Laidiens: 09.10.2018., Nr. 199
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/199.AKK1
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Eiropas
fondu pēcuzraudzības un Norvēģijas finanšu
instrumenta departamenta vadošā eksperta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku -
ierēdņa prombūtnes laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- kontrolēt (uzraudzīt pēc atbalsta izmaksas) Eiropas Savienības (turpmāk -
ES) fondu projektus atbilstoši normatīvajiem aktiem un civiltiesiskajam
līgumam/vienošanās par projekta īstenošanu
- pieprasīt no ES fondu finansējuma saņēmējiem informāciju, kas nepieciešama
ES fondu projektu pēcuzraudzības nodrošināšanai
- atbilstoši normatīvajiem aktiem pārbaudīt ES fondu projektus to
īstenošanas vietās, pieņemt lēmumus un nepieciešamības gadījumos sagatavot
ziņojumus par pārbaudes rezultātiem, aizpildot pārbaudes lapas, pēc pēdējā
atbalsta finansējuma maksājuma veikšanas ES fonda finansējuma saņēmējam
- saskaņā ar noteikto kārtību un funkciju sadalījumu, sagatavot ziņojumus un
sarakstes dokumentu projektus ar ES fondu finansējuma saņēmējiem un LIAA
struktūrvienībām
- izvērtēt ES fondu finansējuma saņēmēju ierosinātos līguma grozījumus,
sagatavot vēstules par izvērtējuma rezultātiem un apstiprināto līguma grozījumu
projektus. Sagatavot līguma grozījumus par izmaiņām ES fonda finansējuma
saņēmēja kontaktinformācijā un veikt līgumu grozījumu ievadi VAPIS
- konsultēt ES fondu finansējuma saņēmējus atbilstoši amata kompetencei
- izstrādāt Norvēģijas finanšu instrumenta (turpmāk - NFI) 2014.-2021.gada
perioda programmas "Uzņēmējdarbības attīstība, inovācijas un mazie un vidējie
uzņēmumi" regulējošos normatīvos aktus
- gatavot un prezentēt informāciju angļu valodā par NFI
- organizēt bilaterālās aktivitātes Latvijas un Norvēģijas divpusējo
attiecību veicināšanai
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, vadības zinībās vai tiesību zinātnēs) vai
augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas
papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām
- pieredze dokumentu izstrādāšanā, noformēšanā un lietvedībā
- vēlama pieredze biznesa projektu analizēšanā un to īstenošanas kontrolē,
grāmatvedībā un darbā valsts pārvaldē departamenta kompetences jomā
- labas zināšanas par ES fondiem vai Norvēģijas finanšu instrumentu
- zināšanas un prasmes pielietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos
aktus
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- spēja apkopot, sistematizēt un analizēt lielu informācijas apjomu,
patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- prezentāciju gatavošanas un prezentēšanas prasme
- komunikabilitāte, precizitāte un augsta atbildības sajūta
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1.kategorija: 1052,00 EUR, 2.kategorija: 1209,00
EUR, 3.kategorija: 1382,00 EUR (bruto) un sociālās garantijas atbilstoši valsts
pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018.gada
22.oktobrim, pieteikuma vēstuli, CV (latviešu valodā), izglītību un citu
pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa
pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai pa
e-pastu: personals@liaa.gov.lv, ar norādi "EFPD
vadošais eksperts".
Pretendentu iesniegtajos pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlases norisi, atbilstoši
"Personas datu apstrādes principi Latvijas Investīciju un attīstības
aģentūras amatu pretendentu atlasei" (publicēti LIAA mājaslapā
http://www.liaa.gov.lv/lv/par-liaa/vakances, turpmāk - Datu apstrādes principi
atlasei). Iesniedzot pieteikumu, pretendents apliecina, ka ir iepazinies ar
Datu apstrādes principiem atlasei.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67039407, 67039403.
OP 2018/199.AKK2
Lauku atbalsta dienests (reģ.Nr.90000794228;
www.lad.gov.lv) ir atbildīgs
par vienotu valsts un Eiropas Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā.
Veicot ikdienas uzdevumus būtiska loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai,
kompetencei, objektivitātei un klientu orientētai pieejai. Profesionālās
darbības standartu nodrošināšanai un inovatīvu risinājumu īstenošanai savā
komandā aicinām atbildīgu, precīzu un atsaucīgu kolēģi!
