Laidiens: 01.11.2018., Nr. 216
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/216.AKK1
Zinātniskā institūcija "Biznesa kompetences centrs", SIA, reģ.
Nr. 40103201542, izsludina konkursu uz vakantajām akadēmiskā personāla amata
vietām:
- uz vadošā pētnieka/-es amata vietām sociālajās un humanitārajās
zinātnēs (1 vieta)
- uz vadošā pētnieka/-es amata vietām inženierzinātnēs un dabaszinātnēs
(1 vieta)
- uz pētnieka/-es amata vietu sociālajās un humanitārajās zinātnēs (1
vieta)
- uz zinātniskā asistenta/-es amata vietu sociālajās un humanitārajās
zinātnēs (1 vieta)
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Zinātniskās institūcijas
"Biznesa kompetences centrs" Zinātnes padomei, ir jāsūta elektroniski
uz e-pasta adresi: bkcentrs@inbox.lv vai arī uz pasta
adresi: Ludzas iela 91-1, Rīga, LV-1003, Latvija, šādi dokumenti:
1) Zinātnes padomes priekšsēdētājam adresētu iesniegumu par piedalīšanos
konkursā;
2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu
laikā, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam,
lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;
3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie dokumenti;
4) izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs).
Konkursa termiņš ir 1 (viens) mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Papildu informācija "Biznesa kompetences centrs" tīmekļa vietnē www.bbcc sadaļā par darba piedāvājumiem vai pa tālruni
29110889.
OP 2018/216.AKK2
SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģistrācijas numurs
90009756700) izsludina atklātu konkursu uz darbinieka amatu - Infekcijas
slimību riska analīzes un profilakses departamenta Infekcijas slimību
uzraudzības un imunizācijas nodaļas epidemiologs/-ģe
uz noteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- atbilstoši deleģējumam nodrošināt epidemioloģisko datu analīzi par vakcīnregulējamām infekcijas slimībām
- atbilstoši deleģējumam nodrošināt vakcīnregulējamo
infekcijas slimību epidemioloģisko uzraudzību
- piedalīties informācijas aprites koordinācijā par vakcīnu un šļirču
piegādi vakcinācijas iestādēm Slimību profilakses un kontroles centra
deleģējuma ietvaros
- analizēt vakcīnu un šļirču sadales sistēmas efektivitāti, gatavot
pamatotus priekšlikumus SPKC vadībai problēmu risināšanai un sistēmas
uzlabošanai
- sagatavot kopējo vakcīnu pasūtījumu zāļu lieltirgotavām
- izmantot praksē vakcīnu pasūtījuma un imunizācijas datu uzskaites sistēmu,
gatavot priekšlikumus tās modernizācijai
- nodrošināt imunizācijas datu analīzi, imunizācijas mērķu īstenošanas
pārraudzību, nepieciešamības gadījumā ierosināt pasākumus vakcinācijas
uzlabošanai
- plānot kopējo nepieciešamo vakcīnu daudzumu vakcinācijas kalendāra
izpildei, ņemot vērā demogrāfiskos datus un vakcīnu patēriņu
- piedalīties neatliekamu pretepidēmijas pasākumu organizēšanā infekcijas
slimību uzliesmojumu un ārkārtas sabiedrības veselības situāciju gadījumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
medicīnas vai sabiedrības veselības jomā
- praktiskā darba pieredze veselības aprūpes sistēmā vai sabiedrības
veselības jomā ne mazāk kā divi gadi
- prasme analizēt un apkopot liela apjoma informāciju, sagatavot to
ziņojuma, prezentācijas veidā
- labas komunikācijas prasmes, spēja publiski uzstāties un sniegt
prezentācijas
- augsta atbildības sajūta, spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- prasme efektīvi pielietot jaunākās darba organizācijas formas un
informācijas tehnoloģijas
- augstākā līmeņa 1.pakāpes (C1) valsts valodas prasmes līmenis
- labas angļu valodas zināšanas sadarbībai ar ārvalstu sadarbības partneriem
- labas datorprasmes MS Office (Word, Excel, PowerPoint) un interneta
pārlūkprogrammās
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu komandā
- iespēju profesionāli augt un pilnveidot zināšanas
- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai no 800,00 EUR (bruto) atbilstoši
piešķirtajai kategorijai
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Amata konkursa kandidātiem līdz 2018.gada 10.novembrim jānosūta uz e-pasta
adresi atlase@spkc.gov.lv ar norādi "Epidemiologa
amata vakance" šādi dokumenti:
- profesionālās darbības apraksts (CV) un pieteikuma vēstule,
- augstāko izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas.
