Laidiens: 15.08.2018., Nr. 161

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/161.AKK1

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Juridiskā un pārvaldes organizācijas departamenta Personāla daļas stratēģiskais personālvadības partneris

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 1050 līdz 1250 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei (11. mēnešalgu grupa)

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- atbilstoši kompetencei piedalīties personāla politikas plānošanas, ieviešanas un pārraudzības procesu nodrošināšanā

- izstrādāt un īstenot personāla attīstības stratēģiju, un nodrošināt personāla individuālo attīstības un apmācību plānu izveidošanu un realizēšanu

- organizēt un pārraudzīt pārvaldes nodarbināto mācību un cita veida kvalifikācijas paaugstināšanas pasākumu īstenošanu

- izstrādāt priekšlikumus un piedalīties jaunu personālvadības instrumentu izstrādē un ieviešanā, kopumā veicinot esošās motivēšanas sistēmas attīstību

- konsultēt, sniegt priekšlikumus un atbalstu struktūrvienību vadītājiem un nodarbinātajiem visu personāla vadības jautājumu risināšanā

- plānot, organizēt, saturiski uzturēt e-mācību vietni Moodle vidē

- sagatavot pārskatu, metodisko materiālu, rīkojumu, iekšējo normatīvo aktu, viedokļu, vēstuļu un citu dokumentu projektus

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība. Augstākā izglītība personāla vadībā vai augstākā izglītība, kas papildināta ar kursiem personāla vadībā tiks uzskatīta par priekšrocību

- vēlamas zināšanas un darba pieredze personāla attīstības un karjeras attīstības plānošanas vai citu ar personāla motivēšanu saistītu procesu ieviešanā un vadīšanā. Darba pieredze personāla vadības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- vēlamas zināšanas un darba pieredze normatīvo aktu piemērošanā, kas regulē valsts civildienesta un/vai darba tiesiskās attiecības

- vēlama pieredze darbā ar personāla uzskaites datu bāzēm, piemēram, Resursu vadības sistēmu "Horizon" vai līdzīgu

- vēlamas zināšanas un izpratne par personāla vadības dokumentu izstrādi

- spēja plānot un organizēt savu darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- ļoti labas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)

- labas angļu valodas zināšanas

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi"), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67332458.

Visa jūsu iesniegtā informācija (t. sk. personas dati) tiks izmantoti tikai jūsu kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/161.AKK2

Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078) ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un dabas resursu izmantošanas jomā

Valsts vides dienests izsludina konkursu uz ierēdņa amatu - Vides resursu pārvaldības departamenta Atkritumu pārvaldības daļas vecākais inspektors uz nenoteiktu laiku (1 vakance uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- vērtīgu pieredzi valsts pārvaldē un atkritumu apsaimniekošanas jomā, profesionālās izaugsmes iespējas

- darbu komandā kopā ar profesionāliem un atsaucīgiem darba kolēģiem

- atalgojumu no 650 līdz 850 euro pirms nodokļu nomaksas

- veselības apdrošināšanu

Galvenie amata pienākumi:

- veikt kontroli par vides aizsardzības normatīvo un tiesību aktu ievērošanu, t. sk. veikt atkritumu apsaimniekošanas sistēmu un atkritumu plūsmas kontroli valsts mērogā

- veikt atkritumu pārrobežu pārvadājumu plūsmas kontroli

- izskatīt iesniegumus un sagatavot lēmumus par atbrīvojuma no dabas resursu nodokļa samaksas piešķiršanu

- izvērtēt atkritumu apsaimniekošanas sistēmu iesniegtos pārskatus un sagatavot atzinumus par sistēmu darbību

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība dabas zinātnēs

- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē, valsts pārvaldē, darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem aktiem pēdējo piecu gadu laikā tiks uzskatīta par priekšrocību

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- prasme un vēlēšanās strādāt individuāli un komandā

- labas komunikācijas prasmes

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās

- augsta atbildības izjūta un labas plānošanas spējas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - Atkritumu pārvaldības daļas vecākais inspektors"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1. stāvs) vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv.

Tālr. uzziņām 67084203, 67084205.


