Laidiens: 18.09.2018., Nr. 185

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/185.AKK1

Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūra (reģ. Nr. 90002065000) izsludina konkursu uz Finanšu un plānošanas nodaļas vadītāja ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- vadīt, plānot, organizēt un kontrolēt Nodaļas darbu

- piedalīties ārējo normatīvo dokumentu projektu izstrādē, pārstāvēt Aizsardzības ministrijas un Aģentūras viedokli ārējo normatīvo aktu vai plānošanas dokumentu projektu virzības procesā

- izstrādāt vidēja termiņa budžeta plānu

- sadalīt plānoto budžeta līdzekļus pa pozīcijām un Aģentūras darbības nozarēm

- sagatavot nepieciešamo dokumentāciju finansējuma apropriācijas pārdalei

- sagatavo ziņojumus Aģentūras vadībai par Aģentūras darbības rezultatīvo rādītāju izpildi un patērētajiem resursiem

- sagatavot dokumentus Aģentūras vidēja termiņas darbības plāna nepieciešamā finansējuma pieprasīšanai no Aizsardzības ministrijas atbilstoši normatīvajiem dokumentiem

- sagatavot ikgadējo Aģentūra darbības plānu piešķirtā budžeta finansējuma ietvaros

- piedalīties Aģentūras vidēja termiņa darbības plāna un stratēģijas izstrādēs

- kontrolēt valsts budžeta līdzekļu izlietojumu atbilstoši piešķirto asignējumu izlietošanu atbilstoši apstiprinātajām tāmēm un finanšu plāniem

- piedalīties Publisko iepirkumu procedūrās un komisijā

- saskaņot un pārbaudīt Aģentūras pakalpojuma sniegšanu atbilstoši līgumiem un apstiprinātā Aģentūras maksas pakalpojumu cenrāža izcenojumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai citā radniecīgā specialitātē

- vismaz 3 gadu profesionālā pieredze līdzīgā vadošā amatā valsts iestādē

- atbilstība likuma " Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- pārzināt grāmatvedības modeli datu resursu vadības sistēmai "Horizon"

- pārzināt normatīvo dokumentu projektu sagatavošanas procesu

- pārzināt finanšu un grāmatvedības, reglamentējušos normatīvos aktus

- prasme analizēt esošo situāciju un saskatīt darbības sfēras perspektīvu

- prasmes darbā ar MS Office programmu un biroja tehniku

- vēlams pārzināt elektroniskās dokumentu pārvaldības sistēmu Namejs

- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un pielietot praksē teorētiskās zināšanas

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu 1.kategorijai: 1180 EUR, 2.kategorijai: 1290 EUR (bez pieredzes Aizsardzības ministrijas resorā), 1340 EUR (ar pieredzi Aizsardzības ministrijas resorā), 3.kategorijai: 1450 EUR (bez pieredzes Aizsardzības ministrijas resorā), 1500 (ar pieredzi Aizsardzības ministrijas resorā) (pirms nodokļu nomaksas) un veselības apdrošināšanu.

Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu (pieejami mājaslapā www.lgia.gov.lv, sadaļā Vakances), CV, motivācijas vēstuli un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju jāiesniedz vai jānosūta 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūras Personāla un lietvedības daļā, 25.kab., Rīgā, O.Vācieša iela Nr.43, LV-1004, fakss 29370505, e-pasts: konkurss@lgia.gov.lv ar norādi "Finanšu un plānošanas nodaļas vadītājs". Kontakttālrunis 29287538.

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Saskaņā ar Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūra informē, ka šī atlases konkursa ietvaros pretendentu pieteikumu dokumentos sniegtie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā (tai skaitā, lai nodrošinātu likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasības).

Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūra (turpmāk - Aģentūra), reģ. Nr. 90002065000, O.Vācieša iela 43, Rīga, LV-1004, tālr. +371 28655590, fakss +371 29370505, www.lgia.gov.lv, e-pasts: info@lgia.gov.lv.

Pretendentiem piesakoties konkursam un iesniedzot personas datus, Aģentūra šos datus apstrādā saskaņā ar Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6.panta 1.punkta a) un b) apakšpunktu.

Sniegtie personas dati tiks glabāti vienu gadu no to iesniegšanas brīža (šis nosacījums nav attiecināms uz atlases konkursa uzvarētāju, ar kuru tiks slēgts darba līgums).

Sniegtos personas datus apstrādās atlases konkursa ietvaros iesaistītie Aģentūras nodarbinātie.

Pretendentiem ir tiesības pieprasīt Aģentūrai piekļuvi saviem personas datiem, kā arī pieprasīt to labošanu vai dzēšanu, vai apstrādes ierobežošanu attiecībā uz sevi, vai tiesības iebilst pret apstrādi, tiesības uz datu pārnesamību, kā arī tiesības jebkurā brīdī atsaukt piekrišanu, neietekmējot tādas apstrādes likumīgumu, kuras pamatā ir pirms atsaukuma sniegta piekrišana.

Pretendentiem ir tiesības iesniegt sūdzību Datu valsts inspekcijai.

Iesniedzot pieteikumu atlases konkursam, lūdzam pieteikuma dokumentos vai pavadvēstulē norādīt, ka šajā atlases konkursā piekrītat atsauksmju saņemšanai no pieteikuma dokumentos norādītājiem iepriekšējiem darba devējiem.


