Laidiens: 07.08.2018., Nr. 155
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/155.AKK1
Finanšu ministrija (reģ.
Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību
Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un atbalsts
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - juriskonsults/-e
Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Darbības nodrošinājuma nodaļā
Finanšu un darbības nodrošinājuma departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina ministrijas kā resora vienota finanšu vadības procesa koordināciju un
īstenošanu, resora ar budžeta plānošanu un izpildi saistītu jautājumu
risināšanu, ministrijas īstenoto ārvalstu finansēto projektu ieviešanu, preču
iegādi un pakalpojumu saņemšanu saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu, kā arī
nodrošinot ministrijas informācijas tehnoloģijas infrastruktūras darbību un attīstību.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
tiesību zinātnēs
- darba pieredze publiskā iepirkuma organizēšanas jomā pēdējo 5 gadu laikā
- prasme izmantot normatīvo aktu informācijas sistēmu un lietot teorētiskās
zināšanas praksē
- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes
- pārliecināšanas un argumentācijas prasmes
- prasme uzstāties un izteikt viedokli
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
ja vēlies uzņemties, būt atbildīgs un veikt tādus uzdevumus kā:
- nodrošināt iekšējo normatīvo aktu izstrādi ministrijas iepirkumu
plānošanai, organizēšanai un izpildei, kā arī saistībā ar ministrijas
saimnieciskās darbības nodrošināšanu
- organizēt iepirkumus par preču piegādi un pakalpojumu saņemšanu
ministrijas darbības nodrošināšanai, kā arī centralizētos iepirkumus par preču
un saimniecisko pakalpojumu saņemšanu ministrijas resora ietvaros
- sadarbībā ar ēkas apsaimniekotāju organizēt iekšējo noteikumu par
caurlaižu un iekšējā režīma nodrošināšanu sagatavošanu un aktualizāciju
- pārstāvēt ministrijas intereses tiesā un Iepirkumu uzraudzības birojā
iesniegumu izskatīšanas sanāksmēs iepirkumu jomā, organizēt ministrijas
viedokli pamatojošo dokumentu un skaidrojuma sagatavošanu savas kompetences
ietvaros
- nodrošināt tiesību aktu projektu izvērtēšanu
pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu
- un - galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Ja vēlies pieteikties konkursā, tev 15 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai uz e-pasta adresi pasts@fm.gov.lv šādi dokumenti:
- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi
atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī tajā
apliecinot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- Curriculum Vitae
(CV)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija
- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs
- citas pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas
raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālr. 67095611.
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ. Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919,
tālr. +371 67095405, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju par personas datu apstrādi Finanšu ministrijā var iegūt
Finanšu ministrijas tīmekļa vietnē.
OP 2018/155.AKK2
Finanšu ministrija (reģ.
Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību
Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un atbalsts
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais eksperts/-e
(uz noteiktu laiku) Budžeta departamenta Varas, valdības dienestu un
tautsaimniecības finansēšanas nodaļā
Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts budžeta
izdevumu politikas izstrādi, gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta un tā
paskaidrojumu izstrādāšanu, kā arī ar gadskārtējā valsts budžeta likuma un
Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu uzdevumu veikšanu.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā vai
finansēs
- pieredze valsts pārvaldes institūcijās (ilgāka par 1 gadu pēdējo 5 gadu
laikā)
- pieredze finanšu, ekonomikas jomā (ilgāka par 1 gadu)
- analītiskas spējas, spēja vienlaicīgi strādāt ar liela apjoma informāciju
- angļu valodas zināšanas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
ja vēlies uzņemties, būt atbildīgs un veikt uzdevumus, kas saistīti ar:
- dalību gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta un vidēja termiņa budžeta
ietvara likumprojekta sagatavošanā
- atzinumu sagatavošanu par pārraudzībā esošu ministriju iesniegtajiem
politikas plānošanas dokumentiem un tiesību aktu projektiem
- dalību valsts budžeta izdevumu pārskatīšanas procesā
pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu
- un - galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Ja vēlies pieteikties konkursā, tev 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai uz e-pasta adresi pasts@fm.gov.lv šādi dokumenti:
- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi
atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī tajā
apliecinot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- Curriculum Vitae
(CV)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija
- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs
- citas pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas
raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālr. 67095612.
