Laidiens: 02.02.2018., Nr. 24

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/24.AKK1

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra komandai ir nepieciešams jauns kolēģis, kuram ir svarīgas tādas vērtības kā koleģialitāte un profesionalitāte šādam ierēdņa amatam - valsts notārs/-e Kontroles nodaļā

Kontroles nodaļa nodrošina lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās, normatīvajos aktos noteikto ziņu par Uzņēmumu reģistrā reģistrēto tiesību subjektu un juridisko faktu publisku ticamību, atsevišķu tiesību subjektu darbības izbeigšanu un izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra vestajiem reģistriem

Galvenie pienākumi:

- izskatīt Uzņēmumu reģistrā iesniegtos valsts un pašvaldību un to institūciju, kā arī fizisku un juridisku personu iesniegumus un sagatavot uz tiem atbilžu projektus

- nodrošināt Uzņēmumu reģistrā reģistrēto tiesību subjektu darbības un juridisko faktu kontroli, tostarp izskatīt Uzņēmumu reģistrā reģistrēto tiesību subjektu reģistrācijas lietas un saskaņā ar normatīvo aktu prasībām sagatavot brīdinājumu vēstules

- kārtot Uzņēmumu reģistrā administratīvo pārkāpumu lietvedību, tostarp sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus

- pieņemt lēmumus un ierakstīt komercreģistrā ziņas par kapitālsabiedrības darbības izbeigšanu, pamatojoties uz komercreģistra iestādes lēmumu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas komercdarbību regulējošajos normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās, civilprocesa tiesībās, civiltiesībās

- zināšanas lietvedībā

- vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un augsta atbildības izjūta

- precizitāte

- labas saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas

- bruto atalgojumu, sākot no 664,00 EUR (8. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Rīgā, Pērses ielā 2

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošas dokumenta kopijas) nosūtīt uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816, 67031815.


OP 2018/24.AKK2

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs aicina Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona arhīva nodaļas draudzīgajai komandai pievienoties komunikablu un atsaucīgu kolēģi jaunākā/-ās arhivāra/-es amatā (viena amata vieta uz noteiktu laiku)

Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona arhīva nodaļa nodrošina Uzņēmumu reģistra reģistrācijas un lietvedības lietu, kā arī metodisko materiālu uzkrāšanu, apstrādi, uzskaiti, pieejamību un saglabāšanu.

Galvenie pienākumi:

- izsniegt/atlikt un fiksēt Uzņēmumu reģistra ierēdņu/darbinieku pieprasītās lietas

- pievienot saņemtos dokumentus atbilstošām lietām un noformēt jaunas lietas

- skenēt Uzņēmumu reģistrā esošās reģistrācijas lietas un gada pārskatus

- veikt reģistrācijas un iekšējās lietvedības lietu apstrādi atbilstoši normatīvo aktu un arhivēšanas prasībām

- sagatavot lietas nodošanai valsts arhīvu sistēmas institūcijām vai iznīcināšanai

- noformēt, kārtot un uzglabāt nodaļas dokumentus atbilstoši Uzņēmumu reģistra nomenklatūrai un noteiktajai kārtībai

Prasības pretendentam:

- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība

- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru

- labas komunikācijas prasmes

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- vēlama darba pieredze arhīvā

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, sākot no 462,00 EUR (6. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)

- darbavietu Rīgā, Pērses ielā 2, un Starta ielā 1

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Motivācijas vēstuli un CV nosūtīt uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816, 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.


OP 2018/24.AKK3

Latvijas Universitātes Matemātikas un informātikas institūts izsludina konkursu uz šādu akadēmisko amatu:

- matemātikā - vadošais pētnieks (1 vieta)

Nepieciešams doktora zinātniskais grāds matemātikā, zinātniskā un akadēmiskā darba stāžs kopumā vismaz 5 gadi, vismaz 5 gadu pētnieciskā darba pieredze ekstrēmu uzdevumu teorijā un kombinatoriskajā ģeometrijā, tajā skaitā sarežģītu saistošās matemātikas uzdevumu jomā, kā arī zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas.

