Laidiens: 15.08.2018., Nr. 161
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/161.AKK1
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko
sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a
jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās
statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!
Piedāvātais amats - Juridiskā un pārvaldes organizācijas
departamenta Personāla daļas stratēģiskais personālvadības partneris
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 1050 līdz 1250 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei (11. mēnešalgu grupa)
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- atbilstoši kompetencei piedalīties personāla politikas plānošanas,
ieviešanas un pārraudzības procesu nodrošināšanā
- izstrādāt un īstenot personāla attīstības stratēģiju, un
nodrošināt personāla individuālo attīstības un apmācību plānu izveidošanu un
realizēšanu
- organizēt un pārraudzīt pārvaldes nodarbināto mācību un cita veida
kvalifikācijas paaugstināšanas pasākumu īstenošanu
- izstrādāt priekšlikumus un piedalīties jaunu personālvadības instrumentu
izstrādē un ieviešanā, kopumā veicinot esošās motivēšanas sistēmas attīstību
- konsultēt, sniegt priekšlikumus un atbalstu struktūrvienību vadītājiem un
nodarbinātajiem visu personāla vadības jautājumu risināšanā
- plānot, organizēt, saturiski uzturēt e-mācību vietni Moodle vidē
- sagatavot pārskatu, metodisko materiālu, rīkojumu, iekšējo normatīvo aktu,
viedokļu, vēstuļu un citu dokumentu projektus
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība. Augstākā
izglītība personāla vadībā vai augstākā izglītība, kas papildināta ar kursiem
personāla vadībā tiks uzskatīta par priekšrocību
- vēlamas zināšanas un darba pieredze personāla attīstības un karjeras
attīstības plānošanas vai citu ar personāla motivēšanu saistītu procesu
ieviešanā un vadīšanā. Darba pieredze personāla vadības jomā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- vēlamas zināšanas un darba pieredze normatīvo aktu piemērošanā, kas regulē
valsts civildienesta un/vai darba tiesiskās attiecības
- vēlama pieredze darbā ar personāla uzskaites datu bāzēm, piemēram, Resursu
vadības sistēmu "Horizon" vai līdzīgu
- vēlamas zināšanas un izpratne par personāla vadības dokumentu izstrādi
- spēja plānot un organizēt savu darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- ļoti labas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- labas datorprasmes (MS Word, MS
Excel)
- labas angļu valodas zināšanas
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta
iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir
pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi"), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā,
Lāčplēša ielā 1, nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas
pa tālr. 67332458.
Visa jūsu iesniegtā informācija (t. sk. personas dati) tiks izmantoti
tikai jūsu kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2018/161.AKK2
Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078)
ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša
tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti
normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un
dabas resursu izmantošanas jomā
Valsts vides dienests izsludina konkursu uz ierēdņa amatu - Vides
resursu pārvaldības departamenta Atkritumu pārvaldības daļas vecākais
inspektors uz nenoteiktu laiku (1 vakance uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- vērtīgu pieredzi valsts pārvaldē un atkritumu apsaimniekošanas jomā,
profesionālās izaugsmes iespējas
- darbu komandā kopā ar profesionāliem un atsaucīgiem darba kolēģiem
- atalgojumu no 650 līdz 850 euro pirms
nodokļu nomaksas
- veselības apdrošināšanu
Galvenie amata pienākumi:
- veikt kontroli par vides aizsardzības normatīvo un tiesību aktu
ievērošanu, t. sk. veikt atkritumu apsaimniekošanas sistēmu un
atkritumu plūsmas kontroli valsts mērogā
- veikt atkritumu pārrobežu pārvadājumu plūsmas kontroli
- izskatīt iesniegumus un sagatavot lēmumus par atbrīvojuma no dabas resursu
nodokļa samaksas piešķiršanu
- izvērtēt atkritumu apsaimniekošanas sistēmu iesniegtos pārskatus un
sagatavot atzinumus par sistēmu darbību
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība dabas zinātnēs
- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē, valsts pārvaldē, darbā ar
vides aizsardzības normatīvajiem aktiem pēdējo piecu gadu laikā tiks uzskatīta
par priekšrocību
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- prasme un vēlēšanās strādāt individuāli un komandā
- labas komunikācijas prasmes
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt
lēmumus savas kompetences robežās
- augsta atbildības izjūta un labas plānošanas spējas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju,
pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā,
LV-1045 (ar norādi "Konkursam - Atkritumu
pārvaldības daļas vecākais inspektors"), iesniegt personīgi Lietvedības
daļā (1. stāvs) vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67084203, 67084205.