Uzziņas pa tālr. 67387617, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, Slimību
profilakses un kontroles centrs informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī konkursa norisi,
2) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Slimību profilakses un kontroles
centrs, kontaktinformācija: Duntes iela 22, K-5, Rīga, LV-1005.
OP 2018/216.AKK3
SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģistrācijas numurs
90009756700) izsludina atklātu konkursu uz darbinieka amatu - Infekcijas
slimību riska analīzes un profilakses departamenta Infekcijas slimību
uzraudzības un imunizācijas nodaļas sabiedrības veselības analītiķis/-e uz
nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties informācijas aprites koordinēšanā par vakcīnu un šļirču
piegādi vakcinācijas iestādēm Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC)
deleģējuma ietvaros
- analizēt vakcīnu un šļirču sadales sistēmas efektivitāti, gatavot
pamatotus priekšlikumus SPKC vadībai problēmu risināšanai un sistēmas
uzlabošanai
- sagatavot kopējo vakcīnu pasūtījumu zāļu lieltirgotavām
- izmantot praksē vakcīnu pasūtījuma un imunizācijas datu uzskaites sistēmu,
gatavot priekšlikumus tās modernizācijai
- nodrošināt imunizācijas datu analīzi, imunizācijas mērķu īstenošanas
pārraudzību, nepieciešamības gadījumā ierosināt pasākumus vakcinācijas
uzlabošanai
- plānot kopējo nepieciešamo vakcīnu daudzumu vakcinācijas kalendāra
izpildei, ņemot vērā demogrāfiskos datus un vakcīnu patēriņu
- atbilstoši deleģējumam nodrošināt epidemioloģisko datu analīzi par vakcīnregulējamām infekcijas slimībām
- atbilstoši deleģējumam nodrošināt vakcīnregulējamo
infekcijas slimībām epidemioloģisko uzraudzību
- piedalīties neatliekamu pretepidēmijas pasākumu organizēšanā infekcijas
slimību uzliesmojumu un ārkārtas sabiedrības veselības situāciju gadījumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
medicīnas vai sabiedrības veselības jomā
- praktiskā darba pieredze veselības aprūpes vai sabiedrības veselības jomā
- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta, spēja strādāt
patstāvīgi un komandā
- labas saskarsmes un publiskās runas prasmes
- spēja risināt problēmsituācijas, argumentēti izteikt savu viedokli
- spēja pieņemt lēmumus, efektīvi plānot un organizēt savu darbu
- prasme veikt lietišķo saraksti ar valsts un pašvaldību institūcijām
- prasme efektīvi pielietot jaunākās darba organizācijas formas un
informācijas tehnoloģijas
- augstākā līmeņa 1.pakāpes (C1) valsts valodas prasmes līmenis
- labas angļu valodas zināšanas sadarbībai ar ārvalstu sadarbības partneriem
- labas datorprasmes MS Office (Word, Excel, PowerPoint) un interneta
pārlūkprogrammās
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu komandā
- iespēju profesionāli augt un pilnveidot zināšanas
- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai no 800,00 EUR (bruto) atbilstoši
piešķirtajai kategorijai
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Amata konkursa kandidātiem līdz 2018.gada 10.novembrim jānosūta uz e-pasta
adresi atlase@spkc.gov.lv ar norādi "Sabiedrības
veselības analītiķa amata vakance" šādi dokumenti:
- profesionālās darbības apraksts (CV) un pieteikuma vēstule,
- augstāko izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas.
Uzziņas pa tālr. 67387617, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, Slimību
profilakses un kontroles centrs informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī konkursa norisi,
2) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Slimību profilakses un kontroles
centrs, kontaktinformācija: Duntes iela 22, K-5, Rīga, LV-1005.
