Laidiens: 12.09.2018., Nr. 181
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/181.AKK1
Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina atklātu konkursu uz 4.novada
nodaļas jaunsargu instruktoru amatiem uz nenoteiktu laiku:
- Ķeguma novadā (1 slodze)
- Lielvārdes novadā (1 slodze)
- Bauskā (1 slodze)
- Jelgavas novada Zaļeniekos (1 slodze)
- Jelgavas novada Ozolniekos (1 slodze)
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt jaunsargu kandidātu uzņemšanu Jaunsardzē un nodrošināt mācību
grupu komplektēšanu atbilstoši jaunsargu programmas specifikai
- plānot, organizēt un vadīt jaunsargu praktiskās un teorētiskās nodarbības
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- sagatavot nepieciešamo dokumentāciju par pasākumu organizēšanu (tāmes,
dienas kārtību, nodarbību plānus u.c.) atbilstoši metodiskajiem norādījumiem
- veikt jaunsargu vienības mācību darba analīzi, iesniegt priekšlikumus par
mācību darba pilnveidošanu
- ievadīt informāciju par vienības jaunsargiem un mācību grupu aktivitātēm
datu bāzē e-klase
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Bērnu tiesību aizsardzības likuma 72.panta
piektajā un sestajā daļā minētajām prasībām
- augstākā vai vidējā profesionālā izglītība, kas papildināta ar 72 stundu
apmācību programmu pedagoģijā
- militārā izglītība - vismaz jaunākā instruktora kurss
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai pedagoģiskā darba pieredze (ne mazāk kā
viens gads)
- pieredze militārajā jomā
- interešu izglītības jomu reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana
- izpratne par valsts pārvaldi, aizsardzības nozari un Jaunsardzes un
informācijas centra vietu tajā
- pieredze MS Office un citām datorprogrammām
amata pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī
- "B"kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme apgūt darbam nepieciešamās zināšanas un prasmes, regulāri
piedalīties kvalifikācijas celšanas pasākumos
- labas plānošanas un organizēšanas prasmes
- spēja strādāt komandā
Priekšroka tiks dota pretendentiem, kuri beiguši jaunākā instruktora vai
instruktora speciālista kursu Nacionālo bruņoto spēku Instruktoru skolā.
Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī (9.mēnešalgu grupa). Bruto
mēnešalga no 673 līdz 1100 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei un kvalifikācijas).
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018.gada 25.septembrim. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību
un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai
nosūtīt pa pastu - Jaunsardzes un informācijas centrs (K.Valdemāra iela 10/12,
Rīga, LV-1473) vai uz e-pastu: konkursi@jic.gov.lv.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tālruņi uzziņām 25732091, 67335370, 67335351.
Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2.kārtai! Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus.
Jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti tikai šī konkursa
norisei.
OP 2018/181.AKK2
Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina atklātu konkursu uz 2.novada
nodaļas jaunsargu instruktoru amatiem;
- Vārkavas un Līvānu novados (1 slodze) uz nenoteiktu laiku
- Rēzeknē un Rēzeknes novadā (1 slodze) uz nenoteiktu laiku
- Ilūkstes novadā (1 slodze) uz noteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt jaunsargu kandidātu uzņemšanu Jaunsardzē un nodrošināt mācību
grupu komplektēšanu atbilstoši jaunsargu programmas specifikai
- plānot, organizēt un vadīt jaunsargu praktiskās un teorētiskās nodarbības
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- sagatavot nepieciešamo dokumentāciju par pasākumu organizēšanu (tāmes,
dienas kārtību, nodarbību plānus u.c.) atbilstoši metodiskajiem norādījumiem
- veikt jaunsargu vienības mācību darba analīzi, iesniegt priekšlikumus par
mācību darba pilnveidošanu
- ievadīt informāciju par vienības jaunsargiem un mācību grupu aktivitātēm
datu bāzē e-klase
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Bērnu tiesību aizsardzības likuma 72.panta piektajā un sestajā
daļā minētajām prasībām
- augstākā vai vidējā profesionālā izglītība, kas papildināta ar 72 stundu
apmācību programmu pedagoģijā
- militārā izglītība - vismaz jaunākā instruktora kurss
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai pedagoģiskā darba pieredze (ne mazāk kā viens gads)
- pieredze militārajā jomā
- interešu izglītības jomu reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana
- izpratne par valsts pārvaldi, aizsardzības nozari un Jaunsardzes un
informācijas centra vietu tajā;
- pieredze MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei
nepieciešamā līmenī
- "B"kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme apgūt darbam nepieciešamās zināšanas un prasmes, regulāri
piedalīties kvalifikācijas celšanas pasākumos
- labas plānošanas un organizēšanas prasmes
- spēja strādāt komandā
Priekšroka tiks dota pretendentiem, kuri beiguši jaunākā instruktora vai
instruktora speciālista kursu Nacionālo bruņoto spēku Instruktoru skolā.
Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī (9.mēnešalgu grupa). Bruto
mēnešalga no 673 līdz 1100 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei un kvalifikācijas).
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018.gada 25.septembrim.
Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu - Jaunsardzes un informācijas
centrs (K.Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV-1473) vai uz e-pastu: konkursi@jic.gov.lv.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tālruņi uzziņām 26166063, 67335370, 67335351.
Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2.kārtai! Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus.
Jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti tikai šī konkursa
norisei.
OP 2018/181.AKK3
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amata vietu ugunsdrošības un civilās aizsardzības
inženieris/-e Drošības un darba aizsardzības nodaļā
Vispārējie darba pienākumi:
- nodrošināt valsts aizsardzības militāro objektu ekspluatāciju un tehnisko
nodrošinājumu ugunsdrošības, gāzes saimniecības un civilās aizsardzības jomās
- izstrādāt vai piedalīties ar ugunsdrošības, gāzes saimniecības un civilās
aizsardzības jautājumiem saistītu tehnisko specifikāciju izstrādē
- nodrošināt iekšējās kārtības noteikumu izstrādi un aktualizēšanu, izpildes
kontroli attiecībā uz ugunsdrošības, gāzes saimniecības un civilās aizsardzības
prasībām
- koordinēt objektu ugunsgrēka riska novērtējumu sagatavošanu
- nodrošināt civilās aizsardzības plāna izstrādi
- veikt tirgus izpētes, ja plānots iegādāties preces un pakalpojumus
ugunsdrošības, gāzes saimniecības vai civilās aizsardzības vajadzībām
Prasības kandidātiem/-ēm:
- nepieciešama otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ugunsdrošības un
civilās aizsardzības jomā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā tehniskā
(arhitektūras, būvniecības vai enerģētikas jomā) izglītība un apgūta 160 stundu
profesionālās pilnveides programma "Ugunsdrošība un aizsardzība", 160
stundu profesionālās pilnveides programma "Civilā drošība un
aizsardzība"
- vēlama apliecība, kas ļauj pildīt atbildīgās personas par gāzes
saimniecību pienākumus
- vēlama profesionālās pilnveides apliecība darba aizsardzībā (apgūta 60
stundu programma)
- pieredze ugunsdrošības un civilās aizsardzības jomās ne mazāk par trīs
gadiem
- pieredze iekšējo normatīvo aktu sagatavošanā ugunsdrošības un civilās
aizsardzības jomā
- ļoti labas zināšanas jautājumos par ugunsdrošības un civilās aizsardzības
sistēmas organizāciju
- prasme un praktiska pieredze organizēt teorētiskās un praktiskās apmācības
ugundrošībā un civilajā aizsardzībā
- izpratne jautājumos, kas saistīti ar īpašumu apsaimniekošanas jomu
- vēlamas zināšanas par iepirkumu procedūrām un iepirkumus regulējošiem
normatīvajiem aktiem
- labas rakstiskās un mutiskās komunikācijas prasmes
- darbu plānošanas un organizatoriskās prasmes
- vismaz vienas svešvalodas (krievu vai angļu) zināšanas sarunvalodas līmenī
- prasme strādāt ar MS Office lietojumprogrammām
un tīmekļa pārlūkprogrammām lietotāja līmenī
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no EUR 1052 līdz EUR 1382 pirms
nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšana
Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājas lapas www.vamoic.gov.lv sadaļā Vakances), motivācijas vēstuli un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018.gada
28.septembrim (ieskaitot) sūtīt - Valsts aizsardzības militāro objektu un
iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV 1046, vai pa e-pastu: sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67300241.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus
sludinājumā norādītos dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā. Ar
pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc
pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos
pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta
pirmo daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Valsts
aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs.
