Laidiens: 07.09.2018., Nr. 178

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/178.AKK1

Latvijas Republikas Saeima paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Informācijas nodaļas vadītājs / -a (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- maģistra grāds vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā un vēlama regulāra zināšanu papildināšana

- vismaz triju gadu pieredze vadošā amatā

- zināšanas valsts pārvaldes, informācijas tehnoloģiju un risku pārvaldības jomās

- atbilstība normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

- plānošanas, organizatora un komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt Saeimas Administrācijas Informācijas nodaļas (turpmāk - Informācijas nodaļa) sekmīgu sadarbību ar citām Saeimas struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, kā arī fiziskajām un juridiskajām personām

- spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību

- valsts valodas prasme augtākajā (C2) līmenī

- spēja lasīt, runāt un rakstīt vismaz divās svešvalodās vismaz B1 līmenī (pašnovērtējums saskaņā ar Eiropas Padomes noteiktajiem svešvalodu apguves līmeņiem).

Galvenie pienākumi:

- vadīt, plānot, koordinēt un kontrolēt Informācijas nodaļas darbu

- vadīt, plānot, koordinēt un kontrolēt Saeimā izmantoto informācijas sistēmu un ar tām saistītās infrastruktūras pārvaldību, tostarp informācijas sistēmas infrastruktūras darbības nodrošinājumu un tās resursu uzturēšanu, informācijas sistēmas programmnodrošinājuma iegādi un uzturēšanu, Saeimas darbam nepieciešamo informācijas sistēmu, datu bāzu un lietojumprogrammu izstrādi, tehniskā atbalsta sniegšanu ar Saeimas darbu saistīto mājaslapu veidošanai un uzturēšanai, tehnisko nodrošinājumu datu apmaiņai ar valsts iestādēm un citām organizācijām Latvijā un ārpus tās u.c.

- nodrošināt Saeimas informācijas sistēmu un ar to saistītās infrastruktūras atbilstību normatīvajos aktos noteiktajām drošības prasībām

- nodrošināt Saeimas informācijas sistēmu un ar to saistītās infrastruktūras attīstības un pārvaldības stratēģijas vidējam laika posmam izstrādi un organizēt tās ieviešanu

- organizēt un nodrošināt ar Saeimas informācijas sistēmu darbību un ar to izmantošanu saistīto iekšējo normatīvo dokumentu izstrādi

- amata kompetences jomās nodrošināt iepirkumu tehnisko specifikāciju un citas dokumentācijas, kas saistīta ar Saeimas informācijas sistēmām, izstrādi, piedalīties Saeimas publisko iepirkumu komisiju darbā

- Saeimas Prezidija un Saeimas Administrācijas vadības uzdevumā piedalīties darba grupās, semināros un konferencēs

- uzturēt saikni un veidot sadarbību ar Saeimas struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, fiziskajām un juridiskajām personām un starptautiskajām profesionālajām organizācijām amata kompetencē esošajos jautājumos

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (plānotais atalgojums diapazonā (bruto) no 1800 EUR līdz 2253 EUR)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam. Vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam;

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāta redzējums par parlamenta (Saeimas) informācijas un komunikāciju tehnoloģiju specifiku, tajā skaitā darbības principiem, drošības risinājumiem, attīstības perspektīvām u.c. (apjoms - ne garāks par divām A4 lapām un ne vairāk kā 4000 rakstu zīmes)

- citi dokumenti, kas raksturo pretendenta kvalifikāciju un tās atbilstību Informācijas nodaļas vadītāja amatam izvirzītajām prasībām (nav obligāta prasība).

Minētos dokumentus līdz 2018. gada 19. septembrim (ieskaitot) lūdzam iesniegt personīgi Saeimas Administrācijas Dokumentu nodaļas Lietvedībai Jēkaba ielā 11, Rīgā, vai nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai. Uz aploksnes norādīt: "Konkursam: Saeimas Administrācijas Informācijas nodaļas vadītājs". Tālrunis uzziņām: 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, kontakttālrunis 67087248.