OP 2018/216.AKK4
Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ.
Nr.90001259032) izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-s eksperta/-es
uzraudzības jomā - valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- kontrolēt izglītības procesa atbilstību Izglītības likumam un citiem
izglītību regulējošiem normatīvajiem aktiem
- veikt pārbaudes izglītības iestādēs un citās institūcijās, kas saistītas
ar izglītības un zinātnes procesa norisi, t.sk. pieņemt pārvaldes lēmumus
pārbaudes ietvaros
- izskatīt privātpersonu iesniegumus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā
valsts valodā un divās svešvalodās, sagatavot ar iesnieguma izskatīšanu
saistītos dokumentus un dokumentu projektus
- pārkāpumu gadījumos, par kuriem paredzēta administratīvā atbildība,
ierosināt un izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas un lemt par
administratīvo sodu piemērošanu
- veikt pieņemto pārvaldes lēmumu un sagatavoto dokumentu pēcpārbaudi,
izvērtējot to atbilstību, lietderību un tiesiskumu
- analizēt izglītības iestāžu darbību, sniegt priekšlikumus normatīvo aktu
pilnveidošanai un izglītības iestāžu darba uzlabošanai
- sagatavot ierosinājumus par uzraudzības funkcijas īstenošanas pilnveidi un
efektivitātes paaugstināšanu
- doties komandējumos un darba braucienos
- veikt citus Izglītības likuma 20.pantā un amata aprakstā noteiktos
pienākumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams pedagoģijā, vadībzinībās vai tiesību zinātnē
- darba pieredze izglītības iestādē vai izglītības vadībā (vismaz 3 gadi),
vai ar izglītību regulējošo tiesību aktu izstrādi un/vai kontroli saistītā jomā
(vismaz 2 gadi)
- prasme piemērot izglītības un izglītības vadības tiesību aktus
- prasme sagatavot un noformēt dokumentus
- prasme sadarboties, strādāt komandā, patstāvīgi plānot un vadīt savu darbu
intensīvos darba apstākļos
- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus
- pieredze konfliktu risināšanā
- pieredze klientorientētā komunikācijā un
saskarsmē
- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas
tehnoloģijām un biroja tehniku
- vismaz divu svešvalodu zināšanas, no kurām viena ir Eiropas Savienības
dalībvalstu valoda
- vēlama auto transporta vadītāja apliecība (B kategorija).
Mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt
praktisku pieredzi
- profesionālu, atsaucīgu un izpalīdzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
- labus darba apstākļus sakārtotā vidē
- amats ir klasificēts 26.1 saimes IV līmenī (11.mēnešalgu grupa).
Mēnešalgas apmērs atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei
Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, apliecinājumu
par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi apliecinošus
dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts dienestā, Zigfrīda
Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz e-pasta adresi ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi "Konkursam vecākais
eksperts" divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67507834, 67387865.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Izglītības kvalitātes valsts dienests informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi,
- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Izglītības
kvalitātes valsts dienests. Tālr. 67387865.
