Laidiens: 25.01.2018., Nr. 18
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/18.AKK1
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amatu - referents/-e Administratīvā departamenta
Procesu uzraudzības nodaļā (vakance uz noteiktu laiku)
Vispārējie darba pienākumi:
- plānot, organizēt un piedalīties Centra procesu aprakstu izstrādes,
ieviešanas, uzturēšanas un pilnveidošanas gaitā atbilstoši spēkā esošajam
normatīvajam regulējumam un labas prakses piemēriem
- kompetences ietvaros piedalīties iekšējās kontroles sistēmas izstrādē un
nepārtrauktā pilnveidē atbilstoši normatīvajam regulējumam un labas prakses
piemēriem
- kompetences ietvaros nodrošināt risku pārvaldības sistēmas ieviešanu,
veikt risku identificēšanu un novērtēšanu
- kompetences ietvaros piedalīties procesu reglamentējošo dokumentu
izstrādes, saskaņošanas, izvērtēšanas un aktualizācijas nodrošināšanā
- uzraudzīt vienotu procesu definēšanu, ieviešanu un ievērošanu
- izvērtēt un rosināt procesu vadības metožu un standartu ieviešanu
- nodrošināt procesu analīzi un novērtējumu, uzraugot to atbilstību
normatīvajiem aktiem un citiem saistošiem dokumentiem
Prasības kandidātiem:
- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība, kas papildināta ar nozarei atbilstošām speciālām studijām
- pieredze darbā valsts pārvaldē un profesionālā pieredze atbilstošajā jomā
vairāk par gadu
- zināšanas par iekšējās kontroles sistēmas, risku vadības un kvalitātes
vadības izstrādi, ieviešanu, pārvaldību, standartiem un principiem
- labas zināšanas un izpratne jautājumos par dokumentu pārvaldību un tā
procesu organizēšanu un pārvaldību
- sadarbības spējas un prasmes, veidojot efektīvu komunikāciju
- prasmes noteikt prioritātes, plānot un organizēt savu darbu, nodrošinot
kvalitatīvu un precīzu darba izpildi
- angļu valodas zināšanas vismaz B līmenī
- MS Office
lietojumprogrammu, tīmekļa pārlūkprogrammu pārzināšana lietotāja līmenī un
prasmes lietot biroja tehniku
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 835 EUR līdz 1190 EUR
pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz
2018. gada 4. februārim (ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības
militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai uz
e-pastu: sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālr.
uzziņām 67300241.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu
laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
OP 2018/18.AKK2
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
Austrumlatgales virsmežniecības Balvu nodaļas (Lazdukalna apgaita) mežziņa
ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā mežsaimnieciskā izglītība
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo
aktu ievērošanas uzraudzībā
- teicamas komunikācijas prasmes, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā
arī sadarboties
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- prasme strādāt ar MS Office
standartprogrammām, vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī
GPS uztvērēja izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības,
medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti
- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā
- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus
tajās
- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajā esošo
informāciju
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 800,00 EUR līdz 900,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža
dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 301. kabinetā, 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālr. uzziņām
67220027).
OP 2018/18.AKK3
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
Sēlijas virsmežniecības Jēkabpils nodaļas (Leimaņu apgaita) mežziņa ierēdņa
amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā mežsaimnieciskā izglītība
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo
aktu ievērošanas uzraudzībā
- teicamas komunikācijas prasmes, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā
arī sadarboties
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- prasme strādāt ar MS Office
standartprogrammām, vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī
GPS uztvērēja izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības,
medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti
- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā
- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus
tajās
- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajā esošo
informāciju
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 800,00 EUR līdz 900,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža
dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 301. kabinetā, 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālr. uzziņām
67220027).
