Laidiens: 24.01.2018., Nr. 17

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/17.AKK1

Ja esi gatavs/-a jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā izglītība un vēlies nodarboties ar patērētāju tiesību aizsardzības jautājumiem - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Sakarā ar tūrisma aģentu un tūrisma operatoru uzraudzības jomu paplašināšanu un lai nodrošinātu patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu,

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz Pirmās patērētāju kolektīvo interešu uzraudzības daļas vecākā eksperta ierēdņa amatu centrālajā iestādē Rīgā

Ja tev ir:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu vai ekonomikas jomā

- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām obligātajām prasībām

- praktiskā pieredze darbā, kas saistīts ar uzņēmuma finanšu datu analīzi (ne mazāka par diviem gadiem)

- prasme orientēties uzņēmumu grāmatvedības dokumentos un gada pārskatos

- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas prasmes

- priekšrocība - pieredze darbā ar kompleksajiem tūrisma pakalpojumiem

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- mēnešalgu no 1050,00 EUR līdz 1300,00 EUR (11. algu grupa) un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

Lai tu varētu:

- veikt patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzību komplekso un saistīto tūrisma pakalpojumu jomā

- veikt tūrisma aģentu un tūrisma operatoru licencēšanu

- veikt pārbaudes pakalpojumu sniegšanas vietās

- veikt tūrisma aģentu, tūrisma operatoru un saistīto tūrisma pakalpojumu sniedzēju finanšu datu analīzi

- izskatīt patērētāju iesniegumus un sūdzības

Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālr. 67388633.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi.


OP 2018/17.AKK2

Ja esi gatavs/-a jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā izglītība un vēlies nodarboties ar patērētāju tiesību aizsardzības jautājumiem - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Sakarā ar tūrisma aģentu un tūrisma operatoru uzraudzības jomu paplašināšanu un lai nodrošinātu patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu,

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz Pirmās patērētāju kolektīvo interešu uzraudzības daļas eksperta ierēdņa amatu centrālajā iestādē Rīgā

Ja tev ir:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu, ekonomikas vai juridiskajā jomā, priekšrocība - informācijas tehnoloģiju jomā

- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām obligātajām prasībām

- praktiskā pieredze darbā, kas saistīts interneta tehnoloģijām vai finanšu jomu (ne mazāka par vienu gadu)

- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas prasmes

- priekšrocība - pieredze darbā ar kompleksajiem tūrisma pakalpojumiem

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- mēnešalgu no 940,00 EUR līdz 1150,00 EUR (10. algu grupa) un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

Lai tu varētu:

- uzturēt, atjaunināt un pilnveidot Tūrisma aģentu un operatoru datubāzi

- veikt pārbaudes elektroniskajā vidē un pakalpojumu sniegšanas vietās par tūrisma jomu regulējošo normatīvo aktu ievērošanu

- piedalīties tūrisma aģentu un tūrisma operatoru licencēšanā

- izskatīt patērētāju iesniegumus un sūdzības

Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālr. 67388633.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi.


OP 2018/17.AKK3

Ja esi gatavs/-a jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā juridiskā izglītība un vēlies nodarboties ar patērētāju tiesību jautājumiem - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs aizsargā patērētāju tiesības arī finanšu pakalpojumu jomā. Paplašinot uzraudzības jomas noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanā (NILLTFN) un lai nodrošinātu patērētāju tiesību un reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu un uzraudzību,

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz Patērētāju tiesību uzraudzības departamenta galvenā juriskonsulta ierēdņa amatu finanšu pakalpojumu uzraudzības jomā (divas vakances uz nenoteiktu laiku) centrālajā iestādē Rīgā

Ja tev ir:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība

- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām obligātajām prasībām

- praktiskā darba pieredze jurista/juriskonsulta amatā, tiesneša palīga vai tiesas sēžu sekretāra amatā (ne mazāka par diviem gadiem)

- priekšrocība - praktiskā darba pieredze finanšu pakalpojumu jomā

- zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem NILLTFN jomā

- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- mēnešalgu no 1050,00 EUR līdz 1300,00 EUR (11. algu grupa) un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

Lai tu varētu:

- veikt patērētāju tiesību un NILLTFN reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzību patērētāju kreditēšanas un parādu atgūšanas jomās

- izstrādāt un koordinēt uzraudzības projektus nebanku kreditētāju un parādu atgūšanas pakalpojumu sniedzēju darbības pārbaudēs NILLTFN jomā

- gatavot materiālus un piedalīties nebanku kreditētāju un parādu atgūšanas pakalpojumu sniedzēju licencēšanā

- gatavot administratīvo pārkāpumu lietu materiālus, lēmumu projektus, atzinumus, izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas

- gatavot priekšlikumus par nepieciešamajiem grozījumiem normatīvajos aktos NILLTFN jomas uzraudzībā

Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālr. 67388633.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi.