Ar amata aprakstu, kurā noteiktas amatam nepieciešamās prasmes un darba uzdevumi, kā arī ar darba nosacījumiem var iepazīties LU Matemātikas un informātikas institūta Personāla daļā (Rīgā, Raiņa bulvārī 29, 227.kabinetā) iepriekš piesakoties pa tālr. 20218408.

Dokumenti konkursam (iesniegums par piedalīšanos konkursā, zinātnisko kvalifikāciju apliecinoša dokumenta kopija, CV un zinātnisko publikāciju saraksts) iesniedzami LU Matemātikas un informātikas institūta Personāla daļā viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas.

Vēlēšanas akadēmiskajos amatos notiek saskaņā ar Nolikumu par vēlēšanām akadēmiskajos amatos Latvijas Universitātes Matemātikas un informātikas institūtā. Par darba nosacījumiem, tajā skaitā par darba laiku, puses vienojas, slēdzot darba līgumu.


OP 2018/24.AKK4

Valsts zemes dienests (reģistrācijas numurs 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Izsludinām atklātu konkursu uz vakanto Finanšu departamenta Ekonomikas un budžeta daļas vadītāja (ierēdņa amata vieta uz noteiktu laiku) amatu, kura galvenie pienākumi ir vadīt finanšu un ekonomiskās plānošanas, prognozēšanas un analīzes procesus Dienestā, nodrošinot kvalitatīvu budžeta plānošanu, sabalansētus budžeta izdevumus un ieņēmumus, veicinot Dienesta izdevumu efektivitātes paaugstināšanu.

Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība grāmatvedības, uzņēmuma vadības, finanšu vadības vai ekonomikas jomā

- ne mazāk kā divu gadu darba pieredze grāmatvedības, finanšu vadības vai ekonomikas jomā

- ne mazāk kā viena gada pieredze vadošā amatā

- zināšanas finanšu grāmatvedībā un lietvedībā

- pieredze normatīvo aktu projektu sagatavošanā

- labas prasmes darbā ar resursu vadības sistēmu Horizon

- vēlamas prasmes darbā ar sistēmu Microstrategy

- valsts valodas prasme augstākā līmeņa 1. pakāpe

- labas prasmes darbā ar MS Office programmu - Word, Excel un PowerPoint vidē

- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot savu darba procesu

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju

Mēs piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās kategorijas

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu 11. novembra krastmalā 31, Rīgā

Pretendentiem pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV), apliecinājumu pa atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (apliecinājums pieejams VZD mājaslapā - Par mums/Vakances/Apliecinājums) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālr. uzziņām 67038612.


OP 2018/24.AKK5

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Starptautisko pakalpojumu nodaļas Pabalstu koordinācijas daļas vecākā inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Lāčplēša ielā 70A, Rīgā)

Piedāvājam:

- mēnešalgu bruto no 745 euro līdz 896 euro (atkarībā no kategorijas)

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

- veselības apdrošināšanu

Pamatpienākumi:

- izvērtēt klientu tiesības uz sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- izdot administratīvos aktus, piemērojot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību normas

- veikt saraksti ar citu ES/EEZ dalībvalstu un līgumvalstu kompetentajām institūcijām

- konsultēt klientus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- vēlama pieredze klientu apkalpošanā pēdējo 5 gadu laikā valsts pārvaldes, pašvaldību vai finanšu institūcijās (vismaz 1 gads)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī; svešvalodu zināšanas - krievu un angļu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenī)

- zināšanas par administratīvo procesu, par valsts sociālās apdrošināšanas sistēmu

- vēlamas zināšanas par ES/EEZ tiesību aktiem un starpvalstu sadarbības līgumiem sociālās drošības jomā