OP 2018/161.AKK3

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) aizsargā patērētāju tiesības dažādās jomās. Lai nodrošinātu patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu un uzraudzību, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz Pirmās finanšu pakalpojumu uzraudzības daļas juriskonsulta ierēdņa amatu centrālajā iestādē Rīgā (divas vakances uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Ja tev ir:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība

- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām obligātajām prasībām

- praktiskā darba pieredze jurista/juriskonsulta, tiesneša palīga vai tiesas sēžu sekretāra amatā, ne mazāka par vienu gadu

- zināšanas Eiropas Savienības tiesiskajā regulējumā finanšu pakalpojumu un patērētāju tiesību jomā

- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas prasmes

- labas angļu valodas zināšanas un krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- priekšrocība - praktiskā darba pieredze administratīvo aktu projektu sagatavošanā un finanšu pakalpojumu vai patērētāju tiesību aizsardzības jomā

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- mēnešalgu no 940,00 EUR līdz 1100,00 EUR (10. algu grupa) un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

- darbu draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā

Lai tu spētu:

- piedalīties kredītu devēju, kuri neatbilst kredītiestādes statusam, licencēšanā

- patērētāju kreditēšanu reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzībā

- sagatavot administratīvos aktus

- izskatīt patērētāju iesniegumus un sūdzības

- pārstāvēt iestādi tiesā

Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses).

Uzziņas pa tālr. 67388633.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK 13. pantu, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs informē, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa norisi, un iepriekš minēto personas datu apstrādes pārzinis ir Patērētāju tiesību aizsardzības centrs.


OP 2018/161.AKK4

Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr.90000042963) izsludina atklātu konkursu uz Rundāles pils muzeja direktora amatu (darbinieka amats) uz nenoteiktu laiku (vakants no 2019. gada 1. janvāra)

Galvenie pienākumi:

- plānot, vadīt un koordinēt Rundāles pils muzeja darbu, nodrošinot Rundāles pils muzeja mērķu un uzdevumu izpildi

- pārstāvēt Rundāles pils muzeja intereses valsts un pašvaldību iestādēs, komercsabiedrībās un tiesu iestādēs

- nodrošināt Rundāles pils muzeja finansiālo, juridisko un administratīvo darbību tās mērķu un uzdevumu īstenošanai atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- nodrošināt Rundāles pils muzeja stratēģijas izstrādi

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība humanitārajās vai sociālajās zinātnēs

- vismaz 2 (divu) gadu darba pieredze vadošā amatā (iegūta pēdējo 7 gadu laikā)

- teicamas latviešu valodas un labas vismaz 2 (divu) svešvalodu (tai skaitā angļu valodas) zināšanas (vismaz C1 līmenis valsts valodai, vismaz B1 līmenis mutvārdu saziņas prasmēs svešvalodām atbilstoši Europass valodu pašnovērtējuma tabulai http://www.europass.lv/valodu-pase)

- labas zināšanas un izpratne par muzeju darbību un funkcijām

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- labas darba organizācijas un vadības prasmes

Amatam noteikta 1. saime "Administratīvā vadība", IVB līmenis, 14. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 2264,00 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Konkursa pretendentiem/-ēm līdz 2018. gada 14. septembrim jānosūta pieteikums pa pastu vai jāiesniedz personīgi (ievietotu slēgtā aploksnē) Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā K. Valdemāra ielā 11a, Rīgā, 21. kabinetā, LV-1364 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir ne vēlāk kā 14.09.2018.), vai elektroniski uz e-pasta adresi vakances@km.gov.lv ar norādi "Pieteikums konkursam uz Rundāles pils muzeja direktora amatu uz nenoteiktu laiku" šādi dokumenti:

- pieteikuma anketa (šā Konkursa nolikuma 1. pielikums) (pieejama Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv sadaļā "Vakances");

- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae) (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas));

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds);

- Pretendenta izstrādāts Rundāles pils muzeja darbības attīstības piedāvājums pieciem gadiem, kurā norādīti tā īstenošanas veidi un līdzekļi (teksta apjoms - līdz 5 (piecas) A4 formāta lapas);

- kā arī citi dokumenti, kurus pretendents/-e uzskata par nepieciešamu pievienot.

Tālr. uzziņām 67330207.


