Laidiens: 07.08.2018., Nr. 155

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/155.AKK1

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību

Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un atbalsts

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - juriskonsults/-e Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Darbības nodrošinājuma nodaļā

Finanšu un darbības nodrošinājuma departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina ministrijas kā resora vienota finanšu vadības procesa koordināciju un īstenošanu, resora ar budžeta plānošanu un izpildi saistītu jautājumu risināšanu, ministrijas īstenoto ārvalstu finansēto projektu ieviešanu, preču iegādi un pakalpojumu saņemšanu saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu, kā arī nodrošinot ministrijas informācijas tehnoloģijas infrastruktūras darbību un attīstību.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- darba pieredze publiskā iepirkuma organizēšanas jomā pēdējo 5 gadu laikā

- prasme izmantot normatīvo aktu informācijas sistēmu un lietot teorētiskās zināšanas praksē

- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes

- pārliecināšanas un argumentācijas prasmes

- prasme uzstāties un izteikt viedokli

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

ja vēlies uzņemties, būt atbildīgs un veikt tādus uzdevumus kā:

- nodrošināt iekšējo normatīvo aktu izstrādi ministrijas iepirkumu plānošanai, organizēšanai un izpildei, kā arī saistībā ar ministrijas saimnieciskās darbības nodrošināšanu

- organizēt iepirkumus par preču piegādi un pakalpojumu saņemšanu ministrijas darbības nodrošināšanai, kā arī centralizētos iepirkumus par preču un saimniecisko pakalpojumu saņemšanu ministrijas resora ietvaros

- sadarbībā ar ēkas apsaimniekotāju organizēt iekšējo noteikumu par caurlaižu un iekšējā režīma nodrošināšanu sagatavošanu un aktualizāciju

- pārstāvēt ministrijas intereses tiesā un Iepirkumu uzraudzības birojā iesniegumu izskatīšanas sanāksmēs iepirkumu jomā, organizēt ministrijas viedokli pamatojošo dokumentu un skaidrojuma sagatavošanu savas kompetences ietvaros

- nodrošināt tiesību aktu projektu izvērtēšanu

pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu

- un - galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Ja vēlies pieteikties konkursā, tev 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai uz e-pasta adresi pasts@fm.gov.lv šādi dokumenti:

- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī tajā apliecinot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- Curriculum Vitae (CV)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija

- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs

- citas pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām

Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālr. 67095611.

Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.

Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ. Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919, tālr. +371 67095405, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju par personas datu apstrādi Finanšu ministrijā var iegūt Finanšu ministrijas tīmekļa vietnē.


OP 2018/155.AKK2

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību

Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un atbalsts

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais eksperts/-e (uz noteiktu laiku) Budžeta departamenta Varas, valdības dienestu un tautsaimniecības finansēšanas nodaļā

Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts budžeta izdevumu politikas izstrādi, gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta un tā paskaidrojumu izstrādāšanu, kā arī ar gadskārtējā valsts budžeta likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu uzdevumu veikšanu.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā vai finansēs

- pieredze valsts pārvaldes institūcijās (ilgāka par 1 gadu pēdējo 5 gadu laikā)

- pieredze finanšu, ekonomikas jomā (ilgāka par 1 gadu)

- analītiskas spējas, spēja vienlaicīgi strādāt ar liela apjoma informāciju

- angļu valodas zināšanas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

ja vēlies uzņemties, būt atbildīgs un veikt uzdevumus, kas saistīti ar:

- dalību gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta un vidēja termiņa budžeta ietvara likumprojekta sagatavošanā

- atzinumu sagatavošanu par pārraudzībā esošu ministriju iesniegtajiem politikas plānošanas dokumentiem un tiesību aktu projektiem

- dalību valsts budžeta izdevumu pārskatīšanas procesā

pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu

- un - galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Ja vēlies pieteikties konkursā, tev 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai uz e-pasta adresi pasts@fm.gov.lv šādi dokumenti:

- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī tajā apliecinot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- Curriculum Vitae (CV)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija

- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs

- citas pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām

Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālr. 67095612.

Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.

Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ. Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919, tālr. +371 67095405, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju par personas datu apstrādi Finanšu ministrijā var iegūt Finanšu ministrijas tīmekļa vietnē.


