Laidiens: 01.10.2018., Nr. 193
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/193.AKK1
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Nodokļu pārvaldes Fizisko personu nodokļu daļas Pirmās metodikas
nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu
laiku un vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un
atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts
iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar
informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju
uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo
trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības
uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama
ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- konsultēt nodokļu piemērošanas jautājumos
- sagatavot uzziņas nodokļu maksātājiem par tiesībām konkrētajā tiesiskajā
situācijā
- sagatavot informatīvo materiālus par nodokļu piemērošanu, vadīt seminārus,
izstrādāt prezentāciju un mācību materiālus
- sagatavot preses relīzes, publikācijas presei un atbildes plašsaziņas
līdzekļu uzdotajiem jautājumiem, sniegt intervijas plašsaziņas līdzekļos
atbilstoši vadības norādījumiem
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi nodokļu administrēšanā
- pamatzināšanām angļu valodā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 35.saime "Politikas ieviešana", III
līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā
no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi:
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
NP_FPND_1MN_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta
1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām
darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978,
tālr.67122627;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/193.AKK2
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Informātikas pārvaldes Infrastruktūras daļas Infrastruktūras
uzturēšanas nodaļas informācijas sistēmu administratora/-es darbinieka amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmuma dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības
jomā.
Ja tev ir:
- zināšanas serveru virtualizācijas platformu administrēšanā
- zināšanas par datortīkla darbību nodrošinošām tehnoloģijām
- mērķtiecība un labas komunikācijas spējas, prasme organizēt uzdevumu
izpildi
- darba pieredze komutatoru, ugunsmūru un maršrutētāju pārvaldībā un
ekspluatācijā
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas
prasme C līmeņa 2. pakāpē)
- vidējā vai profesionālā vidējā izglītība
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija un uz tevi nav attiecināmi likuma "Par valsts
noslēpumu" 9.panta trešajā daļā noteiktie
ierobežojumi
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā vidē
un:
- nodrošināt VID informācijas sistēmu (turpmāk - IS) un IS tehnisko
infrastruktūru darbību
- nodrošināt virtualizācijas platformu, serveru un disku masīvu
administrēšanu, IP telefonu, videokonferenču un videonovērošanas
infrastruktūras tehnisko infrastruktūru darbību
- nodrošināt lokālo datortīklu infrastruktūru darbību
- nodrošināt VID datu centra iekārtu pārvaldību
- veikt IS uzturēšanu un nodrošinot to pieejamību
- piedalīties uzturēto IS izmaiņu pārvaldībā
- uzturēt VID korporatīvā datortīkla un kopīgās tālruņu un datortīklu
infrastruktūras darbību
Priekšrocības pretendentiem ar:
- zināšanām disku masīvu uzturēšanā un SAN tīklu administrēšanā
- zināšanām par Cisco balss sakaru iekārtu un Cisco datortīkla tīkla tehnoloģijām
- prasmēm Linux un/vai Unix
tipa serveru administrēšanā, informācijas sistēmu elementu un infrastruktūras
pārvaldībā un ekspluatācijā
- zināšanām par videonovērošanas risinājumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam ir noteikta: 19.5.apakšsaime "Sistēmu administrēšana
un uzturēšana", IV A līmenis un 12.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no
1002 līdz 1518 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10
dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP_ID_IUN_ISA_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents
apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto
personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.67122651;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/193.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Akcīzes preču aprites daļas Pārvietošanas kontroles nodaļas
galvenā/-ās nodokļa inspektora/-es ierēdņa amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Akcīzes preču aprites daļas kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana akcīzes preču aprites
jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas
prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar
pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās, tiesībās, matemātika vai informācijas tehnoloģijās
- pieredze ar IS un liela apjoma datu bāzēm
- zināšanas informācijas tehnoloģiju jomā
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- kontrolēt akcīzes preču elektronisko administratīvo dokumentus