OP 2018/185.AKK2

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.Nr.90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Valmieras reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Vaļņu ielā 13, Cēsīs)

Piedāvājam:

- mēnešalgu bruto no 675 euro līdz 797 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu (pēc nostrādāta pusgada)

Pamatpienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- sagatavot un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (vēlama pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību vai finanšu institūcijās)

- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- orientācija uz klientu

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām

Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv

- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā jāiekļauj arī apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- izglītību apliecinoša dokumenta/tu (diploma un diploma pielikuma) kopiju/-as. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt: VSAA Personāla daļa, Lāčplēša ielā 70A, Rīga, LV-1011 (ar norādi "Konkursam uz Valmieras RN (Cēsīs) KAD inspektora amatu"), vai sūtīt uz e-pastu: personal@vsaa.lv

Tālr. uzziņām 64107736 vai 64122785

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu metodiku.

Pamatojoties uz ES Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra, kontaktinformācija: Lāčplēša iela 70A, Rīga, LV-1011.


OP 2018/185.AKK3

Latvijas Republikas Saeima izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Saeimas drošības biroja vecākais konsultants / -e (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- akadēmiskā vai profesionālā otrā līmeņa augstākā izglītība (vēlams maģistra grāds) tiesību zinātnē. Vēlama periodiska kvalifikācijas paaugstināšana amata kompetences jomās

- darba pieredze jurista specialitātē

- atbilstība prasībām, kas normatīvajos aktos noteiktas datu aizsardzības speciālistam (pieredze un teicamas zināšanas datu aizsardzības jomā)

- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

- pieredze iekšējo normatīvo aktu un citu dokumentu izstrādē amata kompetences jomās

- zināšanas par ierobežotas pieejamības (tostarp fizisko personu datu aizsardzības) un klasificētas informācijas tiesisko regulējumu un kritiskās infrastruktūras objektu drošības pasākumu nodrošināšanas tiesisko regulējumu

- spēja nodrošināt sekmīgu sadarbību ar citām struktūrvienībām, sadarbības iestādēm un organizācijām

- prasme izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un citus dokumentus amata atbildības jomās, kā arī prasme veikt informācijas analīzi, spēja konsultēt citus darbiniekus un sniegt operatīvu informāciju par amata kompetencē esošiem jautājumiem

- angļu valodas prasme vismaz B1 līmenī (pašnovērtējums saskaņā ar Eiropas Padomes noteiktajiem svešvalodu apguves līmeņiem)

- analītiska domāšana, spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu

- valsts valodas prasme augtākajā (C2) līmenī;

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, e-pasts, IMB Notes datu bāzes, interneta pārlūkprogrammas), rīcībā esošo tehniku un informācijas avotiem

Galvenie pienākumi:

- veikt Saeimas (fizisko personu datu pārziņa) datu aizsardzības speciālista pienākumus, tostarp:

- informēt un konsultēt Saeimas Prezidiju, Saeimas Administrācijas vadību un Saeimas darbiniekus par viņu pienākumiem saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes 2016. gada 27. aprīļa regulu Nr.2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (turpmāk - Vispārīgā datu aizsardzības regula) un ar citiem datu aizsardzību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem

- uzraudzīt un kontrolēt, vai tiek ievērota Vispārīgā datu aizsardzības regula un citi datu aizsardzību reglamentējošie normatīvie akti

- sadarboties ar uzraudzības iestādi - Datu valsts inspekciju - un būt par Saeimas kontaktpersonu sadarbībā ar Datu valsts inspekciju, kā arī jautājumos, kas saistīti ar personas datu apstrādi

- ziņot uzraudzības iestādei par iespējamiem drošības incidenta gadījumiem

- konsultēt Saeimas deputātus, struktūrvienību vadītājus un darbiniekus par novērtējuma par ietekmi uz datu aizsardzību veikšanu un tās nepieciešamību

- uzraudzīt Saeimas datu apstrādes reģistrāciju Saeimas personas datu apstrādes reģistrā u.c.

- sniegt juridisku atbalstu Saeimas drošības pasākumu plānošanā un īstenošanā, tostarp sniegt juridisku atbalstu Biroja darba nodrošināšanai, sagatavot juridiskus atzinumus, izstrādāt iekšējo normatīvo aktu un citu iekšējo dokumentu projektus, konsultēt Biroja vadītāju un darbiniekus jautājumos, kas saistīti ar Saeimas drošības pasākumu nodrošināšanas normatīvo regulējumu un tā īstenošanu, amata kompetences ietvaros izvērtēt Biroja vadītājam adresētās vēstules, ziņojumus un citus dokumentus, un sagatavot atbilžu, atzinumu vai citu nepieciešamo dokumentu projektus

- amata kompetences ietvaros piedalīties iepirkumu dokumentācijas sagatavošanā, sniedzot metodisku un konsultatīvu atbalstu jautājumos, kas saistīti ar Saeimas drošības pasākumu nodrošināšanas normatīvā regulējuma piemērošanu

- pēc Biroja vadītāja norādījuma organizēt starpinstitūciju sanāksmes, darba grupas Biroja kompetences jautājumos

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu un normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam. Vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- Amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vecākā konsultanta amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība).

Minētos dokumentus līdz 2018. gada 2. oktobrim (ieskaitot) lūdzam iesniegt personīgi Saeimas Administrācijas Dokumentu nodaļas Lietvedībai Jēkaba ielā 11, Rīgā, vai nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai. Uz aploksnes norādīt: "Konkursam: Saeimas Administrācijas Saeimas drošības biroja vecākais konsultants". Tālrunis uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, kontakttālrunis 67087248.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)