OP 2018/161.AKK3
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr.
90000068854) aizsargā patērētāju tiesības dažādās jomās. Lai nodrošinātu
patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu un uzraudzību, Patērētāju
tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz Pirmās finanšu pakalpojumu
uzraudzības daļas juriskonsulta ierēdņa amatu centrālajā iestādē Rīgā (divas
vakances uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Ja tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība
- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām
obligātajām prasībām
- praktiskā darba pieredze jurista/juriskonsulta, tiesneša palīga vai tiesas
sēžu sekretāra amatā, ne mazāka par vienu gadu
- zināšanas Eiropas Savienības tiesiskajā regulējumā finanšu pakalpojumu un
patērētāju tiesību jomā
- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas prasmes
- labas angļu valodas zināšanas un krievu valodas zināšanas sarunvalodas
līmenī
- priekšrocība - praktiskā darba pieredze administratīvo aktu projektu
sagatavošanā un finanšu pakalpojumu vai patērētāju tiesību aizsardzības jomā
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- mēnešalgu no 940,00 EUR līdz 1100,00 EUR (10. algu grupa) un valsts
pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
- darbu draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā
Lai tu spētu:
- piedalīties kredītu devēju, kuri neatbilst kredītiestādes statusam,
licencēšanā
- patērētāju kreditēšanu reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzībā
- sagatavot administratīvos aktus
- izskatīt patērētāju iesniegumus un sūdzības
- pārstāvēt iestādi tiesā
Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV, augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv,
pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību
aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās
Ģertrūdes baznīcas puses).
Uzziņas pa tālr. 67388633.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK
13. pantu, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs informē, ka pretendentu
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī konkursa norisi, un iepriekš minēto personas datu apstrādes pārzinis ir
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs.
OP 2018/161.AKK4
Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr.90000042963) izsludina atklātu
konkursu uz Rundāles pils muzeja direktora amatu (darbinieka amats) uz
nenoteiktu laiku (vakants no 2019. gada 1. janvāra)
Galvenie pienākumi:
- plānot, vadīt un koordinēt Rundāles pils muzeja darbu, nodrošinot Rundāles
pils muzeja mērķu un uzdevumu izpildi
- pārstāvēt Rundāles pils muzeja intereses valsts un pašvaldību iestādēs,
komercsabiedrībās un tiesu iestādēs
- nodrošināt Rundāles pils muzeja finansiālo, juridisko un administratīvo
darbību tās mērķu un uzdevumu īstenošanai atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- nodrošināt Rundāles pils muzeja stratēģijas izstrādi
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
humanitārajās vai sociālajās zinātnēs
- vismaz 2 (divu) gadu darba pieredze vadošā amatā (iegūta pēdējo 7 gadu
laikā)
- teicamas latviešu valodas un labas vismaz 2 (divu) svešvalodu (tai skaitā
angļu valodas) zināšanas (vismaz C1 līmenis valsts
valodai, vismaz B1 līmenis mutvārdu saziņas prasmēs svešvalodām atbilstoši Europass valodu pašnovērtējuma tabulai
http://www.europass.lv/valodu-pase)
- labas zināšanas un izpratne par muzeju darbību un funkcijām
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- labas darba organizācijas un vadības prasmes
Amatam noteikta 1. saime "Administratīvā vadība", IVB
līmenis, 14. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 2264,00 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Konkursa pretendentiem/-ēm līdz 2018. gada
