Laidiens: 18.09.2018., Nr. 185
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/185.AKK1
Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūra (reģ.
Nr. 90002065000) izsludina konkursu uz Finanšu un plānošanas nodaļas vadītāja
ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt, plānot, organizēt un kontrolēt Nodaļas darbu
- piedalīties ārējo normatīvo dokumentu projektu izstrādē, pārstāvēt
Aizsardzības ministrijas un Aģentūras viedokli ārējo normatīvo aktu vai
plānošanas dokumentu projektu virzības procesā
- izstrādāt vidēja termiņa budžeta plānu
- sadalīt plānoto budžeta līdzekļus pa pozīcijām un Aģentūras darbības
nozarēm
- sagatavot nepieciešamo dokumentāciju finansējuma apropriācijas pārdalei
- sagatavo ziņojumus Aģentūras vadībai par Aģentūras darbības rezultatīvo
rādītāju izpildi un patērētajiem resursiem
- sagatavot dokumentus Aģentūras vidēja termiņas darbības plāna nepieciešamā
finansējuma pieprasīšanai no Aizsardzības ministrijas atbilstoši normatīvajiem
dokumentiem
- sagatavot ikgadējo Aģentūra darbības plānu piešķirtā budžeta finansējuma
ietvaros
- piedalīties Aģentūras vidēja termiņa darbības plāna un stratēģijas
izstrādēs
- kontrolēt valsts budžeta līdzekļu izlietojumu atbilstoši piešķirto
asignējumu izlietošanu atbilstoši apstiprinātajām tāmēm un finanšu plāniem
- piedalīties Publisko iepirkumu procedūrās un komisijā
- saskaņot un pārbaudīt Aģentūras pakalpojuma sniegšanu atbilstoši līgumiem
un apstiprinātā Aģentūras maksas pakalpojumu cenrāža izcenojumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai citā radniecīgā specialitātē
- vismaz 3 gadu profesionālā pieredze līdzīgā vadošā amatā valsts iestādē
- atbilstība likuma " Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- pārzināt grāmatvedības modeli datu resursu vadības sistēmai "Horizon"
- pārzināt normatīvo dokumentu projektu sagatavošanas procesu
- pārzināt finanšu un grāmatvedības, reglamentējušos normatīvos aktus
- prasme analizēt esošo situāciju un saskatīt darbības sfēras perspektīvu
- prasmes darbā ar MS Office programmu un biroja
tehniku
- vēlams pārzināt elektroniskās dokumentu pārvaldības sistēmu Namejs
- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un pielietot praksē
teorētiskās zināšanas
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam, mēnešalgu 1.kategorijai: 1180 EUR, 2.kategorijai: 1290 EUR (bez
pieredzes Aizsardzības ministrijas resorā), 1340 EUR (ar pieredzi Aizsardzības
ministrijas resorā), 3.kategorijai: 1450 EUR (bez pieredzes Aizsardzības
ministrijas resorā), 1500 (ar pieredzi Aizsardzības ministrijas resorā) (pirms
nodokļu nomaksas) un veselības apdrošināšanu.
Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu (pieejami mājaslapā www.lgia.gov.lv, sadaļā Vakances), CV, motivācijas vēstuli
un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju jāiesniedz vai jānosūta 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Latvijas Ģeotelpiskās
informācijas aģentūras Personāla un lietvedības daļā, 25.kab., Rīgā,
O.Vācieša iela Nr.43, LV-1004, fakss 29370505, e-pasts: konkurss@lgia.gov.lv
ar norādi "Finanšu un plānošanas nodaļas vadītājs". Kontakttālrunis
29287538.
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Saskaņā ar Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu
Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūra informē, ka šī atlases konkursa
ietvaros pretendentu pieteikumu dokumentos sniegtie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā (tai skaitā, lai nodrošinātu likuma "Par valsts
noslēpumu" 9. panta prasības).
Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Ģeotelpiskās informācijas
aģentūra (turpmāk - Aģentūra), reģ. Nr. 90002065000, O.Vācieša iela 43, Rīga,
LV-1004, tālr. +371 28655590, fakss +371 29370505, www.lgia.gov.lv, e-pasts:
info@lgia.gov.lv.
