Laidiens: 14.09.2018., Nr. 183
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/183.AKK1
Latvijas Universitātes Literatūras, folkloras un mākslas institūts (LU
LFMI), pamatojoties uz LU LFMI Stratēģiju (2015-2020), izsludina konkursu uz
šādām akadēmisko amatu vietām:
- vadošā pētnieka vieta muzikoloģijas nozarē ar specializāciju latviešu
mūzikas vēsturē un estētikā
- vadošā pētnieka vieta literatūras nozarē ar specializāciju starpkultūru
pētniecībā un papildu specializāciju padomju, diasporas un mūsdienu literatūras
izpētē
- pētnieka-pēcdoktoranta vieta literatūras
nozarē ar specializāciju latviešu literatūras pētniecībā reģionālo procesu
kontekstā un papildu specializāciju starpkultūru pētniecībā
- pētnieka vieta literatūras nozarē ar specializāciju latviešu
literatūras pētniecībā reģionālo procesu kontekstā
- pētnieka vieta folkloristikas nozarē ar specializāciju folkloristikas
vēsturē un folkloras avotu izpētē
- pētnieka vieta folkloristikas nozarē ar specializāciju mantojuma
studijās
- zinātniskā asistenta vieta literatūras nozarē ar specializāciju
latviešu literatūras pētniecībā reģionālo procesu kontekstā un papildu
specializāciju padomju, diasporas un mūsdienu literatūras izpētē
LU LFMI amatu nolikumu un aprakstus sk. LU LFMI mājaslapas (www.lulfmi.lv) sadaļā "Dokumenti". Pretendentiem
jāiesniedz: iesniegums, CV, zinātnisko kvalifikāciju apliecinoša dokumenta
kopija, zinātnisko publikāciju saraksts (2012-2018.) un perspektīvais
pētnieciskā darba redzējums ievēlēšanas periodam (6 gadiem); pretendentiem uz
pētnieka-pēcdoktoranta amata vietu papildus jāiesniedz pēcdoktorantūras pētījuma
pieteikuma apstiprinājums. Dokumenti iesniedzami līdz š.g. 15. oktobrim LU LFMI
sekretariātā Mūkusalas ielā 3, 510. kabinetā, kā arī elektroniski (ieva.garda@lulfmi.lv). Tālrunis uzziņām 67229017.
OP 2018/183.AKK2
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto amata vietu
- Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas projekta
koordinators/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze projektu vadībā vai administrēšanā, vai pieredze darbā ar
brīvprātīgajiem
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- zināšanas dokumentu pārvaldībā un personāla vadībā atbilstoši veicamajiem
pienākumiem
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes
- spēja izvērtēt faktus, paredzēt un novērst riskus
- spēja strādāt patstāvīgi
- datorprasmes MS Office - lietotāja līmenī,
prasme strādāt ar biroja tehniku
Amata mērķis un galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt dokumentu apriti un komunikāciju programmas "Brīvprātīgais
darbs " ietvaros, sekmējot Brīvprātīgā darba attīstību, iespējas,
nodrošinot un koordinējot informācijas apmaiņu starp personām, kuras vēlas
veikt brīvprātīgo darbu un brīvprātīgā darba organizētājiem
- sagatavot pārskatus par programmas "Brīvprātīgais darbs"
uzdevumu izpildi, sasniegtajiem rezultātiem un sniegt priekšlikumus programmas
organizēšanas procesa pilnveidošanai
- nodrošināt amata kompetences ietvaros ar programmas īstenošanu saistītās
informācijas regulāru sistematizēšanu, uzkrāšanu, uzglabāšanu un dokumentu
izsekojamību
- informācijas sistēmas (brivpratigie.lv) satura
administrēšana, pilnveide, darbošanās brivpratigie.lv
sociālo tīklu kontos
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: 719,00 EUR, 2.kategorija: 827,00
EUR, 3.kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K.Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu: konkursi@nva.gov.lv ar norādi "PD_NPN_projekta_koordinators".
Informācija pa tālruni 67021801 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājas lapā: www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences
atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula) 13.pantu, Nodarbinātības valsts aģentūra
informē, ka:
1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) Iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Nodarbinātības
valsts aģentūra, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV - 1010.
OP 2018/183.AKK3
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko
sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a
jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās
statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!