OP 2018/18.AKK4
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Sociālās
statistikas datu apstrādes daļas vecākais referents
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 835-950 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- izlases veida apsekojumu datu masīvu apstrāde, apvienošana, analīze un
kopsavilkumu sagatavošana
- administratīvo datu kvalitātes kontrole
- datu sagatavošana nosūtīšanai Eiropas statistikas birojam (Eurostat) saskaņā ar Eiropas Savienības
rekomendācijām un regulu prasībām
- informācijas pieprasījumu sagatavošana
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība informātikā, statistikā, ekonomikā vai līdzīgā jomā
- pieredze darbā ar lielām datubāzēm
- prasme strādāt ar datoru (MS Excel,
MS Word, MS Access un vismaz ar vienu no
statistisko datu apstrādes programmām (SPSS, SAS, R, Stata))
- labas angļu valodas zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta
iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir
pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi") - iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā,
Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas
pa tālr. 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2018/18.AKK5
Latvijas Mākslas akadēmija izsludina konkursu uz vakanto amatu -
pētnieks (uz projekta laiku līdz 2021. gada 28. februārim)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- maģistra grāds mākslas nozarē un zinātniskā, akadēmiskā un praktiskā darba
pieredze dizaina un arhitektūras jomā
- atbilstība Joint
Programming Initiative Urban Europe programmas "Sustainable Urbanisation Global
Initiative Food-Water-Energy Nexus" projektā "Urbanising in Place. Building the food
water energy nexus from below" uzstādītajām prasībām attiecībā uz
partnerorganizāciju pētnieku kvalifikācijām un
pieredzi
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- atbilstība Zinātniskās darbības likuma 26. panta 3. un 6. daļas
prasībām
- darbā nepieciešamas profesionālās, amata specifikai atbilstošas zināšanas
un iemaņas, darba pieredze augstākā izglītībā, prasme kontaktēties ar cilvēkiem
un saskarsmes kultūra savstarpējās attiecībās, pieredze pedagoģiskajā darbā
augstskolā, pienākumu veikšanai nepieciešamas zināšanas augstskolu darbību reglamentējošo
tiesību aktu praktiskai pielietošanai
Motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un
apstiprināts pētījuma pieteikums "Sustainable Urbanisation Global Initiative Food-Water-Energy Nexus"
projektā jāiesniedz viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Latvijas Mākslas akadēmijā Rīgā, Kalpaka bulvārī
13, Personāldaļā (4. telpā), darba dienās no
plkst. 10.00 līdz 15.30.
OP 2018/18.AKK6
Latvijas Lauksaimniecības universitātes (reģ.
Nr. 90000041898) Zemkopības institūts izsludina konkursu uz akadēmiskā
personāla amata vietām (uz noteiktu laiku):
- zinātņu nozare - Lauksaimniecība, Laukkopības apakšnozare,
vadošais pētnieks (2 vietas)
Pretendentiem jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos
konkursā, dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos
akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta arī zinātniskā,
pedagoģiskā un organizatoriskā darba pieredze, publicēto zinātnisko darbu
saraksts pēdējo sešu gadu laikā.
Dokumentu kopa jāiesniedz mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas LLU
Personāldaļā Jelgavā, Lielajā ielā 2, vai sūtīt pa pastu (LV-3001), pa e-pastu:
personaldala@llu.lv.
Ar Nolikumu par LLU akadēmiskajiem amatiem var iepazīties LLU mājaslapā www.llu.lv sadaļā "Par mums" → Dokumenti →
Nolikumi.
Darbavieta: LLU Zemkopības institūts, Zemkopības institūts 7, Zemkopības
institūta ciems, Skrīveru novads. Papildu informācija pa tālr. 65197512.
OP 2018/18.AKK7
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina
konkursu uz akadēmiskā personāla amata vietām Fizikas un matemātikas fakultātē:
- vadošais pētnieks - fizika, tehniskā fizika - 1 vieta
- vadošais pētnieks - fizika, šķidrumu un gāzu mehānika -2 vietas
- pētnieks - fizika, šķidrumu un gāzu mehānika - 2 vietas
- zinātniskais asistents - fizika, šķidrumu un gāzu mehānika - 2 vietas
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas
Universitātē prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā
sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2018. gada 25. februārim.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586.
Papildu informācija pa tālr. 67033990.
