Laidiens: 02.10.2018., Nr. 194

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/194.AKK1

Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr.90002069765, www.jpa.gov.lv) izsludina konkursu uz Piedziņas nodaļas juriskonsulta/-es (divas vakances) ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku (amata saime 21, līmenis IIIB)

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt cietušajiem izmaksātās valsts kompensācijas piedziņu un ar valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības nodrošināšanu saistīto izdevumu piedziņu: izvērtēt administratīvo lietu materiālus, sagatavot administratīvo aktu u.c. piedziņas dokumentu projektus

- sniegt konsultācijas par piedziņas kārtību, sadarboties ar kriminālprocesa virzītajiem un zvērinātiem tiesu izpildītājiem

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- padziļinātas zināšanas kriminālprocesa un administratīvā procesa tiesībās

- darba pieredze valsts pārvaldē, tiesu varas un tiesu varai piederīgajās institūcijās

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē

- kompetences: analītiskā domāšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, ētiskums

- teicamas latviešu valodas un divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda (vēlams, angļu valodas), zināšanas

- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)

Tevi sagaida:

- intensīvs un atbildīgs darbs komandā

- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas

- atalgojums pēc pārbaudes laika atbilstoši noteiktajai kategorijai paredzētajam apmēram - no EUR 840 līdz 1060

- veselības apdrošināšana pēc pārbaudes laika novērtēšanas

- darbavieta Rīgas centrā

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Vakance - Piedziņas nodaļas juriskonsulta/-es amats" un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Pils laukumā 4, Rīgā, LV-1050, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu Juridiskās palīdzības administrācija informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu apstrādes pārzinis ir Juridiskās palīdzības administrācija, adrese: Pils laukums 4, Rīga, LV-1050, kontakttālrunis 67515302.


OP 2018/194.AKK2

Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr. 90002069765, www.jpa.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās nodaļas juriskonsulta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku (amata saime 21, līmenis IIIB)

Galvenie amata pienākumi:

- izvērtēt valsts kompensācijas pieprasījumus, sagatavot administratīvo aktu projektus

- veikt paziņojumu par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības sniegšanu kriminālprocesā atbilstības pārbaudi

- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu, privāttiesisko un publisko tiesību līgumu projektus, veikt to iepriekšējo papildpārbaudi

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- padziļinātas zināšanas kriminālprocesa un administratīvā procesa tiesībās

- darba pieredze valsts un pašvaldību iestādēs, tiesu varas un tiesu varai piederīgajās institūcijās

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē un pārstāvībā tiesā

- kompetences: analītiskā domāšana, orientācija uz klientu, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, ētiskums

- teicamas latviešu valodas un divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda (vēlams, angļu valodas), zināšanas

- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)

Tevi sagaida:

- intensīvs un atbildīgs darbs komandā

- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas

- atalgojums pēc pārbaudes laika atbilstoši noteiktajai kategorijai paredzētajam apmēram - no EUR 840 līdz 1060

- veselības apdrošināšana pēc pārbaudes laika novērtēšanas

- darbavieta Rīgas centrā

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Vakance - Juridiskās nodaļas juriskonsulta amats" un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Pils laukumā 4, Rīgā, LV-1050, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu Juridiskās palīdzības administrācija informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu apstrādes pārzinis ir Juridiskās palīdzības administrācija, adrese: Pils laukums 4, Rīga, LV-1050, kontakttālrunis 67515302.