Piedāvātais amats - Informācijas un komunikācijas departamenta
Izplatīšanas risinājumu daļas ģeogrāfisko informācijas sistēmu programmētājs
(uz nenoteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 1253 - 1647 euro, atbilstoši profesionālajai
pieredzei
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- veikt ģeogrāfisko datu sākotnējo apstrādi, lai nodrošinātu to savienošanu
ar tabulāriem datiem
- veikt ģeogrāfisko datu apstrādi un analīzi
- piedalīties ģeogrāfiskās statistikas vizualizēšanā un publicēšanā
- piedalīties ģeogrāfiskās statistikas izplatīšanas IT sistēmu izveidē
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība datorzinātnēs, ģeogrāfijā vai
saistītā jomā
- zināšanas tematiskajā kartogrāfijā un pieredze ģeogrāfisko datu apstrādē un
vizualizēšanā
- zināšanas par telpisko datu formātiem, koordinātu sistēmām
- pieredze darbā ar darbvirsmas ĢIS (QGIS, GRASS GIS vai ArcGIS
Desktop), kā arī SQL un telpiskajām datubāžu sistēmām (PostgreSQL ar PostGIS, MS SQL Server)
- iemaņas Python vai R programmēšanā
- vēlama pieredze darbā ar atvērtā pirmkoda telpisko datu publicēšanas
sistēmām (GeoServer vai MapServer)
un telpisko datu tīmekļa publicēšanas pakalpēm (WMS,
WFS), kā arī HTML, CSS un JavaScript ar tā
bibliotēkām telpisko datu publicēšanai (OpenLayers, Leaflet)
- labas angļu valodas zināšanas
- loģiskā domāšana
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir
pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv
sadaļā Darba piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša
ielā 1 vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv
15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366792.
Visa jūsu iesniegtā informācija (t.sk. personas dati) tiks izmantota tikai jūsu
kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2018/183.AKK4
Ventspils Augstskola (reģistrācijas Nr. 90000362426, adrese: Inženieru
iela 101, Ventspils) aicina pieteikties uz Ventspils Augstskolas telpu
ekspluatācijas inženiera amatu (darba līgums uz nenoteiktu laiku)
Individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:
- augstākā izglītība (bakalaura grāds vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība)
- priekšrocība pretendentiem ar augstāko izglītību būvniecības vai darba
aizsardzības jomā
- darba aizsardzības speciālista amata pienākumu izpildei nepieciešamās
zināšanas, saskaņā ar Ministru kabineta 2010.gada
10.augusta noteikumiem Nr.749 "Apmācības kārtība darba aizsardzības
jautājumos"
- vismaz trīs gadu darba pieredze darba aizsardzības, ugunsdrošības,
būvniecības/būvuzraudzības un telpu ekspluatācijas jomā (priekšrocība
pretendentiem ar darba pieredzi šajā jomā publiskajā pārvaldē)
- valsts valodas prasmes normatīvajos aktos noteiktajā kartībā
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t.sk.
prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- labas saskarsmes, sadarbības un organizatoriskās prasmes
- spēja sagatavot prezentācijas
- precizitāte un augsta atbildības sajūta
- spēja noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu
Mēs piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darba vidi
- izaugsmes iespējas
- stabilu darba samaksu
- sociālās garantijas
CV un motivācijas vēstuli līdz 2018.gada
19.septembrim ieskaitot iesniegt personīgi Ventspils Augstskolas Personāldaļā,
C202 kabinets 2.stāvā, Inženieru ielā 101, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski: elina.feldmane@venta.lv, uzziņas pa tālruni 636 28303.
OP 2018/183.AKK5
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir atbildīgs par
lielāko daļu nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai
drošas un prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās.
