Laidiens: 02.02.2018., Nr. 24
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/24.AKK1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ.
Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts
iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu
un drošu darījumu vidi valstī.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra komandai ir nepieciešams jauns
kolēģis, kuram ir svarīgas tādas vērtības kā koleģialitāte un
profesionalitāte šādam ierēdņa amatam - valsts notārs/-e Kontroles nodaļā
Kontroles nodaļa nodrošina lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās,
normatīvajos aktos noteikto ziņu par Uzņēmumu reģistrā reģistrēto tiesību subjektu
un juridisko faktu publisku ticamību, atsevišķu tiesību subjektu darbības
izbeigšanu un izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra vestajiem reģistriem
Galvenie pienākumi:
- izskatīt Uzņēmumu reģistrā iesniegtos valsts un pašvaldību un to
institūciju, kā arī fizisku un juridisku personu iesniegumus un sagatavot uz
tiem atbilžu projektus
- nodrošināt Uzņēmumu reģistrā reģistrēto tiesību subjektu darbības un
juridisko faktu kontroli, tostarp izskatīt Uzņēmumu reģistrā reģistrēto tiesību
subjektu reģistrācijas lietas un saskaņā ar normatīvo aktu prasībām sagatavot
brīdinājumu vēstules
- kārtot Uzņēmumu reģistrā administratīvo pārkāpumu lietvedību, tostarp
sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt administratīvo pārkāpumu
lietas un uzlikt administratīvos sodus
- pieņemt lēmumus un ierakstīt komercreģistrā ziņas par kapitālsabiedrības
darbības izbeigšanu, pamatojoties uz komercreģistra iestādes lēmumu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- zināšanas komercdarbību regulējošajos normatīvajos aktos,
administratīvajās tiesībās, civilprocesa tiesībās, civiltiesībās
- zināšanas lietvedībā
- vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un augsta atbildības izjūta
- precizitāte
- labas saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas
- bruto atalgojumu, sākot no 664,00 EUR (8. mēnešalgu grupa), un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darbavietu Rīgā, Pērses ielā 2
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību
apliecinošas dokumenta kopijas) nosūtīt uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv. Tālr.
uzziņām 67031816, 67031815.
OP 2018/24.AKK2
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ.
Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts
iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu
un drošu darījumu vidi valstī.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs aicina Funkciju izpildes
departamenta Rīgas reģiona arhīva nodaļas draudzīgajai komandai pievienoties
komunikablu un atsaucīgu kolēģi jaunākā/-ās arhivāra/-es amatā (viena amata
vieta uz noteiktu laiku)
Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona arhīva nodaļa nodrošina
Uzņēmumu reģistra reģistrācijas un lietvedības lietu, kā arī metodisko
materiālu uzkrāšanu, apstrādi, uzskaiti, pieejamību un saglabāšanu.
Galvenie pienākumi:
- izsniegt/atlikt un fiksēt Uzņēmumu reģistra ierēdņu/darbinieku pieprasītās
lietas
- pievienot saņemtos dokumentus atbilstošām lietām un noformēt jaunas lietas
- skenēt Uzņēmumu reģistrā esošās reģistrācijas lietas un gada pārskatus
- veikt reģistrācijas un iekšējās lietvedības lietu apstrādi atbilstoši
normatīvo aktu un arhivēšanas prasībām
- sagatavot lietas nodošanai valsts arhīvu sistēmas institūcijām vai
iznīcināšanai
- noformēt, kārtot un uzglabāt nodaļas dokumentus atbilstoši Uzņēmumu
reģistra nomenklatūrai un noteiktajai kārtībai
Prasības pretendentam:
- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība
- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru
- labas komunikācijas prasmes
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- vēlama darba pieredze arhīvā
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no 462,00 EUR (6. mēnešalgu grupa), un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)
- darbavietu Rīgā, Pērses ielā 2, un Starta ielā 1
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas. Motivācijas vēstuli un CV nosūtīt uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67031816, 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba
pārrunām uzaicinātos pretendentus.
OP 2018/24.AKK3
Latvijas Universitātes Matemātikas un informātikas institūts izsludina
konkursu uz šādu akadēmisko amatu:
- matemātikā - vadošais pētnieks (1 vieta)
Nepieciešams doktora zinātniskais grāds matemātikā, zinātniskā un akadēmiskā
darba stāžs kopumā vismaz 5 gadi, vismaz 5 gadu pētnieciskā darba pieredze
ekstrēmu uzdevumu teorijā un kombinatoriskajā ģeometrijā, tajā skaitā sarežģītu
saistošās matemātikas uzdevumu jomā, kā arī zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās
publikācijas.
