Laidiens: 14.09.2018., Nr. 183

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/183.AKK1

Latvijas Universitātes Literatūras, folkloras un mākslas institūts (LU LFMI), pamatojoties uz LU LFMI Stratēģiju (2015-2020), izsludina konkursu uz šādām akadēmisko amatu vietām:

- vadošā pētnieka vieta muzikoloģijas nozarē ar specializāciju latviešu mūzikas vēsturē un estētikā

- vadošā pētnieka vieta literatūras nozarē ar specializāciju starpkultūru pētniecībā un papildu specializāciju padomju, diasporas un mūsdienu literatūras izpētē

- pētnieka-pēcdoktoranta vieta literatūras nozarē ar specializāciju latviešu literatūras pētniecībā reģionālo procesu kontekstā un papildu specializāciju starpkultūru pētniecībā

- pētnieka vieta literatūras nozarē ar specializāciju latviešu literatūras pētniecībā reģionālo procesu kontekstā

- pētnieka vieta folkloristikas nozarē ar specializāciju folkloristikas vēsturē un folkloras avotu izpētē

- pētnieka vieta folkloristikas nozarē ar specializāciju mantojuma studijās

- zinātniskā asistenta vieta literatūras nozarē ar specializāciju latviešu literatūras pētniecībā reģionālo procesu kontekstā un papildu specializāciju padomju, diasporas un mūsdienu literatūras izpētē

LU LFMI amatu nolikumu un aprakstus sk. LU LFMI mājaslapas (www.lulfmi.lv) sadaļā "Dokumenti". Pretendentiem jāiesniedz: iesniegums, CV, zinātnisko kvalifikāciju apliecinoša dokumenta kopija, zinātnisko publikāciju saraksts (2012-2018.) un perspektīvais pētnieciskā darba redzējums ievēlēšanas periodam (6 gadiem); pretendentiem uz pētnieka-pēcdoktoranta amata vietu papildus jāiesniedz pēcdoktorantūras pētījuma pieteikuma apstiprinājums. Dokumenti iesniedzami līdz š.g. 15. oktobrim LU LFMI sekretariātā Mūkusalas ielā 3, 510. kabinetā, kā arī elektroniski (ieva.garda@lulfmi.lv). Tālrunis uzziņām 67229017.


OP 2018/183.AKK2

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto amata vietu - Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas projekta koordinators/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze projektu vadībā vai administrēšanā, vai pieredze darbā ar brīvprātīgajiem

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- zināšanas dokumentu pārvaldībā un personāla vadībā atbilstoši veicamajiem pienākumiem

- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes

- spēja izvērtēt faktus, paredzēt un novērst riskus

- spēja strādāt patstāvīgi

- datorprasmes MS Office - lietotāja līmenī, prasme strādāt ar biroja tehniku

Amata mērķis un galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt dokumentu apriti un komunikāciju programmas "Brīvprātīgais darbs " ietvaros, sekmējot Brīvprātīgā darba attīstību, iespējas, nodrošinot un koordinējot informācijas apmaiņu starp personām, kuras vēlas veikt brīvprātīgo darbu un brīvprātīgā darba organizētājiem

- sagatavot pārskatus par programmas "Brīvprātīgais darbs" uzdevumu izpildi, sasniegtajiem rezultātiem un sniegt priekšlikumus programmas organizēšanas procesa pilnveidošanai

- nodrošināt amata kompetences ietvaros ar programmas īstenošanu saistītās informācijas regulāru sistematizēšanu, uzkrāšanu, uzglabāšanu un dokumentu izsekojamību

- informācijas sistēmas (brivpratigie.lv) satura administrēšana, pilnveide, darbošanās brivpratigie.lv sociālo tīklu kontos

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: 719,00 EUR, 2.kategorija: 827,00 EUR, 3.kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K.Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu: konkursi@nva.gov.lv ar norādi "PD_NPN_projekta_koordinators". Informācija pa tālruni 67021801 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājas lapā: www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka:

1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) Iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Nodarbinātības valsts aģentūra, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV - 1010.


