Laidiens: 01.11.2018., Nr. 216

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/216.AKK1

Zinātniskā institūcija "Biznesa kompetences centrs", SIA, reģ. Nr. 40103201542, izsludina konkursu uz vakantajām akadēmiskā personāla amata vietām:

- uz vadošā pētnieka/-es amata vietām sociālajās un humanitārajās zinātnēs (1 vieta)

- uz vadošā pētnieka/-es amata vietām inženierzinātnēs un dabaszinātnēs (1 vieta)

- uz pētnieka/-es amata vietu sociālajās un humanitārajās zinātnēs (1 vieta)

- uz zinātniskā asistenta/-es amata vietu sociālajās un humanitārajās zinātnēs (1 vieta)

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Zinātniskās institūcijas "Biznesa kompetences centrs" Zinātnes padomei, ir jāsūta elektroniski uz e-pasta adresi: bkcentrs@inbox.lv vai arī uz pasta adresi: Ludzas iela 91-1, Rīga, LV-1003, Latvija, šādi dokumenti:

1) Zinātnes padomes priekšsēdētājam adresētu iesniegumu par piedalīšanos konkursā;

2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu laikā, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;

3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie dokumenti;

4) izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs).

Konkursa termiņš ir 1 (viens) mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Papildu informācija "Biznesa kompetences centrs" tīmekļa vietnē www.bbcc sadaļā par darba piedāvājumiem vai pa tālruni 29110889.


OP 2018/216.AKK2

SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģistrācijas numurs 90009756700) izsludina atklātu konkursu uz darbinieka amatu - Infekcijas slimību riska analīzes un profilakses departamenta Infekcijas slimību uzraudzības un imunizācijas nodaļas epidemiologs/-ģe uz noteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- atbilstoši deleģējumam nodrošināt epidemioloģisko datu analīzi par vakcīnregulējamām infekcijas slimībām

- atbilstoši deleģējumam nodrošināt vakcīnregulējamo infekcijas slimību epidemioloģisko uzraudzību

- piedalīties informācijas aprites koordinācijā par vakcīnu un šļirču piegādi vakcinācijas iestādēm Slimību profilakses un kontroles centra deleģējuma ietvaros

- analizēt vakcīnu un šļirču sadales sistēmas efektivitāti, gatavot pamatotus priekšlikumus SPKC vadībai problēmu risināšanai un sistēmas uzlabošanai

- sagatavot kopējo vakcīnu pasūtījumu zāļu lieltirgotavām

- izmantot praksē vakcīnu pasūtījuma un imunizācijas datu uzskaites sistēmu, gatavot priekšlikumus tās modernizācijai

- nodrošināt imunizācijas datu analīzi, imunizācijas mērķu īstenošanas pārraudzību, nepieciešamības gadījumā ierosināt pasākumus vakcinācijas uzlabošanai

- plānot kopējo nepieciešamo vakcīnu daudzumu vakcinācijas kalendāra izpildei, ņemot vērā demogrāfiskos datus un vakcīnu patēriņu

- piedalīties neatliekamu pretepidēmijas pasākumu organizēšanā infekcijas slimību uzliesmojumu un ārkārtas sabiedrības veselības situāciju gadījumos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība medicīnas vai sabiedrības veselības jomā

- praktiskā darba pieredze veselības aprūpes sistēmā vai sabiedrības veselības jomā ne mazāk kā divi gadi

- prasme analizēt un apkopot liela apjoma informāciju, sagatavot to ziņojuma, prezentācijas veidā

- labas komunikācijas prasmes, spēja publiski uzstāties un sniegt prezentācijas

- augsta atbildības sajūta, spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- prasme efektīvi pielietot jaunākās darba organizācijas formas un informācijas tehnoloģijas

- augstākā līmeņa 1.pakāpes (C1) valsts valodas prasmes līmenis

- labas angļu valodas zināšanas sadarbībai ar ārvalstu sadarbības partneriem

- labas datorprasmes MS Office (Word, Excel, PowerPoint) un interneta pārlūkprogrammās

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu komandā

- iespēju profesionāli augt un pilnveidot zināšanas

- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai no 800,00 EUR (bruto) atbilstoši piešķirtajai kategorijai

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Amata konkursa kandidātiem līdz 2018.gada 10.novembrim jānosūta uz e-pasta adresi atlase@spkc.gov.lv ar norādi "Epidemiologa amata vakance" šādi dokumenti:

- profesionālās darbības apraksts (CV) un pieteikuma vēstule,

- augstāko izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas.

