Laidiens: 31.08.2018., Nr. 173

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/173.AKK1

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Silene" inspektors fitosanitārās uzraudzības jomā (viena amata vieta uz noteiktu laiku) (darbavieta: KP "Silene", Silene, Daugavpils novads)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (2.līmeņa profesionālā vai bakalaura grāds) agronomijā, lauksaimniecībā, mežzinātnē, vides zinātnē vai bioloģijā

- pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- datorlietotāja prasmes (MS Office) līmenī, kas ir atbilstošas kvalitatīvai darba pienākumu veikšanai

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kravu pārbaudes fitosanitārās un pārtikas uzraudzības jomā

- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus

- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai (Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050) vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi: personals@pvd.gov.lv ar norādi - RD KP "Silene" inspektors. Tālrunis uzziņām 63713945.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.


OP 2018/173.AKK2

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Terehova" inspektors fitosanitārās uzraudzības jomā (viena amata vieta uz noteiktu laiku) (darbavieta: KP "Terehova", Zilupes novads)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (2.līmeņa profesionālā vai bakalaura grāds) agronomijā, lauksaimniecībā, mežzinātnē, vides zinātnē vai bioloģijā

- pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- datorlietotāja prasmes (MS Office) līmenī, kas ir atbilstošas kvalitatīvai darba pienākumu veikšanai

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kravu pārbaudes fitosanitārās un pārtikas uzraudzības jomā

- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus

- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai (Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050) vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi: personals@pvd.gov.lvmailto:Zane.Alksne@pvd.gov.lv ar norādi - RD KP "Terehova" inspektors. Tālrunis uzziņām 63713945.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.


OP 2018/173.AKK3

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību

Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un atbalsts

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais eksperts/te (uz noteiktu laiku) Budžeta departamenta Aizsardzības un tiesībsargājošo iestāžu finansēšanas nodaļā

Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta, tā paskaidrojumu izstrādāšanu, ar gadskārtējā valsts budžeta likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu uzdevumu veikšanu.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs

- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par 1 gadu pēdējo 5 gadu laikā

- pieredze finanšu, ekonomikas jomā

- teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski, labas angļu valodas zināšanas

- prasme formulēt un izteikt rakstveidā savu viedokli par Tavā kompetencē esošiem jautājumiem

- labas datora lietotāja prasmes (MS Word, Excel)

- analītiskā domāšana, precizitāte un iniciatīva

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja vēlies uzņemties, būt atbildīgs un veikt tādus uzdevumus kā:

- izskatīt un sagatavot Tieslietu ministrijas un Prokuratūras budžeta vidēja termiņa bāzes izdevumu aprēķinus, izvērtēt iesniegtos papildu finansējuma pieprasījumus, sagatavot Tieslietu ministrijas un Prokuratūras budžeta projektus iekļaušanai gadskārtējā valsts budžeta likumprojektā

- sagatavot analītiskos aprēķinus un informācijas kopsavilkumus valsts budžeta plānošanas procesa un izpildes uzskaites nodrošināšanā

- izskatīt tiesību aktu projektus un sagatavot atzinumus par kompetencē esošiem jautājumiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē,

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā,

- stabilu atalgojumu,

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.

Ja vēlies pieteikties konkursā, tev 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai uz e-pastu: pasts@fm.gov.lv šādi dokumenti:

- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī, tajā apliecinot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām,

- Curriculum Vitae (CV)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija

- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs

- citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām.

Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095612.

Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.

Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ.Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919, tālrunis: +371-67095405, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju par personas datu apstrādi Finanšu ministrijā var iegūt Finanšu ministrijas tīmekļa vietnē.


OP 2018/173.AKK4

Latvijas Universitātes Matemātikas un informātikas institūts izsludina konkursu uz šādu akadēmisko amatu:

- valodniecībā - pētnieks (1 vieta - nepilns darba laiks), nepieciešams maģistra vai doktora grāds filoloģijā, vismaz 5 gadu pētnieciskā darba pieredze korpuslingvistikā, latviešu valodas apguvēju datu anotēšanā un analīzē, kā arī zinātniskās publikācijas.

Ar amata aprakstu, kurā noteiktas amatam nepieciešamās prasmes un darba uzdevumi, kā arī ar darba nosacījumiem var iepazīties LU Matemātikas un informātikas institūta Personāla daļā (Rīgā, Raiņa bulvārī 29, 227.kabinetā) iepriekš piesakoties pa tālruni 20218408.

