Laidiens: 02.10.2018., Nr. 194
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/194.AKK1
Juridiskās palīdzības administrācija (reģ.
Nr.90002069765, www.jpa.gov.lv) izsludina konkursu uz
Piedziņas nodaļas juriskonsulta/-es (divas vakances) ierēdņa amatu uz
nenoteiktu laiku (amata saime 21, līmenis IIIB)
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt cietušajiem izmaksātās valsts kompensācijas piedziņu un ar
valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības nodrošināšanu saistīto izdevumu
piedziņu: izvērtēt administratīvo lietu materiālus, sagatavot administratīvo
aktu u.c. piedziņas dokumentu projektus
- sniegt konsultācijas par piedziņas kārtību, sadarboties ar kriminālprocesa
virzītajiem un zvērinātiem tiesu izpildītājiem
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- padziļinātas zināšanas kriminālprocesa un administratīvā procesa tiesībās
- darba pieredze valsts pārvaldē, tiesu varas un tiesu varai piederīgajās
institūcijās
- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē
- kompetences: analītiskā domāšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu,
spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, ētiskums
- teicamas latviešu valodas un divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas
Savienības oficiālā valoda (vēlams, angļu valodas), zināšanas
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office
programmas)
Tevi sagaida:
- intensīvs un atbildīgs darbs komandā
- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas
- atalgojums pēc pārbaudes laika atbilstoši noteiktajai kategorijai paredzētajam
apmēram - no EUR 840 līdz 1060
- veselības apdrošināšana pēc pārbaudes laika novērtēšanas
- darbavieta Rīgas centrā
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Vakance - Piedziņas nodaļas
juriskonsulta/-es amats" un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10
dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības
administrācijai Pils laukumā 4, Rīgā, LV-1050, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula) 13. pantu Juridiskās palīdzības administrācija informē, ka pieteikuma
dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases
konkursa norisi, datu apstrādes pārzinis ir Juridiskās palīdzības
administrācija, adrese: Pils laukums 4, Rīga, LV-1050, kontakttālrunis 67515302.
OP 2018/194.AKK2
Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr.
90002069765, www.jpa.gov.lv) izsludina konkursu uz
Juridiskās nodaļas juriskonsulta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku (amata saime
21, līmenis IIIB)
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt valsts kompensācijas pieprasījumus, sagatavot administratīvo aktu
projektus
- veikt paziņojumu par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības sniegšanu
kriminālprocesā atbilstības pārbaudi
- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu, privāttiesisko un publisko tiesību
līgumu projektus, veikt to iepriekšējo papildpārbaudi
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- padziļinātas zināšanas kriminālprocesa un administratīvā procesa tiesībās
- darba pieredze valsts un pašvaldību iestādēs, tiesu varas un tiesu varai
piederīgajās institūcijās
- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē un pārstāvībā tiesā
- kompetences: analītiskā domāšana, orientācija uz klientu, orientācija uz
rezultātu sasniegšanu, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, ētiskums
- teicamas latviešu valodas un divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas
Savienības oficiālā valoda (vēlams, angļu valodas), zināšanas
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office
programmas)
Tevi sagaida:
- intensīvs un atbildīgs darbs komandā
- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas
- atalgojums pēc pārbaudes laika atbilstoši noteiktajai kategorijai paredzētajam
apmēram - no EUR 840 līdz 1060
- veselības apdrošināšana pēc pārbaudes laika novērtēšanas
- darbavieta Rīgas centrā
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Vakance - Juridiskās nodaļas
juriskonsulta amats" un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu
laikā pēc sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Pils laukumā
4, Rīgā, LV-1050, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula) 13. pantu Juridiskās palīdzības administrācija informē, ka pieteikuma
dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases
konkursa norisi, datu apstrādes pārzinis ir Juridiskās palīdzības
administrācija, adrese: Pils laukums 4, Rīga, LV-1050, kontakttālrunis 67515302.
OP 2018/194.AKK3
Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr.