OP 2018/216.AKK5
Nacionālo Bruņoto spēku Mācību vadības pavēlniecība izsludina atklātu
konkursu uz vakanto Latvijas Nacionālās aizsardzības akadēmijas Drošības un
stratēģiskās pētniecības centra vadītāja vietnieka amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- vismaz II līmeņa augstākā izglītība
- vismaz 5 gadu pieredze projektu vadīšanā
- vismaz 5 gadu pieredze struktūrvienības vadīšanā
- teicamas valsts valodas un angļu valodas zināšanas (C2)
- lietotāja līmenis MS Word, excel, powerpoint acess programmās
Vēlamās prasības:
- doktora grāds
- pieredze militāro projektu vadības jomā
- pieredze starptautiskajos projektos
- vismaz 10 gadu pieredze militārajā jomā
- pieredze pētniecības projektu sagatavošanā un vadīšanā aizsardzības jomā
- aizsardzības jomas un valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu
pārzināšana
Vēlamās prasības atvaļinātām militārpersonām:
- dalība starptautiskajās misijās
- OF-4 vai augstāka pakāpe
Galvenie pienākumi:
- drošības un stratēģiskās pētniecības centra (DSPC) Valsts aizsardzības lietišķā
pētniecības virziena funkciju organizēšana
- atbalsta sniegšana DSPC vadītājam militārajos jautājumus
- lietišķā pētniecības virziena darbības un attīstības plānu un uzdevumu
izstrāde, balstoties uz Aizsardzības ministrijas un Nacionālo bruņoto spēku
vajadzībām
- DSPC lietišķā pētniecības virziena uzdevumu izpildes uzraudzīšana un
izvērtēšana
- projektu finansēšanas nodrošināšana
- DSPC lietišķā pētniecības virziena budžeta plānošana, kontrole, izpilde un
analīze
- lietišķā pētniecības virziena iepirkumu organizēšana un saimniecisko
darījumu nodrošināšana
- atsevišķu projektu vadības nodrošināšana
Pieteikuma dokumenti:
motivēta pieteikuma vēstule, īss dzīves un darba gaitu pārstāsts (CV),
izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas (pēc pieprasījuma
uzrādot oriģinālus), valsts valodas prasmes apliecība (ja nepieciešams),
vēlamas rekomendācijas vai ieteikuma vēstules (saistītas ar amatu), iesniedzami
sūtot pa pastu Latvijas Nacionālās aizsardzības akadēmijas Drošības un
stratēģiskās pētniecības centram 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" uz adresi Rīgā, Ezermalas
ielā 8B, LV-1014. Papildu informācija, rakstot uz e-pasta adresi: elina.mihejeva@mil.lv.
OP 2018/216.AKK6
Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr.
90002069765, www.jpa.gov.lv) izsludina konkursu uz
Juridiskās nodaļas juriskonsulta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku (amata saime
21, līmenis IIIB)
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā
darbā:
- izvērtējot valsts kompensācijas pieprasījumus, sagatavojot administratīvo
aktu projektus
- veicot paziņojumu par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības sniegšanu
kriminālprocesā atbilstības pārbaudi
- izstrādājot iekšējo normatīvo aktu, privāttiesisko un publisko tiesību
līgumu projektus, veicot to iepriekšējo papildpārbaudi
Ja tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- padziļinātas zināšanas kriminālprocesa un administratīvā procesa tiesībās
- darba pieredze valsts un pašvaldību iestādēs, tiesu varas un tiesu varai
piederīgajās institūcijās
- pieredze normatīvo aktu izstrādē un pārstāvībā tiesā (vēlama)
- šādas kompetences: analītiskā domāšana, orientācija uz klientu,
orientācija uz rezultātu sasniegšanu, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties
atbildību, ētiskums
- teicamas latviešu valodas un divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas
Savienības oficiālā valoda (vēlams angļu valodas), zināšanas
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- intensīvu un atbildīgu darbu komandā
- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas
- atalgojumu pēc pārbaudes laika atbilstoši noteiktajai kategorijai
paredzētajam apmēram - no EUR 840 līdz 1060
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika novērtēšanas
- darbavietu Rīgas centrā
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Vakance_ Juridiskās nodaļas juriskonsulta
amats" un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Pils laukumā
4, Rīgā, LV-1050, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv.
Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases
otrajai kārtai. Piesakot savu kandidatūru vakantajam amatam, pretendents
apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma" 7.panta prasībām.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula) 13.pantu, Juridiskās palīdzības administrācija informē, ka pieteikuma
dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases
konkursa norisi, datu apstrādes pārzinis ir Juridiskās palīdzības
administrācija, adrese: Pils laukums 4, Rīga, LV-1050, kontakttālr.
67515302.
OP 2018/216.AKK7
Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr.
