Laidiens: 06.12.2018., Nr. 240

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/240.AKK1

Atklāts konkurss ārvalstu akadēmiskajam personālam specifiskā atbalsta mērķa 8.2.2. "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās" 2. atlases kārtas ietvaros.

Rīgas Tehniskā universitāte izsludina ārvalstu akadēmiskā personāla atlasi - 1 docenta amata vieta studiju virzienā "Ražošana un pārstrāde" Materiālzinātnes nozarē, Tekstila un apģērbu tehnoloģijas apakšnozarē

Kandidātu prasības un atlases kritēriji:

- personas, kas iepriekšējo piecu gadu laikā bija nodarbinātas akadēmiskā amatā kādā no akreditētām ārvalstu augstskolām

- personas, kurām ir atbilstoša zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze Materiālzinātnes nozarē, Tekstila un apģērbu tehnoloģijas apakšnozarē

- personas, kurām ir doktora grāds attiecīgajā zinātnes nozarē vai līdzvērtīgā zinātnes nozarē

- personas, kuras var vadīt studiju kursus studiju virziena "Ražošana un pārstrāde" bakalaura/maģistra programmās tādos studiju kursos kā "Apģērbu progresīvās tehnoloģijas", "Rūpnieciskā piegriešanā", "Apģērbu automatizētā projektēšana"

- personas, kurām ir atbilstoša līmeņa angļu valodas zināšanas un prasmes pasniegšanai internacionālā vidē (ir pieredze darbā ar ārvalstu studentiem vai ir pieredze dalībai mobilitātes pasākumos)

Pieprasot ESF finansējumu, ir nepieciešami šādi dokumenti:

- pieteikuma vēstule (brīvā formā), CV (Europass formā, ietverot pašu svarīgāko publikāciju sarakstu) un dokuments, kas apstiprina nodarbinātību akreditētas ārvalstu augstskolas akadēmiskajā amatā, sūtīt uz personals@rtu.lv.

Darba samaksa amplitūdā no 980 līdz 4000 euro.

Pieteikšanās termiņš: 2018.gada 14. decembris.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos.


OP 2018/240.AKK2

Atklāts konkurss ārvalstu akadēmiskajam personālam specifiskā atbalsta mērķa 8.2.2. "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās" 2. atlases kārtas ietvaros.

Rīgas Tehniskā universitāte izsludina ārvalstu akadēmiskā personāla atlasi - 1 profesora amata vieta studiju virzienā "Ražošana un pārstrāde" Materiālzinātnes nozarē , Tehnoloģisko zinātņu apakšnozarē

Kandidātu prasības un atlases kritēriji:

- personas, kas iepriekšējo piecu gadu laikā bija nodarbinātas akadēmiskā amatā kādā no akreditētām ārvalstu augstskolām

- personas, kurām ir atbilstoša zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze Materiālzinātnes nozarē, Tehnoloģisko zinātņu apakšnozarē

- personas, kurām ir doktora grāds attiecīgajā zinātnes nozarē vai līdzvērtīgā zinātnes nozarē

- personas, kuras var vadīt studiju kursus studiju virziena "Ražošana un pārstrāde" bakalaura/maģistra studiju kursos kā Viedapģērbi, Apģērbu konstruēšana, Apģērbu automatizētā projektēšana

- personas, kurām ir atbilstoša līmeņa angļu valodas zināšanas un prasmes pasniegšanai internacionālā vidē (ir pieredze darbā ar ārvalstu studentiem vai ir pieredze dalībai mobilitātes pasākumos)

Pieprasot ESF finansējumu, ir nepieciešami šādi dokumenti:

- pieteikuma vēstule (brīvā formā), CV (Europass formā, ietverot pašu svarīgāko publikāciju sarakstu) un dokuments, kas apstiprina nodarbinātību akreditētas ārvalstu augstskolas akadēmiskajā amatā, sūtīt uz personals@rtu.lv.

Darba samaksa amplitūdā no 1530 līdz 4000 euro.

Pieteikšanās termiņš - 2018.gada 14. decembris.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos.


OP 2018/240.AKK3

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Rīgas reģionālās filiāles Darba tirgus daļas nodarbinātības organizatora amats (3 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)

- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā

- vēlama pieredze nodarbinātības jomā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas Republikā normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērst riskus, piedāvāt risinājumus

- labas saskarsmes, komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās prasmes

- zināšanas par personāla atlases procesu

- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku

Galvenie amata pienākumi: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos jautājumos, izdot administratīvus aktus un noteikt klienta tiesības saņemt iestādes pakalpojumus; organizēt sadarbību un savstarpēju informācijas apmaiņu ar darba devējiem, reģistrējot un uzskaitot darba devēja pieteiktās brīvās darba vietas, veikt piemērotu pretendentu atlasi brīvās darba vietas aizpildīšanai.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: 607,00 EUR, 2.kategorija: 670,00 EUR, 3.kategorija: 777,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē, Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai nosūtot uz e-pastu: rigasfiliale@nva.gov.lv. Informācija pa tālr. 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests - praktiskais uzdevums, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā - praktiskajā uzdevumā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Nodarbinātības valsts aģentūra, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010.