Uzziņas pa tālr. 67387617, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, Slimību profilakses un kontroles centrs informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa norisi,

2) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Slimību profilakses un kontroles centrs, kontaktinformācija: Duntes iela 22, K-5, Rīga, LV-1005.


OP 2018/216.AKK3

SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģistrācijas numurs 90009756700) izsludina atklātu konkursu uz darbinieka amatu - Infekcijas slimību riska analīzes un profilakses departamenta Infekcijas slimību uzraudzības un imunizācijas nodaļas sabiedrības veselības analītiķis/-e uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties informācijas aprites koordinēšanā par vakcīnu un šļirču piegādi vakcinācijas iestādēm Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) deleģējuma ietvaros

- analizēt vakcīnu un šļirču sadales sistēmas efektivitāti, gatavot pamatotus priekšlikumus SPKC vadībai problēmu risināšanai un sistēmas uzlabošanai

- sagatavot kopējo vakcīnu pasūtījumu zāļu lieltirgotavām

- izmantot praksē vakcīnu pasūtījuma un imunizācijas datu uzskaites sistēmu, gatavot priekšlikumus tās modernizācijai

- nodrošināt imunizācijas datu analīzi, imunizācijas mērķu īstenošanas pārraudzību, nepieciešamības gadījumā ierosināt pasākumus vakcinācijas uzlabošanai

- plānot kopējo nepieciešamo vakcīnu daudzumu vakcinācijas kalendāra izpildei, ņemot vērā demogrāfiskos datus un vakcīnu patēriņu

- atbilstoši deleģējumam nodrošināt epidemioloģisko datu analīzi par vakcīnregulējamām infekcijas slimībām

- atbilstoši deleģējumam nodrošināt vakcīnregulējamo infekcijas slimībām epidemioloģisko uzraudzību

- piedalīties neatliekamu pretepidēmijas pasākumu organizēšanā infekcijas slimību uzliesmojumu un ārkārtas sabiedrības veselības situāciju gadījumos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība medicīnas vai sabiedrības veselības jomā

- praktiskā darba pieredze veselības aprūpes vai sabiedrības veselības jomā

- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta, spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- labas saskarsmes un publiskās runas prasmes

- spēja risināt problēmsituācijas, argumentēti izteikt savu viedokli

- spēja pieņemt lēmumus, efektīvi plānot un organizēt savu darbu

- prasme veikt lietišķo saraksti ar valsts un pašvaldību institūcijām

- prasme efektīvi pielietot jaunākās darba organizācijas formas un informācijas tehnoloģijas

- augstākā līmeņa 1.pakāpes (C1) valsts valodas prasmes līmenis

- labas angļu valodas zināšanas sadarbībai ar ārvalstu sadarbības partneriem

- labas datorprasmes MS Office (Word, Excel, PowerPoint) un interneta pārlūkprogrammās

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu komandā

- iespēju profesionāli augt un pilnveidot zināšanas

- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai no 800,00 EUR (bruto) atbilstoši piešķirtajai kategorijai

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Amata konkursa kandidātiem līdz 2018.gada 10.novembrim jānosūta uz e-pasta adresi atlase@spkc.gov.lv ar norādi "Sabiedrības veselības analītiķa amata vakance" šādi dokumenti:

- profesionālās darbības apraksts (CV) un pieteikuma vēstule,

- augstāko izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas.

Uzziņas pa tālr. 67387617, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, Slimību profilakses un kontroles centrs informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa norisi,

2) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Slimību profilakses un kontroles centrs, kontaktinformācija: Duntes iela 22, K-5, Rīga, LV-1005.