90002069765, www.jpa.gov.lv) izsludina konkursu uz
Juridiskās palīdzības nodrošinājuma nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa amatu uz
noteiktu laiku (amata saime 21, līmenis IIIB)
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā
darbā:
- izvērtējot personu iesniegumus valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības
pieprasījumam, sagatavojot administratīvo aktu projektus, sniedzot
konsultācijas par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības saņemšanas kārtību,
t.sk. pārrobežu strīdos
- izvērtējot personu iesniegumus par valsts nodrošinātās juridiskās
palīdzības līguma slēgšanu, sagatavojot juridiskās palīdzības līgumu projektus,
veicot juridiskās palīdzības sniedzēju paziņojumu atbilstības pārbaudi
Ja tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- padziļinātas zināšanas civilprocesa un administratīvā procesa tiesībās
- darba pieredze valsts pārvaldē, tiesu varas un tiesu varai piederīgajās
institūcijās
- pieredze normatīvo aktu izstrādē un pārstāvībā tiesā (vēlama)
- pieredze darbā ar sociālās palīdzības vai sociālo pakalpojumu saņēmējiem
(vēlama)
- šādas kompetences: analītiskā domāšana, orientācija uz rezultātu
sasniegšanu, komunikācija, ētiskums
- teicamas latviešu valodas un divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas
Savienības oficiālā (vēlams angļu valodas), zināšanas
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- intensīvu un atbildīgu darbu komandā
- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas
- atalgojumu pēc pārbaudes laika atbilstoši noteiktajai kategorijai
paredzētajam apmēram - no EUR 840 līdz 1060
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika novērtēšanas
- darbavietu Rīgas centrā
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Vakance_ Juridiskās palīdzības
nodrošinājuma nodaļas juriskonsulta amats" un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības
administrācijai Pils laukumā 4, Rīgā, LV-1050, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv.
Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases
otrajai kārtai. Piesakot savu kandidatūru vakantajam amatam, pretendents
apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma" 7.panta prasībām.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula) 13.pantu Juridiskās palīdzības administrācija informē, ka pieteikuma
dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases
konkursa norisi, datu apstrādes pārzinis ir Juridiskās palīdzības
administrācija, adrese: Pils laukums 4, Rīga, LV-1050, kontakttālr. 67515302.
OP 2018/216.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Juridiskās daļas (turpmāk - Daļas)
galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un
atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts
iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar
informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju
uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo
trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības
uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu normatīvo
aktu, kā arī normatīvo aktu izstrādes jomā
- zināšanas VID darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt nodokļu un citu lietu strīdu izskatīšanas Daļas reglamentā
noteiktajās lietu kategorijās
- sagatavot tiesā iesniedzamos paskaidrojumus un pierādījumus atbilstoši
tiesas nolēmumos noteiktajiem uzdevumiem
- pārsūdzēt tiesas nolēmumus
- pārstāvēt VID intereses tiesā
- izstrādāt un aktualizēt politikas plānošanas dokumentu, informatīvo
ziņojumu un ārējo normatīvo aktu projektus (t.sk. īpaši sarežģītos jautājumos),
pārstāvēt tos izskatīšanas procesā, sniegt priekšlikumus par nepieciešamajām
izmaiņām tajos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 863 līdz 1345 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NP_JD_GJ_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta
1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām
darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr. 67122627,
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/216.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Finanšu pārvaldes Budžeta administrēšanas daļas finanšu
speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē)
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs vai komerczinībās
- vismaz 2 gadu pieredze budžeta plānošanā un budžeta izmaiņu veikšanā,
finansējuma izlietojuma kontrolē vai budžeta grāmatvedības uzskaites jomā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- teicamas prasmes darbā ar MS Word, Excel, Power Point
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- plānot un administrēt VID kopējo budžetu un uzturēt vadības grāmatvedības
uzskaites klasifikāciju
- kontrolēt VID kopējā budžeta izlietojumu un veikt ekonomisko analīzi
- plānot struktūrvienības finansējumu, koordinēt plāna izmaiņas un kontrolēt
izlietojumu
- līdzdarboties projektu pieteikumu izstrādē un saskaņošanā ar atbildīgajām
institūcijām
- sagatavot informāciju ievietošanai VID ārējā tīmekļa vietnē reizi mēnesī
par VID amatpersonu faktiski izmaksāto atalgojumu par iepriekšējo mēnesi, kā
arī citos publiskajos informācijas avotos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam ir noteikta: 12.1.apakšsaime "Finanšu analīze un
vadība iestādēs vai nozaru ministrijās", IIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu
laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu
(Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP_BAD_FS_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta
1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām
darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978,