OP 2018/240.AKK4

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Administratīvās un finanšu vadības departamenta VADĪTĀJS (1 vakance uz nenoteiktu laiku, amata vieta ar 2019. gada 1. janvāri)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību, vadības vai ekonomikas zinātnē

- vismaz trīs gadu pieredze vidējas struktūrvienības vadītāja amatā pēdējo piecu gadu laikā (vēlams - valsts pārvaldē)

- vismaz trīs gadu pieredze lielas iestādes, uzņēmuma vai organizācijas finanšu vai saimnieciskās darbības procesu vadībā pēdējo piecu gadu laikā

- zināšanas valsts pārvaldes jautājumos

- zināšanas un pieredze normatīvo aktu izstrādē, finanšu un saimnieciskās vadības jomā

- atbilstība normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, lai saņemtu otrās kategorijas speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

- ļoti laba latviešu valodas rakstu kultūra

- dokumentu pārvaldības prasmes atbilstoši LR likumdošanai

- labas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes

- labas iemaņas darbā ar datoru (Ms Office)

- vēlamas angļu valodas zināšanas

Galvenie amata pienākumi:

- plānot, vadīt un organizēt struktūrvienības darbu

- nodrošināt struktūrvienībai doto uzdevumu izpildi un kontroli

- motivēt struktūrvienības nodarbinātos, vadīt komandas darbu

- pārraudzīt finanšu uzskaites un budžeta plānošanas organizēšanu iestādē

- nodrošināt iestādes finanšu darbības atbilstību normatīvo aktu prasībām

- nodrošināt iestādes finanšu vadību un struktūrvienības darbu regulējošo iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādi un savlaicīgu aktualizēšanu

- plānot, kontrolēt un nodrošināt iestādes iepirkumu organizēšanu, t.sk. administrēt Elektronisko iepirkumu sistēmu un Iepirkumu uzraudzības biroja publikāciju vadības sistēmu, nodrošināt veicamo darbību likumību un atbilstību Publisko iepirkumu likumā noteiktajai kārtībai

- koordinēt iestādes darbu saimnieciskajos jautājumos, nodrošinot iestādes materiāli tehniskās bāzes veidošanu, saglabāšanu un racionālu izmantošanu

- nodrošināt un sniegt konsultācijas iestādes vadībai finanšu un saimnieciskajos jautājumos, nodrošinot aktuālās informācijas par finanšu izlietojumu nepārtrauktu pieejamību iestādes vadībai

Piedāvājam:

- dinamisku, analītisku un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju ar savu uzņēmību un degsmi iedvesmot līdzcilvēkus sasniegt iespējami labākos rezultātus

- mēnešalgu no € 1253 līdz € 1647 pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi (ar līdzmaksājumu) no pirmās darba dienas

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju piemērot elastīgu darba laiku (uzsākot darba dienu agrāk, doties mājās agrāk vai uzsākot darba dienu vēlāk, doties mājās vēlāk);

- darbavietu Rīgā, Dzirnavu ielā 91

Pretendentiem pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", aizpildot Valsts probācijas dienesta mājaslapas www.vpd.gov.lv sadaļā "Aktualitātes/Vakances" atrodamo pieteikuma veidlapu, kas jāpapildina ar apliecinājumu par atbilstību likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta otrās un trešās daļas prasībām un ar norādi "Administratīvās un finanšu vadības departamenta vadītājs" jāiesniedz:

- nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv;

- nosūtot pa pastu - Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011;

- iesniedzot personīgi Dzirnavu ielā 91, Rīgā.

Sīkāka informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.vpd.gov.lv.

Informējam, ka konkurss tiks organizēts divās kārtās, no kurām pirmajā kārtā tiks veikta iesniegto dokumentu izvērtēšana, otrajā kārtā pretendenti tiks aicināti uz darba interviju (profesionālās atbilstības un kompetenču), kuras laikā tiks izvērtēta pretendenta piemērotība amata prasībām.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā - Dzirnavu ielā 91, Rīgā.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Valsts probācijas dienests informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests, kontaktinformācija: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.