- prasme pielietot normatīvos aktus

- orientācija uz klientu, labas komunikācijas spējas, precizitāte

- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām

- darba pieredze sociālās apdrošināšanas jomā (pabalstu/pensiju piešķiršanas jomā) tiks uzskatīta par priekšrocību

Konkursa pretendentiem/-ēm 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv

- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā jāiekļauj arī apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- izglītību apliecinoša/-u dokumenta/-u un diploma pielikuma/-u kopiju/-as. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu metodiku.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu lūdzam sūtīt VSAA Starptautisko pakalpojumu nodaļai Lāčplēša ielā 70A, Rīgā (ar norādi "Konkursam uz Pabalstu koordinācijas daļas vecākā inspektora amatu"), vai uz e-pasta adresi Aina.Biljone@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67095102.


OP 2018/24.AKK6

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Starptautisko pakalpojumu nodaļas Pensiju daļas vecākā inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Lāčplēša ielā 70A, Rīgā)

Piedāvājam:

- mēnešalgu bruto no 745 euro līdz 896 euro (atkarībā no kategorijas)

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

- veselības apdrošināšanu

Pamatpienākumi:

- noteikt tiesības uz sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un izdot administratīvos aktus (lēmums)

- veikt saraksti ar citu ES/EEZ dalībvalstu un līgumvalstu kompetentajām iestādēm valsts sociālās apdrošināšanas jomā

- konsultēt klientus sociālās drošības jautājumos saskaņā ar ES regulām un starptautiskiem līgumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- vēlama pieredze klientu apkalpošanā pēdējo 5 gadu laikā valsts pārvaldes, pašvaldību vai finanšu institūcijās (vismaz 1 gads)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī; svešvalodu zināšanas - krievu un angļu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenī)

- zināšanas par administratīvo procesu, par valsts sociālās apdrošināšanas sistēmu

- vēlamas zināšanas par ES/EEZ tiesību aktiem un starpvalstu sadarbības līgumiem sociālās drošības jomā

- prasme lietot normatīvos aktus

- orientācija uz klientu, labas komunikācijas spējas, precizitāte

- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām

- darba pieredze sociālās apdrošināšanas jomā (pabalstu/pensiju piešķiršanas jomā) tiks uzskatīta par priekšrocību

Konkursa pretendentiem/-ēm 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv

- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā jāiekļauj arī apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- izglītību apliecinoša/-u dokumenta/-u un diploma pielikuma/-u kopiju/-as

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu metodiku.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu lūdzam sūtīt VSAA Starptautisko pakalpojumu nodaļai Lāčplēša ielā 70A, Rīgā (ar norādi "Konkursam uz Pabalstu koordinācijas daļas vecākā inspektora amatu"), vai uz e-pasta adresi Aina.Biljone@vsaa.lv.

Tālr. uzziņām 67095102.


OP 2018/24.AKK7

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Madonas reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Baložu bulvārī 3, Alūksnē)

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 675 EUR līdz 797 EUR (bruto)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

- veselības apdrošināšanu

Pamatpienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- sagatavot un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (vēlama pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- orientācija uz klientu

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām

Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv

- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā jāiekļauj arī apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- izglītību apliecinoša dokumenta/-u kopiju/-as

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu metodiku.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu lūdzam sūtīt VSAA Madonas reģionālajai nodaļai Raiņa ielā 3, Madonā, LV-4801 (ar norādi "Konkursam uz KAD inspektora amatu"), e-pasta adrese: madona@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 64807179 vai 64807140.


OP 2018/24.AKK8

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiāles probācijas speciālists/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

- vēlamas krievu valodas zināšanas

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess, tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

- organizēt un vadīt izlīgumus

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 810 € līdz 887 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Olaines filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopija jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiālē Kūdras ielā 27, Olainē. Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiālē Kūdras ielā 27, Olainē.