OP 2018/18.AKK8
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludina konkursu uz
Biznesa inkubatoru departamenta Ventspils biznesa inkubatora vadītāja
darbinieka (valsts amatpersonas) amata vietu (uz noteiktu laiku - līdz
2023. gada 31. decembrim)
LIAA meklē cilvēku ar pieredzi darbā ar uzņēmējiem, kas nodrošinātu
Ventspils biznesa inkubatora (turpmāk - BI) veiksmīgu darbību.
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt BI darbu atbilstoši tā stratēģijā noteiktajiem mērķiem un
pieejamajiem resursiem
- sniegt pirmsinkubācijas un inkubācijas atbalstu
BI klientiem - izvirzīt jaundibinātam komersantam sasniedzamos mērķus,
identificēt un nodrošināt nepieciešamos pakalpojumus mērķu sasniegšanai,
piesaistīt atbilstošu mentoru, sniegt nepieciešamās konsultācijas komandas
veidošanā, attīstības veicināšanā, finansējuma piesaistē u.c. jautājumos
- identificēt BI stratēģiskos partnerus un veicināt sadarbību ar tiem
(pašvaldības, uzņēmēju organizācijas, kredītiestādes, biznesa eņģeļi u. c.)
- veicināt sadarbību ar biznesa inkubatoriem, akseleratoriem un līdzīgām
organizācijām pasaules valstīs, kur ir attīstīta uzņēmējdarbības uzsācēju vide
- identificēt un piedalīties starptautisku projektu, kas vērsti uz
uzņēmējdarbības vides attīstību, īstenošanā
- pārstāvēt BI un aktīvi popularizēt tā sniegtos pakalpojumus, izmantojot
dažādus informācijas kanālus
- nodrošināt informatīvu atbalstu jaundibinātiem komersantiem par LIAA
sniegtajiem pakalpojumiem.
Prasības pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze vadošā amatā (vismaz divi gadi)
- pieredze darbā biznesa inkubatorā vai uzņēmumā, vai organizācijā, vai
pašvaldībā uzņēmējdarbības uzsācēju konsultēšanā (sniedzot konsultācijas vai
apmācot, vai vērtējot biznesa idejas, vai izstrādājot
attīstības stratēģijas) (vismaz divi gadi), par priekšrocību tiks uzskatīta
darba pieredze minētajās jomās BI darbības teritorijā
- pieredze pašvaldībā vai uzņēmumā darbā ar uzņēmējdarbības uzsācējiem
(izvērtējot finansējuma (aizdevumu, grantu) pieteikumus (norādot konkrētos
veiktos uzdevumus vai projekta apjomu)) vai pieredze privātā vai nevalstiskā
organizācijā vai uzņēmumā, sniedzot komersantiem konsultācijas (finansējuma
piesaiste, tirdzniecības un eksporta veicināšana, mārketings) (norādot konkrētos
uzdevumus, konsultāciju veidus un virzienus) (vismaz divi gadi), par
priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze minētajās jomās BI darbības
teritorijā
- vēlama pieredze uzņēmējdarbībā
- izpratne par uzņēmējdarbības vidi Latvijā, uzņēmumu attīstības cikliem,
biznesa inkubāciju un investīciju piesaisti
- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu un padoto darbu
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- teicamas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē
izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt
- vēlamas krievu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē
izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- stratēģiskā un analītiskā domāšana un spēja strādāt strauji mainīgā vidē
- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1253,00 EUR, 2. kategorija:
1442,00 EUR, 3. kategorija: 1647,00 EUR (bruto), sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018. gada
9. februārim, pieteikuma vēstuli un CV (latviešu valodā), izglītību un
citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, rekomendācijas un
redzējumu par Ventspils biznesa inkubatora darbības stratēģiju (angļu valodā,
teksta apjoms līdz 1 A4 lapai) iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla
vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtīt
uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi
"VBI vadītājs".
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Papildu informācija iegūstama, zvanot pa tālr. 67039403 vai 67039407.
OP 2018/18.AKK9
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludina konkursu uz
Biznesa inkubatoru departamenta Valmieras biznesa inkubatora vecākā projektu
vadītāja darbinieka (valsts amatpersonas) amatu (uz noteiktu laiku - līdz
2023. gada 31. decembrim), darba izpildes vieta Cēsīs
LIAA meklē darbinieku ar pieredzi darbā ar uzņēmējiem, lai nodrošinātu Valmieras biznesa inkubatora (turpmāk - BI)
veiksmīgu darbību.
