Laidiens: 10.08.2018., Nr. 158

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/158.AKK1

Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Profesionālās izglītības departamenta Profesionālās izglītības satura nodrošinājuma nodaļas vecākā referenta (ierēdņa) amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze profesionālajā izglītībā (pārvaldes darbs valsts pārvaldes iestādē, kuras kompetencē ir profesionālās izglītības īstenošanas jautājumi, vai pedagoģiskais darbs profesionālās izglītības iestādē, vai pārvaldes darbs profesionālās izglītības iestādē)

- pieredze profesionālās izglītības programmu izstrādē

- vēlama pieredze metodisko līdzekļu izstrādes darba grupu organizēšanā un koordinēšanā

- vēlama pieredze tiesību aktu projektu izstrādē

- pārzināt normatīvo aktu piemērošanu profesionālajā izglītībā saistībā ar izglītības programmu izstrādi un īstenošanu

- pārzināt metodisko materiālu izstrādes procesu

- pārzināt profesionālās izglītības satura izstrādi un īstenošanu

Veicamie amata pienākumi:

- sniedz metodisku atbalstu un konsultē par profesionālās izglītības programmu izstrādi

- sniedz organizatorisku atbalstu profesiju standartu izstrādē 5. Latvijas kvalifikācijas ietvarstruktūras līmenim un organizē nozares kvalifikāciju struktūru (8 LKI līmeņiem), profesiju standartu, profesionālās kvalifikācijas prasību saskaņošanu 2.-5. LKI līmenim

- sniedz atbalstu profesionālās izglītības satura apguvei atbilstošas mācību literatūras saraksta izveidē

Mēs piedāvājam:

- atalgojumu 800 EUR mēnesī

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- darbavietu Rīgas centrā, Vaļņu ielā 2

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju - sūtīt pa pastu Valsts izglītības satura centram, Administratīvā nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, ar norādi "Konkursam", iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2018/158.AKK2

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Būvniecības politikas departamenta vecākā/-ās eksperta/-es amatu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams uzņēmējdarbības vadībā, juridiskā vai ar būvniecību saistītā specialitātē)

- pārzināt būvniecības procesu, kā arī vispārīgos un speciālos būvnoteikumus regulējošos normatīvos aktus

- prasme normatīvo aktu pielietošanā un izstrādes procesa pārzināšana

- prasme izmantot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un pamatot viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

- teicamas MS Office programmatūras (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint) lietošanas prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties ar būvniecības politiku saistītu politikas plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu izstrādē

- sagatavot priekšlikumus jaunajām politikas iniciatīvām būvniecības nozares konkurētspējas celšanai un administratīvā sloga mazināšanai

- izstrādāt priekšlikumus ēnu ekonomikas mazināšanai būvniecībā

- izstrādāt un pilnveidot būvspeciālistu darbības regulējumu

- sadarboties ar Eiropas Savienības un citu valstu institūcijām, Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizāciju (OECD), lai nodrošinātu būvniecības politikas izstrādi atbilstoši labākajai starptautiskajai praksei un veicinātu būvniecības nozares eksportspēju

Pretendentiem dokumenti (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) jāiesniedz 20 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela 55, Rīga LV-1519, tālr. +371 67013100, fakss +371 67280882, e-pasta adrese: pasts@em.gov.lv.


OP 2018/158.AKK3

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Iekšējā tirgus departamenta Atbilstības novērtēšanas nodaļas vecākā referenta amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība inženierzinātnē, ekonomikā vai tiesību zinātnē

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

- zināšanas standartizācijas, akreditācijas, metroloģijas, atbilstības novērtēšanas un bīstamo iekārtu jomā, tiesiskā regulējuma Latvijā un Eiropas Savienībā pārzināšana

- zināšanas par tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, nacionālo pozīciju un ar to saistītu instrukciju izstrādes un virzības procesu

- labas prasmes darbā ar datoru

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja skaidri paust un argumentēt savu viedokli, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- augsta atbildības izjūta un iniciatīva, spēja strādāt individuāli un komandā

- iepriekšēja pieredze darbā valsts pārvaldē, kā arī zināšanas par standartizācijas, akreditācijas, metroloģijas, atbilstības novērtēšanas un bīstamo iekārtu tiesisko regulējumu Latvijā un Eiropas Savienībā tiks uzskatītas par priekšrocību