Dokumenti konkursam (iesniegums par piedalīšanos konkursā, zinātnisko kvalifikāciju apliecinoša dokumenta kopija, CV un zinātnisko publikāciju saraksts) iesniedzami LU Matemātikas un informātikas institūta Personāla daļā viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Vēlēšanas akadēmiskajos amatos notiek saskaņā ar Nolikumu par vēlēšanām akadēmiskajos amatos Latvijas Universitātes Matemātikas un informātikas institūtā. Par darba nosacījumiem, tajā skaitā par darba laiku, puses vienojas, slēdzot darba līgumu.


OP 2018/173.AKK5

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu - Sakaru departamenta Sakaru nozares attīstības nodaļas vecākais referents uz noteiktu laiku

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība Eiropas studijās, tiesību zinātnē, ekonomikā vai vadības zinātnē, vai darbības sfērai atbilstoša augstākā tehniskā izglītība

- vēlama pieredze valsts pārvaldē

- vēlama pieredze starptautiskās sadarbības jautājumos vai elektronisko sakaru un/vai pasta nozarē

- vēlama pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē

- elektronisko sakaru nozares un pasta nozares tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu pārzināšana

- zināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem (ES institūcijas, dokumentu izstrādes un lēmumu pieņemšanas kārtība)

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- krievu valodas zināšanas

- datorprasmes labā lietotāja līmenī

- spēja patstāvīgi organizēt ikdienas darbu un patstāvīgi risināt saņemtos uzdevumus

- labas komunikācijas prasmes

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt elektronisko sakaru un pasta nozares reglamentējošo tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus

- izstrādāt priekšlikumus par nepieciešamajiem grozījumiem tiesību aktos, lai nodrošinātu elektronisko sakaru un pasta nozari reglamentējošo tiesību aktu atbilstību Eiropas Savienības un starptautiskajiem tiesību aktiem

- izstrādāt priekšlikumu instrukciju projektiem uz Patstāvīgo pārstāvju komitejā (COREPER) izskatāmiem jautājumiem un Eiropas Savienības Padomes darba grupu sēdēm

Amats klasificēts 36.saimes II līmenī, (mēnešalga no 835 līdz 1080 EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai)

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

E-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv

Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 377.kabinets.

Tālr. uzziņām 67028273.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Satiksmes ministrija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) jūsu personas datu apstrādes pārzinis šī atlases konkursa ietvaros ir Satiksmes ministrija, kontaktinformācija: Gogoļa iela 3, Rīga, LV-1743.


OP 2018/173.AKK6

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.Nr.90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Informācijas tehnoloģiju departamenta Informācijas sistēmu izstrādes daļas informācijas drošības speciālista (darbinieka) amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt informācijas drošības prasību ievērošanu VSAA īstenotajos projektos

- kontrolēt noteikto informācijas sistēmu drošības pasākumu īstenošanu

- piedalīties informācijas sistēmu drošības risku identificēšanā, novērtēšanā un risku novēršanas pasākumu noteikšanā

- plānot uzlabojumus informācijas sistēmu drošības aizsardzības jomā

- analizēt informācijas sistēmu auditācijas pierakstus, veikt drošības incidentu analīzi

- piedalīties informācijas sistēmu drošības pārkāpumu izmeklēšanā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība, vēlams informācijas tehnoloģiju jomā

- vismaz viena gada pieredze darbā ar informācijas tehnoloģijām

- zināšanas par informācijas sistēmu drošības jomu (apliecina ar dokumenta kopiju)

- zināšanas par personas datu aizsardzību

- prasme labi strādāt ar datoru (zināšanas MS Word, Excel, PowerPoint, Microsoft Outlook)

- valsts valodā iegūta izglītība vai C līmeņa 1. pakāpei atbilstošas valodas prasmes

- labas angļu valodas zināšanas

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 1052 EUR (bruto)

- iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu pēc nostrādāta pusgada

- darbavietu - Varakļānu ielā 2 (bijusī Fridriķa iela 9), Rīgā

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV), izglītību apliecinoša dokumenta un papildus izglītību informācijas drošības jomā apliecinoša/-u dokumenta/-u kopijas) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" ar norādi - "Konkursam uz ITD informācijas drošības speciālista amatu", lūdzam nosūtīt VSAA Lāčplēša ielā 70A, Rīgā, Personāla daļai, LV-1011, vai uz e-pastu: personal@vsaa.lv Tālr. uzziņām: 67038798 vai 67038709.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra, kontaktinformācija: Lāčplēša iela 70A, Rīga, LV-1011.


OP 2018/173.AKK7

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Juridiskās nodaļas JURISKONSULTS/-E (1 vakance uz nenoteiktu laiku).

