Laidiens: 16.11.2018., Nr. 227
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/227.AKK1
TIESU ADMINISTRĀCIJA (reģistrācijas
Nr.90001672316) izsludina atklātu konkursu uz Personālvadības un juridiskā
departamenta Juridiskās nodaļas juriskonsulta amatu (valsts civildienesta
ierēdņa amats uz noteiktu laiku)
Darba apraksts:
- privāttiesisko līgumu projektu, atbilžu uz iesniegumiem un citu juridiska
rakstura dokumentu sagatavošana un izskatīšana
- iestādes darbinieku un vadības konsultēšana Juridiskās nodaļas kompetences
jautājumos
- tiesību aktu projektu izstrāde Juridiskās nodaļas kompetences jomā un
Juridiskajā nodaļā iesniegto tiesību aktu projektu izvērtēšana
- iestādes pārstāvēšana tiesā, valsts un citās iestādēs, attiecībās ar
juridiskām un fiziskām personām un šīs pārstāvības nodrošināšanai nepieciešamo
dokumentu projektu sagatavošana
Prasības pretendentiem/- ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- 2.līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- viena gada darba pieredze valsts pārvaldē
- izpratne un labas zināšanas par valsts pārvaldes un tiesu sistēmu
- publisko iepirkumu jomu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- labas zināšanas administratīvajās tiesībās, civiltiesībās (arī
procesuālajās), pamatzināšanas komerctiesībās
- iepriekšējā darba pieredze ar administratīvajām tiesībām, civiltiesībām
- pieredze uzņēmuma/iestādes pārstāvēšanā dažāda veida tiesvedības procesos
- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības izjūta un precizitāte
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office), rakstu darbos, dažādu dokumentu
projektu izstrādē un noformēšanā
Mēs piedāvājam:
- atalgojumu sākot no 921 EUR
- darbu profesionālā kolektīvā
- profesionālās izaugsmes iespējas
- labus darba apstākļus
- interesantu un atbildīgu darbu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV Europass
formā) iesniegt Tiesu administrācijas Personālvadības un juridiskā departamentā
(Antonijas ielā 6, 2.stāvā, Rīgā, LV-1010) vai nosūtīt uz e-pastu: atlase@ta.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas.
Tālr. uzziņām 67063854, 67063884.
Aicinām izvērtēt CV iekļaujamās informācijas apjomu un norādīt tikai datus
par kvalifikāciju un pieredzi, nenorādot sensitīva rakstura informāciju.
Kandidātu iesūtītie dokumenti uz konkursa norises laiku (ieskaitot
pārsūdzēšanas termiņu) tiks uzglabāti Tiesu administrācijas lietvedībā.
OP 2018/227.AKK2
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas
Nr.90001870675, izsludina konkursu uz vakanto Juridiskās nodaļas juriskonsulta
(amata saime 21, līmenis III B) amatu (uz noteiktu laiku -prognozējamais
periods līdz 2020.gada augustam)
Prasības:
- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa
- zināšanas par administratīvo procesu iestādē
- zināšanas starptautiskajās tiesībās
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- zināšanas lietvedībā
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Galvenie darba pienākumi:
- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās
- mutvārdu un rakstveida komunikācija uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām
un juridiskām personām (zvērinātiem tiesu izpildītājiem, bāriņtiesām u.c.)
- piedalīties parādnieka vietā izmaksāto uzturlīdzekļu piedziņas procesa
veikšanā (gatavot brīdinājumu, izpildrīkojumu un
vienošanās projektus)
- gatavot administratīvo aktu projektus parādnieka tiesību izmantošanas
aizlieguma piemērošanas jomā
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1.kategorija: EUR 940,00, 2.kategorija: EUR 1115,00,
3.kategorija EUR 1287,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa
izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
personīgi vai nosūtīt elektroniski, vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts: pasts@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālr. 67830626.