tālr. 67122634;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/216.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes
Tiesību aktu daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa
amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses
piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana
juridisko pakalpojumu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo
trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības
uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- juridiskā darba pieredze, ne mazāk kā 2 gadus
- zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu normatīvo aktu
jomā un tiesību aktu izstrādē
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- izdoto administratīvo aktu par atteikumu sniegt informāciju vai izpildīt
informācijas pieprasījumu, kā arī faktisko rīcību, kas izpaudusies kā
informācijas nesniegšana vai nepienācīga sniegšana
- sagatavot uzziņas vai veikt citu VID struktūrvienību sagatavotu uzziņu,
papildu ziņu pieprasījumu, uzziņas sniegšanas termiņa pagarinājumu, tiesisko
palīdzību projektu tiesiskuma papildpārbaudi
- izstrādāt un aktualizēt attīstības plānošanas dokumentus, informatīvos
ziņojumus un ārējo normatīvo aktu projektus, pārstāvēt to izskatīšanas procesus
- izvērtēt ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu atbilstību spēkā esošajai
tiesību normu sistēmai un juridiskās tehnikas prasībām, kā arī izvērtēt citu
VID struktūrvienību sagatavoto iekšējos normatīvos aktus atbilstību tiesību
sistēmai
- līdzdarboties citu institūciju izstrādāto politikas plānošanas dokumentu,
informatīvo, ziņojumu un ārējo normatīvo aktu projektu izstrādā, izvērtēšanā un
atzinumu sniegšanā par tiem, sagatavot priekšlikumus grozījumiem normatīvajos
aktos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole
un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 863
līdz 1308 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss_uz_JPSIP_TAD_GJ_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta
1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām
darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr. 67122630;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122630 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/216.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Starptautisko darījumu
kontroles, analīzes un metodikas daļas galvenā/-ās
nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu
valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos
aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas pareizības
kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo
trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības
uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama sociālās
zinātnēs, ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē
vai nodokļu administrēšanā
- pieredze nodokļu kontroles jomā ne mazāk kā 2 gadi
- zināšanas VID un nodokļu reglamentējošos normatīvajos aktos
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- pamatprasmes MS Outlook, Word, PowerPoint, Excel
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt risku analīzi (t.sk. kontroles pasākumu plānošanai), novērtēšanu un
pasākumu noteikšanu risku novēršanai vai mazināšanai transfertcenu un muitas
lietu jomā
- plānot un uzraudzīt nodokļu kontroles darba procesu starptautisko darījumu
jomā
- sagatavot lēmumu par iepriekšēju vienošanās noslēgšanu par darījuma tirgus
cenas (vērtības) noteikšanu darījumam vai darījumu veidam
- izskatīt nodokļu maksātāju pieteikumus un sniegt viedokli transfertcenu
darba grupas ietvaros
- iegūt, uzkrāt riska informāciju un veikt darbības tās aprites
nodrošināšanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole",
IIIB līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 837 līdz 1268 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP_SDKAMD_GNI_10_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents
apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta
pirmās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta
1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām
darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr. 67122630;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122630 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/216.AKK12
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Starptautisko darījumu
kontroles, analīzes un metodikas daļas galvenā/-ās
nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu
valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos
aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas pareizības
kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo
trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības
uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama sociālās
zinātnēs, ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē
vai nodokļu administrēšanā
- pieredze nodokļu kontroles jomā ne mazāk kā 2 gadi
- pieredze transfertcenu, pastāvīgo pārstāvniecību un muitas nodokļu audita
(revīziju) metodiskā vadīšanā vai piedalīšanās nodokļu kopīgās starpvalstu
pārbaudēs
- zināšanas VID un nodokļu reglamentējošos normatīvajos aktos
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- pamatprasmes MS Outlook, Word, PowerPoint, Excel
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt risku analīzi (t.sk. kontroles pasākumu plānošanai), novērtēšanu un
pasākumu noteikšanu risku novēršanai vai mazināšanai transfertcenu un muitas
lietu jomā
- plānot un uzraudzīt nodokļu kontroles darba procesu starptautisko darījumu
jomā
- sagatavot lēmumu par iepriekšēju vienošanās noslēgšanu par darījuma tirgus
