Laidiens: 18.10.2018., Nr. 206
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/206.AKK1
LATVIJAS ORGANISKĀS SINTĒZES INSTITŪTS (turpmāk OSI) izsludina konkursu
uz vadošā pētnieka akadēmisko amatu (5 amata vietas) ķīmijā, bioloģijā un
fundamentālās medicīnas zinātnē (pēc OECD klasifikatora 1.4; 1.6; 3.1)
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu datu apstrādei saskaņā ar
fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai OSI lietvedībā. Bez
kandidāta piekrišanas personas dati netiks izplatīti trešajām personām.
Dokumenti (iesniegums par piedalīšanos konkursā, CV un 3 pēdējo gadu
publikāciju saraksts) iesniedzami Rīgā, Aizkraukles ielā 21, 209. kabinetā,
viena mēneša laikā no konkursa izsludināšanas dienas. Tālr. uzziņām 67014801,
e-pasts: sinta@osi.lv.
Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri izturējuši 1. atlases kārtu.
OP 2018/206.AKK2
Valsts vides dienesta (reģ.Nr.900000170078) Madonas reģionālā vides
pārvalde izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Atļauju daļā - vecākais
eksperts (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- nepieciešamās zināšanas:
- zināšanas par dažādu
ražošanas iekārtu tehnoloģijām
- zināšanas par notekūdeņu
attīrīšanas iekārtu uzbūvi un darbības principiem un citu rūpniecisko ražošanu
- zināšanas par atkritumu
apsaimniekošanu
- administratīvo aktu
sagatavošanā
- izpratne par ķīmiskajām
vielām, REACH u.c.
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt
lēmumus
- labas datora lietošanas prasmes
- augsta atbildība
- vides aizsardzības likumdošanas prasību pārzināšana, un darba pieredze
valsts pārvaldes iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot C kategorijas apliecinājumus, atļaujas A un B kategorijas
piesārņojošo darbību veikšanai normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un
kārtībā
- sagatavot dabas resursu lietošanas atļaujas
- sagatavot ūdens resursu lietošanas atļaujas
- sagatavot tehniskos noteikumus, nosakot vides aizsardzības un dabas
aizsardzības prasības paredzētajai darbībai
- sagatavot paredzamās darbības ietekmes uz vidi sākotnējos izvērtējumus
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- vērtīgu pieredzi, profesionālās izaugsmes iespējas
- atalgojumu, sākot no EUR 655 pirms nodokļu nomaksas, un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu VVD Madonas
reģionālajai vides pārvaldei, adrese: Blaumaņa iela 7, Madona, Madonas novads,
LV-4801, vai sūtīt uz e-pasta adresi madona@ vvd.gov.lv vai iesniegt personīgi 11.kabinetā 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Informācija pa tālr. 64807451 vai 29417895.
OP 2018/206.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Resursu attīstības pārvaldības
daļas finanšu speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības,
kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē)
- pirmā līmeņa profesionālā (koledžas) izglītība vēlama sociālajās zinātnēs,
komerczinībās vai tiesībās, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās
- praktiska pieredze finanšu datu apstrādes, analīzes un vadības jomā vai
grāmatvedības jomā vai publisko iepirkumu jomā vai liela apjoma informācijas
apstrādē ne mazāk kā viens gads
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme analizēt situāciju, noteikt prioritātes un rast risinājumus
sarežģītās situācijās
- teicamas prasmes darbā ar datoru: MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- plānot nodrošinājuma jomas finansējumu un izstrādāt budžeta plānu
- analizēt informāciju par nodrošinājuma jomas budžeta izlietojumu,
sagatavot budžeta grozījumus
- izstrādāt nodrošinājuma jomas iepirkuma plānu, tā grozījumus
- veikt saņemto darījumu attaisnojuma dokumentu uzskaiti, noteikt tiem
atbilstošus finansējuma klasifikatorus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam ir noteikta: 12.1. apakšsaime
"Finanšu analīze un vadība iestādēs vai nozaru ministrijās", IIA
līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 1001 EUR (atkarībā
no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NdrP_RAPD_FS_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents
apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta
otrās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta
1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām
darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr. 67122651;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/206.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Personālvadības pārvaldes Juridiskās daļas galvenā/-ās
jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (VID)
atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības,
procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības
nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2.pakāpe) un pēdējo
trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības
uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- zināšanas un izpratne par darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām un
regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- MS Outlook, MS Word, MS Excell
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- izvērtēt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par VID amatpersonu un
darbinieku iespējams izdarītajiem pārkāpumiem un sagatavot atbildes uz tiem
- sagatavot tiesā iesniedzamos prasības pieteikumus, paskaidrojumus un
pierādījumus, pārstāvēt VID intereses tiesā jautājumos, kas izriet no darba un
civildienesta tiesiskajām attiecībām
- veikt dienesta pārbaudes, lai noskaidrotu faktus vai izvērtētu VID
amatpersonu rīcību un sagatavot lēmumus
- veikt valsts amatpersonu amata savienošanas izvērtēšanu un atzinuma
sniegšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole
un pakalpojumi" IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 888
EUR līdz 1345 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz PP_JD_GJ_Vārds_Uzvārds".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents
apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta
pirmās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta
1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām
darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr. 67122630;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122630 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/206.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu un muitas policijas pārvaldes Finanšu noziegumu
izmeklēšanas daļas Pirmās izmeklēšanas nodaļas vecākā/-ās
izmeklētāja/-as ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu
laiku)
Nodokļu un muitas policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir
Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts ieņēmumu un
muitas lietu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo
trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības
uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama
ekonomikā, komerczinībās vai administrēšanā (finansēs, banku lietas un
apdrošināšana, grāmatvedība un nodokļi), vai tiesību zinātnē
- pieredze noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas
jomā ne mazāk kā divi gadi
- noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomas tiesību aktu
pārzināšana
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos un ar liela apjoma un
daudzveidīgu informāciju, prasme to analizēt
- nevainojama reputācija un uz Tevi nav attiecināmi likuma "Par valsts
noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt izmeklēšanu kriminālprocesos par noziedzīgiem nodarījumiem valsts
ieņēmumu jomā
- izskatīt iesniegtās ziņas, kuras norāda uz iespējami noziedzīga nodarījumu
izdarīšanu, un uzsākt kriminālprocesu, tiklīdz konstatēts likumā noteiktais
iemesls un pamats, vai atteikties uzsākt kriminālprocesu
- izpildīt ārvalstu tiesiskās palīdzības lūgumus, sagatavot palīdzības
lūgumus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam noteikta: 28.1 apakšsaime
"Izmeklēšana", IIB līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no
863 līdz 1345 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss
uz NMPP_FNID_1IN_VI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents
apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta
pirmās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta
1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām
darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr. 67122634;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/206.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu un muitas policijas pārvaldes Muitas lietu
izlūkošanas daļas Pirmās izlūkošanas nodaļas galvenā/-ās
inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu un muitas policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir
Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts ieņēmumu un
muitas lietu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo
trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu
sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama
sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē
- pieredze noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas
jomā ne mazāk kā divi gadi
- noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomas tiesību aktu
pārzināšana
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- nevainojama reputācija un uz tevi nav attiecināmi likuma "Par valsts
noslēpumu" 9.panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt kriminālizlūkošanas un operatīvās darbības
noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts ieņēmumu un muitas lietu
jomā
- veikt operatīvas darbības pasākumus, lai atklātu un novērstu noziedzīgu
nodarījumu, to izdarījušo personu un pierādījumu avotu noskaidrošanai
- analizēt, uzkrāt, apkopot un novērtēt operatīvā ceļā iegūto informāciju
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar B kategorijas vadītāja apliecību.
