Laidiens: 29.11.2018., Nr. 235
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/235.AKK1
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Investīciju uzraudzības
departamenta Teritoriālās sadarbības projektu kontroles nodaļas vecākā eksperta
valsts civildienesta ierēdņa amatu (amata vieta uz noteiktu laiku līdz
30.12.2020.)
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot atzinumu par Eiropas Teritoriālās sadarbības programmu Latvijas
finansējuma saņēmēju iesniegto pārskatu un pamatojošo dokumentāciju par
projekta ietvaros veiktiem izdevumiem atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- veikt Latvijas finansējuma saņēmēju projekta ietvaros plānoto iepirkumu pirmspārbaudes un noslēgto iepirkumu līgumu pārbaudes
- veikt pārbaudi Latvijas finansējuma saņēmēja projekta īstenošanas vietā,
konstatējot sasniegtā rezultāta atbilstību normatīvo aktu prasībām
- veikt Latvijas finansējuma saņēmēju projektos konstatēto neatbilstību
analīzi un sagatavot pamatotu argumentāciju par konstatēto neatbilstību
- savas kompetences ietvaros koordinēt sadarbību ar Eiropas Teritoriālo
sadarbības programmu administrējošo iestāžu speciālistiem
Sagaidām, ka tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība finansēs,
ekonomikā, vadības zinātnēs, jurisprudencē vai citā sociālo zinātņu jomā, kas
papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām
- trīs gadu profesionālā darba pieredze Eiropas Savienības fondu
līdzfinansēto projektu kontrolē vai uzraudzībā
- zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem, kas
regulē Eiropas Savienības fondu, t.sk. Eiropas teritoriālās sadarbības
programmu ieviešanu
- zināšanas par Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu, t.sk.
Eiropas teritoriālās sadarbības programmu, ieviešanas prasībām
- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības institucionālo
uzbūvi un funkcijām
- darba pieredze publisko iepirkumu jomā
- zināšanas un vēlama darba pieredze neatbilstību izvērtēšanā un lēmumu
projektu sagatavošanā Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu ietvaros
- zināšanas par normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā un komandējumu
(darba braucienu) organizēšanas, uzskaites jomā
- kompetences: orientācija uz klientu, plānošana un organizēšana,
komunikācija, analītiskās prasmes, prasme strādāt komandā, ētiskums
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Pievienojoties Investīciju uzraudzības departamenta komandai, tu iegūsi:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
Eiropas teritoriālās sadarbības projektu uzraudzības (kontroles) jomā
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- mēnešalgu līdz 1550 euro
pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei), sociālās garantijas un
veselības apdrošināšanu
- darbavietu Rīgas centrā
Ja vēlies pieteikties, tad pieteikuma vēstuli un CV ar galveno darba
pienākumu aprakstu 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti uz e-pasta adresi: personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss -
Investīciju uzraudzības departaments" vai pa pastu Vides aizsardzības un
reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25, Rīgā, LV-1494. Tālr. uzziņām
67026902.
Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv,
sadaļā - Vakances.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam,
ka jūsu:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) personas datu apstrādes pārzinis ir Vides aizsardzības un reģionālās
attīstības ministrija, kontaktinformācija: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494.
Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantā minēto informāciju
jūs varat iegūt, sūtot elektroniskā pasta vēstuli uz adresi personals@varam.gov.lv.
OP 2018/235.AKK2
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.Nr.