OP 2018/240.AKK5

Valsts kanceleja ir centrālā valsts pārvaldes iestāde, kas nodrošina Ministru prezidenta un Ministru kabineta darbību, rūpējas par valdības dokumentu atbilstību noteiktiem standartiem, kā arī izstrādā un ievieš rīcības politiku valsts pārvaldes un cilvēkresursu attīstības jomās. Valsts kanceleja iestājas par efektīvu, atbildīgu un elastīgu valsts pārvaldi, kas kalpo sabiedrības labā.

Aicinām pievienoties Valsts kancelejas komandai, lai īstenotu Valsts pārvaldes reformu plānā 2020 iekļautās aktivitātes un virzītu valsts pārvaldes cilvēkresursu attīstību.

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Valsts pārvaldes politikas departamenta Valsts pārvaldes cilvēkresursu nodaļas konsultanta valsts civildienesta ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- plānot cilvēkresursu attīstības politiku un pilnveidot procesus, ieviešot labāko praksi cilvēkresursu vadībā

- piedalīties cilvēkresursu vadības informācijas sistēmas izstrādāšanā

- konsultēt ministriju un padotības iestāžu personālvadības speciālistus

- savas kompetences ietvaros izstrādāt tiesību aktus un sniegt atzinumus par citu institūciju sagatavotajiem tiesību aktu projektiem

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība, vēlams informācijas tehnoloģiju, projektu vadības vai cilvēkresursu vadības jomā

- divu gadu pieredze cilvēkresursu vadības sistēmu veidošanā un/ vai ieviešanā, cilvēkresursu vadības informācijas un komunikācijas tehnoloģiju sistēmu lietošanā vai projektu vadīšanā (pieteikumā lūdzam minēt konkrētus piemērus)

- izpratne par valsts pārvaldes darbu un politikas plānošanas procesu

- iniciatīva un spēja piedāvāt inovatīvus risinājumus valsts pārvaldes cilvēkresursu attīstības politikas pilnveidošanai

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- spēja patstāvīgi organizēt darbu un pieņemt lēmumus

- labas angļu valodas zināšanas

Pretendentiem piedāvājam:

- atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē, piedāvājot iespēju celt valsts pārvaldes efektivitāti, produktivitāti un konkurētspēju

- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu

- saņemt stabilu atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 14 dienu laikā sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā, Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, e-pasts: vk@mk.gov.lv, tālr. uzziņām 67082844.

Atbilstoši Fizisko personas datu apstrādes likuma 25.panta pirmajai daļai Valsts kanceleja informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) jūsu personas datu apstrādes pārzinis šī atlases konkursa ietvaros ir Valsts kanceleja, kontaktinformācija: Brīvības bulvārī 36, Rīgā LV-1520.


OP 2018/240.AKK6

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz juriskonsulta (ierēdņa) amata vietām Juridiskā departamenta Administratīvi tiesiskajā nodaļā uz nenoteiktu laiku

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta piektās daļas prasībām un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vismaz 2 gadu iepriekšēja pieredze jurista darbā vai darbā ar juridisko jautājumu risināšanu

- administratīvā procesa pārzināšana

- pieredze iekšējo un ārējo tiesību aktu izstrādē (tiesību aktu projektu analīze un izstrāde) vai pieredze civiltiesisko vai publisko tiesību līgumu izstrādē (līguma projektu analīze un izstrāde). Par priekšrocību tiks uzskatīta iepriekšēja pieredze darbā ar tiesību aktu un dažādu līgumu izstrādi

- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas otrās svešvalodas zināšanas

- prasme analizēt informāciju

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu un operatīvi risināt sarežģītus jautājumus, organizēt savu darbu atbilstoši noteiktajiem termiņiem

- saskarsmes prasmes, prasme izteikt un argumentēt viedokli mutiski un rakstveidā

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt juridisko atbalstu, sniedzot konsultācijas un atzinumus, Ārlietu ministrijas vadībai un Latvijas Republikas diplomātiskajām un konsulārajām pārstāvniecībām ārvalstīs administratīvi tiesiskajos jautājumos

- analizēt un izstrādāt dažādu līgumu projektus

- analizēt un izstrādāt iekšējo un ārējo normatīvo aktu projektus

- sniegt atzinumus par citu institūciju sagatavotajiem tiesību aktu projektiem

- kompetences ietvaros pārstāvēt Ārlietu ministriju valsts pārvaldes iestādēs

Darbinieka amatam noteikta: 21. saime, 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 940 līdz 1160 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas kritērijiem iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv sadaļā "Budžets".

Pretendentus lūdzam pieteikties divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis":

- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)

vai

- CV, Motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu Pieteikuma anketu (Pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv. Tālr. informācijai 67016132.