cenas (vērtības) noteikšanu darījumam vai darījumu veidam
- izskatīt nodokļu maksātāju pieteikumus un sniegt viedokli transfertcenu
darba grupas ietvaros
- iegūt, uzkrāt riska informāciju un veikt darbības tās aprites
nodrošināšanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole",
IIIB līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 1026 līdz 1554 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP_SDKAMD_GNI_11_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents
apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta
pirmās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta
1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām
darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr. 67122630;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122630 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/216.AKK13
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Maksājumu uzskaites daļas Pirmās
nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa
amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un
atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts
iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar
informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju
uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo
trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības
uzticību civildienestam) citā amatā
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība vēlama ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt VID administrēto nodokļu, nodevu un citu valsts obligātos maksājumu
uzskaiti un samaksāto nodokļu saņemšanu, pārbaudi un analīzi
- veikt pārmaksāto nodokļu valsts nodevu un naudu sodu, t.sk. kļūdaini
ieskaitīto, pamatotības izvērtēšanu, atmaksu vai novirzīšanu citu nodokļu
maksājumu parādu segšanai un izvērtēt nodokļu pārmaksas pirms novirzīšanas citu
nodokļu maksājumu parādu segšanai, noteiktajos gadījumos pieprasot datu
kvalitātes vai datu ticamības pārbaudes veikšanu
- dzēst nodokļu pārmaksas Nodokļu informācijas sistēmā saskaņā ar citu
struktūrvienību pieņemtajiem lēmumiem un rīkojumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole",
IIB līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 621 līdz 866 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NP_MUD_1N_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta
1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām
darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr. 67122627;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/216.AKK14
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un
reģistrācijas daļas Pirmās klientu apkalpošanas nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu
laiku)
Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un
atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts
iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar
informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju
uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo
trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības
uzticību civildienestam) citā amatā
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība vēlama ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- pieņemt un izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms
nodokļu maksātāju reģistrēšanas, reģistrēt nodokļu maksātājus VID noteiktā
kārtībā un izsniegt nodokļu maksātāju apliecības
- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto
iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu
- pieņemt papīra veidā iesniegtās deklarācijas, pārskatus, iesniegumus un
citus dokumentus
- veikt ar nodokļu un citu maksājumu reģistrēšanu elektronisko ierīču un
iekārtu lietošanu saistītos uzdevumus
- klātienē konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas
jautājumos un citos jautājumos atbilstoši nodaļas kompetencei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3..saime "Privātpersonu kontrole",
IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NP_RKARD_1KAN_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta
1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām
darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr. 67122627;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/216.AKK15
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu un muitas policijas pārvaldes Muitas lietu
izlūkošanas daļas Otrās izlūkošanas nodaļas galvenā/-ās
inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu un muitas policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir
Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts ieņēmumu un
muitas lietu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo
trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības
uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama
sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē
- pieredze noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas
jomā ne mazāk kā divi gadi
- noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomas tiesību aktu
pārzināšana
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- nevainojama reputācija un uz Tevi nav attiecināmi likuma "Par valsts
noslēpumu" 9.panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt kriminālizlūkošanas un operatīvās darbības
noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts ieņēmumu un muitas lietu
jomā
- veikt operatīvas darbības pasākumus, lai atklātu un novērstu noziedzīgu
nodarījumu, to izdarījušo personu un pierādījumu avotu noskaidrošanai
- analizēt, uzkrāt, apkopot un novērtēt operatīvā ceļā iegūto informāciju
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar B kategorijas vadītāja apliecību.