Ierēdņa amatam noteikta: 28.2 apakšsaime
"Operatīvā darbība", IIIB līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 863 līdz 1308 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss
uz NMPP_MLID_1IN_GI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents
apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta
pirmās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta
1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām
darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr. 67122634;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/206.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Rīgas muitas kontroles punktu daļas
Muitas kontroles punktu vecākā/-ās muitas uzrauga/-dzes ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku un 2
vakances uz noteiktu laiku)
Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo
trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu
sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība vēlama sociālajās
zinātnēs, komerczinībās, tiesībās vai muitas un nodokļu administrēšanā
- zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- strādāt summēto darba laiku
- veikt pirmsmuitošanas darbību piemērošanu, elektroniski un/vai papīra
veidā iesniegto muitas deklarāciju un citu muitošanas dokumentu kontroli un
pieņemt lēmumus par muitas procedūru piemērošanu
- veikt muitas fiziskās kontroles pasākumus, īstenojot visus normatīvajos
aktos noteiktos fiziskās muitas kontroles veidus un darbības
- pēc kontroles pasākumu veikšanas sagatavot dokumentus lietvedības
Administratīvo pārkāpumu lietās uzsākšanai, sastādīt Administratīvo pārkāpumu
protokolus un sagatavot lēmumu projektus lietvedības izbeigšanu
- nodrošināt kvalitatīvu muitas klientu apkalpošanu
- iegūt riska informāciju, uzkrāt un veikt tās apriti
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentam ar:
- pamatzināšanām krievu valodā
- pamatzināšanām angļu valodā
Ierēdņa dienesta vieta: jebkurā Muitas pārvaldes Muitas kontroles punktā -
Rīgā vai Mārupes novadā, lidostā "Rīga".
Ierēdnim noteikta: 26.2. saime "Muita un muitas kontrole", III
līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 745 līdz 866 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju
izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz MP_RMKPD_MKP_VMU_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents
apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta
pirmās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta
1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām
darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr. 67122634;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/206.AKK8
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA (reģ. Nr.
90001733697, www.vraa.gov.lv) IZSLUDINA KONKURSU UZ
Informācijas sistēmu attīstības departamenta Integrācijas nodaļas Koplietošanas
komponenšu sektora PROJEKTU VADĪTĀJA/-S amatu (viena darbinieka amata vieta
(32. amatu saimes IIIB līmeņa 12.mēnešalgu grupas amats) uz noteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- plānot un koordinēt Valsts reģionālās attīstības aģentūras informācijas
sistēmu (turpmāk - Sistēmu) (Valsts informācijas sistēmu savietotāja vienoto
risinājumu, koplietošanas komponenšu un tīmekļa pakalpju)
darbību un attīstību
- vadīt un piedalīties Sistēmu funkcionālo procesu prasību izstrādē, sniegt
tehnisko atbalstu jaunu biznesa procesu izstrādē
- veikt lietotāju vajadzību izpēti, apkopot un izvērtēt prasības, plānot un
nodrošināt to īstenošanu
- sniegt priekšlikumus par Sistēmu izmantošanas un attīstības iespējām
- organizēt un piedalīties Sistēmu akcepttestēšanā
- izskatīt, sniegt atzinumus un pieņemt ārpakalpojumu sniedzēju iesniegtos
nodevumus (dokumentus un lietojumus), novērtēt to atbilstību tehniskajām un
funkcionālajām prasībām
- apstrādāt ienākošos pieprasījumus par Sistēmu incidentiem
- sniegt metodisko palīdzību valsts pārvaldes iestādēm un pašvaldībām
(lietotāju atbalsts, apmācības, izmaiņu un kļūdu labojumu realizācijā)
- piedalīties IS attīstības projektu plānošanā un ieviešanā
- piedalīties IS izmaiņu pārvaldībā un dokumentācijas uzturēšanā
Prasības kandidātiem/-ēm:
- augstākā izglītība telekomunikāciju vai informācijas tehnoloģiju jomā vai
augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām
zināšanām (var būt pēdējā kursa students informācijas tehnoloģiju vai
līdzvērtīgā jomā)
- latviešu un angļu valodas zināšanas
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- labas SQL zināšanas
- spēja orientēties lielā informācijas apjomā
- labas analītiskās un komunikācijas prasmes
- par priekšrocību tiks uzskatīta:
-izpratne par Latvijas valsts
pārvaldi, funkcijām un institucionālo sistēmu
- pieredze informācijas
sistēmu prasību analīzē, ieviešanā un testēšanā
Iestāde piedāvā:
- iespēju pilnveidot profesionālās zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju
- sociālās garantijas (tai skaitā veselības apdrošināšanu pēc viena gada
darba stāža sasniegšanas)
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Valsts reģionālās attīstības aģentūra informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī konkursa personāla atlases norisi;
2) iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts reģionālās
attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Alberta iela 10, Rīga, LV-1010.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae,
izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz
2018.gada 7.novembrim Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam
departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv . Tālr. uzziņām
66164622, 29497937.