OP 2018/240.AKK7

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vecākā juriskonsulta (ierēdņa) amata vietām Juridiskā departamenta Administratīvi tiesiskajā nodaļā uz nenoteiktu laiku

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta piektās daļas prasībām un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vismaz 5 gadu pieredze jurista darbā

- ļoti labas zināšanas civiltiesībās un administratīvajās tiesībās

- pieredze iekšējo un ārējo tiesību aktu izstrādē (tiesību aktu projektu analīze un izstrāde)

- pieredze civiltiesisko vai publisko tiesību līgumu izstrādē (līguma projektu analīze un izstrāde)

- pieredze pirmstiesas un tiesas procesos (dokumentu sagatavošana, pārstāvība tiesas sēdē)

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- labas angļu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenī)

- labas krievu valodas zināšanas

- prasme analizēt informāciju

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu un operatīvi risināt sarežģītus jautājumus, organizēt savu darbu atbilstoši noteiktajiem termiņiem

- saskarsmes prasmes, prasme izteikt un argumentēt viedokli mutiski un rakstveidā

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt juridisko atbalstu, sniedzot konsultācijas un atzinumus, Ārlietu ministrijas vadībai un Latvijas Republikas diplomātiskajām un konsulārajām pārstāvniecībām ārvalstīs administratīvi tiesiskajos jautājumos

- analizēt un izstrādāt dažādu līgumu projektus

- analizēt un izstrādāt iekšējo un ārējo normatīvo aktu projektus

- sniegt atzinumus par citu institūciju sagatavotajiem tiesību aktu projektiem

- pārstāvēt Ārlietu ministriju valsts pārvaldes iestādēs un tiesās

Darbinieka amatam noteikta: 21. saime, 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 1052 līdz 1242 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas kritērijiem iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv sadaļā "Budžets".

Pretendentus lūdzam pieteikties divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis":

- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)

vai

- CV, Motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu Pieteikuma anketu (Pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv. Tālr. informācijai 67016132.


OP 2018/240.AKK8

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam.

Piedāvātais amats - Uzņēmumu statistikas departamenta Uzņēmumu strukturālās un inovāciju statistikas daļas vecākais referents (uz nenoteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas no 800 līdz 900 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā)

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- motivējošu atlīdzības sistēmu atbilstoši darba rezultātiem

- izglītības iespējas profesionālai pilnveidei

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus, elastīgu darba laiku

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- veikt ārvalstu saistītu uzņēmumu statistikas un pārskata par ārvalstu saistītu uzņēmumu darbību datu apstrādi, kvalitātes pārbaudi un analīzi

- nodrošināt ārvalstu saistītu uzņēmumu statistikas datu, validāciju un datu kopsavilkumu sagatavošanu un darbību;

- aktualizēt un papildināt ārvalstu saistītu uzņēmumu statistikas datus CSP datu bāzē

- sagatavot statistisko informāciju izplatīšanai ārējiem un iekšējiem statistikas lietotājiem, nodrošināt starptautiskās organizācijas ar pieprasīto informāciju

- sniegt konsultācijas uzņēmumiem, organizācijām, citu statistikas daļu darbiniekiem un datu lietotājiem par pārskatu aizpildīšanu un metodoloģijas jautājumiem

- piedalīties starptautiskajos projektos, eksperimentālajos pētījumos vai apsekojumos ārvalstu saistītu uzņēmumu statistikas jomā

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, statistikā, matemātikā vai līdzīgā jomā

- ne mazāk kā viena gada pieredze statistikā vai līdzīgā darbā

- pieredze darbā ar datu apstrādi un analīzi

- pieredze darbā ar datubāzēm

- vēlama pieredze darbā ar kādu no statistisko aprēķinu programmām (SAS, SPSS, R vai līdzīgu)

- prasme profesionālā līmenī strādāt ar datoru (MS Office lietojumprogrammām Access, Excel, Word, PowerPoint)

- labas angļu valodas zināšanas

- vēlamas pamatzināšanas grāmatvedībā

- precizitāte un labas analītiskās prasmes

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu informāciju par piedāvāto amatu atradīsiet CSP interneta vietnē https://www.csb.gov.lv/lv/Par-mums/Darba-piedavajumi. Konsultācijas pa tālr. 67332792.

Visa jūsu iesniegtā informācija (t.sk. personas dati) tiks izmantota tikai jūsu kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/240.AKK9

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam.