OP 2018/17.AKK4

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675, izsludina konkursu uz divām vakantām Juridiskās nodaļas juriskonsulta amata vietām (amata saime 21, līmenis III B)

Saskaņā ar jauno Uzturlīdzekļu garantiju fonda likumu, kas paredz izmaiņas uzturlīdzekļu saņemšanā, Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija papildu funkciju nodrošināšanai izsludina konkursu uz vakanto Juridiskās nodaļas juriskonsulta amata vietu.

Prasības:

- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa

- zināšanas par administratīvo procesu iestādē

- zināšanas starptautiskajās tiesībās

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- zināšanas lietvedībā

- prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas saskarsmes un analītiskās prasmes

Galvenie darba pienākumi:

- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās

- mutvārdu un rakstveida komunikācija uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām un juridiskām personām (zvērinātiem tiesu izpildītājiem, bāriņtiesām u. c.)

- piedalīties parādnieka vietā izmaksāto uzturlīdzekļu piedziņas procesa veikšanā (gatavot brīdinājumu, izpildrīkojumu un vienošanās projektus)

- gatavot administratīvo aktu projektus parādnieka tiesību izmantošanas aizlieguma piemērošanas jomā

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1. kategorija: 940,00 EUR, 2. kategorija: 1115,00 EUR, 3. kategorija 1287,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi, nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: pasts@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālr. 67830626.


OP 2018/17.AKK5

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats: Statistikas datu apstrādes departamenta Gada statistikas datu savākšanas un apstrādes daļas vecākais referents

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas līdz 850 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- veikt gada strukturālās statistikas un ceturkšņa statistikas apsekojumu mikrodatu masīva kvalitātes pārbaudi

- salīdzināt starppārskatu rezultātus

- nodrošināt savlaicīgu uzņēmumu darbības veida maiņu

- sekot datu vākšanas grafikam, kontrolēt pārskatu savākšanas līmeni

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- vēlama vismaz divu gadu darba pieredze amatā Pārvaldes vai citā valsts pārvaldes iestādē

- augstākā izglītība ekonomikā, statistikā vai tai tuva profila

- prasmes darbā ar datubāzēm

- labas analītiskās prasmes

- labas datora lietošanas prasmes (MS Word, MS Excel)

- angļu valodas pamatzināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") - iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 17 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/17.AKK6

Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS (uz noteiktu laiku) Maksātnespējas procesa nodrošinājuma departamentā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- 2. līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātņu jomā

- vismaz viena gada pieredze tiesību jomā

- vēlama pieredze un zināšanas maksātnespējas tiesību jomā

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa, prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- spēja uztvert liela apjoma informāciju, to atlasīt un analizēt

- spēja ilgstoši saglabāt augstu uzmanības pakāpi, ātra uztveršanas spēja, prasme atlasīt būtisko un noformulēt viedokli

Amata pienākumi:

- izskatīt iesniegumus, nodrošinot sarežģītu lēmumu projektu par maksātnespējas procesa izdevumu un administratora atlīdzības segšanu, juridiskās un fiziskās personas maksātnespējas procesa depozīta izmaksu vai rīkojumu projektus par depozīta ieskatīšanu valsts budžeta ieņēmumos sagatavošanu

- īstenot Maksātnespējas administrācijas kreditora tiesības, kontrolējot administratora darbības likumību un atbilstību normatīvo aktu prasībām

- konsultēt administratorus un citas personas par jautājumiem, kas saistīti ar maksātnespējas procesa izmaksu segšanu un depozīta izmaksu

- piedalīties normatīvo aktu izstrādāšanā

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- bruto mēnešalga no 940 līdz 1280 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

- veselības apdrošināšanu

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Adrese: Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu iela 19, Rīga, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.