OP 2018/155.AKK3

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Dienvidzemgales pārvaldes inspektors veterinārās uzraudzības jomā (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku) (darbavieta Kristapa Helmaņa ielā 10, Jelgavā)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā

- pieredze profesionālajā jomā/nozarē (pieredze veterinārajā praksē un darbā ar veterināro zāļu izplatīšanu tiks uzskatīta par priekšrocību)

- datorlietotāja prasmes (MS Office) līmenī, kas ir atbilstošas kvalitatīvai darba pienākumu veikšanai

- ļoti labas latviešu valodas zināšanas

- labas krievu valodas zināšanas un angļu valodas pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- prasme plānot savu laiku un noteikt prioritātes

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos

- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu ievērošanu amata kompetences robežās

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv ar norādi "Dienvidzemgales pārvaldes inspektors veterināras uzraudzības jomā". Tālr. uzziņām 67027529.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.


OP 2018/155.AKK4

Izglītības un zinātnes ministrija atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz Profesionālās un pieaugušo izglītības departamenta direktora vietnieka profesionālās izglītības un iestāžu pārraudzības jomā valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis:

- profesionālās izglītības politikas izstrāde, profesionālās izglītības sistēmas darbības nodrošināšana un attīstība

- padotības īstenošana pār ministrijas padotībā esošajām profesionālās izglītības iestādēm un koledžām

Galvenie amata pienākumi:

- pārraudzīt un koordinēt Profesionālās un pieaugušo izglītības departamenta profesionālās izglītības un iestāžu pārraudzības jomā nodarbināto darbu, kontrolēt mērķu izpildi, nodrošināt savlaicīgu un kvalitatīvu uzdevumu izpildi, atbilstoši ministrijas reglamentā un departamenta reglamentā noteiktajiem uzdevumiem

- piedalīties profesionālās izglītības sistēmas strukturālo un satura reformu īstenošanā un nodrošināt darba vidē balstītu mācību īstenošanas koordināciju

- koordinēt mērķtiecīgas karjeras izglītības attīstību profesionālās izglītības sistēmā

- nodrošināt ministrijas padotībā esošo profesionālās izglītības iestāžu un koledžu ikgadējo izglītojamo uzņemšanas plānu izstrādi atbilstoši normatīvajiem aktiem par valsts finansēto vietu skaitu

- nodrošināt nepieciešamo pasākumu īstenošanu saistībā ar profesionālo izglītības iestāžu un koledžu uzraudzību un profesionālās izglītības sistēmas izglītības iestāžu tīkla pilnveidi

- nodrošināt padotības īstenošanu pār ministrijas padotībā esošajām profesionālās izglītības iestādēm un koledžām, tostarp nodrošināt to darbības pārraudzību un izglītības kvalitātes pārraudzību, piedalīties attīstības un investīciju stratēģiju izvērtēšanā, pārraudzīt profesionālās izglītības iestāžu un koledžu finansējuma piesaisti no dažādiem finanšu avotiem, nodrošinot to izvērtēšanu, kā arī piedalīties vadītāju pieņemšana darbā un atbrīvošanā no darba

- nodrošināt sadarbību profesionālās izglītības jomā ar valsts un pašvaldību institūcijām, nozaru profesionālajām asociācijām, darba devēju un darbinieku organizācijām, tajā skaitā starptautiskajām institūcijām un organizācijām

- nodrošināt attīstības plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektu un analītisku pārskatu izstrādi un īstenošanu profesionālās izglītības un iestāžu pārraudzības jomā

- organizēt pieprasījumu par valsts budžeta līdzekļu piešķiršanu ministrijas padotībā esošajām profesionālās izglītības iestādēm un koledžām izskatīšanu un atzinumu sniegšanu un veikt budžeta līdzekļu izlietojuma analīzi

- nodrošināt ar projekta uzraudzību un īstenošanu saistīto uzdevumu izpildi atbilstoši ministrijas reglamentā un departamenta reglamentā noteiktajiem uzdevumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā vadošā amatā

- pieredze profesionālās izglītības jomā ilgāka par 3 gadiem

- darba pieredze tiesību aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu projektu izstrādē un virzībā, analītisku pārskatu izstrādē

- pieredze sadarbībā ar valsts pārvaldes iestādēm, sabiedriskajām organizācijām vai ārvalstu institūcijām, pārstāvība dalīborganizācijās

