Laidiens: 20.08.2018., Nr. 164

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/164.AKK1

Latvijas Republikas Saeima izsludina atklātu konkursu uz vakanto amatu - Saeimas Administrācijas Informācijas nodaļas vadītājs/-a (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- maģistra grāds vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā un vēlama regulāra zināšanu papildināšana

- vismaz triju gadu pieredze vadošā amatā

- zināšanas valsts pārvaldes, informācijas tehnoloģiju un risku pārvaldības jomās

- atbilstība normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

- plānošanas, organizatora un komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt Saeimas Administrācijas Informācijas nodaļas (turpmāk - Informācijas nodaļa) sekmīgu sadarbību ar citām Saeimas struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, kā arī fiziskām un juridiskām personām

- spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību

- valsts valodas prasme augtākajā (C2) līmenī

- spēja lasīt, runāt un rakstīt vismaz divās svešvalodās vismaz B1 līmenī (pašnovērtējums saskaņā ar Eiropas Padomes noteiktajiem svešvalodu apguves līmeņiem).

Galvenie pienākumi:

- vadīt, plānot, koordinēt un kontrolēt Informācijas nodaļas darbu

- vadīt, plānot, koordinēt un kontrolēt Saeimā izmantoto informācijas sistēmu un ar tām saistītās infrastruktūras pārvaldību, tostarp informācijas sistēmas infrastruktūras darbības nodrošinājumu un tās resursu uzturēšanu, informācijas sistēmas programmnodrošinājuma iegādi un uzturēšanu, Saeimas darbam nepieciešamo informācijas sistēmu, datubāzu un lietojumprogrammu izstrādi, tehniskā atbalsta sniegšanu ar Saeimas darbu saistīto mājaslapu veidošanai un uzturēšanai, tehnisko nodrošinājumu datu apmaiņai ar valsts iestādēm un citām organizācijām Latvijā un ārpus tās u.c.

- nodrošināt Saeimas informācijas sistēmu un ar to saistītās infrastruktūras atbilstību normatīvajos aktos noteiktajām drošības prasībām

- nodrošināt Saeimas informācijas sistēmu un ar to saistītās infrastruktūras attīstības un pārvaldības stratēģijas vidējam laika posmam izstrādi un organizēt tās ieviešanu

- organizēt un nodrošināt ar Saeimas informācijas sistēmu darbību un ar to izmantošanu saistīto iekšējo normatīvo dokumentu izstrādi

- amata kompetences jomās nodrošināt iepirkumu tehnisko specifikāciju un citas dokumentācijas, kas saistīta ar Saeimas informācijas sistēmām, izstrādi, piedalīties Saeimas publisko iepirkumu komisiju darbā

- saeimas Prezidija un Saeimas Administrācijas vadības uzdevumā piedalīties darba grupās, semināros un konferencēs

- uzturēt saikni un veidot sadarbību ar Saeimas struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, fiziskajām un juridiskajām personām un starptautiskajām profesionālajām organizācijām amata kompetencē esošajos jautājumos.

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (plānotais atalgojums diapazonā (bruto) no 1800 EUR līdz 2253 EUR)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas

Pretendenta/-es iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam. Vēlama informācija par adresātu(-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildu - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam;

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāta redzējums par parlamenta (Saeimas) informācijas un komunikāciju tehnoloģiju specifiku, tajā skaitā darbības principiem, drošības risinājumiem, attīstības perspektīvām u.c. (apjoms - ne garāks par divām A4 lapām un ne vairāk kā 4000 rakstu zīmes)

- citi dokumenti, kas raksturo pretendenta kvalifikāciju un tās atbilstību Informācijas nodaļas vadītāja amatam izvirzītajām prasībām (nav obligāta prasība).

Minētos dokumentus līdz 2018. gada 3. septembrim (ieskaitot) lūdzam iesniegt personīgi Saeimas Administrācijas Dokumentu nodaļas Lietvedībai Jēkaba ielā 11, Rīgā, vai nosūtīt pa pastu uz adresi Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai. Uz aploksnes norādīt: "Konkursam: Saeimas Administrācijas Informācijas nodaļas vadītājs". Tālr. uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, kontakttālr. 67087248.


OP 2018/164.AKK2

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļas personāla speciālists/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā, augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams personālvadībā, vadības vai tiesību zinātnēs)

- profesionālā pieredze personālvadības jomā valsts iestādē

- izpratne par personālvadības jautājumiem, procesiem organizācijā, t. sk. personāla lietvedības kārtošanu

- izpratne par dokumentu pārvaldības jautājumiem un dokumentu noformēšanu

- uz klientu orientēta personība

- ļoti labas organizatoriskās, komunikācijas un sadarbības prasmes

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Outlook), t. sk. pieredze darbā ar resursu vadības sistēmas HORIZON personāla moduli

- vēlama pieredze darbā ar atvaļinājuma moduļa sistēmu WEB HORIZON ("HOP")

- vēlama pieredze darbā ar novērtēšanas elektroniskās veidlapas informācijas sistēmu NEVIS

Galvenie darba pienākumi:

- sniegt konsultācijas personālvadības jautājumos, t. sk. par iekšējo un ārējo tiesību aktu piemērošanu

- sagatavot personāla dokumentus (rīkojumi, līgumi, vēstules, izziņas u. c.), kārtot dienesta struktūrvienību personāla lietas, veikt rīkojumu personāla jautājumos apstrādi personas kartītēs

