Laidiens: 09.11.2018., Nr. 222

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/222.AKK1

Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija (turpmāk - JVLMA) izsludina konkursu uz vakanto pētnieka amatu

JVLMA Zinātniskās pētniecības centrā

- Pētnieks sistemātiskajā muzikoloģijā

mūzikas kognitīvo procesu pētniecībai (uz 6 gadiem) - 1 vakance

Nepieciešamās prasības:

- pieredze darbā ar BCI (Brain Computer Interface) un BCMI (Brain Computer Music Interface) programmām

- pieredze darbā ar SPSS datu apstrādes metodēm

- maģistra grāds sociālajās vai humanitārajās zinātnēs

Pretendentiem JVLMA Personāldaļā (111.telpā) līdz 2018.gada 28.novembrim plkst.16.00 jāiesniedz šādi dokumenti:

- rektoram adresēts iesniegums par atļauju piedalīties konkursā;

- dokumentu kopijas, kas apliecina nepieciešamos akadēmiskos/ zinātniskos grādus, uzrādot dokumentu oriģinālus; ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, jāiesniedz arī Akadēmiskās informācijas centra izsniegta izziņa par to, kādam Latvijā piešķirtam grādam vai diplomam ārvalstīs iegūtais diploms atbilst;

- dzīves un darba gājuma apraksts (curriculum vitae - CV) Europass formā;

- pārskats par pēdējo sešu gadu perioda radošo, zinātnisko, pedagoģisko darbu, organizatorisko veikumu un profesionālo pilnveidi, saskaņā ar Nolikuma 2.pielikumā norādīto atskaites formu;

- dokumenti, kas apliecina pārskatā par pēdējo sešu gadu perioda zinātnisko darbu iekļautās ziņas;

- citi dokumenti, kas pilnīgāk raksturo pretendenta kvalifikāciju (pēc pretendenta ieskatiem).

Neskaidros jautājumos rakstiet JVLMA Personāldaļai uz e-pasta adresi personaldala@jvlma.lv vai zvaniet pa tālr. 26168477.


OP 2018/222.AKK2

Latvijas Zinātnes padome (reģ.Nr.90000048222) aicina darbā VECĀKO REFERENTU/-I (uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Darba pienākumi:

- izstrādāt ar zinātni saistītus normatīvo aktu projektus

- organizēt darba grupas un sanāksmes

- piedalīties zinātniskās ekspertīzes organizēšanā

- piedalīties sabiedrisko pasākumu un konferenču organizēšanā

- piedalīties komunikācijas nodrošināšanā, tai skaitā mājas lapas uzturēšanā

Prasības pretendentam/-ei

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldes iestādē

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas spējas

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- iniciatīva un elastīga domāšana

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

Mēs piedāvājam:

- pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai

- iegūt lielisku darba pieredzi

- ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē

- stabilu atalgojumu, atbilstoši 10.mēnēšalgu grupai (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 35. amata saimes III līmenī)

Aicinām CV, motivācijas vēstuli, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018.gada 23.nevembrim nosūtīt pa pastu vai iesniegt personīgi Latvijas Zinātnes padomei (Zigfrīda Annas Meierovica bulvāris 14, Rīga, LV-1050) vai nosūtīt uz e-pastu: lzp@lzp.gov.lv ar norādi "Konkurss - referents". Tālr. uzziņām 67228421.

Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:

- 1.kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības izvērtēšana;

- 2.kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Zinātnes padome informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.


OP 2018/222.AKK3

Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija izsludina konkursu uz pētnieka amatu Inženieru fakultātes Ģeotehnoloģiju un ekoindustrijas pētnieciskajā centrā, zinātnes nozare: 2.Inženierzinātnes un tehnoloģijas: 2.7. Vides inženierija un enerģētika (apakšnozare Vides inženierzinātne) - 1 vieta

Pretendentiem izvirzītās prasības, iesniedzamo dokumentu saraksts un iesniegšanas termiņi atrodami Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas mājaslapā www.rta.lv sadaļā "Vakances".


