Laidiens: 20.11.2018., Nr. 228
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/228.AKK1
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Eiropas Savienības un ārējo
ekonomisko attiecību departamenta Eiropas Savienības lietu nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, tiesību zinātnēs vai līdzīgā jomā)
- teicamas angļu valodas zināšanas (franču valodas zināšanas tiks uzskatītas
par priekšrocību)
- vēlamas zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības institūcijām un
lēmumu pieņemšanas procesiem Eiropas Savienībā
- prasme analizēt informāciju, formulēt un izteikt rakstveidā viedokli par
ministrijas kompetencē esošiem jautājumiem
- teicamas prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- augsta atbildības sajūta, komunikācijas spējas, precizitāte un
analītiskums
Galvenie amata pienākumi:
- koordinēt Latvijas Republikas interešu pārstāvību Eiropas Savienības
institūcijās Ekonomikas ministrijas kompetencē esošajos jautājumos
- koordinēt Ekonomikas ministrijas pārstāvju darbu Eiropas Savienības
institūcijās
- apkopot un sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajām
nacionālajām pozīcijām, instrukcijām un citu dokumentu projektiem
Piedāvājam:
- karjeru vienā no vadošajām valsts pārvaldes iestādēm
- vērtīgu pieredzi un profesionālu izaugsmi
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu) 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas iesniegt
Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519) vai elektroniski,
nosūtot uz e-pastu: vakances@em.gov.lv, fakss 67280882.
Tālr. uzziņām 67013183.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, informējam,
ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes
pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela 55, Rīga
LV-1519, tālr. +371 67013100, fakss +371 67280882, e-pasts: pasts@em.gov.lv.
https://www.em.gov.lv/lv/par_ministriju/personas_datu_apstrade/.
OP 2018/228.AKK2
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz Rail
Baltica projekta nodaļas vecākā eksperta - jurista ierēdņa amatu uz noteiktu
laiku (līdz 2023.gada 31.decembrim)
Galvenie pienākumi:
- veikt projekta īstenošanas juridisko uzraudzību
- gatavot informāciju un iesniegt priekšlikumus par nepieciešamajām
juridisko dokumentu izmaiņām
- izstrādāt projekta attīstībai nepieciešamos iekšējos normatīvos aktus,
ārējos tiesību aktus un to grozījumus
- uzraudzīt projekta īstenotāju veikto iepirkumu un noslēgto līgumu
atbilstību tiesiskajam regulējumam un noslēgtajiem finansēšanas līgumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- vismaz divu gadu pieredze projektu vadībā
- vismaz divu gadu pieredze starptautiskā sadarbībā un darbā ar Eiropas
Savienības institūcijām
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze juridiskā darbā valsts pārvaldē
- pieredze plānošanas dokumentu, ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu
izstrādē
- zināšanas par ārvalstu finanšu instrumentu plānošanu, vadību un uzraudzību
- amata pienākumiem atbilstošas datora lietotāja prasmes
- ļoti labas angļu valodas zināšanas, spēja tās pielietot dokumentu izstrādē
un analīzē, dalībā sanāksmēs un sarunu vešanā
- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes
- spēja orientēties lielā informācijas apjomā un spēja praktiski risināt
sarežģītas situācijas ierobežotā laikā
Amats klasificēts 32.saimes IIIB līmenī (mēnešalga no 1253 līdz 1647 EUR
atbilstoši noteiktajai kategorijai).
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un
citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu
vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā
departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta
adrese: personals@sam.gov.lv. Adrese:
Rīga, Gogoļa iela 3, 377a.kabinets. Tālr. uzziņām 67028218.
Pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies ar tiem
pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu apstrādes likuma 25.panta pirmo daļu,
Satiksmes ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Satiksmes
ministrija, kontaktinformācija: Gogoļa iela 3, Rīga, LV-1743.