OP 2018/206.AKK9
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests aicina pieteikties konkursa
kārtībā pretendentus Pirmās palīdzības apmācības sistēmas organizēšanas nodaļas
vadītāja ierēdņa amatam, 1 amata vieta uz nenoteiktu laiku, Laktas ielā 8, Rīgā
Galvenie darba uzdevumi:
- nodrošināt vienotas un kvalitatīvas pirmās palīdzības sniegšanas apmācības
sistēmas uzturēšanu valstī, īstenojot pirmās palīdzības sniegšanas apmācību
metodisku vadību, koordinēšanu, organizēšanu un kontroli
- pārraudzīt pirmās palīdzības pasniedzēju sagatavošanu, novērtēšanu, kā arī
sertifikātu un apliecību izsniegšanas procesu par tiesībām nodarboties ar
apmācību pirmās palīdzības sniegšanā
- nodrošināt iesniegto pirmās palīdzības apmācības programmu izvērtēšanu un
atzinumu sniegšanu
- nodrošināt paplašinātās pirmās palīdzības apmācības programmu, vadlīniju
un praktisko manipulāciju algoritmu izstrādāšanu, ieviešanu un pilnveidošanu
operatīvā medicīniskā transportlīdzekļa vadītājiem
- nodrošināt iekšējo normatīvo aktu un ārējo normatīvo aktu projektu par
pirmās palīdzības apmācības sistēmas organizācijas izstrādāšanu
- plānot, organizēt un vadīt struktūrvienības darbu
Prasības:
- augstākā izglītība (vēlama medicīnas jomā)
- vismaz trīs gadu pieredze pirmās palīdzības apmācības
sistēmas organizēšanas darbā
- starptautisko vadlīniju un rekomendāciju pārzināšana vienotām pirmās
palīdzības sniegšanas apmācības programmām
- pieredze mācību plānu izstrādāšanā, mācību organizēšanā un vadīšanā
- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē un dokumentu sagatavošanā
- spēja stratēģiski domāt, izvērtēt un analizēt
- spēja efektīvi vadīt komandas darbu
- labas argumentācijas un prezentācijas prasmes
- labas prasmes darbā ar MS Office programmām
- valsts valodas zināšanas C2, vēlamas krievu un angļu valodas zināšanas B2
līmenī
Piedāvājam:
- dinamisku un atbildīgu darbu pie viena no lielākajiem nozares darba
devējiem
- iespēju profesionāli pilnveidoties un attīstīties kopā ar dienestu
- stabilu atalgojumu atbilstoši profesionālajai pieredzei, kas noteikts
saskaņā ar 29.01.2013. MK noteikumu Nr.66 "Noteikumi par valsts un
pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās
noteikšanas kārtību" 2.pielikumu (amats
klasificēts 35. amata saime IVA līmenī un 11.mēnešalgu grupā ar atalgojumu no
1052 līdz 1382 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (papildus
atvaļinājums atbilstoši novērtējumam, apmaksāta veselības aprūpe valsts
veselības aprūpes sistēmas ietvaros)
- labus darba apstākļus, profesionālus un atsaucīgus darba kolēģus
Lai pieteiktos konkursam pieteikuma vēstuli, dzīves gājumu (Curriculum Vitae) un
apliecinājumu par atbilstību valsts civildienesta ierēdņa statusam ar norādi
"Konkursam uz Pirmās palīdzības sistēmas organizēšanas nodaļas vadītāja
amatu" sūtīt elektroniski uz e-pastu: konkursam@nmpd.gov.lv
vai iesniegt personīgi NMP dienestā Personāla vadības un attīstības nodaļā
Laktas ielā 8, Rīgā, līdz 2018. gada 28. oktobrim. Sīkāka informācija pa tālr.
67337011.
Vēršam jūsu uzmanību, ka sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs tikuši līdz
otrajai atlases kārtai.
