Laidiens: 10.09.2018., Nr. 179
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/179.AKK1
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina
akadēmisko amatu konkursu Humanitāro zinātņu fakultātē uz vienu vadošā pētnieka
amata vietu - valodniecība un literatūrzinātne
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/
Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un
iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas
Universitāte.
Papildu informācija pa tālr. 67033990.
OP 2018/179.AKK2
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts
uzraudzību veselības nozarē, mazinot riskus sabiedrības un personu veselībai.
Veselības inspekcija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
vadītāja vietnieks (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
GALVENIE PIENĀKUMI:
- nodrošināt tiesiskumu Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcija)
darbībā, veselības aprūpes un sabiedrības veselības jomas valsts uzraudzības
politikas dokumentu izstrādē un realizācijā
- organizēt un vadīt vienotu Inspekcijas politikas dokumentu izstrādi,
nodrošinot dokumentu juridisko ekspertīzi
- nodrošināt Inspekcijas kompetencē esošo uzraudzības un kontroles jomu
regulējošo normatīvo aktu un dokumentu izvērtēšanu un pilnveidošanu
- izstrādāt priekšlikumus par grozījumu veikšanu normatīvajos aktos un jaunu
normatīvo aktu izstrādi
- izstrādāt un saskaņot Inspekcijas lēmumu un administratīvo aktu projektus,
līgumu projektus, atbildes uz fizisko un juridisko personu vēstulēm
- konsultēt iestādes vadību un amatpersonas juridiskajos jautājumos
- piedalīties ar valsts interešu pārstāvību tiesvedības procesos saistītu
jautājumu izvērtēšanā Inspekcijas darbības jomās un valsts interešu pozīcijas
sagatavošanā
- izstrādāt priekšlikumus Inspekcijas darbības stratēģijai un nodrošināt tās
mērķu un uzdevumu izpildi
- nodrošināt publisko iepirkumu funkcijas pārraudzību un resursu plānošanu,
izmantošanas uzraudzību
- organizēt un kontrolēt savā padotībā esošo struktūrvienību darbu
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 14.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas saskaņā
ar valsts pārvaldē noteikto
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:
- maģistra grāds tiesību zinātnēs un vēlams maģistra grāds vadības zinībās
vai sabiedrības vadībā
- praktiskā darba pieredze juridiskajā jomā ne mazāk kā 3 gadi
- pieredze vadošā amatā ne mazāk kā 2 gadi
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un pielietošana
praksē
- izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem un zināšanu pielietošana darba
procesā
- pieredze stratēģijas un plānošanas dokumentu izstrādē un rīcībpolitikas
ieviešanā
- valsts valodas prasmes C2 līmenis
- divu svešvalodu (angļu, krievu) zināšanas
- vadības un organizatora prasmes
- labas sadarbības prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi vadītāja vietnieks, CV
un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, vīziju par Inspekcijas vietu
veselības aprūpes sistēmā un valsts uzraudzības sistēmā) iesniegt 15 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis";
adrese: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv;
mājaslapa www.vi.gov.lv. Inspekcija, informē, ka tiks izskatīti to pretendentu
pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, Inspekcija informē, ka
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Veselības inspekcija,
kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012. Tālrunis uzziņām 67819675.
OP 2018/179.AKK3
"HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledža izsludina konkursu uz
šādiem amatiem:
1) docenta amatu STUDIJU
PROGRAMMĀ "Viesmīlības pakalpojumu organizēšana" (kursiem
"Viesmīlības uzņēmumu mārketings", "Uzņēmējdarbība", "Profesionālā
spāņu valoda", "Profesionālā vācu valoda", "Profesionālā
itāļu valoda" u.c)
Prasības kandidātiem/-ēm:
- doktora grāds
- kompetence lasīt lekciju kursus, vadīt studiju nodarbības
- teicamas latviešu, angļu valodu zināšanas
2) uz jaunas studiju programmas "CULINARY ARTS / PAVARMĀKSLA"
lektora amatu
Prasības kandidātiem/-ēm:
- doktora vai maģistra grāds
- pedagoģiskā darba pieredze
- zināšanas par jaunākajām tendencēm mūsdienu gastronomijā, ēdienu
gatavošanas tehnoloģijās
- teicamas latviešu, angļu un krievu valodu zināšanas
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes
- vēlme strādāt komandā un dalīties ar savu pieredzi
- spēja strādāt patstāvīgi un uzņemties atbildību
3) konsultantu/-i augstākās
izglītības jomā
Prasības kandidātiem:
- doktora vai maģistra grāds
- darba pieredze augstākās izglītības iestādē
- MK noteikumu un likumu pārzināšana
- akreditācijas dokumentācijas un ikgadēju pārskatu sagatavošana
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2018.gada 1.oktobrim.
