Laidiens: 03.12.2018., Nr. 237

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/237.AKK1

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr.90000054163, izsludina konkursu uz vakanto Finanšu un uzskaites nodaļas VECĀKĀ GRĀMATVEŽA amatu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība grāmatvedībā, ekonomikā vai finansēs

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- iepriekšēja darba pieredze grāmatvedībā

- labas datorzināšanas, grāmatvedības programmas "Horizon" pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas zināšanas grāmatvedības un nodokļu likumdošanā un to piemērošanā

- prasme patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu

- atbildības sajūta un labas saskarsmes spējas

Galvenie amata pienākumi:

- veikt pamatbudžeta bankas kontos ienākošo un izejošo dokumentu apstrādi un pēckontroli

- veikt komandējumiem un saimniecības izdevumiem paredzēto avansu izsniegšanu un avansa norēķinu sagatavošanu

- sagatavot aprēķinus priekšlikumiem par papildus finanšu līdzekļu piešķiršanu

- sniegt priekšlikumus, ieteikumus iestādes efektivitātes paaugstināšanai

Pārvalde piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu EUR 835 pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā. Pēc pārbaudes laika - līdz EUR 1015 (atalgojums atkarīgs no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo darba pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā)

- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus Rīgā, Čiekurkalna 1.līnijā 1, darba laiks no plkst. 8.00 līdz 16.30.

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule;

- CV;

- izglītības dokumentu kopija.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Dokumentus var iesniegt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis":

- nosūtot pa pastu uz adresi - Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026;

- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentā, Čiekurkalna 1.līnijā 1, k-3, Rīga, LV-1026;

- nosūtot uz e-pasta adresi: personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā grāmatveža amatam".

Uzziņas pa tālr. 67219273.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, kontaktinformācija: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026.


OP 2018/237.AKK2

Valsts administrācijas skola īsteno valsts politiku valsts pārvaldes profesionālās attīstības jomā, lai sagatavotu augsti kvalificētus un profesionālus nodarbinātos.

Aicinām zinošu, atbildīgu un uz rezultātu orientētu kolēģi pievienoties Valsts administrācijas skolas komandai, lai nodrošinātu Eiropas Savienības fondu mācību projektu "Valsts pārvaldes cilvēkresursu profesionālā pilnveide labāka regulējuma izstrādē mazo un vidējo komersantu atbalsta jomā" un "Valsts pārvaldes profesionālā pilnveide korupcijas novēršanas un ēnu ekonomikas mazināšanas jomā" (turpmāk - Projekti) īstenošanu

Izsludinām konkursu uz finanšu speciālista amatu

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt projektu budžeta procesa plānošanu un izpildes kontroli

- veikt nepieciešamos finanšu aprēķinus un finanšu analīzi

- sagatavot finansēšanas plānus, tāmes, pārskatus, maksājumu prognozes un atskaites

- identificēt un paredzēt finanšu riskus

- apstrādāt maksājumu attaisnojošos dokumentus, piedalīties ES fondu projektu maksājumu pieprasījumu sagatavošanā un sekot līdzi apmaksas dokumentiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikas, vadības vai finanšu jomā

- pieredze valsts pārvaldes institucionālās sistēmas, tai skaitā tiesiskā regulējuma un finanšu vadības pārzināšanā

- zināšanas par valsts budžeta veidošanu

- finanšu plānošanas, uzskaites un analīzes prasmes

- vēlama pieredze darbā ar ES struktūrfondu projektiem

- teicamas latviešu valodas zināšanas, vēlamas angļu valodas zināšanas

- analītiskā domāšana

- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī, t.sk. darbā ar grāmatvedības programmu

- teicamas plānošanas, sadarbības, un komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- stabilu atalgojumu (10.mēnešalgas grupas ietvaros, līdz 1287 euro) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Rīgas centrā

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) elektroniski vai pa pastu līdz š.g. 12.decembrim.

Adrese: Valsts administrācijas skola, reģ. Nr. 90000028156, Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050, tālr. 67229116, e-pasta adrese: vas@vas.gov.lv.

Atbilstoši Fizisko personas datu apstrādes likuma 25.panta pirmajai daļai Valsts administrācijas skola informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) jūsu personas datu apstrādes pārzinis šī atlases konkursa ietvaros ir Valsts administrācijas skola: Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050.