- konsultēt nodokļu maksātājus par Akcīzes preču pārvietošanas un kontroles
sistēmas lietošanu un akcīzes preču pārvietošanu
- kontrolēt vienkāršoto akcīzes preču pavaddokumentus un vīna
pavaddokumentus
- sniegt priekšlikumus IS pilnveidošanai un aktualizēšanai saskaņā ar
izmaiņām normatīvajos aktos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3.apakšsaime "Privātpersonu
kontrole", IIIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz
973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz APAD_PKN_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta
pirmās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto
personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.67122627;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/193.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Iekšējā audita daļas galvenā/-ās iekšējā
auditora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Iekšējā audita daļas kompetencē ir atbalsta funkcija Valsts ieņēmumu
dienesta (turpmāk - VID) vadībai, lai sniegtu neatkarīgu un objektīvu VID
iekšējās kontroles sistēmas novērtējumu un konsultācijas attiecībā uz VID
iekšējās kontroles sistēmas izveidošanu, uzraudzību un uzlabošanu.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas
prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar
pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas
tehnoloģijās
- vismaz divu gadu pieredze informācijas sistēmu vai tehnoloģiju procesu
analīzē un zināšanas informāciju tehnoloģiju jomā
- zināšanas par iekšējās kontroles sistēmu un izpratne par tās darbību
- labas angļu valodas zināšanas
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
- spēja veikt analītisku darbu un strādāt patstāvīgi
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel,
PowerPoint
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt iekšējos auditus informācijas sistēmu jomā un sagatavot audita
ziņojumus
- sniegt vērtējumu par informācijas sistēmu iekšējās kontroles efektivitāti
- veikt audita ieteikumu uzraudzību un sagatavot atskaites par to ieviešanas
gaitu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 15. saime "Iekšējais audits", III līmenis
un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss_uz_IAD_GIA_IT_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta
pirmās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto
personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.67122627;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/193.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Iekšējā audita daļas galvenā/-ās iekšējā
auditora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Iekšējā audita daļas kompetencē ir atbalsta funkcija Valsts ieņēmumu
dienesta (turpmāk - VID) vadībai, lai sniegtu neatkarīgu un objektīvu VID
iekšējās kontroles sistēmas novērtējumu un konsultācijas attiecībā uz VID
iekšējās kontroles sistēmas izveidošanu, uzraudzību un uzlabošanu.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas
prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar
pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- izpratne par valsts iestāžu grāmatvedības uzskaites un finanšu analīzes
jomas jautājumiem
- zināšanas par iekšējās kontroles sistēmu un izpratne par tās darbību
- labas angļu valodas zināšanas
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
- spēja veikt analītisku darbu un strādāt patstāvīgi
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel,
PowerPoint
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt iekšējos sistēmu auditus un sagatavot audita ziņojumus
- sniegt vērtējumu par iekšējās kontroles sistēmas efektivitāti
- veikt audita ieteikumu uzraudzību un sagatavot atskaites par to ieviešanas
gaitu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentam ar:
- auditora kvalifikācijas apliecinājumu (sertifikāts).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 15. saime "Iekšējais audits", III līmenis
un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss_uz_IAD_GIA_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases
otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta
pirmās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto
personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.67122627;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/193.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Kontroles metodikas un uzraudzības
daļas Metodikas nodaļas galvenā/-ās nodokļu
inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu
valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos
aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas
pareizības kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas
prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar
pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos ar liela apjoma un
daudzveidīgu informāciju, prasme to analizēt
- spēja rast risinājumus sarežģītās situācijas
- labas prasmes darbā ar MS Outlook, MS Excel,
Word, MS Power Point
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- izstrādāt, aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus
(t.sk. īpaši sarežģītiem jautājumiem), sniegt priekšlikumus par tiem
- plānot nodokļu kontroles darba procesu un sniegt metodisku atbalstu
kontroles veicējiem par procesu
- izskatīt iesniegumus, sniegt atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm,
organizācijām pēc pieprasījuma
- līdzdarboties citu institūciju izstrādāto attīstības plānošanas dokumentu,
informatīvo ziņojumu un ārējo normatīvo projektu izstrādē, izvērtēšanā un
sniegt atzinumus par tiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar: pieredze komercsabiedrības grāmatvedības
uzskaites kārtošanā vismaz viens gads.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", III
līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1154 EUR (atkarībā
no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NKP_KMUD_MN_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto
personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.67122630;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122630 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/193.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Personālvadības pārvaldes Personāla plānošanas un attīstības daļas galvenā/-ās personāla speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz
noteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un
juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām
attiecībām, jomā, kā arī darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba
aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas
prasme C līmeņa 2. pakāpē)
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama
sociālajās zinātnēs vai komerczinībās, vai personālvadībā
- pieredze personāla vadībā ne mazāk kā viens gads
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida sarežģītu
informāciju, pārzināt dažādas darbības jomas, analītiski izvērtēt loģisko
atzinumu ķēdes un pieņemt atbilstošus lēmumus
- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- organizēt personāla attīstību, profesionālo mācību un kvalifikācijas
paaugstināšanu
- apzināt un izvērtēt VID struktūrvienību un mācību vajadzības
- uzturēt mācību pasākumu katalogu, kurā ņemts vērā amatu kompetenču
attīstībai nepieciešamās mācību vajadzības un to prioritātes
- sastādīt mācību pasākumu plānu kalendārajam gadam, aktualizēt to un veikt
mācību pasākuma plāna izpildes analīzi
- veikt struktūrvienības finansējuma plānošanu, plāna izmaiņu koordinēšanu
un izlietojuma kontroli
- apzināt un informēt dalībniekus par mācību pasākumiem, sagatavot rīkojumu
projektus par mācību pasākumiem
- organizēt un koordinēt VID iekšējo sabiedrisko attiecību pasākumus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbiniekam amatam noteikta: 30.saime "Personāla vadība", III
līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Darbinieka darba vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)) un
augstāko izglītību apliecinošu dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz PP_PPAD_GPS_Vārds_Uzvārds".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents
apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto
personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.67122630;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122630 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/193.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Normatīvo aktu ievērošanas kontroles
daļas Pirmās, Otrās un Trešās nodaļas galvenā/-ās
nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu
valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos
aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas
pareizības kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas
prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar
pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā)
- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, MS
Excel
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija.
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt tematiskās pārbaudes (t.sk. līdzdarboties paaugstinātas sarežģītības
tematiskās pārbaudēs)
- veikt nodokļu maksātāju apsekošanu un novērošanu
- sastādīt un parakstīt pārbaužu aktus, pamatojoties uz Latvijas
Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247.pantu, sastādīt un parakstīt
administratīvo pārkāpumu protokolus
- pamatojoties uz loģiskajiem secinājumiem rast risinājumus sarežģītās
situācijās
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi nodokļu kontroles jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3.apakšsaime "Privātpersonu kontrole",
IIIB līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP_NAIKD_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents
apliecina, ka atbilst likumam "Par Valsts ieņēmuma dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto
personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.67122630;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122630 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/193.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Tirdzniecības un akcīzes kontroles,