90002069765, www.jpa.gov.lv) izsludina konkursu uz
Juridiskās palīdzības nodrošinājuma nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa amatu uz
noteiktu laiku (amata saime 21, līmenis IIIB)
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt personu iesniegumus valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības
pieprasījumam, sagatavot administratīvo aktu projektus, sniegt konsultācijas
par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības saņemšanas kārtību, t.sk.
pārrobežu strīdos
- izvērtēt personu iesniegumus par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības
līguma slēgšanu, sagatavot juridiskās palīdzības līgumu projektus, veikt
juridiskās palīdzības sniedzēju paziņojumu atbilstības pārbaudi
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- padziļinātas zināšanas civilprocesa un administratīvā procesa tiesībās
- darba pieredze valsts pārvaldē, tiesu varas un tiesu varai piederīgajās
institūcijās
- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē un pārstāvībā tiesā
- vēlama pieredze darbā ar sociālās palīdzības vai sociālo pakalpojumu
saņēmējiem
- kompetences: analītiskā domāšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu,
komunikācija, ētiskums
- teicamas latviešu valodas un divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas
Savienības oficiālā valoda (vēlams, angļu valodas), zināšanas
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office
programmas)
Tevi sagaida:
- intensīvs un atbildīgs darbs komandā
- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas
- atalgojums pēc pārbaudes laika atbilstoši noteiktajai kategorijai
paredzētajam apmēram - no EUR 840 līdz 1060
- veselības apdrošināšana pēc pārbaudes laika novērtēšanas
- darbavieta Rīgas centrā
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Vakance - Juridiskās
palīdzības nodrošinājuma nodaļas juriskonsulta amats" un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt
Juridiskās palīdzības administrācijai Pils laukumā 4, Rīgā, LV-1050, e-pasta
adrese: jpa@jpa.gov.lv.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula) 13. pantu Juridiskās palīdzības administrācija informē, ka pieteikuma
dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases
konkursa norisi, datu apstrādes pārzinis ir Juridiskās palīdzības
administrācija, adrese: Pils laukums 4, Rīga, LV-1050, kontakttālrunis
67515302.
OP 2018/194.AKK4
Lauku atbalsta dienests (reģ.Nr.90000794228; www.lad.gov.lv)
Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas
Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot
ikdienas uzdevumus būtiska loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai,
kompetencei, objektivitātei un klientu orientētai pieejai. Profesionālās
darbības standartu nodrošināšanai un inovatīvu risinājumu īstenošanai savā
komandā aicinām atbildīgu, precīzu un atsaucīgu kolēģi!
AUDITA DEPARTAMENTA UZRAUDZĪBAS DAĻAS AUDITORU/-I (ierēdņa amats uz
nenoteiktu laiku)
Pievienojies Uzraudzības daļas komandai un tu iegūsi:
- iespēju iepazīt valsts pārvaldes darba vidi
- attīstīsi savas komunikatīvās un sadarbības prasmes
- iespēju papildināt savas zināšanas un pilnveidot profesionālās iemaņas
- draudzīgus kolēģus un kopīgus pasākumus
- bruto mēnešalgu no 894 līdz 1174 euro un
motivējošus labumus
Tavi pienākumi:
- saskaņā ar plānu veikt informācijas tehnoloģiju vadības iekšējos auditus
(saskaņā ar Eiropas Komisijas regulu prasībām, ISO 27001 standartu)
- piedalīties kvalitātes sistēmas iekšējā novērtējuma veikšanā
- sagatavot audita ziņojumus, sniegt vērtējumu par iekšējās kontroles
sistēmas pietiekamību un efektivitāti un sniegt priekšlikumus sistēmas
pilnveidošanai
- atbilstoši savai kompetencei sniegt konsultācijas Dienesta darbiniekiem
Prasības no tevis:
- pabeigta augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju, sociālo zinātņu vai
inženierzinātņu jomā
- vēlama pieredze IT auditu veikšanā
- analītiskas prasmes un interese par IT sistēmām
- ļoti labas datora lietošanas prasmes
Ja vēlies pieteikties šim atlases konkursam, lūdzu aizpildi Lauku atbalsta
dienesta mājas lapā sadaļā "Par mums/darba
piedāvājumi" atrodamo Pieteikuma anketu un nosūti to uz e-pastu: darbs@lad.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
LR oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" vai sūti pa
pastu/iesniedz personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981.
Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.