OP 2018/161.AKK5

(APP) "Agroresursu un ekonomikas institūts" Priekuļu pētniecības centrs (Priekuļos) izsludina konkursu uz divām pētnieku amata vietām un vienu zinātniskā asistenta akadēmisko amata vietu:

- pētnieks ar specializāciju audu kultūrās, kartupeļu sākotnējā sēklaudzēšana - 1 vieta

Prasības pretendentam/-ei:

- maģistra vai doktora zinātniskais grāds lauksaimniecības, vides, ķīmijas vai bioloģijas zinātnēs, priekšrocības pretendentiem ar darba pieredzi laboratorijā

- pētnieks ar specializāciju laukaugu selekcijā - 1 vieta

Prasības pretendentam/-ei:

- maģistra vai doktora zinātniskais grāds lauksaimniecības vai bioloģijas zinātnēs, priekšrocības pretendentiem ar pieredzi laukaugu selekcijas darbā

Prasības pretendentiem uz pētnieku akadēmiskajiem amatiem:

- ieinteresētība un spējas veikt individuālu zinātnisko darbu un vadīt pētniecības projektus

- vismaz divu svešvalodu prasme (angļu valodas zināšanas obligātas)

- pieredze zinātniski pētnieciskajā darbā, zinātnisko publikāciju gatavošanā

- zinātniskais asistents ar specializāciju biotehnoloģijā - 1 vieta

Prasības pretendentam/-ei:

- bakalaura, maģistra vai doktora grāds lauksaimniecības, dabas, vides, ķīmijas, bioloģijas vai pārtikas zinātnēs

- vēlama iepriekšēja darba pieredze laboratorijā, īpaši spektrometrijā

- ieinteresētība un spējas veikt zinātnisko darbu

- svešvalodu prasme (ieskaitot angļu)

- vēlama pieredze zinātniski pētnieciskajā darbā vai pētniecisko projektu realizācijā

Piedāvājam pretendentiem/-ēm:

- iespēju strādāt radošu darbu zinātnieku kolektīvā

- atbalstu tālākai izglītībai, zināšanu papildināšanai un kvalifikācijas celšanai

- iespēju palielināt atalgojumu, piesaistot līdzekļus pētniecisku projektu realizācijai

Pretendentiem jāiesniedz:

- pieteikums,

- ziņas par sevi (CV),

- izglītību, zinātnisko un akadēmisko grādu apliecinošo dokumentu kopijas,

- informācija par darbības pēdējiem 5 gadiem: zinātnisko publikāciju saraksts, saņemtie patenti un dalība pētniecības projektos, norādot savu lomu projektā,

- citas kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, pēc pretendenta izvēles,

AREI Priekuļu pētniecības centrā ar norādi "AREI akadēmisko amatu konkursam" 30 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", sūtot pa pastu, adrese: Zinātnes iela 2, Priekuļi, Priekuļu pagasts, Priekuļu novads LV-4126, vai nosūtot uz e-pasta adresi priekuli@arei.lv.


OP 2018/161.AKK6

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - VECĀKAIS REFERENTS Nozares budžeta plānošanas departamentā (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Amata mērķis: sagatavot priekšlikumus valsts budžeta projekta izstrādes procesā un nodrošināt nozares budžeta projekta sadaļu un finansēšanas plānu izstrādi

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, vadības zinības vai matemātikā

- vēlama darba pieredze darbā ar valsts budžeta plānošanas jautājumiem un finansēšanas plānu datu bāzi

- zināšanas un izpratne valsts budžeta plānošanas un finansēšanas jautājumos, vēlamas zināšanas makroekonomikas jautājumos

- spēja loģiski domāt, koncentrēties un ilgstoši strādāt ar liela apjoma informāciju

- plānošanas un organizēšanas prasmes, iniciatīva un ētiskums darba pienākumu izpildē

- ļoti labas datorprasmes (MS Excel, MS Word)

Galvenie pienākumi:

- sagatavot veselības nozares budžeta projektu, izveidot un uzturēt finansēšanas plānu datu bāzi

- piedalīties valsts budžeta bāzes izdevumu veidošanas procesā

- piedalīties vidēja termiņa valsts budžeta projekta sagatavošanā

- izstrādāt priekšlikumus finansēšanas iespēju pilnveidē veselības aprūpes valsts budžetā

Piedāvājam:

- darbavietu Rīgas centrā

- veselības apdrošināšanas polisi

- iespēju veikt unikālu, interesantu un atbildīgu darbu, piedaloties veselības politikas plānošanas un ieviešanas procesā

- atalgojumu no 819 līdz 1167 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā referenta amatam darbā ar budžeta plānošanu".