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt, izskatīt un analizēt normatīvos aktus, politikas plānošanas dokumentus, nacionālās pozīcijas un instrukcijas standartizācijas, akreditācijas, metroloģijas, atbilstības novērtēšanas un bīstamo iekārtu jomā

- gatavot slēdzienus un veikt analīzi par vispārējiem standartizācijas, akreditācijas, metroloģijas, atbilstības novērtēšanas un bīstamo iekārtu jautājumiem, sniegt priekšlikumus un piedāvāt risinājumus jomas attīstībai

- izskatīt un sniegt atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem un sūdzībām

- piedalīties Eiropas Savienības, valsts un nevalstisko institūciju organizētās apspriedēs un darba grupās, rīkot un piedalīties konferencēs, semināros un citos pasākumos standartizācijas, akreditācijas, metroloģijas, atbilstības novērtēšanas un bīstamo iekārtu jomā

Mēs piedāvājam:

- vērtīgu pieredzi un profesionālu izaugsmi

- interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Pretendentiem dokumenti (motivēts pieteikums un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) jāiesniedz 20 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela 55, Rīga LV-1519, tālr. +371 67013100, fakss: +371 67280882, e-pasta adrese: pasts@em.gov.lv.


OP 2018/158.AKK4

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Sporta departamenta eksperta amatu (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis:

- profesionālās ievirzes sporta izglītības sistēmas attīstības plānošana, ieviešana, uzraudzība un ietekmes novērtēšana

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt Valsts izglītības informācijas sistēmā ievadīto un apstiprināto iesniegumu par valsts budžeta līdzekļu piešķiršanu profesionālās ievirzes sporta izglītības programmu īstenošanai izvērtēšanu un dotācijas apmēra aprēķināšanu

- organizēt līgumu slēgšanu par profesionālās ievirzes sporta izglītības programmu īstenošanai piešķirto valsts budžeta līdzekļu izlietojumu atbilstoši tam paredzētam mērķim, kā arī atbilstoši departamenta kompetencei uzraudzīt šajos līgumos noteikto saistību izpildi

- veikt profesionālās ievirzes sporta izglītības politikas plānošanu, ieviešanu, uzraudzību un ietekmes novērtēšanu

- sniegt atzinumus par citu institūciju un ministrijas struktūrvienību izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu projektiem un citu dokumentu projektiem departamenta kompetences jomās

- apkopot un analizēt informāciju par akreditēto profesionālās ievirzes sporta izglītības iestāžu īstenoto licencēto profesionālās ievirzes sporta izglītības programmu īstenošanas plāna izpildi

- koordinēt jautājumus saistībā ar profesionālās ievirzes sporta izglītības iestāžu akreditāciju, vadītāju profesionālās darbības novērtēšanu un profesionālās ievirzes sporta izglītības programmu licencēšanu

- atbilstoši departamenta kompetencei veikt uzraudzību un īstenot citus pasākumus par profesionālās ievirzes sporta izglītības iestāžu datu ievadīšanu un aktualizēšanu Valsts izglītības informācijas sistēmā

- departamenta kompetences ietvaros organizēt Valsts izglītības informācijas sistēmas lietotāju atbalstu sporta nozares funkcijām, kā arī sniegt priekšlikumus Valsts izglītības informācijas sistēmas turpmākajai pilnveidošanai

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā sporta nozarē (ilgāka par 2 gadiem)

- pieredze darbā ar informācijas sistēmām

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē (tai skaitā pašvaldībā) attiecīgajā jomā (ilgāka par vienu gadu)

- vēlama pieredze politikas plānošanas dokumentu un analītisku pārskatu izstrādē

- izpratne par Latvijas sporta sistēmu

- vispusīgas zināšanas par profesionālās ievirzes sporta izglītības sistēmu un ar to saistītiem jautājumiem

- izpratne par informācijas sistēmu darbību

- zināšanas par normatīvajiem aktiem, kas regulē sporta nozari un sporta izglītības jomu

- zināšanas par tiesību aktu projektu izstrādi un virzību Ministru kabinetā vai Saeimā

- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas amata pienākumu izpildē ļauj izmantot dokumentus un literatūru angļu valodā

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu profesionālā kolektīvā valsts pārvaldē

- mēnešalgu līdz 1050,00 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei, amats klasificēts 36. amata saimes II līmenī, 9. mēnešalgu grupa)

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā

- labus darba apstākļus - Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt pieredzi darbā sporta nozarē (norādot galvenos veicamos pienākumus) un pieredzi darbā ar informācijas sistēmām, norādot periodu, kad minētā pieredze iegūta

- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai)

- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.kabinets, Rīga, LV-1050),

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "Sporta departamenta eksperts (sporta izglītības iestādes)".

Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:

- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības, kā arī CV un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;

- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība pretendentiem izvirzītajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un zinātnes ministrija.

Tālr. uzziņām 67047815.


OP 2018/158.AKK5

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Sporta departamenta eksperta amatu (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis:

-        sporta politikas plānošana, ieviešana, uzraudzība un ietekmes novērtēšana

Galvenie amata pienākumi:

- veikt sporta nozares politikas plānošanu, ieviešanu, uzraudzību un ietekmes novērtēšanu

- izstrādāt analītiskus un statistikas pārskatus sporta nozarē, piedalīties politikas plānošanas dokumentu un projektu izstrādē

- apkopot un analizēt informāciju par sporta organizāciju politikas un darbības rezultātiem un to rezultatīvajiem rādītājiem

- īstenot sadarbību ar sporta nozari un partneriem, nodrošināt atgriezenisko saiti sporta nozarei un sabiedrībai par sporta politikas plānošanas jautājumiem

- veikt uzraudzību un īsteno citus pasākumus, lai nodrošinātu, ka personas, kuras saņem valsts budžeta līdzfinansējumu sporta pasākumu īstenošanai, ievēro Ministru kabineta noteikto kārtību, kādā norāda informāciju par sporta pasākuma līdzfinansēšanu no valsts budžeta

- sniegt atzinumus par citu institūciju un ministrijas struktūrvienību izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu projektiem un citu dokumentu projektiem departamenta kompetences jomās

- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs tiesību aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu projektu un datu apmaiņas jautājumu saskaņošanai, nodrošināt atbilstošas informācijas sagatavošanu

- sagatavot atbildes uz ministrijā saņemto korespondenci, kā arī sagatavot informāciju pēc citu iestāžu vai ministrijas struktūrvienību pieprasījuma atbilstoši departamenta kompetencei

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā sporta nozarē (ilgāka par 2 gadiem)

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē (tai skaitā pašvaldībā) attiecīgajā jomā (ilgāka par vienu gadu)

- vēlama pieredze politikas plānošanas dokumentu un analītisku pārskatu izstrādē

- vēlama pieredze tiesību aktu izstrādē

- izpratne par Latvijas sporta sistēmu

- zināšanas par normatīvajiem aktiem, kas regulē sporta nozari un sporta izglītības jomu

- zināšanas par tiesību aktu projektu izstrādi un virzību Ministru kabinetā vai Saeimā

- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas amata pienākumu izpildē ļauj izmantot dokumentus un literatūru angļu valodā

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu profesionālā kolektīvā valsts pārvaldē

- mēnešalgu līdz 1050,00 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei, amats klasificēts 36. amata saimes II līmenī, 9. mēnešalgu grupa)

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā

- labus darba apstākļus - Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt pieredzi darbā sporta nozarē (norādot galvenos veicamos pienākumus) un pieredzi tiesību aktu izstrādē, norādot periodu, kad minētā pieredze iegūta

- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai)

- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.kabinets, Rīga, LV-1050),

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "Sporta departamenta eksperts (sporta politikas plānošana)".

Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:

- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības, kā arī CV un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;

- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība pretendentiem izvirzītajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un zinātnes ministrija.

Tālr. uzziņām 67047815.


OP 2018/158.AKK6

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu - sistēmanalītiķis (uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Prasības amata pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vismaz viena gada darba pieredze informācijas sistēmu un biznesa procesu analīzes veikšanā

- vēlamas zināšanas un prasmes darbā ar sistēmu modelēšanas rīkiem, tai skaitā datu, objektu un procesu modelēšanā

- analītiska domāšana

- labas latviešu valodas zināšanas

- labas komunikācijas spējas, spēja strādāt komandā, plānot savu darbu un noteikt prioritātes

Galvenie pienākumi:

- piedalīties IKT infrastruktūras, valsts informācijas sistēmas, atbalsta informācijas sistēmu un to koplietošanas komponenšu izveidošanas, attīstības un uzturēšanas procesu koordinācijā, nodrošināšanā, plānošanā un uzturēšanā

