Laidiens: 10.09.2018., Nr. 179

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/179.AKK1

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina akadēmisko amatu konkursu Humanitāro zinātņu fakultātē uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - valodniecība un literatūrzinātne

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/

Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte.

Papildu informācija pa tālr. 67033990.


OP 2018/179.AKK2

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts uzraudzību veselības nozarē, mazinot riskus sabiedrības un personu veselībai.

Veselības inspekcija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - vadītāja vietnieks (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

GALVENIE PIENĀKUMI:

- nodrošināt tiesiskumu Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcija) darbībā, veselības aprūpes un sabiedrības veselības jomas valsts uzraudzības politikas dokumentu izstrādē un realizācijā

- organizēt un vadīt vienotu Inspekcijas politikas dokumentu izstrādi, nodrošinot dokumentu juridisko ekspertīzi

- nodrošināt Inspekcijas kompetencē esošo uzraudzības un kontroles jomu regulējošo normatīvo aktu un dokumentu izvērtēšanu un pilnveidošanu

- izstrādāt priekšlikumus par grozījumu veikšanu normatīvajos aktos un jaunu normatīvo aktu izstrādi

- izstrādāt un saskaņot Inspekcijas lēmumu un administratīvo aktu projektus, līgumu projektus, atbildes uz fizisko un juridisko personu vēstulēm

- konsultēt iestādes vadību un amatpersonas juridiskajos jautājumos

- piedalīties ar valsts interešu pārstāvību tiesvedības procesos saistītu jautājumu izvērtēšanā Inspekcijas darbības jomās un valsts interešu pozīcijas sagatavošanā

- izstrādāt priekšlikumus Inspekcijas darbības stratēģijai un nodrošināt tās mērķu un uzdevumu izpildi

- nodrošināt publisko iepirkumu funkcijas pārraudzību un resursu plānošanu, izmantošanas uzraudzību

- organizēt un kontrolēt savā padotībā esošo struktūrvienību darbu

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 14.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas saskaņā ar valsts pārvaldē noteikto

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:

- maģistra grāds tiesību zinātnēs un vēlams maģistra grāds vadības zinībās vai sabiedrības vadībā

- praktiskā darba pieredze juridiskajā jomā ne mazāk kā 3 gadi

- pieredze vadošā amatā ne mazāk kā 2 gadi

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un pielietošana praksē

- izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem un zināšanu pielietošana darba procesā

- pieredze stratēģijas un plānošanas dokumentu izstrādē un rīcībpolitikas ieviešanā

- valsts valodas prasmes C2 līmenis

- divu svešvalodu (angļu, krievu) zināšanas

- vadības un organizatora prasmes

- labas sadarbības prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi vadītāja vietnieks, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, vīziju par Inspekcijas vietu veselības aprūpes sistēmā un valsts uzraudzības sistēmā) iesniegt 15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"; adrese: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv; mājaslapa www.vi.gov.lv. Inspekcija, informē, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, Inspekcija informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Veselības inspekcija, kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012. Tālrunis uzziņām 67819675.


OP 2018/179.AKK3

"HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledža izsludina konkursu uz šādiem amatiem:

1) docenta amatu STUDIJU PROGRAMMĀ "Viesmīlības pakalpojumu organizēšana" (kursiem "Viesmīlības uzņēmumu mārketings", "Uzņēmējdarbība", "Profesionālā spāņu valoda", "Profesionālā vācu valoda", "Profesionālā itāļu valoda" u.c)

Prasības kandidātiem/-ēm:

- doktora grāds

- kompetence lasīt lekciju kursus, vadīt studiju nodarbības

- teicamas latviešu, angļu valodu zināšanas

2) uz jaunas studiju programmas "CULINARY ARTS / PAVARMĀKSLA" lektora amatu

Prasības kandidātiem/-ēm:

- doktora vai maģistra grāds

- pedagoģiskā darba pieredze

- zināšanas par jaunākajām tendencēm mūsdienu gastronomijā, ēdienu gatavošanas tehnoloģijās

- teicamas latviešu, angļu un krievu valodu zināšanas

- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes

- vēlme strādāt komandā un dalīties ar savu pieredzi

- spēja strādāt patstāvīgi un uzņemties atbildību

3) konsultantu/-i augstākās izglītības jomā

Prasības kandidātiem:

- doktora vai maģistra grāds

- darba pieredze augstākās izglītības iestādē

- MK noteikumu un likumu pārzināšana

- akreditācijas dokumentācijas un ikgadēju pārskatu sagatavošana

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2018.gada 1.oktobrim.