Uzņēmējdarbības kontroles un Ražošanas kontroles daļu galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (11 vakances uz
nenoteiktu laiku un 1 vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu
valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos
aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas
pareizības kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas
prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar
pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā)
- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word
- pamatprasmes darbā ar MS Excel
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt tematiskās pārbaudes (t.sk. līdzdarboties paaugstinātas sarežģītības
tematiskās pārbaudēs)
- veikt nodokļu maksātāju apsekošanu un novērošanu
- sastādīt un parakstīt pārbaužu aktus, pamatojoties uz Latvijas
Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247.pantu, sastādīt un parakstīt
administratīvo pārkāpumu protokolus
- pamatojoties uz loģiskajiem secinājumiem rast risinājumus sarežģītās situācijās
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi nodokļu kontroles jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3.apakšsaime "Privātpersonu
kontrole", IIIB līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740
līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP_TEM_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās
daļas prasībā.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto
personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.67122630;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122630 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/193.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Nodokļu un muitas policijas pārvaldes Taktisko uzdevumu daļas
Zemgales taktisko uzdevumu nodaļas inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Nodokļu un muitas policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir
Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts ieņēmumu un
muitas lietu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā
neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība vēlama tiesībās,
sociālajās zinātnēs vai komerczinībās
- pašaizsardzības un uzbrukuma atvairīšanas taktikas pārzināšana
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- nevainojama reputācija un uz tevi nav attiecināmi likuma "Par valsts
noslēpumu" 9.panta trešajā daļā noteiktie
ierobežojumi
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt operatīvās darbības pasākumus un kontroles pasākumus saskaņā ar
darba uzdevuma pieteikumu operatīvās lietas vai kriminālizlūkošanas
ietvaros
- sniegt atbalstu kriminālizlūkošanas un
operatīvās darbības nodrošināšanai atbilstoši pieteiktajam uzdevumam
- sniegt atbalstu muitas struktūrvienībām un citām tiesībaizsardzības
iestādēm iespējamo noziedzīgo nodarījumu muitas jomā atklāšanā un novēršanā
- veikt kontroles pasākumus operatīvās darbības un izmeklēšanas
atbalstīšanai saskaņā ar darba uzdevuma pieteikumu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- labu fizisko sagatavotību
Ierēdņa amatam noteikta: 28.2 apakšsaime
"Operatīvā darbība", II līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 701 līdz 1001 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Mātera ielā 57, Jelgavā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss
uz NMPP_TUD_ZTUN_I_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās
daļas prasībā.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto
personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.67122634;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/193.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Finanšu pārvaldes Līgumu daļas galvenā/-ās
jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas
prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar
pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- juridiskā darba pieredze ne mazāk ka viens gads
- zināšanas publisko iepirkumu reglamentējošo normatīvo aktu jomā vai
civiltiesībās
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- izstrādāt un noslēgt publisko iepirkumu līgumus, citus saimnieciskos
līgumus un to grozījumu projektus
- līdzdarboties publisko iepirkumu, kuri noteikti Publisko iepirkumu likumā,
veikšanā
- veikt starpresoru vienošanās līgumu, sadarbības līgumu un to grozījumu
projektu izstrādi un noslēgšanu
- izstrādāt, aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus,
sniegt priekšlikumus par tiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IIIB līmenis un 10.mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā
un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz FP_LD_GJ_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta
pirmās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto
personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.67122634;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/193.AKK12
Finanšu ministrija (reģ.
Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību
Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un atbalsts
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu -
juriskonsults/-e Finanšu tirgus politikas departamenta Kapitāla tirgus un
apdrošināšanas politikas nodaļā
Finanšu tirgus politikas departamenta ir struktūrvienība, kas nodrošina
finanšu tirgus politikas veidošanu valsts finanšu stabilitātes nodrošināšanai
un ekonomikas attīstības veicināšanai.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātņu
jomā
- darba pieredze apdrošināšanas/finanšu jomā vai normatīvo aktu izstrādē
- zināšanas un izpratne par finanšu tirgus jautājumiem, praktiskā darba
pieredze darbā ar finanšu tirgus politikas jautājumiem tiks uzskatīta par
priekšrocību
- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem, darba pieredze valsts
pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- iniciatīva un augsta atbildības izjūta
- labas analītiskās un komunikācijas spējas
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- labas datora lietotāja līmeņa prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja vēlies uzņemties, būt atbildīgs un veikt tādus uzdevumus kā:
- finanšu tirgus regulējuma pilnveidošanu, t. sk. izstrādāt normatīvo aktu
projektus, plānot, koordinēt un uzraudzīt Latvijas Republikas finanšu tirgus
likumdošanas pilnveidošanu un saskaņošanu ar ES tiesību aktiem
- Latvijas interešu pārstāvību, analītisko darbu vai dalību OECD komitejās
un darba grupās finanšu pakalpojumu jautājumos vai darba grupās finanšu tirgus
un finanšu pakalpojumu jomā
- finanšu tirgus politikas plānošanu, t. sk. politikas plānošanas dokumentu
finanšu tirgus jomā izstrādi
pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Ja vēlies pieteikties konkursā, tev 15 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas, jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai uz e-pastu: pasts@fm.gov.lv
šādi dokumenti:
- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi
atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī tajā
apliecinot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām,
- Curriculum Vitae (CV)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija
- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs
- citi pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu
kopijas, kas raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ.Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919, tālrunis
+371-67095405, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju par personas datu apstrādi Finanšu ministrijā var iegūt
Finanšu ministrijas tīmekļa vietnē.
OP 2018/193.AKK13
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu -
inspektors (uz nenoteiktu laiku, darbavieta Talsi)
Prasības amata pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība
- profesionālā pieredze mehanizācijā (priekšroka lauksaimniecības mehanizācijā)
- normatīvo aktu pārzināšana iestādei noteikto valsts funkciju jomā
- vēlama pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- obligātas autotransporta un traktortehnikas vadīšanas tiesības
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datu bāzēm
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Galvenie pienākumi:
- organizēt, nodrošināt iestādes funkciju un ar tām saistīto uzdevumu
izpildi, nepārtrauktību
- administratīvo lēmumu sagatavošana
- nodrošināt klientu apkalpošanu
Piedāvājam:
- bruto mēnešalga no 700 euro līdz 944 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)
- profesionālās izaugsmes iespējas
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti,
atbilstoši personas datu reglamentējošo normatīvo aktu prasībām, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
Personas datu pārzinis: Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra,
reģ.Nr.90001834941, Republikas laukums 2, Rīga, LV-1010, e-pasta adrese: vtua@vtua.gov.lv.
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai, Republikas laukums 2, Rīga, LV 1010,
vai vakance@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darba
vietu. www.vtua.gov.lv
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri
tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.
OP 2018/193.AKK14
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu -
lietvedis (uz noteiktu laiku, darbavieta Rīgā)
Prasības amata pretendentiem/-ēm:
- vēlama augstākā izglītība
- pieredze lietvedībā un dokumentu pārvaldībā
- vēlama pieredze darbā ar Dokumentu vadības sistēmu (DVS)
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
- zināšanas par lietišķo saskarsmi un etiķeti
- spēja plānot un organizēt savu darbu
- prasme veidot pozitīvu saskarsmi
- spēja strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā
- izpratne par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem.
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt dokumentu apriti Dokumentu vadības sistēmā (DVS), sekot
noteikto dokumentu izpildes termiņu ievērošanai
- veikt iestādes dokumentu reģistrēšanu, nodrošināt dokumentu glabāšanu
saskaņā ar apstiprināto lietu nomenklatūru
- sagatavot iestādes izejošos dokumentus parakstīšanai ar elektronisko
parakstu, kā arī nosūtīšanai pa pastu (parastas un ierakstītas vēstules)
- sniegt konsultācijas klientiem
Piedāvājam:
- bruto mēnešalgu no 745 euro līdz 994 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)
- atbildīgu un interesantu darbu
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, atbilstoši personas datu reglamentējošo normatīvo aktu prasībām,
lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
Personas datu pārzinis: Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra, reģ.Nr.90001834941,
Republikas laukums 2, Rīga, LV-1010, e-pasta adrese: vtua@vtua.gov.lv.