Piedāvātais amats - Uzņēmumu statistikas departamenta Uzņēmumu strukturālās un inovāciju statistikas daļas vecākais referents (uz nenoteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas no 800 līdz 900 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā)

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- motivējošu atlīdzības sistēmu atbilstoši darba rezultātiem

- izglītības iespējas profesionālai pilnveidei

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus, elastīgu darba laiku

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- veikt uzņēmumu gada strukturālās statistikas un kompleksā gada pārskata par uzņēmumu darbību datu apstrādi, kvalitātes pārbaudi un analīzi

- nodrošināt uzņēmumu gada strukturālās statistikas datu automātisko aprēķinu, validāciju un datu kopsavilkumu sagatavošanu un darbību

- aktualizēt un papildināt uzņēmumu gada strukturālās statistikas datus CSP datu bāzē

- sagatavot statistisko informāciju izplatīšanai ārējiem un iekšējiem statistikas lietotājiem, nodrošināt starptautiskās organizācijas ar pieprasīto informāciju

- sniegt konsultācijas uzņēmumiem, organizācijām, citu statistikas daļu darbiniekiem un datu lietotājiem par pārskatu aizpildīšanu un metodoloģijas jautājumiem

- piedalīties starptautiskajos projektos, eksperimentālajos pētījumos vai apsekojumos uzņēmumu gada strukturālās statistikas jomā

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, statistikā, matemātikā vai līdzīgā jomā

- ne mazāk kā viena gada pieredze statistikā vai līdzīgā darbā

- pieredze darbā ar datu apstrādi un analīzi

- pieredze darbā ar datubāzēm

- vēlama pieredze darbā ar kādu no statistisko aprēķinu programmām (SAS, SPSS, R vai līdzīgu)

- prasme profesionālā līmenī strādāt ar datoru (MS Office lietojumprogrammām Access, Excel, Word, PowerPoint)

- labas angļu valodas zināšanas

- vēlamas pamatzināšanas grāmatvedībā

- precizitāte un labas analītiskās prasmes

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu informāciju par piedāvāto amatu atradīsiet CSP interneta vietnē https://www.csb.gov.lv/lv/Par-mums/Darba-piedavajumi. Konsultācijas pa tālruni 67332792.

Visa jūsu iesniegtā informācija (t.sk. personas dati) tiks izmantota tikai jūsu kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/240.AKK10

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam.

Piedāvātais amats - Uzņēmumu statistikas departamenta Uzņēmumu strukturālās un inovāciju statistikas daļas vecākais referents (uz nenoteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas no 800 līdz 900 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā)

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- motivējošu atlīdzības sistēmu atbilstoši darba rezultātiem

- izglītības iespējas profesionālai pilnveidei

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus, elastīgu darba laiku

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- veikt pētniecības un attīstības un inovāciju statistikas pārskatu apstrādi, kvalitātes pārbaudi un analīzi

- nodrošināt pētniecības un attīstības un inovāciju statistikas datu, validāciju un datu kopsavilkumu sagatavošanu un darbību

- aktualizēt un papildināt pētniecības un attīstības un inovāciju statistikas datus CSP datu bāzē

- sagatavot statistisko informāciju izplatīšanai ārējiem un iekšējiem statistikas lietotājiem, nodrošināt starptautiskās organizācijas ar pieprasīto informāciju

- sniegt konsultācijas uzņēmumiem, organizācijām, citu statistikas daļu darbiniekiem un datu lietotājiem par pārskatu aizpildīšanu un metodoloģijas jautājumiem

- piedalīties starptautiskajos projektos, eksperimentālajos pētījumos vai apsekojumos pētniecības un attīstības un inovāciju statistikas jomā

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, statistikā, matemātikā vai līdzīgā jomā

- ne mazāk kā viena gada pieredze statistikā vai līdzīgā darbā

- pieredze darbā ar datu apstrādi un analīzi

- pieredze darbā ar datubāzēm

- vēlama pieredze darbā ar kādu no statistisko aprēķinu programmām (SAS, SPSS, R vai līdzīgu)

- prasme profesionālā līmenī strādāt ar datoru (MS Office lietojumprogrammām Access, Excel, Word, PowerPoint)

- labas angļu valodas zināšanas

- vēlamas pamatzināšanas grāmatvedībā

- precizitāte un labas analītiskās prasmes

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu informāciju par piedāvāto amatu atradīsiet CSP interneta vietnē https://www.csb.gov.lv/lv/Par-mums/Darba-piedavajumi. Konsultācijas pa tālruni 67332792.

