Laidiens: 14.12.2018., Nr. 246

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/246.AKK1

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību

Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un atbalsts

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - juriskonsults/-e Finanšu tirgus politikas departamenta Kapitāla tirgus un apdrošināšanas politikas nodaļā

Finanšu tirgus politikas departamenta ir struktūrvienība, kas nodrošina finanšu tirgus politikas veidošanu valsts finanšu stabilitātes nodrošināšanai un ekonomikas attīstības veicināšanai.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātņu jomā

- darba pieredze apdrošināšanas/finanšu jomā vai normatīvo aktu izstrādē

- zināšanas un izpratne par finanšu tirgus jautājumiem, praktiskā darba pieredze darbā ar finanšu tirgus politikas jautājumiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem, darba pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

- iniciatīva un augsta atbildības izjūta

- labas analītiskās un komunikācijas spējas

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- labas datora lietotāja līmeņa prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja vēlies uzņemties, būt atbildīgs un veikt uzdevumus, kas saistīti ar finanšu tirgus politikas izstrādi valsts finanšu stabilitātes un ekonomiskās attīstības veicināšanai (apdrošināšanas jautājumos):

- finanšu tirgus politikas plānošana, finanšu tirgus regulējuma pilnveidošana, t. sk. normatīvo aktu projektu izstrāde, Latvijas Republikas finanšu tirgus likumdošanas pilnveidošana un saskaņošana ar ES tiesību aktiem

- Latvijas interešu pārstāvību, analītisko darbu vai dalību OECD komitejās un darba grupās finanšu pakalpojumu jautājumos vai darba grupās finanšu tirgus un finanšu pakalpojumu jomā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Ja vēlies pieteikties konkursā, tev 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai uz e-pastu: pasts@fm.gov.lv šādi dokumenti:

- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī tajā apliecinot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- Curriculum Vitae (CV)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija

- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs

- citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām

Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.

Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.

Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ.Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919, tālrunis +371-67095405, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju par personas datu apstrādi Finanšu ministrijā var iegūt Finanšu ministrijas tīmekļa vietnē.


OP 2018/246.AKK2

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļā - eksperts/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālo zinātņu jomā)

- praktiska pieredze korporatīvo klientu apkalpošanas vai personāla atlases jomā ne mazāk kā 1 gads

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un darba devēju sadarbību

- zināšanas par klientu apkalpošanas darba organizāciju un aktuālajām metodēm

- zināšanas par personāla atlases procesu

- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, orientācija uz pozitīvu darba rezultātu

- svešvalodu zināšanas - angļu valodas un krievu valodas zināšanas labi rakstos un sarunvalodā

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku (ikdienas lietotāja līmenī)

Galvenie amata pienākumi:

- pārstāvēt Nodarbinātības valsts aģentūru (turpmāk - Aģentūra) sadarbībā ar darba devējiem, darba devēju organizācijām un nozaru asociācijām prezentēntējot Aģentūras pakalpojumus

- veidot un attīstīt sadarbību ar valstiski nozīmīgākajiem darba devējiem, sniegt atbalstu darba devējiem brīvo darba vietu aizpildīšanā

- nodrošināt metodisko vadību par vakanču reģistrēšanu un uzskaites atbilstību kā arī Aģentūras mājas lapas, CV un vakanču portāla saturisku pārraudzību un pilnveidi atbilstoši amata kompetencei

- prezentēt Nodarbinātības valsts aģentūras mērķus un pakalpojumus amata kompetences ietvaros

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: 719,00 EUR, 2.kategorija: 827,00 EUR, 3.kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K.Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu: konkursi@nva.gov.lv ar norādi "PD_NPN_eksperts". Informācija pa tālr. 67021785 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Nodarbinātības valsts aģentūra, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010.


OP 2018/246.AKK3

Valsts Vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr.90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Valmierā ( 2 vakances) - Kontroles daļas Piesārņojuma kontroles sektora vecākais inspektors

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātnēs (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- praktiskā darba pieredze specialitātē (pieredze amatā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas svešvalodu zināšanas attiecīgajā profesionālajā jomā

- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru

- prasme pielietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus vides aizsardzībā

- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- B kategorijas vadītāja apliecība

Galvenie amata pienākumi:

- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus

- veikt vides normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli

- izskatīt iesniegumus un patstāvīgi sagatavot administratīvos aktus vides aizsardzības jomā

Ierēdņa amatam noteikts 26.3. saimes IIIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 750 līdz 950 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) var iesniegt personīgi L.Paegles ielā 13, Valmierā, sūtīt pa e-pastu uz adresi parvalde@valmiera.vvd.gov.lv vai sūtīt pa pastu uz adresi L.Paegles ielā 13, Valmierā, LV-4201 (tālr. uzziņām 64207266) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas.

Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.


OP 2018/246.AKK4

Valsts Vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr.90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Valmierā - Atļauju daļas vecākais eksperts (uz noteiktu laiku)

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātnēs (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- praktiskā darba pieredze specialitātē (pieredze amatā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas svešvalodas zināšanas attiecīgajā profesionālajā jomā

- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru

- prasme pielietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus vides aizsardzībā

- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu

- labas komunikāciju spējas

Galvenie amata pienākumi:

- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus

- izskatīt iesniegumus un patstāvīgi gatavot administratīvos aktus vides aizsardzības jomā

Ierēdņa amatam noteikts 10. saimes III līmenis un 10.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 800 līdz 1000 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) var iesniegt personīgi L.Paegles ielā 13, Valmierā, sūtīt pa e-pastu uz adresi parvalde@valmiera.vvd.gov.lv vai sūtīt pa pastu uz adresi L.Paegles ielā 13, Valmierā, LV-4201 (tālr. uzziņām 64207266) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas.

Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.


OP 2018/246.AKK5

Nacionālais veselības dienests (reģ.Nr.90009649337; www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz nodaļas vadītāja vietnieka/-ces amatu Starptautiskās sadarbības nodaļā (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- nodaļas vadītāja prombūtnes laikā organizēt un vadīt nodaļas darbu

- organizēt administratīvo lietu izskatīšanu par personu tiesību atzīšanu saņemt veselības aprūpes pakalpojumus citā Eiropas Savienības (turpmāk - ES), Eiropas Ekonomikas zonas (turpmāk - EEZ) dalībvalstī un Šveicē un izdevumu atlīdzināšanu par veselības aprūpes pakalpojumiem, kuri saņemti citā ES, EEZ dalībvalstī vai Šveicē

- nodrošināt sūdzību un iesniegumu izskatīšanu

- veikt informācijas apkopošanu par ES tiesību aktiem un ES Tiesas prejudiciālajiem nolēmumiem, kas saistīti ar sociālās nodrošināšanas sistēmu koordinēšanu, kā arī sagatavot informāciju par nolēmumos sniegtajiem skaidrojumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vismaz trīs gadu praktiska darba pieredze jurisprudencē

- pieredze administratīvā procesa piemērošanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas datorprasmes (Word, Excel, PowerPoint)

- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas

- augsta atbildības sajūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas

- spēja argumentēt un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas

- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem

- atalgojumu pirms nodokļu nomaksas no 940 EUR (pārbaudes laikā) līdz 1287 EUR

Pieteikumu, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi "Vadītāja vietnieks Starptautiskās sadarbības nodaļā" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pastu: vakances@vmnvd.gov.lv vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2018.gada 26.decembrim. Informācija pa tālr. 67043772.

Nacionālais veselības dienests informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Nacionālais veselības dienests, kontaktinformācija: Cēsu iela 31, k-3, Rīga, LV-1010.


OP 2018/246.AKK6

Nacionālais veselības dienests (reģ.Nr.90009649337; www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz vecākā/-s eksperta/-es amatu Ambulatoro pakalpojumu nodaļā (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- plānot ambulatoro veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšanai nepieciešamo valsts budžeta līdzekļu apjomu un uzraudzīt līdzekļu izlietojumu

- analizēt ambulatorās veselības aprūpes statistisko un ekonomisko rādītāju attīstības tendences

- izstrādāt priekšlikumus ambulatoro veselības aprūpes pakalpojumu pieejamības uzlabošanai, piedalīties normatīvo aktu izstrādē

- sagatavot atbildes uz juridisko un fizisko personu iesniegumiem

- piedalīties darba grupās, apspriedēs par veselības aprūpes pakalpojumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai sabiedrības veselībā

- ļoti labas MS Excel prasmes

- pieredze darbā ar datubāzēm, finanšu un ekonomisko aprēķinu veikšanu tiks uzskatīta par priekšrocību