OP 2018/181.AKK4
Iepirkumu uzraudzības birojs ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās
valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu
procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu
izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot
valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas
zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu
uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz - Tiesību aktu
piemērošanas departamenta vecākā (-ās) referenta
(-es) amata vietu (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts
35. saimē, II līmenī, 9.mēnešalgu grupā
Tiesību aktu piemērošanas departamenta darbība saistīta ar metodiskā
atbalsta sniegšanu pasūtītājiem, sabiedrisko pakalpojumu sniedzējiem un
piegādātājiem, nodrošinot konsultācijas, vadlīniju un ieteikumu izstrādāšanu,
mācību organizēšanu, kā arī ar priekšlikumu izstrādāšanu un saskaņošanu
politikas dokumentu un normatīvo aktu projektu izstrādei publisko iepirkumu
jomā.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- sniegt metodisko palīdzību un konsultācijas pasūtītājiem, sabiedrisko
pakalpojumu sniedzējiem, pretendentiem, kandidātiem publisko iepirkumu jomā
- gatavot atbildes uz pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju,
pretendentu, kandidātu u.c. ieinteresēto personu vēstulēm un e-pastiem par ar
publiskajiem iepirkumiem saistītiem jautājumiem
- sniegt metodisku atbalstu Iepirkumu uzraudzības biroja (turpmāk - Birojs)
darbiniekiem iepirkumu veikšanā un veikt Biroja iepirkumus atbilstoši Biroja
iepirkumu veikšanas kārtībā noteiktajam
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams
tiesību zinātnē
- prasme strādāt ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām
- precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- labas komunikācijas prasmes, orientācija uz attīstību un spēja plānot un
organizēt
- darba pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un izpratne par
publisko iepirkumu tiesisko regulējumu tiks uzskatītas par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- iegūt zināšanas un profesionālo pilnveidi publisko iepirkumu jomā
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
- mēnešalgu no 835 līdz 1100 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
Piesakoties konkursā, tev jāiesniedz:
- pieteikuma (motivācijas) vēstule, kurā iekļauta informācija par darba
pieredzi atbilstoši konkursa sludinājumā pretendentiem definētajām prasībām
- Curriculum Vitae (CV)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, dokumentu par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs,
un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas raksturo
atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām
- apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Pieteikuma dokumentus lūdzam sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam 15 dienu
laikā no šī sludinājuma publicēšanas uz adresi: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010,
uz e-pastu: vakances@iub.gov.lv vai pa faksu
67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Iepirkumu uzraudzības biroja
tīmekļvietnē https://www.iub.gov.lv/lv/node/246.
Iepirkumu uzraudzības birojs informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Iepirkumu
uzraudzības birojs, kontaktinformācija: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010.
OP 2018/181.AKK5
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina konkursu uz Reģionālās politikas departamenta
Reģionālās attīstības plānošanas nodaļas vecākā referenta valsts civildienesta
ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)
Amata mērķis un galvenie pienākumi: nodrošināt priekšlikumu izstrādi un to
iedzīvināšanu par nepieciešamajiem reģionālās attīstības atbalsta pasākumiem
plānošanas reģionu un pašvaldību funkciju izpildei un uzņēmējdarbības
veicināšanai, institucionālās kapacitātes stiprinošo projektu izstrāde un
ieviešanas koordinācija, atzinumu sniegšana par attīstības plānošanas
dokumentiem un tiesību aktu projektiem.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, vēlams ekonomikā, politikas zinātnē vai tiesību zinātnēs
- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem, vēlama darba pieredze
valsts tiešās pārvaldes iestādē vai pašvaldībā
- zināšanas un vēlama pieredze tiesību aktu projektu un attīstības
plānošanas dokumentu projektu izstrādē un virzībā
- zināšanas par Latvijas reģionālās politikas jautājumiem
- labas angļu valodas zināšanas
- kompetences: darbs komandā, konceptuāla domāšana, komunikācija, orientācija
uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums
Mēs piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- mēnešalgu līdz 1050 euro
pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
Pieteikuma vēstuli un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu 10 dienu laikā
no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
sūti uz e-pasta adresi: personals@varam.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Reģionālās politikas departaments" vai pa pastu:
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25, Rīgā,
LV-1494. Tālrunis uzziņām 67026902.
Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē: www.varam.gov.lv
sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam,
ka jūsu:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) personas datu apstrādes pārzinis ir Vides aizsardzības un reģionālās
attīstības ministrija, kontaktinformācija: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494.
Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantā minēto informāciju
jūs varat iegūt, sūtot elektroniskā pasta vēstuli uz adresi: personals@varam.gov.lv.
