Laidiens: 17.08.2018., Nr. 163

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/163.AKK1

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTA ĢENERĀLDIREKTORA amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- nevainojama reputācija

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- maģistra grāds (vēlams ekonomikā, finansēs, tiesību zinātnē vai vadības zinībās)

- vismaz triju gadu nepārtraukta pieredze organizācijas vadītāja amatā vai citā vadošā amatā organizācijas vadītāja tiešā pakļautībā, privātajā sektorā esot atbildīgam par vismaz piecu miljonu EUR apgrozījumu un vismaz 50 darbiniekiem vai publiskajā sektorā ar budžeta atbildību par vismaz trim miljoniem EUR un vismaz 150 padotībā esošiem darbiniekiem vai gadījumā, ja pretendents bijis zemākā amatā, tad padotībā esošo darbinieku skaitam ir jābūt ne mazākam par 200 darbiniekiem (tiks ņemta vērā gan tiešā, gan netiešā padotība)

- starptautiska un/vai starpresoru sadarbības pieredze

- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, administratīvo procesu, budžeta plānošanu

- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī

- teicamas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- sistēmiska pieeja jautājumu risināšanā un spēja uztvert un analizēt sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās

- veiksmīga pārmaiņu vadības pieredze

Piedāvājam:

- atbildīgu un sarežģītu darbu, kam raksturīgs plašs mērogs un liels darba apjoms

- iespēju vadīt unikālas un Latvijas sabiedrībai nozīmīgas pārmaiņas

- iespēju ar savu aizrautību, uzņēmību un drosmi iedvesmot līdzcilvēkus sasniegt labāko iespējamo rezultātu

- profesionālās attīstības iespējas, piedaloties Augstākā līmeņa vadītāju attīstības programmā

Valsts ieņēmumu dienesta ģenerāldirektoram 2018. gadā izvirzītie mērķi un rezultāti pieejami Finanšu ministrijas tīmekļvietnē. 1

No 2015. gada septembra valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlasi centralizēti veic Valsts kanceleja.2 Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlases kārtība".

Pretendentiem, kuri tiks aicināti uz atlases procesa otro kārtu, būs jāprezentē arī savs redzējums par Valsts ieņēmumu dienesta darbības attīstību digitālās ekonomikas un jaunu uzņēmējdarbības formu ieviešanas periodā.

Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences: stratēģiskais redzējums, komandas vadīšana, pārmaiņu vadīšana, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, orientācija uz rezultātu sasniegšanu.

Pretendentiem lūdzam līdz 2018. gada 14. septembrim iesniegt Valsts kancelejā šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Valsts ieņēmumu dienesta ģenerāldirektora amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām un norādi, ka uz pretendentu nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi;

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (vēlams atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv).

Ja dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz e-pasta adresi konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi "Pieteikums Valsts ieņēmumu dienesta ģenerāldirektora amata konkursam".

Ja dokumentus iesniedz personīgi Valsts kancelejā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā), tos ievieto slēgtā aploksnē, uz tās norādot "Pieteikums Valsts ieņēmumu dienesta ģenerāldirektora amata konkursam". Obligāta prasība - pretendents aploksni ar dokumentiem iesniedz atbildīgajam Valsts kancelejas speciālistam, iepriekš vienojoties par tikšanās laiku (tālr. 67082932).

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520) un piesaistītais personāla atlases uzņēmums SIA "Executive Search Baltics" (Amrop) (Smilšu iela 18, Rīga, LV-1050).

Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā, aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade.

Tālr. uzziņām 67082932 (Katri Vintiša, Valsts kanceleja). 