Visa jūsu iesniegtā informācija (t.sk. personas dati) tiks izmantota tikai jūsu kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/240.AKK11

Latvijas Valsts mežzinātnes institūts "Silava" izsludina konkursu uz akadēmisko amatu vakancēm - vienu vadošā pētnieka vietu meža selekcijas un ģenētikas virzienā, vienu vadošā pētnieka vietu meža fitopatoloģijas un mikoloģijas virzienā, vienu pētnieka vietu (nepilna slodze) meža fitopatoloģijas un mikoloģijas virzienā, vienu pētnieka vietu meža tehnoloģiju virzienā, vienu zinātniskā asistenta vietu meža selekcijas un ģenētikas virzienā, divām zinātniskā asistenta vietām mežkopības un meža resursu virzienā

Minimālās kvalifikācijas prasības: vadošajam pētniekam - habilitētā doktora vai doktora grāds mežzinātnē, bioloģijā, ģeogrāfijā, inženierzinātnē vai vides zinātnē, iepriekšēja pieredze zinātniskā darba vadībā mežzinātnē; pētniekam - habilitētā doktora vai doktora grāds mežzinātnē, bioloģijā, ģeogrāfijā, inženierzinātnē vai vides zinātnē, iepriekšēja pieredze zinātniskajā darbā mežzinātnē; zinātniskajam asistentam - habilitētā doktora, doktora vai maģistra grāds mežzinātnē, bioloģijā, ģeogrāfijā, inženierzinātnē vai vides zinātnē, iepriekšēja pieredze zinātniskajā darbā mežzinātnē

Darba samaksas amplitūda visiem amatiem no 5 līdz 285 EUR mēnesī.

Konkursam iesniedzamie dokumenti:

- iesniegums LVMI Silava Zinātniskajai padomei (ar konkrētā akadēmiskā amata norādi)

- dzīves gājuma apraksts (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

Dokumenti iesniedzami mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas datuma LVMI Silava sekretariātā Salaspilī, Rīgas ielā 111, 217. istabā (ar norādi - Akadēmisko amatu konkursam).


OP 2018/240.AKK12

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - Eiropas Savienības fondu ieviešanas nodaļas VECĀKAIS REFERENTS/-E Investīciju un Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamentā (uz noteiktu laiku)

Amata mērķis: izstrādāt Eiropas Savienības fondu specifisko atbalsta mērķu normatīvo regulējumu, piedalīties sadarbības iestādes projektu iesniegumu un to grozījumu izvērtēšanā, uzraudzīt projektu ieviešanu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība, vēlams ekonomikā, vadības zinātnēs vai ar sabiedrības veselības nozari saistītā jomā

- vēlama praktiskā darba pieredze investīciju finanšu instrumentu administrēšanā

- zināšanas un izpratne par finanšu instrumentu plānošanas, ieviešanas un uzraudzības pamatprincipiem

- vēlama Eiropas Savienības fondu plānošanas un regulējošo dokumentu pārzināšana, zināšanas veselības nozares investīciju politikas pamatjautājumos un valsts pārvaldes sistēmas uzbūvē un darbībā

- labas angļu valodas zināšanas

- labas prasmes darbā ar datoru (MS programmatūra)

- analītiskā domāšana, prasme noteikt prioritātes, plānot un organizēt darbu

- spēja strādāt individuāli un komandā, iniciatīva un ētiskums darba pienākumu izpildē

Galvenie pienākumi:

- uzraudzīt augsta un vidēja riska Eiropas Savienības fondu projektu ieviešanu

- analizēt riskus, sniegt risku vadības pasākumu priekšlikumus finansējuma saņēmējiem

- piedalīties Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu un to grozījumu vērtēšanas procesā

- izstrādāt Eiropas Savienības fondu specifisko atbalsta mērķu regulējumu, grozījumus tajā

Piedāvājam:

- darbavietu Rīgas centrā

- veselības apdrošināšanas polisi

- atalgojumu no 1167 līdz 1534 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 14 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums Eiropas Savienības fondu ieviešanas nodaļas vecākā referenta amatam".


OP 2018/240.AKK13

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Inovācijas departamenta Inovācijas politikas nodaļas vecākā eksperta amatu uz noteiktu laiku

Ekonomikas ministrijas komanda meklē enerģisku, gudru un izaicinājumiem gatavu kolēģi darbam ar INTERREG EUROPE projekta "Valsts iestāžu kā inovāciju pieprasītāju lomas stiprināšana, izmantojot publisko iepirkumu" (iBuy) īstenošanu.

Tavos pienākumos ietilps informācijas apkopošana par projekta ieviešanas gaitu un pārskatu sagatavošana, sadarbības apmaiņas nodrošināšana ar projektā iesaistītajiem ārvalstu partneriem, pastāvīga kontroles un uzraudzības pasākumu nodrošināšana projekta aktivitāšu īstenošanā, kā arī aktīva iesaiste projekta darba grupas sanāksmju, projekta publicitātes un citu saistīto pasākumu organizēšanā.

