Laidiens: 03.10.2018., Nr. 195

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/195.AKK1

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto KRIMINĀLTIESĪBU DEPARTAMENTA JURISTA ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var pieteikties arī maģistra programmas students/-e)

- zināšanas un izpratne krimināltiesību, kriminālprocesuālo tiesību, administratīvo pārkāpumu tiesību un citu publisko tiesību jomā, kā arī kriminālsodu sistēmas Eiropas Savienības tiesību jomā

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā

- angļu valodas zināšanas

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- teicamas iemaņas darbā ar datoru

- analītiskā domāšana un patstāvība

Veicamie pienākumi:

- tiesību aktu projektu, nacionālo pozīciju, instrukciju, nostāju, attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu izstrāde un to virzības nodrošināšana Ministru kabinetā un Saeimā

- atbilžu gatavošana uz valsts pārvaldes iestāžu vēstulēm un privātpersonu iesniegumiem

Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti:

https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2153765/161727?channel=vestnesis&iso=lv.

Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju). Tālr. uzziņām 67036724, 67036731.


OP 2018/195.AKK2

Iepirkumu uzraudzības birojs ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Kontroles departamenta vecākā/-s referenta/-es amatu (ierēdņa amata vieta uz noteiktu laiku) - amats klasificēts 26.1. saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā

Kontroles departamenta darbība ir saistīta ar iepirkuma procedūru likumības pārbaudi.

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- izskatīt Eiropas Savienības fondu projektu iepirkumu dokumentāciju

- sagatavot atzinumus par iepirkumu procedūru likumību

Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība, vēlams tiesību zinātnē

- prasme strādāt ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām

- precizitāte, spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli

- teicama latviešu valodas prasme

- vēlama angļu valodas prasme atbilstoši B1 līmenim

- analītiska domāšana, spēja plānot un organizēt, labas komunikācijas prasmes

- izpratne par publisko iepirkumu tiesisko regulējumu, darba pieredze valsts pārvaldē un darba pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem tiks uzskatīta par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- iegūt zināšanas un profesionālo pilnveidi publisko iepirkumu jomā

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

- stabilu atalgojumu, bruto darba algu no 835 euro līdz 1100 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

Piesakoties konkursā, tev jāiesniedz:

- pieteikuma (motivācijas) vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa sludinājumā pretendentiem definētajām prasībām

- Curriculum Vitae (CV)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus

- apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Pieteikuma dokumentus lūdzam sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas uz adresi: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, uz e-pastu: vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām 67326702.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Iepirkumu uzraudzības biroja interneta vietnē https://www.iub.gov.lv/lv/node/246.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Iepirkumu uzraudzības birojs informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Iepirkumu uzraudzības birojs, kontaktinformācija: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010.


OP 2018/195.AKK3

Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija izsludina konkursu uz Izglītības, valodu un dizaina fakultātes Reģionālistikas zinātniskā institūtā vadošā pētnieka amatu nozarē 5.Sociālās zinātnes: 5.3. Izglītības zinātne (apakšnozare - sociālā pedagoģija ) - 1 vieta

Pretendentiem izvirzītās prasības, iesniedzamo dokumentu saraksts un iesniegšanas termiņi atrodami Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas mājaslapā www.rta.lv sadaļā "Vakances".


OP 2018/195.AKK4

Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr.90000042963) izsludina atklātu konkursu uz Juridiskās nodaļas juriskonsulta ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku (vakants no 2018.gada 9.oktobra)

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt priekšlikumus tiesību sistēmas pilnveidošanai ministrijas kompetences jomās

- sagatavot tiesību aktu, iekšējo normatīvo aktu, pārvaldes lēmumu (rīkojumu, administratīvo aktu), līgumu un citu dokumentu projektus atbilstoši normatīvo aktu un juridiskās tehnikas prasībām

- sagatavot atzinumu projektus par citu ministriju (Valsts kancelejas un citu valsts pārvaldes iestāžu) izstrādāto tiesību aktu projektiem, to anotācijām un politikas plānošanas dokumentu projektiem

- izskatīt un sagatavot atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem un sūdzībām par nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vismaz 2 (divu) gadu darba pieredze valsts tiešās pārvaldes iestādē