OP 2018/178.AKK2

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina atkārtotu konkursu uz Biznesa inkubatoru departamenta Bauskas biznesa inkubatora vecākā projektu vadītāja ierēdņa amata vietu (uz noteiktu laiku - līdz 2023.gada 31.decembrim)

LIAA savā komandā aicina cilvēku ar pieredzi darbā ar uzņēmējiem, lai nodrošinātu Bauskas biznesa inkubatora (turpmāk - BI) veiksmīgu darbību.

Galvenie amata pienākumi

- vadīt BI kā radošuma un tehnoloģiju vidi jaunajiem uzņēmējiem un biznesa ideju autoriem to uzņēmējdarbības attīstībai (atbilstoši stratēģijai un pieejamajiem resursiem)

- nodrošināt BI kā uzņēmējiem atvērtas koprades, semināru un notikumu telpas darbību

- sniegt pirmsinkubācijas un inkubācijas atbalstu BI klientiem - izvirzīt jaundibinātam komersantam sasniedzamos mērķus, identificēt un nodrošināt nepieciešamos pakalpojumus mērķu sasniegšanai, piesaistīt atbilstošu mentoru, sniegt nepieciešamās konsultācijas komandas veidošanā, attīstības veicināšanā, finansējuma piesaistē u.c. jautājumos

- identificēt BI stratēģiskos partnerus un veicināt sadarbību ar tiem (pašvaldības, uzņēmēju organizācijas, kredītiestādes, biznesa eņģeļi u.c.)

- veicināt sadarbību ar biznesa inkubatoriem, akseleratoriem un līdzīgām organizācijām pasaules valstīs, kur ir attīstīta uzņēmējdarbības uzsācēju vide

- identificēt un piedalīties starptautisku projektu, kas vērsti uz uzņēmējdarbības vides attīstību, īstenošanā

- pārstāvēt BI un aktīvi popularizēt tā sniegtos pakalpojumus, izmantojot dažādus informācijas kanālus

- nodrošināt informatīvu atbalstu jaundibinātiem komersantiem par LIAA sniegtajiem pakalpojumiem

Prasības pretendentiem/-ēm

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze vadošā amatā (vismaz divi gadi)

- pieredze darbā biznesa inkubatorā vai uzņēmumā, vai organizācijā, vai pašvaldībā uzņēmējdarbības uzsācēju konsultēšanā (sniedzot konsultācijas vai apmācot, vai vērtējot biznesa idejas, vai izstrādājot attīstības stratēģijas) (vismaz divi gadi), par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze minētajās jomās BI darbības teritorijā

- pieredze pašvaldībā vai uzņēmumā darbā ar uzņēmējdarbības uzsācējiem (izvērtējot finansējuma (aizdevumu, grantu) pieteikumus (norādot konkrētos veiktos uzdevumus vai projekta apjomu)) vai pieredze privātā vai nevalstiskā organizācijā vai uzņēmumā, sniedzot komersantiem konsultācijas (finansējuma piesaiste, tirdzniecības un eksporta veicināšana, mārketings) (norādot konkrētos uzdevumus, konsultāciju veidus un virzienus) (vismaz divi gadi), par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze minētajās jomās BI darbības teritorijā

- vēlama pieredze uzņēmējdarbībā

- izpratne par uzņēmējdarbības vidi Latvijā, uzņēmumu attīstības cikliem, biznesa inkubāciju un investīciju piesaisti

- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu un padoto darbu

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- teicamas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt

- vēlamas krievu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- stratēģiskā un analītiskā domāšana un spēja strādāt strauji mainīgā vidē

- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas

Piedāvājam

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1.kategorija: 1052,00 EUR, 2.kategorija: 1209,00 EUR, 3.kategorija: 1382,00 EUR (bruto) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018.gada 21.septembrim, pieteikuma vēstuli un CV (latviešu valodā), redzējumu par Bauskas biznesa inkubatora darbības stratēģiju (angļu valodā, teksta apjoms līdz 1 A4 lapai), izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai pa e-pastu: personals@liaa.gov.lv, ar norādi "BID BBI vecākais projektu vadītājs".