OP 2018/161.AKK7

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - VECĀKAIS REFERENTS Nozares budžeta plānošanas departamentā (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Amata mērķis: analizēt valsts budžeta līdzekļu izlietojumu un sagatavot cita veida finanšu analīzi.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams ekonomikā vai kādā no finanšu vadības jomām

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē valsts budžeta plānošanas, finansēšanas un finanšu analīzes jautājumos

- zināšanas un izpratne par valsts budžeta plānošanu un normatīvo aktu projektu sagatavošanu, finanšu analīzes metodēm

- vēlamas zināšanas par veselības politiku regulējošiem normatīviem aktiem

- plānošanas un organizēšanas prasmes, iniciatīva un ētiskums darba pienākumu izpildē

- ļoti labas datorprasmes (MS Excel, MS Word, MS Powerpoint)

Galvenie pienākumi:

- veikt sistemātisku veselības nozares valsts budžeta pārraudzību, valsts budžeta izlietojuma analīzi un tā efektivitāti

- sagatavot normatīvo aktu projektus departamenta kompetences jautājumos, tai skaitā iekšējos normatīvos aktus

- sagatavot ministrijas izstrādāto normatīvo aktu anotācijas sadaļu par tiesību akta projekta ietekmi uz valsts un pašvaldību budžetiem

- sagatavot atzinumus par citu iestāžu izstrādātiem tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektiem

Piedāvājam:

- darbavietu Rīgas centrā

- veselības apdrošināšanas polisi

- iespēju veikt unikālu, interesantu un atbildīgu darbu, piedaloties veselības politikas plānošanā un ieviešanā

- atalgojumu no 819 līdz 1167 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā referenta amatam darbā ar valsts budžeta analīzi".


OP 2018/161.AKK8

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Attīstības instrumentu departamenta Finanšu un sertifikācijas nodaļas vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu

Amata galvenie pienākumi ir nodrošināt Latvijas-Lietuvas un Latvijas-Krievijas pārrobežu sadarbības programmu finanšu plūsmu plānošanu, uzraudzību un analīzi programmu un projektu līmenī.

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība ekonomikā, vadībzinībās, Eiropas studijās vai finanšu vadībā

- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- pieredze darbā ar ārvalstu finanšu instrumentu ieviešanu, finanšu plānošanu un pārvaldīšanu

- zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības reģionālās politikas jautājumiem

- zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības likumdošanu finanšu vadībā

- zināšanas par Eiropas teritoriālā sadarbības mērķa programmām un Latvijas ekonomikas nozarēm

- labas angļu valodas zināšanas

- kompetences: darbs komandā, komunikācija, konceptuāla domāšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" IIIC līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstuli un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Attīstības instrumentu departaments" vai pa pastu Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25, Rīgā, LV-1494. Tālr. uzziņām 67026902.

Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi".

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam, ka jūsu:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) personas datu apstrādes pārzinis ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, kontaktinformācija: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494.

Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantā minēto informāciju jūs varat iegūt, sūtot elektroniskā pasta vēstuli uz adresi personals@varam.gov.lv.


OP 2018/161.AKK9

Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmija (reģ. Nr. 90000055243), izstrādājot un īstenojot 8.2.2. specifiskā atbalsta mērķa projektu "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās", projektu iesniegumu atlases kārtu ietvaros saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr. 25 (Rīgā 2018. gada 9. janvārī) izsludina atklātu doktorantu un zinātniskā grāda pretendentu atlasi studiju virzienos:

- "Izglītība, pedagoģija un sports"

- "Veselības aprūpe"

Projektu galvenais mērķis ir stiprināt Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmijas akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās.

Projektu laika periods - no 2018. gada 4. ceturkšņa līdz 2022. gada 3. ceturksnim, iesaistoties projektā vismaz 12 mēnešus.

