Laidiens: 03.10.2018., Nr. 195
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/195.AKK1
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto
KRIMINĀLTIESĪBU DEPARTAMENTA JURISTA ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var
pieteikties arī maģistra programmas students/-e)
- zināšanas un izpratne krimināltiesību, kriminālprocesuālo tiesību,
administratīvo pārkāpumu tiesību un citu publisko tiesību jomā, kā arī kriminālsodu
sistēmas Eiropas Savienības tiesību jomā
- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un
virzības procesu
- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā
- angļu valodas zināšanas
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- teicamas iemaņas darbā ar datoru
- analītiskā domāšana un patstāvība
Veicamie pienākumi:
- tiesību aktu projektu, nacionālo pozīciju, instrukciju, nostāju,
attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu izstrāde un to
virzības nodrošināšana Ministru kabinetā un Saeimā
- atbilžu gatavošana uz valsts pārvaldes iestāžu vēstulēm un privātpersonu
iesniegumiem
Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti:
https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2153765/161727?channel=vestnesis&iso=lv.
Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām,
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas
Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) 14 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu vēstulē vēlams
norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi
un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un
kontaktinformāciju). Tālr. uzziņām 67036724, 67036731.
OP 2018/195.AKK2
Iepirkumu uzraudzības birojs ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās
valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu
procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu
izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties
Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Kontroles
departamenta vecākā/-s referenta/-es amatu (ierēdņa amata vieta uz noteiktu
laiku) - amats klasificēts 26.1. saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā
Kontroles departamenta darbība ir saistīta ar iepirkuma procedūru likumības
pārbaudi.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- izskatīt Eiropas Savienības fondu projektu iepirkumu dokumentāciju
- sagatavot atzinumus par iepirkumu procedūru likumību
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība, vēlams tiesību zinātnē
- prasme strādāt ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām
- precizitāte, spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- teicama latviešu valodas prasme
- vēlama angļu valodas prasme atbilstoši B1 līmenim
- analītiska domāšana, spēja plānot un organizēt, labas komunikācijas
prasmes
- izpratne par publisko iepirkumu tiesisko regulējumu, darba pieredze valsts
pārvaldē un darba pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem tiks uzskatīta
par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- iegūt zināšanas un profesionālo pilnveidi publisko iepirkumu jomā
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
- stabilu atalgojumu, bruto darba algu no 835 euro līdz 1100 euro (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei)
Piesakoties konkursā, tev jāiesniedz:
- pieteikuma (motivācijas) vēstule, kurā iekļauta informācija par darba
pieredzi atbilstoši konkursa sludinājumā pretendentiem definētajām prasībām
- Curriculum Vitae (CV)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, dokumentu par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
- apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Pieteikuma dokumentus lūdzam sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas uz adresi: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, uz
e-pastu: vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720.
Tālr. uzziņām 67326702.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Iepirkumu uzraudzības biroja interneta
vietnē https://www.iub.gov.lv/lv/node/246.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Iepirkumu uzraudzības birojs informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Iepirkumu
uzraudzības birojs, kontaktinformācija: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010.
OP 2018/195.AKK3
Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija izsludina konkursu uz Izglītības, valodu
un dizaina fakultātes Reģionālistikas zinātniskā
institūtā vadošā pētnieka amatu nozarē 5.Sociālās zinātnes: 5.3. Izglītības
zinātne (apakšnozare - sociālā pedagoģija ) - 1 vieta
Pretendentiem izvirzītās prasības, iesniedzamo dokumentu saraksts un
iesniegšanas termiņi atrodami Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas mājaslapā
www.rta.lv sadaļā "Vakances".
