Laidiens: 29.11.2018., Nr. 235

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/235.AKK1

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Investīciju uzraudzības departamenta Teritoriālās sadarbības projektu kontroles nodaļas vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu (amata vieta uz noteiktu laiku līdz 30.12.2020.)

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot atzinumu par Eiropas Teritoriālās sadarbības programmu Latvijas finansējuma saņēmēju iesniegto pārskatu un pamatojošo dokumentāciju par projekta ietvaros veiktiem izdevumiem atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- veikt Latvijas finansējuma saņēmēju projekta ietvaros plānoto iepirkumu pirmspārbaudes un noslēgto iepirkumu līgumu pārbaudes

- veikt pārbaudi Latvijas finansējuma saņēmēja projekta īstenošanas vietā, konstatējot sasniegtā rezultāta atbilstību normatīvo aktu prasībām

- veikt Latvijas finansējuma saņēmēju projektos konstatēto neatbilstību analīzi un sagatavot pamatotu argumentāciju par konstatēto neatbilstību

- savas kompetences ietvaros koordinēt sadarbību ar Eiropas Teritoriālo sadarbības programmu administrējošo iestāžu speciālistiem

Sagaidām, ka tev ir:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība finansēs, ekonomikā, vadības zinātnēs, jurisprudencē vai citā sociālo zinātņu jomā, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- trīs gadu profesionālā darba pieredze Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu kontrolē vai uzraudzībā

- zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem, kas regulē Eiropas Savienības fondu, t.sk. Eiropas teritoriālās sadarbības programmu ieviešanu

- zināšanas par Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu, t.sk. Eiropas teritoriālās sadarbības programmu, ieviešanas prasībām

- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības institucionālo uzbūvi un funkcijām

- darba pieredze publisko iepirkumu jomā

- zināšanas un vēlama darba pieredze neatbilstību izvērtēšanā un lēmumu projektu sagatavošanā Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu ietvaros

- zināšanas par normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā un komandējumu (darba braucienu) organizēšanas, uzskaites jomā

- kompetences: orientācija uz klientu, plānošana un organizēšana, komunikācija, analītiskās prasmes, prasme strādāt komandā, ētiskums

- labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Pievienojoties Investīciju uzraudzības departamenta komandai, tu iegūsi:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi Eiropas teritoriālās sadarbības projektu uzraudzības (kontroles) jomā

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- mēnešalgu līdz 1550 euro pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei), sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

- darbavietu Rīgas centrā

Ja vēlies pieteikties, tad pieteikuma vēstuli un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti uz e-pasta adresi: personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Investīciju uzraudzības departaments" vai pa pastu Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25, Rīgā, LV-1494. Tālr. uzziņām 67026902.

Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv, sadaļā - Vakances.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam, ka jūsu:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) personas datu apstrādes pārzinis ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, kontaktinformācija: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494.

Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantā minēto informāciju jūs varat iegūt, sūtot elektroniskā pasta vēstuli uz adresi personals@varam.gov.lv.


OP 2018/235.AKK2

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.Nr. 90001669496; www.vsaa.gov.lv) izsludina konkursu uz Starptautisko pakalpojumu nodaļas Pensiju daļas vecākā inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amatu (2 amata vakances: viena uz nenoteiktu laiku un viena uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Lāčplēša ielā 70A, Rīgā)

Piedāvājam:

- mēnešalgu bruto no 745 euro līdz 896 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu (pēc nostrādāta pusgada)

Pamatpienākumi:

- noteikt tiesības uz sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un izdot administratīvos aktus (lēmumus)

- veikt saraksti ar citu ES/EEZ dalībvalstu un līgumvalstu kompetentajām iestādēm valsts sociālās apdrošināšanas jomā

- konsultēt klientus sociālās drošības jautājumos saskaņā ar ES regulām un starptautiskiem līgumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams tiesību zinību un ekonomikas jomā)

- vēlama pieredze klientu apkalpošanā pēdējo 5 gadu laikā valsts pārvaldes, pašvaldību vai finanšu institūcijās

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī (valodas prasme atbilstoša C līmeņa 1. pakāpes prasībām, ja nav valsts valodā iegūta izglītība); svešvalodu zināšanas - krievu un angļu valodas zināšanas (vismaz B līmeņa 2. pakāpe)

- zināšanas par administratīvo procesu, par valsts sociālās apdrošināšanas sistēmu

- vēlamas zināšanas par ES/EEZ tiesību aktiem un starpvalstu sadarbības līgumiem sociālās drošības jomā

- prasme pielietot normatīvos aktus

- orientācija uz klientu, labas komunikācijas spējas, precizitāte

- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām

- darba pieredze sociālās apdrošināšanas jomā (pabalstu/pensiju piešķiršanas jomā) tiks uzskatīta par priekšrocību

Konkursa pretendentiem/-ēm 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv;

- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā jāiekļauj arī apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām;

- izglītību apliecinoša/-u dokumenta/-u un diploma pielikuma/-u kopiju/-as.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu metodiku.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra, kontaktinformācija: Lāčplēša iela 70A, Rīga, LV-1011.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu iesniegt vai sūtīt: VSAA Personāla daļa, Lāčplēša ielā 70A, Rīgā, LV-1011 (ar norādi "Konkursam uz SPN Pensiju daļas vecākā inspektora amatu"), vai uz e-pastu: personal@vsaa.gov.lv. Tālr. uzziņām 67095102.


