Laidiens: 17.09.2018., Nr. 184
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/184.AKK1
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu
- VECĀKAIS EKSPERTS/-E Veselības aprūpes departamenta Veselības aprūpes
organizācijas nodaļā
Amata mērķis: veikt primārās veselības aprūpes politikas izstrādi un tās
īstenošanas uzraudzību
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība tiesību zinātnē vai
veselības aprūpē. Pieļaujama cita augstākā izglītība, ja pretendents apgūst
papildu zināšanas iepriekšminētajās jomās
- pieredze normatīvo aktu izstrādē, vēlama pieredze valsts vai pašvaldību
institūcijā
- praktiskā darba pieredze veselības aprūpes sistēmā ne mazāk kā divi gadi
- zināšanas un izpratne par veselības aprūpes organizācijas un finansēšanas
principiem, veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšanu
- zināšanas un izpratne par nozari reglamentējošiem tiesību aktiem, tai
skaitā Eiropas Savienības normām veselības aprūpē un to realizācijas
mehānismiem
- labas angļu valodas un krievu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, Excel, PowerPoint)
- ētiskums, komunikācijas prasmes, plānošanas un organizēšanas prasmes,
precizitāte darba pienākumu izpildē
Galvenie pienākumi:
- analizēt informāciju par veselības aprūpes organizācijas jautājumiem
- sagatavot un izstrādāt priekšlikumus valsts politikas veidošanai veselības
aprūpes jomā
- izstrādāt normatīvo aktu projektus, sagatavot atzinumus par citu
institūciju izstrādātiem tiesību aktu projektiem primārās veselības aprūpes
jautājumos
- sagatavot atbildes uz juridisko un fizisko personu vēstulēm
Piedāvājam:
- darbavietu Rīgas centrā
- veselības apdrošināšanas polisi
- iespēju veikt unikālu, interesantu un atbildīgu darbu, piedaloties
veselības politikas plānošanas un ieviešanas procesā
- atalgojumu no 1039 līdz 1366 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā eksperta
amatam primārās veselības aprūpes jomā".
OP 2018/184.AKK2
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu
- VECĀKAIS EKSPERTS/-E Veselības aprūpes departamenta Veselības aprūpes
organizācijas nodaļā
Amata mērķis: veikt veselības aprūpes organizācijas politikas izstrādi un
tās īstenošanas uzraudzību
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība tiesību zinātnē vai
veselības aprūpē. Pieļaujama cita augstākā izglītība, ja pretendents apgūst
papildu zināšanas iepriekšminētajās jomās
- pieredze normatīvo aktu izstrādē, vēlama pieredze valsts vai pašvaldību
institūcijā
- praktiskā darba pieredze veselības aprūpes vai sabiedrības veselības
sistēmā
- zināšanas un izpratne par valsts veselības aprūpes organizācijas un
finansēšanas principiem
- zināšanas un izpratne par nozari reglamentējošiem tiesību aktiem, tai
skaitā Eiropas Savienības normām veselības aprūpē un to realizācijas
mehānismiem
- labas angļu valodas un krievu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, Excel, PowerPoint)
- ētiskums, komunikācijas prasmes, plānošanas un organizēšanas prasmes,
precizitāte darba pienākumu izpildē
Galvenie pienākumi:
- analizēt informāciju par veselības aprūpes organizācijas jautājumiem
- sagatavot un izstrādāt priekšlikumus valsts politikas veidošanai nodaļas
kompetences jomā
- izstrādāt normatīvo aktu projektus, sagatavot atzinumus par citu
institūciju izstrādātiem tiesību aktu projektiem veselības aprūpes organizācijas
jautājumos
- sagatavot atbildes uz juridisko un fizisko personu vēstulēm
Piedāvājam:
- darbavietu Rīgas centrā
- veselības apdrošināšanas polisi
- iespēju veikt unikālu, interesantu un atbildīgu darbu, piedaloties
veselības politikas plānošanas un ieviešanas procesā
- atalgojumu no 1039 līdz 1366 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā eksperta
amatam veselības aprūpes organizācijas jomā".
