Laidiens: 05.12.2018., Nr. 239
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/239.AKK1
Rakstniecības un mūzikas muzejs aicina darbā krājuma glabātāju
rakstniecības krājumā uz nenoteiktu laiku uz pilnu slodzi
Galvenie amata pienākumi:
- veikt krājuma uzskaites, uzturēšanas, saglabāšanas un izmantošanas
nodrošinājuma darbus
- uzturēt krājuma glabāšanas sistēmu atbilstoši ārējos un iekšējos normatīvajos
aktos noteiktajai kārtībai
- veikt muzeja priekšmetu aprakstu precizēšanu un papildināšanu, ievadīt
informāciju muzeja krājuma elektroniskajā uzskaites sistēmā
- veikt muzeja priekšmetu sagatavošanu restaurācijai, digitalizācijai,
deponēšanai
- nodrošināt krājuma pieejamību muzeja darbiniekiem un muzeja lasītavas
apmeklētājiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā profesionālā vai akadēmiskā izglītība humanitārajās vai mākslas
zinātnēs
- zināšanas latviešu rakstniecības vēsturē
- teicamas valsts valodas zināšanas, vismaz vienas svešvalodas zināšanas
- datorprasmes darbā ar Word, Excel un interneta pārlūkprogrammām
- augsta atbildības izjūta, precizitāte un pozitīva attieksme pret darbu
- labas komunikācijas un sadarbības spējas
- spēja strādāt komandā, kā arī patstāvīgi organizēt savu darbu
- pieredze muzeja darbā tiks uzskatīta par priekšrocību
Muzejs piedāvā:
- atbildīgu darbu nacionāla mēroga muzejā
- atalgojumu sākot no 720,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
- sociālās garantijas
- interesantu darba vidi un atsaucīgus, zinošus un profesionālus kolēģus
- darbu kolektīvā, kas orientēts gan uz kopējo muzeja, gan katra speciālista
individuālo izaugsmi
CV un motivētu pieteikuma vēstuli ar norādi "Krājuma glabātājs"
līdz 17.12.2018. sūtīt uz e-pastu: muzejs@rmm.lv vai
iesniegt personīgi Rakstniecības un mūzikas muzejā Tērbatas ielā 75, Rīgā,
LV-1001, vai nosūtīt pa pastu (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta
zīmogs ir 2018. gada 17. decembris).
Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvēlēti otrajai (sarunu)
kārtai.
OP 2018/239.AKK2
Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde,
reģ.Nr.90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Resursu
kontroles daļas vecākais inspektors (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams vides zinātnē, ģeogrāfijā, bioloģijā, ģeoloģijā, ķīmijā, ķīmijas
tehnoloģijā (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)
- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē (tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem
un tiesību aktiem, sagatavojot galvenajos amata pienākumos minētos dokumentus
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme un vēlēšanās strādāt komandā
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
savas kompetences robežās
- augsta atbildības sajūta
- labas datora lietošanas prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie amata pienākumi:
- veikt kontroli par vides aizsardzības normatīvo un tiesību aktu ievērošanu
- sagatavot dokumentus un administratīvos aktus par vides aizsardzības un
dabas resursu izmantošanu
- veikt kontroli par piesārņojošām darbībām un preventīvu piesārņojuma
novēršanu tā rašanās vietā
- veikt kontroli A un B kategorijas piesārņojošās darbības uzņēmumos un
uzņēmumos, kas saņēmuši C kategorijas piesārņojošās darbības apliecinājumus,
izsniegto atļauju nosacījumu un normatīvajos aktos noteikto prasību ievērošanas
pārbaudes, labāko tehnisko paņēmienu piemērošanas pārbaudes
Piedāvājam:
- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi vides aizsardzības jomā
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- mēnešalgu no 850 euro
pirms nodokļu nomaksas
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam-vecākais inspektors" sūtīt pa
pastu uz adresi: VVD Lielrīgas reģionālā vides pārvalde, Rūpniecības ielā 23,
Rīgā, LV-1045, vai sūtīt uz e-pastu: lielriga@lielriga.vvd.gov.lv,
vai iesniegt personīgi VVD Lietvedības daļā, 1.stāvā, 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas. Informācija pa tālr. 67084294.