OP 2018/216.AKK4

Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ. Nr.90001259032) izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-s eksperta/-es uzraudzības jomā - valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- kontrolēt izglītības procesa atbilstību Izglītības likumam un citiem izglītību regulējošiem normatīvajiem aktiem

- veikt pārbaudes izglītības iestādēs un citās institūcijās, kas saistītas ar izglītības un zinātnes procesa norisi, t.sk. pieņemt pārvaldes lēmumus pārbaudes ietvaros

- izskatīt privātpersonu iesniegumus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā valsts valodā un divās svešvalodās, sagatavot ar iesnieguma izskatīšanu saistītos dokumentus un dokumentu projektus

- pārkāpumu gadījumos, par kuriem paredzēta administratīvā atbildība, ierosināt un izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas un lemt par administratīvo sodu piemērošanu

- veikt pieņemto pārvaldes lēmumu un sagatavoto dokumentu pēcpārbaudi, izvērtējot to atbilstību, lietderību un tiesiskumu

- analizēt izglītības iestāžu darbību, sniegt priekšlikumus normatīvo aktu pilnveidošanai un izglītības iestāžu darba uzlabošanai

- sagatavot ierosinājumus par uzraudzības funkcijas īstenošanas pilnveidi un efektivitātes paaugstināšanu

- doties komandējumos un darba braucienos

- veikt citus Izglītības likuma 20.pantā un amata aprakstā noteiktos pienākumus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams pedagoģijā, vadībzinībās vai tiesību zinātnē

- darba pieredze izglītības iestādē vai izglītības vadībā (vismaz 3 gadi), vai ar izglītību regulējošo tiesību aktu izstrādi un/vai kontroli saistītā jomā (vismaz 2 gadi)

- prasme piemērot izglītības un izglītības vadības tiesību aktus

- prasme sagatavot un noformēt dokumentus

- prasme sadarboties, strādāt komandā, patstāvīgi plānot un vadīt savu darbu intensīvos darba apstākļos

- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- pieredze konfliktu risināšanā

- pieredze klientorientētā komunikācijā un saskarsmē

- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas tehnoloģijām un biroja tehniku

- vismaz divu svešvalodu zināšanas, no kurām viena ir Eiropas Savienības dalībvalstu valoda

- vēlama auto transporta vadītāja apliecība (B kategorija).

Mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt praktisku pieredzi

- profesionālu, atsaucīgu un izpalīdzīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

- labus darba apstākļus sakārtotā vidē

- amats ir klasificēts 26.1 saimes IV līmenī (11.mēnešalgu grupa). Mēnešalgas apmērs atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei

Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts dienestā, Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz e-pasta adresi ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi "Konkursam vecākais eksperts" divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67507834, 67387865.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Izglītības kvalitātes valsts dienests informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi,

- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Izglītības kvalitātes valsts dienests. Tālr. 67387865.


OP 2018/216.AKK5

Nacionālo Bruņoto spēku Mācību vadības pavēlniecība izsludina atklātu konkursu uz vakanto Latvijas Nacionālās aizsardzības akadēmijas Drošības un stratēģiskās pētniecības centra vadītāja vietnieka amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- vismaz II līmeņa augstākā izglītība

- vismaz 5 gadu pieredze projektu vadīšanā

- vismaz 5 gadu pieredze struktūrvienības vadīšanā

- teicamas valsts valodas un angļu valodas zināšanas (C2)

- lietotāja līmenis MS Word, excel, powerpoint acess programmās

Vēlamās prasības:

- doktora grāds

- pieredze militāro projektu vadības jomā

- pieredze starptautiskajos projektos

- vismaz 10 gadu pieredze militārajā jomā

- pieredze pētniecības projektu sagatavošanā un vadīšanā aizsardzības jomā

- aizsardzības jomas un valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

Vēlamās prasības atvaļinātām militārpersonām:

- dalība starptautiskajās misijās

- OF-4 vai augstāka pakāpe

Galvenie pienākumi:

- drošības un stratēģiskās pētniecības centra (DSPC) Valsts aizsardzības lietišķā pētniecības virziena funkciju organizēšana

- atbalsta sniegšana DSPC vadītājam militārajos jautājumus

- lietišķā pētniecības virziena darbības un attīstības plānu un uzdevumu izstrāde, balstoties uz Aizsardzības ministrijas un Nacionālo bruņoto spēku vajadzībām

- DSPC lietišķā pētniecības virziena uzdevumu izpildes uzraudzīšana un izvērtēšana

- projektu finansēšanas nodrošināšana

- DSPC lietišķā pētniecības virziena budžeta plānošana, kontrole, izpilde un analīze

- lietišķā pētniecības virziena iepirkumu organizēšana un saimniecisko darījumu nodrošināšana

- atsevišķu projektu vadības nodrošināšana

Pieteikuma dokumenti:

motivēta pieteikuma vēstule, īss dzīves un darba gaitu pārstāsts (CV), izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas (pēc pieprasījuma uzrādot oriģinālus), valsts valodas prasmes apliecība (ja nepieciešams), vēlamas rekomendācijas vai ieteikuma vēstules (saistītas ar amatu), iesniedzami sūtot pa pastu Latvijas Nacionālās aizsardzības akadēmijas Drošības un stratēģiskās pētniecības centram 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" uz adresi Rīgā, Ezermalas ielā 8B, LV-1014. Papildu informācija, rakstot uz e-pasta adresi: elina.mihejeva@mil.lv.


