Laidiens: 24.01.2018., Nr. 17
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/17.AKK1
Ja esi gatavs/-a jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā izglītība un vēlies
nodarboties ar patērētāju tiesību aizsardzības jautājumiem - nāc strādāt
uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!
Sakarā ar tūrisma aģentu un tūrisma operatoru uzraudzības jomu paplašināšanu
un lai nodrošinātu patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu
ievērošanu,
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr.
90000068854) izsludina konkursu uz Pirmās patērētāju kolektīvo interešu
uzraudzības daļas vecākā eksperta ierēdņa amatu centrālajā iestādē Rīgā
Ja tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu vai
ekonomikas jomā
- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām
obligātajām prasībām
- praktiskā pieredze darbā, kas saistīts ar uzņēmuma finanšu datu analīzi (ne
mazāka par diviem gadiem)
- prasme orientēties uzņēmumu grāmatvedības dokumentos un gada pārskatos
- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas prasmes
- priekšrocība - pieredze darbā ar kompleksajiem tūrisma pakalpojumiem
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- mēnešalgu no 1050,00 EUR līdz 1300,00 EUR (11. algu grupa) un
valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
Lai tu varētu:
- veikt patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzību
komplekso un saistīto tūrisma pakalpojumu jomā
- veikt tūrisma aģentu un tūrisma operatoru licencēšanu
- veikt pārbaudes pakalpojumu sniegšanas vietās
- veikt tūrisma aģentu, tūrisma operatoru un saistīto tūrisma pakalpojumu
sniedzēju finanšu datu analīzi
- izskatīt patērētāju iesniegumus un sūdzības
Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV, augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv,
pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību
aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās
Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālr. 67388633.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu konkursa norisi.
OP 2018/17.AKK2
Ja esi gatavs/-a jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā izglītība un vēlies
nodarboties ar patērētāju tiesību aizsardzības jautājumiem - nāc strādāt uz
Patērētāju tiesību aizsardzības centru!
Sakarā ar tūrisma aģentu un tūrisma operatoru uzraudzības jomu paplašināšanu
un lai nodrošinātu patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu
ievērošanu,
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ.
Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz Pirmās patērētāju kolektīvo
interešu uzraudzības daļas eksperta ierēdņa amatu centrālajā iestādē Rīgā
Ja tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu,
ekonomikas vai juridiskajā jomā, priekšrocība - informācijas tehnoloģiju jomā
- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām
obligātajām prasībām
- praktiskā pieredze darbā, kas saistīts interneta tehnoloģijām vai finanšu
jomu (ne mazāka par vienu gadu)
- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas prasmes
- priekšrocība - pieredze darbā ar kompleksajiem tūrisma pakalpojumiem
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- mēnešalgu no 940,00 EUR līdz 1150,00 EUR (10. algu grupa) un
valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
Lai tu varētu:
- uzturēt, atjaunināt un pilnveidot Tūrisma aģentu un operatoru datubāzi
- veikt pārbaudes elektroniskajā vidē un pakalpojumu sniegšanas vietās par
tūrisma jomu regulējošo normatīvo aktu ievērošanu
- piedalīties tūrisma aģentu un tūrisma operatoru licencēšanā
- izskatīt patērētāju iesniegumus un sūdzības
Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV, augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa
pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā,
Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses).
Uzziņas pa tālr. 67388633.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu konkursa norisi.
OP 2018/17.AKK3
Ja esi gatavs/-a jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā juridiskā izglītība
un vēlies nodarboties ar patērētāju tiesību jautājumiem - nāc strādāt uz
Patērētāju tiesību aizsardzības centru!
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs aizsargā patērētāju tiesības arī
finanšu pakalpojumu jomā. Paplašinot uzraudzības jomas noziedzīgi iegūtu
līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanā (NILLTFN) un lai
nodrošinātu patērētāju tiesību un reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu un
uzraudzību,
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr.