OP 2018/194.AKK3

Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr. 90002069765, www.jpa.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās palīdzības nodrošinājuma nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa amatu uz noteiktu laiku (amata saime 21, līmenis IIIB)

Galvenie amata pienākumi:

- izvērtēt personu iesniegumus valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības pieprasījumam, sagatavot administratīvo aktu projektus, sniegt konsultācijas par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības saņemšanas kārtību, t.sk. pārrobežu strīdos

- izvērtēt personu iesniegumus par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības līguma slēgšanu, sagatavot juridiskās palīdzības līgumu projektus, veikt juridiskās palīdzības sniedzēju paziņojumu atbilstības pārbaudi

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- padziļinātas zināšanas civilprocesa un administratīvā procesa tiesībās

- darba pieredze valsts pārvaldē, tiesu varas un tiesu varai piederīgajās institūcijās

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē un pārstāvībā tiesā

- vēlama pieredze darbā ar sociālās palīdzības vai sociālo pakalpojumu saņēmējiem

- kompetences: analītiskā domāšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, komunikācija, ētiskums

- teicamas latviešu valodas un divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda (vēlams, angļu valodas), zināšanas

- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)

Tevi sagaida:

- intensīvs un atbildīgs darbs komandā

- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas

- atalgojums pēc pārbaudes laika atbilstoši noteiktajai kategorijai paredzētajam apmēram - no EUR 840 līdz 1060

- veselības apdrošināšana pēc pārbaudes laika novērtēšanas

- darbavieta Rīgas centrā

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Vakance - Juridiskās palīdzības nodrošinājuma nodaļas juriskonsulta amats" un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Pils laukumā 4, Rīgā, LV-1050, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu Juridiskās palīdzības administrācija informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu apstrādes pārzinis ir Juridiskās palīdzības administrācija, adrese: Pils laukums 4, Rīga, LV-1050, kontakttālrunis 67515302.


OP 2018/194.AKK4

Lauku atbalsta dienests (reģ.Nr.90000794228; www.lad.gov.lv)

Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus būtiska loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei, objektivitātei un klientu orientētai pieejai. Profesionālās darbības standartu nodrošināšanai un inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām atbildīgu, precīzu un atsaucīgu kolēģi!

AUDITA DEPARTAMENTA UZRAUDZĪBAS DAĻAS AUDITORU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)

Pievienojies Uzraudzības daļas komandai un tu iegūsi:

- iespēju iepazīt valsts pārvaldes darba vidi

- attīstīsi savas komunikatīvās un sadarbības prasmes

- iespēju papildināt savas zināšanas un pilnveidot profesionālās iemaņas

- draudzīgus kolēģus un kopīgus pasākumus

- bruto mēnešalgu no 894 līdz 1174 euro un motivējošus labumus

Tavi pienākumi:

- saskaņā ar plānu veikt informācijas tehnoloģiju vadības iekšējos auditus (saskaņā ar Eiropas Komisijas regulu prasībām, ISO 27001 standartu)

- piedalīties kvalitātes sistēmas iekšējā novērtējuma veikšanā

- sagatavot audita ziņojumus, sniegt vērtējumu par iekšējās kontroles sistēmas pietiekamību un efektivitāti un sniegt priekšlikumus sistēmas pilnveidošanai

- atbilstoši savai kompetencei sniegt konsultācijas Dienesta darbiniekiem

Prasības no tevis:

- pabeigta augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju, sociālo zinātņu vai inženierzinātņu jomā

- vēlama pieredze IT auditu veikšanā

- analītiskas prasmes un interese par IT sistēmām

- ļoti labas datora lietošanas prasmes

Ja vēlies pieteikties šim atlases konkursam, lūdzu aizpildi Lauku atbalsta dienesta mājas lapā sadaļā "Par mums/darba piedāvājumi" atrodamo Pieteikuma anketu un nosūti to uz e-pastu: darbs@lad.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas LR oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" vai sūti pa pastu/iesniedz personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981.

Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.

Informējam - jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti šī konkursa norisei (datu pārzinis - Lauku atbalsta dienests). Vairāk informācijas par Dienesta veikto personas datu apstrādi Jūs varat iegūt iepazīstoties ar Lauku atbalsta dienesta privātuma politiku - http://www.lad.gov.lv/lv/par-mums/vispariga-informacija/privatuma-politika/

Lai nodrošinātu fizisko personu datu aizsardzību regulējošo normatīvo aktu prasības, lūgums, pieteikuma dokumentus sagatavot pēc Lauku atbalsta dienesta mājaslapā pieejamās Pieteikuma anketas. Savukārt tajos gadījumos, ja atlases konkursam tiks iesūtīti prasībām neatbilstoši pieteikuma dokumenti, tie tiks neatgriezeniski dzēsti.