Kandidātiem ir jāiesniedz "HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledžas
lietvedībā vai jānosūta elektroniski uz cv@hotelschool.lv
šādus dokumentus:
- direktoram adresētu iesniegumu par piedalīšanos konkursā
- dzīves un darba gājumu (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā
darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu laikā (vēlams
publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā arī citus
dokumentus, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju.
Papildu informācija var saņemt pa e-pastu: cv@hotelschool.lv.
Sazināsimies tikai ar 2.kārtas kandidātiem.
OP 2018/179.AKK4
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu -
sistēmanalītiķis (uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)
Prasības amata pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- vismaz viena gada darba pieredze informācijas sistēmu un biznesa procesu
analīzes veikšanā
- vēlamas zināšanas un prasmes darbā ar sistēmu modelēšanas rīkiem, tai
skaitā datu, objektu un procesu modelēšanā
- analītiska domāšana
- labas latviešu valodas zināšanas
- labas komunikācijas spējas, spēja strādāt komandā, plānot savu darbu un
noteikt prioritātes
Galvenie pienākumi:
- piedalīties IKT infrastruktūras, valsts informācijas sistēmas, atbalsta
informācijas sistēmu un to koplietošanas komponenšu izveidošanas, attīstības un
uzturēšanas procesu koordinācijā, nodrošināšanā, plānošanā un uzturēšanā
- plānot, koordinēt un dokumentēt IS izstrādes un izmaiņu ieviešanas
procesus, to rezultātus, t.sk. koordinēt programmatūras izmaiņu procesu
- piedalīties izmaiņu un sistēmu ieviešanā, nodrošinot darbu pieņemšanu un
nodevumu akcepttestēšanu
- nodrošināt lietotāju prasību apzināšanu, izvērtēšanu un sistematizēšanu
- veikt dokumentācijas sagatavošanu, tostarp prasību specifikācijas izstrādi
Piedāvājam:
- dinamisku un aizraujošu darba vidi
- bruto mēnešalgu, sākot no 940-1287 euro (10.mēnešalgu grupa,
atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)
- sociālās garantijas
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, atbilstoši personas datu reglamentējošo normatīvo aktu prasībām,
lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
Personas datu pārzinis: Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra, reģ. Nr.
90001834941, Republikas laukums 2, Rīga, LV-1010, e-pasta adrese:
vtua@vtua.gov.lv.
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai, Republikas laukums 2, Rīgā, LV 1010,
vai vakance@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darba vietu. www.vtua.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67027486.
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri
tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.
OP 2018/179.AKK5
Rakstniecības un mūzikas muzejs aicina darbā izglītojošā darba un darba
ar apmeklētājiem vadītāju
Galvenie darba pienākumi:
- izstrādāt un īstenot muzeja izglītojošo pakalpojumu projektus dažādām
muzeja apmeklētāju mērķa grupām
- īstenot sadarbību ar muzeja mērķauditoriju pārstāvjiem
- piedalīties muzeja ekspozīciju un izstāžu veidošanā
Prasības:
- zināšanas latviešu rakstniecības, mūzikas un kultūras vēsturē
- otrā līmeņa augstākā izglītība humanitārajās vai mākslas zinātnēs
- izpratne par vecumu psiholoģiju un gatavība darbam ar dažādām auditorijām
- teicamas valsts valodas zināšanas un spēja brīvi sazināties vismaz vienā
svešvalodā (vēlams B2 līmenis runā un rakstos)
- pieredze muzeja darbā, pedagoģiskā darba un izglītība pedagoģijā tiks
uzskatīta par priekšrocību
Savā komandā gaidām pozitīvi domājošu personību, kurai piemīt vēlme ik dienu
apgūt jaunas zināšanas, diskutēt par esošajām un radoša drosme tās tulkot
nezinātājam interesantās nodarbībās un pasākumos.
