Laidiens: 31.10.2018., Nr. 215

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/215.AKK1

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) ir atbildīgs par valsts metroloģiskajai kontrolei pakļauto mērīšanas līdzekļu tirgus uzraudzību un uzraudzību mērīšanas līdzekļu lietošanas vietās, kā arī par fasēto preču kontroli. Lai īstenotu šīs funkcijas, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz Bīstamo iekārtu un metroloģiskās uzraudzības daļas vecākā inspektora ierēdņa amatu metroloģiskās uzraudzības jomā (viena vakance uz nenoteiktu laiku) centrālajā iestādē Rīgā

Ja tev ir:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā tehniskā izglītība

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas prasmes

- spēja un vēlme ātri apgūt jaunas zināšanas un lietot tās praksē

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- vēlamas labas angļu valodas zināšanas

- vēlams - zināšanas un praktiskā darba pieredze metroloģijā un/vai testēšanā, kā arī izpratne par dažāda veida mērīšanas līdzekļiem un to darbības principiem

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu metroloģiskās uzraudzības jomā

- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju piedalīties starptautiskos uzraudzības un pieredzes apmaiņas projektos

- mēnešalgu no 940,00 EUR līdz 1100,00 EUR (10. algu grupa) un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

Lai tu varētu:

- veikt pārbaudes mērīšanas līdzekļu lietošanas vietās, t. sk. veikt mērīšanas līdzekļu metroloģiskos testus

- veikt mērīšanas līdzekļu tirgus uzraudzības pārbaudes

- veikt fasēto preču (pārtikas un nepārtikas) satura faktiskā daudzuma kontroli, t. sk., statistiskās kontroles testus

- sniegt konsultācijas un izskatīt iesniegumus

Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt pa e-pastu: ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālr. 67388633.


OP 2018/215.AKK2

Valsts vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr.90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Valmierā ( 3 vakances) - Kontroles daļas Piesārņojuma kontroles sektora vecākais inspektors

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātnēs (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- praktiskā darba pieredze specialitātē (pieredze amatā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas svešvalodu zināšanas attiecīgajā profesionālajā jomā

- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru

- prasme pielietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus vides aizsardzībā

- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- B kategorijas vadītāja apliecība

Galvenie amata pienākumi:

- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus

- veikt vides normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli

- izskatīt iesniegumus un patstāvīgi sagatavot administratīvos aktus vides aizsardzības jomā

Ierēdņa amatam noteikts 26.3. saimes IIIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 650 līdz 850 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) var iesniegt personīgi L.Paegles ielā 13, Valmierā, sūtīt pa e-pastu uz adresi parvalde@valmiera.vvd.gov.lv vai sūtīt pa pastu uz adresi L.Paegles ielā 13, Valmierā, LV-4201 (tālr. uzziņām 64207266), 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas.

Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.


OP 2018/215.AKK3

Valsts vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr.90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Valmierā - Atļauju daļas vecākais eksperts (uz noteiktu laiku)

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātnēs (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- praktiskā darba pieredze specialitātē (pieredze amatā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas svešvalodas zināšanas attiecīgajā profesionālajā jomā

- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru

- prasme pielietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus vides aizsardzībā

- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu

- labas komunikāciju spējas

Galvenie amata pienākumi:

- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus

- izskatīt iesniegumus un patstāvīgi gatavot administratīvos aktus vides aizsardzības jomā

Ierēdņa amatam noteikts 10. saimes III līmenis un 10.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 680 līdz 900 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) var iesniegt personīgi L.Paegles ielā 13, Valmierā, sūtīt pa e-pastu uz adresi parvalde@valmiera.vvd.gov.lv vai sūtīt pa pastu uz adresi L.Paegles ielā 13, Valmierā, LV-4201 (tālr. uzziņām 64207266), 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas.

Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.


OP 2018/215.AKK4

Lauku atbalsta dienests (reģ.Nr.90000794228; www.lad.gov.lv) ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus būtiska loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei, objektivitātei un klientu orientētai pieejai.