OP 2018/17.AKK7

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta Valsts aktīvu pārvaldes un atsavināšanas nodaļas eksperta/-es amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- zināšanas lietu tiesībās, komerctiesībās un administratīvajā procesā, vēlamas zināšanas arī valsts kapitāla daļu pārvaldības jomā

- vēlama atbilstoša profesionālā darba pieredze (pieredze darbā valsts pārvaldes iestādē un normatīvo aktu izstrādē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- vēlamas angļu valodas zināšanas

- labas analītiskās spējas, augsta atbildības izjūta un precizitāte

- prasme strādāt komandā un labas komunikācijas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādi valsts un pašvaldību īpašumu privatizācijas, privatizācijas sertifikātu izmantošanas un publisko personu kapitāla daļu atsavināšanas jomā

- nodrošināt atbalstu valsts kapitāla daļu turētāja pārstāvim, realizējot akcionāra (dalībnieka) funkcijas kapitālsabiedrībās, kurās valstij piederošo kapitāla daļu (akciju) turētājs ir Ekonomikas ministrija

Piedāvājam:

- karjeru vienā no vadošajām valsts pārvaldes iestādēm, vērtīgu pieredzi un profesionālu izaugsmi

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) jāiesniedz 20 dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2018/17.AKK8

ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amatu - vecākais saimniecības pārzinis (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi: nodrošināt Aģentūras īpašumu apsaimniekošanu un to infrastruktūras uzturēšanu:

- pārvaldīt Aģentūras valdījumā vai lietošanā nodoto kustamo un nekustamo īpašumu un autoparku, nodrošināt un koordinēt nekustamā īpašuma apsaimniekošanas procesus ēkā Jersikas ielā 15, Rīgā, un teritorijā ap to, kā arī Aģentūras nomātajās telpās

- nodrošināt pamatlīdzekļu un inventāra uzturēšanu tehniskā kārtībā un organizēt to tehnisko apkopi un remontu

- piedalīties iepirkumu dokumentu (līgumu, tehnisko specifikāciju, plānu u. c.) sagatavošanā, kontrolēt saimniecisko piegādes un pakalpojumu līgumu izpildi

- nodrošināt energoapgādes un komunikāciju sistēmu (apkures, ventilācijas, gāzes, ūdens, kanalizācijas, telefonu un apsardzes signalizācijas) darbību, uzturēšanu, apkopi, veikt energoapgādes un komunikāciju sistēmu darbības kontroli

- nodrošināt energoapgādes iekārtu un gāzes iekārtu tehnisko ekspluatāciju, ievērojot normatīvo aktu prasības

Amata kods: 51 51 11.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība inženierzinātnēs (var būt nepabeigta) vai cita augstākā izglītība tehniskā jomā

- vēlama 3 gadu praktiskā darba pieredze ēku apsaimniekošanas vai tehniskās infrastruktūras uzturēšanas jomā

- priekšrocība pretendentiem, kuriem ir kvalifikācijas apliecinājums darbam ar elektroietaisēm atbilstoši Cz elektrodrošības grupai un darbam ar gāzes saimniecības iekārtām "Atbildīgā persona par gāzes saimniecību"

- zināšanas par normatīvo aktu prasībām īpašumu pārvaldības, apsaimniekošanas, elektroapgādes un gāzes apsaimniekošanas jomās

- autovadītāja apliecība - B kategorija

- vēlamas zināšanas par valsts pārvaldes darba organizācijas principiem

- latviešu valodas zināšanas - augstākā līmeņa 1. pakāpe (C1)

- spēja strādāt komandā, spēja argumentēti izteikt viedokli un uzklausīt sarunas biedru

- spēja analizēt liela apjoma informāciju, analītiska domāšana, spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasmes darbam ar datoru (MS Word, Excel)

Mēs piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- labus darba apstākļus

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Amatam noteikts 3. saimes "Apsaimniekošana" III līmenis un 10. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas kategorijai: 1. Kategorija - līdz 940 euro, 2. kategorija - līdz 1115 euro, 3. kategorija - līdz 1287 euro).