OP 2018/216.AKK6

Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr. 90002069765, www.jpa.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās nodaļas juriskonsulta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku (amata saime 21, līmenis IIIB)

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā:

- izvērtējot valsts kompensācijas pieprasījumus, sagatavojot administratīvo aktu projektus

- veicot paziņojumu par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības sniegšanu kriminālprocesā atbilstības pārbaudi

- izstrādājot iekšējo normatīvo aktu, privāttiesisko un publisko tiesību līgumu projektus, veicot to iepriekšējo papildpārbaudi

Ja tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- padziļinātas zināšanas kriminālprocesa un administratīvā procesa tiesībās

- darba pieredze valsts un pašvaldību iestādēs, tiesu varas un tiesu varai piederīgajās institūcijās

- pieredze normatīvo aktu izstrādē un pārstāvībā tiesā (vēlama)

- šādas kompetences: analītiskā domāšana, orientācija uz klientu, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, ētiskums

- teicamas latviešu valodas un divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda (vēlams angļu valodas), zināšanas

- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- intensīvu un atbildīgu darbu komandā

- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas

- atalgojumu pēc pārbaudes laika atbilstoši noteiktajai kategorijai paredzētajam apmēram - no EUR 840 līdz 1060

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika novērtēšanas

- darbavietu Rīgas centrā

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Vakance_ Juridiskās nodaļas juriskonsulta amats" un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Pils laukumā 4, Rīgā, LV-1050, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv.

Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Piesakot savu kandidatūru vakantajam amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma" 7.panta prasībām.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Juridiskās palīdzības administrācija informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu apstrādes pārzinis ir Juridiskās palīdzības administrācija, adrese: Pils laukums 4, Rīga, LV-1050, kontakttālr. 67515302.


OP 2018/216.AKK7

Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr. 90002069765, www.jpa.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās palīdzības nodrošinājuma nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa amatu uz noteiktu laiku (amata saime 21, līmenis IIIB)

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā:

- izvērtējot personu iesniegumus valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības pieprasījumam, sagatavojot administratīvo aktu projektus, sniedzot konsultācijas par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības saņemšanas kārtību, t.sk. pārrobežu strīdos

- izvērtējot personu iesniegumus par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības līguma slēgšanu, sagatavojot juridiskās palīdzības līgumu projektus, veicot juridiskās palīdzības sniedzēju paziņojumu atbilstības pārbaudi

Ja tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- padziļinātas zināšanas civilprocesa un administratīvā procesa tiesībās

- darba pieredze valsts pārvaldē, tiesu varas un tiesu varai piederīgajās institūcijās

- pieredze normatīvo aktu izstrādē un pārstāvībā tiesā (vēlama)

- pieredze darbā ar sociālās palīdzības vai sociālo pakalpojumu saņēmējiem (vēlama)

- šādas kompetences: analītiskā domāšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, komunikācija, ētiskums

- teicamas latviešu valodas un divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā (vēlams angļu valodas), zināšanas

- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- intensīvu un atbildīgu darbu komandā

- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas

- atalgojumu pēc pārbaudes laika atbilstoši noteiktajai kategorijai paredzētajam apmēram - no EUR 840 līdz 1060

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika novērtēšanas

- darbavietu Rīgas centrā

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Vakance_ Juridiskās palīdzības nodrošinājuma nodaļas juriskonsulta amats" un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Pils laukumā 4, Rīgā, LV-1050, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv.

Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Piesakot savu kandidatūru vakantajam amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma" 7.panta prasībām.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu Juridiskās palīdzības administrācija informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu apstrādes pārzinis ir Juridiskās palīdzības administrācija, adrese: Pils laukums 4, Rīga, LV-1050, kontakttālr. 67515302.