OP 2018/239.AKK3
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu Latvijas pārstāvju
apstiprināšanai uz Pastāvīgās arbitrāžas tiesas specializēto paneļu arbitra un
ekspertu vietām (3 vakances)
Konkursā uz Pastāvīgās arbitrāžas tiesas vides zinātnes eksperta vietu
aicinām pieteikties personu, kura ir:
1) valstī atzīta autoritāte vides zinātnē
2) persona ar visaugstāko morālo reputāciju, augstu atbildības izjūtu un
gatavību pildīt vides zinātnes eksperta pienākumus
3) labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes
4) labas angļu valodas vai franču valodas zināšanas
5) ieguvusi augstāko akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko
izglītību dabaszinātnēs vai inženierzinātnēs
6) ieguvusi zināšanas un vismaz divu gadu profesionālo pieredzi darbā ar
dabas resursu ieguvi, apsaimniekošanu un pārvaldību un vides aizsardzību regulējošiem
normatīvajiem aktiem
7) ieguvusi profesionālo pieredzi klimata vai vides politikas jomā (dalība
Apvienoto Nāciju Organizācijas vai Eiropas Komisijas u.c. organizācijās
saistībā ar vides politikas jautājumiem tiks uzskatīta kā priekšrocība)
Konkursā uz Pastāvīgās arbitrāžas tiesas kosmosa tiesību arbitra vietu
aicinām pieteikties personu, kura ir:
1) valstī atzīta autoritāte kosmosa tiesībās vai kosmosa tehnoloģiju
jautājumos
2) ar visaugstāko morālo reputāciju, augstu atbildības izjūtu un gatavību
pildīt kosmosa tiesību arbitra pienākumus
3) labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes
4) labas angļu valodas vai franču valodas zināšanas
5) ieguvusi augstāko akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko
izglītību tiesību zinātnē, vides zinātnē, ekonomikā vai enerģētikā, kas
papildināta ar vakancei atbilstošu specializētu izglītību
6) ieguvusi profesionālo pieredzi kosmosa politikas jomā
7) labas zināšanas par nacionālajām kosmosa programmām un Eiropas Kosmosa
aģentūru
Konkursā uz Pastāvīgās arbitrāžas tiesas zinātniskā un tehniskā eksperta
kosmosa jautājumos vietu aicinām pieteikties personu, kura ir:
1) valstī atzīta autoritāte kosmosa tiesībās vai kosmosa tehnoloģiju
jautājumos
2) persona ar visaugstāko morālo reputāciju, augstu atbildības izjūtu un
gatavību pildīt zinātniskā un tehniskā eksperta kosmosa jautājumos pienākumus
3) labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes
4) labas angļu valodas vai franču valodas zināšanas
5) ieguvusi augstāko akadēmisko vai otra līmeņa profesionālo augstāko
izglītību vides zinātnes, enerģētikas, materiālzinātņu, satelīttehnoloģiju,
elektronikas, kosmosa tehnoloģiju jomā vai citu inženierzinātņu jomā, kas
papildināta ar vakancei atbilstošu specializētu izglītību
6) profesionālā pieredze kosmosa zinātņu jomā
7) vismaz divu gadu profesionālā pieredze kosmosa tehnoloģiju izstrādes vai
pielietošanas jomā
8) labas zināšanas par nacionālajām kosmosa programmām un starptautiskajām
kosmosa aģentūrām
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Tieslietu ministrijas
kancelejā, Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536, vai elektroniski (elektroniskais
pasts: tm.kanceleja@tm.gov.lv), ar norādi - "PAT
konkursa atlases komisijai", šādi dokumenti: personīgi parakstīts motivēts
pieteikums latviešu valodā, dzīves apraksts latviešu un angļu vai franču valodā
Eiropas CV formātā, augstākās akadēmiskās vai otra līmeņa profesionālās
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija, pēdējo 10 gadu zinātnisko
publikāciju saraksts, ja šādas publikācijas ir, un citi dokumenti, kurus
pretendents uzskata par nepieciešamiem pievienot.
Lūdzam norādīt kontaktinformāciju saziņai ar pretendentu (elektroniskā pasta
adresi un tālruņa numuru).
Atklāta konkursa nolikums "Pastāvīgās arbitrāžas tiesas specializēto
paneļu arbitra un ekspertu pretendentu atklātā konkursa nolikums" ir
pieejams Tieslietu ministrijas mājaslapā www.tm.gov.lv
sadaļā "Karjera" (https://www.tm.gov.lv/lv/karjera) un Valsts
kancelejas mājaslapā www.mk.gov.lv. Tālr. uzziņām
67036912.
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi. Personas datu pārzinis:
Latvijas Republikas Tieslietu ministrija, Brīvības bulvāris 36, LV-1536, Rīga,
e-pasts: DAS@tm.gov.lv.
OP 2018/239.AKK4
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Būvniecības informācijas sistēmas departamenta Būvniecības informācijas
sistēmas reģistru nodaļas vadītājs/-a (1 amata vieta uz noteiktu laiku)
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un nodrošināt būvniecības informācijas
sistēmas reģistru pārvaldības procesu, pievienojies Būvniecības valsts
kontroles birojam.