Informējam - jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti šī
konkursa norisei (datu pārzinis - Lauku atbalsta dienests). Vairāk informācijas
par Dienesta veikto personas datu apstrādi Jūs varat iegūt iepazīstoties ar
Lauku atbalsta dienesta privātuma politiku -
http://www.lad.gov.lv/lv/par-mums/vispariga-informacija/privatuma-politika/
Lai nodrošinātu fizisko personu datu aizsardzību regulējošo normatīvo aktu
prasības, lūgums, pieteikuma dokumentus sagatavot pēc Lauku atbalsta dienesta
mājaslapā pieejamās Pieteikuma anketas. Savukārt tajos gadījumos, ja atlases
konkursam tiks iesūtīti prasībām neatbilstoši pieteikuma dokumenti, tie tiks
neatgriezeniski dzēsti.
Ar pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu
termiņa.
OP 2018/194.AKK5
Nacionālais veselības dienests (reģ.Nr.90009649337; www.vmnvd.gov.lv)
izsludina konkursu uz vecākā/-ās eksperta/-es amatu
ambulatoro pakalpojumu nodaļā (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- plānot ambulatoro veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšanai
nepieciešamo valsts budžeta līdzekļu apjomu un uzraudzīt līdzekļu izlietojumu
- analizēt ambulatorās veselības aprūpes statistisko un ekonomisko rādītāju
attīstības tendences
- izstrādāt priekšlikumus ambulatoro veselības aprūpes pakalpojumu
pieejamības uzlabošanai, piedalīties normatīvo aktu izstrādē
- sagatavot atbildes uz juridisko un fizisko personu iesniegumiem
- piedalīties darba grupās, apspriedēs par veselības aprūpes pakalpojumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai sabiedrības veselībā
- ļoti labas MS Excel prasmes
- pieredze darbā ar datubāzēm, finanšu un ekonomisko aprēķinu veikšanu tiks
uzskatīta par priekšrocību
- praktiskā pieredze datu apstrādē tiks uzskatīta par priekšrocību
- valsts valodas prasmes augstākajā līmeni
- angļu valodas zināšanas (lasīt, rakstīt, runāt) un krievu valodas
zināšanas - sarunvaloda
- labas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu pieredzējušu kolēģu komandā
- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām
- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus
- mēnešalgu no 940 EUR līdz 1200 EUR pirms nodokļu nomaksas
Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi
"Vecākais eksperts Ambulatoro pakalpojumu nodaļā" aicinām sūtīt
Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pastu: vakances@vmnvd.gov.lv
vai nosūtīt pa pastu: Cēsu ielā 31 k-3, Rīgā, LV-1012, līdz 2018.gada
14.oktobrim. Papildu informācija pa tālr. 67043742.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/194.AKK6
Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970)
aicina pieteikties uz Ventspils pilsētas domes Ekonomikas nodaļas vadītāja
amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības:
- maģistra grāds (priekšrocība pretendentiem ar izglītību ekonomikas un tām
pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas ekonomikas zināšanas)
- darba pieredze vadošā amatā (priekšrocība pretendentiem ar pieredzi valsts
vai pašvaldību institūcijās)
- izpratne par pētījumu metodēm un organizēšanu
- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos noteiktajā līmenī (svešvalodu
zināšanas pretendentiem tiks uzskatītas par priekšrocību)
- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t.sk.
prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī)
- prasme izmantot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus
- spēja noteikt skaidrus īstermiņa un ilgtermiņa darbības mērķus
- spēja analizēt valsts, reģiona un pilsētas tautsaimniecības attīstības
tendences (piemīt ilgtermiņa redzējums)
- augsta saskarsmes kultūra, labas sadarbības, vadības un organizatoriskās
prasmes
- izcila analītiskā un sistēmiskā domāšana, spēja argumentēt savu viedokli
un precizitāte
- labas publiskās uzstāšanās prasmes
- iniciatīva, neatlaidība, patstāvība, spēja attīstīt un ieviest jaunas
pieejas
- matemātiskā un loģiskā domāšana, spēja ātri reaģēt
spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu
Mēs piedāvājam:
- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus
- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas
- konkurētspējīgu atlīdzību
- sociālās garantijas
Dzīves un darba aprakstu (CV), iekļaujot īsu darba pienākumu aprakstu darbā
sociālekonomisko procesu analīzes veikšanā, un motivācijas vēstuli līdz 2018.gada 15.oktobrim ieskaitot iesniegt Ventspils pilsētas
domes Personāla nodaļā, nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi 44.kabinetā,
Ventspils pilsētas domē Jūras ielā 36, Ventspilī, LV-3601, darba dienās no
plkst. 8.00 līdz plkst. 17.00, izņemot pirmdienās no plkst.8.00 līdz plkst.18.00
un piektdienās no plkst.8.00 līdz plkst.16.00 ievērojot pusdienas pārtraukumu
no plkst.12.00 līdz plkst.13.00, vai nosūtot elektroniski: personals@ventspils.lv.