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ. Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919,
tālr. +371 67095405, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju par personas datu apstrādi Finanšu ministrijā var iegūt
Finanšu ministrijas tīmekļa vietnē.
OP 2018/155.AKK3
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Dienvidzemgales pārvaldes inspektors
veterinārās uzraudzības jomā (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku) (darbavieta
Kristapa Helmaņa ielā 10, Jelgavā)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē (pieredze veterinārajā praksē un darbā
ar veterināro zāļu izplatīšanu tiks uzskatīta par priekšrocību)
- datorlietotāja prasmes (MS Office) līmenī, kas ir atbilstošas kvalitatīvai darba
pienākumu veikšanai
- ļoti labas latviešu valodas zināšanas
- labas krievu valodas zināšanas un angļu valodas pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- prasme plānot savu laiku un noteikt prioritātes
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos
- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu
darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu
ievērošanu amata kompetences robežās
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos
noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt
Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30,
Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv
ar norādi "Dienvidzemgales pārvaldes inspektors
veterināras uzraudzības jomā". Tālr. uzziņām 67027529.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, Pārtikas un veterinārais
dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un
veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.
OP 2018/155.AKK4
Izglītības un zinātnes ministrija atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz
Profesionālās un pieaugušo izglītības departamenta direktora vietnieka
profesionālās izglītības un iestāžu pārraudzības jomā valsts civildienesta
ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis:
- profesionālās izglītības politikas izstrāde, profesionālās izglītības
sistēmas darbības nodrošināšana un attīstība
- padotības īstenošana pār ministrijas padotībā esošajām profesionālās
izglītības iestādēm un koledžām
Galvenie amata pienākumi:
- pārraudzīt un koordinēt Profesionālās un pieaugušo izglītības departamenta
profesionālās izglītības un iestāžu pārraudzības jomā nodarbināto darbu,
kontrolēt mērķu izpildi, nodrošināt savlaicīgu un kvalitatīvu uzdevumu izpildi,
atbilstoši ministrijas reglamentā un departamenta reglamentā noteiktajiem
uzdevumiem
- piedalīties profesionālās izglītības sistēmas strukturālo un satura
reformu īstenošanā un nodrošināt darba vidē balstītu mācību īstenošanas
koordināciju
- koordinēt mērķtiecīgas karjeras izglītības attīstību profesionālās
izglītības sistēmā
- nodrošināt ministrijas padotībā esošo profesionālās izglītības iestāžu un
koledžu ikgadējo izglītojamo uzņemšanas plānu izstrādi atbilstoši normatīvajiem
aktiem par valsts finansēto vietu skaitu
- nodrošināt nepieciešamo pasākumu īstenošanu saistībā ar profesionālo
izglītības iestāžu un koledžu uzraudzību un profesionālās izglītības sistēmas
izglītības iestāžu tīkla pilnveidi
- nodrošināt padotības īstenošanu pār ministrijas padotībā esošajām
profesionālās izglītības iestādēm un koledžām, tostarp nodrošināt to darbības
pārraudzību un izglītības kvalitātes pārraudzību, piedalīties attīstības un
investīciju stratēģiju izvērtēšanā, pārraudzīt profesionālās izglītības iestāžu
un koledžu finansējuma piesaisti no dažādiem finanšu avotiem, nodrošinot to
izvērtēšanu, kā arī piedalīties vadītāju pieņemšana darbā un atbrīvošanā no
darba
- nodrošināt sadarbību profesionālās izglītības jomā ar valsts un pašvaldību
institūcijām, nozaru profesionālajām asociācijām, darba devēju un darbinieku
organizācijām, tajā skaitā starptautiskajām institūcijām un organizācijām
- nodrošināt attīstības plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un
tiesību aktu projektu un analītisku pārskatu izstrādi un īstenošanu
profesionālās izglītības un iestāžu pārraudzības jomā
- organizēt pieprasījumu par valsts budžeta līdzekļu piešķiršanu ministrijas
padotībā esošajām profesionālās izglītības iestādēm un koledžām izskatīšanu un
atzinumu sniegšanu un veikt budžeta līdzekļu izlietojuma analīzi
- nodrošināt ar projekta uzraudzību un īstenošanu saistīto uzdevumu izpildi
atbilstoši ministrijas reglamentā un departamenta reglamentā noteiktajiem
uzdevumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā vadošā amatā
- pieredze profesionālās izglītības jomā ilgāka par 3 gadiem