Prasības un atlases nosacījumi finansējuma saņēmējiem:

- akreditētas doktorantūras studiju programmas sekmīgi studējošs doktorants, kā arī Latvijas valstspiederīgs doktorants, kas sekmīgi studē ārpus Latvijas akreditētā doktorantūras studiju programmā un zinātniskā grāda pretendents

- pozitīva promocijas darba vadītāja atsauksme par doktorantu kā potenciālu mācībspēku

- motivācija iesaistīties akadēmiskajā darbā vismaz 12 mēnešus un vēlme turpināt darbu pēc projekta pabeigšanas

- labas svešvalodu, īpaši angļu valodas, zināšanas, prasme izmantot tās studiju, metodiskajā un zinātniskajā darbā

Piesakoties ESF finansējumam, jāiesniedz šādi dokumenti:

1) rektoram adresēts iesniegums;

2) CV Europass parauga formātā;

3) promocijas darba vadītāja atsauksme par doktorantu kā potenciālu mācībspēku;

4) publikāciju saraksts.

Dokumentus sūtīt uz e-pasta adresi akademija@lspa.lv vai pa pastu Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmijai, adrese: Brīvības iela 333, Rīga, Latvija, LV-1006, ar norādi "Konkursam SAM 8.2.2. atlases kārtu ietvaros".

Plašāka informācija par projektu Centrālās finanšu un līgumu aģentūras mājaslapā https://www.cfla.gov.lv/lv/es-fondi-2014-2020/izsludinatas-atlases.

Iesniegumā norādītos datus Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmijā izmantos tikai atlases procesā un ESF finansējuma administrēšanas nolūkā.


OP 2018/161.AKK10

Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmija (reģ. Nr. 90000055243), izstrādājot un īstenojot 8.2.2. specifiskā atbalsta mērķa projektu "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās", projektu iesniegumu atlases kārtu ietvaros saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr. 25 (Rīgā 2018. gada 9. janvārī) izsludina ārvalstu akadēmiskā personāla atlasi studiju virzienos:

- "Izglītība, pedagoģija un sports"

- "Veselības aprūpe"

Projektu galvenais mērķis ir stiprināt Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmijas akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās.

Projektu rezultāts - 30% no ESF finansējuma saņēmušā ārvalstu akadēmiskā personāla turpina strādāt par akadēmisko personālu Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmijā.

Projektu laika periods - no 2018. gada 4. ceturkšņa līdz 2022. gada 3. ceturksnim, iesaistoties projektā vismaz 6 mēnešus.

Prasības un atlases nosacījumi finansējuma saņēmējiem:

- personas, kas iepriekšējo piecu gadu laikā bija nodarbinātas akadēmiskā amatā kādā no akreditētām ārvalsts augstskolām

- attiecīgās zinātnes nozares doktora grāds vai tai pielīdzināms doktora zinātniskais grāds

- amatam atbilstoša akadēmiskā un zinātniskā darba pieredze:

• persona pielieto inovatīvas mācību metodes studiju procesā personai un ir pieredze mācību materiālu izstrādē vai pilnveidē

• prasme darboties e-studiju interneta vidē un zināšanas par jaunākajām tehnoloģijām

• dalība vismaz trijās starptautiskās konferencēs ar ziņojumiem

• publicētas monogrāfijas un zinātniskie raksti, tai skaitā starptautiskos izdevumos ar aprēķinātu citējamību (vismaz trīs)

• līdzdalība vai dalība starptautiskajos un/vai pētniecības projektos

- teicamas svešvalodu, īpaši angļu valodas, zināšanas, prasme izmantot tās studiju, metodiskajā un zinātniskajā darbā

Piesakoties ESF finansējumam, jāiesniedz šādi dokumenti:

1) Pieteikums - 1.pielikums,

2) CV - Europass vai brīvā formā, ietverot iepriekš minētās prasības un nosacījumus.

Dokumentus sūtīt uz e-pasta adresi akademija@lspa.lv vai pa pastu Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmijai, Brīvības iela 333, Rīga, Latvija, LV-1006, ar norādi "Konkursam SAM 8.2.2. atlases kārtu ietvaros".

Plašāka informācija par projektu Centrālās finanšu un līgumu aģentūras mājaslapā https://www.cfla.gov.lv/lv/es-fondi-2014-2020/izsludinatas-atlases.

Iesniegumā norādītos datus Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmijā izmantos tikai atlases procesā un ESF finansējuma administrēšanas nolūkā.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)