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai, Republikas laukums 2, Rīga, LV 1010,
vai vakance@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darba
vietu. www.vtua.gov.lv
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri
tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.
OP 2018/193.AKK15
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina
atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Militāri publisko attiecību
departamenta Preses nodaļas reportieris
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu, radošu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- veselības apdrošināšanu
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no
835 EUR līdz 1190 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālās
pieredzes
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām
- nodaļas darbības jomai atbilstoša augstākā izglītība, kas papildināta ar
amatam atbilstošām apmācībām
- praktiska pieredze interviju organizēšanā, vadīšanā latviešu un angļu
valodā
- pieredze interviju sagatavošanā (sagatavot materiālu publicēšanai)
rakstiskā formātā latviešu un angļu valodā
- zināšanas video sižetu sagatavošanā un montāžā
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (tiks veikta zināšanu pārbaude testa
veidā)
- prasme sagatavot titrus video, tostarp audiovizuālajiem, materiāliem
- spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli (arī rakstiski)
- pārzināt un ievērot žurnālista profesionālo ētiku un žurnālista ētikas
kodeksa normas
- autovadītāja apliecība (B kategorija)
- vēlamas zināšanas par aizsardzības nozares mērķiem, uzdevumiem un
struktūru
- augsta atbildības izjūta un spēja darboties saspringtās situācijās
Galvenie amata pienākumi:
- plānot un vadīt intervijas latviešu un angļu valodā
- koordinēt intervijas sagatavošanu audiovizuālā formātā un sagatavot
intervijas rakstiskā formātā
- apkopot, atlasīt un sagatavot informatīvos materiālus par aktualitātēm
aizsardzības nozarē
Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļai K.Valdemāra
ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai nosūtot uz e-pasta adresi: vakances@mod.gov.lv .
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama
http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.
Uzziņas tālr. 67335268, 67335200.
OP 2018/193.AKK16
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (Reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Investīciju uzraudzības
departamenta Teritoriālās sadarbības projektu kontroles nodaļas vecākā eksperta
valsts civildienesta ierēdņa amatu (divas amata vietas uz noteiktu laiku līdz
30.12.2020.)
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot atzinumu par Eiropas Teritoriālās sadarbības programmu Latvijas
finansējuma saņēmēju iesniegto pārskatu un pamatojošo dokumentāciju par
projekta ietvaros veiktiem izdevumiem atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- veikt Latvijas finansējuma saņēmēju projekta ietvaros plānoto iepirkumu
pirmspārbaudes un noslēgto iepirkumu līgumu pārbaudes
- veikt pārbaudi Latvijas finansējuma saņēmēja projekta īstenošanas vietā,
konstatējot sasniegtā rezultāta atbilstību normatīvo aktu prasībām
- veikt Latvijas finansējuma saņēmēju projektos konstatēto neatbilstību
analīzi un sagatavot pamatotu argumentāciju par konstatēto neatbilstību
- savas kompetences ietvaros koordinēt sadarbību ar Eiropas Teritoriālo
sadarbības programmu administrējošo iestāžu speciālistiem
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība finansēs,
ekonomikā, vadības zinātnēs, jurisprudencē vai citā sociālo zinātņu jomā, kas
papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām
- trīs gadu profesionālā darba pieredze Eiropas Savienības fondu
līdzfinansēto projektu kontrolē vai uzraudzībā
- zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem, kas
regulē Eiropas Savienības fondu, t.sk. Eiropas teritoriālās sadarbības
programmu ieviešanu
- zināšanas par Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu, t.sk.