Kandidātiem ir jāiesniedz "HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledžas lietvedībā vai jānosūta elektroniski uz cv@hotelschool.lv šādus dokumentus:

- direktoram adresētu iesniegumu par piedalīšanos konkursā

- dzīves un darba gājumu (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā arī citus dokumentus, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju.

Papildu informācija var saņemt pa e-pastu: cv@hotelschool.lv.

Sazināsimies tikai ar 2.kārtas kandidātiem.


OP 2018/179.AKK4

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu - sistēmanalītiķis (uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Prasības amata pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vismaz viena gada darba pieredze informācijas sistēmu un biznesa procesu analīzes veikšanā

- vēlamas zināšanas un prasmes darbā ar sistēmu modelēšanas rīkiem, tai skaitā datu, objektu un procesu modelēšanā

- analītiska domāšana

- labas latviešu valodas zināšanas

- labas komunikācijas spējas, spēja strādāt komandā, plānot savu darbu un noteikt prioritātes

Galvenie pienākumi:

- piedalīties IKT infrastruktūras, valsts informācijas sistēmas, atbalsta informācijas sistēmu un to koplietošanas komponenšu izveidošanas, attīstības un uzturēšanas procesu koordinācijā, nodrošināšanā, plānošanā un uzturēšanā

- plānot, koordinēt un dokumentēt IS izstrādes un izmaiņu ieviešanas procesus, to rezultātus, t.sk. koordinēt programmatūras izmaiņu procesu

- piedalīties izmaiņu un sistēmu ieviešanā, nodrošinot darbu pieņemšanu un nodevumu akcepttestēšanu

- nodrošināt lietotāju prasību apzināšanu, izvērtēšanu un sistematizēšanu

- veikt dokumentācijas sagatavošanu, tostarp prasību specifikācijas izstrādi

Piedāvājam:

- dinamisku un aizraujošu darba vidi

- bruto mēnešalgu, sākot no 940-1287 euro (10.mēnešalgu grupa, atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)

- sociālās garantijas

Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, atbilstoši personas datu reglamentējošo normatīvo aktu prasībām, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.

Personas datu pārzinis: Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra, reģ. Nr. 90001834941, Republikas laukums 2, Rīga, LV-1010, e-pasta adrese: vtua@vtua.gov.lv.

Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai, Republikas laukums 2, Rīgā, LV 1010, vai vakance@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darba vietu. www.vtua.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027486.

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.


OP 2018/179.AKK5

Rakstniecības un mūzikas muzejs aicina darbā izglītojošā darba un darba ar apmeklētājiem vadītāju

Galvenie darba pienākumi:

- izstrādāt un īstenot muzeja izglītojošo pakalpojumu projektus dažādām muzeja apmeklētāju mērķa grupām

- īstenot sadarbību ar muzeja mērķauditoriju pārstāvjiem

- piedalīties muzeja ekspozīciju un izstāžu veidošanā

Prasības:

- zināšanas latviešu rakstniecības, mūzikas un kultūras vēsturē

- otrā līmeņa augstākā izglītība humanitārajās vai mākslas zinātnēs

- izpratne par vecumu psiholoģiju un gatavība darbam ar dažādām auditorijām

- teicamas valsts valodas zināšanas un spēja brīvi sazināties vismaz vienā svešvalodā (vēlams B2 līmenis runā un rakstos)

- pieredze muzeja darbā, pedagoģiskā darba un izglītība pedagoģijā tiks uzskatīta par priekšrocību

Savā komandā gaidām pozitīvi domājošu personību, kurai piemīt vēlme ik dienu apgūt jaunas zināšanas, diskutēt par esošajām un radoša drosme tās tulkot nezinātājam interesantās nodarbībās un pasākumos.

Piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (sākot no 774,00 EUR pirms nodokļu nomaksas)

- darbu nacionāla mēroga muzejā, gatavojoties muzeja atklāšanai pēc rekonstrukcijas

- sociālās garantijas

- interesantu darba vidi un atsaucīgus, radošus kolēģus

Motivētu pieteikumu un CV līdz 20.09.2018. sūtīt uz muzejs@rmm.lv vai iesniegt personīgi Rakstniecības un mūzikas muzejā Tērbatas ielā 75, Rīgā, LV-1001, vai nosūtīt pa pastu (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir 2018. gada 20. septembris)

Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrajai (sarunu) kārtai.