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (sākot no 774,00 EUR pirms nodokļu nomaksas)
- darbu nacionāla mēroga muzejā, gatavojoties muzeja atklāšanai pēc
rekonstrukcijas
- sociālās garantijas
- interesantu darba vidi un atsaucīgus, radošus kolēģus
Motivētu pieteikumu un CV līdz 20.09.2018. sūtīt uz muzejs@rmm.lv
vai iesniegt personīgi Rakstniecības un mūzikas muzejā Tērbatas ielā 75, Rīgā,
LV-1001, vai nosūtīt pa pastu (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta
zīmogs ir 2018. gada 20. septembris)
Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrajai (sarunu)
kārtai.
OP 2018/179.AKK6
Pārtikas drošības, dzīvnieku veselības un vides zinātniskais institūts
"BIOR" (reg.Nr.90009235333) izsludina konkursu uz zinātniskā
personāla amata vietām:
Bioloģijas nozare; mikrobioloģijas apakšnozare:
- pētnieks - 2 amata vietas
Veterinārmedicīnas nozare; patoloģijas apakšnozare:
- vadošais pētnieks - 1 amata vieta
Pretendentam jāiesniedz šādi dokumenti:
- iesniegums par piedalīšanos konkursā
- zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas/noraksti un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos
noteiktie dokumenti (valsts valodas prasmes līmeni apliecinošo dokumentu u.
tml.), uzrādot to oriģinālus
- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā ietverts zinātnisko publikāciju uzskaitījums
(par pēdējiem sešiem gadiem), informācija par piedalīšanos zinātniskajās
konferencēs (par pēdējiem sešiem gadiem), zinātnisko projektu uzskaitījums,
kuru izpildē pretendents ir piedalījies pēdējo sešu gadu laikā, norādot savu
lomu projektā.
Dokumenti jāiesniedz mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Institūta BIOR Personāla nodaļā
Rīgā, Lejupes ielā 3, 242. kabinetā.
Papildu informācija pa tālr. 67620668.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula) 13. pantu, Pārtikas drošības, dzīvnieku veselības un vides zinātniskais
institūts "BIOR" (turpmāk - Institūts BIOR) informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Institūts BIOR.
Kontaktinformācija: Lejupes iela 3, Rīga, LV-1076.
OP 2018/179.AKK7
Izglītības un zinātnes ministrija
izsludina atklātu konkursu uz Politikas iniciatīvu un attīstības departamenta
vecākā eksperta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis:
Nodrošināt valsts valodas politikas izstrādi migrācijas, diasporas
izglītības, sabiedrības līdzdalības un latviešu valodas pētniecības jomā un
"Latviešu valodas aģentūras" pasākumu un budžeta izpildes
pārraudzību.