Eiropas teritoriālās sadarbības programmu, ieviešanas prasībām
- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības
institucionālo uzbūvi un funkcijām
- darba pieredze publisko iepirkumu jomā
- zināšanas un vēlama darba pieredze neatbilstību izvērtēšanā un lēmumu projektu
sagatavošanā Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu ietvaros
- zināšanas par normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā un komandējumu
(darba braucienu) organizēšanas, uzskaites jomā
- kompetences: orientācija uz klientu, plānošana un organizēšana,
komunikācija, analītiskās prasmes, prasme strādāt komandā, ētiskums
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44.saimes
"Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" IIIB līmenis un
12.mēnešalgu grupa; mēnešalga līdz 1550 euro
pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
Eiropas teritoriālās sadarbības projektu uzraudzības (kontroles) jomā
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstuli un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu 20 dienu laikā
no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
sūti uz e-pasta adresi: personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss -
Investīciju uzraudzības departaments" vai pa pastu: Vides aizsardzības un
reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25, Rīgā, LV-1494. Tālrunis
uzziņām 67026902.
Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē: www.varam.gov.lv
sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam,
ka jūsu:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) personas datu apstrādes pārzinis ir Vides aizsardzības un reģionālās
attīstības ministrija, kontaktinformācija: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494.
Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantā minēto informāciju jūs
varat iegūt, sūtot elektroniskā pasta vēstuli uz adresi personals@varam.gov.lv.
OP 2018/193.AKK17
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu -
Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļas
vecākais referents uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība cilvēkresursu
vadībā vai tiesību zinātnē
- vismaz 1 gada pieredze valsts vai pašvaldību institūcijās
- vismaz 1 gada pieredze personāla jomā (personāla atlasē, personāla
lietvedībā un personāla apmācību organizēšanā)
- labas zināšanas darba tiesisko un civildienesta attiecību regulējošo
normatīvo aktu piemērošanā un administratīvajā darbā
- pieredze darbā ar novērtēšanas elektroniskās veidlapas informācijas
sistēmu (NEVIS)
- zināšanas par iekšējās kontroles sistēmas izveidi un darbību iestādē
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī
- zināšanas par fizisko personu datu aizsardzību
- datorprasmes labā lietotāja līmenī
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- spēja pastāvīgi plānot un organizēt darbu
Galvenie pienākumi:
- organizēt un nodrošināt personāla atlases procesu
- piedalīties ministrijas amatu klasificēšanā
- koordinēt iekšējās kontroles sistēmas darbību
- apzināt nodarbināto mācību vajadzības, koordinēt un organizēt apmācību
procesu
- sagatavot un noformēt dažādus personāla lietvedības dokumentus
- organizēt un attīstīt jauno nodarbināto ievadīšanas darbā un adaptācijas
procesu ministrijā
Amats klasificēts 30.saimes III līmenī (mēnešalga no 835 līdz 1093 EUR
atbilstoši noteiktajai kategorijai)
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un
citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu
vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā
departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 15 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
E-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv.
Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 377.kabinets.
Tālr. uzziņām: 67028273.
Atbilstoši Fizisko personu datu apstrādes likuma 25.panta
pirmo daļai, Satiksmes ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) jūsu personas datu apstrādes pārzinis šī atlases konkursa ietvaros ir
Satiksmes ministrija, kontaktinformācija: Gogoļa iela 3, Rīga, LV-1743.