OP 2018/237.AKK3

Latvijas Republikas Saeima izsludina atklātu konkursu uz vakanto amatu - Saeimas Administrācijas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju direktors/-e (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- augstākā izglītība (maģistra grāds) informācijas tehnoloģiju, datorzinātņu jomā, regulāra zināšanu papildināšana

- vēlama iepriekšēja darba pieredze publiskajā pārvaldē

- vismaz 3 gadu iepriekšēja darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā

- vismaz piecu gadu iepriekšēja darba pieredze mazas vai vidējas iestādes vadīšanā, prasme vadīt kolektīvu

- teicamas zināšanas par informācijas sistēmu pārvaldību, uzturēšanu, to drošības nodrošināšanu, kā arī e-pārvaldes ieviešanu un attīstīšanu

- zināšanas par elektronisko dokumentu pārvaldības, valsts pārvaldes pakalpojumu elektronizācijas, informācijas sistēmu drošības un ierobežotas pieejamības informācijas normatīvo regulējumu

- plānošanas, organizatora un komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt pakļautībā esošo struktūrvienību sekmīgu sadarbību ar citām Saeimas struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, kā arī fiziskajām un juridiskajām personām; Spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību

- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas

- labas vismaz vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas) zināšanas - vismaz B2 zināšanu līmenis

- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

Galvenie pienākumi:

- administratīvi vadīt un pārraudzīt tiešā pakļautībā esošo Saeimas Administrācijas struktūrvienību darbu, tostarp vadīt un pārraudzīt šo struktūrvienību darba stratēģisko plānošanu un izstrādāto plānu savlaicīgu īstenošanu; vadīt un pārraudzīt struktūrvienību amatu sastāva, finanšu un citu resursu plānošanu un nodrošināšanu, nodrošināt saskaņotu, mērķtiecīgu, uz rezultātu virzītu darbu u.c.

- vadīt, organizēt un koordinēt Saeimas informācijas sistēmas darbību un informatīvo resursu nodrošinājuma procesus

- vadīt un pārraudzīt Saeimas sēžu, Saeimas Prezidija sēžu un citu Saeimā notiekošo pasākumu tehnisko nodrošinājumu, tai skaitā Saeimas sēžu zāles informācijas sistēmas administrēšanu un modernizāciju; Saeimas sēžu un citu Saeimā notiekošo pasākumu televīzijas translāciju, tehnisko nodrošinājumu interneta tiešraidei, audio un video ierakstu veikšanu, pasākumu apskaņošanu un tehnisko nodrošinājumu sinhronajai tulkošanai u.c.

- pārraudzīt Saeimas ēkās esošo telekomunikāciju nepārtrauktu darbību un uzturēšanu, kā arī telekomunikāciju sakaru pakalpojumu racionālu un efektīvu izmantošanu

- administratīvi vadīt Saeimas sēžu, Saeimas Prezidija sēžu, kā arī citu Saeimā notiekošo pasākumu organizatoriskā atbalsta funkcijas nodrošināšanu, kā arī Saeimas stenogrammu, dokumentu rediģēšanas un tulkošanas funkcijas nodrošināšanu

- administratīvi vadīt elektroniskās pārvaldes (turpmāk - e-pārvalde) principu un tehnisko risinājumu ieviešanas plānošanu un īstenošanu Saeimā, kā arī konsultatīvo un metodisko atbalstu elektroniskās pārvaldes risinājumu ieviešanas, uzturēšanas un pilnveidošanas procesā

- administratīvi vadīt Saeimas e-pārvaldes attīstības stratēģijas un citu, ar e-pārvaldes risinājumu ieviešanu un attīstību saistītu, Saeimas iekšējo normatīvo dokumentu izstrādi un to īstenošanu

- nodrošināt Saeimas deputātiem un Saeimas struktūrvienībām konsultatīvo un metodisko atbalstu amata kompetences jomās

- amata kompetences ietvaros piedalīties iepirkumu procesos

- amata kompetences ietvaros pārstāvēt Saeimas Administrāciju citās institūcijās un organizācijās

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- iespēju sniegt ieguldījumu parlamenta informācijas un komunikācijas sistēmas attīstīšanā un pilnveidošanā, ievērojot labo starptautisko praksi

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 16. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 2095 līdz 2539 euro)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darbavietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāta redzējums par parlamenta (Saeimas) informācijas un komunikācijas tehnoloģiju specifiku, tajā skaitā darbības principiem, drošības risinājumiem, attīstības perspektīvām u.c. (apjoms - ne garāks par divām A4 lapām un ne vairāk kā 4000 rakstu zīmes)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2018. gada 19. decembrim (ieskaitot) lūdzam iesniegt personīgi papīra formātā aploksnē Saeimas Administrācijas Dokumentu pārvaldības nodaļai Jēkaba ielā 11, Rīgā (tālr. saziņai 67087272) vai nosūtīt pa pastu uz adresi Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai, papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju direktors", vai iesniegt elektroniski (kas ietvert ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Tālr. uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, kontakttālr. 67087248, informācija par personu datu apstrādi Saeimā http://www.saeima.lv.