- darba pieredze tiesību aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu
projektu izstrādē un virzībā, analītisku pārskatu izstrādē
- pieredze sadarbībā ar valsts pārvaldes iestādēm, sabiedriskajām
organizācijām vai ārvalstu institūcijām, pārstāvība dalīborganizācijās
- pieredze valsts pārvaldē attiecīgā vai līdzvērtīgā jomā
- zināšanas par Latvijas izglītības sistēmu, izglītības politikas plānošanu,
ieviešanu un uzraudzību
- zināšanas par tiesību aktu projektu izstrādi un virzību Ministru kabinetā
vai Saeimā
- zināšanas par Izglītības likuma, Profesionālās izglītības likuma normu
piemērošanu
- zināšanas par profesionālo izglītību un tās attīstības tendencēm, Eiropas
Savienības pamatnostādnēm profesionālās izglītības un prasmju jomā
- zināšanas par profesionālās izglītības sistēmas izglītības iestāžu tīkla
organizācijas jautājumiem
- zināšanas par profesionālās izglītības pārvaldību un sadarbību ar sociālo
partneru organizācijām
- zināšanas par Latvijas tautsaimniecības attīstības tendencēm
- zināšanas par iestāžu finanšu un budžeta vadības principiem
- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem
- prezentācijas, sadarbības un komunikācijas prasmes
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā
valoda) zināšana līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus
un literatūru darbības jomā
- vēlama pieredze investīciju piesaistē un administrēšanā
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu profesionālā kolektīvā valsts
pārvaldē
- mēnešalgu līdz 1917,00 EUR atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats
klasificēts 36. amata saimes IV līmenī, 13. mēnešalgu grupa
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā
- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule, kurā ir aprakstīta profesionālā
pieredze, tostarp pieredze darbā vadošā amatā un pieredze profesionālās
izglītības jomā (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta pieredze vadošā amatā un
pieredze profesionālās izglītības jomā, konkursa komisija uzskata, ka
pretendentam nav šādas pieredzes),
- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai),
- redzējums par izaicinājumiem profesionālās izglītības sistēmā Latvijas
tautsaimniecības attīstības kontekstā (maksimums 2 A4 formāta lapas),
- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).
Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit)
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga, LV-1050);
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi "PPID departamenta direktora vietnieks profesionālās izglītības un
iestāžu pārraudzības jomā".
Informējam, ka amata konkurss noritēs 3 kārtās šādi:
- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un
pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;
- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti veikt praktisko darbu;
- 3. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju,
kuras laikā būs jāprezentē iesniegtais redzējums, tiks izvērtēta katra
pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.
Pēc konkursa 1. kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai. Lūdzam ievērot, ka
sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un
zinātnes ministrija.
Tālr. uzziņām 67047993.
OP 2018/155.AKK5
Maksātnespējas kontroles dienests izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS DARBAM AR PROJEKTIEM
Juridiskajā departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- 2. līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātņu jomā
- vēlama pieredze jurista darbā un pieredze darbā ar finanšu projektiem
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa, prasme praksē izmantot
teorētiskās zināšanas
- spēja uztvert liela apjoma informāciju, to atlasīt un analizēt
- spēja ilgstoši saglabāt augstu uzmanības pakāpi, ātra uztveršanas spēja,
prasme atlasīt būtisko un noformulēt viedokli
- analītiskā domāšana, komunikācija, ētiskums, radošā domāšana un
novatorisms
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- ļoti labas iemaņas lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūras piemērošanā
Amata pienākumi:
- skaidrojumu par maksātnespējas procesu regulējošo tiesību normu
piemērošanu sagatavošana un sniegšana
- finanšu projektu ietvaros pieejamā finansējuma apgūšana
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- bruto mēnešalga no 940 līdz 1280 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
- veselības apdrošināšanu
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Adrese: Maksātnespējas kontroles dienests, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050,
tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mkd.gov.lv.