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt valsts valodas politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu
projektus migrācijas un diasporas izglītības politikas, sabiedrības līdzdalības
un latviešu valodas pētniecības un attīstības jomā
- piedalīties valsts valodas politikas un diasporas izglītības politikas
budžeta plānošanā un izpildes kontrolē, sniegt priekšlikumus papildus
nepieciešamā valsts budžeta finansējuma pieprasīšanai prioritāro pasākumu
īstenošanai
- piedalīties valsts pētījumu programmas latviešu valodā mērķu, uzdevumu un
sasniedzamo rezultātu un konkursa nolikuma izstrādē un sniegt atbalstu programmas
projektu izvērtēšanas administrēšanā
- veikt valsts valodas situācijas monitoringa datu analīzi, piedalīties
informācijas apkopošanā un izvērtēšanā par Valsts valodas politikas
pamatnostādņu īstenošanu un sniegt priekšlikumus to īstenošanas pilnveidošanai
- nodrošināt valsts valodas politikas un diasporas izglītības politikas
komunikācijas stratēģijas pasākumu izstrādi un starptautisku projektu latviešu
valodas pētniecības un latviešu valodas apguves atbalstam. Sniegt priekšlikumus
par struktūrfondu un starptautisko finanšu instrumentu izmantošanu valsts
valodas politikas jomā un piedalīties to izstrādē
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība, vēlams filoloģijā
- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē
- pieredze pētnieciskajā vai akadēmiskajā darbā valsts valodas jomā
- pieredze projektu vadībā
- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē
- pieredze valsts budžeta plānošanā
- vēlama sabiedrisko attiecību darba pieredze
- izpratne par valodas situācijas attīstību Latvijā, latviešu diasporas
problemātiku un migrācijas procesiem
- zināšanas par normatīvajiem aktiem, kas reglamentē valsts valodas politiku
- izpratne par Latvijas izglītības sistēmu un sabiedrības integrācijas
procesiem
- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī (atbilstoši "Eiropas
kopīgajās pamatnostādnēs valodu apguvei" noteiktajiem kritērijiem)
- vienas ES oficiālās valodas (izņemot angļu un latviešu valodu) zināšanas
līmenī, kas ļauj sazināties, izmantot dokumentus un literatūru amata pienākumu
izpildē
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu, radošu, dinamisku un interesantu darbu
profesionālā kolektīvā valsts pārvaldē
- mēnešalgu līdz 1382 EUR atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā
- labus darba apstākļus - Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt pieredzi darbā valsts
pārvaldes iestādē, pieredzi normatīvo aktu projektu izstrādē, pieredzi
pētnieciskajā vai akadēmiskajā darbā valsts valodas jomā, pieredzi projektu
vadībā un budžeta plānošanā, norādot periodu, kad minētā pieredze iegūta (ja
pieteikuma vēstulē nav aprakstīta minētā pieredze, konkursa komisija uzskata,
ka pretendentam nav šādas pieredzes)
- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV
standarta formai)
- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a.kabinets, Rīga,
LV-1050)
- nosūtot uz e-pasta adresi: konkursi@izm.gov.lv
ar norādi "PIAD vecākais eksperts"
Informējam, ka amata konkurss noritēs 3 kārtās šādi:
1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma
vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana.
2.kārtā notiks pretendentu angļu valodas zināšanu pārbaude sertificētā
valodu mācību centrā.
3.kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kuras laikā
tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25.pantu,
Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un
zinātnes ministrija.
Tālrunis uzziņām 67047815.
OP 2018/179.AKK8
Finanšu ministrija (reģ.
Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu
amatu:
Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi,
ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu
kolēģi
Finanšu
ministrija ir vadošā valsts pārvaldes
iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu
politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas
Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga
valsts makroekonomisko attīstību
Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība,
profesionalitāte un atbalsts
Finanšu ministrijas
komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu
vakanto amatu - Starptautisko ekonomisko attiecību speciālists (uz noteiktu laiku)
Fiskālās politikas departamenta Starptautisko ekonomisko un finanšu
lietu nodaļā
Fiskālās politikas departaments ir struktūrvienība, kas veido un vada
politikas ietvaru, kas nodrošina fiskālo
ilgtspēju un finanšu stabilitāti nacionālā līmenī, nodrošināt saistīto interešu aizstāvību Eiropas Savienības līmenī un citos starptautiskos formātos.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, finansēs, vadības zinātnēs vai citā
jomā, kas saistīta ar starptautiskām
attiecībām
- teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski
- ļoti labas angļu valodas
zināšanas
- vēlama pieredze darbā ar liela apjoma
informācijas apkopošanu un tās analīzi
- teicamas komunikācijas un problēmu risināšanas prasmes
- izpratne par protokolu un etiķeti
- izcilas komunikācijas prasmes un analītiskas spējas
- labas iemaņas darbā ar
datoru, spēja ātri orientēties lielā informācijas apjomā elektroniskajā vidē
Ja vēlies uzņemties, būt atbildīgs un veikt strukturētu informācijas apriti starp atbildīgajām ministrijas struktūrvienībām par
ES, citu starptautisko institūciju, valstu, starptautisku organizāciju normatīvo aktu priekšlikumiem un politikas iniciatīvām, kā arī nodrošināt viedokļa izstrādi attiecībā uz ministrijas
kompetencē esošajiem jautājumiem, kas skar līdzdalību
starptautiskās organizācijās,
pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Ja vēlies pieteikties konkursā, tev 10 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai uz e-pastu: pasts@fm.gov.lv šādi dokumenti:
- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta
informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām
- Curriculum Vitae (CV)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija
- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs
- citas pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas raksturo
atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām
Papildu
informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija,
reģ.Nr.90000014724, Smilšu iela
1, Rīga, LV-1919, tālrunis
+371-67095405, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu
informāciju par personas datu
apstrādi Finanšu ministrijā var iegūt Finanšu ministrijas
tīmekļa vietnē.