ZIVSAIMNIECĪBAS UN VALSTS ATBALSTA DEPARTAMENTA VALSTS ATBALSTA DAĻAS
VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)
Pievienojies Valsts atbalsta daļai un tu iegūsi:
- iespēju iepazīt valsts pārvaldes darba vidi
- attīstīsi savas komunikatīvās un sadarbības prasmes
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- draudzīgus kolēģus un kopīgus pasākumus
- bruto mēnešalgu no 894 līdz 1256 euro un motivējošus labumus
Tavi pienākumi:
- izvērtēt valsts atbalsta iesniegumus un maksājuma dokumentus
- sagatavot atbildes uz pretendentu iesniegumiem
- pēc nepieciešamības doties darba braucienos, lai veiktu kontroles vizītes
pie atbalsta saņēmējiem
- darboties ar mūsdienīgām IT sistēmām
Prasības no tevis:
- pabeigta augstākā izglītība, vēlams lauksaimniecības, ekonomikas vai
finanšu jomā
- vēlama pēdējo piecu gadu laikā iegūta profesionālā pieredze atbilstoši
darbības jomai, t.sk. izpratne par Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem
- labas datora lietošanas prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība un auto vadīšanas iemaņas
Ja vēlies pieteikties šim atlases konkursam, lūdzu aizpildi Lauku atbalsta
dienesta mājaslapā sadaļā "Par mums/Darba piedāvājumi" atrodamo
Pieteikuma anketu un nosūti to uz e-pastu: darbs@lad.gov.lv
15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas LR oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" vai sūti pa pastu/iesniedz personīgi Rīgā, Republikas laukumā
2, LV-1981. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.
Informējam - jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti šī
konkursa norisei (datu pārzinis - Lauku atbalsta dienests). Vairāk informācijas
par Dienesta veikto personas datu apstrādi jūs varat iegūt, iepazīstoties ar
Lauku atbalsta dienesta privātuma politiku -
http://www.lad.gov.lv/lv/par-mums/vispariga-informacija/privatuma-politika/.
Lai nodrošinātu fizisko personu datu aizsardzību regulējošo normatīvo aktu
prasības, lūgums, pieteikuma dokumentus sagatavot pēc Lauku atbalsta dienesta
mājaslapā pieejamās Pieteikuma anketas. Savukārt tajos gadījumos, ja atlases konkursam
tiks iesūtīti prasībām neatbilstoši pieteikuma dokumenti, tie tiks
neatgriezeniski dzēsti.
Ar pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu
termiņa.
OP 2018/199.AKK3
Rīgas sociālās aprūpes centrs "Mežciems" izsludina Finanšu un
plānošanas struktūrvienības vadītāja amata pretendentu konkursu
Amata mērķis:
- vadīt finanšu un plānošanas struktūrvienības darbu; vadīt un organizēt
finanšu dokumentu plūsmu Rīgas sociālās aprūpes centrā Mežciems", saskaņā
ar normatīvo aktu prasībām un Rīgas sociālās aprūpes centrā
"Mežciems" noteikto kārtību
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība grāmatvedībā vai ar ekonomiku un finansēm saistītā
nozarē
- profesionālā kvalifikācija un 3 gadu darba pieredze ar ekonomiku un
finansēm saistītā jomā
- brīvi pārvalda valsts valodu
- labas iemaņas darbā ar datoru (datorprogrammu
lietošana: MS Word, MS Exel, MS
- Outlook, Internet Explorer, grāmatvedības programmu Horizon)
un biroja tehniku
- pieredze valsts pārvaldes un/vai pašvaldības darba organizācijā
- augsta saskarsmes kultūra un prasme kontaktēties ar cilvēkiem
- patstāvība uzdevumu izpildē un prasme organizēt savu darbu
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, vadīt, koordinēt un kontrolēt RSAC "Mežciems" finanšu un
plānošanas struktūrvienības darbu
- organizēt, pārraudzīt un vadīt RSAC "Mežciems" finanšu
plānošanas, prognozēšanas un analīzes procesus
- vadīt RSAC "Mežciems" budžeta sastādīšanas procesu
- kontrolēt RSAC "Mežciems" budžeta izpildi - finanšu līdzekļu
sadali un izlietojumu
- vadīt un organizēt RSAC "Mežciems" finanšu dokumentu plūsmu ar
Labklājības departamentu (turpmāk tekstā - LD)
- vadīt un organizēt RSAC "Mežciems" grāmatvedības dokumentu
plūsmu ar Finanšu departamenta Grāmatvedības uzskaites pārvaldi (turpmāk tekstā
- FD)
- analizēt un sniegt RSAC "Mežciems" direktoram finansiālās un
saimnieciskās darbības izvērtējumu
- kontrolēt piešķirto līdzekļu ekonomiski pareizu izlietojumu paredzētajiem
mērķiem
- klasificēt saņemtos apgādes dokumentus pēc ekonomisko klasifikatoru kodiem
(uz katra dokumenta atzīmē no kura ekonomisko klasifikatoru koda veicams
maksājums)
- kontrolēt budžeta tāmes izpildi ik mēnesi atbilstoši ekonomiskajai
klasifikācijai - no programmas HORIZON
