, nevalstiskajām organizācijām un citām struktūrām mobilizācijas un visaptverošas valsts aizsardzības jautājumos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālo vai politikas zinātņu jomā

- izpratne par nacionālās un starptautiskās drošības un aizsardzības politikas attīstības tendencēm

- labas angļu valodas zināšanas (būs zināšanu pārbaude testa veidā)

- labas prasmes normatīvo aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu izstrādē

- profesionālā darba pieredze un vēlama pieredze valsts pārvaldē

- zināšanas par NBS struktūru, mērķiem, uzdevumiem

- analītiskās spējas, iniciatīva, spēja strādāt radoši un patstāvīgi, spēja formulēt viedokli, sagatavot un aizstāvēt priekšlikumus

- lietotāju līmeņa zināšanas MS Office programmās

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.

Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/247.AKR1

Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde informē, ka konkursa kārtībā Piesārņojuma kontroles daļas vecākās inspektores ierēdnes amatā 2018.gada 27.novembrī iecelta ILZE DŪMIŅA.


OP 2018/247.AKR2

Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Drošības režīma nodaļas vecākās referentes amatā 2018.gada 13.novembrī iecelta IEVA JĒKABSONE.


OP 2018/247.AKR3

Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Drošības režīma nodaļas vecākās referentes amatā 2018.gada 10.decembrī iecelta INGA BREMZE.


OP 2018/247.AKR4

Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Aizsardzības politikas departamenta Organizācijas nodaļas vecākās referentes amatā (uz noteiktu laiku) 2018.gada 12.decembrī iecelta ZELMA SERGEJEVA.


OP 2018/247.AKR5

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018. gada 10. decembrī Stratēģiskās vadības lietu un sabiedrisko attiecību pārvaldes Starptautisko attiecību daļas galvenās speciālistes starptautiskās sadarbības jautājumos amatā ir iecelta AIJA INGRĪDA.


OP 2018/247.AKR6

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018. gada 14. decembrī Akcīzes preču aprites daļas Datu analīzes nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā ir iecelta JEĻENA HMEĻOVA.


OP 2018/247.AKR7

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018. gada 14. decembrī Nodokļu pārvaldes Maksājumu uzskaites daļas Pirmās nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā ir iecelta JEĻENA KOROĻKOVA.


OP 2018/247.AKR8

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu pārvaldes Juridiskās daļas galvenā jurista ierēdņa amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2018/247.AKR9

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu pārvaldes Fizisko personu deklarāciju uzskaites daļas Pirmās nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2018/247.AKR10

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesību aktu daļas galvenā jurista ierēdņa amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2018/247.AKR11

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu pārvaldes Valsts amatpersonu datu administrēšanas daļas galvenā speciālista ierēdņa amatu ir beidzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)