Uzziņas pa tālr. 636 01112; 636 01143.
OP 2018/194.AKK7
Banku augstskola izsludina konkursu uz vakanto amatu: lektors Ekonomikas
un uzņēmējdarbības nozares Uzņēmējdarbības vadības apakšnozarē ar
specializāciju e-komercijā - 1 amata vieta
Mūsu vīzija: Banku augstskola - uzticams un starptautiski atzīts partneris
personības izaugsmei.
Prasības pretendentiem/-ēm:
1) doktora vai maģistra grāds, vai persona ar augstāko izglītību bez
zinātniskā grāda, ar pasniedzamajam priekšmetam atbilstošu piecu gadu praktiskā
darba stāžu;
2) teicamas datorprasmes (Word, Excel, Power Point u.c.);
3) teicamas svešvalodas (īpaši angļu valodas) zināšanas, prasme pielietot
tās studiju un metodiskajā darbā.
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu dinamiskā un mūsdienīgā augstskolā
- stabilu atalgojumu
- sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, CV (europass), kurā norādīta
zinātniskā un pedagoģiskā darba pieredze, publicēto darbu saraksts pēdējo 6
gadu laikā un izglītību apliecinošus dokumentus viena mēneša laikā no
paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", sūtīt uz
e-pastu: personals@ba.lv vai pa pastu: Krišjāņa
Valdemāra ielā 161, Rīgā, ar norādi "amatu konkursam".
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu,
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī konkursa
nodrošināšanai, iesniegto personas datu apstrādes pārzinis ir Banku augstskola
Krišjāņa Valdemāra ielā 161, Rīgā, LV-1013.
OP 2018/194.AKK8
Banku augstskola izsludina konkursu uz vakanto amatu: Asociētais
profesors Ekonomikas un uzņēmējdarbības nozares Uzņēmējdarbības vadības
apakšnozarē - 1 amata vieta
Mūsu vīzija: Banku augstskola - uzticams un starptautiski atzīts partneris
personības izaugsmei.
Prasības pretendentiem/-ēm:
1) doktora grāds;
2) atbilstība 2001.gada 4.septembra Ministru
kabineta noteikumu Nr.391 "Profesora un asociētā profesora amata
pretendenta zinātniskās un pedagoģiskās kvalifikācijas novērtēšanas
kārtība" prasībām;
3) teicama datorprasme (Word, Excel, Power Point);
4) teicamas svešvalodas (īpaši angļu valodas) zināšanas, prasme pielietot
tās studiju un metodiskajā darbā.
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu dinamiskā un mūsdienīgā augstskolā
- stabilu atalgojumu
- sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, CV (europass), kurā norādīta
zinātniskā un pedagoģiskā darba pieredze, publicēto darbu saraksts pēdējo 6
gadu laikā un izglītību apliecinošus dokumentus viena mēneša laikā no
paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", sūtīt uz
e-pastu: personals@ba.lv vai pa pastu: Krišjāņa
Valdemāra ielā 161, Rīgā ar norādi "amatu konkursam".
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, pieteikuma
dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī konkursa nodrošināšanai,
iesniegto personas datu apstrādes pārzinis ir Banku augstskola Krišjāņa
Valdemāra ielā 161, Rīgā, LV-1013.