OP 2018/184.AKK3
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko
sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a
jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās
statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!
Piedāvātais amats - Statistikas datu apstrādes departamenta Statistisko
datu vākšanas organizācijas daļas vecākais eksperts (uz nenoteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 900 - 1080 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus
- darba vietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- pārraudzīt un organizēt darbu, kas saistīts ar aktuālas informācijas
nodrošināšanu Pārvaldes IT sistēmās par uzņēmumu un iedzīvotāju statistiku
- nodrošināt centralizētu informatīvo vēstuļu nosūtīšanu uzņēmumu
statistikas respondentiem
- veikt regulāru Departamenta darba kvalitātes analīzi par datu vākšanas un
apstrādes procesu un sniegt priekšlikumus tā uzlabošanai
- pārstāvēt Departamentu darba grupās un apspriedēs, kā arī piedalīties
nepieciešamo dokumentu projektu sagatavošanā
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, vai
otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorvadībā un datorzinātnē
- vēlama vismaz divu gadu darba pieredze darbā ar MS Access
datu bāzēm
- labas datora lietošanas prasmes (MS Access, MS
Excel)
- labas analītiskās prasmes
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir
pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv
sadaļā Darba piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša
ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv
10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67332792.
Visa Jūsu iesniegtā informācija (t.sk. personas dati) tiks izmantota tikai jūsu
kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2018/184.AKK4
Datu valsts inspekcija (reģ.Nr.90001037264) izsludina konkursu uz
Personas datu apstrādes uzraudzības nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa amatu uz
noteiktu laiku
Datu valsts inspekcijas kolektīvā Personas datu apstrādes uzraudzības nodaļa
nodrošina personas datu apstrādes un aizsardzības uzraudzību atbilstoši
Latvijas Republikas tiesību aktiem un Datu valsts inspekcijai saistošiem
Eiropas Savienības tiesību aktiem.
Ja esi gatavs/-a strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus,
analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu un
nebaidīties uzņemties atbildību, ja vēlies izmantot savas zināšanas un
pieredzi, lai sniegtu ieguldījumu personas datu aizsardzības uzraudzībai
Latvijā, tad aicinām pievienoties Datu valsts inspekcijas kolektīvam, kas veic
personas datu aizsardzības uzraudzību.
Mēs tev uzticēsim izskatīt iesniegumus un sūdzības saistībā ar iespējamiem
pārkāpumiem personas datu apstrādes aizsardzības jomā, sagatavot
administratīvos aktus, lēmumus, administratīvo pārkāpumu protokolus, sniegt
konsultācijas par personu datu aizsardzības regulējumu, veikt pārbaudes
personas datu apstrādes aizsardzības jomā elektronisko sakaru nozarē,
elektronisko dokumentu, biometrijas datu apstrādē, cilvēka genoma izpētes,
parādu ārpustiesas atgūšanas un komerciālu sūtījumu jomā, veikt pārbaudes un
revīzijas, kas saistītas ar personas datu apstrādi un Datu valsts inspekcijas
pārstāvību Eiropas Savienības un Eiropas Padomes līmeņa darba grupās un
institūcijās.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vēlama juridiskā darba pieredze
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē un zināšanas par valsts pārvaldes
uzbūvi un darbības pamatprincipiem
- vēlama darba pieredze personas datu aizsardzības jomā
- zināšanas par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu
lietvedību
- prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu
- vēlamas labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbam ar datoru (MS Office)
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa darba vieta: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīgā.
Datu valsts inspekcijas Personas datu apstrādes uzraudzības nodaļas
juriskonsulta amatam noteikta 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", IV
līmenis (11.mēnešalgu grupa), mēnešalga no 841 EUR līdz 1088 EUR pirms nodokļu
nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Datu valsts inspekcijai Blaumaņa ielā 11/13-15,
Rīgā, LV-1011, vai uz e-pasta adresi: kristine.revina@dvi.gov.lv
ar norādi "Pieteikums konkursam uz Personas datu apstrādes uzraudzības
nodaļas juriskonsulta /-es amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentus par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā (Curriculum
Vitae) atbilstoši Europass
CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)).
Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai
kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67686023 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: kristine.revina@dvi.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula, turpmāk - VDAR) 13.pantu, Datu valsts
inspekcija informē, ka:
1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) Iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts
inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.
Papildu VDAR 13.pantā minēto informāciju jūs varat
iegūt Datu valsts inspekcijas mājaslapā
http://www.dvi.gov.lv/lv/privatuma-atruna/.
OP 2018/184.AKK5
Datu valsts inspekcija (reģ.Nr.90001037264) izsludina konkursu uz vakanto
Juridiskā nodaļas vadītāja/-as ierēdņa amatu uz
nenoteiktu laiku
Datu valsts inspekcijas kolektīvā Juridiskā nodaļa nodrošina Datu valsts inspekcijas
tiesību aktu projektu izstrādi un tiesiskuma iepriekšējo papildpārbaudi,
pārstāvību tiesvedības procesos, administratīvā procesa īstenošanas uzraudzību,
atbilžu projektu sagatavošanu uz privātpersonu iesniegumiem, darbības
stratēģijas izstrādi un īstenošanas pārraudzību, prioritāšu, uzdevumu un
aktivitāšu plānošanu un to izpildes kontroles sistēmas izveidi, piedalās
dienesta pārbaužu veikšanā un disciplinārlietu izskatīšanā par Datu valsts
inspekcijas amatpersonu darbību.
Ja esi gatavs/-a strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus un
nebaidīties uzņemties atbildību. Ja vēlies izmantot savas zināšanas un
pieredzi, lai sniegtu ieguldījumu personas datu aizsardzības uzraudzībai
Latvijā, tad aicinām pievienoties Datu valsts inspekcijas kolektīvam, kas veic
personas datu aizsardzības uzraudzību.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- juridiskā darba pieredze ne mazāk kā 2 gadi
- pieredze pārstāvību nodrošināšanā tiesvedību procesos ne mazāk kā 1 gads
- pieredze valsts pārvaldes darbā un zināšanas par valsts pārvaldes uzbūvi
un darbības pamatprincipiem ne mazāk kā 1 gads
- vēlama pieredze un profesionālās iemaņas struktūrvienības vadīšanā
- vēlama darba pieredze personas datu aizsardzības jomā
- zināšanas par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu
lietvedību
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida sarežģītu
informāciju un noteikt prioritātes, pārzināt dažādas darbības jomas
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbam ar datoru (MS Office)
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa darba vieta: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīgā
Datu valsts inspekcijas Juridiskās nodaļas vadītāja amatam noteikta 21.saime
"Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", V A līmenis
(12.mēnešalgu grupa), mēnešalga no 1002 EUR līdz 1318 EUR pirms nodokļu
nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīves gaitas aprakstu (Curriculum
Vitae) atbilstoši Europass
CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Datu valsts
inspekcijai Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011, vai uz e-pasta adresi: kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Pieteikums
konkursam uz Juridiskās nodaļas vadītāja/-e amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentus par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā (Curriculum
Vitae) atbilstoši Europass
CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)).
Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases
otrajai kārtai.
Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67686023 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula, turpmāk - VDAR) 13.pantu, Datu valsts inspekcija informē, ka:
1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) Iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts
inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.
Papildu VDAR 13.pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt Datu valsts
inspekcijas mājaslapā http://www.dvi.gov.lv/lv/privatuma-atruna/.
