Laidiens: 07.09.2018., Nr. 178
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/178.AKK1
Latvijas
Republikas Saeima paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš
konkursam uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Informācijas nodaļas
vadītājs / -a (vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- maģistra grāds vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība informācijas tehnoloģiju jomā un vēlama regulāra zināšanu
papildināšana
- vismaz triju gadu pieredze vadošā amatā
- zināšanas valsts pārvaldes, informācijas tehnoloģiju un
risku pārvaldības jomās
- atbilstība normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, lai
saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam
- plānošanas, organizatora un komunikācijas prasmes, spēja
nodrošināt Saeimas Administrācijas Informācijas nodaļas (turpmāk - Informācijas
nodaļa) sekmīgu sadarbību ar citām Saeimas struktūrvienībām, valsts un
pašvaldību iestādēm, kā arī fiziskajām un juridiskajām personām
- spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un
uzņemties atbildību
- valsts valodas prasme augtākajā (C2) līmenī
- spēja lasīt, runāt un rakstīt vismaz divās svešvalodās
vismaz B1 līmenī (pašnovērtējums saskaņā ar Eiropas Padomes noteiktajiem
svešvalodu apguves līmeņiem).
Galvenie pienākumi:
- vadīt, plānot, koordinēt un kontrolēt Informācijas nodaļas
darbu
- vadīt, plānot, koordinēt un kontrolēt Saeimā izmantoto
informācijas sistēmu un ar tām saistītās infrastruktūras pārvaldību, tostarp
informācijas sistēmas infrastruktūras darbības nodrošinājumu un tās resursu
uzturēšanu, informācijas sistēmas programmnodrošinājuma iegādi un uzturēšanu,
Saeimas darbam nepieciešamo informācijas sistēmu, datu bāzu un
lietojumprogrammu izstrādi, tehniskā atbalsta sniegšanu ar Saeimas darbu
saistīto mājaslapu veidošanai un uzturēšanai, tehnisko nodrošinājumu datu
apmaiņai ar valsts iestādēm un citām organizācijām Latvijā un ārpus tās u.c.
- nodrošināt Saeimas informācijas sistēmu un ar to saistītās
infrastruktūras atbilstību normatīvajos aktos noteiktajām drošības prasībām
- nodrošināt Saeimas informācijas sistēmu un ar to saistītās
infrastruktūras attīstības un pārvaldības stratēģijas vidējam laika posmam
izstrādi un organizēt tās ieviešanu
- organizēt un nodrošināt ar Saeimas informācijas sistēmu
darbību un ar to izmantošanu saistīto iekšējo normatīvo dokumentu izstrādi
- amata kompetences jomās nodrošināt iepirkumu tehnisko
specifikāciju un citas dokumentācijas, kas saistīta ar Saeimas informācijas
sistēmām, izstrādi, piedalīties Saeimas publisko iepirkumu komisiju darbā
- Saeimas Prezidija un Saeimas Administrācijas vadības
uzdevumā piedalīties darba grupās, semināros un konferencēs
- uzturēt saikni un veidot sadarbību ar Saeimas
struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, fiziskajām un juridiskajām
personām un starptautiskajām profesionālajām organizācijām amata kompetencē
esošajos jautājumos
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo
pieredzi un zināšanas
- stabilu atalgojumu (plānotais atalgojums diapazonā (bruto)
no 1800 EUR līdz 2253 EUR)
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar ietvertu apliecinājumu, ka
kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta otrajā un trešajā daļā
noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam.
Vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai
iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta
atbilstību amata prasībām
- Curriculum Vitae
(Europass formā)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā
izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus -
Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības
pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam;
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija,
nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot
personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās
izglītības programmās latviešu valodā)
- amata kandidāta redzējums par parlamenta (Saeimas)
informācijas un komunikāciju tehnoloģiju specifiku, tajā skaitā darbības
principiem, drošības risinājumiem, attīstības perspektīvām u.c. (apjoms - ne
garāks par divām A4 lapām un ne vairāk kā 4000 rakstu zīmes)
- citi dokumenti, kas raksturo pretendenta kvalifikāciju un
tās atbilstību Informācijas nodaļas vadītāja amatam izvirzītajām prasībām (nav
obligāta prasība).