- pieredze valsts pārvaldē attiecīgā vai līdzvērtīgā jomā

- zināšanas par Latvijas izglītības sistēmu, izglītības politikas plānošanu, ieviešanu un uzraudzību

- zināšanas par tiesību aktu projektu izstrādi un virzību Ministru kabinetā vai Saeimā

- zināšanas par Izglītības likuma, Profesionālās izglītības likuma normu piemērošanu

- zināšanas par profesionālo izglītību un tās attīstības tendencēm, Eiropas Savienības pamatnostādnēm profesionālās izglītības un prasmju jomā

- zināšanas par profesionālās izglītības sistēmas izglītības iestāžu tīkla organizācijas jautājumiem

- zināšanas par profesionālās izglītības pārvaldību un sadarbību ar sociālo partneru organizācijām

- zināšanas par Latvijas tautsaimniecības attīstības tendencēm

- zināšanas par iestāžu finanšu un budžeta vadības principiem

- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem

- prezentācijas, sadarbības un komunikācijas prasmes

- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda) zināšana līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- vēlama pieredze investīciju piesaistē un administrēšanā

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu profesionālā kolektīvā valsts pārvaldē

- mēnešalgu līdz 1917,00 EUR atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 36. amata saimes IV līmenī, 13. mēnešalgu grupa

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā

- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikuma vēstule, kurā ir aprakstīta profesionālā pieredze, tostarp pieredze darbā vadošā amatā un pieredze profesionālās izglītības jomā (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta pieredze vadošā amatā un pieredze profesionālās izglītības jomā, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes),

- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai),

- redzējums par izaicinājumiem profesionālās izglītības sistēmā Latvijas tautsaimniecības attīstības kontekstā (maksimums 2 A4 formāta lapas),

- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga, LV-1050);

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "PPID departamenta direktora vietnieks profesionālās izglītības un iestāžu pārraudzības jomā".

Informējam, ka amata konkurss noritēs 3 kārtās šādi:

- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;

- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti veikt praktisko darbu;

- 3. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kuras laikā būs jāprezentē iesniegtais redzējums, tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.

Pēc konkursa 1. kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un zinātnes ministrija.

Tālr. uzziņām 67047993.


OP 2018/155.AKK5

Maksātnespējas kontroles dienests izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS DARBAM AR PROJEKTIEM Juridiskajā departamentā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- 2. līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātņu jomā

- vēlama pieredze jurista darbā un pieredze darbā ar finanšu projektiem

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa, prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- spēja uztvert liela apjoma informāciju, to atlasīt un analizēt

- spēja ilgstoši saglabāt augstu uzmanības pakāpi, ātra uztveršanas spēja, prasme atlasīt būtisko un noformulēt viedokli

- analītiskā domāšana, komunikācija, ētiskums, radošā domāšana un novatorisms

- vēlamas angļu valodas zināšanas

- ļoti labas iemaņas lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūras piemērošanā

Amata pienākumi:

- skaidrojumu par maksātnespējas procesu regulējošo tiesību normu piemērošanu sagatavošana un sniegšana

- finanšu projektu ietvaros pieejamā finansējuma apgūšana

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- bruto mēnešalga no 940 līdz 1280 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

- veselības apdrošināšanu

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Adrese: Maksātnespējas kontroles dienests, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mkd.gov.lv.

Atbilstoši spēkā esošās Eiropas Parlamenta un Padomes 2016. gada 27. aprīļa regulas Nr.2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. panta 1. daļas c) punktam, informējam, ka jūsu iesniegtā pieteikuma un tā pielikumos ietvertie personas dati tiks apstrādāti tikai ar mērķi, lai nodrošinātu atbilstošākā kandidāta atlasi konkrētajai vakancei.