14. septembrim jānosūta pieteikums pa pastu vai jāiesniedz personīgi
(ievietotu slēgtā aploksnē) Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā
K. Valdemāra ielā 11a, Rīgā, 21. kabinetā, LV-1364 (ja
dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir ne vēlāk
kā 14.09.2018.), vai elektroniski uz e-pasta adresi vakances@km.gov.lv
ar norādi "Pieteikums konkursam uz Rundāles pils muzeja direktora amatu uz
nenoteiktu laiku" šādi dokumenti:
- pieteikuma anketa (šā Konkursa nolikuma 1. pielikums) (pieejama
Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv sadaļā "Vakances");
- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae) (vēlams sagatavot atbilstoši Europass
CV standarta formai (pieejama
http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas));
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds
iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam
Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais
izglītības dokuments vai grāds);
- Pretendenta izstrādāts Rundāles pils muzeja darbības attīstības
piedāvājums pieciem gadiem, kurā norādīti tā īstenošanas veidi un līdzekļi (teksta
apjoms - līdz 5 (piecas) A4 formāta lapas);
- kā arī citi dokumenti, kurus pretendents/-e uzskata par nepieciešamu
pievienot.
Tālr. uzziņām 67330207.
OP 2018/161.AKK5
(APP) "Agroresursu un ekonomikas
institūts" Priekuļu pētniecības centrs (Priekuļos) izsludina konkursu uz
divām pētnieku amata vietām un vienu zinātniskā asistenta akadēmisko amata
vietu:
- pētnieks ar specializāciju audu kultūrās, kartupeļu sākotnējā sēklaudzēšana -
1 vieta
Prasības pretendentam/-ei:
- maģistra vai doktora zinātniskais grāds lauksaimniecības, vides, ķīmijas
vai bioloģijas zinātnēs, priekšrocības pretendentiem ar darba pieredzi
laboratorijā
- pētnieks ar specializāciju laukaugu selekcijā - 1 vieta
Prasības pretendentam/-ei:
- maģistra vai doktora zinātniskais grāds lauksaimniecības vai bioloģijas
zinātnēs, priekšrocības pretendentiem ar pieredzi laukaugu selekcijas darbā
Prasības pretendentiem uz pētnieku akadēmiskajiem amatiem:
- ieinteresētība un spējas veikt individuālu zinātnisko darbu un vadīt
pētniecības projektus
- vismaz divu svešvalodu prasme (angļu valodas zināšanas obligātas)
- pieredze zinātniski pētnieciskajā darbā, zinātnisko publikāciju gatavošanā
- zinātniskais asistents ar specializāciju biotehnoloģijā - 1 vieta
Prasības pretendentam/-ei:
- bakalaura, maģistra vai doktora grāds lauksaimniecības, dabas, vides,
ķīmijas, bioloģijas vai pārtikas zinātnēs
- vēlama iepriekšēja darba pieredze laboratorijā, īpaši spektrometrijā
- ieinteresētība un spējas veikt zinātnisko darbu
- svešvalodu prasme (ieskaitot angļu)
- vēlama pieredze zinātniski pētnieciskajā darbā vai pētniecisko projektu
realizācijā
Piedāvājam pretendentiem/-ēm:
- iespēju strādāt radošu darbu zinātnieku kolektīvā
- atbalstu tālākai izglītībai, zināšanu papildināšanai un kvalifikācijas
celšanai
- iespēju palielināt atalgojumu, piesaistot līdzekļus pētniecisku projektu
realizācijai
Pretendentiem jāiesniedz:
- pieteikums,
- ziņas par sevi (CV),
- izglītību, zinātnisko un akadēmisko grādu apliecinošo dokumentu kopijas,
- informācija par darbības pēdējiem 5 gadiem: zinātnisko publikāciju
saraksts, saņemtie patenti un dalība pētniecības projektos, norādot savu lomu
projektā,
- citas kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, pēc pretendenta
izvēles,
AREI Priekuļu pētniecības centrā ar norādi "AREI akadēmisko amatu
konkursam" 30 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", sūtot pa pastu, adrese: Zinātnes iela 2,
Priekuļi, Priekuļu pagasts, Priekuļu novads LV-4126, vai nosūtot uz e-pasta
adresi priekuli@arei.lv.