OP 2018/227.AKK3
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu
- EKSPERTS Projektu vadības nodaļā (uz darbības programmas "Izaugsme un
nodarbinātība" 9.2.5. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību
ārstniecības un ārstniecības atbalsta personām, kas sniedz pakalpojumus
prioritārajās veselības jomās iedzīvotājiem, kas dzīvo ārpus Rīgas"
(turpmāk - Projekts) īstenošanas laiku)
Amata mērķis: organizēt Projekta darbību saturisko īstenošanu.
Galvenie pienākumi:
- sagatavot un aktualizēt projekta darbību īstenošanai nepieciešamo
informāciju par mērķa grupām un projektā veicamajām darbībām
- sniegt informatīvu, konsultatīvu un metodisku atbalstu mērķa grupām
Projekta darbību īstenošanai
- organizēt mērķa grupu atlases uz pieteikšanos kompensācijām, izvērtēt
pretendentu iesniegumus kompensāciju saņemšanai, sagatavot lēmumus un uzraudzīt
kompensāciju saņēmušo personu līgumu izpildi
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība veselības aprūpē
vai sabiedrības veselībā
- pieredze stratēģijas dokumentu izstrādē
- pieredze veselības aprūpes jomā
- izpratne par veselības aprūpes politiku un veselības aprūpes sistēmas
organizēšanas kārtību
- spēja strādāt komandā un izrādīt iniciatīvu, prasme plānot un organizēt
savu laiku
- labas datorprasmes amata pienākumu veikšanai
Piedāvājam:
- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros
- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 35.saimes III līmenī)
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
OP 2018/227.AKK4
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz vakanto
ierēdņa amatu - VECĀKAIS EKSPERTS Projektu vadības nodaļā (uz darbības
programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.4. specifiskā atbalsta
mērķa "Uzlabot pieejamību veselības veicināšanas un slimību profilakses
pakalpojumiem, jo īpaši nabadzības un sociālās atstumtības riskam pakļautajiem
iedzīvotājiem" 9.2.4.1. pasākuma "Kompleksi veselības veicināšanas un
slimību profilakses pasākumi" (turpmāk - Projekts) īstenošanas laiku)
Amata mērķis: nodrošināt Projekta saturisko koordinēšanu un uzraudzības
īstenošanu.
Galvenie pienākumi:
- gatavot projekta īstenošanai nepieciešamo informāciju par veselības
veicināšanas un slimību profilakses jautājumiem
- piedalīties ar Projekta veselības veicināšanas un slimību profilakses
pasākumu īstenošanu saistīto iepirkumu plānošanā, rezultātu izvērtēšanā,
ārpakalpojumu līgumu sagatavošanā un nodevumu izvērtēšanā
- sniegt konsultatīvo un metodisko atbalstu slimību profilakses, vispārējo
veselības veicināšanas un nacionālā mēroga veselības veicināšanas pasākumu
īstenošanas nodrošināšanai
- koordinēt Projekta plānoto darbību saturisko norisi
- piedalīties starpatskaišu un gala atskaites
sagatavošanā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
veselības aprūpē, sabiedrības veselībā vai komunikāciju zinātnē
- praktiskā darba pieredze ar sabiedrības veselību, slimību profilaksi vai
veselības veicināšanu saistītā jomā ne mazāk kā 1 gads
- vēlama darba pieredze projektu īstenošanā, plānošanā un realizācijā
- zināšanas par veselību un to ietekmējošajiem faktoriem, to novēršanas
iespējām, izpratne par veselības aprūpes politiku
- spēja izstrādāt stratēģijas dokumentus, analizēt veselības nozares
darbību, identificēt problēmas un izstrādāt to risinājumus
- angļu valodas zināšanas, vēlamas citas Eiropas Savienības valstu valodas
zināšanas
- spēja strādāt individuāli un grupā, spēja uzņemties atbildību, iniciatīva,
rezultātu sasniegšana un plānošanas un organizēšanas prasmes
- spēja lietot informācijas tehnoloģijas darba veikšanai
Piedāvājam:
- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros
- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 35.saimes III līmenī)
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
OP 2018/227.AKK5
JŪRMALAS PILSĒTAS DOME AICINA DARBĀ LABĀKOS PROFESIONĀĻUS!
Jūrmalas pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta.