OP 2018/155.AKK6

Maksātnespējas kontroles dienests izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS Juridiskajā departamentā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- 2. līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātņu jomā

- vēlama pieredze jurista darbā un pieredze darbā ar juridiskajiem dokumentiem

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa, prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- spēja uztvert liela apjoma informāciju, to atlasīt un analizēt

- spēja ilgstoši saglabāt augstu uzmanības pakāpi, ātra uztveršanas spēja, prasme atlasīt būtisko un noformulēt viedokli

- analītiskā domāšana, komunikācija, ētiskums, radošā domāšana un novatorisms

- vēlamas angļu valodas zināšanas

- ļoti labas iemaņas lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūras piemērošanā

Amata pienākumi:

- skaidrojumu par maksātnespējas procesu regulējošo tiesību normu piemērošanu sagatavošana un sniegšana

- ar disciplinārlietu ierosināšanu saistīto darbību nodrošināšana

- eksaminācijas komisijas darba nodrošināšana

- statistikas datu un tiesu prakses maksātnespējas jomā apkopošana un iegūtās informācijas analīze

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- bruto mēnešalga no 940 līdz 1280 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

- veselības apdrošināšanu

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Adrese: Maksātnespējas kontroles dienests, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mkd.gov.lv.

Atbilstoši spēkā esošās Eiropas Parlamenta un Padomes 2016. gada 27. aprīļa regulas Nr. 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. panta 1.daļas c) punktam, informējam, ka jūsu iesniegtā pieteikuma un tā pielikumos ietvertie personas dati tiks apstrādāti tikai ar mērķi, lai nodrošinātu atbilstošākā kandidāta atlasi konkrētajai vakancei.


OP 2018/155.AKK7

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv)

Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus, būtiska loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei, objektivitātei un klientu orientētai pieejai. Profesionālās darbības standartu nodrošināšanai un inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām atbildīgu, precīzu un atsaucīgu kolēģi -

ZIVSAIMNIECĪBAS UN VALSTS ATBALSTA DEPARTAMENTA VALSTS ATBALSTA DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- bruto mēnešalgu no 894 līdz 1174 euro un sociālās garantijas

- iegūt plašas un jaunas zināšanas dažādās jomās

- atsaucīgu, draudzīgu un profesionālu kolēģu komandu

- darbavietu Rīgā

Pienākumi:

- izvērtēt valsts atbalsta iesniegumus un maksājuma dokumentus

- sagatavot atbildes uz pretendentu iesniegumiem

- pēc nepieciešamības doties darba braucienos, lai veiktu kontroles vizītes pie atbalsta saņēmējiem

- darboties ar mūsdienīgām IT sistēmām

Prasības:

- augstākā izglītība, vēlams lauksaimniecības, ekonomikas vai finanšu jomā

- vēlama pēdējo piecu gadu laikā iegūta profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai, t. sk. izpratne par Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem

- labas datora lietošanas prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība un auto vadīšanas iemaņas

Ja vēlies pieteikties šim atlases konkursam, lūdzu, aizpildi Lauku atbalsta dienesta mājaslapā sadaļā "Par mums/Darba piedāvājumi" atrodamo Pieteikuma anketu un nosūti to uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" vai sūti pa pastu/iesniedz personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981.

Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.

Informējam - jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti šī konkursa norisei (datu pārzinis - Lauku atbalsta dienests). Vairāk informācijas par Dienesta veikto personas datu apstrādi jūs varat iegūt, iepazīstoties ar Lauku atbalsta dienesta privātuma politiku http://www.lad.gov.lv/lv/par-mums/vispariga-informacija/privatuma-politika/.

Lai nodrošinātu fizisko personu datu aizsardzību regulējošo normatīvo aktu prasības, lūgums pieteikuma dokumentus sagatavot pēc Lauku atbalsta dienesta mājaslapā pieejamās Pieteikuma anketas. Savukārt tajos gadījumos, ja atlases konkursam tiks iesūtīti prasībām neatbilstoši pieteikuma dokumenti, tie tiks neatgriezeniski dzēsti.

Ar pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.


OP 2018/155.AKK8

Starptautiskā Kosmetoloģijas koledža, reģistrācijas Nr. 40003253478, izsludina konkursu uz pedagoga vietu studiju kursā "Kosmētikas ķīmija", "Terapija" un "Pediatrija"

Konkursam jāiesniedz šādi dokumenti:

- direktoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā

- dzīves un darba gājums (CV) un publicēto darbu saraksts par pēdējiem sešiem gadiem

- citi dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot pieteikumam, lai labāk raksturotu savu kvalifikāciju

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Starptautiskās Kosmetoloģijas koledžas administrācijā Graudu ielā 68, LV-1058. Informācija pa tālr. 26378425. Pieteikšanās termiņš līdz 20.08.2018.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Starptautiskā Kosmetoloģijas koledža informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu amata konkursa norisi un jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Starptautiskā Kosmetoloģijas koledža.