Kaut arī amats ir uz noteiktu laiku, tā ir unikāla iespēja gūt vērtīgu pieredzi darbā valsts pārvaldē, kā arī izmantot savas zināšanas un idejas pārrobežu sadarbības projekta īstenošanā.

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomika, tiesību zinātnes, uzņēmējdarbības vai finanšu vadība)

- prasmes pielietot praktiskajā darbā saistošos normatīvos aktus

- praktiskā darba pieredze un zināšanas par Eiropas Savienības fondu, pārrobežu sadarbības projektu vadību vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu īstenošanu, administrēšanu, uzraudzību un kontroli tiks uzskatīta par priekšrocību

- vēlama izpratne par publisko iepirkumu procedūras veikšanu

- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas zināšanas

- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

- analītiskās spējas, precizitāte, augsta atbildības izjūta, darba koordinēšanas, komunikācijas un sadarbības iemaņas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu

- vērtīgu pieredzi darbā ar starpreģionu sadarbības programmu INTERREG EUROPE 2014.-2020.gadam, tai skaitā, sadarbībā ar Eiropas teritoriālās programmas ieviešanā iesaistītajām institūcijām, sociālajiem partneriem un uzņēmējiem

- atalgojumu atbilstoši 12.mēnešalgu grupai

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 10 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela 55, Rīga LV-1519, tālr. +371 67013100, fakss +371 67280882, e-pasts:pasts@em.gov.lv, https://www.em.gov.lv/lv/par_ministriju/personas_datu_apstrade/.


OP 2018/240.AKK14

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Izlīguma un sabiedrības līdzdalības koordinēšanas departamenta VADĪTĀJS (1 vakance uz nenoteiktu laiku, amata vieta ar 2019. gada 1. janvāri)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā

- divu gadu pieredze vadošā amatā pēdējo piecu gadu periodā

- divu gadu pieredze probācijas un/vai taisnīguma atjaunošanas pieeju jomās

- izpratne valsts pārvaldes jautājumos, t.sk., par nozares politikas plānošanu un ieviešanu, Dienesta struktūru, nodarbināto kompetenci

- izpratne krimināltiesībās, kriminālprocesā, kriminālsodu izpildes un bērnu tiesību aizsardzības jomās

- izpratne par Dienesta funkciju īstenošanu

- zināšanas par taisnīguma atjaunošanas pieejām

- izpratne par valsts, pašvaldību un nevalstiskā sektora resursu nozīmi darbā ar probācijas klientiem

- izpratne par darbu ar bērniem un jauniešiem ar delikventu uzvedību

- zināšanas konfliktoloģijā un viktimoloģijā

- prasme plānot, vadīt un organizēt cilvēkresursus

- prasme lietot informācijas un komunikācijas tehnoloģijas

- zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

- pārliecinošas prezentācijas, komunikācijas un sadarbības prasmes

- laba rakstu kultūra, prasme skaidri, argumentēti un pārliecinoši izteikties mutvārdos un rakstītos tekstos

- vēlamas angļu valodas zināšanas

Galvenie amata pienākumi:

- organizēt, pārraudzīt un analizēt politikas īstenošanu izlīguma, taisnīguma atjaunošanas pieeju, brīvprātīgā darba, starpinstitūciju sadarbības un sadarbības ar nevalstisko sektoru jomās

- plānot, vadīt un organizēt struktūrvienības darbu, kontrolēt struktūrvienībai doto uzdevumu izpildi

- atbilstoši saņemtajam uzdevumam sagatavot ziņojumus vadībai par politikas īstenošanas gaitu un sniegt priekšlikumus politikas plānošanai un izstrādei izlīguma, taisnīguma atjaunošanas pieeju, brīvprātīgā darba, starpinstitūciju sadarbības un sadarbības ar nevalstisko sektoru jomās

- atbilstoši saņemtajam uzdevumam organizēt tiesību aktu, t.sk. normatīvo aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektu sagatavošanu un virzību, kā arī piedalīties publisko tiesību līgumu projektu izstrādē

- pārstāvēt Dienestu attiecībās ar citām valsts un pašvaldību institūcijām, starptautiskajām institūcijām, kā arī juridiskajām un fiziskajām personām atbilstoši saņemtajiem uzdevumiem un struktūrvienības kompetencei

- nodrošināt mācību satura, informatīvo un metodisko materiālu izstrādi un aktualizēšanu, un mācību īstenošanu nodarbinātajiem, brīvprātīgā darba veicējiem un sadarbības partneriem

- nodrošināt metodisku un konsultatīvu atbalstu citām struktūrvienībām, brīvprātīgā darba veicējiem un sadarbības partneriem izlīguma, taisnīguma atjaunošanas pieeju, brīvprātīgā darba, starpinstitūciju sadarbības un sadarbības ar nevalstisko sektoru jomās