___________________________

[1] Valsts ieņēmumu dienesta ģenerāldirektora 2018. gada individuālo mērķu projekts. Pieejams: http://www.fm.gov.lv/lv/finansu_ministrija/padotibas_iestades/vid_generaldirektora_2018_gada_individualo_merku_projekts/

[2] Infografika pieejama: http://www.mk.gov.lv/sites/default/files/komunikacijas_files/atlases_process_12-01_0.pdf


OP 2018/163.AKK2

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz projekta vadītāja amatu Veselības infrastruktūras attīstības projektu nodaļā

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- ierēdņa amatu uz noteiktu laiku uz 4 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu atbilstoši kvalifikācijas kategorijai: 1. kategorija - 912 euro, 2. kategorija - 1082 euro, 3. kategorija - 1240 euro)

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

- darbavietu Rīgas centrā

TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:

- Eiropas Savienības fondu projektu uzraudzība un kontrole, t. sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas izskatīšana un analīze, projektu izdevumu pamatojošo dokumentu un projektā veikto iepirkumu izvērtēšana

- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- izpratne par iepirkumu procedūru veikšanu

- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pastu cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Veselības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas projekta vadītājs".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Centrālā finanšu un līgumu aģentūra, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.


OP 2018/163.AKK3

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu - projekta "Labklājības ministrijas nozares IKT centralizācija" vadītājs uz noteiktu laiku (projekta īstenošanas laiku līdz 2021. gada 17. janvārim)

Mēs piedāvājam:

- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi IKT jomā

- stabilu atalgojumu (līdz 1647 EUR) un sociālās garantijas

- darbavietu Rīgas centrā

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)

- atbalstu darba un ģimenes līdzsvaram, t. sk. īslaicīgas ministrijas bērnistabas izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties nozares IKT stratēģiju izstrādes procesā un ieviest stratēģiju centralizācijas nodrošināšanai, to aktualizējot un novērtējot rezultātu

- piedalīties politikas plānošanas dokumentu un normatīvo aktu, kas nodrošina labklājības nozares IKT centralizācijas attīstību, izstrādes un ieviešanas koordinācijas procesos

- ierosināt politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu, kā arī informatīvu un metodisku materiālu izstrādi

- organizēt IKT procesu pārraudzību un īstenošanu ministrijā un tās padotības iestādēs centralizēto IKT funkciju ietvaros

- vadīt Eiropas Savienības fondu atbalsta plānošanā ministrijas kompetencē esošās valsts politikas ieviešanai un nodrošināt darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 2.2.1. specifiskā atbalsta mērķa "Nodrošināt publisko datu atkalizmantošanas pieaugumu un efektīvu publiskās pārvaldes un privātā sektora mijiedarbību" 2.2.1.1. pasākuma "Centralizētu publiskās pārvaldes IKT platformu izveide, publiskās pārvaldes procesu optimizēšana un attīstība" īstenošanu labklājības nozarē

Prasības pretendentiem/-ēm:

- otrā līmeņa augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- izpratne par datu centra darbību un lietotāju atbalsta pārvaldību

- izpratne par IT sistēmu izstrādi, ieviešanu, testēšanu un pārvaldību

- izpratne par valsts pārvaldes darbību un to reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas ES pamatnostādnēs IKT nozarē

- spēja veikt apjomīgas informācijas apstrādi, rezultātu analīzi un secinājumu formulēšanu

- angļu valodas zināšanas

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas gaidām pa pastu vai elektroniski, nosūtot 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331, e-pasta adrese: atlase@lm.gov.lv, tālr. uzziņām 67021602.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Labklājības ministrija, adrese: Skolas iela 28, Rīga.


OP 2018/163.AKK4

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina akadēmisko amatu konkursu Bioloģijas institūtā:

- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - zooloģija

- uz vienu pētnieka amata vietu - zooloģija

- uz vienu pētnieka amata vietu - dabas aizsardzība

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā: http://www.lu.lv/par/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte.

Papildu informācija pa tālr. 67033990.