Ierēdņa amatam noteikta 28.2 apakšsaime
"Operatīvā darbība", IIIB līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 938 līdz 1421 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta - Talejas iela 1, Rīga.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss
uz NMPP_MLID_2IN_GI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents
apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta
pirmās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības
jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam
sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām
VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr. 67122634;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/216.AKK16
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu un muitas policijas pārvaldes Muitas lietu
izmeklēšanas daļas Pirmās izmeklēšanas nodaļas izmeklētāja/-as
ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu un muitas policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir
Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts ieņēmumu un
muitas lietu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo
trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības
uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama
ekonomikā, komerczinībās vai administrēšanā (finanses, banku lietas un
apdrošināšana, grāmatvedība un nodokļi), vai tiesību zinātnē
- pieredze nodokļu, finanšu vai noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un
novēršanas jomā ne mazāk kā viens gads
- pamatzināšanas krievu valodā
- noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomas tiesību aktu
pārzināšana
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos ar liela apjoma un
daudzveidīgu informāciju, prasme to analizēt
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt izmeklēšanu kriminālprocesos par noziedzīgiem nodarījumiem muitas
lietu jomā
- izskatīt iesniegtās ziņas, kuras norāda uz iespējami noziedzīga nodarījumu
izdarīšanu, un uzsākt kriminālprocesu, tiklīdz konstatēts likumā noteiktais
iemesls un pamats, vai atteikties uzsākt kriminālprocesu
- izpildīt ārvalstu tiesiskās palīdzības lūgumus, sagatavot palīdzības
lūgumus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar B kategorijas vadītāja apliecību.
Ierēdņa amatam noteikta: 28.1 apakšsaime
"Izmeklēšana", IIA līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no
815 līdz 1235 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss
uz NMPP_MLID_1IN_I_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents
apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta
pirmās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta
1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām
darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr. 67122634;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/216.AKK17
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu un muitas policijas pārvaldes Muitas lietu
izmeklēšanas daļas Pirmās izmeklēšanas nodaļas vecākā/-ās
izmeklētāja/-as ierēdņa amatu (3 vakances uz noteiktu
laiku un 1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu un muitas policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir
Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts ieņēmumu un
muitas lietu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo
trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības
uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama
ekonomikā, komerczinībās un administrēšanā (finansēs, banku lietas un
apdrošināšana, grāmatvedība un nodokļi), vai tiesību zinātnē
- pieredze noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas
jomā ne mazāk kā divi gadi
- zināšanas noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomas tiesību
aktos
- pamatzināšanas krievu valodā
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos un ar liela apjoma un
daudzveidīgu informāciju, prasme to analizēt
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt izmeklēšanu kriminālprocesos par noziedzīgiem nodarījumiem muitas
lietu jomā
- izskatīt iesniegtās ziņas, kuras norāda uz iespējami noziedzīga nodarījumu
izdarīšanu, un uzsākt kriminālprocesu, tiklīdz konstatēts likumā noteiktais
iemesls un pamats, vai atteikties uzsākt kriminālprocesu
- izpildīt ārvalstu tiesiskās palīdzības lūgumus, sagatavot palīdzības
lūgumus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar B kategorijas vadītāja apliecību.
Ierēdņa amatam noteikta: 28.1 apakšsaime
"Izmeklēšana", IIB līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no
938 līdz 1421 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss
uz NMPP_MLID_1IN_VI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta
1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām
darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr. 67122634;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/216.AKK18
Precizējot iepriekš publicēto
Valsts ieņēmumu dienests precizē 2018.gada 25.oktobra izdevuma "Latvijas
Vēstnesis" laidienā Nr.2018/211.AKK8 publicēto paziņojumu par Nodokļu pārvaldes Klientu apkalpošanas
daļas Trešās nodaļas galvenā/-ās nodokļu
inspektora/-es vakanto ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku). Pareizi
lasīt: "vakance uz noteiktu laiku".
OP 2018/216.AKK19
Precizējot iepriekš publicēto
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr.90000076669, precizē oficiālajā
izdevumā LATVIJAS VĒSTNESIS laidiena Nr.209, publicēto 2018.gada
23.oktobra amatu konkursa sludinājumu, kur trešā rindkopa pareizi lasāma :
- Medicīna, sabiedrības veselība - 1
vieta.