Mēs esam apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un
atzītākajiem kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs vēlamies, lai
jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo pilsētu, uzskata to par
labāko dzīves un atpūtas vietu, tāpēc veidojam spēcīgu komandu, kura radoši un
aizrautīgi šos mērķus īstenos!
Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts darbs
vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu
komandā - Jūrmalas pilsētas domē (reģ.Nr.90000056357).
AICINĀM PIETEIKTIES AMATAM JŪRMALAS PIRMSSKOLAS IZGLĪTĪBAS IESTĀDES
"KATRĪNA" VADĪTĀJS/-A
Prasības:
- izglītība atbilst Izglītības likumā un Ministru kabineta noteikumos par
pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un
profesionālās pilnveides kārtību noteiktajām prasībām
- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze izglītības vadības darbā; par
priekšrocību tiks uzskatīta pieredze pirmsskolas izglītības vadības darbā
- zināšanas par izglītības iestādi reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas
likuma prasībām un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas
profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā (sazināties, kā arī izmantot
dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei)
- vadības prasmes, spējas motivēt un strādāt komandā
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
Amata pienākumi:
- pirmsskolas izglītības iestādes veiksmīga administratīvā un izglītojošā
darba organizēšana un vadīšana saskaņā ar normatīvajiem aktiem un pašvaldības
saistošajiem noteikumiem
Pieteikuma dokumenti:
Pieteikums amata konkursam un apliecinājums, ka uz pretendentu neattiecas
Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi
strādāt par pedagogu (veidlapas skat. Jūrmalas
pašvaldības tīmekļa vietnē www.jurmala.lv (sadaļā Pašvaldība/ vakances); CV
(Europass apstiprinātajā formā); izglītības dokumentu kopijas un papildu
apmācību apliecinošu dokumentu kopijas; motivācijas vēstule (brīvā formā);
vēlams atsauksmes un rekomendācijas; izpildīts praktiskā darba uzdevums
"Jūrmalas pirmsskolas izglītības iestādes "Katrīna" darba
plānošanas un attīstības redzējums turpmākajiem trim gadiem" (līdz 3
(trīs) A4 lapām datorrakstā).
Pieteikuma dokumentus var iesniegt: nosūtot uz e-pastu (adrese:
personals@jurmala.lv), nosūtot pa pastu (adrese: Jūrmalas pilsētas dome, Jomas
ielā 1/5, Jūrmala, LV-2015) vai iesniegt personīgi Jūrmalas pilsētas domes
apmeklētāju apkalpošanas centrā Jomas ielā 1/5, Jūrmalā.
Pieteikuma dokumentiem jābūt ar norādi "Konkursam uz Jūrmalas
pirmsskolas izglītības iestādes "Katrīna" vadītājs/-a amatu".
Pieteikšanās termiņš līdz 2018.gada 15. decembrim.
Tālr. uzziņām 67093921.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam,
ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) personas datu apstrādes pārzinis ir Jūrmalas pilsētas dome,
kontaktinformācija: Jomas iela 1/5, Jūrmala, LV-2015, tālr. 67093816, 67093843,
elektroniskā pasta adrese: pasts@jurmala.lv.
Papildu informāciju par personas datu apstrādi jūs variet iegūt interneta
mājaslapā www.jurmala.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/227.AKR1
Labklājības ministrija paziņo, ka 2018.gada 12.novembrī Labklājības
ministrijas Sociālās politikas plānošanas un attīstības departamenta vecākās
ekspertes valsts civildienesta ierēdnes amatā uz noteiktu laiku iecelta LIESMA
OSE.
OP 2018/227.AKR2
Zāļu valsts aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā no 2018.gada 12.novembra
Klīnisko pētījumu nodaļas vecākās ekspertes amatā uz nenoteiktu laiku iecelta
VITA BĒRZIŅA.
OP 2018/227.AKR3
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Stratēģiskās
plānošanas un resursu vadības departamenta Finanšu resursu uzskaites daļas
vadītāja vietnieces ierēdnes amatā 13.11.2018. iecelta ALĪDA SPRINDŽA.