90000068854) izsludina konkursu uz Patērētāju tiesību uzraudzības departamenta galvenā
juriskonsulta ierēdņa amatu finanšu pakalpojumu uzraudzības jomā (divas
vakances uz nenoteiktu laiku) centrālajā iestādē Rīgā
Ja tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība
- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām
obligātajām prasībām
- praktiskā darba pieredze jurista/juriskonsulta amatā, tiesneša palīga vai
tiesas sēžu sekretāra amatā (ne mazāka par diviem gadiem)
- priekšrocība - praktiskā darba pieredze finanšu pakalpojumu jomā
- zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem NILLTFN
jomā
- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- mēnešalgu no 1050,00 EUR līdz 1300,00 EUR (11. algu grupa)
un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
Lai tu varētu:
- veikt patērētāju tiesību un NILLTFN reglamentējošo normatīvo aktu
uzraudzību patērētāju kreditēšanas un parādu atgūšanas jomās
- izstrādāt un koordinēt uzraudzības projektus nebanku kreditētāju un parādu
atgūšanas pakalpojumu sniedzēju darbības pārbaudēs NILLTFN jomā
- gatavot materiālus un piedalīties nebanku kreditētāju un parādu atgūšanas
pakalpojumu sniedzēju licencēšanā
- gatavot administratīvo pārkāpumu lietu materiālus, lēmumu projektus,
atzinumus, izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas
- gatavot priekšlikumus par nepieciešamajiem grozījumiem normatīvajos aktos
NILLTFN jomas uzraudzībā
Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV, augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv,
pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību
aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās
Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālr. 67388633.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu,
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
konkursa norisi.
OP 2018/17.AKK4
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas
Nr. 90001870675, izsludina konkursu uz divām vakantām Juridiskās nodaļas
juriskonsulta amata vietām (amata saime 21, līmenis III B)
Saskaņā ar jauno Uzturlīdzekļu garantiju fonda likumu, kas paredz izmaiņas
uzturlīdzekļu saņemšanā, Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija papildu
funkciju nodrošināšanai izsludina konkursu uz vakanto Juridiskās nodaļas
juriskonsulta amata vietu.
Prasības:
- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa
- zināšanas par administratīvo procesu iestādē
- zināšanas starptautiskajās tiesībās
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- zināšanas lietvedībā
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Galvenie darba pienākumi:
- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās
- mutvārdu un rakstveida komunikācija uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām
un juridiskām personām (zvērinātiem tiesu izpildītājiem, bāriņtiesām
u. c.)
- piedalīties parādnieka vietā izmaksāto uzturlīdzekļu piedziņas procesa
veikšanā (gatavot brīdinājumu, izpildrīkojumu un vienošanās projektus)
- gatavot administratīvo aktu projektus parādnieka tiesību izmantošanas
aizlieguma piemērošanas jomā
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1. kategorija: 940,00 EUR, 2. kategorija:
1115,00 EUR, 3. kategorija 1287,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa
izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
personīgi, nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: pasts@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālr.
67830626.
OP 2018/17.AKK5
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas
Nr. 90000069830) kolektīvam!
