Laidiens: 17.09.2018., Nr. 184

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/184.AKK1

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - VECĀKAIS EKSPERTS/-E Veselības aprūpes departamenta Veselības aprūpes organizācijas nodaļā

Amata mērķis: veikt primārās veselības aprūpes politikas izstrādi un tās īstenošanas uzraudzību

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība tiesību zinātnē vai veselības aprūpē. Pieļaujama cita augstākā izglītība, ja pretendents apgūst papildu zināšanas iepriekšminētajās jomās

- pieredze normatīvo aktu izstrādē, vēlama pieredze valsts vai pašvaldību institūcijā

- praktiskā darba pieredze veselības aprūpes sistēmā ne mazāk kā divi gadi

- zināšanas un izpratne par veselības aprūpes organizācijas un finansēšanas principiem, veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšanu

- zināšanas un izpratne par nozari reglamentējošiem tiesību aktiem, tai skaitā Eiropas Savienības normām veselības aprūpē un to realizācijas mehānismiem

- labas angļu valodas un krievu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, Excel, PowerPoint)

- ētiskums, komunikācijas prasmes, plānošanas un organizēšanas prasmes, precizitāte darba pienākumu izpildē

Galvenie pienākumi:

- analizēt informāciju par veselības aprūpes organizācijas jautājumiem

- sagatavot un izstrādāt priekšlikumus valsts politikas veidošanai veselības aprūpes jomā

- izstrādāt normatīvo aktu projektus, sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātiem tiesību aktu projektiem primārās veselības aprūpes jautājumos

- sagatavot atbildes uz juridisko un fizisko personu vēstulēm

Piedāvājam:

- darbavietu Rīgas centrā

- veselības apdrošināšanas polisi

- iespēju veikt unikālu, interesantu un atbildīgu darbu, piedaloties veselības politikas plānošanas un ieviešanas procesā

- atalgojumu no 1039 līdz 1366 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā eksperta amatam primārās veselības aprūpes jomā".


OP 2018/184.AKK2

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - VECĀKAIS EKSPERTS/-E Veselības aprūpes departamenta Veselības aprūpes organizācijas nodaļā

Amata mērķis: veikt veselības aprūpes organizācijas politikas izstrādi un tās īstenošanas uzraudzību

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība tiesību zinātnē vai veselības aprūpē. Pieļaujama cita augstākā izglītība, ja pretendents apgūst papildu zināšanas iepriekšminētajās jomās

- pieredze normatīvo aktu izstrādē, vēlama pieredze valsts vai pašvaldību institūcijā

- praktiskā darba pieredze veselības aprūpes vai sabiedrības veselības sistēmā

- zināšanas un izpratne par valsts veselības aprūpes organizācijas un finansēšanas principiem

- zināšanas un izpratne par nozari reglamentējošiem tiesību aktiem, tai skaitā Eiropas Savienības normām veselības aprūpē un to realizācijas mehānismiem

- labas angļu valodas un krievu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, Excel, PowerPoint)

- ētiskums, komunikācijas prasmes, plānošanas un organizēšanas prasmes, precizitāte darba pienākumu izpildē

Galvenie pienākumi:

- analizēt informāciju par veselības aprūpes organizācijas jautājumiem

- sagatavot un izstrādāt priekšlikumus valsts politikas veidošanai nodaļas kompetences jomā

- izstrādāt normatīvo aktu projektus, sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātiem tiesību aktu projektiem veselības aprūpes organizācijas jautājumos

- sagatavot atbildes uz juridisko un fizisko personu vēstulēm

Piedāvājam:

- darbavietu Rīgas centrā

- veselības apdrošināšanas polisi

- iespēju veikt unikālu, interesantu un atbildīgu darbu, piedaloties veselības politikas plānošanas un ieviešanas procesā

- atalgojumu no 1039 līdz 1366 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā eksperta amatam veselības aprūpes organizācijas jomā".


OP 2018/184.AKK3

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Statistikas datu apstrādes departamenta Statistisko datu vākšanas organizācijas daļas vecākais eksperts (uz nenoteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 900 - 1080 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus

- darba vietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- pārraudzīt un organizēt darbu, kas saistīts ar aktuālas informācijas nodrošināšanu Pārvaldes IT sistēmās par uzņēmumu un iedzīvotāju statistiku

- nodrošināt centralizētu informatīvo vēstuļu nosūtīšanu uzņēmumu statistikas respondentiem

- veikt regulāru Departamenta darba kvalitātes analīzi par datu vākšanas un apstrādes procesu un sniegt priekšlikumus tā uzlabošanai

- pārstāvēt Departamentu darba grupās un apspriedēs, kā arī piedalīties nepieciešamo dokumentu projektu sagatavošanā

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorvadībā un datorzinātnē

- vēlama vismaz divu gadu darba pieredze darbā ar MS Access datu bāzēm

- labas datora lietošanas prasmes (MS Access, MS Excel)

- labas analītiskās prasmes

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67332792.