OP 2018/235.AKK3

Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija izsludina konkursu uz pētnieka amatu Izglītības, valodu un dizaina fakultātes Reģionālistikas zinātniskajā institūtā, zinātnes nozare: 6.Humanitārās un mākslas zinātnes: 6.2. Valodniecība un literatūrzinātne (apakšnozare - salīdzināmā un sastatāmā valodniecība) - 1 vieta

Pretendentiem izvirzītās prasības, iesniedzamo dokumentu saraksts un iesniegšanas termiņi atrodami Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas mājaslapā www.rta.lv sadaļā "Vakances".


OP 2018/235.AKK4

Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija, reģ. Nr. 90000011588, 8.2.2. specifiskā atbalsta mērķa "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās" projektu iesniegumu atlases kārtas ietvaros un atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr.25 (Rīgā 2018. gada 9. janvārī) izsludina ārvalstu akadēmiskā personāla atlasi studiju virzienā: Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība (1 vieta; darbības jomas: finanses un grāmatvedība)

Pretendentiem izvirzītās prasības, iesniedzamo dokumentu saraksts un iesniegšanas termiņi atrodami Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas mājaslapā www.rta.lv sadaļā "Vakances".


OP 2018/235.AKK5

Nacionālais veselības dienests (reģ.Nr.90009649337; www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz vecākā eksperta/-es amatu Pakalpojumu attīstības nodaļā (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot vēstuļu projektus sarakstei ar juridiskām un fiziskām personām, tajā skaitā skaidrojot veselības aprūpes organizēšanu un finansēšanu regulējošos normatīvos aktus

- analizēt, konstatēt un sniegt priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām veselības aprūpi regulējošajos normatīvajos aktos, izvērtējot citu valstu pieredzi veselības aprūpes organizēšanā un finansēšanā

- nodrošināt informācijas sistēmas "Veselības aprūpes pakalpojumu saņēmēju reģistrs" pārraudzību un tās funkcionalitātes atbilstību normatīvo aktu prasībām

- kontrolēt informācijas par līgumattiecībās esošo ārstu saraksta sagatavošanu un ievietošanu mājas lapā

- sagatavot administratīvo aktu projektus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība medicīnas/sabiedrības veselības jomā vai jurista kvalifikācija

- pieredze darbā veselības aprūpes jomā vai normatīvo aktu projektu, līgumu, administratīvo aktu izstrādē un virzībā tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas datorprasmes (Word, Excel, PowerPoint)

- loģiskā domāšana, lai spētu izprast veselības aprūpes pakalpojumu tarifu veidošanās principus

- teicamas latviešu, labas angļu (lasīt, rakstīt, runāt) un krievu (sarunvaloda) valodas zināšanas

- augsta atbildības izjūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā

- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas

- darba telpas Rīgas centrā un labus darba apstākļus

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā no 829 EUR, pēc pārbaudes laika līdz 1230 EUR

Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi "Vecākais eksperts Pakalpojumu attīstības nodaļā" aicinām sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pastu: vakances@vmnvd.gov.lv vai pa pastu Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2018.gada 9.decembrim. Tālr. informācijai 67043742.

Pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam, ka jūsu:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) personas datu apstrādes pārzinis ir Nacionālais veselības dienests, kontaktinformācija: Cēsu iela 31, k-3, Rīga, LV-1012.


OP 2018/235.AKK6

Maksātnespējas kontroles dienests izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS/-E (divas amata vietas uz noteiktu laiku) Pirmajā uzraudzības departamentā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vēlama pieredze jurista darbā un valsts pārvaldes iestādē

- zināšanas civiltiesībās un maksātnespējas procesu regulējošajos normatīvajos aktos

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija, ētiskums

- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru

- vēlamas divu svešvalodu zināšanas

Amata pienākumi:

- maksātnespējas procesa administratoru darbības atbilstības normatīvo aktu prasībām izvērtēšana

- Maksātnespējas kontroles dienesta pārstāvēšana tiesu instancēs

- lēmumu projektu sagatavošana u.c.

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- mēnešalgu, sākot no 940 līdz 1280 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

- veselības apdrošināšanu

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Maksātnespējas kontroles dienests, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasts: konkurss@mkd.gov.lv.