- kontrolēt noliktavas nomenklatūru kustību programmā HORIZON
- reģistrēt un ievadīt Līgumu sistēmā saimnieciskos līgumus
- ievadīt aprūpes klientu līgumus programmā HORIZON
- sagatavot klientu pensiju izmaksu sarakstu no programmas HORIZON
- iesniegt FD avansa norēķinu dokumentus, uz dokumentiem norādot ekonomisko
klasifikatoru kodu
- kontrolēt debitoru un kreditoru uzskaiti
- kontrolēt iestādes transporta līdzekļu lietošanu, ceļazīmes un degvielas
izlietojumu
- piedalīties iepirkumos struktūrvienības kompetences ietvaros
Darba samaksa - 1080 EUR.
Pretendentiem/-ēm līdz 19.oktobrim plkst. 15.00
iesniegt Rīgas sociālās aprūpes centrā "Mežciems" Malienas ielā 3A,
Rīga, LV-1079, tālr.67181954 e-pasts: kristine.kokorevica@riga.lv
vai mezciems@riga.lv ar norādi "Finanšu un
plānošanas struktūrvienības vadītāja amata pretendentu konkursam".
Iesniedzamie dokumenti:
- profesionālās pieredzes apraksts (CV), norādot kur un kādā veidā iegūtas
iepriekšminētās noteiktās prasmes,
- pieteikuma/motivācijas vēstule,
- izglītību apliecinoša dokumenta kopijas,
- atsauksmes vai ieteikuma vēstules no iepriekšējās vai esošās darba vietas vai CV norādīt personas, pie kurām vērsties pēc
rekomendācijas.
Sazināsimies ar atbilstīgākajiem pretendentiem pēc dokumentu atbilstības
izvērtēšanas.
Garantējam informācijas konfidencialitāti un personas datu aizsardzību un
apstrādi saskaņā ar Eiropas Parlamenta un padomes
27.04.2016. regulu (ES) 2016/679.
OP 2018/199.AKK4
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vecākā eksperta
amatu Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu nodaļā
MĒS PIEDĀVĀJAM
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- ierēdņa amatu uz 4 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu atbilstoši kvalifikācijas
kategorijai: 1. kategorija - 1020 euro, 2.
kategorija - 1173 euro, 3. kategorija - 1340 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS
- nodaļas kompetencē esošo Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas
fonda projektu informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nozares projektu
īstenošanas uzraudzības un kontroles nodrošināšana
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- pieredze ES fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā (pieredze
informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu ieviešanā vai uzraudzībā,
izglītība vai darba pieredze nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību)
- vēlama pieredze grāmatvedības jomā un spēja to pielietot projekta ietvaros
- izpratne par ES fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par ES fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu, kā arī
izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos
- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un likumdošanu un spēja to
pielietot projekta ietvar0s veikto iepirkumu procedūru izskatīšanā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu nodaļa
vecākais eksperts".
Sīkāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā.
Datu pārzinis ir Centrālā finanšu un līgumu aģentūra, Smilšu iela 1, Rīga,
LV-1919.
OP 2018/199.AKK5
TIESU ADMINISTRĀCIJA izsludina atklātu
konkursu uz rajona (pilsētas) tiesas tiesneša amata vietām vispārējās
jurisdikcijas tiesās Rīgas pilsētā un Rīgas rajona tiesā
Prasības tiesneša amata kandidātiem/-ēm:
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 51. panta pirmās daļas
prasībām
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 52. panta 1. un 3.punkta
prasībām
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 55. panta prasībām
Tiesneša amata kandidātiem/-ēm jāiesniedz šādi
pieteikuma dokumenti:
- motivēts pieteikums
- dzīves un darba apraksts Europass CV formātā (Europass CV veidlapa atrodama
http://europass.cedefop.europa.eu/lv)
- izglītību apliecinošu dokumentu apliecinātas kopijas
- darba stāžu juridiskajā specialitātē apliecinošus dokumentus vai to
apliecinātas kopijas
Pieteikuma dokumenti 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
jāiesniedz Tiesu administrācijā personīgi vai jānosūta pa pastu uz adresi:
Antonijas ielā 6, Rīgā, LV-1010, ar norādi "Tiesu administrācijas Personālvadības
un juridiskā departamentam" vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi: atlase@ta.gov.lv (dokumentiem jābūt parakstītiem ar drošu
elektronisko parakstu).