Minētos dokumentus līdz 2018. gada 19. septembrim
(ieskaitot) lūdzam iesniegt personīgi Saeimas Administrācijas Dokumentu nodaļas
Lietvedībai Jēkaba ielā 11, Rīgā, vai nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā
11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai. Uz aploksnes
norādīt: "Konkursam: Saeimas Administrācijas Informācijas nodaļas vadītājs".
Tālrunis uzziņām: 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.
pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu
apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga,
LV-1811, kontakttālrunis 67087248.
OP 2018/178.AKK2
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina atkārtotu konkursu
uz Biznesa inkubatoru departamenta Bauskas biznesa inkubatora vecākā projektu
vadītāja ierēdņa amata vietu (uz noteiktu laiku - līdz 2023.gada 31.decembrim)
LIAA savā komandā aicina cilvēku ar pieredzi darbā ar uzņēmējiem, lai
nodrošinātu Bauskas biznesa inkubatora (turpmāk - BI) veiksmīgu darbību.
Galvenie amata pienākumi
- vadīt BI kā radošuma un tehnoloģiju vidi jaunajiem uzņēmējiem un biznesa
ideju autoriem to uzņēmējdarbības attīstībai (atbilstoši stratēģijai un
pieejamajiem resursiem)
- nodrošināt BI kā uzņēmējiem atvērtas koprades,
semināru un notikumu telpas darbību
- sniegt pirmsinkubācijas un inkubācijas atbalstu
BI klientiem - izvirzīt jaundibinātam komersantam sasniedzamos mērķus,
identificēt un nodrošināt nepieciešamos pakalpojumus mērķu sasniegšanai,
piesaistīt atbilstošu mentoru, sniegt nepieciešamās konsultācijas komandas
veidošanā, attīstības veicināšanā, finansējuma piesaistē u.c. jautājumos
- identificēt BI stratēģiskos partnerus un veicināt sadarbību ar tiem
(pašvaldības, uzņēmēju organizācijas, kredītiestādes, biznesa eņģeļi u.c.)
- veicināt sadarbību ar biznesa inkubatoriem, akseleratoriem un līdzīgām
organizācijām pasaules valstīs, kur ir attīstīta uzņēmējdarbības uzsācēju vide
- identificēt un piedalīties starptautisku projektu, kas vērsti uz
uzņēmējdarbības vides attīstību, īstenošanā
- pārstāvēt BI un aktīvi popularizēt tā sniegtos pakalpojumus, izmantojot
dažādus informācijas kanālus
- nodrošināt informatīvu atbalstu jaundibinātiem komersantiem par LIAA
sniegtajiem pakalpojumiem
Prasības pretendentiem/-ēm
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze vadošā amatā (vismaz divi gadi)
- pieredze darbā biznesa inkubatorā vai uzņēmumā, vai organizācijā, vai
pašvaldībā uzņēmējdarbības uzsācēju konsultēšanā (sniedzot konsultācijas vai
apmācot, vai vērtējot biznesa idejas, vai izstrādājot attīstības stratēģijas)
(vismaz divi gadi), par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze minētajās
jomās BI darbības teritorijā
- pieredze pašvaldībā vai uzņēmumā darbā ar uzņēmējdarbības uzsācējiem
(izvērtējot finansējuma (aizdevumu, grantu)
pieteikumus (norādot konkrētos veiktos uzdevumus vai projekta apjomu)) vai
pieredze privātā vai nevalstiskā organizācijā vai uzņēmumā, sniedzot
komersantiem konsultācijas (finansējuma piesaiste, tirdzniecības un eksporta
veicināšana, mārketings) (norādot konkrētos uzdevumus, konsultāciju veidus un
virzienus) (vismaz divi gadi), par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze
minētajās jomās BI darbības teritorijā
- vēlama pieredze uzņēmējdarbībā
- izpratne par uzņēmējdarbības vidi Latvijā, uzņēmumu attīstības cikliem,
biznesa inkubāciju un investīciju piesaisti
- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu un padoto darbu
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- teicamas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot
dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt
- vēlamas krievu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē
izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- stratēģiskā un analītiskā domāšana un spēja strādāt strauji mainīgā vidē
- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas
Piedāvājam
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1.kategorija: 1052,00 EUR, 2.kategorija: 1209,00 EUR,
3.kategorija: 1382,00 EUR (bruto) un sociālās garantijas atbilstoši valsts
pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018.gada
21.septembrim, pieteikuma vēstuli un CV (latviešu valodā), redzējumu par
Bauskas biznesa inkubatora darbības stratēģiju (angļu valodā, teksta apjoms
līdz 1 A4 lapai), izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas, iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai
(Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai pa e-pastu: personals@liaa.gov.lv,
ar norādi "BID BBI vecākais projektu vadītājs".