OP 2018/161.AKK6
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921,
www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa
amatu - VECĀKAIS REFERENTS Nozares budžeta plānošanas departamentā (uz
ierēdņa prombūtnes laiku)
Amata mērķis: sagatavot priekšlikumus valsts budžeta projekta izstrādes
procesā un nodrošināt nozares budžeta projekta sadaļu un finansēšanas plānu
izstrādi
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
vadības zinības vai matemātikā
- vēlama darba pieredze darbā ar valsts budžeta plānošanas jautājumiem un
finansēšanas plānu datu bāzi
- zināšanas un izpratne valsts budžeta plānošanas un finansēšanas
jautājumos, vēlamas zināšanas makroekonomikas jautājumos
- spēja loģiski domāt, koncentrēties un ilgstoši strādāt ar liela apjoma
informāciju
- plānošanas un organizēšanas prasmes, iniciatīva un ētiskums darba
pienākumu izpildē
- ļoti labas datorprasmes (MS Excel,
MS Word)
Galvenie pienākumi:
- sagatavot veselības nozares budžeta projektu, izveidot un uzturēt
finansēšanas plānu datu bāzi
- piedalīties valsts budžeta bāzes izdevumu veidošanas procesā
- piedalīties vidēja termiņa valsts budžeta projekta sagatavošanā
- izstrādāt priekšlikumus finansēšanas iespēju pilnveidē veselības aprūpes
valsts budžetā
Piedāvājam:
- darbavietu Rīgas centrā
- veselības apdrošināšanas polisi
- iespēju veikt unikālu, interesantu un atbildīgu darbu, piedaloties
veselības politikas plānošanas un ieviešanas procesā
- atalgojumu no 819 līdz 1167 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 20
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai nosūtāmi uz e-pasta
adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā
referenta amatam darbā ar budžeta plānošanu".
OP 2018/161.AKK7
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921,
www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa
amatu - VECĀKAIS REFERENTS Nozares budžeta plānošanas departamentā (uz ierēdņa
prombūtnes laiku)
Amata mērķis: analizēt valsts budžeta līdzekļu izlietojumu un sagatavot cita
veida finanšu analīzi.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams ekonomikā
vai kādā no finanšu vadības jomām
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē valsts budžeta plānošanas,
finansēšanas un finanšu analīzes jautājumos
- zināšanas un izpratne par valsts budžeta plānošanu un normatīvo aktu
projektu sagatavošanu, finanšu analīzes metodēm
- vēlamas zināšanas par veselības politiku regulējošiem normatīviem aktiem
- plānošanas un organizēšanas prasmes, iniciatīva un ētiskums darba
pienākumu izpildē
- ļoti labas datorprasmes (MS Excel,
MS Word, MS Powerpoint)
Galvenie pienākumi:
- veikt sistemātisku veselības nozares valsts budžeta pārraudzību, valsts
budžeta izlietojuma analīzi un tā efektivitāti
- sagatavot normatīvo aktu projektus departamenta kompetences jautājumos,
tai skaitā iekšējos normatīvos aktus
- sagatavot ministrijas izstrādāto normatīvo aktu anotācijas sadaļu par
tiesību akta projekta ietekmi uz valsts un pašvaldību budžetiem
- sagatavot atzinumus par citu iestāžu izstrādātiem tiesību aktu un
politikas plānošanas dokumentu projektiem
Piedāvājam:
- darbavietu Rīgas centrā
- veselības apdrošināšanas polisi
- iespēju veikt unikālu, interesantu un atbildīgu darbu, piedaloties
veselības politikas plānošanā un ieviešanā
- atalgojumu no 819 līdz 1167 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 20
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai nosūtāmi uz e-pasta
adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā
referenta amatam darbā ar valsts budžeta analīzi".