Jūsu personas datus - iesniegto dzīves gājumu (Curriculum
Vitae) un dokumentus, lai novērtētu jūsu iespējamību
ieņemt amatu, uz kuru izsludināts konkurss, pamatojoties uz Darba likuma
32.pantu un Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6.panta 1.punkta f)
apakšpunktu apstrādās Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests, reģ. Nr.
90009029104, adrese: Laktas iela 8, Rīga, LV-1013, tālr. 67337000, e-pasts: nmpd@nmpd.gov.lv.
Vairāk informācijas skatīt:
http://www.nmpd.gov.lv/nmpd/NMPD/datu_drosiba/personala_atlase/.
OP 2018/206.AKK10
Valmieras pilsētas pašvaldība aicina pieteikties uz GALVENO PROJEKTU
VADĪTĀJU STARPTAUTISKĀS SADARBĪBAS JAUTĀJUMOS amatu uz nenoteiktu laiku
Valmierā uzņēmējdarbība un attīstība iet roku rokā ar dabisku, sakoptu un
sakārtotu vidi. Tā iedvesmo augstiem sasniegumiem sportā, izglītībā, radošiem
risinājumiem kultūrā un jaunu virsotņu sasniegšanai.
Ja tev ir vēlme:
- izstrādāt Pašvaldības pozīciju Eiropas Savienības (turpmāk - ES) fondu
vadības jautājumos, t.sk. ES fondu 2014.-2020.gada plānošanas perioda vidusposma izvērtējuma kontekstā un attiecībā uz ES fondu
2021.-2027.gada plānošanas periodu
- sniegt priekšlikumus Valmieras pilsētas pārstāvniecības Rīgā stratēģijas
izstrādē un ieviešanā
- iesaistīties Pašvaldības projektu pieteikumu vērtēšanas procesā
- sekot līdzi Ministru kabineta, tā komitejas un Saeimas, to komisiju darba
kārtībā izskatāmajiem jautājumiem, pārstāvēt Valmieras pilsētas intereses
- uzturēt regulāru komunikāciju, koordinēt sadarbību starp Pašvaldību un
ministrijām, valsts iestādēm, kā arī uzņēmējiem u.c., veicinot Pašvaldības
mērķu sasniegšanu
- veicināt pilsētas starptautisko sadarbību ar diasporu
un ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība sociālo zinātņu
(ekonomika, uzņēmējdarbība, tiesību zinātne, politikas zinātne u.tml.) jomā
- darba pieredze publiskajā pārvaldē ne mazāka kā trīs gadi
- pieredze ES fondu vai citu finanšu instrumentu administrēšanā vai projektu
vadībā, vai komunikācijā ar starptautiskām institūcijām ne mazāka kā trīs gadi
- izpratne par ilgtspējīgas attīstības plānošanas principiem
- valsts valodas prasme augstākā līmenī un ļoti labas svešvalodu zināšanas
(angļu valoda, vēlams arī krievu valoda), citas
svešvalodas tiks uzskatītas par priekšrocību
- ļoti labas organizatoriskās un saskarsmes spējas, argumentācijas un
publiskās uzstāšanās prasmes
mēs piedāvājam:
- darba un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā pašvaldībā,
lieliskus kolēģus un dinamisku darba vidi, labus darba apstākļus ar lielisku
skatu uz Daugavu un Latvijas Nacionālo bibliotēku
- stabilu atalgojumu (atbilstoši 12.mēnešalgu grupai no 1235 līdz 1455 EUR)
- profesionālās pilnveidošanās iespējas
- darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu un citus labumus
atbilstoši darba rezultātiem un normatīvajos aktos noteiktajam
Darbavieta: 11.novembra krastmala 29, Rīga, LV-1050.
Pieteikuma vēstuli, CV un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam
iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmiera.lv,
vai personīgi Valmieras pilsētas pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centrā,
adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, ar norādi "Galvenais projektu vadītājs
starptautiskās sadarbības jautājumos", vai personīgi Valmieras pilsētas
pārstāvniecībā Rīgā, adrese: 11.novembra krastmala 29, Rīga, līdz 2018.gada 20.novembrim
plkst.16.00. Tālr. papildu informācijai 64207148, 64207156 vai 26121155.