OP 2018/222.AKK4

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aktīvi piedalīties statistikas procesu pilnveidošanā, lai modernizētu statistikas datu apkopošanas sistēmu, kas ir saskaņota gan no statistikas sagatavošanas metodoloģijas, gan informācijas tehnoloģiju viedokļa, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam, piedāvātais amats - Informātikas departamenta Sistēmanalīzes un standartizācijas daļas sistēmanalītiķis

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 940-1100 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- klasificēt un standartizēt statistiskos rādītājus, veidojot vienotu katalogu

- veikt statistisko biznesa procesu analīzi Centrālās statistikas pārvaldes (turpmāk CSP) departamentos un dokumentēt to no informācijas tehnoloģiju pielietojuma viedokļa, atbilstoši analīzes rezultātiem sniegt procesu uzlabošanas risinājumus

- dokumentēt CSP izmantoto datu analīzes un apstrādes rīkus

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnēs, ekonomikā vai saistītā nozarē

- pieredze atbilstošā darbā vai darbā ar datu (t.sk. informācijas) apstrādi un analīzi ilgāka par gadu

- padziļinātas zināšanas Microsoft datorprogrammās (Word, Excel, Access, PowerPoint)

- labas angļu un latviešu valodas zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- labas analītiskās prasmes

- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un vēlme apgūt jaunas zināšanas

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/222.AKK5

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta nozares eksperta (RIS3 jomā: zināšanu ietilpīga bioekonomika) vienu ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku līdz 2023.gada 30.jūnijam)

Amata mērķis:

- nodrošināt projekta Nr.1.1.1.5/17/I/002 "Integrētie nacionālā līmeņa pasākumi Latvijas pētniecības un attīstības interešu pārstāvības stiprināšanai Eiropas pētniecības telpā" (turpmāk - projekts) īstenošanu, formulējot un pārstāvot Latvijas intereses "Apvārsnis 2020" programmkomitejās un citās starptautiskās programmās un iniciatīvās, kā arī koordinējot Latvijas Viedās specializācijas stratēģijas (turpmāk - RIS3) īstenošanu un darbības monitoringu, zinātņu nozaru grupu atbilstoši Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas (turpmāk - OECD) noteiktajai klasifikācijai, Kopējo programmēšanas iniciatīvu (turpmāk - KPI) un citu projekta īstenošanai atbilstošo ekosistēmu darbību

Galvenie amata pienākumi:

- veidot sistēmu Latvijas pētniecības un attīstības interešu pārstāvniecības stiprināšanai Eiropas Komisijas pētniecības programmas "Apvārsnis 2020" programmkomitejās un citās starptautiskās programmās, nodrošinot Latvijas interešu formulēšanu, kā arī gatavojot Latvijas viedokli dažādos jautājumos

- koordinēt RIS3 īstenošanu un darbības monitoringu, tostarp:

- nodrošināt savākto datu padziļinātu analīzi

- piedalīties RIS3 īstenošanas programmu plānošanā, izstrādē un esošo programmu pilnveidošanā

- koordinēt zinātņu nozaru grupu atbilstoši OECD noteiktajai klasifikācijai, KPI un citu projekta īstenošanai atbilstošo ekosistēmu darbību, kas ietver uzņēmējdarbības atklājuma principa īstenošanu, sadarbību ar nozaru ministrijām un citiem atbildībā esošajiem ekosistēmu dalībniekiem (arī ārvalstu)

- piedalīties rīcības plāna dalībai KPI īstenošanā, tostarp veidot pastāvīgu saikni ar KPI un citu starptautisku iniciatīvu ekosistēmas dalībniekiem (arī ārvalstu)

- veicināt zinātniskās kapacitātes paaugstināšanu

- piedalīties Starptautiskās sadarbības stiprināšanas komunikācijas pasākumu plāna īstenošanā

- atbilstoši savai kompetencei nodrošināt politikas plānošanas dokumentu, tiesību aktu, informatīvo ziņojumu projektu izstrādāšanu

- piedalīties ministrijas pārstāvju vizīšu organizēšanā uz sadarbības institūcijām vai to rīkotajiem pasākumiem un sadarbības institūciju pārstāvju vizīšu organizēšanā Latvijā