Lai īstenotu šīs funkcijas,
Patērētāju
tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz Preču
un pakalpojumu uzraudzības departamenta Juridiskās daļas juriskonsulta ierēdņa
amatu (viena vakance uz nenoteiktu laiku) centrālajā iestādē Rīgā
JA TEV IR:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā
izvirzītajām obligātajām prasībām
- profesionālā pieredze jurista/juriskonsulta amatā,
tiesneša palīga vai tiesas sēžu sekretāra amatā pēdējo piecu gadu laikā, ne
mazāka par vienu gadu
- zināšanas par administratīvo procesu, administratīvo
pārkāpumu procesu un civilprocesu
- prasme sagatavot lēmumu, normatīvo aktu, starpresoru
vienošanos un cita veida juridisko dokumentu projektus
- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas prasmes
- labas angļu valodas zināšanas
- vēlams, darba pieredze valsts pārvaldes iestādē, ne mazāka
par vienu gadu
- vēlams, zināšanas par patērētāju tiesību aizsardzības
jomas un tirgus uzraudzības jomas normatīvajiem aktiem
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts
pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- mēnešalgu no 940,00 EUR līdz 1100,00 EUR (10. algu grupa)
un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
LAI TU VARĒTU:
- piedalīties administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanā un
gatavot lēmumu projektus
- nodrošināt kontroli par administratīvo pārkāpumu lietu
izskatīšanu, to virzību un pieņemto lēmumu pareizu un savlaicīgu izpildi
- gatavot administratīvo aktu projektus departamenta
kompetencē esošajās preču un pakalpojumu uzraudzības jomās
- sniegt juridisko atbalstu departamenta darbiniekiem lietu
virzības efektīvākai nodrošināšanai
- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbildes, atzinumus,
skaidrojumus un uzziņas ar tirgus uzraudzību saistītajos jautājumos
- gatavot tiesvedības dokumentus
- gatavot priekšlikumus par nepieciešamajiem grozījumiem
normatīvajos aktos, pārstāvēt iestādes viedokli to izskatīšanas procesā
Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas sūtīt uz e-pastu: ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa
pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā,
Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses).
Uzziņas pa tālruni 67388633.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES)
2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un
šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK 13. pantu, Patērētāju
tiesību aizsardzības centrs informē, ka pretendentu pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa norisi, un
iepriekš minēto personas datu apstrādes pārzinis ir Patērētāju tiesību
aizsardzības centrs.
OP 2018/183.AKK6
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu
- Juridiskās nodaļas juriskonsults (uz nenoteiktu laiku)
Valsts darba inspekcija piedāvā:
- draudzīgu kolektīvu
- interesantu un dinamisku darbu
- iespēju dot savu ieguldījumu atbilstības nodrošināšanā darba tiesību un
darba apstākļu jomā
- gūt pieredzi darba tiesību, darba aizsardzību un administratīvā procesu
regulējošo tiesību aktu piemērošanā
- plašas un profesionālas apmācību iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem
Būtiskākie amata pienākumi:
- izvērtēt un sniegt atzinumus par darba tiesisko attiecību regulējošo
normatīvo aktu piemērošanu
- sagatavot atbildes uz valsts un pašvaldību institūciju un privātpersonu
iesniegumiem nodaļas kompetencē esošajos jautājumos
- sniegt konsultācijas par darba tiesisko attiecību jautājumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- otrā līmeņa augstākā juridiskā izglītība
- vismaz 2 gadu praktiskā pieredze jurista amatā, kas saistīta ar
administratīvo aktu izdošanu, lēmumu pieņemšanu administratīvo pārkāpumu lietās
(vēlama pieredze jurista amatā, kas saistīta ar darba likumdošanas jautājumiem)
- darba tiesisko attiecību normatīvo aktu pārzināšana un prasme tos pielietot
- pieredze darbā, kas saistīta ar normatīvo aktu izvērtēšanu un atzinumu
sagatavošanu
- latviešu valoda augstākajā līmenī (labas angļu un krievu valodas
zināšanas)
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel, Outlook,
Internet Explore, Lotus notes) labā lietotāja līmenī
- spēja patstāvīgi strādāt un organizēt savu darbu
- pieredze darbā ar dokumentu sagatavošanu un to noformēšanu
- pieredze darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar MK 29.01.2013 noteikumu
Nr.66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un
darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3.pielikumu -
10.mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai
pieredzi līdz 1 gadam (1.kategorija) mēnešalga ir EUR 900 (bruto). Pēc
pārbaudes laika, atkarībā no pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa,
tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
(ja izglītība iegūta ārzemēs - jāiesniedz Akadēmiskās informācijas centra
izziņa), jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma
publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331.
Tālrunis uzziņām 67021628; e-pasts: LM_Atlase@lm.gov.lv.