OP 2018/179.AKK9
Valsts vides dienests (reģ. Nr.90000017078) ir
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša
tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti
normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un
dabas resursu izmantošanas jomā
Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
Juridiskā departamenta Administratīvo sodu piemērošanas daļas vecākais
inspektors (1 vakance uz nenoteiktu laiku, darbavieta - Rīga)
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas
- darbu komandā kopā ar profesionāliem un atsaucīgiem darba kolēģiem
- atalgojumu no 650 līdz 850 euro pirms nodokļu nomaksas
- veselības apdrošināšanu
Galvenie darba pienākumi:
- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un pieņemt lēmumus
- sekot līdzi piemēroto administratīvo sodu samaksai
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā izglītība tiesību zinātnēs
- zināšanas par administratīvo pārkāpumu procesu un administratīvo procesu
- vēlamas krievu sarunvalodas zināšanas
- vēlamas zināšanas par vides aizsardzības normatīvajiem aktiem
- vēlama pieredze normatīvo aktu piemērošanā
- labas iemaņas darbā ar standarta datorprogrammām
- labas plānošanas un komunikācijas spējas
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", sūtīt uz
adresi: Valsts vides dienests Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi
"Konkursam - Administratīvo sodu piemērošanas daļas vecākais
inspektors"), vai iesniegt personīgi Lietvedības daļā (Rūpniecības iela
23, Rīga, 1.stāvs), vai sūtīt uz e-pasta adresi: vvd@vvd.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67084203, 67084204.
OP 2018/179.AKK10
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir atbildīgs par
lietošanā esošo bīstamo iekārtu (lifti, kravas celtņi, pacēlāji, katliekārtas u. c.) uzraudzību un kontroli, lai, atbilstoši
lietotas un uzturētas, tās neapdraudētu cilvēka dzīvību, veselību, vidi vai
materiālās vērtības. Lai īstenotu šo funkciju,
Patērētāju
tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz
Bīstamo iekārtu un metroloģiskās uzraudzības daļas vecākā inspektora ierēdņa amatu
bīstamo iekārtu uzraudzības jomā (viena vakance uz nenoteiktu laiku) centrālajā
iestādē Rīgā
JA TEV IR:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā tehniskā
izglītība mašīnbūves jomā
- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītājām
obligātajām prasībām
- izpratne par dažāda veida iekārtām, mehānismiem un to
darbības principiem
- vēlams, profesionālā pieredze specialitātē pēdējo piecu
gadu laikā
- labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas prasmes
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- priekšrocība - profesionālās (tehnisko nozaru)
terminoloģijas pārzināšana angļu, vācu un krievu valodās
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- interesantu un atbildīgu darbu tehniskās uzraudzības jomā
- profesionālās izaugsmes iespējas
- iespēju piedalīties starptautiskos uzraudzības un
pieredzes apmaiņas projektos
- mēnešalgu no 940,00 EUR līdz 1100,00 EUR (10. algu grupa)
un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
LAI TU VARĒTU:
- veikt pārbaudes lietošanā esošajām bīstamajām iekārtām,
kontrolējot normatīvo aktu ievērošanu;
- sniegt konsultācijas un izskatīt iesniegumus;
- izskatīt sūdzības/ nelaimes gadījumus, kuros iesaistītas
bīstamās iekārtas.
Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas sūtīt uz e-pastu: ptac@ptac.gov.lv, pa
faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības
centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes
baznīcas puses).
