Laidiens: 16.11.2018., Nr. 227

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/227.AKK1

TIESU ADMINISTRĀCIJA (reģistrācijas Nr.90001672316) izsludina atklātu konkursu uz Personālvadības un juridiskā departamenta Juridiskās nodaļas juriskonsulta amatu (valsts civildienesta ierēdņa amats uz noteiktu laiku)

Darba apraksts:

- privāttiesisko līgumu projektu, atbilžu uz iesniegumiem un citu juridiska rakstura dokumentu sagatavošana un izskatīšana

- iestādes darbinieku un vadības konsultēšana Juridiskās nodaļas kompetences jautājumos

- tiesību aktu projektu izstrāde Juridiskās nodaļas kompetences jomā un Juridiskajā nodaļā iesniegto tiesību aktu projektu izvērtēšana

- iestādes pārstāvēšana tiesā, valsts un citās iestādēs, attiecībās ar juridiskām un fiziskām personām un šīs pārstāvības nodrošināšanai nepieciešamo dokumentu projektu sagatavošana

Prasības pretendentiem/- ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- 2.līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- viena gada darba pieredze valsts pārvaldē

- izpratne un labas zināšanas par valsts pārvaldes un tiesu sistēmu

- publisko iepirkumu jomu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- labas zināšanas administratīvajās tiesībās, civiltiesībās (arī procesuālajās), pamatzināšanas komerctiesībās

- iepriekšējā darba pieredze ar administratīvajām tiesībām, civiltiesībām

- pieredze uzņēmuma/iestādes pārstāvēšanā dažāda veida tiesvedības procesos

- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības izjūta un precizitāte

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office), rakstu darbos, dažādu dokumentu projektu izstrādē un noformēšanā

Mēs piedāvājam:

- atalgojumu sākot no 921 EUR

- darbu profesionālā kolektīvā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- labus darba apstākļus

- interesantu un atbildīgu darbu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV Europass formā) iesniegt Tiesu administrācijas Personālvadības un juridiskā departamentā (Antonijas ielā 6, 2.stāvā, Rīgā, LV-1010) vai nosūtīt uz e-pastu: atlase@ta.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67063854, 67063884.

Aicinām izvērtēt CV iekļaujamās informācijas apjomu un norādīt tikai datus par kvalifikāciju un pieredzi, nenorādot sensitīva rakstura informāciju. Kandidātu iesūtītie dokumenti uz konkursa norises laiku (ieskaitot pārsūdzēšanas termiņu) tiks uzglabāti Tiesu administrācijas lietvedībā.


OP 2018/227.AKK2

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr.90001870675, izsludina konkursu uz vakanto Juridiskās nodaļas juriskonsulta (amata saime 21, līmenis III B) amatu (uz noteiktu laiku -prognozējamais periods līdz 2020.gada augustam)

Prasības:

- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa

- zināšanas par administratīvo procesu iestādē

- zināšanas starptautiskajās tiesībās

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- zināšanas lietvedībā

- prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas saskarsmes un analītiskās prasmes

Galvenie darba pienākumi:

- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās

- mutvārdu un rakstveida komunikācija uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām un juridiskām personām (zvērinātiem tiesu izpildītājiem, bāriņtiesām u.c.)

- piedalīties parādnieka vietā izmaksāto uzturlīdzekļu piedziņas procesa veikšanā (gatavot brīdinājumu, izpildrīkojumu un vienošanās projektus)

- gatavot administratīvo aktu projektus parādnieka tiesību izmantošanas aizlieguma piemērošanas jomā

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1.kategorija: EUR 940,00, 2.kategorija: EUR 1115,00, 3.kategorija EUR 1287,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi vai nosūtīt elektroniski, vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts: pasts@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālr. 67830626.


OP 2018/227.AKK3

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - EKSPERTS Projektu vadības nodaļā (uz darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.5. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību ārstniecības un ārstniecības atbalsta personām, kas sniedz pakalpojumus prioritārajās veselības jomās iedzīvotājiem, kas dzīvo ārpus Rīgas" (turpmāk - Projekts) īstenošanas laiku)

Amata mērķis: organizēt Projekta darbību saturisko īstenošanu.

Galvenie pienākumi:

- sagatavot un aktualizēt projekta darbību īstenošanai nepieciešamo informāciju par mērķa grupām un projektā veicamajām darbībām

- sniegt informatīvu, konsultatīvu un metodisku atbalstu mērķa grupām Projekta darbību īstenošanai

- organizēt mērķa grupu atlases uz pieteikšanos kompensācijām, izvērtēt pretendentu iesniegumus kompensāciju saņemšanai, sagatavot lēmumus un uzraudzīt kompensāciju saņēmušo personu līgumu izpildi

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība veselības aprūpē vai sabiedrības veselībā

- pieredze stratēģijas dokumentu izstrādē

- pieredze veselības aprūpes jomā

- izpratne par veselības aprūpes politiku un veselības aprūpes sistēmas organizēšanas kārtību

- spēja strādāt komandā un izrādīt iniciatīvu, prasme plānot un organizēt savu laiku

- labas datorprasmes amata pienākumu veikšanai

Piedāvājam:

- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros

- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 35.saimes III līmenī)

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.