OP 2018/216.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Juridiskās daļas (turpmāk - Daļas) galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu normatīvo aktu, kā arī normatīvo aktu izstrādes jomā

- zināšanas VID darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt nodokļu un citu lietu strīdu izskatīšanas Daļas reglamentā noteiktajās lietu kategorijās

- sagatavot tiesā iesniedzamos paskaidrojumus un pierādījumus atbilstoši tiesas nolēmumos noteiktajiem uzdevumiem

- pārsūdzēt tiesas nolēmumus

- pārstāvēt VID intereses tiesā

- izstrādāt un aktualizēt politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un ārējo normatīvo aktu projektus (t.sk. īpaši sarežģītos jautājumos), pārstāvēt tos izskatīšanas procesā, sniegt priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām tajos

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 863 līdz 1345 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_JD_GJ_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr. 67122627,

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/216.AKK9

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Budžeta administrēšanas daļas finanšu speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē)

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs vai komerczinībās

- vismaz 2 gadu pieredze budžeta plānošanā un budžeta izmaiņu veikšanā, finansējuma izlietojuma kontrolē vai budžeta grāmatvedības uzskaites jomā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- teicamas prasmes darbā ar MS Word, Excel, Power Point

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- plānot un administrēt VID kopējo budžetu un uzturēt vadības grāmatvedības uzskaites klasifikāciju

- kontrolēt VID kopējā budžeta izlietojumu un veikt ekonomisko analīzi

- plānot struktūrvienības finansējumu, koordinēt plāna izmaiņas un kontrolēt izlietojumu

- līdzdarboties projektu pieteikumu izstrādē un saskaņošanā ar atbildīgajām institūcijām

- sagatavot informāciju ievietošanai VID ārējā tīmekļa vietnē reizi mēnesī par VID amatpersonu faktiski izmaksāto atalgojumu par iepriekšējo mēnesi, kā arī citos publiskajos informācijas avotos

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam ir noteikta: 12.1.apakšsaime "Finanšu analīze un vadība iestādēs vai nozaru ministrijās", IIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP_BAD_FS_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr. 67122634;

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts un Darba likums.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/216.AKK10

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesību aktu daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana juridisko pakalpojumu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- juridiskā darba pieredze, ne mazāk kā 2 gadus

- zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu normatīvo aktu jomā un tiesību aktu izstrādē

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- izdoto administratīvo aktu par atteikumu sniegt informāciju vai izpildīt informācijas pieprasījumu, kā arī faktisko rīcību, kas izpaudusies kā informācijas nesniegšana vai nepienācīga sniegšana

- sagatavot uzziņas vai veikt citu VID struktūrvienību sagatavotu uzziņu, papildu ziņu pieprasījumu, uzziņas sniegšanas termiņa pagarinājumu, tiesisko palīdzību projektu tiesiskuma papildpārbaudi

- izstrādāt un aktualizēt attīstības plānošanas dokumentus, informatīvos ziņojumus un ārējo normatīvo aktu projektus, pārstāvēt to izskatīšanas procesus

- izvērtēt ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu atbilstību spēkā esošajai tiesību normu sistēmai un juridiskās tehnikas prasībām, kā arī izvērtēt citu VID struktūrvienību sagatavoto iekšējos normatīvos aktus atbilstību tiesību sistēmai

- līdzdarboties citu institūciju izstrādāto politikas plānošanas dokumentu, informatīvo, ziņojumu un ārējo normatīvo aktu projektu izstrādā, izvērtēšanā un atzinumu sniegšanā par tiem, sagatavot priekšlikumus grozījumiem normatīvajos aktos

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa amatam noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 863 līdz 1308 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss_uz_JPSIP_TAD_GJ_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr. 67122630;

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122630 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/216.AKK11

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Starptautisko darījumu kontroles, analīzes un metodikas daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama sociālās zinātnēs, ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai nodokļu administrēšanā

- pieredze nodokļu kontroles jomā ne mazāk kā 2 gadi

- zināšanas VID un nodokļu reglamentējošos normatīvajos aktos

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās

- pamatprasmes MS Outlook, Word, PowerPoint, Excel

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt risku analīzi (t.sk. kontroles pasākumu plānošanai), novērtēšanu un pasākumu noteikšanu risku novēršanai vai mazināšanai transfertcenu un muitas lietu jomā