- praktiskā pieredze datu apstrādē tiks uzskatīta par priekšrocību

- valsts valodas prasmes augstākajā līmeni

- angļu valodas zināšanas (lasīt, rakstīt, runāt) un krievu valodas zināšanas - sarunvaloda

- labas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu pieredzējušu kolēģu komandā

- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām

- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus

- mēnešalgu no 940 EUR līdz 1230 EUR pirms nodokļu nomaksas

Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi "Vecākais eksperts Ambulatoro pakalpojumu nodaļā" aicinām sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pastu: vakances@vmnvd.gov.lv vai nosūtīt pa pastu Cēsu ielā 31, k-3, Rīgā, LV-1012, līdz 2018.gada 26.decembrim. Papildu informācija pa tālr. 67043742.

Nacionālais veselības dienests informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Nacionālais veselības dienests, kontaktinformācija: Cēsu iela 31, k-3, Rīga, LV-1010.


OP 2018/246.AKK7

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Infrastruktūras projektu atlases nodaļas eksperta amatu

MĒS PIEDĀVĀJAM

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu investīciju projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 6 mēnešiem (iespējams pēc noteiktā termiņa darbu turpināt citā struktūrvienībā)

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu atbilstoši kvalifikācijas kategorijai: 1. kategorija - 893 euro, 2. kategorija - 1059 euro, 3. kategorija - 1225 euro)

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas

- darbavietu Rīgas centrā

TAVOS PIENĀKUMOS BŪS

- organizēt un nodrošināt ES fondu projektu iesniegumu atlases, t.sk.:

- sagatavot un saskaņot projektu iesniegumu atlases dokumentāciju

- organizēt informatīvos pasākumus

- konsultēt projektu iesniegumu iesniedzējus

- organizēt projektu iesniegumu vērtēšanas procesu

- vērtēt projektu iesniegumus

- sagatavot vērtēšanas komisijas atzinumu un lēmumu projektus

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- vēlama pieredze projektu atlasē, ieviešanā, uzraudzībā vai kontrolē (pieredze ES fondu projektu atlasē, ieviešanā, uzraudzībā vai kontrolē tiks uzskatīta par būtisku priekšrocību)

- izpratne par ES fondu vadības sistēmu Latvijā

- spēja strādāt intensīvi, saspringtos termiņos, individuāli un arī komandas ietvaros

- spēja analītiski izvērtēt procesus un strādāt ar liela apjoma informāciju

- izpratne par lietvedības un dokumentu noformēšanas pamata jautājumiem

- vēlamas angļu valodas zināšanas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Infrastruktūras projektu atlases nodaļas eksperts".

Sīkāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Datu pārzinis ir Centrālā finanšu un līgumu aģentūra, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/246.AKR1

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)) paziņo, ka amata konkurss uz Finanšu tirgus politikas departamenta Kapitāla tirgus un apdrošināšanas politikas nodaļas juriskonsulta amatu noslēdzies bez rezultāta.


OP 2018/246.AKR2

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) ) paziņo, ka konkursa kārtībā Budžeta departamenta Valsts budžeta kopsavilkuma nodaļas vecākās ekspertes amatā uz nenoteiktu laiku no 2018.gada 5.decembra iecelta AGATE VĪTOLA.


OP 2018/246.AKR3

Valsts vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde paziņo, ka Kontroles daļas Piesārņojuma kontroles sektora vecākās inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 2018.gada 18.decembra iecelta LELDE KRŪMIŅA.


OP 2018/246.AKR4

Valsts vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde paziņo, ka konkurss uz Atļauju daļas vecākā eksperta ierēdņa amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2018/246.AKR5

Valsts vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde paziņo, ka konkurss uz Kontroles daļas Piesārņojuma kontroles sektora vecākā inspektora ierēdņa amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2018/246.AKR6

Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Nacionālā veselības dienesta Ambulatoro pakalpojumu nodaļas vecākās ekspertes amatā 2018.gada 4.decembrī iecelta JŪLIJA VOROPAJEVA.


OP 2018/246.AKR7

Veselības ministrija informē, ka Saimniecības nodaļas vadītājas amatā uz noteiktu laiku iecelta DACE ZELTIŅA.


OP 2018/246.AKR8

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Investīciju uzraudzības departamenta Teritoriālās sadarbības projektu kontroles nodaļas vecākās ekspertes valsts civildienesta ierēdnes amatā no 2018. gada 10. decembra ir iecelta LINDA BRUŽĒVICA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)