90001669496; www.vsaa.gov.lv) izsludina
konkursu uz Starptautisko pakalpojumu nodaļas Pensiju daļas vecākā inspektora -
valsts civildienesta ierēdņa amatu (2 amata vakances: viena uz nenoteiktu laiku
un viena uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Lāčplēša ielā 70A, Rīgā)
Piedāvājam:
- mēnešalgu bruto no 745 euro līdz 896 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu (pēc nostrādāta pusgada)
Pamatpienākumi:
- noteikt tiesības uz sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un izdot administratīvos
aktus (lēmumus)
- veikt saraksti ar citu ES/EEZ dalībvalstu un līgumvalstu
kompetentajām iestādēm valsts sociālās apdrošināšanas jomā
- konsultēt klientus sociālās drošības jautājumos saskaņā ar ES regulām un
starptautiskiem līgumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams tiesību zinību un ekonomikas jomā)
- vēlama pieredze klientu apkalpošanā pēdējo 5 gadu laikā valsts pārvaldes,
pašvaldību vai finanšu institūcijās
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī (valodas prasme atbilstoša C
līmeņa 1. pakāpes prasībām, ja nav valsts valodā iegūta izglītība); svešvalodu
zināšanas - krievu un angļu valodas zināšanas (vismaz B līmeņa 2. pakāpe)
- zināšanas par administratīvo procesu, par valsts sociālās apdrošināšanas
sistēmu
- vēlamas zināšanas par ES/EEZ tiesību aktiem un starpvalstu sadarbības līgumiem
sociālās drošības jomā
- prasme pielietot normatīvos aktus
- orientācija uz klientu, labas komunikācijas spējas, precizitāte
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
- darba pieredze sociālās apdrošināšanas jomā (pabalstu/pensiju piešķiršanas
jomā) tiks uzskatīta par priekšrocību
Konkursa pretendentiem/-ēm 14 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus
dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv;
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā jāiekļauj arī apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām
prasībām;
- izglītību apliecinoša/-u dokumenta/-u un diploma pielikuma/-u kopiju/-as.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Sazināsimies ar tiem pretendentiem,
kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu
metodiku.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula) 13. pantu, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts sociālās apdrošināšanas
aģentūra, kontaktinformācija: Lāčplēša iela 70A, Rīga, LV-1011.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu iesniegt vai sūtīt: VSAA Personāla daļa,
Lāčplēša ielā 70A, Rīgā, LV-1011 (ar norādi "Konkursam uz SPN Pensiju
daļas vecākā inspektora amatu"), vai uz e-pastu: personal@vsaa.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67095102.
OP 2018/235.AKK3
Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija izsludina konkursu uz pētnieka amatu
Izglītības, valodu un dizaina fakultātes Reģionālistikas
zinātniskajā institūtā, zinātnes nozare: 6.Humanitārās un mākslas zinātnes:
6.2. Valodniecība un literatūrzinātne (apakšnozare - salīdzināmā un sastatāmā
valodniecība) - 1 vieta
Pretendentiem izvirzītās prasības, iesniedzamo dokumentu saraksts un
iesniegšanas termiņi atrodami Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas mājaslapā www.rta.lv sadaļā "Vakances".
OP 2018/235.AKK4
Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija, reģ.
Nr. 90000011588, 8.2.2. specifiskā atbalsta mērķa "Stiprināt augstākās
izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas
jomās" projektu iesniegumu atlases kārtas ietvaros un atbilstoši Ministru
kabineta noteikumiem Nr.25 (Rīgā 2018. gada 9. janvārī) izsludina ārvalstu
akadēmiskā personāla atlasi studiju virzienā: Vadība, administrēšana un
nekustamo īpašumu pārvaldība (1 vieta; darbības jomas: finanses un
grāmatvedība)
Pretendentiem izvirzītās prasības, iesniedzamo dokumentu saraksts un
iesniegšanas termiņi atrodami Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas mājaslapā www.rta.lv sadaļā "Vakances".