- plānot un uzraudzīt nodokļu kontroles darba procesu starptautisko darījumu jomā

- sagatavot lēmumu par iepriekšēju vienošanās noslēgšanu par darījuma tirgus cenas (vērtības) noteikšanu darījumam vai darījumu veidam

- izskatīt nodokļu maksātāju pieteikumus un sniegt viedokli transfertcenu darba grupas ietvaros

- iegūt, uzkrāt riska informāciju un veikt darbības tās aprites nodrošināšanai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", IIIB līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 837 līdz 1268 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NKP_SDKAMD_GNI_10_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr. 67122630;

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122630 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/216.AKK12

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Starptautisko darījumu kontroles, analīzes un metodikas daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama sociālās zinātnēs, ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai nodokļu administrēšanā

- pieredze nodokļu kontroles jomā ne mazāk kā 2 gadi

- pieredze transfertcenu, pastāvīgo pārstāvniecību un muitas nodokļu audita (revīziju) metodiskā vadīšanā vai piedalīšanās nodokļu kopīgās starpvalstu pārbaudēs

- zināšanas VID un nodokļu reglamentējošos normatīvajos aktos

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās

- pamatprasmes MS Outlook, Word, PowerPoint, Excel

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt risku analīzi (t.sk. kontroles pasākumu plānošanai), novērtēšanu un pasākumu noteikšanu risku novēršanai vai mazināšanai transfertcenu un muitas lietu jomā

- plānot un uzraudzīt nodokļu kontroles darba procesu starptautisko darījumu jomā

- sagatavot lēmumu par iepriekšēju vienošanās noslēgšanu par darījuma tirgus cenas (vērtības) noteikšanu darījumam vai darījumu veidam

- izskatīt nodokļu maksātāju pieteikumus un sniegt viedokli transfertcenu darba grupas ietvaros

- iegūt, uzkrāt riska informāciju un veikt darbības tās aprites nodrošināšanai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", IIIB līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 1026 līdz 1554 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NKP_SDKAMD_GNI_11_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr. 67122630;

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122630 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/216.AKK13

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Maksājumu uzskaites daļas Pirmās nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība vēlama ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt VID administrēto nodokļu, nodevu un citu valsts obligātos maksājumu uzskaiti un samaksāto nodokļu saņemšanu, pārbaudi un analīzi

- veikt pārmaksāto nodokļu valsts nodevu un naudu sodu, t.sk. kļūdaini ieskaitīto, pamatotības izvērtēšanu, atmaksu vai novirzīšanu citu nodokļu maksājumu parādu segšanai un izvērtēt nodokļu pārmaksas pirms novirzīšanas citu nodokļu maksājumu parādu segšanai, noteiktajos gadījumos pieprasot datu kvalitātes vai datu ticamības pārbaudes veikšanu

- dzēst nodokļu pārmaksas Nodokļu informācijas sistēmā saskaņā ar citu struktūrvienību pieņemtajiem lēmumiem un rīkojumiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", IIB līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 621 līdz 866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_MUD_1N_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr. 67122627;

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/216.AKK14

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmās klientu apkalpošanas nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība vēlama ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- pieņemt un izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms nodokļu maksātāju reģistrēšanas, reģistrēt nodokļu maksātājus VID noteiktā kārtībā un izsniegt nodokļu maksātāju apliecības

- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu

- pieņemt papīra veidā iesniegtās deklarācijas, pārskatus, iesniegumus un citus dokumentus

- veikt ar nodokļu un citu maksājumu reģistrēšanu elektronisko ierīču un iekārtu lietošanu saistītos uzdevumus

- klātienē konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un citos jautājumos atbilstoši nodaļas kompetencei

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3..saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_RKARD_1KAN_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr. 67122627;

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/216.AKK15

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu un muitas policijas pārvaldes Muitas lietu izlūkošanas daļas Otrās izlūkošanas nodaļas galvenā/-ās inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu un muitas policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts ieņēmumu un muitas lietu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē

- pieredze noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā ne mazāk kā divi gadi

- noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomas tiesību aktu pārzināšana

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās

- nevainojama reputācija un uz Tevi nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt kriminālizlūkošanas un operatīvās darbības noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts ieņēmumu un muitas lietu jomā

- veikt operatīvas darbības pasākumus, lai atklātu un novērstu noziedzīgu nodarījumu, to izdarījušo personu un pierādījumu avotu noskaidrošanai

- analizēt, uzkrāt, apkopot un novērtēt operatīvā ceļā iegūto informāciju

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar B kategorijas vadītāja apliecību.