Ar pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.


OP 2018/194.AKK5

Nacionālais veselības dienests (reģ.Nr.90009649337; www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz vecākā/-ās eksperta/-es amatu ambulatoro pakalpojumu nodaļā (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- plānot ambulatoro veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšanai nepieciešamo valsts budžeta līdzekļu apjomu un uzraudzīt līdzekļu izlietojumu

- analizēt ambulatorās veselības aprūpes statistisko un ekonomisko rādītāju attīstības tendences

- izstrādāt priekšlikumus ambulatoro veselības aprūpes pakalpojumu pieejamības uzlabošanai, piedalīties normatīvo aktu izstrādē

- sagatavot atbildes uz juridisko un fizisko personu iesniegumiem

- piedalīties darba grupās, apspriedēs par veselības aprūpes pakalpojumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai sabiedrības veselībā

- ļoti labas MS Excel prasmes

- pieredze darbā ar datubāzēm, finanšu un ekonomisko aprēķinu veikšanu tiks uzskatīta par priekšrocību

- praktiskā pieredze datu apstrādē tiks uzskatīta par priekšrocību

- valsts valodas prasmes augstākajā līmeni

- angļu valodas zināšanas (lasīt, rakstīt, runāt) un krievu valodas zināšanas - sarunvaloda

- labas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu pieredzējušu kolēģu komandā

- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām

- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus

- mēnešalgu no 940 EUR līdz 1200 EUR pirms nodokļu nomaksas

Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi "Vecākais eksperts Ambulatoro pakalpojumu nodaļā" aicinām sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pastu: vakances@vmnvd.gov.lv vai nosūtīt pa pastu: Cēsu ielā 31 k-3, Rīgā, LV-1012, līdz 2018.gada 14.oktobrim. Papildu informācija pa tālr. 67043742.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2018/194.AKK6

Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970) aicina pieteikties uz Ventspils pilsētas domes Ekonomikas nodaļas vadītāja amatu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības:

- maģistra grāds (priekšrocība pretendentiem ar izglītību ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas ekonomikas zināšanas)

- darba pieredze vadošā amatā (priekšrocība pretendentiem ar pieredzi valsts vai pašvaldību institūcijās)

- izpratne par pētījumu metodēm un organizēšanu

- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos noteiktajā līmenī (svešvalodu zināšanas pretendentiem tiks uzskatītas par priekšrocību)

- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t.sk. prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī)

- prasme izmantot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus

- spēja noteikt skaidrus īstermiņa un ilgtermiņa darbības mērķus

- spēja analizēt valsts, reģiona un pilsētas tautsaimniecības attīstības tendences (piemīt ilgtermiņa redzējums)

- augsta saskarsmes kultūra, labas sadarbības, vadības un organizatoriskās prasmes

- izcila analītiskā un sistēmiskā domāšana, spēja argumentēt savu viedokli un precizitāte

- labas publiskās uzstāšanās prasmes

- iniciatīva, neatlaidība, patstāvība, spēja attīstīt un ieviest jaunas pieejas

- matemātiskā un loģiskā domāšana, spēja ātri reaģēt

spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu

Mēs piedāvājam:

- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus

- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas

- konkurētspējīgu atlīdzību

- sociālās garantijas

Dzīves un darba aprakstu (CV), iekļaujot īsu darba pienākumu aprakstu darbā sociālekonomisko procesu analīzes veikšanā, un motivācijas vēstuli līdz 2018.gada 15.oktobrim ieskaitot iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā, nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi 44.kabinetā, Ventspils pilsētas domē Jūras ielā 36, Ventspilī, LV-3601, darba dienās no plkst. 8.00 līdz plkst. 17.00, izņemot pirmdienās no plkst.8.00 līdz plkst.18.00 un piektdienās no plkst.8.00 līdz plkst.16.00 ievērojot pusdienas pārtraukumu no plkst.12.00 līdz plkst.13.00, vai nosūtot elektroniski: personals@ventspils.lv. Uzziņas pa tālr. 636 01112; 636 01143.