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- plānot, organizēt, vadīt un kontrolēt nodaļas darbu, tajā skaitā:
nodrošināt nodaļas uzdevumu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi un nodaļas
metodisko vadību, izstrādāt, ieviest un uzturēt kvalitātes vadības un iekšējās
kontroles sistēmas nodaļā, sniegt priekšlikumus par normatīvo aktu projektiem
un piedalīties to izstrādē nodaļas kompetences ietvaros
- nodrošināt būvniecības informācijas sistēmas reģistru pārvaldību
- nodrošināt ārējos normatīvajos aktos būvuzņēmumu klasifikācijas iestādei
noteiktos pienākumus un nodrošināt klasifikācijas procesa uzturēšanu un
pilnveidošanu
- nodrošināt saņemto iesniegumu un sūdzību izskatīšanas procesa norisi un
atbilžu projektu sagatavošanu
- uzraudzīt kompetences pārbaudes iestāžu būvspeciālistu
un neatkarīgu ekspertu reģistrā veiktās darbības un organizēt sistēmās reģistrēto
ēku energodokumentu pārbaudes
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, ekonomikas
zinātnē, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi
- divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā un
vismaz viena gada pieredze vadošā amatā
- dokumentu pārvaldības sistēmu, informācijas datu bāzes, nozares
terminoloģijas un ar darba pienākumiem saistīto normatīvo aktu pārzināšana
- zināšanas par procesu vadības pamatprincipiem
- prasme vadīt kolektīvu, koordinēt tā darbu atbildīgu uzdevumu risināšanā,
orientēties Latvijas valsts un pašvaldību institucionālajā sistēmā
- spēja strādāt ar liela apjoma informāciju
- zināšanas par administratīvo procesu iestādē
- teicamas valsts valodas zināšanas, labas angļu un krievu valodas zināšanas
- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte, labas komunikācijas spējas
un prezentācijas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (no 1052 līdz 1382 EUR pirms
nodokļu nomaksas)
Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus
dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību
veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam
K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Būvniecības informācijas sistēmas departamenta Būvniecības
informācijas sistēmas reģistru nodaļas vadītāja/-as
amata konkursam" līdz 2018.gada 14.decembrim.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz
2018.gada 21.decembrim. Uzziņas pa tālr. 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu pretendentu atlasi;
- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības
valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga,
LV-1013.
OP 2018/239.AKK5
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Enerģētikas politikas administrēšanas
departamenta vecākā/-ās eksperta/-es amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
enerģētikā, vides zinātnē, finanšu vai ekonomikas jomā
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- vēlamas zināšanas un pieredze enerģētikas jomā
- labas prasmes darbā ar datoru
- vēlama vismaz 3 gadu atbilstoša profesionālā darba pieredze (pieredze
darbā valsts pārvaldes iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību)
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja paust un argumentēt savu
viedokli, patstāvīgi pieņemt lēmumus, pastāvīga zināšanu papildināšana
- augsta atbildības sajūta un iniciatīva, spēja strādāt individuāli un
komandā
Galvenie amata pienākumi:
- veikt enerģijas ietaupījumu uzskaiti, iegūt, apstrādāt un analizēt
statistisko un cita veida informāciju un sagatavot dokumentu projektus par energoefektivitātes
jautājumiem
- uzraudzīt ar obligātā iepirkuma komponenti saistītos jautājumus
- izskatīt fizisko un juridisko personu iesniegumus un sagatavot atbildes
Piedāvājam:
- vērtīgu pieredzi un profesionālu izaugsmi
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā, atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- mēnešalgu 1250 euro
un veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika)
Pieteikuma dokumentus (motivēts pieteikums un CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu) 20 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas iesniegt elektroniski,
nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv, vai
Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr.
uzziņām 67013183.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, informējam,
ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu
apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela
55, Rīga, LV-1519, tālr. +371 67013100, fakss +371 67280882, e-pasts: pasts@em.gov.lv,
https://www.em.gov.lv/lv/par_ministriju/personas_datu_apstrade/.
OP 2018/239.AKK6
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Enerģētikas politikas administrēšanas
departamenta vecākā/-ās eksperta/-es amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- zināšanas administratīvajā procesā iestādē, Eiropas Savienības normatīvo
aktu piemērošanā un normatīvo aktu izstrādē
- vēlama vismaz 3 gadu atbilstoša profesionālā darba pieredze (pieredze
darbā valsts pārvaldes iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību)
- vēlamas labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas prasmes, analītiskās spējas, neatlaidība, prasme
strādāt komandā
Galvenie amata pienākumi:
- juridiskā atbalsta nodrošināšana Enerģētikas politikas administrēšanas
departamentam
- piedalīšanās politikas plānošanas dokumentu un atbalsta instrumentu
izstrādē par departamenta kompetencē esošajiem jautājumiem
- piedalīšanās citu ministriju izstrādāto tiesību aktu projektu izskatīšanā
un atzinumu sagatavošanā
- ar tiesvedībām saistītu dokumentu sagatavošana un iestādes pārstāvēšana
tiesā
- izskatīt fizisko un juridisko personu iesniegumus un sagatavot atbildes
saistībā ar atjaunojamās enerģijas jautājumiem
Piedāvājam:
- karjeru vienā no vadošajām valsts pārvaldes iestādēm
- vērtīgu pieredzi, zināšanu pilnveides un profesionālās izaugsmes iespējas
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā, atsaucīgā un profesionālā
kolektīvā
- mēnešalgu no 1253-1397 euro (atkarībā no pieredzes)
- veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika)
Pieteikuma dokumentus (motivēts pieteikums un CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu) 10 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas iesniegt elektroniski,
nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv, vai
Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr.
uzziņām 67013183.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, informējam,
ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes
pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela 55, Rīga,
LV-1519, tālr. +371 67013100, fakss +371 67280882, e-pasts:pasts@em.gov.lv,
https://www.em.gov.lv/lv/par_ministriju/personas_datu_apstrade/.