Ar amata aprakstu, kurā noteiktas amatam nepieciešamās prasmes un darba
uzdevumi, kā arī ar darba nosacījumiem var iepazīties LU Matemātikas un
informātikas institūta Personāla daļā (Rīgā, Raiņa bulvārī 29, 227.kabinetā)
iepriekš piesakoties pa tālr. 20218408.
Dokumenti konkursam (iesniegums par piedalīšanos konkursā, zinātnisko
kvalifikāciju apliecinoša dokumenta kopija, CV un zinātnisko publikāciju
saraksts) iesniedzami LU Matemātikas un informātikas institūta Personāla daļā
viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas.
Vēlēšanas akadēmiskajos amatos notiek saskaņā ar Nolikumu par vēlēšanām
akadēmiskajos amatos Latvijas Universitātes Matemātikas un informātikas
institūtā. Par darba nosacījumiem, tajā skaitā par darba laiku, puses vienojas,
slēdzot darba līgumu.
OP 2018/24.AKK4
Valsts zemes dienests (reģistrācijas numurs 90000030432) ir Tieslietu
ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā
īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto
teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo
uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Izsludinām atklātu konkursu uz vakanto Finanšu departamenta Ekonomikas un
budžeta daļas vadītāja (ierēdņa amata vieta uz noteiktu laiku) amatu,
kura galvenie pienākumi ir vadīt finanšu un ekonomiskās plānošanas,
prognozēšanas un analīzes procesus Dienestā, nodrošinot kvalitatīvu budžeta
plānošanu, sabalansētus budžeta izdevumus un ieņēmumus, veicinot Dienesta
izdevumu efektivitātes paaugstināšanu.
Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība grāmatvedības,
uzņēmuma vadības, finanšu vadības vai ekonomikas jomā
- ne mazāk kā divu gadu darba pieredze grāmatvedības, finanšu vadības vai
ekonomikas jomā
- ne mazāk kā viena gada pieredze vadošā amatā
- zināšanas finanšu grāmatvedībā un lietvedībā
- pieredze normatīvo aktu projektu sagatavošanā
- labas prasmes darbā ar resursu vadības sistēmu Horizon
- vēlamas prasmes darbā ar sistēmu Microstrategy
- valsts valodas prasme augstākā līmeņa 1. pakāpe
- labas prasmes darbā ar MS Office
programmu - Word, Excel un PowerPoint vidē
- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot
savu darba procesu
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju
Mēs piedāvājam:
- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās
kategorijas
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darbavietu 11. novembra krastmalā 31, Rīgā
Pretendentiem pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV), apliecinājumu pa atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (apliecinājums pieejams VZD
mājaslapā - Par mums/Vakances/Apliecinājums) un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas 10 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra
krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67038612.
OP 2018/24.AKK5
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496;
www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Starptautisko pakalpojumu nodaļas Pabalstu
koordinācijas daļas vecākā inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Lāčplēša ielā 70A, Rīgā)
Piedāvājam:
- mēnešalgu bruto no 745 euro līdz 896 euro (atkarībā no
kategorijas)
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
- veselības apdrošināšanu
Pamatpienākumi:
- izvērtēt klientu tiesības uz sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- izdot administratīvos aktus, piemērojot Latvijas Republikas un Eiropas
Savienības tiesību normas
- veikt saraksti ar citu ES/EEZ dalībvalstu un līgumvalstu kompetentajām
institūcijām
- konsultēt klientus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām
pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas
zināšanas)
- vēlama pieredze klientu apkalpošanā pēdējo 5 gadu laikā valsts pārvaldes,
pašvaldību vai finanšu institūcijās (vismaz 1 gads)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī; svešvalodu zināšanas -
krievu un angļu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenī)
- zināšanas par administratīvo procesu, par valsts sociālās apdrošināšanas
sistēmu
- vēlamas zināšanas par ES/EEZ tiesību aktiem un starpvalstu sadarbības
līgumiem sociālās drošības jomā
- prasme pielietot normatīvos aktus
- orientācija uz klientu, labas komunikācijas spējas, precizitāte
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
- darba pieredze sociālās apdrošināšanas jomā (pabalstu/pensiju piešķiršanas
jomā) tiks uzskatīta par priekšrocību
Konkursa pretendentiem/-ēm 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
"Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV standartam, kas
pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā jāiekļauj arī apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām
prasībām
- izglītību apliecinoša/-u dokumenta/-u un diploma pielikuma/-u kopiju/-as.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā
kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un
praktisko uzdevumu metodiku.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu lūdzam sūtīt VSAA Starptautisko
pakalpojumu nodaļai Lāčplēša ielā 70A, Rīgā (ar norādi "Konkursam uz
Pabalstu koordinācijas daļas vecākā inspektora amatu"), vai uz e-pasta
adresi Aina.Biljone@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67095102.