OP 2018/183.AKK3

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Informācijas un komunikācijas departamenta Izplatīšanas risinājumu daļas ģeogrāfisko informācijas sistēmu programmētājs (uz nenoteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 1253 - 1647 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- veikt ģeogrāfisko datu sākotnējo apstrādi, lai nodrošinātu to savienošanu ar tabulāriem datiem

- veikt ģeogrāfisko datu apstrādi un analīzi

- piedalīties ģeogrāfiskās statistikas vizualizēšanā un publicēšanā

- piedalīties ģeogrāfiskās statistikas izplatīšanas IT sistēmu izveidē

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība datorzinātnēs, ģeogrāfijā vai saistītā jomā

- zināšanas tematiskajā kartogrāfijā un pieredze ģeogrāfisko datu apstrādē un vizualizēšanā

- zināšanas par telpisko datu formātiem, koordinātu sistēmām

- pieredze darbā ar darbvirsmas ĢIS (QGIS, GRASS GIS vai ArcGIS Desktop), kā arī SQL un telpiskajām datubāžu sistēmām (PostgreSQL ar PostGIS, MS SQL Server)

- iemaņas Python vai R programmēšanā

- vēlama pieredze darbā ar atvērtā pirmkoda telpisko datu publicēšanas sistēmām (GeoServer vai MapServer) un telpisko datu tīmekļa publicēšanas pakalpēm (WMS, WFS), kā arī HTML, CSS un JavaScript ar tā bibliotēkām telpisko datu publicēšanai (OpenLayers, Leaflet)

- labas angļu valodas zināšanas

- loģiskā domāšana

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv 15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366792.

Visa jūsu iesniegtā informācija (t.sk. personas dati) tiks izmantota tikai jūsu kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/183.AKK4

Ventspils Augstskola (reģistrācijas Nr. 90000362426, adrese: Inženieru iela 101, Ventspils) aicina pieteikties uz Ventspils Augstskolas telpu ekspluatācijas inženiera amatu (darba līgums uz nenoteiktu laiku)

Individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:

- augstākā izglītība (bakalaura grāds vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība)

- priekšrocība pretendentiem ar augstāko izglītību būvniecības vai darba aizsardzības jomā

- darba aizsardzības speciālista amata pienākumu izpildei nepieciešamās zināšanas, saskaņā ar Ministru kabineta 2010.gada 10.augusta noteikumiem Nr.749 "Apmācības kārtība darba aizsardzības jautājumos"

- vismaz trīs gadu darba pieredze darba aizsardzības, ugunsdrošības, būvniecības/būvuzraudzības un telpu ekspluatācijas jomā (priekšrocība pretendentiem ar darba pieredzi šajā jomā publiskajā pārvaldē)

- valsts valodas prasmes normatīvajos aktos noteiktajā kartībā

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t.sk. prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- labas saskarsmes, sadarbības un organizatoriskās prasmes

- spēja sagatavot prezentācijas

- precizitāte un augsta atbildības sajūta

- spēja noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu

Mēs piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darba vidi

- izaugsmes iespējas

- stabilu darba samaksu

- sociālās garantijas

CV un motivācijas vēstuli līdz 2018.gada 19.septembrim ieskaitot iesniegt personīgi Ventspils Augstskolas Personāldaļā, C202 kabinets 2.stāvā, Inženieru ielā 101, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski: elina.feldmane@venta.lv, uzziņas pa tālruni 636 28303.


OP 2018/183.AKK5

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir atbildīgs par lielāko daļu nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai drošas un prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās. Lai īstenotu šīs funkcijas,

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz Preču un pakalpojumu uzraudzības departamenta Juridiskās daļas juriskonsulta ierēdņa amatu (viena vakance uz nenoteiktu laiku) centrālajā iestādē Rīgā

JA TEV IR:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām obligātajām prasībām

- profesionālā pieredze jurista/juriskonsulta amatā, tiesneša palīga vai tiesas sēžu sekretāra amatā pēdējo piecu gadu laikā, ne mazāka par vienu gadu

- zināšanas par administratīvo procesu, administratīvo pārkāpumu procesu un civilprocesu

- prasme sagatavot lēmumu, normatīvo aktu, starpresoru vienošanos un cita veida juridisko dokumentu projektus

- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas prasmes

- labas angļu valodas zināšanas

- vēlams, darba pieredze valsts pārvaldes iestādē, ne mazāka par vienu gadu

- vēlams, zināšanas par patērētāju tiesību aizsardzības jomas un tirgus uzraudzības jomas normatīvajiem aktiem