Pretendentu iesniegtajos pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlases norisi, atbilstoši
"Personas datu apstrādes principi Latvijas Investīciju un attīstības
aģentūras amatu pretendentu atlasei" (publicēti LIAA mājaslapā:
http://www.liaa.gov.lv/lv/par-liaa/vakances, turpmāk - Datu apstrādes principi
atlasei). Iesniedzot pieteikumu, pretendents apliecina, ka ir iepazinies ar
Datu apstrādes principiem atlasei.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
Tālruņi uzziņām 67039403, 67039407.
OP 2018/178.AKK3
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amata vietu - referents/-e Administratīvā departamenta
Dokumentu pārvaldības nodaļā
Vispārējie darba pienākumi:
- veikt dokumentu apstrādi un nodrošināt apriti, izmantojot dokumentu
pārvaldības sistēmu DocLogix
- sadarboties ar citām iestādes struktūrvienībām dokumentu pārvaldības
procesa gaitā ar mērķi nodrošināt efektīvu uzdevumu izpildi
- pārraudzīt uzticētos dokumentu pārvaldības procesus
Prasības kandidātiem/-ēm:
- vidējā profesionālā izglītība
- labas teorētiskās un praktiskās zināšanas jautājumos, kas saistīti ar
lietvedības procesu pārvaldību
- profesionālā darba pieredze atbilstošajā jomā vairāk par gadu
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- vēlama praktiskās darbības pieredze ar dokumentu pārvaldības sistēmām
(pieredze darbā ar dokumentu pārvaldības sistēmu DocLogix
tiks uzskatīta par priekšrocību)
- angļu valodas pamatlīmeņa zināšanas
- precizitāte, prasme risināt problēmsituācijas, labas komunikācijas spējas
- MS Office programmu pārzināšana lietotāja
līmenī, prasme strādāt ar biroja tehniku
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no EUR 745 līdz EUR 1093 pirms
nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšana
Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājas lapas www.vamoic.gov.lv sadaļā Vakances), motivācijas vēstuli un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018.gada
19.septembrim (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt - Valsts
aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV
1046 vai pa e-pastu: sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67300241.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus
sludinājumā norādītos dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā. Ar
pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc
pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro
objektu un iepirkumu centrs, adrese: Ernestīnes iela 34, Rīga.
OP 2018/178.AKK4
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Investīciju politikas
departamenta Vides investīciju nodaļas vecākā eksperta valsts civildienesta
ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)
Amata galvenie pienākumi ir nodrošināt ES fondu vides jomas investīciju
specifisko atbalsta mērķu sagatavošanu, īstenošanas nosacījumu izstrādi un
uzraudzību.