OP 2018/24.AKK6
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.
Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Starptautisko
pakalpojumu nodaļas Pensiju daļas vecākā inspektora valsts civildienesta
ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Lāčplēša ielā 70A,
Rīgā)
Piedāvājam:
- mēnešalgu bruto no 745 euro līdz 896 euro (atkarībā no
kategorijas)
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
- veselības apdrošināšanu
Pamatpienākumi:
- noteikt tiesības uz sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un izdot
administratīvos aktus (lēmums)
- veikt saraksti ar citu ES/EEZ dalībvalstu un līgumvalstu kompetentajām
iestādēm valsts sociālās apdrošināšanas jomā
- konsultēt klientus sociālās drošības jautājumos saskaņā ar ES regulām un
starptautiskiem līgumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams tiesību zinību,
ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai
ekonomikas zināšanas)
- vēlama pieredze klientu apkalpošanā pēdējo 5 gadu laikā valsts pārvaldes,
pašvaldību vai finanšu institūcijās (vismaz 1 gads)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī; svešvalodu zināšanas - krievu un
angļu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenī)
- zināšanas par administratīvo procesu, par valsts sociālās apdrošināšanas
sistēmu
- vēlamas zināšanas par ES/EEZ tiesību aktiem un starpvalstu sadarbības
līgumiem sociālās drošības jomā
- prasme lietot normatīvos aktus
- orientācija uz klientu, labas komunikācijas spējas, precizitāte
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
- darba pieredze sociālās apdrošināšanas jomā (pabalstu/pensiju piešķiršanas
jomā) tiks uzskatīta par priekšrocību
Konkursa pretendentiem/-ēm 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
"Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā jāiekļauj arī apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām
prasībām
- izglītību apliecinoša/-u dokumenta/-u un diploma pielikuma/-u kopiju/-as
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko
uzdevumu metodiku.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu lūdzam sūtīt VSAA Starptautisko
pakalpojumu nodaļai Lāčplēša ielā 70A, Rīgā (ar norādi "Konkursam uz
Pabalstu koordinācijas daļas vecākā inspektora amatu"), vai uz e-pasta
adresi Aina.Biljone@vsaa.lv.
Tālr. uzziņām 67095102.
OP 2018/24.AKK7
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.
Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz
Madonas reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora valsts
civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu
Baložu bulvārī 3, Alūksnē)
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 675 EUR līdz 797 EUR (bruto)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
- veselības apdrošināšanu
Pamatpienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- sagatavot un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (vēlama pieredze klientu
apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- orientācija uz klientu
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass
CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā jāiekļauj arī apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām
prasībām
- izglītību apliecinoša dokumenta/-u kopiju/-as
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā
kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un
praktisko uzdevumu metodiku.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu lūdzam sūtīt VSAA Madonas reģionālajai
nodaļai Raiņa ielā 3, Madonā, LV-4801 (ar norādi "Konkursam uz KAD
inspektora amatu"), e-pasta adrese: madona@vsaa.lv.
Tālr. uzziņām 64807179 vai 64807140.
OP 2018/24.AKK8
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu
uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto
ierēdņa amatu - Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiāles
probācijas speciālists/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
- vēlamas krievu valodas zināšanas
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess, tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu,
lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu
viņa dzīvesvietā nakts laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura
piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
- organizēt un vadīt izlīgumus
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 810 € līdz 887 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar
norādi "Olaines filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību
apliecinošu dokumentu kopija jāiesniedz Valsts probācijas dienesta
Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa
pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt Rīgas rajona
teritoriālās struktūrvienības Olaines filiālē Kūdras ielā 27, Olainē.
Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā
www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas rajona
teritoriālās struktūrvienības Olaines filiālē Kūdras ielā 27, Olainē.