Piedāvātais amats: Statistikas datu apstrādes departamenta Gada
statistikas datu savākšanas un apstrādes daļas vecākais referents
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas līdz 850 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- veikt gada strukturālās statistikas un ceturkšņa statistikas apsekojumu
mikrodatu masīva kvalitātes pārbaudi
- salīdzināt starppārskatu rezultātus
- nodrošināt savlaicīgu uzņēmumu darbības veida maiņu
- sekot datu vākšanas grafikam, kontrolēt pārskatu savākšanas līmeni
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- vēlama vismaz divu gadu darba pieredze amatā Pārvaldes vai citā valsts
pārvaldes iestādē
- augstākā izglītība ekonomikā, statistikā vai tai tuva profila
- prasmes darbā ar datubāzēm
- labas analītiskās prasmes
- labas datora lietošanas prasmes (MS Word, MS Excel)
- angļu valodas pamatzināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo
darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama
elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi") - iesniegt personīgi CSP Personāla
daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta
adresi personals@csb.gov.lv 17 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Konsultācijas pa tālr. 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2018/17.AKK6
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS (uz noteiktu laiku)
Maksātnespējas procesa nodrošinājuma departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- 2. līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātņu jomā
- vismaz viena gada pieredze tiesību jomā
- vēlama pieredze un zināšanas maksātnespējas tiesību jomā
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa, prasme praksē izmantot
teorētiskās zināšanas
- spēja uztvert liela apjoma informāciju, to atlasīt un analizēt
- spēja ilgstoši saglabāt augstu uzmanības pakāpi, ātra uztveršanas spēja,
prasme atlasīt būtisko un noformulēt viedokli
Amata pienākumi:
- izskatīt iesniegumus, nodrošinot sarežģītu lēmumu projektu par
maksātnespējas procesa izdevumu un administratora atlīdzības segšanu,
juridiskās un fiziskās personas maksātnespējas procesa depozīta izmaksu vai
rīkojumu projektus par depozīta ieskatīšanu valsts budžeta ieņēmumos
sagatavošanu
- īstenot Maksātnespējas administrācijas kreditora tiesības, kontrolējot
administratora darbības likumību un atbilstību normatīvo aktu prasībām
- konsultēt administratorus un citas personas par jautājumiem, kas saistīti
ar maksātnespējas procesa izmaksu segšanu un depozīta izmaksu
- piedalīties normatīvo aktu izstrādāšanā
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- bruto mēnešalga no 940 līdz 1280 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
- veselības apdrošināšanu
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Adrese: Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu iela 19, Rīga, LV-1050,
tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
OP 2018/17.AKK7
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta Valsts
aktīvu pārvaldes un atsavināšanas nodaļas eksperta/-es amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- zināšanas lietu tiesībās, komerctiesībās un administratīvajā procesā,
vēlamas zināšanas arī valsts kapitāla daļu pārvaldības jomā
- vēlama atbilstoša profesionālā darba pieredze (pieredze darbā valsts
pārvaldes iestādē un normatīvo aktu izstrādē tiks uzskatīta par priekšrocību)
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- labas analītiskās spējas, augsta atbildības izjūta un precizitāte
- prasme strādāt komandā un labas komunikācijas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu
izstrādi valsts un pašvaldību īpašumu privatizācijas, privatizācijas
sertifikātu izmantošanas un publisko personu kapitāla daļu atsavināšanas jomā
- nodrošināt atbalstu valsts kapitāla daļu turētāja pārstāvim, realizējot
akcionāra (dalībnieka) funkcijas kapitālsabiedrībās, kurās valstij piederošo
kapitāla daļu (akciju) turētājs ir Ekonomikas ministrija
Piedāvājam:
- karjeru vienā no vadošajām valsts pārvaldes iestādēm, vērtīgu pieredzi un
profesionālu izaugsmi
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums un CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu) jāiesniedz 20 dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz
elektroniskā pasta adresi vakances@em.gov.lv vai
Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr.
uzziņām 67013183.