OP 2018/228.AKK3
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz Rail
Baltica projekta nodaļas vecākā eksperta - finansista ierēdņa amatu uz noteiktu
laiku (līdz 2021.gada 31.decembrim)
Galvenie pienākumi:
- piedalīties projekta finanšu resursu plānošanā un finansēšanas līgumu
sagatavošanā
- gatavot un atjaunot informāciju par projekta īstenošanai nepieciešamo
valsts budžeta līdzfinansējumu
- piedalīties projekta īstenošanas pārskatu un maksājumu pieprasījumu
sagatavošanā
- izstrādāt un nodrošināt kvalitatīvu projekta finanšu kontroles un
uzraudzības sistēmu
- izvērtēt projekta īstenotāju iesniegtās finanšu atskaites un prognozes
- piedalīties projekta auditos un revīzijās šo institūciju auditiem un
revīzijām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
ekonomikā vai finansēs
- vismaz divu gadu pieredze transporta, enerģētikas vai vides saimniecības
jomas projektu vadībā
- vismaz divu gadu pieredze starptautiskā sadarbībā un darbā ar Eiropas
Savienības institūcijām
- vismaz trīs gadu pieredze finanšu plānošanā, uzraudzībā
un kontrolē
- pieredze projekta plānošanas dokumentu, ārējo un iekšējo normatīvo aktu
projektu izstrādē
- zināšanas par ārvalstu finanšu instrumentu plānošanu, vadību un uzraudzību
- amata pienākumiem atbilstošas datora lietotāja prasmes
- ļoti labas angļu valodas zināšanas, spēja tās pielietot dokumentu izstrādē
un analīzē, dalībā sanāksmēs un sarunu vešanā
- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes
- spēja orientēties lielā informācijas apjomā un spēja praktiski risināt
sarežģītas situācijas ierobežotā laikā
Amats klasificēts 32.saimes IIIB līmenī (mēnešalga no 1253 līdz 1647 EUR
atbilstoši noteiktajai kategorijai).
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un
citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu
vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā
departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta
adrese: personals@sam.gov.lv. Adrese:
Rīga, Gogoļa iela 3, 377a.kabinets. Tālr. uzziņām 67028218.
Pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies ar tiem
pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu apstrādes likuma 25.panta pirmo daļu,
Satiksmes ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Satiksmes
ministrija, kontaktinformācija: Gogoļa iela 3, Rīga, LV-1743.
OP 2018/228.AKK4
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz Rail
Baltica projekta nodaļas projekta koordinatora ierēdņa amatu uz noteiktu laiku
(līdz 2023.gada 31.decembrim)
Galvenie pienākumi:
- uzkrāt, apkopot un analizēt informāciju par projekta ieviešanas
aktivitātēm
- nodrošināt projekta īstenotāju iesniegto atskaišu administratīvās
pārbaudes
- nodrošināt projekta ietvaros veikto iepirkumu kontroli un uzskaiti
- nodrošināt nodaļas dokumentu sagatavošanu, reģistrēšanu un uzglabāšanu
atbilstoši ministrijā noteiktajiem lietvedības principiem
- nodrošināt projekta publicitātes aktivitātes atbilstoši noslēgtajiem
līgumiem
- piedalīties informatīvo un publicitātes materiālu izstrādē par projekta
ieviešanas gaitu un rezultātiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(vēlams projektu vadībā, vadības zinībās, transporta nozarē vai ekonomikā)
- vismaz divu gada pieredze projektu vadībā
- vismaz viena gada pieredze starptautiskā sadarbībā un darbā ar Eiropas
Savienības institūcijām
- zināšanas par ārvalstu finanšu instrumentu plānošanu, vadību un uzraudzību
- zināšanas par lietvedības organizēšanu iestādē
- amata pienākumiem atbilstošas datora lietotāja prasmes
- ļoti labas angļu valodas zināšanas, spēja tās pielietot informatīvo un
publicitātes dokumentu izstrādē, dokumentu analīzē, dalībā sanāksmēs un sarunu
vešanā
- otras svešvalodas, vēlams franču vai vācu valodas, zināšanas
Amats klasificēts 32.saimes IIIA līmenī, (mēnešalga no 1052 līdz 1382 EUR
atbilstoši noteiktajai kategorijai).
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un
citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu
vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā
departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta
adrese: personals@sam.gov.lv. Adrese:
Rīga, Gogoļa iela 3, 377a.kabinets. Tālr. uzziņām 67028218.
Pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā, sazināsimies ar tiem
pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu apstrādes likuma 25.panta pirmo daļu,
Satiksmes ministrija informē, ka:
- 1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
- 2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Satiksmes
ministrija, kontaktinformācija: Gogoļa iela 3, Rīga, LV-1743.