- vismaz 2 (divu) gadu darba pieredze jurista amatā

- pieredze juridisku procesu nodrošināšanā, tostarp tiesību aktu un citu juridisko dokumentu izstrādē

- labas angļu valodas zināšanas (šā Konkursa izpratnē vismaz B2 līmenis mutvārdu saziņas prasmēs atbilstoši Europass valodu pašnovērtējuma tabulai http://www.europass.lv/valodu-pase)

- zināšanas un izpratne par tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldi, ministrijas darbību reglamentējošiem normatīvajiem aktiem un administratīvā procesa normu piemērošanu

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- spēja argumentēti pamatot savu viedokli

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- darba vietu Rīgas centrā

Amatam noteikta 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IIIB līmenis, 10.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 1208 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Konkursa pretendentiem līdz 2018.gada 22.oktobrim jānosūta pa pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā K.Valdemāra ielā 11A, Rīgā, LV-1364, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir 2018.gada 22.oktobris), vai elektroniski uz e-pastu: vakances@km.gov.lv šādi dokumenti ar norādi "Pieteikums konkursam uz Juridiskās nodaļas juriskonsulta ierēdņa amatu":

- motivēta pieteikuma vēstule;

- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Viate), (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas);

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds);

- Valsts izglītības satura centra izsniegtu valsts valodas prasmes apliecības kopiju (ja persona nav ieguvusi pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu valodā);

- parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas tīmekļvietnē http://www.km.gov.lv/lv/ministrija/vakances.html);

- kā arī citi dokumenti, kurus Pretendenti uzskata par nepieciešamu pievienot.

Tālr. uzziņām 67330218.

Kultūras ministrija informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi atklāta konkursa ietvaros. Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Kultūras ministrija.


OP 2018/195.AKK5

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Starptautisko pakalpojumu nodaļas Pensiju daļas vecākā inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Lāčplēša ielā 70A, Rīgā)

Piedāvājam:

- mēnešalgu bruto no 745 euro līdz 896 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu (pēc nostrādāta pusgada)

Pamatpienākumi:

- noteikt tiesības uz sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un izdot administratīvos aktus (lēmums)

- veikt saraksti ar citu ES/EEZ dalībvalstu un līgumvalstu kompetentajām iestādēm valsts sociālās apdrošināšanas jomā

- konsultēt klientus sociālās drošības jautājumos saskaņā ar ES regulām un starptautiskiem līgumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams tiesību zinību un ekonomikas jomā)

- vēlama pieredze klientu apkalpošanā pēdējo 5 gadu laikā valsts pārvaldes, pašvaldību vai finanšu institūcijās (vismaz 1 gads)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī; svešvalodu zināšanas - krievu un angļu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenī)

- zināšanas par administratīvo procesu, par valsts sociālās apdrošināšanas sistēmu

- vēlamas zināšanas par ES/EEZ tiesību aktiem un starpvalstu sadarbības līgumiem sociālās drošības jomā

- prasme pielietot normatīvos aktus

- orientācija uz klientu, labas komunikācijas spējas, precizitāte

- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām

- darba pieredze sociālās apdrošināšanas jomā (pabalstu/pensiju piešķiršanas jomā) tiks uzskatīta par priekšrocību

Konkursa pretendentiem/-ēm 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv

- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā jāiekļauj arī apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- izglītību apliecinoša/-u dokumenta/-u un diploma pielikuma/-u kopiju/-as.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu metodiku.

Pamatojoties uz ES Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra, kontaktinformācija: Lāčplēša iela 70A, Rīga, LV-1011.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu iesniegt vai sūtīt: VSAA Personāla daļa, Lāčplēša ielā 70A, Rīga, LV-1011 (ar norādi "Konkursam uz SPN Pensiju daļas vecākā inspektora amatu"), vai uz e-pastu: personal@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67095102.


OP 2018/195.AKK6

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Resursu vadības departamenta Personāla vadības daļas MĀCĪBU ADMINISTRATORS (darba vieta: Rīga, Peldu iela 30)

Amats klasificēts 29.saimē, II līmenī, 10.mēnešalgu grupā.