OP 2018/194.AKK7

Banku augstskola izsludina konkursu uz vakanto amatu: lektors Ekonomikas un uzņēmējdarbības nozares Uzņēmējdarbības vadības apakšnozarē ar specializāciju e-komercijā - 1 amata vieta

Mūsu vīzija: Banku augstskola - uzticams un starptautiski atzīts partneris personības izaugsmei.

Prasības pretendentiem/-ēm:

1) doktora vai maģistra grāds, vai persona ar augstāko izglītību bez zinātniskā grāda, ar pasniedzamajam priekšmetam atbilstošu piecu gadu praktiskā darba stāžu;

2) teicamas datorprasmes (Word, Excel, Power Point u.c.);

3) teicamas svešvalodas (īpaši angļu valodas) zināšanas, prasme pielietot tās studiju un metodiskajā darbā.

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu dinamiskā un mūsdienīgā augstskolā

- stabilu atalgojumu

- sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, CV (europass), kurā norādīta zinātniskā un pedagoģiskā darba pieredze, publicēto darbu saraksts pēdējo 6 gadu laikā un izglītību apliecinošus dokumentus viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", sūtīt uz e-pastu: personals@ba.lv vai pa pastu: Krišjāņa Valdemāra ielā 161, Rīgā, ar norādi "amatu konkursam".

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī konkursa nodrošināšanai, iesniegto personas datu apstrādes pārzinis ir Banku augstskola Krišjāņa Valdemāra ielā 161, Rīgā, LV-1013.


OP 2018/194.AKK8

Banku augstskola izsludina konkursu uz vakanto amatu: Asociētais profesors Ekonomikas un uzņēmējdarbības nozares Uzņēmējdarbības vadības apakšnozarē - 1 amata vieta

Mūsu vīzija: Banku augstskola - uzticams un starptautiski atzīts partneris personības izaugsmei.

Prasības pretendentiem/-ēm:

1) doktora grāds;

2) atbilstība 2001.gada 4.septembra Ministru kabineta noteikumu Nr.391 "Profesora un asociētā profesora amata pretendenta zinātniskās un pedagoģiskās kvalifikācijas novērtēšanas kārtība" prasībām;

3) teicama datorprasme (Word, Excel, Power Point);

4) teicamas svešvalodas (īpaši angļu valodas) zināšanas, prasme pielietot tās studiju un metodiskajā darbā.

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu dinamiskā un mūsdienīgā augstskolā

- stabilu atalgojumu

- sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, CV (europass), kurā norādīta zinātniskā un pedagoģiskā darba pieredze, publicēto darbu saraksts pēdējo 6 gadu laikā un izglītību apliecinošus dokumentus viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", sūtīt uz e-pastu: personals@ba.lv vai pa pastu: Krišjāņa Valdemāra ielā 161, Rīgā ar norādi "amatu konkursam".

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī konkursa nodrošināšanai, iesniegto personas datu apstrādes pārzinis ir Banku augstskola Krišjāņa Valdemāra ielā 161, Rīgā, LV-1013.