OP 2018/194.AKK9
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko
sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a
jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aktīvi piedalīties
statistikas procesu pilnveidošanā, lai modernizētu statistikas datu apkopošanas
sistēmu, kas ir saskaņota gan no statistikas sagatavošanas
metodoloģijas, gan informācijas tehnoloģiju viedokļa, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Informātikas departamenta Informātikas tehniskās
daļas galvenais datorsistēmu un datortīkla administrators (uz nenoteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas no 890 līdz 1150 euro, atbilstoši profesionālajai
pieredzei
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- motivējošu atlīdzības sistēmu atbilstoši darba rezultātiem
- izglītības iespējas profesionālai pilnveidei
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus, elastīgu darba
laiku
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- veikt Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) datortīkla pārvaldības darbus
un esošo tīkla iekārtu konfigurēšanu, kā lokālā, tā bezvadu tīklā
- uzturēt un konfigurēt IKT infrastruktūras drošības risinājumus -
ugunsmūrus, virtuālā privātā tīkla iekārtas
- analizēt informācijas un komunikācijas tehnoloģiju infrastruktūras sistēmu
un datu apstrādes sistēmu auditācijas pierakstus
- veikt datorsistēmu konfigurēšanu un administrēšanu
- veikt dokumentācijas sagatavošanu
- konsultēt CSP un reģionālo datu savākšanas un apstrādes centru
datortehnikas lietotājus; nepieciešamības gadījumā sniegt tehnisku palīdzību
attālināti vai klātbūtnē uz vietas
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā izglītība datorzinātnēs (vai līdzīgā jomā) vai vidējā
profesionālā izglītība, kas papildināta ar apmācībām informācijas un
komunikācijas tehnoloģiju (IKT) jomā
- pieredze darbā datortīkla administratora vai līdzīgā amatā ilgāk par
diviem gadiem
- zināšanas par datortīkla aizsardzības paņēmieniem un pieredze IKT
administrēšanā un konfigurēšanā
- prasme risināt sarežģītas (nestandarta) datortīkla problēmas, analizēt to
cēloņus un ieteikt atbilstošus uzlabojumus
- praktiskā pieredze LAN datortīkla, Windows
serveru un Windows darbstaciju administrēšanā,
vēlamas zināšanas Linux OS
- latviešu valodas zināšanas ne zemāk kā B līmeņa 2. pakāpe
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- ļoti labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- prasme strādāt patstāvīgi, kā arī sadarboties komandā
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, iesniegt personīgi CSP Personāla daļā
Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai e-pastu: personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas
pa tālruni 67366792.
Visa jūsu iesniegtā informācija (t.sk. personas dati) tiks izmantota tikai jūsu
kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2018/194.AKK10
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko
sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a
jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās
statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!
Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta (turpmāk -
Departaments) Valsts finanšu daļas vecākais referents (uz nenoteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas no 780 līdz 910 euro, atbilstoši profesionālajai
pieredzei
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- motivējošu atlīdzības sistēmu atbilstoši darba rezultātiem
- izglītības iespējas profesionālai pilnveidei
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus, elastīgu darba
laiku
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- vispārējās valdības sektora ceturkšņa finanšu kontu aprēķinu veikšana
atbilstoši Eiropas kontu sistēmas metodoloģijas prasībām, iegūto rezultātu
analīze
- vispārējās valdības sektora ceturkšņa finanšu kontu laikrindu uzturēšana,
pārrēķinu veikšana metodoloģisku izmaiņu gadījumā
- aprēķinos izmantoto datu avotu un metožu detalizētu aprakstu sagatavošana
un regulāra aktualizēšana
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
finansēs
- darba pieredze finanšu vai grāmatvedības jomā
- makroekonomisko procesu, īpaši valsts finanšu pārzināšana
- labas angļu valodas zināšanas
- labas analītiskās prasmes
- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas:
Excel, Word, Access)
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir
pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv
sadaļā Darba piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša
ielā 1 vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv
15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366792.
Visa jūsu iesniegtā informācija (t.sk. personas dati) tiks izmantota tikai jūsu
kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2018/194.AKK11
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko
sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a
jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās
statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!
Piedāvātais amats Uzņēmumu statistikas departamenta Tirdzniecības un
pakalpojumu statistikas daļas vecākais referents (uz nenoteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas no 890 līdz 1060 euro, atbilstoši profesionālajai
pieredzei
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- motivējošu atlīdzības sistēmu atbilstoši darba rezultātiem
- izglītības iespējas profesionālai pilnveidei
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus, elastīgu darba
laiku
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- vadīt apsekojumu par mazumtirdzniecības apgrozījumu, veikt kopsavilkuma
datu apstrādi un analīzi
- pārraudzīt tirdzniecības un pakalpojumu īstermiņa statistikas apsekojumu
metodoloģiju, aktualizēt apsekojumu ietvarus un izlases
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība statistikā,
ekonomikā (vai tai tuva profila) vai matemātikā (vai tai tuva profila)
- prasmes darbā ar datubāzēm
- labas analītiskās prasmes
- labas datora lietošanas prasmes (MS Word, MS Excel, MS Access)
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama
elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv
sadaļā Darba piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša
ielā 1 vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv
20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67332458.