OP 2018/195.AKK4
Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr.90000042963) izsludina atklātu
konkursu uz Juridiskās nodaļas juriskonsulta ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku
(vakants no 2018.gada 9.oktobra)
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt priekšlikumus tiesību sistēmas pilnveidošanai ministrijas
kompetences jomās
- sagatavot tiesību aktu, iekšējo normatīvo aktu, pārvaldes lēmumu
(rīkojumu, administratīvo aktu), līgumu un citu dokumentu projektus atbilstoši
normatīvo aktu un juridiskās tehnikas prasībām
- sagatavot atzinumu projektus par citu ministriju (Valsts kancelejas un
citu valsts pārvaldes iestāžu) izstrādāto tiesību aktu projektiem, to
anotācijām un politikas plānošanas dokumentu projektiem
- izskatīt un sagatavot atbildes uz fizisko un juridisko personu
iesniegumiem un sūdzībām par nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- vismaz 2 (divu) gadu darba pieredze valsts tiešās pārvaldes iestādē
- vismaz 2 (divu) gadu darba pieredze jurista amatā
- pieredze juridisku procesu nodrošināšanā, tostarp tiesību aktu un citu
juridisko dokumentu izstrādē
- labas angļu valodas zināšanas (šā Konkursa izpratnē vismaz B2 līmenis
mutvārdu saziņas prasmēs atbilstoši Europass valodu
pašnovērtējuma tabulai http://www.europass.lv/valodu-pase)
- zināšanas un izpratne par tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu
izstrādes un virzības procesu
- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldi, ministrijas darbību
reglamentējošiem normatīvajiem aktiem un administratīvā procesa normu
piemērošanu
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- spēja argumentēti pamatot savu viedokli
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- darba vietu Rīgas centrā
Amatam noteikta 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un
pakalpojumi", IIIB līmenis, 10.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 1208
EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Konkursa pretendentiem līdz 2018.gada 22.oktobrim jānosūta pa pastu vai
jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā K.Valdemāra ielā
11A, Rīgā, LV-1364, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta
zīmogs ir 2018.gada 22.oktobris), vai elektroniski uz e-pastu: vakances@km.gov.lv šādi dokumenti ar norādi
"Pieteikums konkursam uz Juridiskās nodaļas juriskonsulta ierēdņa
amatu":
- motivēta pieteikuma vēstule;
- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Viate), (vēlams sagatavot
atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama
http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas);
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds
iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam
Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais
izglītības dokuments vai grāds);
- Valsts izglītības satura centra izsniegtu valsts valodas prasmes
apliecības kopiju (ja persona nav ieguvusi pamata, vidējo vai augstāko
izglītību akreditētās programmās latviešu valodā);
- parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas
tīmekļvietnē http://www.km.gov.lv/lv/ministrija/vakances.html);
- kā arī citi dokumenti, kurus Pretendenti uzskata par nepieciešamu
pievienot.
Tālr. uzziņām 67330218.
Kultūras ministrija informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi atklāta
konkursa ietvaros. Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Kultūras
ministrija.
OP 2018/195.AKK5
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Starptautisko
pakalpojumu nodaļas Pensiju daļas vecākā inspektora - valsts civildienesta
ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Lāčplēša ielā 70A,
Rīgā)
Piedāvājam:
- mēnešalgu bruto no 745 euro līdz 896 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu (pēc nostrādāta pusgada)
Pamatpienākumi:
- noteikt tiesības uz sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un izdot
administratīvos aktus (lēmums)
- veikt saraksti ar citu ES/EEZ dalībvalstu un līgumvalstu
kompetentajām iestādēm valsts sociālās apdrošināšanas jomā
- konsultēt klientus sociālās drošības jautājumos saskaņā ar ES regulām un
starptautiskiem līgumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams tiesību zinību un ekonomikas jomā)
- vēlama pieredze klientu apkalpošanā pēdējo 5 gadu laikā valsts pārvaldes,
pašvaldību vai finanšu institūcijās (vismaz 1 gads)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī; svešvalodu zināšanas - krievu un
angļu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenī)
- zināšanas par administratīvo procesu, par valsts sociālās apdrošināšanas
sistēmu
- vēlamas zināšanas par ES/EEZ tiesību aktiem un starpvalstu sadarbības
līgumiem sociālās drošības jomā
- prasme pielietot normatīvos aktus
- orientācija uz klientu, labas komunikācijas spējas, precizitāte
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
- darba pieredze sociālās apdrošināšanas jomā (pabalstu/pensiju piešķiršanas
jomā) tiks uzskatīta par priekšrocību
Konkursa pretendentiem/-ēm 14 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus
dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā jāiekļauj arī apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām
prasībām
- izglītību apliecinoša/-u dokumenta/-u un diploma pielikuma/-u kopiju/-as.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Sazināsimies ar tiem pretendentiem,
kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko
uzdevumu metodiku.
Pamatojoties uz ES Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Valsts
sociālās apdrošināšanas aģentūra informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi;
2) personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts sociālās apdrošināšanas
aģentūra, kontaktinformācija: Lāčplēša iela 70A, Rīga, LV-1011.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu iesniegt vai sūtīt: VSAA Personāla daļa,
Lāčplēša ielā 70A, Rīga, LV-1011 (ar norādi "Konkursam uz SPN Pensiju
daļas vecākā inspektora amatu"), vai uz e-pastu: personal@vsaa.lv.
Tālr. uzziņām 67095102.
OP 2018/195.AKK6
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto
darbinieka amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Resursu vadības
departamenta Personāla vadības daļas MĀCĪBU ADMINISTRATORS (darba
vieta: Rīga, Peldu iela 30)
Amats klasificēts 29.saimē, II līmenī, 10.mēnešalgu grupā.