OP 2018/194.AKK9

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aktīvi piedalīties statistikas procesu pilnveidošanā, lai modernizētu statistikas datu apkopošanas sistēmu, kas ir saskaņota gan no statistikas sagatavošanas metodoloģijas, gan informācijas tehnoloģiju viedokļa, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Informātikas departamenta Informātikas tehniskās daļas galvenais datorsistēmu un datortīkla administrators (uz nenoteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas no 890 līdz 1150 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- motivējošu atlīdzības sistēmu atbilstoši darba rezultātiem

- izglītības iespējas profesionālai pilnveidei

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus, elastīgu darba laiku

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- veikt Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) datortīkla pārvaldības darbus un esošo tīkla iekārtu konfigurēšanu, kā lokālā, tā bezvadu tīklā

- uzturēt un konfigurēt IKT infrastruktūras drošības risinājumus - ugunsmūrus, virtuālā privātā tīkla iekārtas

- analizēt informācijas un komunikācijas tehnoloģiju infrastruktūras sistēmu un datu apstrādes sistēmu auditācijas pierakstus

- veikt datorsistēmu konfigurēšanu un administrēšanu

- veikt dokumentācijas sagatavošanu

- konsultēt CSP un reģionālo datu savākšanas un apstrādes centru datortehnikas lietotājus; nepieciešamības gadījumā sniegt tehnisku palīdzību attālināti vai klātbūtnē uz vietas

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā izglītība datorzinātnēs (vai līdzīgā jomā) vai vidējā profesionālā izglītība, kas papildināta ar apmācībām informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (IKT) jomā

- pieredze darbā datortīkla administratora vai līdzīgā amatā ilgāk par diviem gadiem

- zināšanas par datortīkla aizsardzības paņēmieniem un pieredze IKT administrēšanā un konfigurēšanā

- prasme risināt sarežģītas (nestandarta) datortīkla problēmas, analizēt to cēloņus un ieteikt atbilstošus uzlabojumus

- praktiskā pieredze LAN datortīkla, Windows serveru un Windows darbstaciju administrēšanā, vēlamas zināšanas Linux OS

- latviešu valodas zināšanas ne zemāk kā B līmeņa 2. pakāpe

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- ļoti labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- prasme strādāt patstāvīgi, kā arī sadarboties komandā

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai e-pastu: personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366792.

Visa jūsu iesniegtā informācija (t.sk. personas dati) tiks izmantota tikai jūsu kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/194.AKK10

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta (turpmāk - Departaments) Valsts finanšu daļas vecākais referents (uz nenoteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas no 780 līdz 910 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- motivējošu atlīdzības sistēmu atbilstoši darba rezultātiem

- izglītības iespējas profesionālai pilnveidei

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus, elastīgu darba laiku

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- vispārējās valdības sektora ceturkšņa finanšu kontu aprēķinu veikšana atbilstoši Eiropas kontu sistēmas metodoloģijas prasībām, iegūto rezultātu analīze

- vispārējās valdības sektora ceturkšņa finanšu kontu laikrindu uzturēšana, pārrēķinu veikšana metodoloģisku izmaiņu gadījumā

- aprēķinos izmantoto datu avotu un metožu detalizētu aprakstu sagatavošana un regulāra aktualizēšana

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs

- darba pieredze finanšu vai grāmatvedības jomā

- makroekonomisko procesu, īpaši valsts finanšu pārzināšana

- labas angļu valodas zināšanas

- labas analītiskās prasmes

- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Excel, Word, Access)

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv 15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366792.

Visa jūsu iesniegtā informācija (t.sk. personas dati) tiks izmantota tikai jūsu kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/194.AKK11

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats Uzņēmumu statistikas departamenta Tirdzniecības un pakalpojumu statistikas daļas vecākais referents (uz nenoteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas no 890 līdz 1060 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- motivējošu atlīdzības sistēmu atbilstoši darba rezultātiem

- izglītības iespējas profesionālai pilnveidei

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus, elastīgu darba laiku

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- vadīt apsekojumu par mazumtirdzniecības apgrozījumu, veikt kopsavilkuma datu apstrādi un analīzi

- pārraudzīt tirdzniecības un pakalpojumu īstermiņa statistikas apsekojumu metodoloģiju, aktualizēt apsekojumu ietvarus un izlases

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība statistikā, ekonomikā (vai tai tuva profila) vai matemātikā (vai tai tuva profila)

- prasmes darbā ar datubāzēm

- labas analītiskās prasmes

- labas datora lietošanas prasmes (MS Word, MS Excel, MS Access)

- labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67332458.