Galvenie amata pienākumi:
- īstenot BI darbības stratēģiju izvirzīto mērķu sasniegšanai
- veikt BI klientu - jaundibinātu uzņēmumu biznesa ideju vērtēšanu
- sniegt konsultācijas uzņēmumiem (t. sk. arī ražošanas un tehnoloģiju
uzņēmumiem) attīstības veicināšanai, komandas veidošanai, finansējuma
piesaistei
- izvirzīt uzņēmumam sasniedzamos mērķus BI, identificēt uzņēmumam
nepieciešamos pakalpojumus mērķu sasniegšanai, veicināt investīciju piesaisti
uzņēmuma attīstības nodrošināšanai
- aktīvi iesaistīties BI mentoru tīkla izveidē
- īstenot sadarbību ar BI stratēģiskajiem partneriem (pašvaldības, uzņēmēju
organizācijas, kredītiestādes, biznesa eņģeļi u.c.)
- aktīvi popularizēt BI sniegtos pakalpojumus, izmantojot dažādus
informācijas kanālus
- organizēt un īstenot seminārus un pasākumus, kas vērsti uz uzņēmējdarbības
veicināšanu un attīstību
- nodrošināt informatīvu atbalstu uzņēmumiem par LIAA sniegtajiem
pakalpojumiem
Prasības pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā biznesa inkubatorā vai uzņēmumā, vai pašvaldībā darbā ar
uzņēmējiem (sniedzot konsultācijas šādos jautājumos: tirdzniecība, eksporta
veicināšana, mārketings, finansējuma piesaiste vai vērtējot biznesa idejas, vai izstrādājot attīstības stratēģijas) (vismaz divi gadi)
- par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar ražošanas vai
tehnoloģiju ietilpīgiem uzņēmumiem minētajās jomās BI darbības teritorijā
- vēlama izpratne vai zināšanas par IT nozari (programmēšana, platformu
izmantošana mārketingam un produktu/pakalpojumu realizācijai)
- izpratne par uzņēmējdarbības vidi Latvijā, uzņēmumu attīstības cikliem,
biznesa inkubāciju un investīciju piesaisti un par valsts pārvaldes un
pašvaldību darbību
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- ļoti labas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē
izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt
- vēlamas ļoti labas krievu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu
izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- analītiskā domāšana un spēja strādāt strauji mainīgā vidē
- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1052,00 EUR,
2. kategorija: 1209,00 EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR
(bruto), sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018. gada
6. februārim, pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniedzot vai nosūtot pa pastu
LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz
e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi
"BID VaBI vecākais projektu vadītājs_Cēsis".
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Papildu informācija iegūstama, zvanot pa tālr. 67039403 vai 67039407.