OP 2018/17.AKK8
ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu
konkursu uz vakanto darbinieka amatu - vecākais saimniecības pārzinis (uz
nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi: nodrošināt Aģentūras īpašumu apsaimniekošanu un to
infrastruktūras uzturēšanu:
- pārvaldīt Aģentūras valdījumā vai lietošanā nodoto kustamo un nekustamo
īpašumu un autoparku, nodrošināt un koordinēt nekustamā īpašuma
apsaimniekošanas procesus ēkā Jersikas ielā 15, Rīgā, un teritorijā ap to, kā
arī Aģentūras nomātajās telpās
- nodrošināt pamatlīdzekļu un inventāra uzturēšanu tehniskā kārtībā un
organizēt to tehnisko apkopi un remontu
- piedalīties iepirkumu dokumentu (līgumu, tehnisko specifikāciju, plānu
u. c.) sagatavošanā, kontrolēt saimniecisko piegādes un pakalpojumu līgumu
izpildi
- nodrošināt energoapgādes un komunikāciju sistēmu (apkures, ventilācijas,
gāzes, ūdens, kanalizācijas, telefonu un apsardzes signalizācijas) darbību,
uzturēšanu, apkopi, veikt energoapgādes un komunikāciju sistēmu darbības
kontroli
- nodrošināt energoapgādes iekārtu un gāzes iekārtu tehnisko ekspluatāciju,
ievērojot normatīvo aktu prasības
Amata kods: 51 51 11.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība inženierzinātnēs (var būt nepabeigta) vai cita augstākā izglītība tehniskā jomā
- vēlama 3 gadu praktiskā darba pieredze ēku apsaimniekošanas vai tehniskās
infrastruktūras uzturēšanas jomā
- priekšrocība pretendentiem, kuriem ir kvalifikācijas apliecinājums darbam
ar elektroietaisēm atbilstoši Cz elektrodrošības
grupai un darbam ar gāzes saimniecības iekārtām "Atbildīgā persona par
gāzes saimniecību"
- zināšanas par normatīvo aktu prasībām īpašumu pārvaldības,
apsaimniekošanas, elektroapgādes un gāzes apsaimniekošanas jomās
- autovadītāja apliecība - B kategorija
- vēlamas zināšanas par valsts pārvaldes darba organizācijas principiem
- latviešu valodas zināšanas - augstākā līmeņa 1. pakāpe (C1)
- spēja strādāt komandā, spēja argumentēti izteikt viedokli un uzklausīt
sarunas biedru
- spēja analizēt liela apjoma informāciju, analītiska domāšana, spēja strādāt
paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasmes darbam ar datoru (MS Word, Excel)
Mēs piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- labus darba apstākļus
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Amatam noteikts 3. saimes "Apsaimniekošana" III līmenis
un 10. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas
kategorijai: 1. Kategorija - līdz 940 euro,
2. kategorija - līdz 1115 euro,
3. kategorija - līdz 1287 euro).
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) līdz 2018. gada
2. februārim lūdzam sūtīt Zāļu valsts aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā,
LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasta adrese: personals@zva.gov.lv,
tālr. papildu informācijai 67078444, 67078424, fakss 67078428.
Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz
darba interviju.
OP 2018/17.AKK9
Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina
pieteikšanos uz šādu amatu - Kontroles departamenta Inspekcijas nodaļas
inspektors/-e (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs
jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- piedalīties un sniegt atbalstu būvinspektoram ēku ekspluatācijas drošuma
pārbaudēs, sazinoties ar ēku īpašniekiem, organizējot apsekošanu un sagatavojot
atzinumu projektus
- sniegt atbalstu būvinspektoram būvdarbu valsts kontrolē un Biroja
kompetencē esošu inženierbūvju/ēku pieņemšanā ekspluatācijā, piedaloties
attiecīgo dokumentu pārbaudē un objekta apsekošanā, t. sk. veicot
instrumentālus mērījumus. Sagatavot atzinumu projektus
- līdzdarboties iesniegumu, paskaidrojumu un tehniskās apsekošanas (izpētes)
atzinumu izskatīšanā un lēmumu sagatavošanā
- nodrošināt kontroles un uzraudzības lietu dokumentācijas kārtošanu un
uzglabāšanu atbilstoši noteiktajai kārtībai
- piedalīties iesniegumu un sūdzību izskatīšanā attiecībā uz Biroja
kompetencē esošajām būvēm
Ja tev ir:
- augstākā izglītība būvniecībā (arhitektūra, būvniecība, inženierkomunikācijas
u.c.)