Visa jūsu iesniegtā informācija (t.sk. personas dati) tiks izmantoti tikai jūsu kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/194.AKK12

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Darba tiesību nodaļas Konsultatīvā centra vecākais eksperts (uz noteiktu laiku)

Valsts darba inspekcija piedāvā:

- gūt pieredzi darba tiesības un darba aizsardzību regulējošo tiesību aktu piemērošanā, kas noderēs jebkurā darbavietā

- draudzīgu kolektīvu

- interesantu un dinamisku darbu, dodot savu ieguldījumu atbilstības nodrošināšanā darba tiesību un darba apstākļu jomā

- plašas un profesionālas apmācību iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem

Būtiskākie amata pienākumi:

- sniegt konsultācijas un sagatavot atbildes par darba tiesiskās attiecības un darba

- aizsardzību regulējošo normatīvo aktu piemērošanu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar augstāko izglītību darba aizsardzībā vai tiesību zinātnēs)

- vismaz viena gada praktiskā pieredze darba tiesību vai darba aizsardzības jomā

- darba tiesiskās attiecības un darba aizsardzību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme tos piemērot

- latviešu valodas zināšanas augstākajā līmenī (vēlamas labas krievu valodas zināšanas)

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel, Outlook, Internet Explore)

- spēja patstāvīgi strādāt un organizēt savu darbu

Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar MK 29.01.2013. noteikumu Nr.66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3.pielikumu - 9.mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai ar pieredzi līdz 1 gadam (1.kategorija) mēnešalga ir EUR 800 (bruto). Pēc pārbaudes laika, atkarībā no pretendenta darba rezultātu novērtējuma, tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām (ja izglītība iegūta ārzemēs - jāiesniedz Akadēmiskās informācijas centra izziņa) jānosūta pa pastu vai elektroniski 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis uzziņām 670216713 vai 67021621; e-pasts: LM_Atlase@lm.gov.lv.


OP 2018/194.AKK13

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amata vietu - Eiropas Sociālā fonda projekta "Darba drošības normatīvo aktu praktiskās ieviešanas un uzraudzības pilnveidošana" (Nr. 7.3.1.0/16/I/001) vadošais eksperts (uz noteiktu laiku, uz projekta īstenošanas laiku)

Prasības:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams sociālajās vai vadības zinātnēs)

- vismaz 2 gadu pieredze projektu vadībā vai ieviešanā (vēlama pieredze ES struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansētos projektos)

- vēlama pieredze pētījumu veikšanā un/vai pētnieciskajā darbībā

- vēlama pieredze iepirkumu dokumentācijas sagatavošanā, iepirkumu izsludināšanā, līgumu slēgšanā, normatīvo aktu pārzināšanā un piemērošanā

- vēlama Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana savas kompetences ietvaros, ieskaitot Eiropas Savienības struktūrfondu jomā

- pieredze darbā ar dokumentiem un to noformēšanu

- attīstīta loģiskā domāšana, spēja plānot un organizēt savu darbu

- prasme strādāt ar datoru labā lietotāja līmenī

- vēlamas labas krievu un angļu valodas zināšanas

- pieredze darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

Galvenie darba pienākumi:

- izstrādāt ar ESF projekta atbalstāmo darbību īstenošanu saistītos iekšējos normatīvos aktus, nodrošināt atbilstošo dokumentu uzturēšanu un pārraudzīt tajos iekļauto prasību izpildi

- kontrolēt atbalstāmo darbību ietvaros noslēgto līgumu izpildi ar iepirkuma rezultātā izvēlētiem pakalpojumu sniedzējiem

- piedalīties projekta aktivitāšu īstenošanai nepieciešamo iepirkumu organizēšanā, t.sk., gatavot iepirkumu tehniskās specifikācijas u.c. informāciju amata kompetences ietvaros

- izvērtēt atbalstāmo darbību ietvaros sagatavotos nodevumus, nepieciešamības gadījumā, atgriezt nodevumu izpildītājam precizējumu un uzlabojumu veikšanai, sniedzot pamatotus un argumentus komentārus

- nepieciešamības gadījumā piedalīties sanāksmēs, semināros un citos informatīvos pasākumos projekta ietvaros

Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar MK 29.01.2013 noteikumu Nr.66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3.pielikumu - 10.mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam (1.kategorija) mēnešalga ir EUR 940 (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā no pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga 2.kategorijai - līdz EUR 1050 (bruto) un 3. kategorijai - līdz 1150 EUR (bruto).