- plānot, koordinēt un dokumentēt IS izstrādes un izmaiņu ieviešanas procesus, to rezultātus, t. sk. koordinēt programmatūras izmaiņu procesu

- piedalīties izmaiņu un sistēmu ieviešanā, nodrošinot darbu pieņemšanu un nodevumu akcepttestēšanu

- nodrošināt lietotāju prasību apzināšanu, izvērtēšanu un sistematizēšanu

- veikt dokumentācijas sagatavošanu, tostarp prasību specifikācijas izstrādi

Piedāvājam:

- dinamisku un aizraujošu darba vidi

- bruto mēnešalgu, sākot no 940 līdz 1287 euro (10. mēnešalgu grupa, atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)

- sociālās garantijas

Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti atbilstoši personas datu reglamentējošo normatīvo aktu prasībām, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.

Personas datu pārzinis: Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra, reģ. Nr. 90001834941, Republikas laukums 2, Rīga, LV-1010, e-pasta adrese: vtua@vtua.gov.lv.

Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi vakance@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darba vietu. www.vtua.gov.lv. Tālr. uzziņām 67027486.

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.


OP 2018/158.AKK7

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina akadēmisko amatu konkursu Ķīmiskās fizikas institūtā:

- uz divām vadošā pētnieka amata vietām - ķīmiskā fizika

- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - fizikālā ķīmija

- uz vienu pētnieka amata vietu - ķīmiskā fizika

- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - radiācijas ķīmija

- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - ķīmiskā fizika

- uz trim zinātniskā asistenta amata vietām - fizikālā ķīmija

- uz trim zinātniskā asistenta amata vietām - materiālu fizika

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā: http://www.lu.lv/par/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte.

Papildu informācija pa tālr. 67033990.


OP 2018/158.AKK8

Valsts administrācijas skola īsteno valsts politiku valsts pārvaldes profesionālās attīstības jomā, lai sagatavotu augsti kvalificētus un profesionālus nodarbinātos.

Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Valsts administrācijas skolas komandai zinošu, atbildīgu un uz rezultātu orientētu kolēģi, lai nodrošinātu Eiropas Savienības fondu mācību projekta "Valsts pārvaldes profesionālā pilnveide labāka regulējuma izstrādē mazo un vidējo komersantu atbalsta jomā" (turpmāk - Projekts) īstenošanu!

Izsludinām konkursu uz ES fondu mācību koordinatora amatu uz noteiktu laiku (līdz 1,5 gadam)

Amata pienākumi:

- atbilstoši noteiktajam laika grafikam un prasībām īstenot Projekta ietvaros paredzētos mācību un citus saistītus pasākumus (t. sk. organizēt pieredzes apmaiņas vizītes u.c.), piedalīties mācību satura izstrādē

- sadarbībā ar iestāžu mācību koordinatoriem komplektēt mācību dalībnieku grupas, veikt dalībnieku reģistrāciju, sniegt atgriezenisko saiti par reģistrācijas veikšanu

- mutiski un rakstveidā sniegt informāciju par Projekta mācību pasākumiem visām iesaistītajām pusēm, tai skaitā mācību pakalpojumu nodrošinātājiem, pasniedzējiem un sadarbības partneriem

- aktualizēt informāciju ar mācību pakalpojumu nodrošināšanu saistītās datu bāzēs un mācību pārvaldības sistēmā

- veikt citus tehniska rakstura darbus saistībā ar mācību organizēšanu

- sagatavot mācību dokumentāciju un datnes, piemēram, mācību dalībnieku apmeklējuma lapas, apmeklējumu un kavējumu uzskaiti, mācību rezultātu apkopojumu, anketas, sertifikātus; kārtot citus ar mācību organizēšanu saistītos jautājumus

- sagatavot dokumentu projektus un informācijas apkopojumus

- savas kompetences ietvaros sagatavot atbildes uz citu iestāžu vai fizisku personu vēstulēm, iesniegumiem, sūdzībām

- veikt cenu aptaujas un tirgus izpētes

- sniegt tehnisko atbalstu VAS iepirkumu komisijām iepirkumu dokumentu sagatavošanā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstāka vai nepabeigta augstākā izglītība

- vēlama pieredze pieaugušo izglītības mācību organizēšanā un/vai satura izstrādē