OP 2018/161.AKK8
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Attīstības instrumentu
departamenta Finanšu un sertifikācijas nodaļas vecākā eksperta valsts
civildienesta ierēdņa amatu
Amata galvenie pienākumi ir nodrošināt Latvijas-Lietuvas un Latvijas-Krievijas
pārrobežu sadarbības programmu finanšu plūsmu plānošanu, uzraudzību un analīzi
programmu un projektu līmenī.
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība ekonomikā, vadībzinībās, Eiropas studijās vai finanšu
vadībā
- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un vēlama pieredze darbā valsts
pārvaldē
- pieredze darbā ar ārvalstu finanšu instrumentu ieviešanu, finanšu plānošanu
un pārvaldīšanu
- zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības reģionālās politikas
jautājumiem
- zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības likumdošanu finanšu vadībā
- zināšanas par Eiropas teritoriālā sadarbības mērķa programmām un Latvijas
ekonomikas nozarēm
- labas angļu valodas zināšanas
- kompetences: darbs komandā, komunikācija, konceptuāla domāšana,
orientācija uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" IIIC līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un
sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstuli un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu 10 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
sūti uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Attīstības instrumentu departaments" vai pa
pastu Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25,
Rīgā, LV-1494. Tālr. uzziņām 67026902.
Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi".
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam,
ka jūsu:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šīs atlases konkursa norisi;
2) personas datu apstrādes pārzinis ir Vides aizsardzības un reģionālās
attīstības ministrija, kontaktinformācija: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494.
Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantā minēto
informāciju jūs varat iegūt, sūtot elektroniskā pasta vēstuli uz adresi personals@varam.gov.lv.
OP 2018/161.AKK9
Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmija (reģ.
Nr. 90000055243), izstrādājot un īstenojot 8.2.2. specifiskā atbalsta
mērķa projektu "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko
personālu stratēģiskās specializācijas jomās", projektu iesniegumu atlases
kārtu ietvaros saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr. 25 (Rīgā
2018. gada 9. janvārī) izsludina atklātu doktorantu un zinātniskā grāda
pretendentu atlasi studiju virzienos:
- "Izglītība, pedagoģija un sports"
- "Veselības aprūpe"
Projektu galvenais mērķis ir stiprināt Latvijas Sporta pedagoģijas
akadēmijas akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās.
Projektu laika periods - no 2018. gada 4. ceturkšņa līdz
2022. gada 3. ceturksnim, iesaistoties projektā vismaz 12 mēnešus.
Prasības un atlases nosacījumi finansējuma saņēmējiem:
- akreditētas doktorantūras studiju programmas sekmīgi studējošs doktorants,
kā arī Latvijas valstspiederīgs doktorants, kas sekmīgi studē
ārpus Latvijas akreditētā doktorantūras studiju programmā un zinātniskā
grāda pretendents
- pozitīva promocijas darba vadītāja atsauksme par doktorantu kā potenciālu
mācībspēku
- motivācija iesaistīties akadēmiskajā darbā vismaz 12 mēnešus un vēlme
turpināt darbu pēc projekta pabeigšanas
- labas svešvalodu, īpaši angļu valodas, zināšanas,
prasme izmantot tās studiju, metodiskajā un zinātniskajā darbā
Piesakoties ESF finansējumam, jāiesniedz šādi dokumenti:
1) rektoram adresēts iesniegums;
2) CV Europass parauga formātā;
3) promocijas darba vadītāja atsauksme par doktorantu kā potenciālu
mācībspēku;
4) publikāciju saraksts.
Dokumentus sūtīt uz e-pasta adresi akademija@lspa.lv
vai pa pastu Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmijai, adrese: Brīvības iela 333,
Rīga, Latvija, LV-1006, ar norādi "Konkursam SAM 8.2.2. atlases kārtu
ietvaros".
Plašāka informācija par projektu Centrālās finanšu un līgumu aģentūras
mājaslapā https://www.cfla.gov.lv/lv/es-fondi-2014-2020/izsludinatas-atlases.