OP 2018/228.AKK5
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz Eiropas Savienības lietu
koordinācijas departamenta vecākā referenta ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- koordinēt ar Eiropas Savienības lietām saistītos Satiksmes ministrijas
kompetencē esošos jautājumus (nacionālo pozīciju, instrukciju saskaņošana,
COREPER jautājumu koordinācija utt.)
- nodrošināt informācijas apriti Eiropas Savienības jautājumos Satiksmes
ministrijas kompetencē esošajos jautājumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
Eiropas studijās
- pieredze starptautiskās sadarbības vai transporta un/vai sakaru jomās
- pieredze valsts pārvaldē ne mazāk kā trīs gadi
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības institucionālajiem jautājumiem ne mazāk kā trīs gadi
- zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, dokumentu un informācijas
apriti un lēmumu pieņemšanas procedūrām
- ļoti labas angļu valodas zināšanas un vēlamas franču valodas zināšanas
- augsta atbildības sajūta, precizitāte strādājot intensīvos apstākļos un ar
liela apjoma dokumentiem, kā arī labas komunikācijas prasmes
Amats klasificēts 36.saimes III līmenī (mēnešalga no 900 līdz 1200 EUR
atbilstoši noteiktajai kategorijai).
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un
citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu
vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā
departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta
adrese: personals@sam.gov.lv. Adrese:
Rīga, Gogoļa iela 3, 377a.kabinets. Tālr. uzziņām 67028218.
Pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā, sazināsimies ar tiem
pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu apstrādes likuma 25.panta pirmo daļu,
Satiksmes ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Satiksmes
ministrija, kontaktinformācija: Gogoļa iela 3, Rīga, LV-1743.
OP 2018/228.AKK6
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz projekta
vadītāja amatu Energoefektivitātes projektu nodaļā
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- 1 ierēdņa amatu uz noteiktu laiku uz 4 gadiem un 2 ierēdņu amatus uz
noteiktu laiku uz 2 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu atbilstoši kvalifikācijas
kategorijai: 1. kategorija - 912 euro, 2. kategorija
- 1082 euro, 3. kategorija - 1240 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:
- ES fondu finansēto energoefektivitātes projektu īstenošanas uzraudzība un
kontrole
- līgumu sagatavošana un maksājumu pieprasījumu izskatīšana
- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- pieredze ES fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā (pieredze
energoefektivitātes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par ES fondu vadības sistēmu Latvijā un projektu vadības ciklu
- izpratne par publiskajiem iepirkumiem
- izpratne par grāmatvedības pamatprincipiem
- izpratne par būvniecības pamatprincipiem
- augsta atbildības izjūta un precizitāte
- spējas strādāt ar lielu informācijas apjomu
- labas komunikācijas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Energoefektivitātes projektu nodaļas projekta
vadītājs".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/228.AKK7
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Nodarbinātības organizators/-e Nodarbinātības valsts aģentūras Dobeles
filiālē (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku, 0,5 slodze)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā
- vēlama pieredze nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikā normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērst riskus, piedāvāt
risinājumus
- ļoti labas komunikācijas prasmes
- zināšanas par personāla atlases procesu
- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku
Galvenie amata pienākumi: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba
meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos
jautājumos, izdot administratīvus aktus un noteikt klienta tiesības saņemt
iestādes pakalpojumus; organizēt sadarbību un savstarpēju informācijas apmaiņu
ar darba devējiem, reģistrējot un uzskaitot darba devēja pieteiktās brīvās
darba vietas, veikt piemērotu pretendentu atlasi brīvās darba vietas
aizpildīšanai.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: 303,50 EUR, 2.kategorija: 335,00
EUR, 3.kategorija: 388,50 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Dobeles
filiālē, Zaļā ielā 27, Dobele, LV-3701, vai nosūtot uz e pasta adresi
dobele@nva.gov.lv. Informācija pa tālr. 63723160, kā arī Nodarbinātības valsts
aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests - praktiskais uzdevums, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta
profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas
Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz
interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā - praktiskajā uzdevumā
būs iegūts noteikts punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK 13.pantu, Nodarbinātības valsts
aģentūra informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Nodarbinātības
valsts aģentūra, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela
38, k-1, Rīga, LV-1010.