Pretendentu iesniegtajos pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlases norisi, atbilstoši "Personas datu apstrādes principi Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras amatu pretendentu atlasei" (publicēti LIAA mājaslapā: http://www.liaa.gov.lv/lv/par-liaa/vakances, turpmāk - Datu apstrādes principi atlasei). Iesniedzot pieteikumu, pretendents apliecina, ka ir iepazinies ar Datu apstrādes principiem atlasei.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Tālruņi uzziņām 67039403, 67039407.


OP 2018/178.AKK3

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amata vietu - referents/-e Administratīvā departamenta Dokumentu pārvaldības nodaļā

Vispārējie darba pienākumi:

- veikt dokumentu apstrādi un nodrošināt apriti, izmantojot dokumentu pārvaldības sistēmu DocLogix

- sadarboties ar citām iestādes struktūrvienībām dokumentu pārvaldības procesa gaitā ar mērķi nodrošināt efektīvu uzdevumu izpildi

- pārraudzīt uzticētos dokumentu pārvaldības procesus

Prasības kandidātiem/-ēm:

- vidējā profesionālā izglītība

- labas teorētiskās un praktiskās zināšanas jautājumos, kas saistīti ar lietvedības procesu pārvaldību

- profesionālā darba pieredze atbilstošajā jomā vairāk par gadu

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- vēlama praktiskās darbības pieredze ar dokumentu pārvaldības sistēmām (pieredze darbā ar dokumentu pārvaldības sistēmu DocLogix tiks uzskatīta par priekšrocību)

- angļu valodas pamatlīmeņa zināšanas

- precizitāte, prasme risināt problēmsituācijas, labas komunikācijas spējas

- MS Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī, prasme strādāt ar biroja tehniku

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no EUR 745 līdz EUR 1093 pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšana

Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājas lapas www.vamoic.gov.lv sadaļā Vakances), motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018.gada 19.septembrim (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt - Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV 1046 vai pa e-pastu: sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67300241.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus sludinājumā norādītos dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā. Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs, adrese: Ernestīnes iela 34, Rīga.


OP 2018/178.AKK4

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Investīciju politikas departamenta Vides investīciju nodaļas vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)

Amata galvenie pienākumi ir nodrošināt ES fondu vides jomas investīciju specifisko atbalsta mērķu sagatavošanu, īstenošanas nosacījumu izstrādi un uzraudzību.

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vadības zinātnēs - finanšu, uzņēmējdarbības vai ekonomikas specialitātē, vai citā sociālo zinātņu jomā, dabas zinātnēs vai inženierzinātnēs, kas papildināta ar nozarei atbilstošām zināšanām

- darba pieredze ES fondu aktivitāšu programmēšanas, plānošanas, ieviešanas vai uzraudzības jomā, tajā skaitā darbā ar Eiropas Savienības dokumentiem, nacionālo politikas plānošanas dokumentu un metodisko materiālu izstrādē (priekšroka pretendentiem ar pieredzi vides jomā)

- zināšanas par vides un dabas aizsardzības politiku, tai skaitā Latvijas un Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem

- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē un politikas plānošanas dokumentu, normatīvo aktu un metodisko materiālu izstrādē

- labas angļu valodas zināšanas

- kompetences: darbs komandā, konceptuāla domāšana, komunikācija, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums

Mēs piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- mēnešalgu līdz 1550 euro pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

Pieteikuma vēstuli un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti uz e-pasta adresi: personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Vides investīciju nodaļas vecākais eksperts" vai pa pastu: Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25, Rīgā, LV-1494. Tālrunis uzziņām 67026902.

Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē: www.varam.gov.lv sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam, ka jūsu:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) personas datu apstrādes pārzinis ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, kontaktinformācija: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494.

Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantā minēto informāciju jūs varat iegūt, sūtot elektroniskā pasta vēstuli uz adresi personals@varam.gov.lv.


OP 2018/178.AKK5

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Investīciju politikas departamenta Reģionālo un informācijas un komunikācijas tehnoloģiju investīciju nodaļas vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)

Amata galvenie pienākumi ir nodrošināt Eiropas Savienības fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda reģionālās attīstības jomas investīciju programmu īstenošanas uzraudzību, kā arī nosacījumu sagatavošanu reģionālās attīstības jomas investīciju ieviešanai pēc 2020. gada.