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā
izglītība vadības zinātnēs - finanšu, uzņēmējdarbības vai ekonomikas
specialitātē, vai citā sociālo zinātņu jomā, dabas zinātnēs vai
inženierzinātnēs, kas papildināta ar nozarei atbilstošām zināšanām
- darba pieredze ES fondu aktivitāšu programmēšanas, plānošanas, ieviešanas
vai uzraudzības jomā, tajā skaitā darbā ar Eiropas Savienības dokumentiem,
nacionālo politikas plānošanas dokumentu un metodisko materiālu izstrādē
(priekšroka pretendentiem ar pieredzi vides jomā)
- zināšanas par vides un dabas aizsardzības politiku, tai skaitā Latvijas un
Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem
- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un vēlama pieredze darbā valsts
pārvaldē un politikas plānošanas dokumentu, normatīvo aktu un metodisko
materiālu izstrādē
- labas angļu valodas zināšanas
- kompetences: darbs komandā, konceptuāla domāšana, komunikācija,
orientācija uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums
Mēs piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- mēnešalgu līdz 1550 euro
pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
Pieteikuma vēstuli un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu 20 dienu laikā
no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
sūti uz e-pasta adresi: personals@varam.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Vides investīciju nodaļas vecākais eksperts" vai
pa pastu: Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā
25, Rīgā, LV-1494. Tālrunis uzziņām 67026902.
Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē: www.varam.gov.lv
sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam,
ka jūsu:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) personas datu apstrādes pārzinis ir Vides aizsardzības un reģionālās
attīstības ministrija, kontaktinformācija: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494.
Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantā minēto informāciju
jūs varat iegūt, sūtot elektroniskā pasta vēstuli uz adresi personals@varam.gov.lv.
OP 2018/178.AKK5
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Investīciju politikas
departamenta Reģionālo un informācijas un komunikācijas tehnoloģiju investīciju
nodaļas vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)
Amata galvenie pienākumi ir nodrošināt Eiropas Savienības fondu 2014.-2020.
gada plānošanas perioda reģionālās attīstības jomas investīciju programmu īstenošanas
uzraudzību, kā arī nosacījumu sagatavošanu reģionālās attīstības jomas
investīciju ieviešanai pēc 2020. gada.
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vadības
zinātnēs finanšu, uzņēmējdarbības vai ekonomikas specialitātē, vai
jurisprudencē, vai datorzinātnēs, vai citā sociālo zinātņu jomā, kas
papildināta ar nozarei atbilstošām zināšanām
- profesionālā pieredze darbā ar ES fondu projektu vai atbalsta programmu
sagatavošanu, īstenošanu vai uzraudzību reģionālās attīstības vai informācijas
un komunikācijas tehnoloģiju jomā (priekšroka pretendentiem ar pieredzi
reģionālās attīstības jomā)
- zināšanas par reģionālās attīstības jomu
- ar darbu saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu
pārzināšana
- zināšanas par Eiropas Savienības fondu programmēšanu, īstenošanu un
uzraudzību
- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un vēlama pieredze darbā valsts
pārvaldē un politikas plānošanas dokumentu, normatīvo aktu un metodisko
materiālu izstrādē
- angļu valodas zināšanas, īpaši rakstiskajā komunikācijā
- kompetences: darbs komandā, konceptuāla domāšana, komunikācija,
orientācija uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums
Mēs piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- mēnešalgu līdz 1550 euro pirms nodokļu
nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
Pieteikuma vēstuli un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu 20 dienu laikā
no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
sūti uz e-pasta adresi: personals@varam.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Reģionālo un IKT investīciju nodaļas vecākais
eksperts" vai pa pastu: Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijai Peldu ielā 25, Rīgā, LV-1494. Tālrunis uzziņām 67026902.
Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē: www.varam.gov.lv
sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam,
ka jūsu:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) personas datu apstrādes pārzinis ir Vides aizsardzības un reģionālās
attīstības ministrija, kontaktinformācija: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494.
Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantā minēto informāciju
jūs varat iegūt, sūtot elektroniskā pasta vēstuli uz adresi: personals@varam.gov.lv. .