OP 2018/228.AKK8
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņu amatu
- Informācijas sistēmu uzturēšanas un attīstības nodaļas vadītājs/-a (1 amata
vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnēs
vai vadības zinību programmās
- divu gadu pieredze vadošā amatā IS vai IT jomā
- darba pieredze IS un programmatūras izstrādes un administrēšanas jomā - ne
mazāk kā 2 gadi
- pieredze datu drošības un personas datu apstrādes un aizsardzības
jautājumu risināšanā - ne mazāk kā 2 gadi
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā, datu drošību un valsts
informācijas sistēmu darbību
- vadības, kontroles, mērķu noteikšanas, darbības plānošanas un stratēģiskās
plānošanas prasmes
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, kā arī
pārzināt IT inovatīvus risinājumus un nodrošināt to ieviešanu
Amata mērķis: vadīt, plānot, organizēt un kontrolēt Informācijas sistēmu
uzturēšanas un attīstības nodaļas reglamentā minēto uzdevumu, funkciju
savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi.
Galvenie amata pienākumi: organizēt normatīvo aktu un citu dokumentu
projektu, t.sk. IT stratēģiju, IT resursu nepārtrauktībasplāna,
izstrādi un sagatavošanu; gatavot informāciju, atzinumus un analīzi par IT
attīstību un TIK resursu pilnveidi, sekmējot e-pakalpojumu īstenošanu; piedalīties
projektu īstenošanā, līgumu izstrādē un izpildē ar valsts, pašvaldību,
sabiedrisko organizāciju un starptautiskajām institūcijām nodarbinātības jomā.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: EUR 1216,00, 2.kategorija: EUR
1399,00, 3.kategorija: EUR 1598,00 (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā K.Valdemāra
ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv
ar norādi "ISUAN_vadītājs". Informācija pa
tālr. 67021770, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences
atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK 13.pantu, Nodarbinātības valsts
aģentūra informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Nodarbinātības
valsts aģentūra, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010.
OP 2018/228.AKK9
APP Latvijas Biomedicīnas pētījumu un studiju centrs (turpmāk BMC)
izsludina konkursu uz akadēmiskajiem amatiem:
zinātniskais asistents (-e) - 1 amata vieta
Prasības pretendentiem/-ēm:
- maģistra grāds vai augstākā profesionālā izglītība medicīnā vai bioloģijā
- praktiskā vai pētnieciskā vai konsultatīvā darba pieredze
- zinātniskās publikācijas
- dalība zinātniskajās konferencēs un starptautiskajos projektos
- spēju patstāvīgi un radoši strādāt un apgūt jaunas tehnoloģijas
- orientētam uz rezultātu
vadošais pētnieks (-ce) - 1 amata vieta
Prasības pretendentiem/-ēm:
- doktora grāds medicīnā vai bioloģijā
- pieredze projektu realizēšanā
- zinātniskās publikācijas
- dalība zinātniskajās konferencēs un starptautiskajos projektos
- spēju patstāvīgi un radoši strādāt un apgūt jaunas tehnoloģijas
- orientētam uz rezultātu
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi. Personas datu pārzinis:
Latvijas Biomedicīnas pētījumu un studiju centrs Rātsupītes
iela 1, k-1, Rīga. Papildu informācija par datu apstrādi:
http://www.biomed.lu.lv/lv/par-mums/privatuma-politika/.
Dokumenti (iesniegums par piedalīšanos konkursā, CV, diploma kopija)
iesniedzami Rīgā, Rātsupītes ielā 1, k.1, LV-1067,
205.kabinetā, viena mēneša laikā no konkursa izsludināšanas dienas. Tālr.
uzziņām 67808200, e-pasts: anda.baumane@biomed.lu.lv.
Iesniedzamā CV paraugu skatīt BMC mājaslapā bmc.biomed.lu.lv
sadaļā "VAKANCES".
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/228.AKR1
Valsts vides dienests informē, ka konkursa kārtībā 2018.gada
12.novembrī Vides resursu pārvaldības departamenta Atkritumu pārvaldības daļas
vecākās inspektores amatā ir iecelta AIVA MIROŠŅIKA.
OP 2018/228.AKR2
Konkurences padome paziņo, ka pretendentu atlases konkursa rezultātā 2018.
gada 12. novembrī Analītiskā departamenta ekspertes valsts civildienesta
ierēdnes amatā ir iecelta SINTIJA PACKĒVIČA.