Visa jūsu iesniegtā informācija (t.sk. personas dati) tiks izmantoti tikai jūsu
kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2018/194.AKK12
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu
- Darba tiesību nodaļas Konsultatīvā centra vecākais eksperts (uz noteiktu
laiku)
Valsts darba inspekcija piedāvā:
- gūt pieredzi darba tiesības un darba aizsardzību regulējošo tiesību aktu
piemērošanā, kas noderēs jebkurā darbavietā
- draudzīgu kolektīvu
- interesantu un dinamisku darbu, dodot savu ieguldījumu atbilstības
nodrošināšanā darba tiesību un darba apstākļu jomā
- plašas un profesionālas apmācību iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem
Būtiskākie amata pienākumi:
- sniegt konsultācijas un sagatavot atbildes par darba
tiesiskās attiecības un darba
- aizsardzību regulējošo normatīvo aktu piemērošanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar augstāko izglītību darba
aizsardzībā vai tiesību zinātnēs)
- vismaz viena gada praktiskā pieredze darba tiesību vai darba aizsardzības
jomā
- darba tiesiskās attiecības un darba aizsardzību regulējošo normatīvo aktu
pārzināšana un prasme tos piemērot
- latviešu valodas zināšanas augstākajā līmenī (vēlamas labas krievu valodas
zināšanas)
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel, Outlook, Internet Explore)
- spēja patstāvīgi strādāt un organizēt savu darbu
Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar MK 29.01.2013.
noteikumu Nr.66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju
amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību"
3.pielikumu - 9.mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās
pieredzes vai ar pieredzi līdz 1 gadam (1.kategorija) mēnešalga ir EUR 800
(bruto). Pēc pārbaudes laika, atkarībā no pretendenta darba rezultātu novērtējuma,
tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
(ja izglītība iegūta ārzemēs - jāiesniedz Akadēmiskās informācijas centra
izziņa) jānosūta pa pastu vai elektroniski 10 dienu laikā pēc sludinājuma
publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331.
Tālrunis uzziņām 670216713 vai 67021621; e-pasts: LM_Atlase@lm.gov.lv.
OP 2018/194.AKK13
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amata
vietu - Eiropas Sociālā fonda projekta "Darba drošības normatīvo aktu
praktiskās ieviešanas un uzraudzības pilnveidošana" (Nr. 7.3.1.0/16/I/001)
vadošais eksperts (uz noteiktu laiku, uz projekta īstenošanas laiku)
Prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
sociālajās vai vadības zinātnēs)
- vismaz 2 gadu pieredze projektu vadībā vai ieviešanā (vēlama pieredze ES
struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansētos projektos)
- vēlama pieredze pētījumu veikšanā un/vai pētnieciskajā darbībā
- vēlama pieredze iepirkumu dokumentācijas sagatavošanā, iepirkumu
izsludināšanā, līgumu slēgšanā, normatīvo aktu pārzināšanā un piemērošanā
- vēlama Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu
pārzināšana savas kompetences ietvaros, ieskaitot Eiropas Savienības
struktūrfondu jomā
- pieredze darbā ar dokumentiem un to noformēšanu
- attīstīta loģiskā domāšana, spēja plānot un organizēt savu darbu
- prasme strādāt ar datoru labā lietotāja līmenī
- vēlamas labas krievu un angļu valodas zināšanas
- pieredze darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie darba pienākumi:
- izstrādāt ar ESF projekta atbalstāmo darbību īstenošanu saistītos iekšējos
normatīvos aktus, nodrošināt atbilstošo dokumentu uzturēšanu un pārraudzīt
tajos iekļauto prasību izpildi
- kontrolēt atbalstāmo darbību ietvaros noslēgto līgumu izpildi ar iepirkuma
rezultātā izvēlētiem pakalpojumu sniedzējiem
- piedalīties projekta aktivitāšu īstenošanai nepieciešamo iepirkumu
organizēšanā, t.sk., gatavot iepirkumu tehniskās specifikācijas u.c.
informāciju amata kompetences ietvaros
- izvērtēt atbalstāmo darbību ietvaros sagatavotos nodevumus,
nepieciešamības gadījumā, atgriezt nodevumu izpildītājam precizējumu un
uzlabojumu veikšanai, sniedzot pamatotus un argumentus komentārus
- nepieciešamības gadījumā piedalīties sanāksmēs, semināros un citos
informatīvos pasākumos projekta ietvaros
Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar MK 29.01.2013 noteikumu
Nr.66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un
darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3.pielikumu -
10.mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai
pieredzi līdz 1 gadam (1.kategorija) mēnešalga ir EUR 940 (bruto). Pēc
pārbaudes laika atkarībā no pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek
saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga
2.kategorijai - līdz EUR 1050 (bruto) un 3. kategorijai - līdz 1150 EUR
(bruto).