- nodrošināt izlīguma procesa vadīšanas un citu taisnīguma atjaunošanas pieeju īstenošanas darbā ar probācijas klientiem monitorēšanu

- koordinēt, pārraudzīt un analizēt valsts, pašvaldību un nevalstiskā sektora resursu apzināšanu un piesaisti probācijas klientu sekmīgai iekļaušanai sabiedrībā

- koordinēt, pārraudzīt un analizēt brīvprātīgā darba veicēju piesaisti un atlasi

- profesionālo kompetenču uzturēšanai praktiski iesaistīties izlīguma, atbalsta un atbildīguma apļu vai līdzgaitniecības īstenošanā

Piedāvājam:

- dinamisku, analītisku un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju ar savu uzņēmību un degsmi iedvesmot līdzcilvēkus sasniegt iespējami labākos rezultātus

- mēnešalgu no EUR 1253 līdz EUR 1647 pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi (ar līdzmaksājumu) no pirmās darba dienas

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju piemērot elastīgu darba laiku (uzsākot darba dienu agrāk, doties mājās agrāk vai, uzsākot darba dienu vēlāk, doties mājās vēlāk)

- darbavietu Rīgā, Dzirnavu ielā 91

Pretendentiem pieteikties 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", aizpildot Valsts probācijas dienesta mājaslapas www.vpd.gov.lv sadaļā "Aktualitātes/Vakances" atrodamo pieteikuma veidlapu un ar norādi "Izlīguma un sabiedrības līdzdalības koordinēšanas departamenta vadītājs", jāiesniedz:

- nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv;

- nosūtot pa pastu - Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011;

- iesniedzot personīgi Dzirnavu ielā 91, Rīgā.

Sīkāka informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.vpd.gov.lv.

Informējam, ka konkurss tiks organizēts trīs kārtās, no kurām pirmajā kārtā tiks veikta iesniegto dokumentu izvērtēšana, otrajā kārtā tiks veikta amatam nepieciešamo zināšanu pārbaude, trešajā kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju profesionālās atbilstības un kompetenču novērtēšanai.

Pretendentiem, kuri tiks aicināti uz atlases procesa trešo kārtu, būs jāprezentē arī savs redzējums par sabiedrības iesaistes lomu Valsts probācijas dienesta uzdevumu sekmīgai īstenošanai, kā arī taisnīguma atjaunošanas pieeju attīstību kriminālprocesā un soda izpildes laikā.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā - Dzirnavu ielā 91, Rīgā.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Valsts probācijas dienests informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests, kontaktinformācija: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.


OP 2018/240.AKK15

Atklāts konkurss ārvalstu akadēmiskajam personālam specifiskā atbalsta mērķa 8.2.2. "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās" 2. atlases kārtas ietvaros.

Rīgas Tehniskā universitāte izsludina ārvalstu akadēmiskā personāla atlasi - 1 profesora amata vieta studiju virzienā "Ražošana un pārstrāde" zinātnes nozarē Materiālzinātne, Tehnisko zinātņu apakšnozarē

Kandidātu prasības un atlases kritēriji:

- personas, kas iepriekšējo piecu gadu laikā bija nodarbinātas akadēmiskā amatā kādā no akreditētām ārvalstu augstskolām

- personas, kurām ir atbilstoša zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze Materiālzinātnes nozarē, Tehnoloģisko zinātņu apakšnozarē

- personas, kurām ir doktora grāds attiecīgajā zinātnes nozarē vai līdzvērtīgā zinātnes nozarē

- personas, kuras var vadīt studiju kursus studiju virziena "Ražošana un pārstrāde" bakalaura/maģistra programmās tādos studiju kursos kā Tekstiltehnoloģiju datorsistēmas, Tehniskās tekstilijas, kā arī var vadīt bakalaura/maģistra darbus tekstila projektēšanas jomā

- personas, kurām ir atbilstoša līmeņa angļu valodas zināšanas un prasmes pasniegšanai internacionālā vidē (ir pieredze darbā ar ārvalstu studentiem vai ir pieredze dalībai mobilitātes pasākumos)

Pieprasot ESF finansējumu, ir nepieciešami šādi dokumenti:

- pieteikuma vēstule (brīvā formā), CV (Europass formā, ietverot pašu svarīgāko publikāciju sarakstu) un dokuments, kas apstiprina nodarbinātību akreditētas ārvalstu augstskolas akadēmiskajā amatā, sūtīt uz personals@rtu.lv.

Darba samaksa amplitūdā no 1530 - 4000 euro.

Pieteikšanās termiņš - 2018.gada 14. decembris.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)