Papildu informācija pa tālr. 26378425; e-pasts: info@skk.lv.


OP 2018/155.AKK9

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Muitas tehniskā aprīkojuma daļas vecākā/-ās iepirkumu speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē

- pirmā līmeņa profesionālā (koledžas) augstākā izglītība

- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- pieredze publisko iepirkumu jomā

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt muitas tehniskā aprīkojuma stāvokļa uzraudzību muitas kontroles punktos

- organizēt remontdarbus un apkopes darbus

- pārbaudīt darījumu apliecinošo dokumentu atbilstību līguma nosacījumiem, atbilstību gadījumā veikt nepieciešamās darbības

- sagatavot tehniskās specifikācijas

- veikt VID noslēgto struktūrvienības kompetencē esošo līguma nosacījumu izpildes uzraudzību

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- B kategorijas vadītāja apliecību

- labām angļu valodas zināšanām

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā, vai Jūras ielā 25/29, Liepājā.

Darbinieka amatam ir noteikta: 2. saime "Apgāde (iepirkšana)", IIIA līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 621 līdz 866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP_MTAD_VIS_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122651;

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts un Darba likums.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/155.AKK10

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes Pamatdarbības atbalsta informācijas sistēmu daļas Muitas informācijas sistēmu nodaļas sistēmanalītiķa/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē)

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās, vai inženierzinātnēs un tehnoloģijās

- pieredze informātikas jomā (ne mazāk kā divi gadi)

- zināšanas informācijas sistēmas dokumentācijas un programmatūras izstrādē, testēšanā un ieviešanā

- zināšanas un izpratne par informācijas sistēmu arhitektūru un informācijas apmaiņas standartiem

- labas prasmes darbā ar MS Word, Excel, Power Point

- strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- veikt Informācijas sistēmu (turpmāk - IS) izstrādes vadību

- pārvaldīt IS darbību

- definēt IS biznesa prasības, testēt izmaiņas un līdzdarboties to ieviešanā

- ieviest IS

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darba vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam ir noteikta: 19.4. apakšsaime "Programmatūras attīstība", IV līmenis un 12. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 1002 līdz 1518 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP_PAISD_MISN_S_Vārds_Uzvārds".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122651;

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts un Darba likums.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/155.AKK11

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Transporta daļas galvenā/-ās transporta pārrauga/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē)

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- pieredze iestādes vai uzņēmuma iepirkumu veikšanas vai noslēgto saimniecisko līgumu administrēšanas jomā vai arī pieredze iestādes vai uzņēmuma saimnieciskās apgādes, materiāli tehniskā nodrošinājuma vai transporta nodrošinājuma vai transporta nodrošinājuma jomā ne mazāk kā divi gadi

- pamatprasmes darbā ar Microsoft Outlook, Microsoft Word, Microsoft Excel

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- uzturēt tehniskā kārtībā dienesta transportlīdzekli, kā arī regulāri veikt tā tehnisko apskati

- piešķirt un nodot transportlīdzekļus lietošanā VID darbiniekiem, organizēt un nodrošināt personāla pieteiktos dienesta braucienus

- koordinēt transportlīdzekļu vadītāju darbību, kontrolēt uzdevumu izpildi un darba kvalitāti

- pārbaudīt un kontrolēt dokumentus, kuri regulē transporta materiālo atbildību

- piedalīties līgumprojektu izstrādē

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- B kategorijas vadītāja apliecību

Darbinieka darba vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam noteikta: 3. saime "Apsaimniekošana", IIB līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 621 EUR līdz 866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)) un augstāko izglītību apliecinošu dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP_TD_GTP_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122651;

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts un Darba likums.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/155.AKK12

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Līgumu daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- juridiskā darba pieredze ne mazāk ka viens gads

- zināšanas publisko iepirkumu reglamentējošo normatīvo aktu jomā vai civiltiesībās

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- izstrādāt un noslēgt publisko iepirkumu līgumus, citus saimnieciskos līgumus un to grozījumu projektus

- līdzdarboties publisko iepirkumu, kuri noteikti Publisko iepirkumu likumā, veikšanā

- veikt starpresoru vienošanās līgumu, sadarbības līgumu un to grozījumu projektu izstrādi un noslēgšanu

- izstrādāt, aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus, sniegt priekšlikumus par tiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa darba vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IIIB līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP_LD_GJ_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122634;