OP 2018/24.AKK9
Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde, reģ.
Nr. 90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Piesārņojuma kontroles daļas vecākais inspektors (trīs amata vietas uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides
zinātnē, ģeogrāfijā, bioloģijā, ķīmijā, ķīmijas tehnoloģijā, ģeoloģijā
(maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)
- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē
- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem
un tiesību aktiem, sagatavojot galvenajos amata pienākumos minētos dokumentus
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme un vēlēšanās strādāt komandā
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt
lēmumus savas kompetences robežās
- augsta atbildības izjūta
- labas datora lietošanas prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie amata pienākumi:
- veikt kontroli par vides aizsardzības normatīvo un tiesību aktu ievērošanu
- sagatavot dokumentus un administratīvos aktus par vides aizsardzības un
dabas resursu izmantošanu
- veikt kontroli par piesārņojošām darbībām un preventīvu piesārņojuma
novēršanu tā rašanās vietā
- veikt kontroli A un B kategorijas piesārņojošās darbības uzņēmumos un
uzņēmumos, kas saņēmuši C kategorijas piesārņojošās darbības apliecinājumus,
izsniegto atļauju nosacījumu un normatīvajos aktos noteikto prasību ievērošanas
pārbaudes, labāko tehnisko paņēmienu piemērošanas pārbaudes
Piedāvājam:
- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi vides aizsardzības jomā
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- mēnešalgu no 750 euro pirms nodokļu
nomaksas
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu VVD Lielrīgas
reģionālajai vides pārvaldei Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, vai uz e-pasta
adresi lielriga@lielriga.vvd.gov.lv vai iesniegt
personīgi VVD Lietvedības daļā 1. stāvā 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas. Informācija pa tālr. 67084294.
OP 2018/24.AKK10
Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde, reģ.
Nr. 90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Resursu kontroles daļas vecākais inspektors (divas amata vietas uz nenoteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides
zinātnē, ģeogrāfijā, bioloģijā, ķīmijā, ģeoloģijā (maģistra grāds tiks
uzskatīts par priekšrocību)
- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē
- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem
un tiesību aktiem, sagatavojot galvenajos amata pienākumos minētos dokumentus
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme un vēlēšanās strādāt komandā
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt
lēmumus savas kompetences robežās
- augsta atbildības izjūta
- labas datora lietošanas prasmes
- angļu valodas zināšanas darba pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī (runāt
un rakstīt prasme) - amata pienākumu pildīšana saistīta ar jūras vides
aizsardzības un zivju resursu aizsardzības kontroli, informācijas sagatavošanu
ārvalstu institūcijām pārvaldes kompetencē esošajos jautājumos, dalību
starptautiskās sanāksmēs
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecība tiks uzskatīta par
priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- veikt kontroli par vides aizsardzības normatīvo un tiesību aktu ievērošanu
- sagatavot dokumentus un administratīvos aktus par vides aizsardzības un
dabas resursu izmantošanu
- veikt kontroli par piesārņojošām darbībām un preventīvu piesārņojuma
novēršanu tā rašanās vietā
- veikt kontroli A un B kategorijas piesārņojošās darbības uzņēmumos un
uzņēmumos, kas saņēmuši C kategorijas piesārņojošās darbības apliecinājumus,
izsniegto atļauju nosacījumu un normatīvajos aktos noteikto prasību ievērošanas
pārbaudes, labāko tehnisko paņēmienu piemērošanas pārbaudes
- kontrolēt Latvijas Republikas un Eiropas Komisijas normatīvo aktu un
starptautisko līgumu prasību ievērošanu jūras vides aizsardzības un zivju
resursu aizsardzības jomā pārraudzībā esošajā teritorijā
Piedāvājam:
- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi vides aizsardzības jomā
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- piedāvājam atalgojumu no 750 euro pirms nodokļu nomaksas un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu VVD Lielrīgas
reģionālajai vides pārvaldei Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, vai uz e-pasta
adresi lielriga@lielriga.vvd.gov.lv vai iesniegt personīgi VVD Lietvedības daļā
1. stāvā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Informācija pa tālr.
67084294.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/24.AKR1
Valsts zemes dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Zemgales reģionālās
nodaļas Jelgavas biroja vadošās speciālistes amatā uz nenoteiktu laiku no
2018.gada 22.janvāra iecelta SANDRA GUDĒVICA.