OP 2018/18.AKK10
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vecākā eksperta
amatu Programmu uzraudzības un stratēģiskās plānošanas nodaļā
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1052 euro līdz 1382 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- pārzināt un analizēt ES fondu programmu ieviešanas nosacījumus, normatīvo
bāzi un sniegt priekšlikumus ieviešanas nosacījumu pilnveidošanai
- izstrādāt un aktualizēt ES projektu uzraudzības atbilstības pārbaužu
sistēmas reglamentējošos dokumentus, veikt ES fondu projektu uzraudzības
atbilstības pārbaudes, sniegt priekšlikumus uzraudzības pasākumu efektivitātes
celšanai un iekšējās kontroles sistēmas pilnveidošanai
- veikt ES fondu ieviešanas progresa informācijas apkopošanu un analīzi
- piedalīties risku un kvalitātes vadības procesos
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības vai tiesību zinātnē)
- pieredze darbā ar ES fondu projektu ieviešanu vai kontroli
- izpratne par ES fondu administrēšanas sistēmu
- pieredze iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādē
- labas zināšanas un izpratne par risku vadības un kvalitātes vadības jautājumiem
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme strukturēt informāciju, formulēt un argumentēt viedokli gan
rakstos, gan mutvārdos
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, analītiskā domāšana un vēlme
nepārtraukti un patstāvīgi mācīties
- ļoti labas datorprasmes (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss
- Programmu uzraudzības un stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākais
eksperts".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/18.AKK11
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vecākā eksperta
amatu Programmu uzraudzības un stratēģiskās plānošanas nodaļā
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz ierēdņa prombūtnes laiku
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1052 euro līdz 1382 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- pārzināt un analizēt ES fondu specifisko atbalsta mērķu ieviešanas
nosacījumus un progresu, ES fondu normatīvo bāzi un plānošanas dokumentus
- sniegt priekšlikumus ES fondu specifisko atbalsta mērķu ieviešanas
nosacījumu pilnveidošanai, kā arī aģentūras iekšējās kontroles sistēmas
pilnveidošanai un pielāgošanai atbilstoši ES fondu specifisko atbalsta mērķu
nosacījumiem
- savas kompetences ietvaros nodrošināt aģentūras pārstāvību ES fondu
plānošanas un ieviešanas dokumentu izstrādes un saskaņošanas procesā
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības vai tiesību zinātnē)
- laba izpratne par ES fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
- pieredze darbā ar ES fondu vadību
- laba izpratne un pieredze iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādē
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- iniciatīva, augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
- spēja un vēlme nepārtraukti, kā arī patstāvīgi
mācīties
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss -
Programmu uzraudzības un stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākais
eksperts".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/18.AKK12
Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ.
Nr. 90001259032) izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-ās
inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu
laiku)
Ja esi pārliecināts/-a, ka izglītība
ir svarīga valsts attīstībai un kopējās labklājības celšanai, kā arī esi
gatavs/-a iesaistīties izglītības kvalitātes un izglītības iestāžu darbības
atbalstīšanā, tad piesakies uz Izglītības kvalitātes valsts dienesta Kontroles
nodaļas vecākā/-ās inspektora/-es amatu
Galvenie amata pienākumi:
- kontrolēt izglītības procesa atbilstību Izglītības likumam un citiem
izglītību regulējošiem normatīvajiem aktiem
- veikt pārbaudes izglītības iestādēs un citās telpās, kas saistītas ar
izglītības un zinātnes procesa norisi, sagatavot ar pārbaudi saistītos
dokumentus
- pārkāpumu gadījumos, par kuriem paredzēta administratīvā atbildība,
ierosināt un izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas un lemt par
administratīvo sodu piemērošanu
- izskatīt iesniegumus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, sagatavot ar
iesnieguma izskatīšanu saistītos dokumentus
- doties komandējumos un darba braucienos
- veikt citus Izglītības likuma 20. pantā un amata aprakstā noteiktos
pienākumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(vēlams pedagoģijā, vadībzinībās vai tiesību zinātnē)
- darba pieredze izglītības iestādē vai izglītības jomu regulējošo normatīvo
aktu piemērošanā (vismaz 1 gads)
- prasme sagatavot un noformēt dokumentus
- prasme sadarboties, strādāt komandā, kā arī prasme patstāvīgi plānot un
vadīt savu darbu intensīvos darba apstākļos
- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus
- pieredze klientorientētā komunikācijā un
saskarsmē
- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas
tehnoloģijām un biroja tehniku
- vēlamas vismaz divu svešvalodu zināšanas
- vēlama auto transporta vadītāja apliecība (B kategorija)
Mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt
praktisku pieredzi
- profesionālu, atsaucīgu un izpalīdzīgu kolektīvu
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai
- labus darba apstākļus sakārtotā vidē
- amats ir klasificēts 26.1. saimes III līmenī (9. mēnešalgu
grupa). Mēnešalgas apmērs atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei: 1. kategorija: 690,00 EUR,
2. kategorija: 720,00 EUR, 3. kategorija: 765,00 EUR
(bruto).
Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli/motivācijas vēstuli, CV, izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi
apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts
dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz
e-pasta adresi ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi
"Konkursam vecākais inspektors" divdesmit dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām
67507834.