OP 2018/235.AKK5
Nacionālais veselības dienests (reģ.Nr.90009649337; www.vmnvd.gov.lv)
izsludina konkursu uz vecākā eksperta/-es amatu Pakalpojumu attīstības nodaļā
(uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot vēstuļu projektus sarakstei ar juridiskām un fiziskām personām,
tajā skaitā skaidrojot veselības aprūpes organizēšanu un finansēšanu
regulējošos normatīvos aktus
- analizēt, konstatēt un sniegt priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām
veselības aprūpi regulējošajos normatīvajos aktos, izvērtējot citu valstu
pieredzi veselības aprūpes organizēšanā un finansēšanā
- nodrošināt informācijas sistēmas "Veselības aprūpes pakalpojumu
saņēmēju reģistrs" pārraudzību un tās funkcionalitātes atbilstību
normatīvo aktu prasībām
- kontrolēt informācijas par līgumattiecībās esošo ārstu saraksta sagatavošanu
un ievietošanu mājas lapā
- sagatavot administratīvo aktu projektus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība medicīnas/sabiedrības veselības jomā vai jurista
kvalifikācija
- pieredze darbā veselības aprūpes jomā vai normatīvo aktu projektu, līgumu,
administratīvo aktu izstrādē un virzībā tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas datorprasmes (Word, Excel, PowerPoint)
- loģiskā domāšana, lai spētu izprast veselības aprūpes pakalpojumu tarifu
veidošanās principus
- teicamas latviešu, labas angļu (lasīt, rakstīt, runāt) un krievu (sarunvaloda)
valodas zināšanas
- augsta atbildības izjūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā
- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas
- darba telpas Rīgas centrā un labus darba apstākļus
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām un papildatvaļinājumu
atbilstoši darba rezultātiem
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā no 829 EUR, pēc pārbaudes
laika līdz 1230 EUR
Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi
"Vecākais eksperts Pakalpojumu attīstības nodaļā" aicinām sūtīt
Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pastu: vakances@vmnvd.gov.lv
vai pa pastu Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2018.gada 9.decembrim.
Tālr. informācijai 67043742.
Pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies ar tiem pretendentiem,
kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam,
ka jūsu:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) personas datu apstrādes pārzinis ir Nacionālais veselības dienests,
kontaktinformācija: Cēsu iela 31, k-3, Rīga, LV-1012.
OP 2018/235.AKK6
Maksātnespējas kontroles dienests izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS/-E (divas amata vietas uz noteiktu
laiku) Pirmajā uzraudzības departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vēlama pieredze jurista darbā un valsts pārvaldes iestādē
- zināšanas civiltiesībās un maksātnespējas procesu regulējošajos
normatīvajos aktos
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē
izmantot teorētiskās zināšanas
- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija, ētiskums
- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru
- vēlamas divu svešvalodu zināšanas
Amata pienākumi:
- maksātnespējas procesa administratoru darbības atbilstības normatīvo aktu
prasībām izvērtēšana
- Maksātnespējas kontroles dienesta pārstāvēšana tiesu instancēs
- lēmumu projektu sagatavošana u.c.
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- mēnešalgu, sākot no 940 līdz 1280 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
- veselības apdrošināšanu
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese:
Maksātnespējas kontroles dienests, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr.
67099111, fakss 67099118, e-pasts: konkurss@mkd.gov.lv.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
Atbilstoši spēkā esošās Eiropas Parlamenta un Padomes 2016. gada 27.aprīļa
regulas Nr.2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu
apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā
datu aizsardzības regula) 13.panta 1.daļas c) punktam, informējam, ka jūsu
iesniegtā pieteikuma un tā pielikumos ietvertie personas dati tiks apstrādāti
tikai ar mērķi, lai nodrošinātu atbilstošākā kandidāta atlasi konkrētajai
vakancei.
OP 2018/235.AKK7
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu Latvijas samierinātāja,
arbitra un arbitra vietnieka vietām Eiropas Drošības un sadarbības
organizācijas (turpmāk - EDSO) Samierināšanas un arbitrāžas tiesā
Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst Konvencijas par
samierināšanu un arbitrāžu EDSA ietvaros 3., 4. un 5. pantā noteiktajām
obligātajām prasībām, t.i., samierinātāja amata kandidātam ir jābūt ar pieredzi
augstā valstiskā vai starptautiskā amatā un ar atzītu kvalifikāciju
starptautisko tiesību, starptautisko attiecību vai strīdu noregulēšanas jomā,
savukārt arbitra un arbitra vietnieka amata kandidātam ir jābūt ar tādu
kvalifikāciju, kas nepieciešama, lai tiktu iecelti savas valsts visaugstākajos
amatos tiesu institūcijās, vai juristiem ar atzītu kompetenci starptautisko
tiesību jomā. Turklāt visu amatu kandidātiem ir jābūt ar spējām savas funkcijas
pildīt neatkarīgi, objektīvi un apzinīgi.