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam - Rīgā, Skolas ielā 28 vai elektroniski uz
e-pastu: LM_Atlase@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 26451754, 67021621.
OP 2018/194.AKK14
Valsts augu aizsardzības dienests (reģ.Nr.90000042982) izsludina konkursu
uz vakanto darbinieka amatu (viena vakance uz noteiktu laiku) - Agroķīmijas
departamenta Agroķīmijas laboratorijas eksperts (ķīmiķis analītiķis)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība ķīmijā, bioloģijā, dabas zinībās vai ar lauksaimniecību
saistītā jomā (priekšroka pretendentiem ar specializāciju ķīmijā)
- prasme veikt paraugu testēšanu
- prasme strādāt ar laboratorijas iekārtām un reaģentiem (skābju un
buferšķīdumu pagatavošana kvantitatīvi)
- prasme strādāt ar datoru (Microsoft Office)
- precizitāte un atbildības sajūta
- komunikācijas prasmes
- spēja strādāt komandā, ētiskums
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie darba uzdevumi:
- analizējamo produktu sagatavošana
- specializēto iekārtu darbināšana un uzraudzīšana
- dokumentu sagatavošana
- ķīmisko trauku, iekārtu un palīginstrumentu mazgāšana un žāvēšana
- augsnes un mēslošanas līdzekļu ķīmisko analīžu veikšana
- dažādu tehnisku darbu veikšana
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta
Personāla daļā Rīgā, Lielvārdes ielā 36, vai uz e-pastu: personals@vaad.gov.lv
20 kalendāra dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī", tālr. 67027219.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/194.AKR1
Datu valsts inspekcija paziņo, ka Eiropas Savienības un
starptautiskās sadarbības nodaļas juriskonsulta amata konkurss noslēgts bez
rezultāta.
OP 2018/194.AKR2
Juridiskās palīdzības administrācija informē, ka 2018.gada
5.septembra oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2018/176.AKK6
izsludinātais konkurss uz Piedziņas nodaļas juriskonsulta amatu beidzies bez
rezultāta.
OP 2018/194.AKR3
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.
gada 21.septembrī Nodokļu kontroles pārvaldes Algas nodokļu audita daļas Trešās
nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatā ir iecelts ALEKSANDRS NAGAICEVS.
OP 2018/194.AKR4
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.
gada 21.septembrī Nodokļu kontroles pārvaldes Pievienotās vērtības nodokļa
trešās audita daļas Pirmās nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatā ir iecelts
AINĀRS MIRKŠS.
OP 2018/194.AKR5
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018. gada 25.septembrī Nodokļu pārvaldes Juridisko personu
deklarācijas uzskaites daļas Trešās nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā
ir iecelta ARINA TITOVA.
OP 2018/194.AKR6
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018. gada 25.septembrī Muitas pārvaldes Maksājumu daļas Maksājumu
kontroles nodaļas vecākās muitas ekspertes amatā ir iecelta OKSANA VASJUTENKO.
OP 2018/194.AKR7
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018. gada 25.septembrī Nodokļu pārvaldes Maksājumu uzskaites daļas
Otrās nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā ir iecelta KRISTĪNE HENINGA.
OP 2018/194.AKR8
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu
pārvaldes Pievienotās vērtības nodokļa daļas Pirmās metodikas nodaļas galvenā
nodokļu inspektora ierēdņa amatu ir beidzies bez rezultāta.
OP 2018/194.AKR9
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Juridiskās
un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesību aktu daļas galvenā jurista
ierēdņa amatu ir beidzies bez rezultāta.
OP 2018/194.AKR10
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu
pārvaldes Fizisko personu deklarāciju uzskaites daļas Ceturtās nodaļas galvenā nodokļu
inspektora ierēdņa amatu ir beidzies bez rezultāta.