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/155.AKK13

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu un muitas policijas pārvaldes Muitas lietu izmeklēšanas daļas Pirmās izmeklēšanas nodaļas izmeklētāja/-as ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu un muitas policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts ieņēmumu un muitas lietu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama ekonomikā, komerczinībās vai administrēšanā (finanses, banku lietas un apdrošināšana, grāmatvedība un nodokļi), vai tiesību zinātnē

- pieredze nodokļu, finanšu vai noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā ne mazāk kā viens gads

- noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomas tiesību aktu pārzināšana

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos ar liela apjoma un daudzveidīgu informāciju, prasme to analizēt

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt izmeklēšanu kriminālprocesos par noziedzīgiem nodarījumiem muitas lietu jomā

- izskatīt iesniegtās ziņas, kuras norāda uz iespējami noziedzīga nodarījumu izdarīšanu, un uzsākt kriminālprocesu, tiklīdz konstatēts likumā noteiktais iemesls un pamats, vai atteikties uzsākt kriminālprocesu

- izpildīt ārvalstu tiesiskās palīdzības lūgumus, sagatavot palīdzības lūgumus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar B kategorijas vadītāja apliecību.

Ierēdņa amatam noteikta: 28.1. apakšsaime "Izmeklēšana", IIA līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NMPP_MLID_1IN_I_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122634;

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/155.AKK14

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu un muitas policijas pārvaldes Muitas lietu izmeklēšanas daļas Pirmās izmeklēšanas nodaļas vecākā/-ās izmeklētāja/-as ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku un 2 vakances uz noteiktu laiku)

Nodokļu un muitas policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts ieņēmumu un muitas lietu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama ekonomikā, komerczinībās vai administrēšanā (finansēs, banku lietas un apdrošināšana, grāmatvedība un nodokļi), vai tiesību zinātnē

- pieredze noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā (ne mazāk kā divi gadi)

- noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomas tiesību aktu pārzināšana

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos un ar liela apjoma un daudzveidīgu informāciju, prasme to analizēt

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt izmeklēšanu kriminālprocesos par noziedzīgiem nodarījumiem muitas lietu jomā

- izskatīt iesniegtās ziņas, kuras norāda uz iespējami noziedzīga nodarījuma izdarīšanu, un uzsākt kriminālprocesu, tiklīdz konstatēts likumā noteiktais iemesls un pamats, vai atteikties uzsākt kriminālprocesu

- izpildīt ārvalstu tiesiskās palīdzības lūgumus, sagatavot palīdzības lūgumus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar B kategorijas vadītāja apliecību.

Ierēdņa amatam noteikta: 28.1. apakšsaime "Izmeklēšana", IIB līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 863 līdz 1308 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NMPP_MLID_1IN_VI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122634;

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/155.AKK15

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Kurzemes muitas kontroles punktu daļas Muitas kontroles punktu vecākā/-ās muitas uzrauga/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība

- labas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām un citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- pamatzināšanas angļu valodā

- pamatzināšanas krievu valodā

- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt pirmsmuitošanas darbību piemērošanu, elektroniski un/vai papīra veidā iesniegto muitas deklarāciju un citu muitošanas dokumentu kontroli un pieņemt lēmumus par muitas procedūru piemērošanu

- veikt kuģu formalitāšu, kuģu apgādes, jūras kravu un konteineru kontroli

- pēc kontroles pasākumu veikšanas sagatavot dokumentus lietvedības Administratīvo pārkāpumu lietās uzsākšanai, sastādīt Administratīvo pārkāpumu protokolus un sagatavot lēmumu projektus lietvedības izbeigšanu

- nodrošināt kvalitatīvu muitas klientu apkalpošanu

- iegūt riska informāciju, uzkrāt un veikt tās apriti

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Sarkanmuižas dambis 25 a, Ventspils.