OP 2018/237.AKK4

Latvijas Nacionālais kultūras centrs (turpmāk - LNKC) ir kultūras ministra pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde. LNKC darbības mērķis - īstenot valsts politiku kultūras un radošās industrijas izglītības, nemateriālā kultūras mantojuma, Dziesmu un deju svētku tradīcijas un ar to saistītajās tautas mākslas jomās.

Aicinām pievienoties LNKC komandai profesionālu, atbildīgu un uz rezultātu orientētu kolēģi. Izsludinām atklātu konkursu uz Nemateriālā kultūras mantojuma (turpmāk - NKM) nodaļas vadītāja ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- īstenot NKM politiku, sniegt priekšlikumus LNKC attīstības plānošanas dokumentu izstrādei NKM nozarēs un efektīvai, uz attīstību vērstai NKM nodaļas darbībai

- sagatavot tiesību aktu, politikas/attīstības plānošanas un citu dokumentu projektus

- pārraudzīt LNKC pārziņā esošo nozaru padomju darbību

- attīstīt un koordinēt nacionāla līmeņa un starptautisko sadarbību NKM saglabāšanas un attīstības jautājumos, t.sk. organizēt Baltijas valstu dziesmu un deju svētku komitejas darbu

- vadīt NKM nodaļas darbu, nodrošinot nodaļas funkciju un uzdevumu nepārtrauktu un kvalitatīvu izpildi saskaņā ar NKM nodaļas reglamentu

- veikt NKM nodaļas darbības monitoringu, sagatavot un dokumentēt informāciju un pārskatus atbilstoši pieprasījumam NKM nodaļas kompetencē esošajos jautājumos

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vismaz trīs gadu pieredze vadošā amatā, iegūta pēdējo piecu gadu laikā (darbs valsts pārvaldē tiks uzskatīts par priekšrocību)

- pieredze tiesību aktu, attīstības plānošanas un citu dokumentu sagatavošanā, iegūta pēdējo piecu gadu laikā (apliecināta pieteikumā ar konkrētiem piemēriem)

- darba pieredze un zināšanas nemateriālā kultūras mantojuma saglabāšanas un attīstības jomā, tai skaitā Dziesmu un deju svētku tradīcijas un ar to saistītajām tautas mākslas jomām (apliecināta pieteikumā ar konkrētiem piemēriem)

- pieredze valsts nozīmes pasākumu sagatavošanā un vadībā (apliecināta pieteikumā ar konkrētiem piemēriem)

- teicamas latviešu valodas (C2 līmenī) un ļoti labas (vismaz B2 līmenī) angļu valodas zināšanas, atbilstoši Europass valodu pašnovērtējuma tabulai, pieejama https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr

- zināšanas un praktiskā darba pieredze finanšu līdzekļu plānošanā un apguvē, informācijas apstrādē un analīzes procesos, zināšanas pārskatu sagatavošanā (apliecinātas pieteikumā ar konkrētiem piemēriem)

- pieredze informācijas prezentēšanā nacionāla līmeņa un starptautiskajās konferencēs, forumos u.c. pasākumos (apliecināta pieteikumā ar konkrētiem piemēriem)

- zināšanas un praktiskā darba pieredze Microsoft Office un citu programmu izmantošanā (apliecinātas pieteikumā ar konkrētiem piemēriem)

- iniciatīva un spēja piedāvāt inovatīvus risinājumus attīstības politikas pilnveidošanai

- teicamas analītiskās, sadarbības un komunikācijas prasmes

- spēja patstāvīgi organizēt darbu un pieņemt lēmumus

Pretendentiem/-ēm piedāvājam:

- atbildīgu darbu valsts pārvaldes iestādē

- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu

- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar konkrētiem piemēriem; parakstītu dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standarta formai, pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas;augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju; parakstītu apliecinājumu par atbilstību Valts civildienesta likuma 7.panta prasībām) līdz 2018. gada 14.decembrim iesniedz LNKC, Pils laukumā 4, Rīgā, LV-1365, vai sūta pa pastu, e-pastu, adrese: lnkc@lnkc.gov.lv vai e-adresē.