Atbilstoši spēkā esošās Eiropas Parlamenta un Padomes 2016. gada 27. aprīļa
regulas Nr.2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu
apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā
datu aizsardzības regula) 13. panta 1. daļas c) punktam, informējam,
ka jūsu iesniegtā pieteikuma un tā pielikumos ietvertie personas dati tiks
apstrādāti tikai ar mērķi, lai nodrošinātu atbilstošākā kandidāta atlasi
konkrētajai vakancei.
OP 2018/155.AKK6
Maksātnespējas kontroles dienests izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS Juridiskajā departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- 2. līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātņu jomā
- vēlama pieredze jurista darbā un pieredze darbā ar juridiskajiem
dokumentiem
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa, prasme praksē izmantot
teorētiskās zināšanas
- spēja uztvert liela apjoma informāciju, to atlasīt un analizēt
- spēja ilgstoši saglabāt augstu uzmanības pakāpi, ātra uztveršanas spēja,
prasme atlasīt būtisko un noformulēt viedokli
- analītiskā domāšana, komunikācija, ētiskums, radošā domāšana un
novatorisms
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- ļoti labas iemaņas lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūras piemērošanā
Amata pienākumi:
- skaidrojumu par maksātnespējas procesu regulējošo tiesību normu
piemērošanu sagatavošana un sniegšana
- ar disciplinārlietu ierosināšanu saistīto darbību nodrošināšana
- eksaminācijas komisijas darba nodrošināšana
- statistikas datu un tiesu prakses maksātnespējas jomā apkopošana un
iegūtās informācijas analīze
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- bruto mēnešalga no 940 līdz 1280 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
- veselības apdrošināšanu
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Adrese: Maksātnespējas kontroles dienests, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050,
tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mkd.gov.lv.
Atbilstoši spēkā esošās Eiropas Parlamenta un Padomes 2016. gada 27. aprīļa
regulas Nr. 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas
datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK
(Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. panta 1.daļas c) punktam,
informējam, ka jūsu iesniegtā pieteikuma un tā pielikumos ietvertie personas
dati tiks apstrādāti tikai ar mērķi, lai nodrošinātu atbilstošākā kandidāta
atlasi konkrētajai vakancei.
OP 2018/155.AKK7
Lauku atbalsta
dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv)
Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas
Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus,
būtiska loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei,
objektivitātei un klientu orientētai pieejai. Profesionālās darbības standartu
nodrošināšanai un inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām
atbildīgu, precīzu un atsaucīgu kolēģi -
ZIVSAIMNIECĪBAS UN VALSTS ATBALSTA DEPARTAMENTA VALSTS ATBALSTA DAĻAS
VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- bruto mēnešalgu no 894 līdz 1174 euro un
sociālās garantijas
- iegūt plašas un jaunas zināšanas dažādās jomās
- atsaucīgu, draudzīgu un profesionālu kolēģu komandu
- darbavietu Rīgā
Pienākumi:
- izvērtēt valsts atbalsta iesniegumus un maksājuma dokumentus
- sagatavot atbildes uz pretendentu iesniegumiem
- pēc nepieciešamības doties darba braucienos, lai veiktu kontroles vizītes
pie atbalsta saņēmējiem
- darboties ar mūsdienīgām IT sistēmām
Prasības:
- augstākā izglītība, vēlams lauksaimniecības, ekonomikas vai finanšu jomā
- vēlama pēdējo piecu gadu laikā iegūta profesionālā pieredze atbilstoši darbības
jomai, t. sk. izpratne par Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem
- labas datora lietošanas prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība un auto vadīšanas iemaņas
Ja vēlies pieteikties šim atlases konkursam, lūdzu, aizpildi Lauku atbalsta
dienesta mājaslapā sadaļā "Par mums/Darba piedāvājumi" atrodamo
Pieteikuma anketu un nosūti to uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv
15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" vai sūti pa pastu/iesniedz personīgi
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981.
Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.
Informējam - jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti šī
konkursa norisei (datu pārzinis - Lauku atbalsta dienests). Vairāk
informācijas par Dienesta veikto personas datu apstrādi jūs varat iegūt,
iepazīstoties ar Lauku atbalsta dienesta privātuma politiku
http://www.lad.gov.lv/lv/par-mums/vispariga-informacija/privatuma-politika/.