OP 2018/18.AKK13
Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ.
Nr.90001259032) izsludina atklātu konkursu uz juriskonsulta/-es valsts
civildienesta ierēdņa/-es amatu uz nenoteiktu laiku
Ja esi pārliecināts/-a, ka izglītība
ir svarīga valsts attīstībai un kopējās labklājības celšanai, kā arī esi
gatavs/-a iesaistīties izglītības kvalitātes un izglītības iestāžu darbības
atbalstīšanā, tad piesakies uz Izglītības kvalitātes valsts dienesta
Uzraudzības departamenta Juridiskās nodaļas juriskonsulta amatu
Galvenie amata pienākumi:
- sniegt konsultācijas Izglītības kvalitātes valsts dienesta personālam un
klientiem Uzraudzības departamenta (turpmāk - UD) kompetences jautājumos
- sagatavot tiesību aktu (rīkojumu, lēmumu u. tml.) un sarakstes
dokumentu projektus
- izskatīt apstrīdētos administratīvos aktus, apstrīdētās procesuālās
darbības vai faktiskās rīcības īstenošanu, kā arī citus ar indivīda tiesībām
saistītus lēmumus, veikt gala lēmumu projektu sagatavošanu
- sagatavot uzziņas UD kompetences jautājumos
- izstrādāt un izskatīt izvērtēšanai iesniegto normatīvo aktu un normatīvo
aktu grozījumu projektus, sagatavot tos tālākai virzībai
- analizēt normatīvo aktu piemērošanas praksi, sniegt priekšlikumus
uzlabojumiem
- nodrošināt administratīvo sodu reģistrācijai un izpildei nepieciešamo
darbību izpildi
- veikt pieņemto lēmumu pēcpārbaudi
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē un juriskonsulta vai jurista
kvalifikācija
- darba pieredze juridisko dokumentu sagatavošanā (vismaz 1 gads)
- darba pieredze izglītības nozarē (vismaz 1 gads) un/vai ar izglītību
regulējošo tiesību un normatīvo aktu izstrādi un/vai kontroli saistītā jomā
(vismaz 1 gads)
- darba pieredze valsts pārvaldē (vismaz 1 gads)
- prasme sagatavot juridiskos dokumentus (pieteikumus, administratīvos
aktus, lēmumus u.tml.)
- prasme patstāvīgi vadīt savu darbu paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus
- pieredze klientorientētā komunikācijā un
saskarsmē
- pieredze konfliktu risināšanā un pārmaiņu vadībā
- prasme vērtēt savu profesionālo darbību un tās rezultātu
Mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt
praktisku pieredzi
- profesionālu, atsaucīgu un izpalīdzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
- labus darba apstākļus sakārtotā vidē
- amats ir klasificēts 21. saimes III B līmenī (10. mēnešalgu
grupa). Mēnešalgas apmērs atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei: 1. kategorija:
850,00 EUR, 2. kategorija: 900,00 EUR, 3. kategorija:
1000,00 EUR (bruto).
Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, apliecinājumu
par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi
apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts
dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz
e-pasta adresi ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi "Konkursam_jurists" divdesmit dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām
67507834.