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vadības zinātnēs finanšu, uzņēmējdarbības vai ekonomikas specialitātē, vai jurisprudencē, vai datorzinātnēs, vai citā sociālo zinātņu jomā, kas papildināta ar nozarei atbilstošām zināšanām

- profesionālā pieredze darbā ar ES fondu projektu vai atbalsta programmu sagatavošanu, īstenošanu vai uzraudzību reģionālās attīstības vai informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomā (priekšroka pretendentiem ar pieredzi reģionālās attīstības jomā)

- zināšanas par reģionālās attīstības jomu

- ar darbu saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana

- zināšanas par Eiropas Savienības fondu programmēšanu, īstenošanu un uzraudzību

- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē un politikas plānošanas dokumentu, normatīvo aktu un metodisko materiālu izstrādē

- angļu valodas zināšanas, īpaši rakstiskajā komunikācijā

- kompetences: darbs komandā, konceptuāla domāšana, komunikācija, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums

Mēs piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- mēnešalgu līdz 1550 euro pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

Pieteikuma vēstuli un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti uz e-pasta adresi: personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Reģionālo un IKT investīciju nodaļas vecākais eksperts" vai pa pastu: Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25, Rīgā, LV-1494. Tālrunis uzziņām 67026902.

Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē: www.varam.gov.lv sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam, ka jūsu:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) personas datu apstrādes pārzinis ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, kontaktinformācija: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494.

Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantā minēto informāciju jūs varat iegūt, sūtot elektroniskā pasta vēstuli uz adresi: personals@varam.gov.lv. .


OP 2018/178.AKK6

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta Jaunuzņēmumu atbalsta nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es amatu uz noteiktu laiku

Ja esi atvērts un gatavs jauniem izaicinājumiem, aicinām tevi pievienoties Ekonomikas ministrijas komandai. Mums ir nepieciešamas tavas zināšanas un prasmes darbā ar Eiropas Savienības fondu programmu izstrādi un administrēšanu. Augstu vērtēsim tavus ierosinājumus un priekšlikumus atbalsta programmu pilnveidošanai, jo īpaši - jaunu iniciatīvu izstrādē un attīstīšanā inovatīvas uzņēmējdarbības atbalstam. Tavos pienākumos būs Jaunuzņēmumu atbalsta nodaļas kompetencē esošo Eiropas Savienības fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda finanšu instrumentu programmu izstrāde, kā arī Tev būs iespēja iesaistīties daudzveidīgu projektu īstenošanā un sniegt savu ieguldījumu uzņēmumu attīstības iespējām Latvijā, veidojot valsts atbalsta politiku.

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstoša augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība. Izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finansēs vai uzņēmējdarbībā) tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas prasmes

- praktiskā darba pieredze un zināšanas par Eiropas Savienības fondu, pārrobežu sadarbības projektu vadību vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu īstenošanu, administrēšanu, uzraudzību un kontroli tiks uzskatītas par priekšrocību

- zināšanas par valsts pārvaldes principiem un administratīvo procesu

- komunikācijas prasmes, labas analītiskās spējas, augsta atbildības sajūta, darba koordinēšanas un sadarbības iemaņas

Piedāvājam:

- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu progresīvā valsts pārvaldes iestādē;

- karjeras izaugsmes iespējas un apmācību programmas;

- vērtīgu pieredzi darbā ar valsts pārvaldes un Eiropas Savienības institūcijām;

- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai (bruto no 1150 līdz 1400 euro), sociālās garantijas un plašu motivācijas sistēmu.

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks sapstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela 55, Rīga LV-1519, tālrunis +371 67013100, fakss +371 67280882,e-pasts: pasts@em.gov.lv. https://www.em.gov.lv/lv/par_ministriju/personas_datu_apstrade/.