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar zināšanām mācību organizēšanā

- profesionālā darba pieredze mācību organizēšanā (vēlama - vismaz 2 gadi)

- par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar RVS Horizon

- ļoti labas latviešu valodas zināšanas

- labas angļu valodas zināšanas

- ļoti labas datorlietotāja prasmes (MS Excel, MS Word)

- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaikus, strādāt saspringtās situācijās

- teicamas komunikācijas prasmes un sadarbības spējas, prasme noteikt prioritātes, patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par tiem

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- organizēt, kontrolēt un attīstīt dienesta mācību procesus

- apkopot un analizēt mācību resursus un rezultātus

- sagatavot normatīvo dokumentu projektus mācību jomā

- darbs ar datu bāzēm un MS Excel programmu

- komunicēt ar citām iestādēm, uzņēmumiem un Eiropas Savienības institūcijām

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- dinamisku, daudzpusīgu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- iespēju iegūt pieredzi un zināšanas Eiropas Savienības piedāvātajos kursos

- darbu atsaucīgu un zinošu kolēģu kolektīvā

- stabilu atalgojumu, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi: personals@pvd.gov.lv ar norādi - Mācību administrators. Tālr. uzziņām 67048604.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu Nr. 2016/679, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.


OP 2018/195.AKK7

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Rīgas pilsētas pārvaldes inspektors/-e pārtikas uzraudzības jomā (darba vieta: Lubānas iela 49, Rīga)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- 2.līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība pārtikas nozarē (pārtikas tehnoloģijā, pārtikas ķīmijā, pārtikas mikrobioloģijā, pārtikas higiēnā); veterinārmedicīnā, medicīnā un veselības aprūpē (sabiedrības veselībā, uzturzinātnē), ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbībā un lauksaimniecībā (agronomijā, zootehnoloģijā) vai bioloģijā iegūta kvalifikācija, kas papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām

- vēlama pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- datorlietotāja prasmes (MS Office) līmenī, kas ir atbilstošas kvalitatīvai darba pienākumu veikšanai

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- ļoti labas latviešu valodas zināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi: personals@pvd.gov.lv ar norādi - Rīgas pilsētas pārvaldes inspektors pārtikas uzraudzības jomā. Tālr. uzziņām 67027529.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.


OP 2018/195.AKK8

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atkārtotu atklātu konkursu uz Politikas iniciatīvu un attīstības departamenta vecākā eksperta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis:

-nodrošināt valsts valodas politikas izstrādi migrācijas, diasporas izglītības, sabiedrības līdzdalības un latviešu valodas pētniecības jomā un "Latviešu valodas aģentūras" pasākumu un budžeta izpildes pārraudzību

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt valsts valodas politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektus migrācijas un diasporas izglītības politikas, sabiedrības līdzdalības un latviešu valodas pētniecības un attīstības jomā

- piedalīties valsts valodas politikas un diasporas izglītības politikas budžeta plānošanā un izpildes kontrolē, sniegt priekšlikumus papildus nepieciešamā valsts budžeta finansējuma pieprasīšanai prioritāro pasākumu īstenošanai

- piedalīties valsts pētījumu programmas latviešu valodā mērķu, uzdevumu un sasniedzamo rezultātu un konkursa nolikuma izstrādē un sniegt atbalstu programmas projektu izvērtēšanas administrēšanā

- veikt valsts valodas situācijas monitoringa datu analīzi, piedalīties informācijas apkopošanā un izvērtēšanā par Valsts valodas politikas pamatnostādņu īstenošanu un sniegt priekšlikumus to īstenošanas pilnveidošanai

- nodrošināt valsts valodas politikas un diasporas izglītības politikas komunikācijas stratēģijas pasākumu izstrādi un starptautisku projektu latviešu valodas pētniecības un latviešu valodas apguves atbalstam. Sniegt priekšlikumus par struktūrfondu un starptautisko finanšu instrumentu izmantošanu valsts valodas politikas jomā un piedalīties to izstrādē

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams filoloģijā

- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē

- pieredze pētnieciskajā vai akadēmiskajā darbā valsts valodas jomā

- pieredze projektu vadībā

- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē

- pieredze valsts budžeta plānošanā

- vēlama sabiedrisko attiecību darba pieredze

- izpratne par valodas situācijas attīstību Latvijā, latviešu diasporas problemātiku un migrācijas procesiem