Lai nodrošinātu fizisko personu datu aizsardzību regulējošo normatīvo aktu
prasības, lūgums pieteikuma dokumentus sagatavot pēc Lauku atbalsta dienesta
mājaslapā pieejamās Pieteikuma anketas. Savukārt tajos gadījumos, ja atlases
konkursam tiks iesūtīti prasībām neatbilstoši pieteikuma dokumenti, tie tiks
neatgriezeniski dzēsti.
Ar pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu
termiņa.
OP 2018/155.AKK8
Starptautiskā Kosmetoloģijas koledža, reģistrācijas Nr. 40003253478,
izsludina konkursu uz pedagoga vietu studiju kursā "Kosmētikas
ķīmija", "Terapija" un "Pediatrija"
Konkursam jāiesniedz šādi dokumenti:
- direktoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā
- dzīves un darba gājums (CV) un publicēto darbu saraksts par pēdējiem
sešiem gadiem
- citi dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot pieteikumam, lai labāk
raksturotu savu kvalifikāciju
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Starptautiskās Kosmetoloģijas
koledžas administrācijā Graudu ielā 68, LV-1058. Informācija pa tālr. 26378425.
Pieteikšanās termiņš līdz 20.08.2018.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Starptautiskā Kosmetoloģijas koledža informē, ka jūsu pieteikuma
dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu amata
konkursa norisi un jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Starptautiskā
Kosmetoloģijas koledža.
Papildu informācija pa tālr. 26378425; e-pasts: info@skk.lv.
OP 2018/155.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Muitas tehniskā aprīkojuma daļas vecākā/-ās iepirkumu speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības,
arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma
apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas
prasme C līmeņa 2. pakāpē
- pirmā līmeņa profesionālā (koledžas) augstākā izglītība
- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word,
Excel
- pieredze publisko iepirkumu jomā
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt muitas tehniskā aprīkojuma stāvokļa uzraudzību muitas kontroles
punktos
- organizēt remontdarbus un apkopes darbus
- pārbaudīt darījumu apliecinošo dokumentu atbilstību līguma nosacījumiem,
atbilstību gadījumā veikt nepieciešamās darbības
- sagatavot tehniskās specifikācijas
- veikt VID noslēgto struktūrvienības kompetencē esošo līguma nosacījumu
izpildes uzraudzību
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- B kategorijas vadītāja apliecību
- labām angļu valodas zināšanām
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā, vai
Jūras ielā 25/29, Liepājā.
Darbinieka amatam ir noteikta: 2. saime "Apgāde
(iepirkšana)", IIIA līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no
621 līdz 866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae
(CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NdrP_MTAD_VIS_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās
daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas
13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu
apstrādes tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas
iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122651;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības
regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta
2. punkta b) apakšpunkts un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/155.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Informātikas pārvaldes Pamatdarbības atbalsta informācijas sistēmu
daļas Muitas informācijas sistēmu nodaļas sistēmanalītiķa/-es
darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības
jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē)
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība dabaszinātnēs,
matemātikā vai informācijas tehnoloģijās, vai inženierzinātnēs un tehnoloģijās
- pieredze informātikas jomā (ne mazāk kā divi gadi)
- zināšanas informācijas sistēmas dokumentācijas un programmatūras izstrādē,
testēšanā un ieviešanā
- zināšanas un izpratne par informācijas sistēmu arhitektūru un informācijas
apmaiņas standartiem
- labas prasmes darbā ar MS Word, Excel, Power Point
- strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt Informācijas sistēmu (turpmāk - IS) izstrādes vadību
- pārvaldīt IS darbību
- definēt IS biznesa prasības, testēt izmaiņas un līdzdarboties to ieviešanā
- ieviest IS
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darba vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam ir noteikta: 19.4. apakšsaime "Programmatūras
attīstība", IV līmenis un 12. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no
1002 līdz 1518 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae
(CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz IP_PAISD_MISN_S_Vārds_Uzvārds".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents
apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu"
17. panta otrās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas
13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu
apstrādes tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas
iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122651;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts,
9. panta 2. punkta b) apakšpunkts un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/155.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma
pārvaldes Transporta daļas galvenā/-ās transporta
pārrauga/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības,
arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma
apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē)
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- pieredze iestādes vai uzņēmuma iepirkumu veikšanas vai noslēgto
saimniecisko līgumu administrēšanas jomā vai arī pieredze iestādes vai uzņēmuma
saimnieciskās apgādes, materiāli tehniskā nodrošinājuma vai transporta
nodrošinājuma vai transporta nodrošinājuma jomā ne mazāk kā divi gadi
- pamatprasmes darbā ar Microsoft Outlook, Microsoft Word, Microsoft Excel
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- uzturēt tehniskā kārtībā dienesta transportlīdzekli, kā arī regulāri veikt
tā tehnisko apskati
- piešķirt un nodot transportlīdzekļus lietošanā VID darbiniekiem, organizēt
un nodrošināt personāla pieteiktos dienesta braucienus
- koordinēt transportlīdzekļu vadītāju darbību, kontrolēt uzdevumu izpildi
un darba kvalitāti
- pārbaudīt un kontrolēt dokumentus, kuri regulē transporta materiālo
atbildību
- piedalīties līgumprojektu izstrādē
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- B kategorijas vadītāja apliecību
Darbinieka darba vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam noteikta: 3. saime "Apsaimniekošana", IIB
līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 621 EUR līdz 866 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV))
un augstāko izglītību apliecinošu dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NdrP_TD_GTP_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents
apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta
1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes
tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas
iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122651;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts,
9. panta 2. punkta b) apakšpunkts un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/155.AKK12
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes Līgumu daļas galvenā/-ās jurista/-es
ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības
uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu
līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru
vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības
līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID
interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana
strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko
iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē)
un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu
sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- juridiskā darba pieredze ne mazāk ka viens gads
- zināšanas publisko iepirkumu reglamentējošo normatīvo aktu jomā vai
civiltiesībās
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- izstrādāt un noslēgt publisko iepirkumu līgumus, citus
saimnieciskos līgumus un to grozījumu projektus
- līdzdarboties publisko iepirkumu, kuri noteikti Publisko iepirkumu likumā,
veikšanā
- veikt starpresoru vienošanās līgumu, sadarbības līgumu un to grozījumu
projektu izstrādi un noslēgšanu
- izstrādāt, aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus,
sniegt priekšlikumus par tiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa darba vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IIIB līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu
laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz FP_LD_GJ_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta
1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes
tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas
iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122634;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts,
9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums
un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/155.AKK13
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu un muitas policijas pārvaldes Muitas lietu
izmeklēšanas daļas Pirmās izmeklēšanas nodaļas izmeklētāja/-as ierēdņa amatu (2
vakances uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu un muitas policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē
ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta
funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts
ieņēmumu un muitas lietu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un
pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu
sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama
ekonomikā, komerczinībās vai administrēšanā (finanses, banku lietas un
apdrošināšana, grāmatvedība un nodokļi), vai tiesību zinātnē
- pieredze nodokļu, finanšu vai noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un
novēršanas jomā ne mazāk kā viens gads
- noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomas tiesību aktu
pārzināšana
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos ar liela apjoma un
daudzveidīgu informāciju, prasme to analizēt
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt izmeklēšanu kriminālprocesos par noziedzīgiem nodarījumiem muitas
lietu jomā
- izskatīt iesniegtās ziņas, kuras norāda uz iespējami noziedzīga nodarījumu
izdarīšanu, un uzsākt kriminālprocesu, tiklīdz konstatēts likumā noteiktais
iemesls un pamats, vai atteikties uzsākt kriminālprocesu
- izpildīt ārvalstu tiesiskās palīdzības lūgumus, sagatavot palīdzības
lūgumus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar B kategorijas vadītāja apliecību.