OP 2018/178.AKK6
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības
konkurētspējas departamenta Jaunuzņēmumu atbalsta
nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es amatu uz noteiktu
laiku
Ja esi atvērts un gatavs jauniem izaicinājumiem, aicinām tevi pievienoties
Ekonomikas ministrijas komandai. Mums ir nepieciešamas tavas zināšanas un
prasmes darbā ar Eiropas Savienības fondu programmu izstrādi un administrēšanu.
Augstu vērtēsim tavus ierosinājumus un priekšlikumus atbalsta programmu
pilnveidošanai, jo īpaši - jaunu iniciatīvu izstrādē un attīstīšanā inovatīvas
uzņēmējdarbības atbalstam. Tavos pienākumos būs Jaunuzņēmumu
atbalsta nodaļas kompetencē esošo Eiropas Savienības fondu 2014.-2020. gada
plānošanas perioda finanšu instrumentu programmu izstrāde, kā arī Tev būs
iespēja iesaistīties daudzveidīgu projektu īstenošanā un sniegt savu
ieguldījumu uzņēmumu attīstības iespējām Latvijā, veidojot valsts atbalsta
politiku.
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstoša augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība. Izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finansēs vai
uzņēmējdarbībā) tiks uzskatīta par priekšrocību
- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas prasmes
- praktiskā darba pieredze un zināšanas par Eiropas Savienības fondu,
pārrobežu sadarbības projektu vadību vai citu ārvalstu finanšu instrumentu
finansēto programmu īstenošanu, administrēšanu, uzraudzību un kontroli tiks
uzskatītas par priekšrocību
- zināšanas par valsts pārvaldes principiem un administratīvo procesu
- komunikācijas prasmes, labas analītiskās spējas, augsta atbildības sajūta,
darba koordinēšanas un sadarbības iemaņas
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu progresīvā valsts pārvaldes
iestādē;
- karjeras izaugsmes iespējas un apmācību programmas;
- vērtīgu pieredzi darbā ar valsts pārvaldes un Eiropas Savienības
institūcijām;
- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai (bruto no 1150 līdz 1400 euro), sociālās
garantijas un plašu motivācijas sistēmu.
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba
pienākumu aprakstu) 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas iesniegt
elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv
vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882.
Tālr. uzziņām 67013183.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu,
informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks sapstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma
dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija.
Kontaktinformācija: Brīvības iela 55, Rīga LV-1519, tālrunis +371 67013100,
fakss +371 67280882,e-pasts: pasts@em.gov.lv.
https://www.em.gov.lv/lv/par_ministriju/personas_datu_apstrade/.
OP 2018/178.AKK7
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Enerģijas tirgus un
infrastruktūras departamenta vecākā/-ās eksperta/-es
amatu uz noteiktu laiku
Ekonomikas ministrijas komanda meklē enerģisku, zinošu un izaicinājumiem
gatavu kolēģi. Darbs saistīts ar enerģētikas politikas izstrādi un īstenošanu
Latvijā. Darba pienākumos ir enerģētikas jomas normatīvo aktu un politikas
plānošanas dokumentu izstrāde, jo īpaši dabasgāzes tirgus un infrastruktūras
jomā, kā arī piedalīties enerģētikas nozares mobilizācijas plāna sagatavošanā,
līdzdalība informācijas apkopošanā un analīzē par enerģētikas jautājumiem, un
ministrijas viedokļa pārstāvēšana dažādās sanāksmēs un darba grupās.
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālajās
zinātnēs, inženierzinātnēs vai dabas zinātnēs
- zināšanas par tiesību aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu
izstrādi un apriti
- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem
- zināšanas un darba pieredze enerģētikas sektorā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- analītiskās spējas un labas prezentācijas prasmes
- spēja precīzi, argumentēti paust savu viedokli rakstos un mutiski
- labas komunikācijas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
Piedāvājam:
- interesantu un izaicinājumiem bagātu darbu
- iegūt vērtīgu pieredzi enerģētikas jomā un piedalīties tās nākotnes
veidošanā
- atalgojums atbilstoši 12.mēnešalgu grupai (1100-1250 euro)
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu) 15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas iesniegt, nosūtot uz
e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas
ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519) fakss 67280882. Tālr. uzziņām
67013183.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu,
informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti,
lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu
apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela
55, Rīga LV-1519, tālrunis: +37167013100, fakss: +37167280882, e-pasts: pasts@em.gov.lv.
https://www.em.gov.lv/lv/par_ministriju/personas_datu_apstrade/.