Atbilstoši Fizisko personas datu apstrādes likuma 25.panta pirmajai daļai LNKC informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) jūsu personas datu apstrādes pārzinis šī atlases konkursa ietvaros ir Latvijas Nacionālais kultūras centrs, kontaktinformācija: Pils laukums 4, Rīga, LV-1365.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2018/237.AKK5

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz Investīciju politikas departamenta Vides investīciju nodaļas vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)

Amata galvenie pienākumi ir nodrošināt ES fondu vides jomas investīciju specifisko atbalsta mērķu sagatavošanu, īstenošanas nosacījumu izstrādi un uzraudzību.

Sagaidām, ka tev ir:

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vadības zinātnēs - finanšu, uzņēmējdarbības vai ekonomikas specialitātē, vai citā sociālo zinātņu jomā, dabas zinātnēs vai inženierzinātnēs, kas papildināta ar nozarei atbilstošām zināšanām

- darba pieredze ES fondu aktivitāšu programmēšanas, plānošanas, ieviešanas vai uzraudzības jomā, tajā skaitā darbā ar Eiropas Savienības dokumentiem, nacionālo politikas plānošanas dokumentu un metodisko materiālu izstrādē (priekšroka pretendentiem ar pieredzi vides jomā)

- zināšanas par vides un dabas aizsardzības politiku, tai skaitā Latvijas un Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem

- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē un politikas plānošanas dokumentu, normatīvo aktu un metodisko materiālu izstrādē

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt komandā un pastāvīgi plānot savu darbu

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Pievienojoties Investīciju politikas departamenta komandai, tu iegūsi:

- iespēju iepazīt valsts pārvaldes darba vidi

- iespēju papildināt savas zināšanas un pilnveidot profesionālās iemaņas

- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus

- mēnešalgu līdz 1550 euro pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei), sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

- darbavietu Rīgas centrā

Ja vēlies pieteikties, tad pieteikuma vēstuli un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti uz e-pasta adresi: personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Investīciju politikas departaments" vai pa pastu: Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25, Rīgā, LV-1494. Tālr. uzziņām 67026902.

Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā - Vakances.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam, ka jūsu:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) personas datu apstrādes pārzinis ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, kontaktinformācija: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494.

Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantā minēto informāciju jūs varat iegūt, sūtot elektroniskā pasta vēstuli uz adresi personals@varam.gov.lv.


OP 2018/237.AKK6

Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Interešu izglītības un audzināšanas darba nodaļas vecākā referenta (darbinieka) vizuālās un vizuāli plastiskās mākslas jomā amatu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā izglītība vai profesionālā augstākā izglītība

- pieredze pedagoģiskajā darbā

- pieredze metodiskā darba vadīšanā un īstenošanā

- pieredze pasākumu/projektu organizēšanā vizuālās un vizuāli plastiskās mākslas jomā

- labas komunikācijas prasmes

- teicama latviešu valodas prasme

- vēlama angļu valodas prasme

Veicamie amata pienākumi:

- sadarboties (konsultācijas, pasākumi, profesionālās kompetences pilnveide) ar pašvaldību izglītības darbiniekiem un interešu izglītības speciālistiem, pedagogiem, sociālajiem partneriem

- organizēt profesionālās kompetences pilnveides pasākumus (seminārus, kursus, pieredzes apmaiņas pasākumus) interešu izglītības pedagogiem vizuālās un vizuāli plastiskās mākslas jomā

- koordinēt valsts nozīmes pasākumu/projektu organizēšanu un īstenošanu vizuālās un vizuāli plastiskās mākslas jomā interešu izglītībā, Latvijas skolu jaunatnes dziesmu un deju svētku procesā

- koordinēt metodisko līdzekļu/atbalsta materiālu izstrādi vizuālās un vizuāli plastiskās mākslas jomā interešu izglītībā

- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus, sūdzības un priekšlikumus, sagatavot atbilžu projektus

Mēs piedāvājam:

- atalgojumu EUR 783 mēnesī

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, darbavietu Strūgu ielā 4, Rīgas centra tuvumā