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas
papildināta ar zināšanām mācību organizēšanā
- profesionālā darba pieredze mācību organizēšanā (vēlama - vismaz 2 gadi)
- par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar RVS Horizon
- ļoti labas latviešu valodas zināšanas
- labas angļu valodas zināšanas
- ļoti labas datorlietotāja prasmes (MS Excel, MS Word)
- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaikus, strādāt saspringtās
situācijās
- teicamas komunikācijas prasmes un sadarbības spējas, prasme noteikt
prioritātes, patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par tiem
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- organizēt, kontrolēt un attīstīt dienesta mācību procesus
- apkopot un analizēt mācību resursus un rezultātus
- sagatavot normatīvo dokumentu projektus mācību jomā
- darbs ar datu bāzēm un MS Excel programmu
- komunicēt ar citām iestādēm, uzņēmumiem un Eiropas Savienības institūcijām
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- dinamisku, daudzpusīgu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- iespēju iegūt pieredzi un zināšanas Eiropas Savienības piedāvātajos kursos
- darbu atsaucīgu un zinošu kolēģu kolektīvā
- stabilu atalgojumu, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un
veselības apdrošināšanas polisi
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla
vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta
adresi: personals@pvd.gov.lv ar norādi - Mācību
administrators. Tālr. uzziņām 67048604.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu Nr. 2016/679, Pārtikas
un veterinārais dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un
veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.
OP 2018/195.AKK7
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta
Rīgas pilsētas pārvaldes inspektors/-e pārtikas uzraudzības jomā (darba vieta: Lubānas iela 49, Rīga)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- 2.līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība pārtikas
nozarē (pārtikas tehnoloģijā, pārtikas ķīmijā, pārtikas mikrobioloģijā,
pārtikas higiēnā); veterinārmedicīnā, medicīnā un veselības aprūpē (sabiedrības
veselībā, uzturzinātnē), ēdināšanas un viesnīcu
uzņēmējdarbībā un lauksaimniecībā (agronomijā, zootehnoloģijā)
vai bioloģijā iegūta kvalifikācija, kas papildināta ar nozarei atbilstošām
mācībām
- vēlama pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- datorlietotāja prasmes (MS Office) līmenī, kas ir atbilstošas kvalitatīvai
darba pienākumu veikšanai
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru
darbības jomā
- ļoti labas latviešu valodas zināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu darbību
saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās
sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi: personals@pvd.gov.lv
ar norādi - Rīgas pilsētas pārvaldes inspektors pārtikas uzraudzības jomā.
Tālr. uzziņām 67027529.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, Pārtikas un veterinārais
dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un
veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.
OP 2018/195.AKK8
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atkārtotu atklātu konkursu uz
Politikas iniciatīvu un attīstības departamenta vecākā eksperta ierēdņa amatu
(uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis:
-nodrošināt valsts valodas politikas
izstrādi migrācijas, diasporas izglītības, sabiedrības līdzdalības un latviešu
valodas pētniecības jomā un "Latviešu valodas aģentūras" pasākumu un
budžeta izpildes pārraudzību
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt valsts valodas politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu
projektus migrācijas un diasporas izglītības politikas, sabiedrības līdzdalības
un latviešu valodas pētniecības un attīstības jomā
- piedalīties valsts valodas politikas un diasporas izglītības politikas
budžeta plānošanā un izpildes kontrolē, sniegt priekšlikumus papildus
nepieciešamā valsts budžeta finansējuma pieprasīšanai prioritāro pasākumu
īstenošanai
- piedalīties valsts pētījumu programmas latviešu valodā mērķu, uzdevumu un
sasniedzamo rezultātu un konkursa nolikuma izstrādē un sniegt atbalstu programmas
projektu izvērtēšanas administrēšanā
- veikt valsts valodas situācijas monitoringa datu analīzi, piedalīties
informācijas apkopošanā un izvērtēšanā par Valsts valodas politikas
pamatnostādņu īstenošanu un sniegt priekšlikumus to īstenošanas pilnveidošanai
- nodrošināt valsts valodas politikas un diasporas izglītības politikas
komunikācijas stratēģijas pasākumu izstrādi un starptautisku projektu latviešu
valodas pētniecības un latviešu valodas apguves atbalstam. Sniegt priekšlikumus
par struktūrfondu un starptautisko finanšu instrumentu izmantošanu valsts
valodas politikas jomā un piedalīties to izstrādē
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība, vēlams filoloģijā
- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē
- pieredze pētnieciskajā vai akadēmiskajā darbā valsts valodas jomā
- pieredze projektu vadībā
- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē
- pieredze valsts budžeta plānošanā
- vēlama sabiedrisko attiecību darba pieredze
- izpratne par valodas situācijas attīstību Latvijā, latviešu diasporas
problemātiku un migrācijas procesiem
- zināšanas par normatīvajiem aktiem, kas reglamentē valsts valodas politiku
- izpratne par Latvijas izglītības sistēmu un sabiedrības integrācijas
procesiem
- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī (atbilstoši "Eiropas
kopīgajās pamatnostādnēs valodu apguvei" noteiktajiem kritērijiem)
- vienas ES oficiālās valodas (izņemot angļu un latviešu valodu) zināšanas
līmenī, kas ļauj sazināties, izmantot dokumentus un literatūru amata pienākumu
izpildē
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu, radošu, dinamisku un interesantu darbu
profesionālā kolektīvā valsts pārvaldē
- mēnešalgu līdz 1382 EUR atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā
- labus darba apstākļus - Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)
Iesniedzamie dokumenti:
1) motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt pieredzi darbā valsts
pārvaldes iestādē, pieredzi normatīvo aktu projektu izstrādē, pieredzi
pētnieciskajā vai akadēmiskajā darbā valsts valodas jomā, pieredzi projektu
vadībā un budžeta plānošanā, norādot periodu, kad minētā pieredze iegūta (ja
pieteikuma vēstulē nav aprakstīta minētā pieredze, konkursa komisija uzskata,
ka pretendentam nav šādas pieredzes);
2) CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV
standarta formai);
3) izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets, Rīga,
LV-1050);
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi "PIAD vecākais eksperts".