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) līdz 2018. gada 2. februārim lūdzam sūtīt Zāļu valsts aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasta adrese: personals@zva.gov.lv, tālr. papildu informācijai 67078444, 67078424, fakss 67078428.

Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz darba interviju.


OP 2018/17.AKK9

Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Kontroles departamenta Inspekcijas nodaļas inspektors/-e (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- piedalīties un sniegt atbalstu būvinspektoram ēku ekspluatācijas drošuma pārbaudēs, sazinoties ar ēku īpašniekiem, organizējot apsekošanu un sagatavojot atzinumu projektus

- sniegt atbalstu būvinspektoram būvdarbu valsts kontrolē un Biroja kompetencē esošu inženierbūvju/ēku pieņemšanā ekspluatācijā, piedaloties attiecīgo dokumentu pārbaudē un objekta apsekošanā, t. sk. veicot instrumentālus mērījumus. Sagatavot atzinumu projektus

- līdzdarboties iesniegumu, paskaidrojumu un tehniskās apsekošanas (izpētes) atzinumu izskatīšanā un lēmumu sagatavošanā

- nodrošināt kontroles un uzraudzības lietu dokumentācijas kārtošanu un uzglabāšanu atbilstoši noteiktajai kārtībai

- piedalīties iesniegumu un sūdzību izskatīšanā attiecībā uz Biroja kompetencē esošajām būvēm

Ja tev ir:

- augstākā izglītība būvniecībā (arhitektūra, būvniecība, inženierkomunikācijas u.c.)

- pieredze būvniecības jomā

- orientēties Biroja un būvniecības nozari regulējošos normatīvos aktos un pārzināt būvniecības standartus

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- teicamas valsts valodas prasmes, labas angļu valodas un krievu valodas prasmes

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu

Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Kontroles departamenta Inspekcijas nodaļas inspektora/-es amata konkursam" līdz 2018. gada 5. februārim.

Ar pretendentiem/-ēm, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada 12. februārim.

Uzziņas pa tālr. 67013304.

Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Biroja personāla atlases konkursos.


OP 2018/17.AKK10

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta Būvniecības informācijas sistēmu nodaļas projekta vadītājs (viena amata vieta uz noteiktu laiku)

Ja tava pieredze informācijas sistēmu attīstībā palīdzēs radīt modernu un efektīvu būvniecības procesu un informācijas sistēmu, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- vadīt būvniecības procesu un informācijas sistēmas projekta (turpmāk tekstā - projekts) ieviešanu, plānojot un organizējot projektā veicamos darbus, kontrolējot un nodrošinot projekta rezultatīvo rādītāju izpildi

- sagatavot un aktualizēt projekta finansēšanas plānu, kontrolēt un nodrošināt tā izpildi

- risināt aktuālos projekta jautājumus. Identificēt un paredzēt riskus, kuri varētu rasties projekta realizācijas gaitā un laikus informēt par to tiešo vadītāju. Sagatavot nepieciešamās izmaiņas projekta dokumentācijā un veikt to saskaņošanu ar iesaistītajām institūcijām

- sagatavot un iesniegt kompetentajās institūcijās projekta atskaites un pārskatus par projekta izpildes gaitu un sasniegtajiem rezultātiem, prezentēt projekta rezultātus iesaistītajām personām un institūcijām

- koordinēt projekta īstenošanā iesaistīto personu un institūciju savstarpējo sadarbību. Nodrošināt projekta publicitātes prasību ievērošanu

Ja tev ir:

- 2. līmeņa augstākā izglītība, kas saistīta ar informāciju tehnoloģijām, vadībzinībās, tiesību zinībās vai līdzvērtīgi

- iepriekšējā darba pieredze ne mazāk kā trīs gadi projektu vadībā, vēlama pieredze informācijas sistēmu izstrādes un ieviešanas projektu vadībā vai Eiropas Savienības līdzfinansēto projektu vadībā

- informācijas tehnoloģijas terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu un standartu pārzināšana

- teicamas valsts valodas zināšanas

- labas angļu valodas prasmes gan mutvārdos, gan rakstos

- teicamas komunikācijas, prezentācijas sagatavošanas un vadīšanas prasmes

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu

Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta Būvniecības informācijas sistēmu nodaļas projekta vadītāja amata konkursam" līdz 2018. gada 5. februārim.