Profesionālās darbības standartu nodrošināšanai un inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām atbildīgu, precīzu un atsaucīgu kolēģi - ZIEMEĻVIDZEMES REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz noteiktu laiku)

Pievienojies Lauksaimniecības un lauku attīstības daļai un tu iegūsi:

- iespēju iepazīt valsts pārvaldes darba vidi

- attīstīsi savas komunikatīvās un sadarbības prasmes

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- draudzīgus kolēģus un kopīgus pasākumus

- bruto mēnešalgu no 871 līdz 1127 euro un motivējošus labumus

- darbavietu Valmierā

Pienākumi:

- izvērtēt iesniegtos Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstības projektus

- pieņemt lēmumus par atbalsta pasākumu finansējuma piešķiršanu vai noraidīšanu un savu pilnvaru ietvaros tos pamatot

- doties darba braucienos, lai veiktu pārbaudes uz vietas saimniecībās

- darboties ar mūsdienīgām IT sistēmām

- darbu veikt precīzi un kvalitatīvi, ievērojot ētikas normas un standartus

Prasības:

- pabeigta augstākā izglītība, vēlams ekonomikas vai lauksaimniecības jomā

- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai pēdējo piecu gadu laikā, t.sk. zināšanas par procesiem lauksaimniecībā, būvniecībā un grāmatvedībā

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

- B kategorijas autovadītāja apliecību un auto vadīšanas iemaņas

Ja vēlies pieteikties konkursam, lūdzu aizpildi Lauku atbalsta dienesta mājaslapā sadaļā "Par mums/darba piedāvājumi" atrodamo Pieteikuma anketu un nosūti to uz e-pastu: darbs@lad.gov.lv 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas LR oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" vai sūti pa pastu/iesniedz personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, vai Valmierā, Mūrmuižas ielā 18, LV-4201. Tālr. uzziņām 28347758, 27877187.

Informējam - jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti šī konkursa norisei (datu pārzinis - Lauku atbalsta dienests). Vairāk informācijas par Dienesta veikto personas datu apstrādi jūs varat iegūt, iepazīstoties ar Lauku atbalsta dienesta privātuma politiku http://www.lad.gov.lv/lv/par-mums/vispariga-informacija/privatuma-politika/.

Lai nodrošinātu fizisko personu datu aizsardzību regulējošo normatīvo aktu prasības, lūgums pieteikuma dokumentus sagatavot pēc Lauku atbalsta dienesta mājaslapā pieejamās Pieteikuma anketas. Savukārt tajos gadījumos, ja atlases konkursam tiks iesūtīti prasībām neatbilstoši pieteikuma dokumenti, tie tiks neatgriezeniski dzēsti.

Ar pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.


OP 2018/215.AKK5

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests pagarina pieteikšanās termiņu konkursam uz Pirmās palīdzības apmācības sistēmas organizēšanas nodaļas vadītāja ierēdņa amatu līdz 2018.gada 6.novembrim.


OP 2018/215.AKK6

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam, piedāvātais amats - Informātikas departamenta Administratīvo datu apstrādes daļas Datu bāzes analītiķis/-e (uz noteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas no 900 līdz 1050 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm

- motivējošu atlīdzības sistēmu atbilstoši darba rezultātiem

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus, elastīgu darba laiku

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- darbs ar liela apjoma datu masīviem - integrēšana datu bāzē, datu pārbaude, sagatavošana un nodošana lietotājiem

- datu plūsmas analīze un dokumentēšana

- analītiskās informācijas sagatavošana

- piedalīšanās informācijas sistēmu testēšanā

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnē, statistikā vai ekonomikā

- pieredze darbā ar statistisko datu vai cita veida strukturētas informācijas apstrādi

- labas analītiskās prasmes

- kompetence un pieredze IT jautājumu risināšanā (prasību apzināšana, prasību formulēšana informācijas sistēmu izstrādē, sistēmu testēšana)

- padziļinātas zināšanas Microsoft datorprogrammās (Word, Excel, Access, PowerPoint)

- angļu valodas zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes - iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.

Visa jūsu iesniegtā informācija (t.sk. personas dati) tiks izmantota tikai jūsu kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/215.AKK7

Nacionālais veselības dienests (reģ.Nr.90009649337) izsludina konkursu uz vecākā/-s eksperta/-es amatu Ambulatoro pakalpojumu nodaļas (uz noteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi:

- plānot valsts organizētām skrīningam pakļauto iedzīvotāju grupu uzaicināšanu uz profilaktiskajiem izmeklējumiem un organizēt uzaicinājumu sagatavošanu un izsūtīšanu

- apkopot un analizēt datus par skrīninga izmeklējumiem

- sniegt iedzīvotājiem un ārstniecības iestādēm informāciju par organizētā skrīninga darbības principiem