OP 2018/179.AKK6

Pārtikas drošības, dzīvnieku veselības un vides zinātniskais institūts "BIOR" (reg.Nr.90009235333) izsludina konkursu uz zinātniskā personāla amata vietām:

Bioloģijas nozare; mikrobioloģijas apakšnozare:

- pētnieks - 2 amata vietas

Veterinārmedicīnas nozare; patoloģijas apakšnozare:

- vadošais pētnieks - 1 amata vieta

Pretendentam jāiesniedz šādi dokumenti:

- iesniegums par piedalīšanos konkursā

- zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas/noraksti un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie dokumenti (valsts valodas prasmes līmeni apliecinošo dokumentu u. tml.), uzrādot to oriģinālus

- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā ietverts zinātnisko publikāciju uzskaitījums (par pēdējiem sešiem gadiem), informācija par piedalīšanos zinātniskajās konferencēs (par pēdējiem sešiem gadiem), zinātnisko projektu uzskaitījums, kuru izpildē pretendents ir piedalījies pēdējo sešu gadu laikā, norādot savu lomu projektā.

Dokumenti jāiesniedz mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Institūta BIOR Personāla nodaļā Rīgā, Lejupes ielā 3, 242. kabinetā.

Papildu informācija pa tālr. 67620668.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Pārtikas drošības, dzīvnieku veselības un vides zinātniskais institūts "BIOR" (turpmāk - Institūts BIOR) informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Institūts BIOR.

Kontaktinformācija: Lejupes iela 3, Rīga, LV-1076.


OP 2018/179.AKK7

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Politikas iniciatīvu un attīstības departamenta vecākā eksperta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis:

Nodrošināt valsts valodas politikas izstrādi migrācijas, diasporas izglītības, sabiedrības līdzdalības un latviešu valodas pētniecības jomā un "Latviešu valodas aģentūras" pasākumu un budžeta izpildes pārraudzību.

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt valsts valodas politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektus migrācijas un diasporas izglītības politikas, sabiedrības līdzdalības un latviešu valodas pētniecības un attīstības jomā

- piedalīties valsts valodas politikas un diasporas izglītības politikas budžeta plānošanā un izpildes kontrolē, sniegt priekšlikumus papildus nepieciešamā valsts budžeta finansējuma pieprasīšanai prioritāro pasākumu īstenošanai

- piedalīties valsts pētījumu programmas latviešu valodā mērķu, uzdevumu un sasniedzamo rezultātu un konkursa nolikuma izstrādē un sniegt atbalstu programmas projektu izvērtēšanas administrēšanā

- veikt valsts valodas situācijas monitoringa datu analīzi, piedalīties informācijas apkopošanā un izvērtēšanā par Valsts valodas politikas pamatnostādņu īstenošanu un sniegt priekšlikumus to īstenošanas pilnveidošanai

- nodrošināt valsts valodas politikas un diasporas izglītības politikas komunikācijas stratēģijas pasākumu izstrādi un starptautisku projektu latviešu valodas pētniecības un latviešu valodas apguves atbalstam. Sniegt priekšlikumus par struktūrfondu un starptautisko finanšu instrumentu izmantošanu valsts valodas politikas jomā un piedalīties to izstrādē

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams filoloģijā

- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē

- pieredze pētnieciskajā vai akadēmiskajā darbā valsts valodas jomā

- pieredze projektu vadībā

- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē

- pieredze valsts budžeta plānošanā

- vēlama sabiedrisko attiecību darba pieredze

- izpratne par valodas situācijas attīstību Latvijā, latviešu diasporas problemātiku un migrācijas procesiem

- zināšanas par normatīvajiem aktiem, kas reglamentē valsts valodas politiku

- izpratne par Latvijas izglītības sistēmu un sabiedrības integrācijas procesiem

- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī (atbilstoši "Eiropas kopīgajās pamatnostādnēs valodu apguvei" noteiktajiem kritērijiem)

- vienas ES oficiālās valodas (izņemot angļu un latviešu valodu) zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties, izmantot dokumentus un literatūru amata pienākumu izpildē

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu, radošu, dinamisku un interesantu darbu profesionālā kolektīvā valsts pārvaldē

- mēnešalgu līdz 1382 EUR atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā

- labus darba apstākļus - Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt pieredzi darbā valsts pārvaldes iestādē, pieredzi normatīvo aktu projektu izstrādē, pieredzi pētnieciskajā vai akadēmiskajā darbā valsts valodas jomā, pieredzi projektu vadībā un budžeta plānošanā, norādot periodu, kad minētā pieredze iegūta (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta minētā pieredze, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes)

- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai)

- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a.kabinets, Rīga, LV-1050)

- nosūtot uz e-pasta adresi: konkursi@izm.gov.lv ar norādi "PIAD vecākais eksperts"

Informējam, ka amata konkurss noritēs 3 kārtās šādi:

1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana.