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

Amats ir klasificēts 35.saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Dokumentus sūtīt pa pastu uz adresi Valsts izglītības satura centrs, Administratīvā nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, ar norādi "Konkursam", iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2018/237.AKK7

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Statistikas metodoloģijas un kvalitātes departamenta Kvalitātes vadības daļas vecākais referents (uz nenoteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas no 1015 līdz 1190 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm

- motivējošu atlīdzības sistēmu atbilstoši darba rezultātiem

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus, elastīgu darba laiku

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- uzturēt un attīstīt uz ISO 9001 balstītu kvalitātes vadības sistēmu

- veikt kvalitātes vadības sistēmas procesu un dokumentācijas izstrādi, uzturēšanu un pilnveidošanu

- administrēt kvalitātes vadības sistēmas lietojumprogrammatūru

- plānot un organizēt kvalitātes vadības sistēmas iekšējos auditus

- organizēt sanāksmes kvalitātes vadības jomā

- konsultēt un apmācīt darbiniekus par kvalitātes vadības jautājumiem

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- izglītība vai apmācības kvalitātes vadības jomā, t.sk. zināšanas par standartu ISO 9001

- darba pieredze kvalitātes vadības jomā vismaz viens gads

- ļoti labas latviešu valodas zināšanas, labas angļu valodas zināšanas

- ļoti labas datorprasmes (MS Office lietojumprogrammās: Word, Excel, PowerPoint)

- ļoti labas sadarbības un komunikācijas prasmes un pieredze, labas prezentēšanas prasmes

- analītiskā domāšana, augsta atbildība un precizitāte

- prasme plānot un organizēt savu darbu, strādāt patstāvīgi un komandā

- prasme analizēt un strukturēt liela apjoma informāciju, prasme elektroniski strādāt ar liela apjoma dokumentiem

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu informāciju par piedāvāto amatu atradīsiet CSP interneta vietnē https://www.csb.gov.lv/lv/Par-mums/Darba-piedavajumi. Konsultācijas pa tālruni 67332792.

Visa jūsu iesniegtā informācija (t.sk. personas dati) tiks izmantota tikai jūsu kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/237.AKK8

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vadošā eksperta amatu Publiskās pārvaldes attīstības projektu nodaļā

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 4 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu atbilstoši kvalifikācijas kategorijai: 1. kategorija - 1103 euro, 2. kategorija - 1269 euro, 3. kategorija - 1450 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:

- Eiropas Sociālā fonda finansēto publiskās pārvaldes attīstības, tieslietu un labklājības jomas projektu īstenošanas uzraudzība un kontrole

- informācijas sagatavošana par specifisko atbalsta mērķu projektu ieviešanas progresu, problēmām un riskiem

- priekšlikumu sagatavošana un ierosināto grozījumu izvērtēšana par izmaiņām normatīvajos aktos specifisko atbalsta mērķu ieviešanas uzlabošanā

- metodiska atbalsta sniegšana un virskontroles nodrošināšana līgumu sagatavošanas, projektu grozījumu izvērtēšanas un projektu progresa izvērtēšanas procesā

- dalība iekšējās kontroles sistēmas izveidē un aktualizēšanā projektu uzraudzības jautājumos

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:

- pieredze darbā kādā no valsts pārvaldes iestādēm

- pieredze Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanā vai uzraudzībā

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadību

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- spēja pieņemt lēmumus kompetences ietvaros un uzņemties sarežģītu situāciju risināšanu

- uz rezultāta sasniegšanu vērstas sadarbības prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Publiskās pārvaldes attīstības projektu nodaļas vadošais eksperts".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Datu pārzinis ir Centrālā finanšu un līgumu aģentūra, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/237.AKR1

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkurss uz Investīciju politikas departamenta Vides investīciju nodaļas vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu, kas izsludināts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 26.09.2018., noslēdzies bez rezultāta.


OP 2018/237.AKR2

Labklājības ministrija paziņo, ka konkurss uz vakanto Sociālās iekļaušanas politikas departamenta projekta "Iekļaujoša darba tirgus un nabadzības risku pētījumi un monitorings" vecākā eksperta (1 vakance uz noteiktu laiku) amatu noslēdzies bez rezultāta.


OP 2018/237.AKR3

Veselības ministrija informē, ka Eiropas Savienības fondu plānošanas, izvērtēšanas un uzraudzības nodaļas vecākā referenta amatā iecelts ARTŪRS ZUJEVS.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)