Iesniegtos personas datus Valmieras pilsētas pašvaldība izmantos, lai
konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu. Ja kandidāts vēlas,
lai viņa personas dati tiktu saglabāti Valmieras pilsētas pašvaldības iekšējā datu
bāzē ar mērķi tos apstrādāt citos Valmieras pilsētas pašvaldības personāla
atlases konkursos, tad pieteikumā vakancei lūdzam kandidātam norādīt savu piekrišanu
personas datu saglabāšanai. Sīkāka informācija par personas datu apstrādi
Valmieras pilsētas pašvaldībā:
http://www.valmiera.lv/images/userfiles/VPP_privatumapolitika%281%29.pdf.
OP 2018/206.AKK11
Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde,
reģ.Nr.90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Resursu
kontroles daļas vecākais inspektors (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams vides zinātnē, ģeogrāfijā, bioloģijā, ģeoloģijā, ķīmijā, ķīmijas
tehnoloģijā (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)
- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē (tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem
un tiesību aktiem, sagatavojot galvenajos amata pienākumos minētos dokumentus
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme un vēlēšanās strādāt komandā
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt
lēmumus savas kompetences robežās
- augsta atbildības sajūta
- labas datora lietošanas prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie amata pienākumi:
- veikt kontroli par vides aizsardzības normatīvo un tiesību aktu ievērošanu
- sagatavot dokumentus un administratīvos aktus par vides aizsardzības un
dabas resursu izmantošanu
- veikt kontroli par piesārņojošām darbībām un preventīvu piesārņojuma
novēršanu tā rašanās vietā
- veikt kontroli A un B kategorijas piesārņojošās darbības uzņēmumos un
uzņēmumos, kas saņēmuši C kategorijas piesārņojošās darbības apliecinājumus,
izsniegto atļauju nosacījumu un normatīvajos aktos noteikto prasību ievērošanas
pārbaudes, labāko tehnisko paņēmienu piemērošanas pārbaudes
Piedāvājam:
- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi vides aizsardzības jomā
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- mēnešalgu no 750 euro
pirms nodokļu nomaksas
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam-vecākais inspektors" sūtīt pa
pastu uz adresi: VVD Lielrīgas reģionālā vides pārvalde, Rūpniecības ielā 23,
Rīgā, LV-1045, vai sūtīt uz e-pastu: lielriga@lielriga.vvd.gov.lv,
vai iesniegt personīgi VVD Lietvedības daļā, 1.stāvā, 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas. Informācija pa tālr. 67084294.
OP 2018/206.AKK12
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu
- VECĀKAIS REFERENTS Nozares budžeta plānošanas departamentā (uz ierēdņa
prombūtnes laiku)
Amata mērķis: sagatavot priekšlikumus valsts budžeta projekta izstrādes
procesā un nodrošināt nozares budžeta projekta sadaļu un finansēšanas plānu
izstrādi
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
vadības zinības vai matemātikā
- vēlama darba pieredze darbā ar valsts budžeta plānošanas jautājumiem un
finansēšanas plānu datu bāzi
- zināšanas un izpratne valsts budžeta plānošanas un finansēšanas
jautājumos, vēlamas zināšanas makroekonomikas jautājumos
- spēja loģiski domāt, koncentrēties un ilgstoši strādāt ar liela apjoma
informāciju
- plānošanas un organizēšanas prasmes, iniciatīva un ētiskums darba
pienākumu izpildē
- ļoti labas datorprasmes (MS Excel, MS Word)
Galvenie pienākumi:
- sagatavot veselības nozares budžeta projektu, izveidot un uzturēt
finansēšanas plānu datu bāzi
- piedalīties valsts budžeta bāzes izdevumu veidošanas procesā
- piedalīties vidēja termiņa valsts budžeta projekta sagatavošanā
- izstrādāt priekšlikumus finansēšanas iespēju pilnveidē veselības aprūpes
valsts budžetā
Piedāvājam:
- darbavietu Rīgas centrā
- veselības apdrošināšanas polisi
- iespēju veikt unikālu, interesantu un atbildīgu darbu, piedaloties
veselības politikas plānošanas un ieviešanas procesā
- atalgojumu no 819 līdz 1167 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 14
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā referenta
amatam darbā ar budžeta plānošanu".