Tālr. uzziņām 67063853, 67063844.
Iesniegtos pieteikuma dokumentus un tiesneša amata kandidātus/-tes vērtē saskaņā ar Tieslietu padomes 2018.gada 25.jūnija
lēmumu Nr.333 apstiprināto "Tiesneša amata kandidāta atlases, stažēšanās
un kvalifikācijas eksāmena kārtošanas kārtību".
OP 2018/199.AKK6
Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācija, reģistrācijas Nr.90001870675, izsludina konkursu uz vakanto
Juridiskās nodaļas juriskonsulta amatu (amata saime 21, līmenis III B)
Prasības:
- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa
- angļu valodas zināšanas - runāšana, rakstīšana, lasīšana
- pieredze normatīvo aktu izstrādē
- zināšanas par administratīvo procesu iestādē
- zināšanas starptautiskajās tiesībās
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- zināšanas lietvedībā
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Galvenie darba pienākumi:
- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās
- gatavot priekšlikumus grozījumiem normatīvajos aktos
- mutvārdu un rakstveida komunikācija uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām
un juridiskām personām (zvērinātiem tiesu izpildītājiem, bāriņtiesām u.c.)
- izskatīt pārrobežu pieteikumus un gatavot pieteikumu projektus pārrobežu
uzturlīdzekļu lietās nosūtīšanai centrālai iestādei saskaņā ar Padomes Regulu
(EK) Nr. 4/2009 vai Hāgas 2007.gada uzturlīdzekļu
konvenciju
- mutvārdu un rakstveida komunikācija angļu valodā pārrobežu uzturlīdzekļu
lietās ar privātpersonām, centrālajām iestādēm u.c. kompetentām iestādēm
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1.kategorija: EUR 940,00, 2.kategorija: EUR 1115,00,
3.kategorija EUR 1287,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa
izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
personīgi vai nosūtīt elektroniski, vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts: pasts@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālr.
67830626.
OP 2018/199.AKK7
Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina atklātu konkursu uz
Plānošanas un organizācijas departamenta Plānošanas nodaļas sabiedrisko
attiecību speciālista amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt un vadīt sabiedrības informēšanas pasākumus par iestādes darbību
- izstrādāt stratēģiskās komunikācijas plānu, koordinēt un kontrolēt tā
īstenošanu
- apkopot un aktualizēt informāciju mājas lapā, uzturēt komunikāciju
sociālajos tīklos
- sagatavot atbildes uz plašsaziņas līdzekļu pārstāvju, nevalstisko
organizāciju vai iedzīvotāju jautājumiem, kas saistīti ar iestādes darbību
- piedalīties iestādes reprezentatīvo un informatīvo materiālu sagatavošanas
procesā
- organizēt un koordinēt iestādes iekšējos un ārējos korporatīvos pasākumus
- organizēt un koordinēt iestādes un ārvalstu sadarbības projektus un
pasākumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- nozarei atbilstoša augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā
izglītība, kas papildināta ar atbilstošām speciālām mācībām
- pieredze sabiedrisko attiecību jomā (vismaz trīs gadi)
- pieredze normatīvo aktu izstrādē
- angļu valodas zināšanas (vismaz 80 punkti ALCPT), vēlamas citu svešvalodu
zināšanas
- "B" kategorijas autovadītāja apliecība
- pieredze darbā ar MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu
izpildei nepieciešamā līmenī
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- izpratne par valsts pārvaldi, aizsardzības nozari un Jaunsardzes un
informācijas centra vietu tajā
- labas plānošanas un organizēšanas prasmes
- spēja strādāt komandā
Amats ir klasificēts 24. saimes II līmenī (9.mēnešalgu grupa). Bruto
mēnešalga no 835 līdz 1190 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei un kvalifikācijas).
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018.gada
15.oktobrim. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu -
Jaunsardzes un informācijas centrs (K.Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV-1473) vai
uz e-pastu konkursi@jic.gov.lv. Pretendentiem, kuri
izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko
atzīšanu Latvijā.