- plānot valsts organizētam skrīningam nepieciešamo līdzekļu apjomu un veikt tā izlietojuma uzraudzību

- nodrošināt vadības informācijas sistēmas organizētā vēža skrīninga moduļa biznesa procesu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība veselības aprūpes jomā, sabiedrības veselībā vai dabaszinātnēs

- ļoti labas datorprasmes (MS EXCEL)

- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī

- angļu valodas zināšanas (lasīt, rakstīt, runāt) un krievu valodas zināšanas -sarunvaloda

- vēlama pieredze darbā ar datubāzēm, finanšu un ekonomisko aprēķinu veikšanu tiks uzskatīta par priekšrocību

- izpratne par organizēšanas un finansēšanas principiem ambulatorajā veselības aprūpē

- darba pieredze veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu ar apmeklētājiem pa tālruni un uz vietas

- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem

- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā no 756 EUR, pēc pārbaudes laika līdz 1200 EUR

Pieteikumu, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi "Vecākais eksperts Ambulatoro pakalpojumu nodaļā" aicinām sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pastu: vakances@vmnvd.gov.lv vai nosūtīt pa pastu (Cēsu ielā 31 k-3, Rīga, LV-1012) līdz 2018.gada 11.novembrim. Papildu informācija pa tālr.67043742.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2018/215.AKK8

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr.90001870675, izsludina konkursu uz vakanto Juridiskās nodaļas juriskonsulta amata vietu (amata saime 21, līmenis III B)

Prasības:

- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa

- angļu valodas zināšanas - runāšana, rakstīšana, lasīšana

- pieredze normatīvo aktu izstrādē

- zināšanas par administratīvo procesu iestādē

- zināšanas starptautiskajās tiesībās

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- zināšanas lietvedībā

- prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas saskarsmes un analītiskās prasmes

Galvenie darba pienākumi:

- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās

- gatavot priekšlikumus grozījumiem normatīvajos aktos

- mutvārdu un rakstveida komunikācija uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām un juridiskām personām (zvērinātiem tiesu izpildītājiem, bāriņtiesām u.c.)

- izskatīt pārrobežu pieteikumus un gatavot pieteikumu projektus pārrobežu uzturlīdzekļu lietās nosūtīšanai centrālai iestādei saskaņā ar Padomes Regulu (EK) Nr. 4/2009 vai Hāgas 2007.gada uzturlīdzekļu konvenciju

- mutvārdu un rakstveida komunikācija angļu valodā pārrobežu uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām, centrālajām iestādēm u.c. kompetentām iestādēm

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1.kategorija: EUR 940,00, 2.kategorija: EUR 1115,00, 3.kategorija EUR 1287,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi vai nosūtīt elektroniski, vai pa pastu: Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts: pasts@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālrunis 67830626.


OP 2018/215.AKK9

Banku augstskola, reģistrācijas Nr. 90000437699, 8.2.2. specifiskā atbalsta mērķa "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās" projektu iesniegumu atlases kārtas ietvaros un atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr. 25 (Rīgā 2018. gada 9. janvārī) projekta Nr.8.2.2.0/18/A/007 "Atbalsts Banku augstskolas akadēmiskā personāla kapacitātes stiprināšanai" īstenošanas ietvaros izsludina ārvalstu akadēmiskā personāla atlasi studiju virzienā "Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība".

Plašāka informācija par sludinājumu Banku augstskolas mājaslapā http://www.ba.lv/informacija/arvalstu-akademiska-personala-amata-konkurss/;

http://www.ba.lv/informacija/recruitment-of-foreign-academic-staff/.

Pieteikšanās termiņš: 2018. gada 30. novembris.

Iesniedzamie dokumenti:

pieteikuma formu, dzīvesgājuma aprakstu, diploma par maģistra vai doktora zinātniskā grāda iegūšanu kopiju, iepriekšējo piecu gadu publikāciju sarakstu sūtīt uz e-pasta adresi personals@ba.lv vai pa pastu: Banku augstskola, Krišjāņa Valdemāra ielā 161, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Atklātai ārvalstu akadēmiskā personāla atlasei".

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī konkursa nodrošināšanai, iesniegto personas datu apstrādes pārzinis ir Banku augstskola, Krišjāņa Valdemāra ielā 161, Rīgā, LV-1013.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)