- zināšanas par normatīvajiem aktiem, kas reglamentē valsts valodas politiku

- izpratne par Latvijas izglītības sistēmu un sabiedrības integrācijas procesiem

- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī (atbilstoši "Eiropas kopīgajās pamatnostādnēs valodu apguvei" noteiktajiem kritērijiem)

- vienas ES oficiālās valodas (izņemot angļu un latviešu valodu) zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties, izmantot dokumentus un literatūru amata pienākumu izpildē

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu, radošu, dinamisku un interesantu darbu profesionālā kolektīvā valsts pārvaldē

- mēnešalgu līdz 1382 EUR atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā

- labus darba apstākļus - Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)

Iesniedzamie dokumenti:

1) motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt pieredzi darbā valsts pārvaldes iestādē, pieredzi normatīvo aktu projektu izstrādē, pieredzi pētnieciskajā vai akadēmiskajā darbā valsts valodas jomā, pieredzi projektu vadībā un budžeta plānošanā, norādot periodu, kad minētā pieredze iegūta (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta minētā pieredze, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes);

2) CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai);

3) izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets, Rīga, LV-1050);

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "PIAD vecākais eksperts".

Informējam, ka amata konkurss noritēs 3 kārtās šādi:

- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;

- 2.kārtā notiks pretendentu angļu valodas zināšanu pārbaude sertificētā valodu mācību centrā;

- 3. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25.pantu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un zinātnes ministrija.

Tālr. uzziņām 67047815.


OP 2018/195.AKK9

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto VALSTSTIESĪBU DEPARTAMENTA ADMINISTRATĪVO TIESĪBU NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatu (amats vakants uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var pieteikties arī maģistra programmas students)

- zināšanas administratīvajās tiesībās, administratīvi procesuālo tiesību vai citu publisko tiesību jomā vai administratīvo sodu un administratīvā sodu procesa tiesībās

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā

- angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī

- analītiskā domāšana un patstāvība

Veicamie pienākumi:

- sagatavot atzinumu projektus un viedokļu projektus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu projektiem atbilstoši nodaļas kompetencei

- ministrijas noteiktajā kārtībā sagatavot atzinumus par ministrijas padotības iestāžu un ministrijas struktūrvienību izstrādātajiem tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu projektiem atbilstoši nodaļas kompetencei

- izstrādāt tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu projektus administratīvo tiesību, administratīvi procesuālo, administratīvo sodu sistēmas un to izpildes jomā

- sagatavot atbilžu projektus uz institūciju un privātpersonu iesniegumiem par juridiskiem jautājumiem nodaļas kompetences ietvaros

- pārstāvēt Tieslietu ministriju savas kompetences jautājumos

Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti: https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2154449/161787?channel=vestnesis&iso=lv.

Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikuma vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju). Tālr. uzziņām 67036724, 67036731.


OP 2018/195.AKK10

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto VALSTSTIESĪBU DEPARTAMENTA STARPTAUTISKO PUBLISKO TIESĪBU NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var pieteikties arī maģistra programmas students)

- zināšanas starptautisko publisko tiesību jomā, kā arī Eiropas Savienības tiesību jomā

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

- angļu valodas zināšanas

- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā tiks uzskatīta par priekšrocību

- analītiskā domāšana un patstāvība

Veicamie pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu nacionālo pozīciju, instrukciju, nostāju Eiropas Savienības jautājumos projektus starptautisko publisko tiesību jomā

- sagatavot atzinumu projektus un viedokļu projektus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un nacionālo pozīciju, instrukciju, nostāju Eiropas Savienības jautājumos un pārvaldes lēmumu projektiem atbilstoši nodaļas kompetencei

- ministrijas noteiktajā kārtībā sagatavot atzinumu par ministrijas padotības iestāžu un ministrijas struktūrvienību izstrādātajiem tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un nacionālo pozīciju, instrukciju, nostāju Eiropas Savienības jautājumos projektiem atbilstoši nodaļas kompetencei

- pārstāvēt Tieslietu ministriju savas kompetences jautājumos

Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti: https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2154479/161791?channel=vestnesis&iso=lv.

Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikuma vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju). Tālr. uzziņām 67036724, 67036731.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)