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju

- darba pieredze juriskonsulta vai jurista amatā

- zināšanas un pieredze normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādē un saskaņošanas procesā, t.sk. zināšanas par ārējo un iekšējo normatīvo tiesību aktu izstrādāšanas vispārīgajām un speciālajām prasībām un juridiskās tehnikas principiem

- zināšanas un pieredze līgumu (gan privāttiesību, gan publisko tiesību jomā) projektu sagatavošanā

- zināšanas administratīvo aktu izstrādē

- zināšanas ar tiesvedību saistītos jautājumos (prasības pieteikumu, paskaidrojumu sagatavošanā un pārstāvības īstenošanā)

- zināšanas iepirkumu jomā

- zināšanas fizisko personas datu apstrādes jautājumos

- augsta precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- labas komunikācijas prasmes, analītiska domāšana

- teicama latviešu valodas rakstu kultūra

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas angļu valodas zināšanas

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt dienestam nepieciešamo likumu, Ministru kabineta noteikumu un citu ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektus

- izstrādāt līgumu projektus (privāttiesību un publisko tiesību jomā)

- sagatavot dienesta administratīvo aktu projektus

- pārbaudīt dienesta ierēdņu un darbinieku sagatavoto juridiska rakstura dokumentu atbilstību normatīvo aktu un juridiskās tehnikas prasībām, un savas kompetences ietvaros sniegt par tiem atzinumus

- dienesta vadītāja uzdevumā pārstāvēt dienesta intereses tiesās

- sniegt juridiska rakstura konsultācijas dienesta darbiniekiem par dienesta kompetencē esošajiem juridiska rakstura jautājumiem

- sagatavot atbilžu projektus uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem

- veikt un piedalīties dienesta pārbaužu un disciplinārlietu izmeklēšanā u.c.

Piedāvājam:

- mēnešalgu no € 835,- līdz € 1047,- pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi (ar līdzmaksājumu) no pirmās darba dienas

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju piemērot elastīgu darba laiku (uzsākot darba dienu agrāk, doties mājās agrāk vai, uzsākot darba dienu vēlāk, doties mājās vēlāk)

- iespēju iegūt pieredzi valsts pārvaldē, dinamisku darbu un draudzīgu kolektīvu

- darba vietu Rīgas centrā - Dzirnavu ielā 91

Motivētu pieteikuma vēstuli, Dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Juriskonsults - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasts: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā - Dzirnavu ielā 91, Rīgā.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valsts probācijas dienests informē, ka:

- Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests, kontaktinformācija: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.


OP 2018/173.AKK8

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Pašvaldību departamenta Pašvaldību attīstības nodaļas vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, vēlams ekonomikā, politikas zinātnē vai tiesību zinātnēs

- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbības principiem un sadarbību ar tiešās pārvaldes institūcijām vai pašvaldībām

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē (tai skaitā pašvaldībā)

- ar pašvaldību darbību saistīto tiesību aktu pārzināšana

- zināšanas par reģionālo politiku un pašvaldību attīstību Eiropas Savienībā un Latvijā

- labas angļu valodas zināšanas

- kompetences: darbs komandā, komunikācija, konceptuāla domāšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums

Mēs piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- mēnešalgu no 1050 līdz 1230 euro pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

Pieteikuma vēstuli un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti uz e-pasta adresi: personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Pašvaldību departaments" vai pa pastu: Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25, Rīgā, LV-1494. Tālrunis uzziņām 67026902.

Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē: www.varam.gov.lv sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam, ka jūsu:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) personas datu apstrādes pārzinis ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, kontaktinformācija: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494.

Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantā minēto informāciju jūs varat iegūt, sūtot elektroniskā pasta vēstuli uz adresi personals@varam.gov.lv.


OP 2018/173.AKK9

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Konkurences padomes locekļa amatu

KONKURENCES PADOME nodrošina iespēju katram tirgus dalībniekam veikt ekonomisko darbību brīvas un godīgas konkurences apstākļos, kā arī veicināt konkurences attīstību visos tautsaimniecības sektoros sabiedrības interesēs. Mūsu pamatvērtības: tiesiskums, profesionalitāte, neatkarība.