Ierēdnim noteikta: 26.2. apakšsaime "Muita un muitas kontrole", III līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 745 līdz 866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP_KMKPD_MKP_VMU_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122634;

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/155.AKK16

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Pārbaužu daļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Muitas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlama sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- labas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt risku analīzi (t. sk. kontroles pasākumu plānošanai), novērtēšanu un pasākumu noteikšanu risku novēršanai vai mazināšanai

- veikt iekšējo muitas risku analīzi, dokumentēt un uzskaitīt riska analīzes procesus, pieņemt lēmumus par nepieciešamajiem kontroles pasākumiem, koordinēt un uzraudzīt to izpildi

- organizēt, koordinēt un veikt muitas fiziskās kontroles pasākumus, kontrolēt to izpildi

- veikt VID īstenoto uzdevumu un procesu uzraudzības nodrošināšanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocība pretendentiem ar pieredzi muitas jomā ne mazāk kā viens gads.

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdnim noteikta: 26.1. saime "Iestāžu un amatpersonu kontrole", III līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 842 līdz 1114 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP_PD_VME_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122634;

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/155.AKK17

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Iepirkumu daļas galvenā/-ās iepirkuma speciālista/-es darbinieka amatu (vakances uz nenoteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē)

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība sociālajās zinātnēs vai komerczinībās, vai tiesību zinātnēs, vai humanitārajās zinātnēs, vai informācijas tehnoloģijās, vai inženierzinātnēs un būvniecībā

- zināšanas publisko iepirkumu jomas normatīvajos aktos

- pieredze publisko iepirkumu jomā (ne mazāk ka viens gads)

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā vidē un:

- koordinēt un veikt publisko iepirkumu procedūras, kuras noteiktas Publisko iepirkumu likumā, t. sk. analizēt pilnveidošanas iespējas un sniegt priekšlikumus, kā arī konsultēt darbiniekus saskaņā ar struktūrvienību pieprasījumiem

- sniegt konsultācijas VID nodarbinātajiem par iepirkumu jautājumiem

- veikt publisko iepirkumu procedūras, kas noteiktas Publisko iepirkumu likumā

- veikt publiskos iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir mazāka par 10 000 EUR, kā arī publiskos būvdarbu iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir zemāka par 20 000 EUR

- sagatavot iepirkumu statistiskos un citus dažāda veida pārskatus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darba vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam ir noteikta: 2. saime "Apgāde", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 1001 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP_ID_GIS_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122634;

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts un Darba likums.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/155.AKK18

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu un muitas policijas pārvaldes Slepenības režīma nodrošināšanas un informācijas tehnoloģiju atbalsta daļas sistēmanalītiķa/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu un muitas policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts ieņēmumu un muitas lietu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē)

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlama dabaszinātnēs, matemātikā, informācijas tehnoloģijās vai inženierzinātnēs un tehnoloģijās

- vismaz viena gada darba pieredze informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomā

- nevainojama reputācija un uz tevi nav attiecināmi "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt IS darbības pārvaldību, izstrādes vadību

- ieviest IS

- piedalīties IS projektu specifikāciju izstrādē

- testēt IS izmaiņas un līdzdarboties to ieviešanā

- sagatavot informāciju publisko iepirkumu veikšanai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi IS dokumentācijas un programmatūras izstrādē, testēšanā un ieviešanā

- zināšanām par IS arhitektūru un informācijas apmaiņas standartiem

- labām prasmēm darbā ar MS Outlook, Word un Excel

Darbinieka amatam ir noteikta: 19.4. apakšsaime "Programmatūras attīstība", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska Pārvaldes funkciju izpildei).

Darbinieka dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NMPP_SRNITAD_S_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122634;

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts un Darba likums.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/155.AKK19

Latvijas Lauksaimniecības universitāte (reģ. Nr. 90000041898) izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amata vietu Ekonomikas un sabiedrības attīstības fakultātē (uz noteiktu laiku):

- asociētais profesors (nozare - Ekonomika un uzņēmējdarbība, apakšnozare - Sociālā ekonomika) - 1 vieta

Pretendentiem jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā, dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, - izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs), dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta arī zinātniskā, pedagoģiskā un organizatoriskā darba pieredze, publicēto zinātnisko darbu saraksts pēdējo sešu gadu laikā.

Dokumentu kopa jāiesniedz mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas LLU Personāldaļā Jelgavā, Lielajā ielā 2, vai jānosūta pa pastu (LV-3001), pa e-pastu: astrida.domkina@llu.lv.

Ar Nolikumu par LLU akadēmiskajiem amatiem var iepazīties LLU mājaslapā www.llu.lv sadaļā "Par mums" → Dokumenti → Nolikumi.

Darbavieta - Jelgavā.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)