Pretendentiem piesakoties konkursam un iesniedzot personas datus, Aģentūra
šos datus apstrādā saskaņā ar Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6.panta 1.punkta a) un b) apakšpunktu.
Sniegtie personas dati tiks glabāti vienu gadu no to iesniegšanas brīža (šis
nosacījums nav attiecināms uz atlases konkursa uzvarētāju, ar kuru tiks slēgts
darba līgums).
Sniegtos personas datus apstrādās atlases konkursa ietvaros iesaistītie
Aģentūras nodarbinātie.
Pretendentiem ir tiesības pieprasīt Aģentūrai piekļuvi saviem personas datiem,
kā arī pieprasīt to labošanu vai dzēšanu, vai apstrādes ierobežošanu attiecībā
uz sevi, vai tiesības iebilst pret apstrādi, tiesības uz datu pārnesamību, kā
arī tiesības jebkurā brīdī atsaukt piekrišanu, neietekmējot tādas apstrādes
likumīgumu, kuras pamatā ir pirms atsaukuma sniegta piekrišana.
Pretendentiem ir tiesības iesniegt sūdzību Datu valsts inspekcijai.
Iesniedzot pieteikumu atlases konkursam, lūdzam pieteikuma dokumentos vai
pavadvēstulē norādīt, ka šajā atlases konkursā piekrītat atsauksmju saņemšanai
no pieteikuma dokumentos norādītājiem iepriekšējiem darba devējiem.
OP 2018/185.AKK2
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.Nr.90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Valmieras reģionālās
nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora - valsts civildienesta ierēdņa
amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Vaļņu ielā 13, Cēsīs)
Piedāvājam:
- mēnešalgu bruto no 675 euro līdz 797 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu (pēc nostrādāta pusgada)
Pamatpienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- sagatavot un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (vēlama pieredze klientu
apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību vai finanšu institūcijās)
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- orientācija uz klientu
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā, skaitot
no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis",
lūdzam iesniegt šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā jāiekļauj arī apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām
prasībām
- izglītību apliecinoša dokumenta/tu (diploma un
diploma pielikuma) kopiju/-as. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt: VSAA Personāla daļa,
Lāčplēša ielā 70A, Rīga, LV-1011 (ar norādi "Konkursam uz Valmieras RN
(Cēsīs) KAD inspektora amatu"), vai sūtīt uz e-pastu: personal@vsaa.lv
Tālr. uzziņām 64107736 vai 64122785
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Sazināsimies ar tiem pretendentiem,
kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko
uzdevumu metodiku.
Pamatojoties uz ES Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Valsts
sociālās apdrošināšanas aģentūra informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts sociālās apdrošināšanas
aģentūra, kontaktinformācija: Lāčplēša iela 70A, Rīga, LV-1011.