OP 2018/163.AKK5

Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078) ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un dabas resursu izmantošanas jomā

Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Radiācijas drošības centra Inspekcijas daļas vecākais inspektors, Operatīvās brīdināšanas grupas vadītājs (viena amata vieta uz noteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Piedāvājam:

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē un profesionālo izaugsmi, lai varētu pārstāvēt Latviju starptautiskās darba sanāksmēs

- iespēju papildināt ar radiācijas drošību saistītas zināšanas un prasmes Latvijā vai ārvalstīs rīkotās apmācībās

- iespēju piedalīties ar radiācijas drošību saistītos projektos

- darbu komandā kopā ar profesionāliem un atsaucīgiem darba kolēģiem

- atalgojumu no 750 līdz 950 euro pirms nodokļu nomaksas

- veselības apdrošināšanu

Galvenie amata pienākumi:

- vadīt un koordinēt Operatīvās brīdināšanas grupas darbu, kas noris 24/7 režīmā

- nodrošināt kodolnegadījumu izziņošanas 24 stundu operatīvo gatavību

- nodrošināt radiācijas monitoringa staciju agrīnās brīdināšanas sistēmas darbu

- veikt ziņojumu saņemšanu par paaugstinātu jonizējošā starojumu radiometriskās kontroles laikā un pieņemt lēmumu par kravu, personu, bagāžas un transportlīdzekļu ielaišanu valstī

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība eksakto zinātņu jomā vai medicīnā. Priekšrocības pretendentiem, kuri studiju laikā apguvuši kodolfiziku un radiācijas fiziku, radiācijas ķīmiju, radiobioloģiju vai medicīnas fiziku

- vēlama vismaz 1 gada pieredze ar radiācijas drošību un kodoldrošību saistītu jautājumu risināšanā

- vēlamas Latvijas normatīvo aktu, ES normatīvo aktu un starptautisko organizāciju rekomendāciju zināšanas radiācijas drošības un kodoldrošības, kā arī vides aizsardzības jomā

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstveidā) un krievu valodas zināšanas (mutvārdos)

- labas datorlietošanas iemaņas darbā ar Microsoft lietojumprogrammām, datu uzkrāšanas sistēmām un informācijas apmaiņas platformām

- vēlamas prasmes personāla ar maiņu darba grafiku vadībā

- labas komunikācijas un informācijas analīzes prasmes, noturība stresa situācijās

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - RDC vecākais inspektors, OBG vadītājs"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1. stāvs) vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv.

Tālr. uzziņām 67084203.


OP 2018/163.AKK6

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz projekta vadītāju amatiem Izglītības un zinātnes attīstības departamentā

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu vienā no šādām departamenta nodaļām: Izglītības satura projektu nodaļā vai Zinātnes attīstības un pētniecības projektu nodaļā

- ierēdņa amatu uz 4 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu atbilstoši kvalifikācijas kategorijai: 1. kategorija - 912 euro, 2.  kategorija - 1082 euro, 3. kategorija - 1240 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:

- Eiropas Savienības fondu projektu uzraudzība un kontrole, t. sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas izskatīšana un analīze, projektu izdevumu pamatojošo dokumentu un projektā veikto iepirkumu izvērtēšana

- konsultāciju sniegšana finansējuma saņēmējiem

- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- izpratne par iepirkumu procedūru veikšanu

- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV, motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv, norādot savu prioritāro izvēli "Konkurss - Izglītības satura projektu nodaļas projekta vadītājs" vai "Konkurss - Zinātnes attīstības un pētniecības projektu nodaļas projekta vadītājs".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Centrālā finanšu un līgumu aģentūra, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/163.AKR1

Valsts vides dienests informē, ka konkursa kārtībā 2018. gada 15. augustā Jelgavas reģionālās vides pārvaldes Kontroles daļas Piesārņojuma kontroles sektora vecākās inspektores amatā uz nenoteiktu laiku iecelta LĀSMA STRAUTMANE.


OP 2018/163.AKR2

Izglītības un zinātnes ministrijas paziņo, ka Struktūrfondu departamenta vecākā eksperta civildienesta ierēdņa amata konkurss uz noteiktu laiku (izsludināts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2018. gada 13. jūnijā, Nr. 117 (6203)), ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2018/163.AKR3

Valsts vides dienests paziņo, ka konkurss uz vakanto Radiācijas drošības centra Inspekcijas daļas vecākā inspektora, Operatīvās brīdināšanas grupas vadītāja amatu uz noteiktu laiku beidzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)