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam - Rīgā, Skolas ielā 28 vai elektroniski uz e-pastu: LM_Atlase@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 26451754, 67021621.


OP 2018/194.AKK14

Valsts augu aizsardzības dienests (reģ.Nr.90000042982) izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu (viena vakance uz noteiktu laiku) - Agroķīmijas departamenta Agroķīmijas laboratorijas eksperts (ķīmiķis analītiķis)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība ķīmijā, bioloģijā, dabas zinībās vai ar lauksaimniecību saistītā jomā (priekšroka pretendentiem ar specializāciju ķīmijā)

- prasme veikt paraugu testēšanu

- prasme strādāt ar laboratorijas iekārtām un reaģentiem (skābju un buferšķīdumu pagatavošana kvantitatīvi)

- prasme strādāt ar datoru (Microsoft Office)

- precizitāte un atbildības sajūta

- komunikācijas prasmes

- spēja strādāt komandā, ētiskums

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie darba uzdevumi:

- analizējamo produktu sagatavošana

- specializēto iekārtu darbināšana un uzraudzīšana

- dokumentu sagatavošana

- ķīmisko trauku, iekārtu un palīginstrumentu mazgāšana un žāvēšana

- augsnes un mēslošanas līdzekļu ķīmisko analīžu veikšana

- dažādu tehnisku darbu veikšana

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta Personāla daļā Rīgā, Lielvārdes ielā 36, vai uz e-pastu: personals@vaad.gov.lv 20 kalendāra dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", tālr. 67027219.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/194.AKR1

Datu valsts inspekcija paziņo, ka Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības nodaļas juriskonsulta amata konkurss noslēgts bez rezultāta.


OP 2018/194.AKR2

Juridiskās palīdzības administrācija informē, ka 2018.gada 5.septembra oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2018/176.AKK6 izsludinātais konkurss uz Piedziņas nodaļas juriskonsulta amatu beidzies bez rezultāta.


OP 2018/194.AKR3

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018. gada 21.septembrī Nodokļu kontroles pārvaldes Algas nodokļu audita daļas Trešās nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatā ir iecelts ALEKSANDRS NAGAICEVS.


OP 2018/194.AKR4

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018. gada 21.septembrī Nodokļu kontroles pārvaldes Pievienotās vērtības nodokļa trešās audita daļas Pirmās nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatā ir iecelts AINĀRS MIRKŠS.


OP 2018/194.AKR5

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018. gada 25.septembrī Nodokļu pārvaldes Juridisko personu deklarācijas uzskaites daļas Trešās nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā ir iecelta ARINA TITOVA.


OP 2018/194.AKR6

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018. gada 25.septembrī Muitas pārvaldes Maksājumu daļas Maksājumu kontroles nodaļas vecākās muitas ekspertes amatā ir iecelta OKSANA VASJUTENKO.


OP 2018/194.AKR7

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018. gada 25.septembrī Nodokļu pārvaldes Maksājumu uzskaites daļas Otrās nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā ir iecelta KRISTĪNE HENINGA.


OP 2018/194.AKR8

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu pārvaldes Pievienotās vērtības nodokļa daļas Pirmās metodikas nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2018/194.AKR9

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesību aktu daļas galvenā jurista ierēdņa amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2018/194.AKR10

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu pārvaldes Fizisko personu deklarāciju uzskaites daļas Ceturtās nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu ir beidzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)