Iesniegumā norādītos datus Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmijā izmantos
tikai atlases procesā un ESF finansējuma administrēšanas nolūkā.
OP 2018/161.AKK10
Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmija (reģ.
Nr. 90000055243), izstrādājot un īstenojot 8.2.2. specifiskā atbalsta
mērķa projektu "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko
personālu stratēģiskās specializācijas jomās", projektu iesniegumu atlases
kārtu ietvaros saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr. 25 (Rīgā
2018. gada 9. janvārī) izsludina ārvalstu akadēmiskā personāla atlasi
studiju virzienos:
- "Izglītība, pedagoģija un sports"
- "Veselības aprūpe"
Projektu galvenais mērķis ir stiprināt Latvijas Sporta pedagoģijas
akadēmijas akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās.
Projektu rezultāts - 30% no ESF finansējuma saņēmušā ārvalstu akadēmiskā
personāla turpina strādāt par akadēmisko personālu Latvijas Sporta pedagoģijas
akadēmijā.
Projektu laika periods - no 2018. gada 4. ceturkšņa līdz
2022. gada 3. ceturksnim, iesaistoties projektā vismaz 6 mēnešus.
Prasības un atlases nosacījumi finansējuma saņēmējiem:
- personas, kas iepriekšējo piecu gadu laikā bija nodarbinātas akadēmiskā
amatā kādā no akreditētām ārvalsts augstskolām
- attiecīgās zinātnes nozares doktora grāds vai tai pielīdzināms doktora
zinātniskais grāds
- amatam atbilstoša akadēmiskā un zinātniskā darba pieredze:
• persona pielieto inovatīvas mācību metodes studiju procesā personai un ir
pieredze mācību materiālu izstrādē vai pilnveidē
• prasme darboties e-studiju interneta vidē un zināšanas par jaunākajām
tehnoloģijām
• dalība vismaz trijās starptautiskās konferencēs ar ziņojumiem
• publicētas monogrāfijas un zinātniskie raksti, tai skaitā starptautiskos
izdevumos ar aprēķinātu citējamību (vismaz trīs)
• līdzdalība vai dalība
starptautiskajos un/vai pētniecības projektos
- teicamas svešvalodu, īpaši angļu valodas,
zināšanas, prasme izmantot tās studiju, metodiskajā un zinātniskajā darbā
Piesakoties ESF finansējumam, jāiesniedz šādi dokumenti:
1) Pieteikums - 1.pielikums,
2) CV - Europass vai brīvā formā, ietverot
iepriekš minētās prasības un nosacījumus.
Dokumentus sūtīt uz e-pasta adresi akademija@lspa.lv
vai pa pastu Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmijai, Brīvības iela 333, Rīga,
Latvija, LV-1006, ar norādi "Konkursam SAM 8.2.2. atlases kārtu
ietvaros".
Plašāka informācija par projektu Centrālās finanšu un līgumu aģentūras mājaslapā
https://www.cfla.gov.lv/lv/es-fondi-2014-2020/izsludinatas-atlases.
Iesniegumā norādītos datus Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmijā izmantos
tikai atlases procesā un ESF finansējuma administrēšanas nolūkā.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/161.AKR1
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Infrastruktūras attīstības departamenta Zemgales
reģiona nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada
13.augusta iecelta LĪVA ĶIERPE.
OP 2018/161.AKR2
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz
Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības
departamenta Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vecākā
eksperta amatu uz noteiktu laiku noslēdzies bez rezultāta.
OP 2018/161.AKR3
Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2018.gada 13.augusta uz
nenoteiktu laiku Ārvalstu investīciju piesaistes nodaļas vecākā referenta amatā
iecelts EMĪLS VJATERS.
OP 2018/161.AKR4
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Rīgas pilsētas pārvaldes
inspektores pārtikas uzraudzības jomā amatā uz nenoteiktu laiku no 2018. gada
13. augusta iecelta JŪLIJA CIBUĻSKA.