Informējam, ka amata konkurss noritēs 3 kārtās šādi:
- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma
vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;
- 2.kārtā notiks pretendentu angļu valodas zināšanu pārbaude sertificētā
valodu mācību centrā;
- 3. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kuras
laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25.pantu, Izglītības
un zinātnes ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un
zinātnes ministrija.
Tālr. uzziņām 67047815.
OP 2018/195.AKK9
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto VALSTSTIESĪBU
DEPARTAMENTA ADMINISTRATĪVO TIESĪBU NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatu (amats
vakants uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var
pieteikties arī maģistra programmas students)
- zināšanas administratīvajās tiesībās, administratīvi procesuālo tiesību
vai citu publisko tiesību jomā vai administratīvo sodu un administratīvā sodu
procesa tiesībās
- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un
virzības procesu
- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā
- angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī
- analītiskā domāšana un patstāvība
Veicamie pienākumi:
- sagatavot atzinumu projektus un viedokļu projektus par citu institūciju
izstrādātajiem tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo
ziņojumu projektiem atbilstoši nodaļas kompetencei
- ministrijas noteiktajā kārtībā sagatavot atzinumus par ministrijas
padotības iestāžu un ministrijas struktūrvienību izstrādātajiem tiesību aktu,
politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu projektiem atbilstoši
nodaļas kompetencei
- izstrādāt tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo
ziņojumu projektus administratīvo tiesību, administratīvi procesuālo,
administratīvo sodu sistēmas un to izpildes jomā
- sagatavot atbilžu projektus uz institūciju un privātpersonu iesniegumiem
par juridiskiem jautājumiem nodaļas kompetences ietvaros
- pārstāvēt Tieslietu ministriju savas kompetences jautājumos
Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti: https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2154449/161787?channel=vestnesis&iso=lv.
Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām,
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas
Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) 14 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikuma vēstulē vēlams
norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi
un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un
kontaktinformāciju). Tālr. uzziņām 67036724, 67036731.
OP 2018/195.AKK10
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto VALSTSTIESĪBU
DEPARTAMENTA STARPTAUTISKO PUBLISKO TIESĪBU NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var
pieteikties arī maģistra programmas students)
- zināšanas starptautisko publisko tiesību jomā, kā arī Eiropas Savienības
tiesību jomā
- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un
virzības procesu
- angļu valodas zināšanas
- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā tiks uzskatīta
par priekšrocību
- analītiskā domāšana un patstāvība
Veicamie pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo
ziņojumu nacionālo pozīciju, instrukciju, nostāju Eiropas Savienības jautājumos
projektus starptautisko publisko tiesību jomā
- sagatavot atzinumu projektus un viedokļu projektus par citu institūciju
izstrādātajiem tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo
ziņojumu un nacionālo pozīciju, instrukciju, nostāju Eiropas Savienības
jautājumos un pārvaldes lēmumu projektiem atbilstoši nodaļas kompetencei
- ministrijas noteiktajā kārtībā sagatavot atzinumu par ministrijas
padotības iestāžu un ministrijas struktūrvienību izstrādātajiem tiesību aktu,
politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un nacionālo pozīciju,
instrukciju, nostāju Eiropas Savienības jautājumos projektiem atbilstoši
nodaļas kompetencei
- pārstāvēt Tieslietu ministriju savas kompetences jautājumos
Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti:
https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2154479/161791?channel=vestnesis&iso=lv.
Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām,
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas
Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) 14 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikuma vēstulē vēlams
norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi
un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un
kontaktinformāciju). Tālr. uzziņām 67036724, 67036731.