- pieredze būvniecības jomā
- orientēties Biroja un būvniecības nozari regulējošos normatīvos aktos un
pārzināt būvniecības standartus
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas
prasmes
- teicamas valsts valodas prasmes, labas angļu valodas un krievu valodas
prasmes
- teicamas MS Office programmatūras
lietošanas prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī
piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts
kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Kontroles departamenta
Inspekcijas nodaļas inspektora/-es amata konkursam" līdz 2018. gada
5. februārim.
Ar pretendentiem/-ēm, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz
2018. gada 12. februārim.
Uzziņas pa tālr. 67013304.
Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents
piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Biroja personāla
atlases konkursos.
OP 2018/17.AKK10
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu
amatu - Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta
Būvniecības informācijas sistēmu nodaļas projekta vadītājs (viena amata vieta
uz noteiktu laiku)
Ja tava pieredze informācijas sistēmu attīstībā palīdzēs radīt modernu un
efektīvu būvniecības procesu un informācijas sistēmu, kā arī esi gatavs jauniem
izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- vadīt būvniecības procesu un informācijas sistēmas projekta (turpmāk
tekstā - projekts) ieviešanu, plānojot un organizējot projektā veicamos
darbus, kontrolējot un nodrošinot projekta rezultatīvo rādītāju izpildi
- sagatavot un aktualizēt projekta finansēšanas plānu, kontrolēt un
nodrošināt tā izpildi
- risināt aktuālos projekta jautājumus. Identificēt un paredzēt riskus, kuri
varētu rasties projekta realizācijas gaitā un laikus informēt par to tiešo
vadītāju. Sagatavot nepieciešamās izmaiņas projekta dokumentācijā un veikt to
saskaņošanu ar iesaistītajām institūcijām
- sagatavot un iesniegt kompetentajās institūcijās projekta atskaites un
pārskatus par projekta izpildes gaitu un sasniegtajiem rezultātiem, prezentēt
projekta rezultātus iesaistītajām personām un institūcijām
- koordinēt projekta īstenošanā iesaistīto personu un institūciju
savstarpējo sadarbību. Nodrošināt projekta publicitātes prasību ievērošanu
Ja tev ir:
- 2. līmeņa augstākā izglītība, kas saistīta ar informāciju
tehnoloģijām, vadībzinībās, tiesību zinībās vai līdzvērtīgi
- iepriekšējā darba pieredze ne mazāk kā trīs gadi projektu vadībā, vēlama
pieredze informācijas sistēmu izstrādes un ieviešanas projektu vadībā vai
Eiropas Savienības līdzfinansēto projektu vadībā
- informācijas tehnoloģijas terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo
aktu un standartu pārzināšana
- teicamas valsts valodas zināšanas
- labas angļu valodas prasmes gan mutvārdos, gan rakstos
- teicamas komunikācijas, prezentācijas sagatavošanas un vadīšanas prasmes
- teicamas MS Office
programmatūras lietošanas prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī
piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts
kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Metodiskās vadības un
informācijas pārvaldības departamenta Būvniecības informācijas sistēmu nodaļas
projekta vadītāja amata konkursam" līdz 2018. gada 5. februārim.
Ar pretendentiem/-ēm, kas tiks uzaicināti uz
pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada 12. februārim.
Uzziņas pa tālr. 67013304.
Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, vai pretendents
piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts
kontroles biroja personāla atlases konkursos.
OP 2018/17.AKK11
Latvijas Nacionālais arhīvs (reģ.