OP 2018/178.AKK8
Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde,
reģ.Nr.90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Resursu
kontroles daļas vecākais inspektors (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams vides zinātnē, ģeogrāfijā, bioloģijā, ģeoloģijā, ķīmijā, ķīmijas
tehnoloģijā (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)
- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē
- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem
un tiesību aktiem, sagatavojot galvenajos amata pienākumos minētos dokumentus
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme un vēlēšanās strādāt komandā
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt
lēmumus savas kompetences robežās
- augsta atbildības sajūta
- labas datora lietošanas prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie amata pienākumi:
- veikt kontroli par vides aizsardzības normatīvo un tiesību aktu ievērošanu
- sagatavot dokumentus un administratīvos aktus par vides aizsardzības un
dabas resursu izmantošanu
- veikt kontroli par piesārņojošām darbībām un preventīvu piesārņojuma
novēršanu tā rašanās vietā
- veikt kontroli A un B kategorijas piesārņojošās darbības uzņēmumos un
uzņēmumos, kas saņēmuši C kategorijas piesārņojošās darbības apliecinājumus,
izsniegto atļauju nosacījumu un normatīvajos aktos noteikto prasību ievērošanas
pārbaudes, labāko tehnisko paņēmienu piemērošanas pārbaudes
Piedāvājam:
- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi vides aizsardzības jomā
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- mēnešalgu no 750 euro pirms nodokļu
nomaksas
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam-vecākais inspektors" sūtīt pa
pastu uz adresi: VVD Lielrīgas reģionālā vides pārvalde Rūpniecības ielā 23,
Rīgā, LV-1045, vai sūtīt uz e-pastu: lielriga@lielriga.vvd.gov.lv,
vai iesniegt personīgi VVD Lietvedības daļā 1.stāvā, 10 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas. Informācija pa tālr. 67084294.
OP 2018/178.AKK9
Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde,
reģ.Nr.90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Atļauju daļas
Piesārņojuma un atkritumu atļauju sektora vecākais eksperts (viena amata vieta
uz nenoteiktu laiku, viena amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams vides zinātnē, ģeogrāfijā, bioloģijā, ģeoloģijā, ķīmijā vai ķīmijas
tehnoloģijā (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)
- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē
- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem
un tiesību aktiem, sagatavojot galvenajos amata pienākumos minētos dokumentus
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt
lēmumus
- augsta atbildības sajūta
- labas datora lietošanas prasmes
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot C kategorijas apliecinājumus, atļaujas A un B kategorijas
piesārņojošo darbību veikšanai normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un
kārtībā
- sagatavot dabas resursu lietošanas atļaujas
- sagatavot ūdens resursu lietošanas atļaujas
Piedāvājam:
- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi vides aizsardzības jomā
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- mēnešalgu no 750 euro
pirms nodokļu nomaksas
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam-vecākais eksperts" sūtīt pa
pastu uz adresi: VVD Lielrīgas reģionālā vides pārvalde Rūpniecības ielā 23,
Rīgā, LV-1045, vai sūtīt uz e-pastu: lielriga@lielriga.vvd.gov.lv,
vai iesniegt personīgi VVD Lietvedības daļā 1.stāvā, 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas. Informācija pa tālr. 67084294.