OP 2018/24.AKK9

Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr. 90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Piesārņojuma kontroles daļas vecākais inspektors (trīs amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides zinātnē, ģeogrāfijā, bioloģijā, ķīmijā, ķīmijas tehnoloģijā, ģeoloģijā (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē

- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem un tiesību aktiem, sagatavojot galvenajos amata pienākumos minētos dokumentus

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme un vēlēšanās strādāt komandā

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās

- augsta atbildības izjūta

- labas datora lietošanas prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie amata pienākumi:

- veikt kontroli par vides aizsardzības normatīvo un tiesību aktu ievērošanu

- sagatavot dokumentus un administratīvos aktus par vides aizsardzības un dabas resursu izmantošanu

- veikt kontroli par piesārņojošām darbībām un preventīvu piesārņojuma novēršanu tā rašanās vietā

- veikt kontroli A un B kategorijas piesārņojošās darbības uzņēmumos un uzņēmumos, kas saņēmuši C kategorijas piesārņojošās darbības apliecinājumus, izsniegto atļauju nosacījumu un normatīvajos aktos noteikto prasību ievērošanas pārbaudes, labāko tehnisko paņēmienu piemērošanas pārbaudes

Piedāvājam:

- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi vides aizsardzības jomā

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- mēnešalgu no 750 euro pirms nodokļu nomaksas

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu VVD Lielrīgas reģionālajai vides pārvaldei Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, vai uz e-pasta adresi lielriga@lielriga.vvd.gov.lv vai iesniegt personīgi VVD Lietvedības daļā 1. stāvā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Informācija pa tālr. 67084294.


OP 2018/24.AKK10

Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr. 90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Resursu kontroles daļas vecākais inspektors (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides zinātnē, ģeogrāfijā, bioloģijā, ķīmijā, ģeoloģijā (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē

- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem un tiesību aktiem, sagatavojot galvenajos amata pienākumos minētos dokumentus

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme un vēlēšanās strādāt komandā

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās

- augsta atbildības izjūta

- labas datora lietošanas prasmes

- angļu valodas zināšanas darba pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī (runāt un rakstīt prasme) - amata pienākumu pildīšana saistīta ar jūras vides aizsardzības un zivju resursu aizsardzības kontroli, informācijas sagatavošanu ārvalstu institūcijām pārvaldes kompetencē esošajos jautājumos, dalību starptautiskās sanāksmēs

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību

Galvenie amata pienākumi:

- veikt kontroli par vides aizsardzības normatīvo un tiesību aktu ievērošanu

- sagatavot dokumentus un administratīvos aktus par vides aizsardzības un dabas resursu izmantošanu

- veikt kontroli par piesārņojošām darbībām un preventīvu piesārņojuma novēršanu tā rašanās vietā

- veikt kontroli A un B kategorijas piesārņojošās darbības uzņēmumos un uzņēmumos, kas saņēmuši C kategorijas piesārņojošās darbības apliecinājumus, izsniegto atļauju nosacījumu un normatīvajos aktos noteikto prasību ievērošanas pārbaudes, labāko tehnisko paņēmienu piemērošanas pārbaudes

- kontrolēt Latvijas Republikas un Eiropas Komisijas normatīvo aktu un starptautisko līgumu prasību ievērošanu jūras vides aizsardzības un zivju resursu aizsardzības jomā pārraudzībā esošajā teritorijā

Piedāvājam:

- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi vides aizsardzības jomā

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- piedāvājam atalgojumu no 750 euro pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu VVD Lielrīgas reģionālajai vides pārvaldei Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, vai uz e-pasta adresi lielriga@lielriga.vvd.gov.lv vai iesniegt personīgi VVD Lietvedības daļā 1. stāvā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Informācija pa tālr. 67084294.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/24.AKR1

Valsts zemes dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Zemgales reģionālās nodaļas Jelgavas biroja vadošās speciālistes amatā uz nenoteiktu laiku no 2018.gada 22.janvāra iecelta SANDRA GUDĒVICA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)