Tālr. uzziņām 67335370, 67335351.
Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2.kārtai. Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus.
Jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti tikai šī konkursa
norisei.
OP 2018/199.AKK8
Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola "RISEBA" (SIA
"Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola "RISEBA"",
Vienotais reģ. Nr. 40003090010) izsludina konkursu uz šādiem amatiem:
uz ASOCIĒTĀ PROFESORA amata vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē:
- psiholoģija; Sociālā psiholoģija - 1 vieta
uz DOCENTA amata vietām šādās zinātņu nozarēs un apakšnozarēs:
- mūzika, vizuālās mākslas un arhitektūra; Arhitektūras teorija un vēsture -
1 vieta
- būvniecības un transporta inženierzinātnes; Citas būvniecības un
transporta inženierzinātnes apakšnozares - 1 vieta
- ekonomika un uzņēmējdarbība; Izglītības vadība - 1 vieta
uz LEKTORA amata vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē:
- mūzika, vizuālās mākslas un arhitektūra; Teātra un kino vēsture un teorija
- 1 vieta
uz VADOŠĀ PĒTNIEKA amata vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē:
- ekonomika un uzņēmējdarbība; Izglītības vadība - 1 vieta
Prasības kandidātiem/-ēm:
- asociētajam profesoram, docentam, vadošajam pētniekam - attiecīgās zinātnes
nozares doktora grāds
- lektoram - attiecīgās nozares maģistra grāds vai persona ar augstāko izglītību
un profesionālo pieredzi
- piedāvātajam amatam atbilstoša zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze
- datorprasme (Word, Excel, Power
Point u.c.)
- prasme darboties e-studiju interneta vidē
- teicamas svešvalodu, īpaši angļu valodas, zināšanas, prasme pielietot tās
studiju un metodiskajā darbā
Ar akadēmiskā amata prasībām, t.sk. formām, pretendenti var iepazīties
RISEBA mājas lapā www.riseba.lv (Par RISEBA,
Vakances).
Pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi dokumenti:
- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā uz vakanci;
- CV (Europass formātā) latviešu un angļu valodās;
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
- attiecīgajam amatam aizpildīta kritēriju tabula;
- attiecīgajam amatam aizpildīta dokumentu apkopojuma tabula;
- dokumentu apkopojuma tabulā norādīto dokumentu kopijas.
Norādītos dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt
uz e-pastu: jelena.pokrojeva@riseba.lv vai iesūtīt pa
pastu Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskolai "RISEBA", Meža ielā
3, Rīgā, LV-1048 (ar norādi "Personāla nodaļa - konkursam"). Kontakttālr. 25619757.
OP 2018/199.AKK9
Finanšu ministrija (reģ.
Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību
Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un atbalsts
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - juriskonsults/-e
Juridiskā departamenta Iepirkumu politikas un valsts nekustamo īpašumu
pārvaldīšanas politikas nodaļā
Juridiskā departamenta Iepirkumu politikas un valsts nekustamo īpašumu
pārvaldīšanas politikas nodaļa nodrošina politikas izstrādi un koordināciju
valsts nekustamā īpašuma pārvaldīšanas, publiskās un privātās partnerības un
publisko iepirkumu jomā.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
tiesību zinātnēs
- pieredze valsts vai pašvaldības iestādē vai kapitālsabiedrībā - vismaz
viens gads pēdējo 5 gadu laikā
- vēlama pieredze valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanas politikas jomā
- prasmes tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādē
- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
ja vēlies uzņemties, būt atbildīgs un veikt šādus galvenos pienākumus:
- patstāvīgi, un, darbojoties darba grupu sastāvā, izstrādāt politikas
plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektus valsts
nekustamo īpašumu pārvaldīšanas jomā
- sagatavot atbilžu projektus uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem
- izvērtēt un sniegt atzinumus par ministrijas padotībā esošo iestāžu un
valsts akciju sabiedrības "Valsts nekustamie īpašumi" izstrādātajiem
dokumentiem un normatīvajiem aktiem
pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Ja vēlies pieteikties konkursā, tev 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai uz e-pastu: pasts@fm.gov.lv
šādi dokumenti:
- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi
atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī tajā
apliecinot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- Curriculum Vitae (CV)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija
- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs
- citas pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas
raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ.Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919, tālrunis
+371-67095405, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju par personas datu apstrādi Finanšu ministrijā var iegūt
Finanšu ministrijas tīmekļa vietnē.