OP 2018/178.AKK10
Valsts zemes dienests (reģ.Nr.90000030432) ir Tieslietu ministrijas
pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma
valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju
informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un
nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Informācijas sistēmu
attīstības departamenta Pārvaldības daļas metodikas eksperta amatu (darbinieka
amats uz nenoteiktu laiku), kura galvenie pienākumi ir sekmēt Departamenta
darba pārvaldību un sniegt atbalstu Dienesta īstenoto projektu vadībā.
Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:
- otrā līmeņa profesionālā vai augstākā akadēmiskā izglītība
- ne mazāk kā viena gada profesionālā pieredze darbā valsts pārvaldē
- labas prasmes darbā ar MS Office programmu
- valsts valodas zināšanas augstākā līmeņa 2.pakāpē
- pieredze darbā ar informācijas sistēmu dokumentāciju un tās izstrādi
- teorētiskās un praktiskās zināšanas informācijas un komunikāciju
tehnoloģiju jomā
- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot
savu darba procesu
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un pielietot praksē
teorētiskās zināšanas
Piedāvājam:
- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās
kategorijas
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam
- darbavietu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra
krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv,
tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2018/178.AKK11
Valsts zemes dienests (reģ.Nr.90000030432) ir Tieslietu ministrijas
pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma
valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju
informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un
nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Saimniecības daļas
jurista amatu (darbinieka amats uz nenoteiktu laiku), kura galvenie pienākumi
ir nodrošināt Dienesta publisko iepirkumu procesu tiesiskumu.
Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vēlama pieredze publisko iepirkumu jomā pēdējo piecu gadu laikā
- civiltiesību pārzināšana
- publisko iepirkumu procedūru regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- zināšanas un pieredze normatīvo aktu piemērošanā un tulkošanā
- zināšanas un pieredze līgumu sagatavošanā
- labas prasmes darbā ar MS Office programmu
- valsts valodas zināšanas augstākā līmeņa 2.pakāpē
Piedāvājam:
- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās
kategorijas,
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam
- darbavietu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai, Rīgā, 11.novembra
krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv,
tālrunis uzziņām 67038614.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/178.AKR1
Izglītības kvalitātes valsts dienests paziņo, ka konkursa kārtībā
Uzraudzības departamenta vecāko ekspertu uzraudzības jomā amatos 2018.gada 3.septembrī ir ieceltas MAIRITA SPULLE un IVITA
DAMBENIECE.
OP 2018/178.AKR2
Izglītības kvalitātes valsts dienests paziņo, ka konkursa kārtībā
Uzraudzības departamenta Juridiskās nodaļas vadošā juriskonsultes amatā 2018.gada 3.septembrī ir iecelta INGA KRASTIŅA.
OP 2018/178.AKR3
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā
Uzņēmumu statistikas departamenta Rūpniecības un būvniecības statistikas daļas
vecākā referenta ierēdņa amatā 03.09.2018. iecelts ARTŪRS KALAŠŅIKS.
OP 2018/178.AKR4
Ekonomikas ministrija paziņo, ka konkurss uz Enerģijas
tirgus un infrastruktūras departamenta vecākā eksperta amatu uz noteiktu laiku
ir noslēdzies bez rezultāta.
OP 2018/178.AKR5
Veselības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Eiropas lietu un
starptautiskās sadarbības departamenta vecākās referentes amatā iecelta
KONSTANCE ČIMURE.
OP 2018/178.AKR6
Veselības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Projektu
vadības nodaļas juriskonsulta amatā uz noteiktu laiku iecelts JĀNIS ZILGALVIS.
OP 2018/178.AKR7
Valsts vides dienests paziņo, ka konkurss uz vakanto
Juridiskā departamenta Administratīvo sodu piemērošanas daļas vecākā inspektora
amatu uz nenoteiktu laiku beidzies bez rezultāta.
OP 2018/178.AKR8
Iekšējās drošības birojs paziņo, ka konkursa kārtībā Iekšējās drošības
biroja Administratīvās nodaļas vecākās referentes (valsts civildienesta ierēdnes)
amatā uz nenoteiktu laiku no 2018.gada 3.septembra
iecelta LELDE RITENIECE.