Laidiens: 12.10.2018., Nr. 202
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/202.AKK1
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Drošības režīma nodaļas vecākais referents (divas ierēdņa amata vietas
uz nenoteiktu laiku):
1) vecākā referenta pamatpienākumi - nodrošināt valsts noslēpuma objektu pārvaldību;
veikt sevišķās lietvedības kārtošanu;
2) vecākā referenta pamatpienākumi - nodrošināt nosūtāmās un iekšējās
aprites informācijas dienesta vajadzībām lietvedību
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- veselības apdrošināšanu
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no
835 EUR līdz 1190 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālās
pieredzes
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- atbilstība prasībām, lai saņemtu pirmās kategorijas speciālo atļauju
pieejai valsts noslēpumam un sertifikātus darbam ar NATO un ES klasificēto
informāciju
- augstākā izglītība, kas papildināta ar mācībām drošības un lietvedības
jautājumos
- profesionālā darba pieredze dokumentu pārvaldībā, vēlama pieredze sevišķās
lietvedības kārtošanā
- pārzināt ar informācijas dienesta vajadzībām, ar valsts noslēpuma
aizsardzību un drošības pasākumu organizēšanu saistītos normatīvos aktus
- labas datorprogrammu lietošanas prasmes, tostarp prasme lietot dokumentu
vadības sistēmu
- vēlama pieredze valsts pārvaldē
- prasme koncentrēties un veikt precīzi pienākumus stresa un ierobežota
laika apstākļos
- atbildības izjūta un precizitāte
- angļu valodas zināšanas (tiks veikta zināšanu pārbaude testa veidā)
Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļai K.Valdemāra
ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai nosūtot uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama
http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.
Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.
OP 2018/202.AKK2
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz projektu
vadītāju amatiem Uzņēmējdarbības nodaļā
MĒS PIEDĀVĀJAM
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
investīciju projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- ierēdņa amatu uz noteiktu laiku uz 4 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu atbilstoši kvalifikācijas
kategorijai: 1. kategorija - 912 euro, 2. kategorija
- 1082 euro, 3. kategorija - 1240 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu
- darbavietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS
- ES fondu projektu uzraudzība un kontrole, t.sk. projektu izdevumu finanšu
plūsmas izskatīšana un analīze, un projektu iepirkumu dokumentācijas
izvērtēšana
- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās
- līgumu slēgšana, līgumu grozījumu un maksājumu pieprasījumu izskatīšana
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- vēlama pieredze ES fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai
kontrolē
- vēlamas zināšanas iepirkumu procedūru jautājumos un likumdošanā
- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem
- izpratne par ES fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par ES fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Uzņēmējdarbības nodaļa projekta vadītājs".
Sīkāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā.
Datu pārzinis ir Centrālā finanšu un līgumu aģentūra, Smilšu iela 1, Rīga,
LV-1919.
OP 2018/202.AKK3
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina konkursu uz vakanto darbinieka
amatu - VECĀKAIS GRĀMATVEDIS Grāmatvedības nodaļā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā ekonomiskā izglītība
- praktiskā darba pieredze grāmatvedībā ne mazāk kā 1 gads
- vēlama pieredze valsts budžeta iestāžu grāmatvedības organizācijā un
finanšu datu analīzē
- zināšanas par grāmatvedības uzskaiti un tās kārtošanu
- valsts budžeta iestādēs reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un
prasme tos pielietot praktiski
- zināšanas par finanšu, operatīvo un statistikas pārskatu sagatavošanu
- prasme strādāt precīzi, plānot un organizēt savu darbu
- spēja lietot informācijas tehnoloģijas darba pienākumu veikšanai, tai skaitā
prasme strādāt ar grāmatvedības datorprogrammām
Galvenie pienākumi:
- veikt uzskaiti un aprēķināt darba samaksu un pabalstus ministrijā
nodarbinātajiem
- veikt komandējuma izdevumu uzskaiti un avansa norēķinu kontroli;
- sagatavot maksājumus, pieteikumus, grāmatojumus un nepieciešamās atskaites
- sagatavot finanšu pārskatus par nozares budžeta programmām
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- darba vietu Rīgas centrā
- atalgojumu no 819 līdz 1167 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
- veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī",
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018; vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
Papildu informācija pa tālr. 67876033 (Personāla un dokumentu pārvaldības
departaments).
OP 2018/202.AKK4
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora - valsts
civildienesta ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku Kurzemes reģionālajā Valsts
darba inspekcijā, darbavieta Saldus
Valsts darba inspekcija piedāvā:
- draudzīgu kolektīvu
- interesantu un dinamisku darbu
- iespēju dot savu ieguldījumu atbilstības nodrošināšanā darba tiesību un
darba apstākļu jomā
- gūt pieredzi darba tiesību, darba aizsardzību un administratīvā procesu
regulējošo tiesību aktu piemērošanā
- algu no 745 EUR līdz 920 EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai un
profesionālajai pieredzei
- plašas un profesionālas apmācību iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem
Būtiskākie amata pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu un
veicināt atbilstības nodrošināšanu
- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba
aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā
soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un
savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darba vietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinātnēs vai darba jomā)
- vēlama praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba
aizsardzības jomā
- svešvalodu zināšanas (krievu - vēlama, angļu valoda - vēlama)
- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība; prasme vadīt automašīnu ar mehānisko
vadīšanas sistēmu
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
(ja izglītība iegūta ārzemēs - jāiesniedz Akadēmiskās informācijas centra
izziņa), jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331.
Tālr. uzziņām 25765871 vai 67021621; e-pasts: LM_Atlase@lm.gov.lv.
OP 2018/202.AKK5
Precizējot iepriekš publicēto
Rīgas Tehniskā universitāte precizē oficiālajā izdevuma "Latvijas
Vēstnesis" laidienā Nr.200, 2018.gada 10.oktobrī publicēto amata konkursa
sludinājumu.
ENERĢĒTIKAS UN TELEKOMUNIKĀCIJU FAKULTĀTES vietā, lasīt: ELEKTRONIKAS UN
TELEKOMUNIKĀCIJU FAKULTĀTE.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/202.AKR1
Datu valsts inspekcija paziņo, ka Juridiskās nodaļas
vadītāja amata konkurss noslēgts bez rezultāta.
OP 2018/202.AKR2
Labklājības ministrija paziņo, ka 2018.gada 9.oktobrī
Labklājības ministrijas Informācijas tehnoloģiju departamenta direktora valsts
civildienesta ierēdņa amatā uz nenoteiktu laiku iecelts ANSIS LIEPIŅŠ.
OP 2018/202.AKR3
Labklājības ministrija paziņo, ka 2018.gada
8.oktobrī Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības
departamenta personāla speciālistes valsts civildienesta ierēdnes amatā uz
nenoteiktu laiku iecelta ZANE ZĀLĪTE.
OP 2018/202.AKR4
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) paziņo,
ka konkursa kārtībā Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Darbības
nodrošinājuma nodaļas juriskonsultes amatā uz nenoteiktu laiku no 2018.gada 2.oktobra iecelta LAIMA AMATNIECE.
OP 2018/202.AKR5
Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa
kārtībā Augu aizsardzības departamenta Augu aizsardzības līdzekļu novērtēšanas
daļas referenta amatā iecelts ANDREJS ŠIŠUĻINS.