- piedalīties vietējos un ārzemju pasākumos (konferencēs, semināros, sapulcēs, sanāksmēs, sēdēs, darba grupās), kas skar projekta darbību vai atsevišķas tā interesējošas sfēras

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība (maģistra grāds), vēlams doktora grāds

- pieredze pētniecībā vai augstas pievienotās vērtības uzņēmumā privātajā sektorā vismaz divi gadi izvēlētajā specializācijas jomā

- pieredze darbā ar starptautiskajiem jautājumiem

- pieredze darbā ar liela apjoma informāciju, sadarbības organizāciju un koordināciju

- zināšanas par RIS3 jomu un ar to saistīto ekosistēmu

- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem

- izpratne par nozares normatīvajiem aktiem

- izpratne par Latvijas zinātnes sistēmu un Eiropas Pētniecības telpu

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē brīvi komunicēt, izmantot dokumentus un literatūru šajā svešvalodās

- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisko apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus, rast risinājumus nestandarta situācijās

- prezentācijas, sadarbības un komunikācijas prasmes

- vēlama studiju vai darba pieredze starptautiskajā vidē

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu profesionālā kolektīvā valsts pārvaldē

- mēnešalgu līdz 1647,00 euro atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 36.amata saimes III līmenī, 12.mēnešalgu grupa

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā

- labus darba apstākļus - Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)

Iesniedzamie dokumenti:

1) motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt pieredzi pētniecībā vai augstas pievienotās vērtības uzņēmumā privātajā sektorā, pieredzi darbā ar starptautiskajiem jautājumiem, pieredzi darbā ar liela apjoma informāciju, sadarbības organizāciju un koordināciju, norādot periodu (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta minētā pieredze, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes);

2) CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai);

3) izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.kabinets, Rīga, LV-1050);

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "AIZID nozares eksperts (RIS3 jomā: zināšanu ietilpīga bioekonomika)"

Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:

- 1.kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;

- 2.kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un zinātnes ministrija, kontaktinformācija: Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Tālr. uzziņām 67047832.


OP 2018/222.AKK6

Banku augstskola izsludina konkursu uz vakanto amatu:

- docents Ekonomikas un uzņēmējdarbības nozares Finanšu un kredīta apakšnozarē - 2 amata vietas

Mūsu vīzija: Banku augstskola - uzticams un starptautiski atzīts partneris personības izaugsmei.

Prasības pretendentam/-ei:

- doktora grāds vai persona ar augstāko izglītību bez zinātniskā grāda, ja tai ir pasniedzamajam priekšmetam atbilstošs vismaz 7 gadu praktiskā darba stāžs

- piedāvātajam amatam atbilstoša vismaz 3 gadu zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze no kuriem vismaz viens gads nostrādāts augstskolā

- teicama datorprasme (Word, Excel, Power Point)

- teicamas svešvalodu (īpaši angļu valodas) zināšanas, prasme pielietot tās studiju un metodiskajā darbā

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu dinamiskā un mūsdienīgā augstskolā

- stabilu atalgojumu

- sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, CV (Europass), kurā norādīta zinātniskā un pedagoģiskā darba pieredze, publicēto darbu saraksts pēdējo 6 gadu laikā un izglītību apliecinošus dokumentus divu nedēļu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", sūtīt uz e-pastu: personals@ba.lv vai pa pastu Krišjāņa Valdemāra ielā 161, Rīgā, ar norādi "Amatu konkursam".

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī konkursa nodrošināšanai, iesniegto personas datu apstrādes pārzinis ir Banku augstskola, Krišjāņa Valdemāra ielā 161, Rīgā, LV-1013.