2.kārtā notiks pretendentu angļu valodas zināšanu pārbaude sertificētā valodu mācību centrā.

3.kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25.pantu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.

- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un zinātnes ministrija.

Tālrunis uzziņām 67047815.


OP 2018/179.AKK8

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

 

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

 

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību

Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un atbalsts

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - Starptautisko ekonomisko attiecību speciālists (uz noteiktu laiku) Fiskālās politikas departamenta Starptautisko ekonomisko un finanšu lietu nodaļā

Fiskālās politikas departaments ir struktūrvienība, kas veido un vada politikas ietvaru, kas nodrošina fiskālo ilgtspēju un finanšu stabilitāti nacionālā līmenī, nodrošināt saistīto interešu aizstāvību Eiropas Savienības līmenī un citos starptautiskos formātos.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, finansēs, vadības zinātnēs vai citā jomā, kas saistīta ar starptautiskām attiecībām

- teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- vēlama pieredze darbā ar liela apjoma informācijas apkopošanu un tās analīzi

- teicamas komunikācijas un problēmu risināšanas prasmes

- izpratne par protokolu un etiķeti

- izcilas komunikācijas prasmes un analītiskas spējas

- labas iemaņas darbā ar datoru, spēja ātri orientēties lielā informācijas apjomā elektroniskajā vidē

Ja vēlies uzņemties, būt atbildīgs un veikt strukturētu informācijas apriti starp atbildīgajām ministrijas struktūrvienībām par ES, citu starptautisko institūciju, valstu, starptautisku organizāciju normatīvo aktu priekšlikumiem un politikas iniciatīvām, kā arī nodrošināt viedokļa izstrādi attiecībā uz ministrijas kompetencē esošajiem jautājumiem, kas skar līdzdalību starptautiskās organizācijās,

pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Ja vēlies pieteikties konkursā, tev 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai uz e-pastu: pasts@fm.gov.lv šādi dokumenti:

- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām

- Curriculum Vitae (CV)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija

- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs

- citas pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām

Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.

Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.

Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ.Nr.90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919, tālrunis +371-67095405, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju par personas datu apstrādi Finanšu ministrijā var iegūt Finanšu ministrijas tīmekļa vietnē.


OP 2018/179.AKK9

Valsts vides dienests (reģ. Nr.90000017078) ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un dabas resursu izmantošanas jomā

Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Juridiskā departamenta Administratīvo sodu piemērošanas daļas vecākais inspektors (1 vakance uz nenoteiktu laiku, darbavieta - Rīga)

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas

- darbu komandā kopā ar profesionāliem un atsaucīgiem darba kolēģiem

- atalgojumu no 650 līdz 850 euro pirms nodokļu nomaksas

- veselības apdrošināšanu

Galvenie darba pienākumi:

- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un pieņemt lēmumus

- sekot līdzi piemēroto administratīvo sodu samaksai

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas par administratīvo pārkāpumu procesu un administratīvo procesu

- vēlamas krievu sarunvalodas zināšanas

- vēlamas zināšanas par vides aizsardzības normatīvajiem aktiem

- vēlama pieredze normatīvo aktu piemērošanā

- labas iemaņas darbā ar standarta datorprogrammām

- labas plānošanas un komunikācijas spējas

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", sūtīt uz adresi: Valsts vides dienests Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - Administratīvo sodu piemērošanas daļas vecākais inspektors"), vai iesniegt personīgi Lietvedības daļā (Rūpniecības iela 23, Rīga, 1.stāvs), vai sūtīt uz e-pasta adresi: vvd@vvd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67084203, 67084204.


OP 2018/179.AKK10

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir atbildīgs par lietošanā esošo bīstamo iekārtu (lifti, kravas celtņi, pacēlāji, katliekārtas u. c.) uzraudzību un kontroli, lai, atbilstoši lietotas un uzturētas, tās neapdraudētu cilvēka dzīvību, veselību, vidi vai materiālās vērtības. Lai īstenotu šo funkciju,

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz Bīstamo iekārtu un metroloģiskās uzraudzības daļas vecākā inspektora ierēdņa amatu bīstamo iekārtu uzraudzības jomā (viena vakance uz nenoteiktu laiku) centrālajā iestādē Rīgā

JA TEV IR:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā tehniskā izglītība mašīnbūves jomā

- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītājām obligātajām prasībām

- izpratne par dažāda veida iekārtām, mehānismiem un to darbības principiem

- vēlams, profesionālā pieredze specialitātē pēdējo piecu gadu laikā

- labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas prasmes

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- priekšrocība - profesionālās (tehnisko nozaru) terminoloģijas pārzināšana angļu, vācu un krievu valodās

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- interesantu un atbildīgu darbu tehniskās uzraudzības jomā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- iespēju piedalīties starptautiskos uzraudzības un pieredzes apmaiņas projektos

- mēnešalgu no 940,00 EUR līdz 1100,00 EUR (10. algu grupa) un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

LAI TU VARĒTU:

- veikt pārbaudes lietošanā esošajām bīstamajām iekārtām, kontrolējot normatīvo aktu ievērošanu;

- sniegt konsultācijas un izskatīt iesniegumus;

- izskatīt sūdzības/ nelaimes gadījumus, kuros iesaistītas bīstamās iekārtas.

Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas sūtīt uz e-pastu: ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses).

Uzziņas pa tālr. 67388633.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK 13. pantu, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs informē, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa norisi, un iepriekš minēto personas datu apstrādes pārzinis ir Patērētāju tiesību aizsardzības centrs.


OP 2018/179.AKK11

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir atbildīgs par lielāko daļu nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai drošas un prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās. Lai īstenotu šīs funkcijas,

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz Tehnisko preču uzraudzības daļas vecākā eksperta ierēdņa amatu centrālajā iestādē Rīgā (viena vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku)

JA TEV IR:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā tehniskā izglītība;

- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām obligātajām prasībām

- priekšrocība - profesionālā pieredze jomā, kas saistīta ar elektroiekārtām, mašīnbūvi, būvizstrādājumiem vai būvniecību, pēdējo piecu gadu laikā, ne mazāka par diviem gadiem

- prasme strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, to apkopot un analizēt

- ļoti labas angļu valodas zināšanas, kas ļautu izmantot dokumentus Patērētāju tiesību aizsardzības centra darbības jomā

- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas prasmes

- B kategorijas autovadītāja tiesības

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā

- plašas iespējas profesionālai izaugsmei

- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba grupās un starptautiskos uzraudzības projektos

- mēnešalgu no 1050,00 EUR līdz 1200,00 EUR (11. algu grupa) un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

LAI TU SPĒTU:

- gatavot uzraudzības projektus un vadlīnijas

- veikt pārbaudes, analizēt un apkopot uzraudzības rezultātus

- izglītot komersantus

- izskatīt patērētāju sūdzības/ nelaimes gadījumus, kuros iesaistītas nedrošas preces

- piedalīties ekspertu darba grupās

Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas sūtīt pa e-pastu: ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses).

Uzziņas pa tālruni 67388633.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK 13. pantu, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs informē, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa norisi, un iepriekš minēto personas datu apstrādes pārzinis ir Patērētāju tiesību aizsardzības centrs.


OP 2018/179.AKK12

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir atbildīgs par lielāko daļu nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai drošas un prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās. Lai īstenotu šīs funkcijas,

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz Tehnisko preču uzraudzības daļas vecākā inspektora ierēdņa amatu centrālajā iestādē Rīgā (viena vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku)

JA TEV IR:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātņu vai ekonomikas jomā

- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām obligātajām prasībām

- priekšrocība - profesionālā pieredze jomā, kas saistīta ar elektroiekārtām, mašīniekārtām, mašīnbūvi vai būvniecību, pēdējo piecu gadu laikā, ne mazāka par vienu gadu

- ļoti labas angļu valodas zināšanas, kas ļautu izmantot dokumentus Patērētāju tiesību aizsardzības centra darbības jomā

- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas prasmes

- B kategorijas autovadītāja tiesības

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā

- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba grupās un starptautiskos uzraudzības projektos

- mēnešalgu no 835,00 EUR līdz 1000,00 EUR (9. algu grupa) un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

LAI TU SPĒTU:

- veikt pārbaudes nepārtikas preču tirgus uzraudzības jomā

- izglītot komersantus

- izskatīt patērētāju sūdzības/ nelaimes gadījumus, kuros iesaistītas nedrošas preces

Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas sūtīt pa e-pastu: ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses).

Uzziņas pa tālruni 67388633.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK 13. pantu, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs informē, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa norisi, un iepriekš minēto personas datu apstrādes pārzinis ir Patērētāju tiesību aizsardzības centrs.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)