- vēlama pieredze komandējumu organizēšanā

- vēlama pieredze mājaslapas satura sagatavošanā un publicēšanā

- vēlama pieredze komunikācijā ar ārvalstu partneriem

- vēlama pieredze ES struktūrfondu aktivitāšu organizēšanā

- vēlama pieredze publiskā iepirkuma organizēšanā

- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas

- teicamas komunikācijas prasmes

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- orientācija uz attīstību

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- plānošanas un organizēšanas prasmes

- spēja strādāt komandā

- ētiskums

Mēs piedāvājam:

- labus darba apstākļus un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- stabilu atalgojumu (9. mēnešalgas grupas ietvaros) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli un profesionālās darbības aprakstu (CV) - lūdzam sūtīt pa pastu Valsts administrācijas skolai, adrese: Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050, vai uz e-pasta adresi vas@vas.gov.lv līdz 2018.gada 20.augustam (ieskaitot).


OP 2018/158.AKK9

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz vienu darbinieka amata vietu - vecākais/-ā grāmatvedis/-e Finanšu nodaļā

Vispārējie darba pienākumi:

- veikt debitoru uzskaiti:

• nodrošināt noslēgto debitoru (t. sk. nomas, īres) līgumu un to grozījumu ievadi resursu vadības sistēmā "Horizon"

• sagatavot nomniekiem, īrniekiem un faktiskajiem pakalpojumu saņēmējiem rēķinus par saņemtajiem pakalpojumiem, līgumsodiem, nokavējuma naudām, nodrošinot izrakstīto rēķinu atbilstību attaisnojuma dokumentiem

• ievadīt un grāmatot ienākošos maksājumus

• veikt savstarpējo norēķinu salīdzināšanu

• nodrošināt precīzas informācijas sniegšanu efektīva parādu atgūšanas procesa nodrošināšanai

- piedalīties PVN deklarācijas un gada pārskata sagatavošanā

Prasības kandidātiem/-ēm:

- augstākā izglītība ekonomikā vai vadības zinībās

- vismaz viena gada profesionālā darba pieredze finanšu uzskaitē

- labas teorētiskās un praktiskās grāmatvedības zināšanas

- MS Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī

- precizitāte, prasme risināt problēmsituācijas, analītiskā domāšana, labas komunikācijas prasmes

- pieredze grāmatveža amatā valsts pārvaldē vai pašvaldībā un pieredze darbā ar grāmatvedības programmu "RVS Horizon" tiks uzskatīta par priekšrocību

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 835 EUR līdz 1190 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšana

Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapas www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018. gada 26. augustam (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām 67300241.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus sludinājumā norādītos dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā. Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs, adrese: Ernestīnes iela 34, Rīga.


OP 2018/158.AKK10

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz projekta vadītāja amatu Inovācijas nodaļā

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu investīciju projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- ierēdņa amatu uz noteiktu laiku uz 4 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu atbilstoši kvalifikācijas kategorijai: 1. kategorija - 912 euro, 2. kategorija - 1082 euro, 3. kategorija - 1240 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

- darbavietu Rīgas centrā

TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:

- ES fondu projektu uzraudzība un kontrole, t. sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas izskatīšana un analīze un projektu iepirkumu dokumentācijas izvērtēšana

- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās

- līgumu slēgšana, līgumu grozījumu un maksājumu pieprasījumu izskatīšana

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:

- vēlama pieredze ES fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- vēlamas zināšanas iepirkumu procedūru jautājumos un likumdošanā

- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem

- izpratne par ES fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par ES fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Inovāciju nodaļa projekta vadītājs".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Centrālā finanšu un līgumu aģentūra, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/158.AKR1

Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Uzņēmumu statistikas departamenta Tirdzniecības un pakalpojumu statistikas daļas vecākās referentes ierēdnes amatā 07.08.2018. iecelta JEKATERINA ČALOMOVA.


OP 2018/158.AKR2

Valsts izglītības satura centrs paziņo, ka konkurss uz Profesionālās izglītības departamenta Profesionālās izglītības satura nodrošinājuma nodaļas vecākā referenta (ierēdņa) amatu ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2018/158.AKR3

Konkurences padome paziņo, ka pretendentu atlases konkursa rezultātā 2018. gada 6. augustā Juridiskā departamenta juriskonsultes valsts civildienesta ierēdnes amatā ir iecelta LĪVA SKOLMEISTARE.


OP 2018/158.AKR4

Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Resursu vadības departamenta Juridiskās daļas valsts pārvaldes juriskonsulta amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 9.augusta iecelts VILNIS KUŠĶIS.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)