OP 2018/222.AKK7

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu: Administratīvā departamenta direktora vietnieks - Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļas vadītājs uz noteiktu laiku

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vismaz 5 gadu darba pieredze valsts pārvaldē

- vismaz 3 gadu pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē

- vismaz 3 gadu pieredze publisko iepirkumu organizēšanā un veikšanā

- vismaz 3 gadu pieredze personāla jautājumu organizēšanā

- labas zināšanas normatīvo aktu piemērošanā un administratīvajā darbā

- datorprasmes labā lietotāja līmenī

- prasme operatīvi pieņemt lēmumus

- spēja uztvert, atlasīt un analizēt liela apjoma informāciju

- spēja pastāvīgi plānot un organizēt darbu

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt ministrijas personāla vadības funkcijas un tās attīstības metodisko vadību, personāla vadības procesu attīstību un savstarpēju integrāciju

- nodrošināt ministrijas darbības materiāli-tehniskās nodrošināšanas procesu attīstību un savstarpēju integrāciju

- plānot, pārraudzīt un kontrolēt Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļas darbu ministrijas materiāli-tehniskās nodrošināšanas un personāla vadības jautājumos

- konsultēt ministrijas augstākā līmeņa vadību personāla vadības un materiāli -tehniskās nodrošināšanas jautājumos

Amats klasificēts 30.saimes IVC līmenī, (mēnešalga no 1253 līdz 1647 EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai).

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: personals@sam.gov.lv. Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 377.a kabinets. Tālr. uzziņām 67028218.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu apstrādes likuma 25.panta pirmo daļu, Satiksmes ministrija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Satiksmes ministrija, kontaktinformācija: Gogoļa iela 3, Rīga, LV-1743.


OP 2018/222.AKK8

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību

Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un atbalsts

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais eksperts uz noteiktu laiku Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta Izvērtēšanas nodaļā

Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta Izvērtēšanas nodaļa ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības (turpmāk - ES) fondu ieguldījumu lietderības, efektivitātes un ietekmes izvērtēšanu Latvijā, analizējot un novērtējot veikto ieguldījumu un atbalsta pasākumu īstenošanas veidu, sasniegtos rezultātus un radītās pārmaiņas (ietekmi), kā arī nosakot cēloņsakarības starp īstenošanas veidu, sasniegtajiem rezultātiem un ieguldīto finansējumu. Izvērtēšanu plaši izmanto dažādās jomās un nozarēs, lai iegūtu pierādījumus īstenoto atbalsta pasākumu pamatotībai, atbilstībai, lietderībai u.c. aspektiem, tādējādi ļaujot pilnveidot vai mainīt esošos atbalsta pasākumu īstenošanas veidus, vai izstrādāt jaunas pieejas.

Plašāk par ES fondu izvērtēšanu vari uzzināt ES fondu vietnē sadaļā "Izvērtēšana" (http://www.esfondi.lv/es-fondu-izvertesana-1).

Ja tev ir:

- augstākā izglītība ekonomikā, vadībzinībās, finansēs, socioloģijā vai citās sociālajās zinātnēs

- pieredze darbā valsts pārvaldē vairāk kā 3 gadi pēdējo 5 gadu laikā

- pieredze darbā, kas saistīta ar zinātnisko institūciju darbību (tiks uzskatīts par priekšrocību)

- ļoti laba lietotāja līmeņa prasmes datorprogrammās MS Word, MS Excel, MS Outlook un MS PowerPoint

- ļoti labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- labas analītiskās un komunikāciju spējas

- zināšanas par izvērtēšanu, tās mērķiem un metodēm, un izpratne par sociāli ekonomiskajiem procesiem un to savstarpējo saistību

- izpratne par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja vēlies uzņemties, būt atbildīgs un veikt:

- Eiropas Savienības fondu programmu izvērtēšanas organizēšanu, piedalīties izvērtējumu tēmu un uzdevumu definēšanā

- piedalīties ES fondu izvērtēšanas plāna un tā pielikumu ikgadējo ES fondu izvērtēšanas plānu izstrādē un aktualizācijā

- veikt izvērtējumu ieteikumu ieviešanas uzraudzību

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Ja vēlies pieteikties konkursā, tev 14 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai uz e-pastu: pasts@fm.gov.lv šādi dokumenti:

- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī tajā apliecinot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- Curriculum Vitae (CV)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija

- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs

- citas pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām

Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095612.

Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.

Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ.Nr.90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919, tālrunis +371-67095405, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju par personas datu apstrādi Finanšu ministrijā var iegūt Finanšu ministrijas tīmekļa vietnē.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)