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- mēnešalgu no 940,00 EUR līdz 1100,00 EUR (10. algu grupa) un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

LAI TU VARĒTU:

- piedalīties administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanā un gatavot lēmumu projektus

- nodrošināt kontroli par administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanu, to virzību un pieņemto lēmumu pareizu un savlaicīgu izpildi

- gatavot administratīvo aktu projektus departamenta kompetencē esošajās preču un pakalpojumu uzraudzības jomās

- sniegt juridisko atbalstu departamenta darbiniekiem lietu virzības efektīvākai nodrošināšanai

- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbildes, atzinumus, skaidrojumus un uzziņas ar tirgus uzraudzību saistītajos jautājumos

- gatavot tiesvedības dokumentus

- gatavot priekšlikumus par nepieciešamajiem grozījumiem normatīvajos aktos, pārstāvēt iestādes viedokli to izskatīšanas procesā

Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas sūtīt uz e-pastu: ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses).

Uzziņas pa tālruni 67388633.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK 13. pantu, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs informē, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa norisi, un iepriekš minēto personas datu apstrādes pārzinis ir Patērētāju tiesību aizsardzības centrs.


OP 2018/183.AKK6

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Juridiskās nodaļas juriskonsults (uz nenoteiktu laiku)

Valsts darba inspekcija piedāvā:

- draudzīgu kolektīvu

- interesantu un dinamisku darbu

- iespēju dot savu ieguldījumu atbilstības nodrošināšanā darba tiesību un darba apstākļu jomā

- gūt pieredzi darba tiesību, darba aizsardzību un administratīvā procesu regulējošo tiesību aktu piemērošanā

- plašas un profesionālas apmācību iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem

Būtiskākie amata pienākumi:

- izvērtēt un sniegt atzinumus par darba tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu piemērošanu

- sagatavot atbildes uz valsts un pašvaldību institūciju un privātpersonu iesniegumiem nodaļas kompetencē esošajos jautājumos

- sniegt konsultācijas par darba tiesisko attiecību jautājumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā juridiskā izglītība

- vismaz 2 gadu praktiskā pieredze jurista amatā, kas saistīta ar administratīvo aktu izdošanu, lēmumu pieņemšanu administratīvo pārkāpumu lietās (vēlama pieredze jurista amatā, kas saistīta ar darba likumdošanas jautājumiem)

- darba tiesisko attiecību normatīvo aktu pārzināšana un prasme tos pielietot

- pieredze darbā, kas saistīta ar normatīvo aktu izvērtēšanu un atzinumu sagatavošanu

- latviešu valoda augstākajā līmenī (labas angļu un krievu valodas zināšanas)

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel, Outlook, Internet Explore, Lotus notes) labā lietotāja līmenī

- spēja patstāvīgi strādāt un organizēt savu darbu

- pieredze darbā ar dokumentu sagatavošanu un to noformēšanu

- pieredze darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar MK 29.01.2013 noteikumu Nr.66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3.pielikumu - 10.mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam (1.kategorija) mēnešalga ir EUR 900 (bruto). Pēc pārbaudes laika, atkarībā no pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa, tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām (ja izglītība iegūta ārzemēs - jāiesniedz Akadēmiskās informācijas centra izziņa), jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis uzziņām 67021628; e-pasts: LM_Atlase@lm.gov.lv.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/183.AKR1

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra paziņo, ka 2018.gada 6.septembrī Biznesa inkubatoru departamenta Liepājas biznesa inkubatora vadītāja amatā uz noteiktu laiku iecelts GINTS REĶĒNS.


OP 2018/183.AKR2

Labklājības ministrija paziņo, ka 2018.gada 10.septembrī Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldes departamenta personāla speciālistes valsts civildienesta ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku iecelta ILONA REŽĢE.


OP 2018/183.AKR3

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Starptautisko pakalpojumu nodaļas Pensiju daļas vecākās inspektores - valsts civildienesta ierēdnes amata konkursa (1 amata vieta uz noteiktu laiku, 1 amata vieta uz nenoteiktu laiku) rezultātā amatā uz noteiktu laiku 2018. gada 11. septembrī iecelta DIANA KOSAREVA.


OP 2018/183.AKR4

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Starptautisko pakalpojumu nodaļas Pensiju daļas vecākā inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amata konkurss (uz nenoteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)