OP 2018/227.AKK4

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - VECĀKAIS EKSPERTS Projektu vadības nodaļā (uz darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.4. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību veselības veicināšanas un slimību profilakses pakalpojumiem, jo īpaši nabadzības un sociālās atstumtības riskam pakļautajiem iedzīvotājiem" 9.2.4.1. pasākuma "Kompleksi veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumi" (turpmāk - Projekts) īstenošanas laiku)

Amata mērķis: nodrošināt Projekta saturisko koordinēšanu un uzraudzības īstenošanu.

Galvenie pienākumi:

- gatavot projekta īstenošanai nepieciešamo informāciju par veselības veicināšanas un slimību profilakses jautājumiem

- piedalīties ar Projekta veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumu īstenošanu saistīto iepirkumu plānošanā, rezultātu izvērtēšanā, ārpakalpojumu līgumu sagatavošanā un nodevumu izvērtēšanā

- sniegt konsultatīvo un metodisko atbalstu slimību profilakses, vispārējo veselības veicināšanas un nacionālā mēroga veselības veicināšanas pasākumu īstenošanas nodrošināšanai

- koordinēt Projekta plānoto darbību saturisko norisi

- piedalīties starpatskaišu un gala atskaites sagatavošanā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība veselības aprūpē, sabiedrības veselībā vai komunikāciju zinātnē

- praktiskā darba pieredze ar sabiedrības veselību, slimību profilaksi vai veselības veicināšanu saistītā jomā ne mazāk kā 1 gads

- vēlama darba pieredze projektu īstenošanā, plānošanā un realizācijā

- zināšanas par veselību un to ietekmējošajiem faktoriem, to novēršanas iespējām, izpratne par veselības aprūpes politiku

- spēja izstrādāt stratēģijas dokumentus, analizēt veselības nozares darbību, identificēt problēmas un izstrādāt to risinājumus

- angļu valodas zināšanas, vēlamas citas Eiropas Savienības valstu valodas zināšanas

- spēja strādāt individuāli un grupā, spēja uzņemties atbildību, iniciatīva, rezultātu sasniegšana un plānošanas un organizēšanas prasmes

- spēja lietot informācijas tehnoloģijas darba veikšanai

Piedāvājam:

- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros

- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 35.saimes III līmenī)

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.


OP 2018/227.AKK5

JŪRMALAS PILSĒTAS DOME AICINA DARBĀ LABĀKOS PROFESIONĀĻUS!

Jūrmalas pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta.

Mēs esam apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un atzītākajiem kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs vēlamies, lai jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo pilsētu, uzskata to par labāko dzīves un atpūtas vietu, tāpēc veidojam spēcīgu komandu, kura radoši un aizrautīgi šos mērķus īstenos!

Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts darbs vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu komandā - Jūrmalas pilsētas domē (reģ.Nr.90000056357).

AICINĀM PIETEIKTIES AMATAM JŪRMALAS PIRMSSKOLAS IZGLĪTĪBAS IESTĀDES "KATRĪNA" VADĪTĀJS/-A

Prasības:

- izglītība atbilst Izglītības likumā un Ministru kabineta noteikumos par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un profesionālās pilnveides kārtību noteiktajām prasībām

- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze izglītības vadības darbā; par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze pirmsskolas izglītības vadības darbā

- zināšanas par izglītības iestādi reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā (sazināties, kā arī izmantot dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei)

- vadības prasmes, spējas motivēt un strādāt komandā

- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes

Amata pienākumi:

- pirmsskolas izglītības iestādes veiksmīga administratīvā un izglītojošā darba organizēšana un vadīšana saskaņā ar normatīvajiem aktiem un pašvaldības saistošajiem noteikumiem

Pieteikuma dokumenti:

Pieteikums amata konkursam un apliecinājums, ka uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu (veidlapas skat. Jūrmalas pašvaldības tīmekļa vietnē www.jurmala.lv (sadaļā Pašvaldība/ vakances); CV (Europass apstiprinātajā formā); izglītības dokumentu kopijas un papildu apmācību apliecinošu dokumentu kopijas; motivācijas vēstule (brīvā formā); vēlams atsauksmes un rekomendācijas; izpildīts praktiskā darba uzdevums "Jūrmalas pirmsskolas izglītības iestādes "Katrīna" darba plānošanas un attīstības redzējums turpmākajiem trim gadiem" (līdz 3 (trīs) A4 lapām datorrakstā).

Pieteikuma dokumentus var iesniegt: nosūtot uz e-pastu (adrese: personals@jurmala.lv), nosūtot pa pastu (adrese: Jūrmalas pilsētas dome, Jomas ielā 1/5, Jūrmala, LV-2015) vai iesniegt personīgi Jūrmalas pilsētas domes apmeklētāju apkalpošanas centrā Jomas ielā 1/5, Jūrmalā.

Pieteikuma dokumentiem jābūt ar norādi "Konkursam uz Jūrmalas pirmsskolas izglītības iestādes "Katrīna" vadītājs/-a amatu".

Pieteikšanās termiņš līdz 2018.gada 15. decembrim.

Tālr. uzziņām 67093921.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) personas datu apstrādes pārzinis ir Jūrmalas pilsētas dome, kontaktinformācija: Jomas iela 1/5, Jūrmala, LV-2015, tālr. 67093816, 67093843, elektroniskā pasta adrese: pasts@jurmala.lv.

Papildu informāciju par personas datu apstrādi jūs variet iegūt interneta mājaslapā www.jurmala.lv.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)