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Atbilstoši spēkā esošās Eiropas Parlamenta un Padomes 2016. gada 27.aprīļa regulas Nr.2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.panta 1.daļas c) punktam, informējam, ka jūsu iesniegtā pieteikuma un tā pielikumos ietvertie personas dati tiks apstrādāti tikai ar mērķi, lai nodrošinātu atbilstošākā kandidāta atlasi konkrētajai vakancei.


OP 2018/235.AKK7

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu Latvijas samierinātāja, arbitra un arbitra vietnieka vietām Eiropas Drošības un sadarbības organizācijas (turpmāk - EDSO) Samierināšanas un arbitrāžas tiesā

Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst Konvencijas par samierināšanu un arbitrāžu EDSA ietvaros 3., 4. un 5. pantā noteiktajām obligātajām prasībām, t.i., samierinātāja amata kandidātam ir jābūt ar pieredzi augstā valstiskā vai starptautiskā amatā un ar atzītu kvalifikāciju starptautisko tiesību, starptautisko attiecību vai strīdu noregulēšanas jomā, savukārt arbitra un arbitra vietnieka amata kandidātam ir jābūt ar tādu kvalifikāciju, kas nepieciešama, lai tiktu iecelti savas valsts visaugstākajos amatos tiesu institūcijās, vai juristiem ar atzītu kompetenci starptautisko tiesību jomā. Turklāt visu amatu kandidātiem ir jābūt ar spējām savas funkcijas pildīt neatkarīgi, objektīvi un apzinīgi.

Konkursa pretendentu vērtēšana notiks pēc šādiem kritērijiem.

Samierinātāja amata kandidātam:

- pieredze augstā valstiskā vai starptautiskā amatā

- atzīta kvalifikācija starptautisko tiesību, starptautisko attiecību vai strīdu noregulēšanas jomā

- spējas savas funkcijas pildīt neatkarīgi, objektīvi un apzinīgi

- augstākā izglītība

- laba reputācija

- zināšanas par EDSO

- izpratne par EDSO Samierināšanas un arbitrāžas tiesu

- prasme formulēt un aizstāvēt savu viedokli

- labas angļu valodas zināšanas, kuras ir atbilstošas konkrētā amata pienākumu veikšanai, papildus citas oficiālās EDSO darba valodas zināšanas var tikt uzskatītas par priekšrocību

Arbitra un arbitra vietnieka amata kandidātam:

- kvalifikācija, kas nepieciešama, lai tiktu iecelts Latvijas visaugstākajos amatos tiesu institūcijās, vai jurists ar atzītu kompetenci starptautisko tiesību jomā

- spējas savas funkcijas pildīt neatkarīgi, objektīvi un apzinīgi

- augstākā izglītība

- laba reputācija

- zināšanas par EDSO

- izpratne par EDSO Samierināšanas un arbitrāžas tiesu

- prasme formulēt un aizstāvēt savu viedokli

- labas angļu valodas zināšanas, kuras ir atbilstošas konkrētā amata pienākumu veikšanai, papildus citas oficiālās EDSO darba valodas zināšanas var tikt uzskatītas par priekšrocību

Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Tieslietu ministrijā, Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536 (ar norādi - EDSO Samierināšanas un arbitrāžas tiesas konkursa atlases komisijai), šādi dokumenti: motivēts pieteikums, dzīves apraksts latviešu un angļu valodā Eiropas CV (Europass) formātā, akadēmisko publikāciju saraksts, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par labu reputāciju (iesniegums brīvā formā, kurā apliecina, ka nav sodīta par tīšiem noziedzīgiem nodarījumiem vai ir reabilitēta vai kurai ir noņemta vai dzēsta sodāmība, nav atbrīvota no amata ar tiesas spriedumu krimināllietā un nav saglabājusies tāda disciplinārsoda darbības sekas, kas uz noteiktu laiku liedz ieņemt tiesneša amatu) un citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamiem pievienot.

Ja dokumenti ir iesniegti, nosūtot pa pastu, lūdzu ievērot, ka par iesniegšanas datumu uzskata pasta zīmogā norādīto nosūtīšanas datumu.

Pieteikumu ar atbilstošajiem pielikumiem var iesniegt arī elektroniski, nosūtot uz e-pastu: tm.kanceleja@tm.gov.lv.

Iesniedzot dokumentus, pretendentam jānorāda elektroniskā pasta adrese un kontakttālruņa numurs, kā arī adrese, ja pretendents saziņai vēlas izmantot pastu.

Atklāta konkursa nolikums "Eiropas Drošības un sadarbības organizācijas Samierināšanas un arbitrāžas tiesas Latvijas samierinātāja un arbitru pretendentu atklātā konkursa nolikums" ir pieejams Tieslietu ministrijas mājaslapā www.tm.gov.lv sadaļā "Karjera" (https://www.tm.gov.lv/lv/karjera).

Tālr. uzziņām 67036705.

Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.

Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Tieslietu ministrija, Brīvības bulvāris 36, LV-1536, Rīga, e-pasts: DAS@tm.gov.lv.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)