OP 2018/178.AKK7

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Enerģijas tirgus un infrastruktūras departamenta vecākā/-ās eksperta/-es amatu uz noteiktu laiku

Ekonomikas ministrijas komanda meklē enerģisku, zinošu un izaicinājumiem gatavu kolēģi. Darbs saistīts ar enerģētikas politikas izstrādi un īstenošanu Latvijā. Darba pienākumos ir enerģētikas jomas normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrāde, jo īpaši dabasgāzes tirgus un infrastruktūras jomā, kā arī piedalīties enerģētikas nozares mobilizācijas plāna sagatavošanā, līdzdalība informācijas apkopošanā un analīzē par enerģētikas jautājumiem, un ministrijas viedokļa pārstāvēšana dažādās sanāksmēs un darba grupās.

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs, inženierzinātnēs vai dabas zinātnēs

- zināšanas par tiesību aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu izstrādi un apriti

- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem

- zināšanas un darba pieredze enerģētikas sektorā tiks uzskatīta par priekšrocību

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- analītiskās spējas un labas prezentācijas prasmes

- spēja precīzi, argumentēti paust savu viedokli rakstos un mutiski

- labas komunikācijas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- interesantu un izaicinājumiem bagātu darbu

- iegūt vērtīgu pieredzi enerģētikas jomā un piedalīties tās nākotnes veidošanā

- atalgojums atbilstoši 12.mēnešalgu grupai (1100-1250 euro)

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas iesniegt, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519) fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela 55, Rīga LV-1519, tālrunis: +37167013100, fakss: +37167280882, e-pasts: pasts@em.gov.lv. https://www.em.gov.lv/lv/par_ministriju/personas_datu_apstrade/.


OP 2018/178.AKK8

Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde, reģ.Nr.90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Resursu kontroles daļas vecākais inspektors (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams vides zinātnē, ģeogrāfijā, bioloģijā, ģeoloģijā, ķīmijā, ķīmijas tehnoloģijā (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē

- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem un tiesību aktiem, sagatavojot galvenajos amata pienākumos minētos dokumentus

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme un vēlēšanās strādāt komandā

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās

- augsta atbildības sajūta

- labas datora lietošanas prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie amata pienākumi:

- veikt kontroli par vides aizsardzības normatīvo un tiesību aktu ievērošanu

- sagatavot dokumentus un administratīvos aktus par vides aizsardzības un dabas resursu izmantošanu

- veikt kontroli par piesārņojošām darbībām un preventīvu piesārņojuma novēršanu tā rašanās vietā

- veikt kontroli A un B kategorijas piesārņojošās darbības uzņēmumos un uzņēmumos, kas saņēmuši C kategorijas piesārņojošās darbības apliecinājumus, izsniegto atļauju nosacījumu un normatīvajos aktos noteikto prasību ievērošanas pārbaudes, labāko tehnisko paņēmienu piemērošanas pārbaudes

Piedāvājam:

- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi vides aizsardzības jomā

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- mēnešalgu no 750 euro pirms nodokļu nomaksas

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam-vecākais inspektors" sūtīt pa pastu uz adresi: VVD Lielrīgas reģionālā vides pārvalde Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, vai sūtīt uz e-pastu: lielriga@lielriga.vvd.gov.lv, vai iesniegt personīgi VVD Lietvedības daļā 1.stāvā, 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Informācija pa tālr. 67084294.


OP 2018/178.AKK9

Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde, reģ.Nr.90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Atļauju daļas Piesārņojuma un atkritumu atļauju sektora vecākais eksperts (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku, viena amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams vides zinātnē, ģeogrāfijā, bioloģijā, ģeoloģijā, ķīmijā vai ķīmijas tehnoloģijā (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē

- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem un tiesību aktiem, sagatavojot galvenajos amata pienākumos minētos dokumentus

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- augsta atbildības sajūta

- labas datora lietošanas prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot C kategorijas apliecinājumus, atļaujas A un B kategorijas piesārņojošo darbību veikšanai normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un kārtībā

- sagatavot dabas resursu lietošanas atļaujas

- sagatavot ūdens resursu lietošanas atļaujas

Piedāvājam:

- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi vides aizsardzības jomā

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- mēnešalgu no 750 euro pirms nodokļu nomaksas

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam-vecākais eksperts" sūtīt pa pastu uz adresi: VVD Lielrīgas reģionālā vides pārvalde Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, vai sūtīt uz e-pastu: lielriga@lielriga.vvd.gov.lv, vai iesniegt personīgi VVD Lietvedības daļā 1.stāvā, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Informācija pa tālr. 67084294.