Ar pretendentiem/-ēm, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada 12. februārim.

Uzziņas pa tālr. 67013304.

Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, vai pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.


OP 2018/17.AKK11

Latvijas Nacionālais arhīvs (reģ. Nr. 90009476367) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Institūciju dokumentu un arhīvu pārvaldības departamenta vecākais/-ā eksperts/-e (3 amata vietas) uz nenoteiktu laiku (darbavieta Bezdelīgu ielā 1A, Rīgā)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlama informācijas pārvaldības jomā vai citās radnieciskās jomās)

- labas teorētiskās zināšanas dokumentu pārvaldībā un arhīvu nozares jomā

- pārzināt administratīvo tiesību normatīvos aktus

- labi attīstītas kompetences: atsaucība, komunikācija, iniciatīva, rūpes par kārtību, precizitāti un kvalitāti, ētiskums

- svešvalodu zināšanas (angļu, krievu valoda), kas nepieciešamas amata pienākumu izpildei

- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī, izpratne par datubāzēm un elektroniskajiem dokumentiem

Galvenie amata pienākumi:

- veikt arhīvu nozares eksperta funkcijas, sniedzot metodisko un praktisko palīdzību LNA uzraudzībā esošām institūcijām dokumentu pārvaldības, sakārtošanas, aprakstīšanas, izmantošanas un glabāšanas jautājumos

- koordinēt institūciju dokumentu nodošanu LNA

- izvērtēt amata uzraudzībā esošo institūciju lietu nomenklatūras, dokumentu klasifikācijas shēmas, glabāšanas termiņus, uzziņu sistēmas un dokumentu iznīcināšanas aktus

Ierēdņa amatam noteikta 18.1. apakšsaime "Arhīvu pakalpojumi", IV A līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Mēnešalga no 900 euro līdz 950 euro pirms nodokļu nomaksas.

Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumentu kopija Latvijas Nacionālā arhīva Personālā vadības nodaļai Šķūņu ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz e-pasta adresi personals@arhivi.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama arhīva mājaslapā www.arhivi.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Vakances". Uzziņas pa tālr. 29579108 28805046.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/17.AKR1

Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2018.gada 15.janvāra uz nenoteiktu laiku Mājokļu politikas departamenta vecākā referenta amatā iecelts ALDIS UPENIEKS.


OP 2018/17.AKR2

Valsts kase informē, ka konkursa kārtībā Starptautiskās sadarbības departamenta vecākās referentes ierēdnes amatā no 2018.gada 22.janvāra uz noteiktu laiku iecelta ELĪNA KAVINSKA.


OP 2018/17.AKR3

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija paziņo, ka 2018.gada 5.janvārī oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz divām Juridiskās nodaļas juriskonsulta amata vietām ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2018/17.AKR4

Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Nodrošinājuma un aizsardzības investīciju politikas departamenta NATO un militārās infrastruktūras politikas nodaļas vecākās referentes ierēdnes amatā no 2018.gada 2.janvāra iecelta LIENE RIEKSTIŅA.


OP 2018/17.AKR5

Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Audita un inspekcijas departamenta Audita nodaļas vecākās ekspertes ierēdnes amatā (uz noteiktu laiku) no 2018.gada 4.janvāra iecelta LĪVA NAGLIŅA-TENISONE.


OP 2018/17.AKR6

Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Aizsardzības politikas departamenta Organizācijas nodaļas vecākās referentes ierēdnes amatā (uz noteiktu laiku) no 2018.gada 4.janvāra iecelta KRISTA BIEZĀ.


OP 2018/17.AKR7

Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Resursu plānošanas departamenta Budžeta un investīciju plānošanas nodaļas vadītāja vietnieces ierēdnes amatā 2018.gada 16.janvārī iecelta INA OZOLIŅA.


OP 2018/17.AKR8

Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Aizsardzības plānošanas un analīzes departamenta Aizsardzības plānošanas nodaļas vecāko referentu ierēdņu amatos (divas amata vietas) iecelti ARTŪRS ĶĪSIS un ROJS RAZUMS.


OP 2018/17.AKR9

Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Nodrošinājuma un aizsardzības investīciju politikas departamenta Iepirkumu plānošanas, metodoloģijas un atbalsta nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatā iecelts MĀRCIS BALODIS.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)