Visa Jūsu iesniegtā informācija (t.sk. personas dati) tiks izmantota tikai jūsu kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/184.AKK4

Datu valsts inspekcija (reģ.Nr.90001037264) izsludina konkursu uz Personas datu apstrādes uzraudzības nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa amatu uz noteiktu laiku

Datu valsts inspekcijas kolektīvā Personas datu apstrādes uzraudzības nodaļa nodrošina personas datu apstrādes un aizsardzības uzraudzību atbilstoši Latvijas Republikas tiesību aktiem un Datu valsts inspekcijai saistošiem Eiropas Savienības tiesību aktiem.

Ja esi gatavs/-a strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus, analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu un nebaidīties uzņemties atbildību, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, lai sniegtu ieguldījumu personas datu aizsardzības uzraudzībai Latvijā, tad aicinām pievienoties Datu valsts inspekcijas kolektīvam, kas veic personas datu aizsardzības uzraudzību.

Mēs tev uzticēsim izskatīt iesniegumus un sūdzības saistībā ar iespējamiem pārkāpumiem personas datu apstrādes aizsardzības jomā, sagatavot administratīvos aktus, lēmumus, administratīvo pārkāpumu protokolus, sniegt konsultācijas par personu datu aizsardzības regulējumu, veikt pārbaudes personas datu apstrādes aizsardzības jomā elektronisko sakaru nozarē, elektronisko dokumentu, biometrijas datu apstrādē, cilvēka genoma izpētes, parādu ārpustiesas atgūšanas un komerciālu sūtījumu jomā, veikt pārbaudes un revīzijas, kas saistītas ar personas datu apstrādi un Datu valsts inspekcijas pārstāvību Eiropas Savienības un Eiropas Padomes līmeņa darba grupās un institūcijās.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vēlama juridiskā darba pieredze

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē un zināšanas par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem

- vēlama darba pieredze personas datu aizsardzības jomā

- zināšanas par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu lietvedību

- prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu

- vēlamas labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbam ar datoru (MS Office)

Piedāvājam:

- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa darba vieta: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīgā.

Datu valsts inspekcijas Personas datu apstrādes uzraudzības nodaļas juriskonsulta amatam noteikta 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", IV līmenis (11.mēnešalgu grupa), mēnešalga no 841 EUR līdz 1088 EUR pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Datu valsts inspekcijai Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011, vai uz e-pasta adresi: kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Pieteikums konkursam uz Personas datu apstrādes uzraudzības nodaļas juriskonsulta /-es amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentus par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)). Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67686023 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13.pantu, Datu valsts inspekcija informē, ka:

1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) Iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.

Papildu VDAR 13.pantā minēto informāciju jūs varat iegūt Datu valsts inspekcijas mājaslapā http://www.dvi.gov.lv/lv/privatuma-atruna/.


OP 2018/184.AKK5

Datu valsts inspekcija (reģ.Nr.90001037264) izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā nodaļas vadītāja/-as ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku

Datu valsts inspekcijas kolektīvā Juridiskā nodaļa nodrošina Datu valsts inspekcijas tiesību aktu projektu izstrādi un tiesiskuma iepriekšējo papildpārbaudi, pārstāvību tiesvedības procesos, administratīvā procesa īstenošanas uzraudzību, atbilžu projektu sagatavošanu uz privātpersonu iesniegumiem, darbības stratēģijas izstrādi un īstenošanas pārraudzību, prioritāšu, uzdevumu un aktivitāšu plānošanu un to izpildes kontroles sistēmas izveidi, piedalās dienesta pārbaužu veikšanā un disciplinārlietu izskatīšanā par Datu valsts inspekcijas amatpersonu darbību.

Ja esi gatavs/-a strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus un nebaidīties uzņemties atbildību. Ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, lai sniegtu ieguldījumu personas datu aizsardzības uzraudzībai Latvijā, tad aicinām pievienoties Datu valsts inspekcijas kolektīvam, kas veic personas datu aizsardzības uzraudzību.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- juridiskā darba pieredze ne mazāk kā 2 gadi

- pieredze pārstāvību nodrošināšanā tiesvedību procesos ne mazāk kā 1 gads

- pieredze valsts pārvaldes darbā un zināšanas par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem ne mazāk kā 1 gads

- vēlama pieredze un profesionālās iemaņas struktūrvienības vadīšanā

- vēlama darba pieredze personas datu aizsardzības jomā

- zināšanas par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu lietvedību

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida sarežģītu informāciju un noteikt prioritātes, pārzināt dažādas darbības jomas

- labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbam ar datoru (MS Office)

Piedāvājam:

- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa darba vieta: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīgā

Datu valsts inspekcijas Juridiskās nodaļas vadītāja amatam noteikta 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", V A līmenis (12.mēnešalgu grupa), mēnešalga no 1002 EUR līdz 1318 EUR pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīves gaitas aprakstu (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Datu valsts inspekcijai Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011, vai uz e-pasta adresi: kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Pieteikums konkursam uz Juridiskās nodaļas vadītāja/-e amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentus par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)). Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67686023 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13.pantu, Datu valsts inspekcija informē, ka:

1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) Iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.