OP 2018/193.AKK18
ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz Valsts SIA "Meliorprojekts" valdes locekļa amatu
1. Pamatprasības:
1.1. atbilstība Publiskās personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām
1.2. atbilstība likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts
amatpersonas darbībā" prasībām
1.3. valsts valodas prasme C līmeņa 1. pakāpē
1.4. akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
inženieris - hidrotehniķis). Doktora grāds inženierzinātnēs tiks uzskatīts par
priekšrocību
1.5. pēdējo 5 gadu profesionālā pieredze meliorācijas un hidrotehnisko būvju
projektēšanā, ko apliecina profesionālie prakses sertifikāti
1.6. vismaz 3 gadu pieredze inženierizpētes un būvprojektēšanas darbu
vadīšanā
1.7. vismaz 2 gadu pieredze vadītāja amatā (pakļautībā ne mazāk kā 5
cilvēki)
2. Prasības:
2.1. izpratne par valsts kapitālsabiedrību darbību
2.2. zināšanas un prasmes stratēģiskajā plānošanā
2.3. svešvalodas (angļu, vācu vai krievu) zināšanas rakstos un sarunvalodā
2.4. komunikācijas prasme
2.5. spēja veidot pozitīvas attiecības un uzņemties vadītāja lomu
2.6. lēmumu pieņemšana un atbildība par tiem
2.7. spēja noteikt mērķus un plānot savas darbības
Kandidāta iesniedzamie dokumenti
1. Pieteikuma vēstule, norādot amatu, uz kuru pretendē, un
kontaktinformāciju (pasta adresi, e-pasta adresi, tālruņa numuru), kā arī,
ietverot apliecinājumu, ka:
a) viņš nav bijis sodīts par tīšu noziedzīgu nodarījumu neatkarīgi no
sodāmības dzēšanas vai noņemšanas
b) viņam nav atņemtas tiesības veikt noteiktu vai jebkuru komercdarbības vai
citu profesionālo darbību
c) viņš nav atzīts par maksātnespējīgu parādnieku
d) viņš, ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts
amatpersonas darbībā" 7. panta 5.2 daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs
iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes locekļa amatā
2. Dzīves gaitas un darba pieredzes apraksts (Curriculum
Vitae), kurā iekļauts pašvērtējums par valodu
zināšanām un norādīts vadītā kolektīva darbinieku skaits.
3. Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītība iegūta ārvalstīs,
jāpievieno Akadēmiskās informācijas centra lēmums par ārvalstīs iegūtā
izglītības dokumenta akadēmisko atzīšanu Latvijā) un - ja ir attiecīgie dokumenti
- svešvalodu prasmes apliecinošu dokumentu kopijas
4. Valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija (iesniedz kandidāti,
kam latviešu valoda nav dzimtā valoda)
5. Citi dokumenti, kas apliecina kandidātam izvirzīto prasību izpildi
Mēs piedāvājam:
- daudzveidīgu un aizraujošu darbu profesionāļu komandā
- iespēju iegūt jaunas zināšanas un pieredzi
- sociālās garantijas
- amatalgu no 1500 EUR pirms nodokļu nomaksas
Pieteikuma dokumenti jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla
nodaļā (408. kabinetā) vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: personals@zm.gov.lv ar norādi "konkursam uz Valsts SIA
"Meliorprojekts" valdes locekļa
amatu". Tālrunis uzziņām + 371 67027545.
Konkursa termiņš - 2018. gada 10.oktobris.
Pretendentu atlase notiks vairākās kārtās. Pretendentiem, kuri atbildīs
pretendentam izvirzītajām pamatprasībām un tiks aicināti uz atlases otro kārtu,
rakstveidā jāiesniedz (nepārsniedzot datorraksta 4 lapaspuses, ne vairāk kā
1000 vārdu) sagatavots redzējums par VSIA "Meliorprojekts"
attīstību, tostarp sniedzot vērtējumu par kapitālsabiedrības darbības
atbilstību Valsts pārvaldes iekārtas likuma 88.panta
pirmajā daļā noteiktajiem kritērijiem.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu,
informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti,
lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu
apstrādes pārzinis ir Zemkopības ministrija. Kontaktinformācija: Republikas
laukums 2, Rīga LV-1981, tālrunis +371 67027010, e-pasts: zm@zm.gov.lv.
https://www.zm.gov.lv/zemkopibas-ministrija/statiskas-lapas/personas-datu-apstrades-politika.
OP 2018/193.AKK19
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra pagarina 2018.gada
7.septembrī oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātā
konkursa uz Biznesa inkubatoru
departamenta Bauskas biznesa inkubatora vecākā projektu vadītāja amata vietu uz
noteiktu laiku (līdz 2023.gada 31.decembrim) pieteikšanās termiņu līdz
2018.gada 12.oktobrim.