OP 2018/185.AKK3
Latvijas Republikas Saeima izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata
vietu - Saeimas Administrācijas Saeimas drošības biroja vecākais konsultants /
-e (vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- akadēmiskā vai profesionālā otrā līmeņa augstākā izglītība (vēlams
maģistra grāds) tiesību zinātnē. Vēlama periodiska kvalifikācijas
paaugstināšana amata kompetences jomās
- darba pieredze jurista specialitātē
- atbilstība prasībām, kas normatīvajos aktos noteiktas datu aizsardzības
speciālistam (pieredze un teicamas zināšanas datu aizsardzības jomā)
- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts
noslēpumam
- pieredze iekšējo normatīvo aktu un citu dokumentu izstrādē amata
kompetences jomās
- zināšanas par ierobežotas pieejamības (tostarp fizisko personu datu
aizsardzības) un klasificētas informācijas tiesisko regulējumu un kritiskās
infrastruktūras objektu drošības pasākumu nodrošināšanas tiesisko regulējumu
- spēja nodrošināt sekmīgu sadarbību ar citām struktūrvienībām, sadarbības
iestādēm un organizācijām
- prasme izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un citus dokumentus amata
atbildības jomās, kā arī prasme veikt informācijas analīzi, spēja konsultēt
citus darbiniekus un sniegt operatīvu informāciju par amata kompetencē esošiem
jautājumiem
- angļu valodas prasme vismaz B1 līmenī (pašnovērtējums saskaņā ar Eiropas
Padomes noteiktajiem svešvalodu apguves līmeņiem)
- analītiska domāšana, spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu
- valsts valodas prasme augtākajā (C2) līmenī;
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, e-pasts,
IMB Notes datu bāzes, interneta pārlūkprogrammas),
rīcībā esošo tehniku un informācijas avotiem
Galvenie pienākumi:
- veikt Saeimas (fizisko personu datu pārziņa) datu aizsardzības speciālista
pienākumus, tostarp:
- informēt un konsultēt Saeimas Prezidiju, Saeimas Administrācijas vadību un
Saeimas darbiniekus par viņu pienākumiem saskaņā ar Eiropas Parlamenta un
Padomes 2016. gada 27. aprīļa regulu Nr.2016/679 par fizisku personu
aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar
ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (turpmāk - Vispārīgā datu aizsardzības regula) un
ar citiem datu aizsardzību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem
- uzraudzīt un kontrolēt, vai tiek ievērota Vispārīgā datu aizsardzības
regula un citi datu aizsardzību reglamentējošie normatīvie akti
- sadarboties ar uzraudzības iestādi - Datu valsts inspekciju - un būt par
Saeimas kontaktpersonu sadarbībā ar Datu valsts inspekciju, kā arī jautājumos,
kas saistīti ar personas datu apstrādi
- ziņot uzraudzības iestādei par iespējamiem drošības incidenta gadījumiem
- konsultēt Saeimas deputātus, struktūrvienību vadītājus un darbiniekus par
novērtējuma par ietekmi uz datu aizsardzību veikšanu un tās nepieciešamību
- uzraudzīt Saeimas datu apstrādes reģistrāciju Saeimas personas datu
apstrādes reģistrā u.c.
- sniegt juridisku atbalstu Saeimas drošības pasākumu plānošanā un
īstenošanā, tostarp sniegt juridisku atbalstu Biroja darba nodrošināšanai,
sagatavot juridiskus atzinumus, izstrādāt iekšējo normatīvo aktu un citu
iekšējo dokumentu projektus, konsultēt Biroja vadītāju un darbiniekus
jautājumos, kas saistīti ar Saeimas drošības pasākumu nodrošināšanas normatīvo
regulējumu un tā īstenošanu, amata kompetences ietvaros izvērtēt Biroja
vadītājam adresētās vēstules, ziņojumus un citus dokumentus, un sagatavot
atbilžu, atzinumu vai citu nepieciešamo dokumentu projektus
- amata kompetences ietvaros piedalīties iepirkumu dokumentācijas
sagatavošanā, sniedzot metodisku un konsultatīvu atbalstu jautājumos, kas
saistīti ar Saeimas drošības pasākumu nodrošināšanas normatīvā regulējuma
piemērošanu
- pēc Biroja vadītāja norādījuma organizēt starpinstitūciju sanāksmes, darba
grupas Biroja kompetences jautājumos
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- stabilu atalgojumu un normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts
atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta
otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju
pieejai valsts noslēpumam. Vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt
informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām
- Curriculum Vitae (Europass formā)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs,
papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās
izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai
diplomam
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās
latviešu valodā)
- Amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas
raksturo viņa kvalifikāciju vecākā konsultanta amatam, tostarp kvalifikācijas
paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība).
Minētos dokumentus līdz 2018. gada 2. oktobrim (ieskaitot) lūdzam iesniegt
personīgi Saeimas Administrācijas Dokumentu nodaļas Lietvedībai Jēkaba ielā 11,
Rīgā, vai nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas
Administrācijas Personāla nodaļai. Uz aploksnes norādīt: "Konkursam:
Saeimas Administrācijas Saeimas drošības biroja vecākais konsultants".
Tālrunis uzziņām 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas
Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811,
kontakttālrunis 67087248.