OP 2018/178.AKK10

Valsts zemes dienests (reģ.Nr.90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Informācijas sistēmu attīstības departamenta Pārvaldības daļas metodikas eksperta amatu (darbinieka amats uz nenoteiktu laiku), kura galvenie pienākumi ir sekmēt Departamenta darba pārvaldību un sniegt atbalstu Dienesta īstenoto projektu vadībā.

Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:

- otrā līmeņa profesionālā vai augstākā akadēmiskā izglītība

- ne mazāk kā viena gada profesionālā pieredze darbā valsts pārvaldē

- labas prasmes darbā ar MS Office programmu

- valsts valodas zināšanas augstākā līmeņa 2.pakāpē

- pieredze darbā ar informācijas sistēmu dokumentāciju un tās izstrādi

- teorētiskās un praktiskās zināšanas informācijas un komunikāciju tehnoloģiju jomā

- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot savu darba procesu

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un pielietot praksē teorētiskās zināšanas

Piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās kategorijas

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv, tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2018/178.AKK11

Valsts zemes dienests (reģ.Nr.90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Saimniecības daļas jurista amatu (darbinieka amats uz nenoteiktu laiku), kura galvenie pienākumi ir nodrošināt Dienesta publisko iepirkumu procesu tiesiskumu.

Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vēlama pieredze publisko iepirkumu jomā pēdējo piecu gadu laikā

- civiltiesību pārzināšana

- publisko iepirkumu procedūru regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- zināšanas un pieredze normatīvo aktu piemērošanā un tulkošanā

- zināšanas un pieredze līgumu sagatavošanā

- labas prasmes darbā ar MS Office programmu

- valsts valodas zināšanas augstākā līmeņa 2.pakāpē

Piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās kategorijas,

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai, Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv, tālrunis uzziņām 67038614.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/178.AKR1

Izglītības kvalitātes valsts dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Uzraudzības departamenta vecāko ekspertu uzraudzības jomā amatos 2018.gada 3.septembrī ir ieceltas MAIRITA SPULLE un IVITA DAMBENIECE.


OP 2018/178.AKR2

Izglītības kvalitātes valsts dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Uzraudzības departamenta Juridiskās nodaļas vadošā juriskonsultes amatā 2018.gada 3.septembrī ir iecelta INGA KRASTIŅA.


OP 2018/178.AKR3

Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Uzņēmumu statistikas departamenta Rūpniecības un būvniecības statistikas daļas vecākā referenta ierēdņa amatā 03.09.2018. iecelts ARTŪRS KALAŠŅIKS.


OP 2018/178.AKR4

Ekonomikas ministrija paziņo, ka konkurss uz Enerģijas tirgus un infrastruktūras departamenta vecākā eksperta amatu uz noteiktu laiku ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2018/178.AKR5

Veselības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Eiropas lietu un starptautiskās sadarbības departamenta vecākās referentes amatā iecelta KONSTANCE ČIMURE.


OP 2018/178.AKR6

Veselības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Projektu vadības nodaļas juriskonsulta amatā uz noteiktu laiku iecelts JĀNIS ZILGALVIS.


OP 2018/178.AKR7

Valsts vides dienests paziņo, ka konkurss uz vakanto Juridiskā departamenta Administratīvo sodu piemērošanas daļas vecākā inspektora amatu uz nenoteiktu laiku beidzies bez rezultāta.


OP 2018/178.AKR8

Iekšējās drošības birojs paziņo, ka konkursa kārtībā Iekšējās drošības biroja Administratīvās nodaļas vecākās referentes (valsts civildienesta ierēdnes) amatā uz nenoteiktu laiku no 2018.gada 3.septembra iecelta LELDE RITENIECE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)