Nr. 90009476367) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Institūciju dokumentu un arhīvu pārvaldības departamenta
vecākais/-ā eksperts/-e (3 amata vietas) uz nenoteiktu laiku (darbavieta
Bezdelīgu ielā 1A, Rīgā)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlama informācijas pārvaldības jomā vai citās
radnieciskās jomās)
- labas teorētiskās zināšanas dokumentu pārvaldībā un arhīvu nozares jomā
- pārzināt administratīvo tiesību normatīvos aktus
- labi attīstītas kompetences: atsaucība, komunikācija, iniciatīva, rūpes
par kārtību, precizitāti un kvalitāti, ētiskums
- svešvalodu zināšanas (angļu, krievu valoda), kas nepieciešamas amata
pienākumu izpildei
- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī, izpratne par
datubāzēm un elektroniskajiem dokumentiem
Galvenie amata pienākumi:
- veikt arhīvu nozares eksperta funkcijas, sniedzot metodisko un praktisko
palīdzību LNA uzraudzībā esošām institūcijām dokumentu pārvaldības,
sakārtošanas, aprakstīšanas, izmantošanas un glabāšanas jautājumos
- koordinēt institūciju dokumentu nodošanu LNA
- izvērtēt amata uzraudzībā esošo institūciju lietu nomenklatūras, dokumentu
klasifikācijas shēmas, glabāšanas termiņus, uzziņu sistēmas un dokumentu
iznīcināšanas aktus
Ierēdņa amatam noteikta 18.1. apakšsaime "Arhīvu
pakalpojumi", IV A līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Mēnešalga no
900 euro līdz 950 euro pirms nodokļu nomaksas.
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta
pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības
apliecinoša dokumentu kopija Latvijas Nacionālā arhīva Personālā vadības nodaļai
Šķūņu ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz e-pasta adresi personals@arhivi.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un
aptaujas lapa pieejama arhīva mājaslapā www.arhivi.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Vakances". Uzziņas pa tālr.
29579108 28805046.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/17.AKR1
Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2018.gada 15.janvāra uz nenoteiktu laiku
Mājokļu politikas departamenta vecākā referenta amatā iecelts ALDIS UPENIEKS.
OP 2018/17.AKR2
Valsts kase informē, ka konkursa kārtībā Starptautiskās sadarbības
departamenta vecākās referentes ierēdnes amatā no 2018.gada 22.janvāra uz
noteiktu laiku iecelta ELĪNA KAVINSKA.
OP 2018/17.AKR3
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija paziņo, ka
2018.gada 5.janvārī oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais
konkurss uz divām Juridiskās nodaļas juriskonsulta amata vietām ir noslēdzies
bez rezultāta.
OP 2018/17.AKR4
Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Nodrošinājuma un
aizsardzības investīciju politikas departamenta NATO un militārās
infrastruktūras politikas nodaļas vecākās referentes ierēdnes amatā no
2018.gada 2.janvāra iecelta LIENE RIEKSTIŅA.
OP 2018/17.AKR5
Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Audita un inspekcijas
departamenta Audita nodaļas vecākās ekspertes ierēdnes amatā (uz noteiktu
laiku) no 2018.gada 4.janvāra iecelta LĪVA NAGLIŅA-TENISONE.
OP 2018/17.AKR6
Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Aizsardzības politikas
departamenta Organizācijas nodaļas vecākās referentes ierēdnes amatā (uz
noteiktu laiku) no 2018.gada 4.janvāra iecelta KRISTA BIEZĀ.
OP 2018/17.AKR7
Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Resursu plānošanas
departamenta Budžeta un investīciju plānošanas nodaļas vadītāja vietnieces
ierēdnes amatā 2018.gada 16.janvārī iecelta INA OZOLIŅA.
OP 2018/17.AKR8
Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Aizsardzības plānošanas
un analīzes departamenta Aizsardzības plānošanas nodaļas vecāko referentu
ierēdņu amatos (divas amata vietas) iecelti ARTŪRS ĶĪSIS un ROJS RAZUMS.
OP 2018/17.AKR9
Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā
Nodrošinājuma un aizsardzības investīciju politikas departamenta Iepirkumu
plānošanas, metodoloģijas un atbalsta nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatā
iecelts MĀRCIS BALODIS.