Konkursa pretendentu vērtēšana notiks pēc šādiem kritērijiem.
Samierinātāja amata kandidātam:
- pieredze augstā valstiskā vai starptautiskā amatā
- atzīta kvalifikācija starptautisko tiesību, starptautisko attiecību vai
strīdu noregulēšanas jomā
- spējas savas funkcijas pildīt neatkarīgi, objektīvi un apzinīgi
- augstākā izglītība
- laba reputācija
- zināšanas par EDSO
- izpratne par EDSO Samierināšanas un arbitrāžas tiesu
- prasme formulēt un aizstāvēt savu viedokli
- labas angļu valodas zināšanas, kuras ir atbilstošas konkrētā amata pienākumu
veikšanai, papildus citas oficiālās EDSO darba valodas zināšanas var tikt
uzskatītas par priekšrocību
Arbitra un arbitra vietnieka amata kandidātam:
- kvalifikācija, kas nepieciešama, lai tiktu iecelts Latvijas visaugstākajos
amatos tiesu institūcijās, vai jurists ar atzītu kompetenci starptautisko
tiesību jomā
- spējas savas funkcijas pildīt neatkarīgi, objektīvi un apzinīgi
- augstākā izglītība
- laba reputācija
- zināšanas par EDSO
- izpratne par EDSO Samierināšanas un arbitrāžas tiesu
- prasme formulēt un aizstāvēt savu viedokli
- labas angļu valodas zināšanas, kuras ir atbilstošas konkrētā amata
pienākumu veikšanai, papildus citas oficiālās EDSO darba valodas zināšanas var
tikt uzskatītas par priekšrocību
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Tieslietu ministrijā,
Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536 (ar norādi - EDSO Samierināšanas un
arbitrāžas tiesas konkursa atlases komisijai), šādi dokumenti: motivēts
pieteikums, dzīves apraksts latviešu un angļu valodā Eiropas CV (Europass) formātā, akadēmisko publikāciju saraksts,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par labu
reputāciju (iesniegums brīvā formā, kurā apliecina, ka nav sodīta par tīšiem
noziedzīgiem nodarījumiem vai ir reabilitēta vai kurai ir noņemta vai dzēsta
sodāmība, nav atbrīvota no amata ar tiesas spriedumu krimināllietā un nav
saglabājusies tāda disciplinārsoda darbības sekas, kas uz noteiktu laiku liedz
ieņemt tiesneša amatu) un citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par
nepieciešamiem pievienot.
Ja dokumenti ir iesniegti, nosūtot pa pastu, lūdzu ievērot, ka par
iesniegšanas datumu uzskata pasta zīmogā norādīto nosūtīšanas datumu.
Pieteikumu ar atbilstošajiem pielikumiem var iesniegt arī elektroniski,
nosūtot uz e-pastu: tm.kanceleja@tm.gov.lv.
Iesniedzot dokumentus, pretendentam jānorāda elektroniskā pasta adrese un
kontakttālruņa numurs, kā arī adrese, ja pretendents saziņai vēlas izmantot
pastu.
Atklāta konkursa nolikums "Eiropas Drošības un sadarbības organizācijas
Samierināšanas un arbitrāžas tiesas Latvijas samierinātāja un arbitru
pretendentu atklātā konkursa nolikums" ir pieejams Tieslietu ministrijas
mājaslapā www.tm.gov.lv sadaļā "Karjera"
(https://www.tm.gov.lv/lv/karjera).
Tālr. uzziņām 67036705.
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Tieslietu ministrija, Brīvības
bulvāris 36, LV-1536, Rīga, e-pasts: DAS@tm.gov.lv.