OP 2018/18.AKK14
Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ. Nr. 90001259032)
izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-a eksperta/-es uzraudzības jomā valsts
civildienesta ierēdņa/-es amatu (2 vakances) uz nenoteiktu laiku
Ja esi pārliecināts/-a, ka izglītība
ir svarīga valsts attīstībai un kopējās labklājības celšanai, kā arī esi
gatavs/-a iesaistīties izglītības kvalitātes un izglītības iestāžu darbības
atbalstīšanā, tad piesakies uz Izglītības kvalitātes valsts dienesta Uzraudzības
departamenta Juridiskās nodaļas vecākā/-ās
eksperta/-es uzraudzības jomā amatu
Galvenie amata pienākumi:
- kontrolēt izglītības procesa atbilstību Izglītības likumam un citiem
izglītību regulējošiem normatīvajiem aktiem
- veikt pārbaudes izglītības iestādēs un citās institūcijās, kas saistītas
ar izglītības un zinātnes procesa norisi, t. sk. pieņemt pārvaldes lēmumus
pārbaudes ietvaros
- izskatīt privātpersonu iesniegumus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā
valsts valodā un divās svešvalodās, sagatavot ar iesnieguma izskatīšanu
saistītos dokumentus un dokumentu projektus
- pārkāpumu gadījumos, par kuriem paredzēta administratīvā atbildība,
ierosināt un izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas un lemt par
administratīvo sodu piemērošanu
- veikt pieņemto pārvaldes lēmumu un sagatavoto dokumentu pēcpārbaudi,
izvērtējot to atbilstību, lietderību un tiesiskumu
- analizēt izglītības iestāžu darbību, sniegt priekšlikumus normatīvo aktu
pilnveidošanai un izglītības iestāžu darba uzlabošanai
- sagatavot ierosinājumus par uzraudzības funkcijas īstenošanas pilnveidi un
efektivitātes paaugstināšanu
- doties komandējumos un darba braucienos
- veikt citus Izglītības likuma 20. pantā un amata aprakstā noteiktos
pienākumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams pedagoģijā, vadībzinībās vai tiesību zinātnē
- darba pieredze izglītības iestādē vai izglītības vadībā (vismaz 3 gadi),
vai ar izglītību regulējošo tiesību aktu izstrādi un/vai kontroli saistītā jomā
(vismaz 2 gadi)
- prasme piemērot izglītības un izglītības vadības tiesību aktus
- prasme sagatavot un noformēt dokumentus
- prasme sadarboties, strādāt komandā, patstāvīgi plānot un vadīt savu darbu
intensīvos darba apstākļos
- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus
- pieredze konfliktu risināšanā
- pieredze klientorientētā komunikācijā un
saskarsmē
- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas
tehnoloģijām un biroja tehniku
- vismaz divu svešvalodu zināšanas, no kurām viena ir Eiropas Savienības
dalībvalstu valoda
- vēlama auto transporta vadītāja apliecība (B kategorija)
Mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt
praktisku pieredzi
- profesionālu, atsaucīgu un izpalīdzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
- labus darba apstākļus sakārtotā vidē
- amats ir klasificēts 26.1. saimes IV līmenī (11. mēnešalgu
grupa). Mēnešalgas apmērs atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei: 1. kategorija:
800,00 EUR, 2. kategorija: 850,00 EUR, 3. kategorija:
950,00 EUR (bruto).
Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV,
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba
pieredzi apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes
valsts dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai
nosūtīt uz e-pasta adresi ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi
"Konkursam vecākais eksperts" divdesmit dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām
67507834.
OP 2018/18.AKK15
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludina konkursu uz Investīciju projektu departamenta
Projektu attīstības nodaļas vecākā projektu vadītāja amatu
LIAA meklē motivētu un komunikablu cilvēku darbam ar ārvalstu investoriem nekustamo
īpašumu piedāvājumu sagatavošanas jomā, kurš nodrošinās investīciju vides un
projektu monitoringu, mārketinga materiālu izstrādi un darbosies ar investīciju
vides uzlabošanu saistītajiem jautājumiem mērķtiecīgas investīciju piesaistes
stratēģijas "Polaris process" ieviešanas
ietvaros
Galvenie amata pienākumi:
- atbalstīt nozīmīgu ārvalstu investīciju projektu virzību, gatavojot un
nodrošinot nepieciešamo informāciju investīciju projektu un pieprasījumu
apstrādes vajadzībām, t. sk. gatavot un aktualizēt informāciju LIAA
mājaslapai, prezentācijām un citiem LIAA mārketinga materiāliem
- uzturēt nekustamo īpašumu datubāzes darbību un nodrošināt sadarbību ar
valsts, pašvaldību un privātām iestādēm nekustamo īpašumu piedāvājumu
sagatavošanā, kā arī nodrošināt nekustamo īpašumu piedāvājumu gatavošanu
investīciju projektu vadības vajadzībām
- organizēt un nodrošināt kvalitatīvu sadarbības partneru informēšanu
jautājumos, kas saistīti ar ārvalstu investīciju piesaisti Polaris
procesa ietvaros
Prasības pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze sadarbības koordinēšanā ar sadarbības partneriem un komunikācijā
(vismaz divi gadi)
- pieredze darbā ar informācijas sistēmu ieviešanu, uzturēšanu un
administrēšanu un nekustamā īpašumu attīstības jautājumos (vismaz divi gadi)
- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību
- izpratne par investīciju vidi Latvijā un investīciju piesaistes procesu
- zināšanas par nekustamā īpašuma tirgu, tā attīstības tendencēm un to
ietekmējošajiem faktoriem
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- teicamas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē
izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt
- teicamas sadarbības, komunikācijas prasmes
- analītiskā domāšana un spēja strādāt strauji mainīgā vidē
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu
- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1052,00 EUR, 2. kategorija:
1209,00 EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR (bruto), sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018. gada
9. februārim, pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniedzot vai nosūtot pa pastu
LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz
e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv, ar norādi
"IPD PAN vecākais projektu vadītājs".