Uzziņas pa tālr. 67388633.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES)
2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un
šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK 13. pantu, Patērētāju
tiesību aizsardzības centrs informē, ka pretendentu pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa norisi, un
iepriekš minēto personas datu apstrādes pārzinis ir Patērētāju tiesību
aizsardzības centrs.
OP 2018/179.AKK11
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir atbildīgs par
lielāko daļu nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai
drošas un prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās.
Lai īstenotu šīs funkcijas,
Patērētāju
tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz
Tehnisko preču uzraudzības daļas vecākā eksperta ierēdņa amatu centrālajā
iestādē Rīgā (viena vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku)
JA TEV IR:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā tehniskā
izglītība;
- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā
izvirzītajām obligātajām prasībām
- priekšrocība - profesionālā pieredze jomā, kas saistīta ar
elektroiekārtām, mašīnbūvi, būvizstrādājumiem vai būvniecību, pēdējo piecu gadu
laikā, ne mazāka par diviem gadiem
- prasme strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
to apkopot un analizēt
- ļoti labas angļu valodas zināšanas, kas ļautu izmantot
dokumentus Patērētāju tiesību aizsardzības centra darbības jomā
- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas prasmes
- B kategorijas autovadītāja tiesības
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai
ļoti svarīgā jomā
- plašas iespējas profesionālai izaugsmei
- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba
grupās un starptautiskos uzraudzības projektos
- mēnešalgu no 1050,00 EUR līdz 1200,00 EUR (11. algu grupa)
un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
LAI TU SPĒTU:
- gatavot uzraudzības projektus un vadlīnijas
- veikt pārbaudes, analizēt un apkopot uzraudzības
rezultātus
- izglītot komersantus
- izskatīt patērētāju sūdzības/ nelaimes gadījumus, kuros
iesaistītas nedrošas preces
- piedalīties ekspertu darba grupās
Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas sūtīt pa e-pastu: ptac@ptac.gov.lv, pa
faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības
centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes
baznīcas puses).
Uzziņas pa tālruni 67388633.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES)
2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un
šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK 13. pantu, Patērētāju
tiesību aizsardzības centrs informē, ka pretendentu pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa norisi, un
iepriekš minēto personas datu apstrādes pārzinis ir Patērētāju tiesību
aizsardzības centrs.
OP 2018/179.AKK12
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir atbildīgs par
lielāko daļu nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai
drošas un prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās.
Lai īstenotu šīs funkcijas,
Patērētāju
tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz
Tehnisko preču uzraudzības daļas vecākā inspektora ierēdņa amatu centrālajā
iestādē Rīgā (viena vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku)
JA TEV IR:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
inženierzinātņu vai ekonomikas jomā
- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā
izvirzītajām obligātajām prasībām
- priekšrocība - profesionālā pieredze jomā, kas saistīta ar
elektroiekārtām, mašīniekārtām, mašīnbūvi vai
būvniecību, pēdējo piecu gadu laikā, ne mazāka par vienu gadu
- ļoti labas angļu valodas zināšanas, kas ļautu izmantot
dokumentus Patērētāju tiesību aizsardzības centra darbības jomā
- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas prasmes
- B kategorijas autovadītāja tiesības
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai
ļoti svarīgā jomā
- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās
iemaņas
- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba
grupās un starptautiskos uzraudzības projektos
- mēnešalgu no 835,00 EUR līdz 1000,00 EUR (9. algu grupa)
un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
LAI TU SPĒTU:
- veikt pārbaudes nepārtikas preču tirgus uzraudzības jomā
- izglītot komersantus
- izskatīt patērētāju sūdzības/ nelaimes gadījumus, kuros
iesaistītas nedrošas preces
Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas sūtīt pa e-pastu: ptac@ptac.gov.lv, pa
faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības
centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes
baznīcas puses).
Uzziņas pa tālruni 67388633.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES)
2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un
šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK 13. pantu, Patērētāju
tiesību aizsardzības centrs informē, ka pretendentu pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa norisi, un
iepriekš minēto personas datu apstrādes pārzinis ir Patērētāju tiesību
aizsardzības centrs.