Galvenie amata pienākumi:

- īstenot valsts politiku konkurences tiesību jomā, veicinot tautsaimniecības attīstību

- piedalīties iestādes darbības stratēģijas izstrādē un ieviešanā

- lēmējinstitūcijas (padomes) sastāvā lemt par konkurences lietu, tirgus uzraudzību un citiem izskatāmajiem jautājumiem

- piedalīties normatīvo aktu un citu dokumentu projektu izstrādē

- pārstāvēt iestādi citās organizācijās, darba grupās un apspriedēs

- sniegt priekšlikumus iestādes darbības efektivizēšanai, aktīvi iesaistīties pārmaiņu vadībā

Prasības amata pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikas, vadības vai tiesību zinātņu jomā)

- zināšanas un izpratne par konkurences tiesībām un to piemērošanā

- izpratne par konkurences ekonomiskiem aspektiem, tirgus izpētes metodoloģiju un ekonomiskās analīzes pielietošanu

- vadības, organizēšanas un stratēģiskās plānošanas prasmes (vēlama pieredze vadošā amatā ne mazāk par trim gadiem)

- ļoti labas latviešu un angļu valodas zināšanas

- analītiskā domāšana un stratēģiskais redzējums

- labas sadarbības un publiskās uzstāšanās prasmes

Mēs piedāvājam:

- daudzveidīgu un aizraujošu darbu profesionāļu komandā

- iespēju iegūt jaunas zināšanas un pieredzi, strādājot pasaulē atzītā organizācijā

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

- amatalgu no 2500 EUR pirms nodokļu nomaksas

Pieteikuma dokumentus (motivēts pieteikums; autobiogrāfija (CV) pretendentiem/-ēm jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas, nosūtot elektroniski uz e-pasta adresi: vakances@em.gov.lv, vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā LV-1519), tālr. uzziņām 67013183.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela 55, Rīga LV-1519, tālrunis +371 67013100, fakss +371 67280882,e-pasts: pasts@em.gov.lv. https://www.em.gov.lv/lv/par_ministriju/personas_datu_apstrade/.


OP 2018/173.AKK10

Vidzemes Augstskola izsludina konkursu uz vakantajiem amatiem Vidzemes Augstskolas Sociālo, ekonomisko un humanitāro pētījumu institūtā:

- pētnieks - 1 vieta (zinātnes nozare Psiholoģija, apakšnozare Sociālā psiholoģija)

- pētnieks - 1 vieta (zinātnes nozare Sociālās zinātnes, apakšnozare Vadības zinātnes, pētījuma virziens Uzvedības ekonomika)

Pretendentiem uz vakanto amatu viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas datuma izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz rektoram adresēta motivācijas vēstule, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, publicēto zinātnisko un metodisko darbu saraksts, CV. Pieteikumu sūtīt augstskolas juristei-personāla speciālistei - C204.kabinets, Cēsu iela 4, Valmiera, LV-4201, vai pa e-pastu: agrita.somase@va.lv ar norādi "Konkurss uz pētnieka amatu"; tālr. 26186555.


OP 2018/173.AKK11

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto NOZARU POLITIKAS DEPARTAMENTA POLITIKAS IZSTRĀDES UN RELIĢIJAS LIETU NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var pieteikties arī maģistra programmas students/-e)

- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādi un virzību

- zināšanas konstitucionālo, administratīvo un cilvēktiesību jomā, intelektuālā īpašuma, Eiropas Savienības tiesību, kā arī publisko reģistru jomā (zināšanas datu aizsardzības, publisko reģistru, reliģisko lietu, nekustamā īpašuma valsts kadastra uzturēšanas, zemes reformas īstenošanas tiesību politikas jomā tiks uzskatīta par prioritāti)

- spēja strādāt komandā, kā arī veikt patstāvīgi izpildāmus uzdevumus

- angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office un interneta pārlūkprogrammas)

- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem un spēja saskaņot atšķirīgus viedokļus

- spēja strādāt komandā, kā arī veikt patstāvīgi izpildāmus uzdevumus

- analītiskā domāšana

Veicamie pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektus

- piedalīties valsts politikas izstrādē un tās īstenošanas koordinēšanā

- sagatavot viedokli attiecībā par ministrijas, tās padotībā esošo iestāžu un citu institūciju izstrādātiem projektiem nodaļas kompetences ietvaros

- sagatavot atbildes uz valsts un pašvaldību institūciju un privātpersonu iesniegumiem nodaļas kompetencē esošajos jautājumos

- sadarbības ietvaros sniegt atbalstu un informāciju citām ministrijas struktūrvienībām, ministrijas padotībā esošajām iestādēm un citām valsts vai pašvaldību iestādēm par personas datu aizsardzības jautājumiem

Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti:

https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2134339/161779?channel=vestnesis&iso=lv

Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopija un CV) jāiesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildu pieteikuma vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārds, uzvārds, amata un kontaktinformācija).

Tālrunis uzziņām 67036724, 67036731.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/173.AKR1

Finanšu ministrija (reģ. Nr.90000014724) paziņo, ka amata konkurss uz Budžeta departamenta Aizsardzības un tiesībsargājošo iestāžu finansēšanas nodaļas vecākā eksperta amatu uz noteiktu laiku noslēdzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)