- veikt informācijas par personālu apstrādi un aktualizēšanu resursu vadības sistēmā HORIZON

- apkopt, sagatavot statistikas datus par dienesta personālu

- veikt Dienesta nodarbināto un brīvprātīgo apliecību pasūtīšanu, uzskaiti un izsniegšanu

- piedalīties personālvadības politikas īstenošanā un pārraudzībā

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 835 € līdz 1047 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi (ar līdzmaksājumu) no pirmās darba dienas

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju piemērot elastīgu darba laiku

- iespēju iegūt pieredzi valsts pārvaldē, dinamisku darbu un draudzīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā - Dzirnavu ielā 91

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Personāla speciālists - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz e-pasta adresi darbs@vpd.gov.lv, pa pastu vai klātienē, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā Dzirnavu ielā 91, Rīgā.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valsts probācijas dienests informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests, kontaktinformācija: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.


OP 2018/164.AKK3

Labklājības ministrijas Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta amatu Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijā - Juridiskās nodaļas vadītājs (uz nenoteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- draudzīgu kolektīvu

- interesantu darbu bērnu tiesību jomā

- iespēju dot savu ieguldījumu bērnu tiesību aizsardzības jomas normatīvo aktu pilnveidošanā

- algu no 1052 euro līdz 1381 euro atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei

- veselības apdrošināšanu pēc novērtēšanas

Būtiskākie amata pienākumi:

- plānot, organizēt un kontrolēt nodaļas darbu, atbildēt par nodaļai noteikto funkciju un uzdevumu izpildi

- pārstāvēt inspekcijas un nodaļas viedokli valsts un pašvaldību iestādēs un tiesās

- organizēt juridisku jautājumu risināšanu un juridiska atbalsta sniegšanu nodaļas kompetences jautājumos inspekcijas ierēdņiem un darbiniekiem, lai nodrošinātu ar tiesību aktu normu piemērošanu saistīto jautājumu inspekcijas kompetences ietvaros piemērotu risināšanu, tostarp administratīvo pārkāpumu lietu ietvaros

- nodrošināt iekšējo procedūru, kas regulē normatīvo aktu ieviešanu inspekcijas kompetences jautājumos, izstrādāšanu

- nodrošināt fizisko un juridisko personu iesniegumu izskatīšanu atbilstoši nodaļas kompetencei normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- nodrošināt nodaļas amatpersonu piedalīšanos disciplinārlietu procesā; plānot informācijas par situāciju nodaļas kompetences jautājumos sagatavošanu un priekšlikumu par nepieciešamajiem grozījumiem normatīvajos aktos bērnu tiesību aizsardzības jomā iesniegšanu Labklājības ministrijai.

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- pieredze darbā, kas saistīta ar bērnu tiesību jautājumu risināšanu

- profesionālā pieredze civiltiesību un administratīvo tiesību jomā

- pieredze administratīvo pārkāpumu lietu sagatavošanā

- profesionālas zināšanas par administratīvo procesu iestādē un administratīvo pārkāpumu procesu

- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šīs jomas reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- pieredze juridisko dokumentu izstrādāšanā un normatīvo aktu piemērošanā

- pieredze pārstāvēt iestādi tiesā

- pieredze valsts pārvaldes darbā

- spēja strādāt patstāvīgi, identificēt problēmas, piedāvāt risinājumus

- teicamas valsts valodas zināšanas, vēlamas divu svešvalodu zināšanas saziņas līmenī, no kurām viena ir Eiropas Savienības dalībvalsts valsts valoda

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: atlase@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67359128, 67021585.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Labklājības ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,

- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Labklājības ministrija.


OP 2018/164.AKK4

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz darbinieka amatu (uz noteiktu laiku) - vecākais referents (IKT atbalsta speciālists)

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- apmeklēt apmaksātus kursus jomā, kas saistīti ar amata pienākumu izpildi

- strādāt profesionāļu komandā

- darbavietu Rīgas centrā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- veselības apdrošināšanu

- mēnešalgu no 835 EUR līdz 1190 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālās pieredzes

IKT uzturēšanas nodaļas vecākā referenta galvenie pienākumi:

- sniegt atbalstu lietotājiem, piedāvājot atbilstošāko risinājumu problēmsituācijās

- instalēt, uzstādīt, apkalpot datortehniku, biroja tehniku un perifērijas iekārtas

- administrēt lietotāju datubāzi, pieteikumus

- sniegt IKT atbalstu iestādes organizētajos pasākumos

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- augstākā vai vidējā profesionālā izglītība datorzinībās vai darba specifikai pielīdzināmā jomā

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- zināšanas par MS Windows operētājsistēmām

- pieredze darbā ar MS Office produktiem

- pamatzināšanas par datortīklu darbību

- latviešu un angļu valodas zināšanas

Konkursa pretendenta pieteikumu, aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.

Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejamas ministrijas mājaslapā http://www.mod.gov.lv/lv/Papildriki/Vakances.aspx.

Uzziņas pa tālruni 67335268, 67335200.


OP 2018/164.AKK5

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Dienvidkurzemes virsmežniecības Vaiņodes nodaļas (Kalvenes apgaita) mežziņa ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā mežsaimnieciskā izglītība

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- augsta atbildības izjūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- prasme strādāt ar MS Office standartprogrammām, vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti

- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus tajās

- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajā esošo informāciju

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 800,00 EUR līdz 900,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67220027).

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valsts meža dienests informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts meža dienests, kontaktinformācija: 13. janvāra iela 15, Rīga, LV-1932.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)