Ierēdņa amatam noteikta: 28.1. apakšsaime "Izmeklēšana", IIA
līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta
adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
NMPP_MLID_1IN_I_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas
13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu
apstrādes tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas iela 1, Rīga, LV-1978,
tālr. 67122634;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts,
9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un
Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/155.AKK14
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Nodokļu un muitas policijas pārvaldes Muitas lietu izmeklēšanas
daļas Pirmās izmeklēšanas nodaļas vecākā/-ās
izmeklētāja/-as ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku un 2 vakances uz
noteiktu laiku)
Nodokļu un muitas policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir
Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta
funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts
ieņēmumu un muitas lietu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un
pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu
sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama
ekonomikā, komerczinībās vai administrēšanā (finansēs, banku lietas un
apdrošināšana, grāmatvedība un nodokļi), vai tiesību zinātnē
- pieredze noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā (ne mazāk kā
divi gadi)
- noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomas tiesību aktu
pārzināšana
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos un ar liela apjoma un
daudzveidīgu informāciju, prasme to analizēt
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt izmeklēšanu kriminālprocesos par noziedzīgiem nodarījumiem muitas
lietu jomā
- izskatīt iesniegtās ziņas, kuras norāda uz iespējami noziedzīga nodarījuma
izdarīšanu, un uzsākt kriminālprocesu, tiklīdz konstatēts likumā noteiktais
iemesls un pamats, vai atteikties uzsākt kriminālprocesu
- izpildīt ārvalstu tiesiskās palīdzības lūgumus, sagatavot palīdzības
lūgumus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar B kategorijas vadītāja apliecību.
Ierēdņa amatam noteikta: 28.1. apakšsaime "Izmeklēšana", IIB
līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 863 līdz 1308 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae
(CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NMPP_MLID_1IN_VI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas
13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu
apstrādes tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas
iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122634;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts,
9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums
un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/155.AKK15
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Muitas pārvaldes Kurzemes muitas kontroles punktu daļas Muitas
kontroles punktu vecākā/-ās muitas uzrauga/-es
ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un
pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu
sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība
- labas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām un citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- pamatzināšanas angļu valodā
- pamatzināšanas krievu valodā
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word,
Excel, PowerPoint
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt pirmsmuitošanas darbību piemērošanu, elektroniski un/vai papīra
veidā iesniegto muitas deklarāciju un citu muitošanas dokumentu kontroli un
pieņemt lēmumus par muitas procedūru piemērošanu
- veikt kuģu formalitāšu, kuģu apgādes, jūras kravu un konteineru kontroli
- pēc kontroles pasākumu veikšanas sagatavot dokumentus lietvedības
Administratīvo pārkāpumu lietās uzsākšanai, sastādīt Administratīvo pārkāpumu
protokolus un sagatavot lēmumu projektus lietvedības izbeigšanu
- nodrošināt kvalitatīvu muitas klientu apkalpošanu
- iegūt riska informāciju, uzkrāt un veikt tās apriti
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Sarkanmuižas dambis 25 a,
Ventspils.
Ierēdnim noteikta: 26.2. apakšsaime "Muita un muitas
kontrole", III līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 745
līdz 866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae
(CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz MP_KMKPD_MKP_VMU_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā.
Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta 1. punktam
sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām
VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas
iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122634;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts,
9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums
un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/155.AKK16
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas
pārvaldes Pārbaužu daļas vecākā/-ās muitas
eksperta/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Muitas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas
īstenošanā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē)
un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu
sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlama
sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- labas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt risku analīzi (t. sk. kontroles pasākumu plānošanai),
novērtēšanu un pasākumu noteikšanu risku novēršanai vai mazināšanai
- veikt iekšējo muitas risku analīzi, dokumentēt un uzskaitīt riska analīzes
procesus, pieņemt lēmumus par nepieciešamajiem kontroles pasākumiem, koordinēt
un uzraudzīt to izpildi
- organizēt, koordinēt un veikt muitas fiziskās kontroles pasākumus,
kontrolēt to izpildi
- veikt VID īstenoto uzdevumu un procesu uzraudzības nodrošināšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocība pretendentiem ar pieredzi muitas jomā ne mazāk kā viens gads.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdnim noteikta: 26.1. saime "Iestāžu un amatpersonu
kontrole", III līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 842
līdz 1114 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz MP_PD_VME_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta
1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes
tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas
iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122634;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts,
9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums
un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/155.AKK17
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes Iepirkumu daļas galvenā/-ās iepirkuma
speciālista/-es darbinieka amatu (vakances uz nenoteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības
uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu
līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru
vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības
līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID
interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana
strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko
iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē)
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība sociālajās
zinātnēs vai komerczinībās, vai tiesību zinātnēs, vai humanitārajās zinātnēs,
vai informācijas tehnoloģijās, vai inženierzinātnēs un būvniecībā
- zināšanas publisko iepirkumu jomas normatīvajos aktos
- pieredze publisko iepirkumu jomā (ne mazāk ka viens gads)
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā vidē
un:
- koordinēt un veikt publisko iepirkumu procedūras, kuras noteiktas Publisko
iepirkumu likumā, t. sk. analizēt pilnveidošanas iespējas un sniegt
priekšlikumus, kā arī konsultēt darbiniekus saskaņā ar struktūrvienību
pieprasījumiem
- sniegt konsultācijas VID nodarbinātajiem par iepirkumu jautājumiem
- veikt publisko iepirkumu procedūras, kas noteiktas Publisko iepirkumu
likumā
- veikt publiskos iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir mazāka par 10 000 EUR,
kā arī publiskos būvdarbu iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir zemāka par 20 000 EUR
- sagatavot iepirkumu statistiskos un citus dažāda veida pārskatus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darba vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam ir noteikta: 2. saime "Apgāde", IIIA
līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 1001 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP_ID_GIS_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās
daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta
1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes
tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas
iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122634;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta 2.
punkta b) apakšpunkts un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/155.AKK18
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu un
muitas policijas pārvaldes Slepenības režīma nodrošināšanas un informācijas
tehnoloģiju atbalsta daļas sistēmanalītiķa/-es
darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu un muitas policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir
Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts ieņēmumu un
muitas lietu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas
prasme C līmeņa 2. pakāpē)
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlama
dabaszinātnēs, matemātikā, informācijas tehnoloģijās vai inženierzinātnēs un
tehnoloģijās
- vismaz viena gada darba pieredze informācijas un komunikācijas tehnoloģiju
jomā
- nevainojama reputācija un uz tevi nav attiecināmi
"Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie
ierobežojumi
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt IS darbības pārvaldību, izstrādes vadību
- ieviest IS
- piedalīties IS projektu specifikāciju izstrādē
- testēt IS izmaiņas un līdzdarboties to ieviešanā
- sagatavot informāciju publisko iepirkumu veikšanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi IS dokumentācijas un programmatūras izstrādē, testēšanā un
ieviešanā
- zināšanām par IS arhitektūru un informācijas apmaiņas standartiem
- labām prasmēm darbā ar MS Outlook, Word un Excel
Darbinieka amatam ir noteikta: 19.4. apakšsaime "Programmatūras
attīstība", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz
1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska Pārvaldes funkciju izpildei).
Darbinieka dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NMPP_SRNITAD_S_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās
daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta
1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes
tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas
iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122634;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta
2. punkta b) apakšpunkts un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/155.AKK19
Latvijas Lauksaimniecības universitāte (reģ. Nr. 90000041898)
izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amata vietu Ekonomikas un
sabiedrības attīstības fakultātē (uz noteiktu laiku):
- asociētais profesors (nozare - Ekonomika un uzņēmējdarbība,
apakšnozare - Sociālā ekonomika) - 1 vieta
Pretendentiem jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos
konkursā, dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos
akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai
zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, - izziņa par grādu pielīdzināšanu
ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai
atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto
diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs),
dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā
norādīta arī zinātniskā, pedagoģiskā un organizatoriskā darba pieredze,
publicēto zinātnisko darbu saraksts pēdējo sešu gadu laikā.
Dokumentu kopa jāiesniedz mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas
LLU Personāldaļā Jelgavā, Lielajā ielā 2, vai jānosūta pa pastu (LV-3001), pa
e-pastu: astrida.domkina@llu.lv.
Ar Nolikumu par LLU akadēmiskajiem amatiem var iepazīties LLU mājaslapā www.llu.lv sadaļā "Par mums" → Dokumenti →
Nolikumi.
Darbavieta - Jelgavā.