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Papildu informācija iegūstama, zvanot pa tālr. 67039407 vai 67039403.
OP 2018/18.AKK16
Nacionālo bruņoto spēku Nodrošinājuma pavēlniecība izsludina konkursu uz
Informācijas sistēmu uzturētāja/-as (civilais darbinieks) divām amata vietām uz
noteiktu laiku, darbavieta Rīgā, Vienības gatvē 56
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība datorzinātnēs
vai telekomunikāciju jomā, pieļaujama arī profesionālā vidēja izglītība IT jomā
- vismaz viena gada profesionālā pieredze
- labas zināšanas par tīkla darbības principiem, izpratne un pieredze tīkla
drošības jautājumos
- valsts valodas runas un rakstu prasme atbilstoši C līmeņa 1. pakāpei,
angļu valodas prasme profesionālas nepieciešamības ietvaros
- pašiniciatīvas, spēja strādāt un mācīties patstāvīgi
- augsta atbildības izjūta un precizitāte
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Priekšrocība pretendentam, kuram ir sertifikāti, kas apliecina zināšanas IT
specializācijas jomā
Galvenie darba pienākumi:
- organizēt un veikt NP datortehnikas, sakaru un biroja tehnikas (datori,
monitori, printeri, kopētāji u. c.) uzstādīšanu, diagnostiku, tehnisko
apkopi, remontu un uzturēšanu
- sniegt nepieciešamo ikdienas atbalstu datortehnikas, sakaru un biroja
tehnikas lietotājiem
- veikt lietojumprogrammatūras uzstādīšanu, uzturēšanu un lietojuma atbalstu
- piedalīties datortehnikas, sakaru un biroja tehnikas tehnisko
specifikāciju izstrādāšanā
- plānot datortehnikas, sakaru un biroja tehnikas iegādi un uzstādīšanu
Mēs iedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- kvalifikācijas celšanas iespējas
- sociālās garantijas (t. sk. veselības apdrošināšana) atbilstoši
valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai no
940 EUR līdz 1287 EUR pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no profesionālas pieredzes
ilguma, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā)
- labus darba apstākļus, interesantu un atbildīgu darbu
Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības
aprakstu (CV), izglītības un profesionālo pieredzi apliecinošu dokumentu kopijas -
iesniegt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" pa pastu NBS Nodrošinājuma pavēlniecības
Personālsastāva un administrēšanas daļai Rīgā, Vienības gatvē 56, LV-1004, vai
atsūtīt uz e-pastu: aija.jansone@mil.lv. Tālr.
papildu informācijai 67804443.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/18.AKR1
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Infrastruktūras attīstības departamenta Vidzemes
reģiona nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2018. gada
22. janvāra iecelta DAIGA DZELME.
OP 2018/18.AKR2
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz
Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Programmu vadības un uzraudzības departamenta Programmu
uzraudzības un stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākā eksperta amatu uz
noteiktu laiku noslēdzies bez rezultāta.
OP 2018/18.AKR3
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Ziemeļkurzemes pārvaldes
inspektores pārtikas uzraudzības jomā amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 23.janvāra iecelta INGA SĻEPCOVA.