OP 2018/181.AKK6
Nacionālais veselības dienests (reģ.Nr.90009649337; www.vmnvd.gov.lv)
izsludina konkursu uz vecākā/-s eksperta/-tes amatu
Starptautiskās sadarbības nodaļā (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- izskatīt administratīvās lietas par personu tiesībām saņemt veselības
aprūpes pakalpojumus citā Eiropas Savienības, Eiropas Ekonomikas zonas
dalībvalstī un Šveicē
- izskatīt nodaļas kompetencē esošos iesniegumus
- informēt fiziskas un juridiskas personas par tiesībām atbilstoši Eiropas
Savienības tiesību aktiem saņemt veselības aprūpi citās dalībvalstīs
Prasības pretendentiem/-ēm:
- 1.līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- pieredze veselības nozarē vai Eiropas Savienības tiesību piemērošanā tiks
uzskatīta par priekšrocību
- prasme strādāt ar datoru (programmas Word, Excel u.c.) un citiem biroja
tehniskajiem līdzekļiem
- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas
- augsta atbildības sajūta, precizitāte, iniciatīva, labas komunikācijas un
sadarbības spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
Piedāvājam:
- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas
- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām un papildatvaļinājumu
atbilstoši darba rezultātiem
- atalgojumu pirms nodokļu nomaksas no 756 EUR (pārbaudes laikā) līdz 1174
EUR
Pieteikumu, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi
"Vecākais eksperts Starptautiskās sadarbības nodaļā" sūtīt Nacionālā
veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pastu: vakances@vmnvd.gov.lv
vai Rīgā, Cēsu ielā 31 k-3, LV-1012, līdz 2018.gada
24.septembrim. Informācija pa tālr. 67043772.
Nacionālais veselības dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Nacionālais
veselības dienests, kontaktinformācija: Cēsu iela 31, k-3, Rīga, LV-1010.
OP 2018/181.AKK7
Stockholm School of Economics in
Riga, reģ. Nr. 40003162751, izsludina konkursu uz
vakanto amata vietu:
- profesors - 1 amata vieta
Nozare: Ekonomika un uzņēmējdarbība
Apakšnozare: Uzņēmējdarbības vadība
Prasības pretendentam/-ei:
(1) Pretendents atbilst Augstskolu likumā noteiktajām prasībām ievēlēšanai
profesora amatā
(2) Pretendents ir starptautiski atzīts speciālists ekonomikas un
uzņēmējdarbības nozares apakšnozarē "uzņēmējdarbības vadība",
apliecina pastāvīgu un kvalitatīvu pētniecības darbu nozarē
(3) Pretendentam ir izcili sasniegumi un reputācija akadēmiskajā darbībā,
izcilība studējošo izglītošanā
(4) Pretendentam ir vēlama, bet ne obligāta pieredze administratīvajā darbā,
sadarbība ar industriju
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, ir jāiesniedz rektoram
adresēta pieteikuma vēstule par piedalīšanos konkursā un aktuāls dzīves un
darba gājums (Curriculum Vitae)
personīgi (Stockholm School
of Economics in Riga, Strēlnieku iela 4A,
Rīga, LV-1012, 216.kabinets) vai jānosūta elektroniski (e-pasta adrese:
office@sseriga.edu).
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.
Darba laiks: pilna slodze.
Darbavieta: Stockholm School
of Economics in Riga.
Kontaktinformācija: kontaktpersona Eva Ernštreite,
e-pasta adrese: eva.ernstreite@sseriga.edu; SSE Riga
mājaslapa: www.sseriga.edu.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai SSE Riga Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas
dati netiks izplatīti trešajām personām.
OP 2018/181.AKK8
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu - eksperts/-e Nodarbinātības valsts aģentūras Risku vadības un
iekšējās kontroles nodaļā (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze audita vai ES fondu vadības uzraudzības jomā ne mazāk kā viens gads
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- zināšanas par iekšējās kontroles sistēmas darbību, t.sk., tiešās pārvaldes
iestādēs
- zināšanas par risku vadību
- labas datu analīzes prasmes.
Galvenie amata pienākumi: piedalīties Nodarbinātības valsts aģentūras
iekšējās kontroles vides izveidošanā. Veikt iekšējās kontroles sistēmas
darbības uzraudzības pasākumus un pārbaudes. Sniegt ieteikumus par
nepieciešamajiem uzlabojumiem iekšējās kontroles sistēmā un tās pilnveidē.
Koordinēt informācijas apmaiņu un sadarbību ar ārējiem auditoriem un Valsts
kontroli, saskaņā ar normatīvo aktu prasībām. Sagatavot informatīvos
materiālus, pārskatus, ziņojumus, atskaites, atzinumus un citus dokumentus
Risku vadības un iekšējās kontroles nodaļas kompetences ietvaros.
Konsultēt un sniegt metodisku palīdzību struktūrvienībām un darbiniekiem
risku vadības un iekšējās kontroles jautājumos.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: 719,00 EUR, 2.kategorija 827,00
EUR, 3.kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija,
15 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā
K.Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai nosūtot uz e-pasta adresi: konkursi@nva.gov.lv ar norādi "RVIKN_eksperts"
Informācija pa tālruni 67021840, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras
mājaslapā www.nva.gov.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences
atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula) 13.pantu, Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Nodarbinātības
valsts aģentūra, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 38 k-1, Rīga, LV - 1010.