Ierēdņa amatam noteikta 28.2 apakšsaime "Operatīvā darbība", IIIB līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 938 līdz 1421 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Ierēdņa dienesta vieta - Talejas iela 1, Rīga.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NMPP_MLID_2IN_GI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr. 67122634;

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/216.AKK16

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu un muitas policijas pārvaldes Muitas lietu izmeklēšanas daļas Pirmās izmeklēšanas nodaļas izmeklētāja/-as ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu un muitas policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts ieņēmumu un muitas lietu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama ekonomikā, komerczinībās vai administrēšanā (finanses, banku lietas un apdrošināšana, grāmatvedība un nodokļi), vai tiesību zinātnē

- pieredze nodokļu, finanšu vai noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā ne mazāk kā viens gads

- pamatzināšanas krievu valodā

- noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomas tiesību aktu pārzināšana

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos ar liela apjoma un daudzveidīgu informāciju, prasme to analizēt

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt izmeklēšanu kriminālprocesos par noziedzīgiem nodarījumiem muitas lietu jomā

- izskatīt iesniegtās ziņas, kuras norāda uz iespējami noziedzīga nodarījumu izdarīšanu, un uzsākt kriminālprocesu, tiklīdz konstatēts likumā noteiktais iemesls un pamats, vai atteikties uzsākt kriminālprocesu

- izpildīt ārvalstu tiesiskās palīdzības lūgumus, sagatavot palīdzības lūgumus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar B kategorijas vadītāja apliecību.

Ierēdņa amatam noteikta: 28.1 apakšsaime "Izmeklēšana", IIA līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 815 līdz 1235 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NMPP_MLID_1IN_I_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr. 67122634;

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/216.AKK17

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu un muitas policijas pārvaldes Muitas lietu izmeklēšanas daļas Pirmās izmeklēšanas nodaļas vecākā/-ās izmeklētāja/-as ierēdņa amatu (3 vakances uz noteiktu laiku un 1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu un muitas policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts ieņēmumu un muitas lietu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama ekonomikā, komerczinībās un administrēšanā (finansēs, banku lietas un apdrošināšana, grāmatvedība un nodokļi), vai tiesību zinātnē

- pieredze noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā ne mazāk kā divi gadi

- zināšanas noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomas tiesību aktos

- pamatzināšanas krievu valodā

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos un ar liela apjoma un daudzveidīgu informāciju, prasme to analizēt

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt izmeklēšanu kriminālprocesos par noziedzīgiem nodarījumiem muitas lietu jomā

- izskatīt iesniegtās ziņas, kuras norāda uz iespējami noziedzīga nodarījumu izdarīšanu, un uzsākt kriminālprocesu, tiklīdz konstatēts likumā noteiktais iemesls un pamats, vai atteikties uzsākt kriminālprocesu

- izpildīt ārvalstu tiesiskās palīdzības lūgumus, sagatavot palīdzības lūgumus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar B kategorijas vadītāja apliecību.

Ierēdņa amatam noteikta: 28.1 apakšsaime "Izmeklēšana", IIB līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 938 līdz 1421 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NMPP_MLID_1IN_VI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr. 67122634;

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/216.AKK18

Precizējot iepriekš publicēto

Valsts ieņēmumu dienests precizē 2018.gada 25.oktobra izdevuma "Latvijas Vēstnesis" laidienā Nr.2018/211.AKK8 publicēto paziņojumu par Nodokļu pārvaldes Klientu apkalpošanas daļas Trešās nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es vakanto ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku). Pareizi lasīt: "vakance uz noteiktu laiku".


OP 2018/216.AKK19

Precizējot iepriekš publicēto

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr.90000076669, precizē oficiālajā izdevumā LATVIJAS VĒSTNESIS laidiena Nr.209, publicēto 2018.gada 23.oktobra amatu konkursa sludinājumu, kur trešā rindkopa pareizi lasāma :

- Medicīna, sabiedrības veselība - 1 vieta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)