Papildu VDAR 13.pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt Datu valsts inspekcijas mājaslapā http://www.dvi.gov.lv/lv/privatuma-atruna/.


OP 2018/184.AKK6

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Bauskas teritoriālās struktūrvienības probācijas speciālists/-e - 1 vakance uz noteiktu laiku

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība, kas atbilst ceturtās profesionālās kvalifikācijas līmenim

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes darba vietās, kur tiek nodarbināti notiesātie

- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

Piedāvājam:

- mēnešalgu no € 798 līdz € 875 pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- veselības apdrošināšanas polisi no pirmās darba dienas

- iespēju piemērot elastīgu darba laiku (uzsākot darba dienu agrāk, doties mājās agrāk vai, uzsākot darba dienu vēlāk, doties mājās vēlāk)

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu ieguldījumu sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā

Pretendentiem pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", aizpildot Valsts probācijas dienesta mājaslapas www.probacija.lv sadaļā "Aktualitātes/Vakances" atrodamo pieteikuma veidlapu, kas ar norādi "Bauskas TSV probācijas speciālists" jāiesniedz:

- nosūtot uz elektroniskā pasta adresi: darbs@vpd.gov.lv;

- nosūtot pa pastu - Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011;

- iesniedzot personīgi Dzirnavu ielā 91, Rīgā vai Dārza ielā 14A, Bauskā.

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri būs iesnieguši prasībām atbilstoši aizpildītu pieteikuma veidlapu.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Bauskas teritoriālajā struktūrvienībā - Dārza ielā 14A, Bauskā.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK 13. pantu, Valsts probācijas dienests informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests, kontaktinformācija: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.

Sīkāka informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv


OP 2018/184.AKK7

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādām vakantām ierēdņu amatu vietām - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā darba daļas probācijas speciālists/-e - 1 vakance uz noteiktu laiku un 1 vakance uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība, kas atbilst ceturtās profesionālās kvalifikācijas līmenim (juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes darba vietās, kur tiek nodarbināti notiesātie

- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

Piedāvājam:

- mēnešalgu no € 798,- līdz € 875 pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi no pirmās darba dienas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- iespēju piemērot elastīgu darba laiku (uzsākot darba dienu agrāk, doties mājās agrāk vai, uzsākot darba dienu vēlāk, doties mājās vēlāk)

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu ieguldījumu sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā

Pretendentiem pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", aizpildot Valsts probācijas dienesta mājaslapas www.probacija.lv sadaļā "Aktualitātes/Vakances" atrodamo pieteikuma veidlapu, kas ar norādi "Rīgas TSV Piespiedu un sabiedriskā darba daļas probācijas speciālists" jāiesniedz:

- nosūtot uz elektroniskā pasta adresi: darbs@vpd.gov.lv

- nosūtot pa pastu - Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011

- iesniedzot personīgi Dzirnavu ielā 91, Rīgā.

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri būs iesnieguši prasībām atbilstoši aizpildītu pieteikuma veidlapu.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā - Lomonosova ielā 9, Rīgā.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK 13. pantu, Valsts probācijas dienests informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests, kontaktinformācija: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.

Sīkāka informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.


OP 2018/184.AKK8

Liepājas Universitāte (reģ. Nr. 3042000219) izsludina konkursu uz vakantajām vietām Izglītības zinātņu institūtā:

- vadošais pētnieks izglītības zinātnes skolas pedagoģijas apakšnozarē - 1 vieta (nepilna slodze)

- pētnieks izglītības zinātnes vispārīgās pedagoģijas apakšnozarē - 1 vieta (nepilna slodze)

Konkursa pretendentiem ne vēlāk kā viena mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas dienas Latvijas Vēstnesī jāiesniedz Liepājas Universitātes personāldaļā (Liepājā, Lielā ielā 14, 301.kab.) šādi dokumenti:

- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā

- apstiprinātas dokumentu kopijas, kas apliecina zinātniskos grādus un zinātniskā darba pieredzi

- dzīves un darba gājums (CV) un publicēto darbu saraksts par pēdējiem sešiem gadiem

- citi dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot pieteikumam, lai labāk raksturotu savu kvalifikāciju.

Liepājas Universitātes pasta adrese: Lielā iela 14, Liepāja, LV-3401.

Informācija pa tālruni 63407782 (personāldaļa).

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)