OP 2018/184.AKK6
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amatu - Bauskas teritoriālās struktūrvienības probācijas speciālists/-e - 1
vakance uz noteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība, kas atbilst ceturtās profesionālās kvalifikācijas
līmenim
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes darba
vietās, kur tiek nodarbināti notiesātie
- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt
Valsts probācijas dienestu tiesā
Piedāvājam:
- mēnešalgu no € 798 līdz € 875 pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- veselības apdrošināšanas polisi no pirmās darba dienas
- iespēju piemērot elastīgu darba laiku (uzsākot darba dienu agrāk, doties
mājās agrāk vai, uzsākot darba dienu vēlāk, doties mājās vēlāk)
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu
ieguldījumu sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā
Pretendentiem pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", aizpildot Valsts probācijas
dienesta mājaslapas www.probacija.lv sadaļā
"Aktualitātes/Vakances" atrodamo pieteikuma veidlapu, kas ar norādi
"Bauskas TSV probācijas speciālists" jāiesniedz:
- nosūtot uz elektroniskā pasta adresi: darbs@vpd.gov.lv;
- nosūtot pa pastu - Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011;
- iesniedzot personīgi Dzirnavu ielā 91, Rīgā vai Dārza ielā 14A, Bauskā.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri būs iesnieguši prasībām
atbilstoši aizpildītu pieteikuma veidlapu.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Bauskas
teritoriālajā struktūrvienībā - Dārza ielā 14A, Bauskā.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK 13. pantu, Valsts probācijas
dienests informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts
probācijas dienests, kontaktinformācija: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.
Sīkāka informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta
mājaslapā www.probacija.lv
OP 2018/184.AKK7
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādām vakantām ierēdņu
amatu vietām - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā darba
daļas probācijas speciālists/-e - 1 vakance uz noteiktu laiku un 1 vakance uz
nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība, kas atbilst ceturtās profesionālās kvalifikācijas
līmenim (juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes darba
vietās, kur tiek nodarbināti notiesātie
- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt
Valsts probācijas dienestu tiesā
Piedāvājam:
- mēnešalgu no € 798,- līdz € 875 pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi no pirmās darba dienas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- iespēju piemērot elastīgu darba laiku (uzsākot darba dienu agrāk, doties
mājās agrāk vai, uzsākot darba dienu vēlāk, doties mājās vēlāk)
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu
ieguldījumu sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā
Pretendentiem pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", aizpildot Valsts probācijas
dienesta mājaslapas www.probacija.lv sadaļā
"Aktualitātes/Vakances" atrodamo pieteikuma veidlapu, kas ar norādi
"Rīgas TSV Piespiedu un sabiedriskā darba daļas probācijas
speciālists" jāiesniedz:
- nosūtot uz elektroniskā pasta adresi: darbs@vpd.gov.lv
- nosūtot pa pastu - Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011
- iesniedzot personīgi Dzirnavu ielā 91, Rīgā.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri būs iesnieguši prasībām
atbilstoši aizpildītu pieteikuma veidlapu.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā - Lomonosova ielā 9, Rīgā.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK 13. pantu, Valsts probācijas
dienests informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts
probācijas dienests, kontaktinformācija: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.
Sīkāka informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta
mājaslapā www.probacija.lv.
OP 2018/184.AKK8
Liepājas Universitāte (reģ. Nr. 3042000219)
izsludina konkursu uz vakantajām vietām Izglītības zinātņu institūtā:
- vadošais pētnieks izglītības zinātnes skolas pedagoģijas apakšnozarē -
1 vieta (nepilna slodze)
- pētnieks izglītības zinātnes vispārīgās pedagoģijas apakšnozarē - 1
vieta (nepilna slodze)
Konkursa pretendentiem ne vēlāk kā viena mēneša laikā pēc konkursa
izsludināšanas dienas Latvijas Vēstnesī jāiesniedz Liepājas Universitātes
personāldaļā (Liepājā, Lielā ielā 14, 301.kab.) šādi dokumenti:
- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā
- apstiprinātas dokumentu kopijas, kas apliecina zinātniskos grādus un
zinātniskā darba pieredzi
- dzīves un darba gājums (CV) un publicēto darbu saraksts par pēdējiem
sešiem gadiem
- citi dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot pieteikumam, lai labāk
raksturotu savu kvalifikāciju.
Liepājas Universitātes pasta adrese: Lielā iela 14, Liepāja, LV-3401.
Informācija pa tālruni 63407782 (personāldaļa).